Bekijk resultaten enquête: Onervaren of ervaren

Aantal stemmers
22. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Onervaren

    11 50,00%
  • ervaren

    8 36,36%
  • zeer ervaren

    3 13,64%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard Onervaren of ervaren meiden

    Naar aanleiding van.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    nee is zeker niet waar kan het beter vergelijken met de vaak jonge rumbul meiden uit duisburg en 80% in H7 heeft heel weinig ervaring soms niks als ze binnenkomen tot erg weinig, geweldig dat inwerken en sex met zulke onbevangen dames maar al vaker gezegd en je praat tegen doven hier.
    Hoe hebben jullie de vrouwen het liefst?
    De onervaren iets wat onzekere dames, de gemiddeld ervaren dames of de ervaren door de wol geverfde dames.

    Zelf heb ik het liefst vrouwen met een gemiddelde ervaring die genoeg weten om mij wat te leren.
    Ik heb zelf niet de behoefte om een vader, oom of opa rol in te nemen om zo'n meid iets te leren, heck ik probeer meestal zelf iets te leren en doe dat bij de meer ervaren meiden.
    Te ervaren zie ik als te nep, die niet genieten, hun plaat afdraaien en te gehaaid zijn.

  2. #2
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Voor mij eigenlijk een combinatie. Af en toe een dame die weet wat ze doet, maar de meest memorabele 'sessies' zijn toch met dames die nog niet zo ervaren zijn (of althans die rol kunnen spelen). Waarschijnlijk is de manier van reageren op onzin de belangrijkste graadmeter; niks zo dodelijk als een gelaten glimlachje van een meisje dat het allemaal wel eerder heeft gezien. Een meisje dat je een beetje 'los' krijgt door onverwacht uit de hoek te komen levert de leukste avonden op (ook al is de seks soms ruk...). Soms heb je dat trouwens ook met ervaren dames; dat ze je op een bepaalde manier inschatten en dan heel spontaan kunnen zijn als je anders bent/doet dan ze verwachten. Enkele maanden later op herhaling gaan is meestal minder en wat confronterend (of de nieuwe dame heeft veel geleerd; of de ervaren dame kan je nu beter inschatten en is minder spontaan).

    Daarbij dient gezegd te worden dat ik soms niet in de juiste bui ben en gewoon een dame wil die na een standaard praatje een beetje lekker neukt.

  3. #3
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Ik heb meiden van 18 tot 50. Het is net waar je op dat moment zin in hebt.als je naar een sauna club gaat weet je dat het merendeel jong is. Dus als ik wat ouders wil rij ik naar de juliabar in nuland,of naar de le baron in heerewaarden.maar ik ben toch het meeste in saunaclubs te vinden tussen de jonge meiden.En jullie weten ik zit veel in H7,en daar zijn zeer regelmatig meiden aanwezig die nieuw zijn in het vak.En die kunnen we nog wat leren.Maar niet iedere beer is daar voor te vinden.nou ik dus wel een lekker naturel meisje.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  4. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (10 december 2012)

  5. #4
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar naturelle onervaren meisjes.
    De ervaren meiden/ vrouwen hebben dan wel misschien een hoger serviceniveau, maar te vaak prik je dan ook door de illusie heen en blijk je uiteindelijk maar een wandelende flappentap te zijn.

    Niets beter dan een sessie die zich ontwikkelt van verkennend en aftastend tot uiteindelijk een GFE ervaring.
    In mijn ervaring heb ik gemerkt dat er bij nieuwe girls ook vaker een kans is op de magische klik die kan ontstaan.
    Mijn beste herinneringen heb ik overgehouden aan onervaren girls.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  6. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (10 december 2012)

  7. #5
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar naturelle onervaren meisjes.
    De ervaren meiden/ vrouwen hebben dan wel misschien een hoger serviceniveau, maar te vaak prik je dan ook door de illusie heen en blijk je uiteindelijk maar een wandelende flappentap te zijn.

    Niets beter dan een sessie die zich ontwikkelt van verkennend en aftastend tot uiteindelijk een GFE ervaring.
    In mijn ervaring heb ik gemerkt dat er bij nieuwe girls ook vaker een kans is op de magische klik die kan ontstaan.
    Mijn beste herinneringen heb ik overgehouden aan onervaren girls.
    Precies dit ! en wat IJsberenvel schrijkt klopt ook ik heb niet een buiteschema en soms leg je ook heel goed kontaklt met een "profi"die wat ouder of dikker is...soms wil je een milf van je eigen leeftijd hahaha soms een skinny soms een negerin soms een lolita..weet ik veel...ide vrouw moet me triggeren en dat kan door van alles zijn..ik moet aan de testosteron verminderingstherapie ..toch maar eens verder werken aan die bierbuik.
    Het kontakt triggert de geilheid bij mij.
    Maar over het algemeen hoe natureller en onervarener in dit vak hoe liever.
    Wat heb ik aan een pefekt uitgevoerde blowjob als het gymnastiek is en de vrouw haar werk alleen maar aan het doen is?
    Erg spannend allemaal.. dat zoek ik dus meestal niet.

  8. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (10 december 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.

FKK Artemis 468*60