Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Cuba: onverwachte en oneindige mogelijkheden voor wandelaars

    Deel 1: Verrassing in Holguin de Cuba.

    Aangekomen in Holguin Cuba na een 9,5uur durende vlucht. Tijdens de taxirit naar het hotel gezellig gekletst met de taxichauffeur, ik zal hem verder Juan nomen. Natuurlijk over meiden, mijn chauffeur is er van overtuigd dat er nergens zoveel mooie meiden zijn als in Holguin. Morgen, zaterdag avond gaan we dat samen uittesten. Nadat Juan me had afgezet en ik snel een douche had genomen besloot ik toch meteen de vrijdag al met Juan op zoek te gaan naar een leuke meid. Helaas was het net aan het regenen waardoor hel leek of alle chicas van het strand en de barretjes waren weggespoeld. Tja, wat kan je verwachten om 16.00 uur in de middag in de regen. Ik besloot dus maar terug te gaan nar het resort alwaar een bruisende bingoparty aan de gang was en de winnaars eerst een sexy cubaans dansje moesten nadoen alvorens ze een prijs kregen. Het klootjesvolk (vnl dikke canadezen, engelsen, duitsers, en andere europeanen) had er veel schik in en ook pistol pete vond het vermakelijk. Na een vette hap heb ik me teruggetrokken op mijn hotelkamer, helaas 20 euro duurder per dag dan op internet stond maar goed, het is dan wel all-inclusive. Ik ga nu eerst een uur of twee slapen en dan eens kijken of er ergens iets te beleven valt. Ik ben benieuwd, wordt vervolgd.

    Tja, twee uur slapen werd de hele nacht. Om een uur of acht wakker geworden, eerst een ontbijtje en daarna een rondje over de fraaie witte stranden met palmbomen. Om een uur of 11 liep ik voor het hotel waar ik aangesproken werd door een andere taxichauffeur. Na een kort praatje wist hij mij te overtuigen dat er op dit uur van de dag al veel mooie meiden voor het uitkiezen zouden zijn. Hij bood me een rit aan voor 40 cuc (ca 32 euro) heen en terug (ca72 x 2 km) en hij en zijn medechauffeur zouden tot de avond bij mij blijven totdat ik een dame had gevonden die mij zou bevallen. Het klonk te mooi om waar te zijn en ik vertrouwde het niet helemaal. Twee cubanen in de taxi en ik alleen. Ik besloot de gok te wagen, ze kwamen op zich betrouwbaar over. Na een rit van ruim een uur in een krakkemikkige auto uit begin 50-er jaren kwamen we uiteindelijk aan op een groot vierkant plein dat inofficieel central park wordt genoemd. Hier bevonden zich de vrouwen die geinteresseerd waren in toeristen. Verder waren er rond dit plein een aantal barretjes waar dames zouden zijn.
    In het park zaten inderdaad een aantal dames alleen en soms in groepjes van twee of drie. Mijn chauffeur, zeg maar Raul, had me al verteld dat ik vanaf nu 'on my own' zou zijn. Bemiddeling door hun op welke wijze dan ook is strafbaar. Prostitutie is ook strafbaar, maar alleen de vrouw loopt risico. Wordt ze openlijk betrapt dan gaat ze enige tijd de gevangenis in. De hoerenloper wordt ongemoeid gelaten.
    Ik besloot langs een leuke pistollady te gaan zitten. Mmm, ze zei dat ze 25 was, ik geloofde er niets van. Toen ze geen id bij zich had was t me duidelijk, waarschijnlijk nog geen 18 dus. Later ging Raul er nog even naast zitten en vertelde me even later dat ze 17 was. No go dus. We liepen nog wat rond in het park toen even later de minderjarige een vriendin bij zich had. Die was ook erg knap dus ik ging met beide dames praten. Ze bleek Noelle te heten en 22 jaar te zijn. Ik besloot nog geen keus te maken want was door die minderjarige iets teleurgesteld. Maar goed 17 is absoluut no go. Ik brsloot naar een bar aan het pleintje te lopen. Daar waren enkele vrouwen maar vrijwel allemaal overjarig. Na een half uurtje kwamen er twee mooie meiden binnenlopen waarvan er een mijn interesse had. Een bloedmooie donkere meid met een figuur om bij af te likken. Deze meid was duidelijk profi, ze wist mijn aandacht te trekken. De meiden kwamen al snel bij ons zitten. Na een uurtje en wat cervezas besloten we naar een casa particolar te gaan. Een heel lekker uurtje volgde en ik was zeer tevreden met deze eerste sexperience op Cuba.
    Ik had inmiddels begrepen dat het slechtd toegestaan was tijdens je verblijf in het hotel 1 dame bij je te hebben en in te schrijven. Een wissel was niet mogelijk. Ik vond de dame hoewel erg sexy en mooi met prima service toch niet helemaal geschikt voor een verblijf van een week met mij in het hotel.
    Na 1,5 uur was ik weer op het pleintje en liep ik Noelle weer tegen het lijf. Na een kort praatje besloot ik haar telefoonnummer te vragen en ze werd de eerste op mijn lijstje. Bij het afscheid even later kuste ze me vol op de mond en was ik direct bijna overstag. Toch besloot ik nog verder te kijken. Na wat shopping kwam ik haar onverwacht weer tegen in een winkelstraat. We raakten weer aan de klets en omdat ik haar toch wel erg knap vond en aangenaam gezelschap besloot ik de knoop door te hakken. Ik had het hotel nog maar voor drie dagen geboekt en kon bij een nieuwe boeking een nieuwe dame meenemen. Het was niet nodig, mijn keus bleek een schot in de roos.
    Op de hotelkamer aangekomen besloten we eerst te douchen. Onder de douche bleek ze superhot te zijn en ontspon zich een heftige sexpartij die zich even later op bed voortzette. Noelle vestigde zich met haar prestaties in de top van 2012. Ook de volgende dagen bleef de sex zeer goed, 1 a 2 keer per dag. Top GFE met een hele leuke meid die mijn sexuele wensen zeer goed wist te bedienen terwijl ik haar niets hoefde te vertellen. Waren we een keer s nachts moe dan wist ze me de volgende ochtend te verleiden soms in alle vroegte. Ik voelde dan plots een zacht warm lichaam ontdaan van het toch al minieme slipje en hemdje. Maar aan al het lekkers komt (voorlopig) een eind. Ik moest na 1 week voor zaken voor enkele dagen naar Havana en zal daar naar verwachting weinig tijd hebben voor sexcapades. Maar niet getreurd, ik kom daarna weer terug naar mijn Noelle om nog enkele dagen te genieten. Wordt vervolgd, nu eerst op naar Havanna.


    Sent from my iPad using Tapatalk HD.

  2. Onderstaande 26 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 december 2012),bad pritt ( 9 december 2012),Badslippers ( 9 december 2012),benijsbeer (20 december 2012),bergm550 ( 9 december 2012),Big30 ( 9 december 2012),De Shyman (10 december 2012),egon, Dr. Rammler ( 9 december 2012),Flurkman (10 december 2012),gignnl ( 9 december 2012),Graagneuker (26 november 2015),horny me ( 9 december 2012),Jansen ( 9 december 2012),LittleJoe ( 9 december 2012),Megaboob ( 9 december 2012),molaar ( 9 december 2012),noglangnietuitgewandeld ( 9 december 2012),rob45 ( 9 december 2012),SFL (10 december 2012),Sphinx ( 9 december 2012),T&A Addict ( 9 december 2012),TeddyWolf ( 9 december 2012),Toulouse-Lautrec ( 9 december 2012),trigootje (31 december 2012),uurtje ( 9 december 2012),Wijze grijze (10 december 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:14
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    In Havana zat het in alle hotelbars rondom Parque Central bomvol met DVP's. Zo brutaal dat ze destijds ook gewoon naast me kwamen zitten toen m'n vriendin even naar het toilet was

  4. Onderstaande leden hebben Zedd bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 9 december 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Deel 2: Laatste nacht in Havanna....

    Havanna heeft veel, heel veel te bieden voor de ijsbeer die van slank en jong houdt. De laatste avond van mijn verblijf in de metropool Havana besloot ik naar Salon Rojjo te gaan vlak bij de Malecon, de boulevard langs de oceaan.
    Voor de deur was het een drukte van jewelste. Er stonden een stuk of 50 vrouwen buiten te dringen naar binnen te komen. Omdat het binnen bomvol was, zo zou even later blijken kwamen er niet meer vrouwen binnen. Alleen indien vergezeld van een man was het nog mogelijk binnen te geraken.
    Binnen was het inderdaad overvol, circa 150 bloedmooie dames en zo een 50 mannen. De tafels vlak bij het videoscherm/ podium waren gereserveerd voor gasten die een fles champgne bestellen en waren leeg, de rest van de plekken waren bezet. Er waren veel soorten meiden aanwezig. Allen jong en slank tot net niet meer slank ( enkelen). De meeste waren in de leeftijd van 18 tot 24 a 25 jaar. Voor mij minstens 50 vrouwen naar mijn gading. Er werd intensief geanimeerd en de eerste 10 dames moest ik van me afschudden. Na een kwartiertje viel mijn oog op een blonde meid met een blanke huid. Lekker slank en bloedjemooi. Ze zei 22 jaar, een idcheck gaf aan dat ze inderdaad 22 was en geen 17 of zo. We gingen zitten en ze begon vol te tongen. Heerlijk sensueel.
    Ik was nog geen 15 minuut binnen en verliet weer de tent met een bloedmooie blonde die je doorgaans in Riga verwacht te treffen. In Cuba kan alles. In de eerste week heb ik drie dames gehad. Een donkere creoolse beauty, superslank met een body om een puntje aan te zuigen, een licht getinte dame die je op java verwacht en dus die blonde. Pal naast de club was een groot gebouw waar kamers werden verhuurd. Op de kamer ontdeed ik haar snel van haar kleden. Ik wou die goddelijke body aanschouwen. We gingen douchen en na het afdrogen stortte ze zich op mij. Wat een furie, superhot en geil. Binnen 12 minuten bereikte ik mijn hoogtepunt. De dame ging douchen en ik besloot haar te helpen. Ondertussen bleef ik in alle staten. Na het douchen dacht de dame te gaan slapen met mij, de afspraak was dat we van 01 tot 08 uur samen zouden zijn. Maar dan kent ze pistol pete duidelijk nog niet. Ik had zin in een tweede rondje en liet haar weer beginnen met pzc. Ondertussen had ik tijdens het douchen enkele filmpjes gemaakt hetgeen geen probleem bleek. Ik zette de camera voor de vrijpartij klaar en aan. Het zou een supergeil filmpje worden. Dit keer ging ze nog harder tekeer. Ik werd ouderwets geknipt en geschoren. Het zou dit keer 15 minuten duren.
    Een topsessie met een hele grote T met een beauty. Na de tweede douche bleek dat de dame niet wou slapen maar naar 'huis' wilde. Besloten werd dat ze tweederde van de prijs zou ontvangen. Ik schatte zo in dat ze niet in staat zou zijn om 07 uur nog een wipje te maken dus vond ik het best zo.
    Terug in de hotelkamer de filmpjes en fotos nog eens bekeken en bijna weer in alle staten geraakt. Het was een perfecte nacht. Helaas moest ik verder naar een andere bestemming en zal ik deze dame voorlopig niet zien. Voorlopig want ik ben vast van plan in het voorjaar van 2013 Cuba nog eens te bezoeken en deze dame staat dan zeker op het programma.

    Fazit: Havanna is zeer geschikt voor de Gfe junk. Er zijn vele clubs / discotheken met tientallen tot meer dan honderd dvp's.
    Prijzen liggen over het algemeen een stuk hoger dan in ander Cubaanse steden zoals Cienfuegos, Santiago de Cuba of Holguin. Er is veel, heel veel mogelijk in dit paradijsje in de caraiben. Maar voor 40 of 50 CUC (35 a 40 euro) is een ST ( 1,5 a2 uur) mogelijk hoewel je voor de best ogende dvp mischien het dubbele zal moeten betalen en voor 100 a 120 CUC is de dvp de hele nacht de jouwe.

    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  6. Onderstaande 7 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 december 2012),Big30 (10 december 2012),De Shyman (10 december 2012),Flurkman (10 december 2012),LittleJoe (10 december 2012),phoenix ( 9 december 2012),Wijze grijze (10 december 2012)

  7. #4
    Geregistreerd
    4 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:48
    Berichten
    45
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    40 in 17 posts

    Standaard

    nou ik spreek uit ervaring dat je ook voor minder dan 40 a 50 cuc een dame mee neemt en dat voor een hele nacht maar het blijft oppassen voor oom agent daar .

  8. #5
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robieb Bekijk bericht
    nou ik spreek uit ervaring dat je ook voor minder dan 40 a 50 cuc een dame mee neemt en dat voor een hele nacht maar het blijft oppassen voor oom agent daar .
    Klopt hoor, ik had een vaste dame een hele week voor 100 CUC ofwel iets minder dan 80 euro, nog altijd ruim drie maandsalarissen voor veel cubanen. Maar daarvoor moet je wel op enige afstand van Havana zijn. Ook een andere dame bleef ca 2 uur bij mij voor 20 CUC/ ca. 16 euro.


    Sent from my iPad using Tapatalk HD
    Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 9 december 2012 om 23:36

  9. #6
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Deel 3: Een onverwacht avontuur op het Calixta Garcia plein in Holguin.

    In Holguin heb je vele pleintjes allemaal vernoemd naar een revolutionaire held. Centraal op het plein staat dan een hoog beeld van de held. Voor de geile ijsbeer is de Calixta Garcia van belang. Aan dit plein is het barretje/ eethuis 'La Begonia' gelegen. Daar worden veel contacten gelegd tussen dvp en 'estrangero'. Vaak voorafgegaan door een jacht op het plein. Zo ook voor mij toen mijn Noelle plots haar samenzijn moest onderbreken voor een spoed observatie-opname in het ziekenhuis van haar zoontje. Om 19 uur zette ik haar af bij het ziekenhuis waarna ik besloot er rekening mee te houden dat ze misschien wel langer weg zou zijn. Ik had nog 60 uur verblijf op Cuba te gaan en ik besloot naar het centrale plein te gaan op zoek naar een nieuwe sexdate.

    Het pleintje was behoorlijk vol met allerlei volk. Om 19 uur waren er nog veel spelende kinderen en hangende pubers. Op de bankjes rond het park zaten veel mannen en vrouwen waaronder ongetwijfeld een redelijk aantal dvp's. Maar haal de dvp's maar eens tussen de tientallen vrouwen en opgeschoten tienermeiden. Na een enkel rondje kwam ik twee leuke meiden tegen die alleen zaten. Ik besloot een smalltalk te hebben. Maria en Gisele bleken 18 en 19 jaar oud en het was me onduidelijk of het wel prostituees waren. Gisele had haar blouse sexy geopend waardoor een fraaie borst voor een goed deel zichtbaar was. Ze had een geile blik in haar ogen. Ook haar 18 jarige vriendin deed erg verleidelijk. Net voordat ik na een minuut of 10 besloot te vragen of de dames iets wilden gaan drinken stond er plots een cubaan voor me die in voor mij onverstaanbaar rap spaans kletste tegen de meiden. Daarna sprak hij mij in het engels aan. Hij begreep mijn plannen en zei dat deze twee dames nieuw waren, het zou niet eenvoudig zijn hen te krijgen maar met zijn hulp zou het lukken....maximaal 30 pesos per dame. Een dame voor hem en een voor mij. Omdat de dames mij toch wel pril oogden en het contact wat stroef liep liet ik de cubaan begaan. We liepen naar een bar en de dames werden enthousiast. Hoppa, allemaal een cuba libre, heerlijk rummixdrankje. De dames waren goedlachs en wilden met ons naar een discotheek. Daarna, aldus de cubaan, zouden we een casa particolar opzoeken. Maar de cubaan was me net wat te glad en buitendien had ik geen zin om met hem ergens heen te gaan. Het zou er ongetwijfeld op neer gaan komen dat ik de entree en drankjes in de disco zou moeten betalen voor de drie andere personen. En daarna maar hopen dat het zou komen tot een sexperience. Ik besloot dus dat de cubaan geloosd moest worden. Ik vertelde hem dus dat ik met beide meiden een trio wou en hem een tip zou geven. Hij wist wel een casa vlakbij. Dat leek me geen goed idee. In Zuid- Amerikaanse landen moet je altijd oppassen niet geript te worden in onbekend gebied. Daarnaast wachtte mijn taxichauffeur bij het centrale park. Nee dus, de meiden gingen met mij mee en ik zou de tip aan hem geven als ze in de taxi zaten. De meiden wilden mee, geen probleem. Voordat ze in de taxi stapten sprak de cubaan weer lang tegen de meiden. ik vertrouwde het niet en besloot de te geven tip te halveren, in plaats van 10 Cuc, circa 7 euro besloot ik 5 cuc te betalen, nog altijd Twee dagen loon voor veel cubanen. De dames stapten in, de chauffeur sprak nog even met de dames of ze een casa particolar kenden. Dat was zo waarna ik instapte en de tip gaf aan de cubaan. En wat ik half om half verwachtte gebeurde, we reden nog geen twintig meter of Maria gaf aan niet mee te willen. Na een kort gesprekje werd het me duidelijk, ik vermoedde het eigenlijk al. Ik was opgelicht, maar was ook opgelucht dat ik niet met de cubaan was meegegaan. Nee daar heeft Pistol Pete te veel ervaring voor in den vreemde....
    Dus na 1,5 uur tijdsinvestering in de twee dames was ik weer alleen. Ik deed weer een rondje en inmiddels had het kaf zich van het koren gescheiden. Er waren nu voornamelijk jiniteras en jiniteros op het plein. Maar ja, PP moest zich nog een keer in de luren laten leggen. Mijn oog bespeurde een groepje van drie uiterst aantrekkelijke pistolladies. Na een gesprekje besloot ik door te pakken. De meest aantrekkelijke bleek 16 te zijn, dat moet ik weer hebben. No go dus, maar haar nicht was 19 en ook zeer knap alhoewel ietsje voller maar wel engelssprekend. We hadden enkele momenten oogcontact. Met haar sexy ogen daagde ze me uit. De dames wilden eigenlijk naar Cabaret Nocturno, waar iets van een dancefeest werd gegeven. Ik moest de dames daar met mijn taxi heenbrengen. De (iets) oudere nicht zou bij mij blijven. Toen we er zo een beetje uit waren kwam er plots een knulletje bij 'mijn' dame zitten. Het was haar broertje, die had vervoer geregeld. Inmiddels viel mijn oog op een oogverblindende meid die over het plein liep. Ik kreeg even spijt van mijn keuze maar gentleman als ik ben (ahum) besloot ik die oogverblindende dame te laten voor wat ze was. Haar lonkende ogen waren zeer sexy maar mijn blonde 19-jarige die ook engels sprak was ook niet mis. Ietsje verder in de straat stopte plots een auto en het knulletje liep er heen. Even later stapten de meiden op en mijn blonde zei: wacht even ik kom zo terug. Nee dus....de anderen stapten in de auto en als laatste stapte ze plots ook in waarna de auto uit mijn beeld vertrok.
    Ik slikte even en besloot direct de oogverblindende meid te benaderen. In de verte zag ik mijn taxichauffeur er aan komen lopen. Hij was inmiddels 2,5 uur aan het wachten en had er waarschijnlijk genoeg van. In drie zinnen zei ik tegen de oogverblindende schone meid dat ik geen tijd had, dat ik haar leuk vond en als ze wou ik haar mee wou nemen. Ze wou mee maar wou niet met mij en mijn chauffeur meelopen omdat er rond het pleintje inmiddels een politie-lada reed. Ze loopt dan risico aangehouden te worden. In Cuba kan alles zolang het maar niet openlijk gebeurd. Ze zou naar de hoek van het plein lopen en dan in de taxi stappen. Ik hield rekening met mijn derde zeperd van de avond maar deze maal had ik geluk. Ze stapte in en we reden naar een casa particolar. Voor de casa betaalde ik 20 pesos en voor haar 40 pesos en uiteindelijk 10 extra voor een FT, totaal ongeveer 40 euro voor een twee uur durende sessie.
    Aangekomen in de kamer ontkleedde ik haar. Wat een mooie meid, adembenemend. Een superbody, heerlijke a-cupjes met een superslank lijf en fraai koppie. Nadat ik haar ontkleed had namen we een douche en mijn handen beroerden haar overal. Mijn vinger gleed in een kletsnat cubaans kutje. Al spelend liet ik haar blijken waar ik van hou. Heel naturel pikte ze het op. Ik genoot alweer met volle teugen. Pijpen zonder was geen probleem maar ik mocht niet in haar mond klaarkomen. Gaandeweg de pijpsessie die fabelhaft was wou ik meer. Ik bood 10 Pesos extra (wat is nou 7,5 euro voor een ordentelijke FT...). toen was het goed. De arme meid zou het bezuren, zelden heb ik zo een hoeveelheid in een bekkie gespoten. Haar gezicht zat helemaal onder het witte drap en ze had haar mond werkelijk helemaal vol. Nadat ze haar mond opvallend goed had schoongemaakt begon al snel de tweede ronde. FT wou ze niet meer, maar ik ook niet, dus geen probleem. Ook de tweede ronde voldeed ze heel goed. Wat kon deze geile Cubaanse wild de rodeo rijden. Na diverse standjes en toch wel zeker drie kwartier sexen ontplofte ik wederom, ditmaal keurig in het condoompje. Na nog wat naknuffelen was de kamertijd voorbij. De dame leek zeer geinteresseerd in mijn mobieltje. Gekscherend zei ik dat ik snel terugkom en ze dan een nieuw toestel zou krijgen als ze dan enkele dagen bij mij zou zijn. Is prima, riposteerde ze. Tja, dacht ik eigenlijk triest dat door de economische malaise ze tot veel bereid is. Maar even snel besefte ik weer dat dit juist de kern van de prostitutie is. Such is life.
    Ik belde mijn taxichauffeur en ging weer terug naar mijn hotel. Midden in de vroege ochtend kreeg ik een smsje van Noelle, ze kon niet slapen in het ziekenhuis, haar zoontje zou later in de ochtend weer naar huis gaan naar haar moeder en zij kwam dan weer bij mij. Tja, een nachtje vrij zijn was zo slecht nog niet. Inmiddels 4 dames in 1,5 week Cuba en van alle dames telefoonnummers en van 1 zelfs een emailadres, uitzonderlijk op Cuba waar Internet vrijwel niet doorgedrongen is. Cuba rulez.

  10. Onderstaande 9 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    alexbaron (13 maart 2013),Badslippers (10 december 2012),Bubbelbader (13 december 2012),De Shyman (10 december 2012),Hoipiepeloi ( 7 januari 2013),LittleJoe (10 december 2012),rob45 (10 december 2012),SFL (10 december 2012),Wijze grijze (10 december 2012)

  11. #7
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Ik ga volgende maand naar Cuba en ik neig er naar om een resort te nemen in het oosten. Welke plaats kan ik daarvoor het beste kiezen van de mogelijkheden die arke biedt? Ik wil dicht bij barretjes en disco's zitten waar iedere avond wat te doen is. Ik lees van alles over uitgaansgelegenheden in holguin, maar dat is een uur rijden begrijp ik. Ik wil hotel, strand, disco barren allemaal op loopstand.
    havana zie ik niet zitten omdat ik geen trek heb in profi's met bijbehorende prijzen en gesodemieter. Ik heb het liefst onbedorven stunners voor de gfe.

    In de bekende sex bestemmingen tref je altijd leuke mensen die voor hetzelfde komen, maar hoe zit dat in cuba en met name in het oosten. ik zit niet graag als enige sextoerist aan het ontbijt tussen getrouwde stellen die mij met de nek aankijken

  12. #8
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Ik ga komende zondag er naar toe. De Laef, Royke en Que? zijn sinds afgelopen maandag al aanwezig. Wij zitten in Camagüey. 9 maart ben ik terug dan laat ik het wel weten.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  13. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 februari 2015)

  14. #9
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Ik ga komende zondag er naar toe. De Laef, Royke en Que? zijn sinds afgelopen maandag al aanwezig. Wij zitten in Camagüey. 9 maart ben ik terug dan laat ik het wel weten.
    Geef ze daar maar een flinke beurt,ook namens mij.Let wel op daar want sommige meiden zetten daar de nagels in je rug,en schreeuwen hieeeeaaaaaaaa en trekken een diep spoor naar beneden toe.
    Da's in ieder geval wel temperament hè.

  15. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (18 februari 2015)

  16. #10
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 06:18
    Berichten
    136
    Discussies
    6
    Thanks
    149
    Thanked
    140 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Ik ga komende zondag er naar toe. De Laef, Royke en Que? zijn sinds afgelopen maandag al aanwezig. Wij zitten in Camagüey. 9 maart ben ik terug dan laat ik het wel weten.
    Veel plezier geile beer

  17. Onderstaande leden hebben Chauffie bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (18 februari 2015)

  18. #11
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Ik ga komende zondag er naar toe. [ . . . ] Wij zitten in Camagüey. 9 maart ben ik terug dan laat ik het wel weten.
    9 Maart? "De Bende van Ellende" wordt net zo snel het land uitgezet als dat ze uit club "Rayna" werden gesodemieterd.

  19. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 februari 2015),hasta la pasta (18 februari 2015),Ricardo Banana (19 februari 2015),rob45 (18 februari 2015)

  20. #12
    Geregistreerd
    30 november 2013
    Last Online
    18 september 2019 @ 12:20
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    89
    Thanked
    48 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Ik ga komende zondag er naar toe. De Laef, Royke en Que? zijn sinds afgelopen maandag al aanwezig. Wij zitten in Camagüey. 9 maart ben ik terug dan laat ik het wel weten.
    Have Fun!!

  21. Onderstaande leden hebben bob0808 bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (19 februari 2015)

  22. #13
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Ik ga komende zondag er naar toe. De Laef, Royke en Que? zijn sinds afgelopen maandag al aanwezig. Wij zitten in Camagüey. 9 maart ben ik terug dan laat ik het wel weten.
    Wie let nou op jouw mokkagebakje?

  23. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (19 februari 2015),Mr Pussy (20 februari 2015)

  24. #14
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht

    Wie let nou op jouw mokkagebakje?
    Die voorzie ik nog wel van een paar doorsmeerbeurten uhhh ik bedoel onderhoudsbeurten.......☺

  25. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (19 februari 2015),Ricardo Banana (19 februari 2015),Sjeufke (19 februari 2015)

  26. #15
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Wie let nou op jouw mokkagebakje?
    Zaterdag is ze in LR, dan doen we aan afscheidssex voor twee weken.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  27. Onderstaande 3 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (20 februari 2015),rob45 (19 februari 2015),Sjeufke (19 februari 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.

  Living Room 468*60