Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Ive (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 februari 2006
    Last Online
    24 september 2023 @ 18:46
    Berichten
    79
    Discussies
    12
    Thanks
    6
    Thanked
    50 in 19 posts

    Standaard Ive (Duitse)

    Ive
    30 jaar
    Duitse
    blond
    1.65m
    b-cup
    enkele kleinere piercings in oren , navel en klein puntje boven de lip.

    Aardige meid waarmee je leuk gesprek kunt hebben en waarmee het op de kamer ook goed toeven is.
    Ik sprak haar aan in de oriëntaalse kamer alwaar we leuk gesprek voerden zonder dat er door haar aangedrongen werd.
    Zelf voorgesteld een kamertje op te zoeken en geen spijt van gehad.
    Deze dame is een optie voor ijsberen met een redelijk knuffelgehalte.

  2. Onderstaande 2 leden hebben fukkiedukkie bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (14 december 2012),Ties85 ( 8 december 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 februari 2006
    Last Online
    24 september 2023 @ 18:46
    Berichten
    79
    Discussies
    12
    Thanks
    6
    Thanked
    50 in 19 posts

    Standaard

    Nog maar een keer op herhaling geweest bij Ive. Ze zat aan de bar en er volgde meteen een weerzien zoals je dat op schiphol wel eens ziet.
    Dat is natuurlijk leuk thuiskomen.
    Ze begreep dat ik nog wel even acclimatisatietijd nodig had en die hebben we samen goed benut in de jacuzzi. Vervolgens op kamer 11 beland en een stevige drukpuntmassage
    ondergaan. Lekker ontspannen op regenachtige namiddag. Paar uurtjes fijn gezelschap voor een tegenprestatie waar ik uiterst tevreden over was.
    Volgens mij was mijn gezelschap haar wat waard

  4. Onderstaande leden hebben fukkiedukkie bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (14 december 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    13 november 2018 @ 07:14
    Berichten
    70
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    124 in 33 posts

    Standaard

    Ik kan de recensies van Fukkiedukkie bevestigen. Gisteravond ben ik Ive tegengekomen en na een kort gesprek aan de bar voor de 2e keer met haar naar de kamer geweest. De 1e keer was toen heel goed bevallen en gisteren was het ook weer geweldig. Vooral ook die heerlijke massage doet goed. Ze wist verder nog precies van de vorige keer wat ik graag had dus ik lag weer prima.

    Kortom een hele leuke aardige meid en het was weer een heerlijke ontspanning.

  6. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Dag 2 van 2013 voor seksenfun: is trouw geen mooi begrip?

    Op 2 januari eerst wat plichten vervuld en daarna met zeppos naar Sixsens afgezakt. Voor mij was het mijn tweede bezoekje SS al op 1 week (op 2 jaar tijd).

    Vorige keer waren mij 3 van de 17 dames bijzonder opgevallen. Waaronder waarempel een dame met mooi blond haar en o zo'n natuurlijke uitstraling. Geweldig om ze gewoon bezig te zien. Ik kreeg ze vorige keer echter niet veel te zien. Altijd in gezelschap van een man. Toen ik om middernacht zowat omgekleed was, kwam ze net de kleedkamer binnen. Zou ik me terug omkleden? Nee, er zal al wel weer een volgend afspraakje gepland zijn. Al te laat wou ik het ook niet maken daar ik nog een dag voor de boeg had en nog een tweede dag: Silvesterparty.


    Ik geef toe, ze was sporadisch lang niet helemaal uit mijn gedachten.

    Vandaag stond ik er dus weer. Samen met zeppos. Ik had zeppos al over Ive verteld. Ive was echter dé grote afwezige. Tot op een bepaald moment. Het moet rond drie uur geweest zijn. Daar was ze. Ik liep alvast naar de bar maar maakte duidelijk een verkeerde gok. Toen ze wel erg lang wegbleef, ging ik eens op ronde en trof haar sensueel broebelend in de broebelbak van SS, met een man die merkelijk genoot, genoot, genoot.

    Ik ging me dan voorlopig maar wat bedrinken in de bar. Zeppos had intusssen een dame aangesproken (naam klinkt als Isabella, Hongaarse) die ik hem eerder in de voormiddag getipt had. Ik deed kort mijn verhaal tegen zeppos. De zeppos-dame van dat moment wees mij haar Hongaarse vriendin aan (waarmee zeppos later ook nog zou gaan kameren). Ze zij dat ik haar kan nemen. Hé hallo... ge zijt hier wel tegen nen GFE-er bezig. Iets dommers kon ze in mijn ogen niet zeggen. Ik bedankte ze voor het gekke aanbod. Ik wist wel beter, veel beter.

    Het zou nog een hele poos duren vooraleer ik ze weer vrij kon aantreffen. Dat konden alleen maar goede tekenen zijn. Rond zes uur zat ik dan weer in de gezellige sfeervolle erotische bar/lounge. Ik was me alweer aan het bedrinken. Plots komt ze alleen de trap af, de bar in. Ze bestelt een drankje aan de barvrouw. Ik hield haar in het oog. Ze ging echt waar helemaal alleen zitten op een krukje. Ze vertelde nog kort wat aan de bardame. Vol ongeduld was ik aan het wachten om mijn slag te slagen. De beleefdheid wou dat ik hen niet ging onderbreken. Eventuele aanvallers van het mannelijke geslacht hield ik wel in het oog. Van zodra het korte gesprekje met de bardame gedaan was, ging ik bij haar zitten, naast haar op een krukje. De klik was er meteen! Ik kon ook een mooie aanhef maken omdat aan de ronde bar ongeveer 5 mooie(!als ik het al zeg!) blonde dames zaten, telkens met een lelijke man er naast. Ik kon haar dus wat beters aanrijken.

    Niet het typische lolita-type die ik er doorsnee gezien uitpik, blond én Duitse van origine! 3 x zou ik nee moeten zeggen tegen haar. De clou hierbij is dan nog dat ze tussendoor zomaar ineens op kamer vroeg op welke types ik val, blond? Toch stond ze dus van mijn eerste bezoekje op mijn urgentielijst. Als je ze ziet, weet je waarom. Een droomvrouw! Zo natuurlijk, zo gewoon en toch bijzonder.

    Omstreeks zes uur, zei ik dus. Mijn buik grolde dus een beetje. Een kapitale fout had het geweest als ik deze keer eerst nog wat zou zijn gaan eten. Na wat small talk aan de bar, stelde ze gelukkig zelf voor om op het etensuur wat te gaan eten in het restaurant. We begonnen met het dessert. Beetje vreemd maar goed. Daarna de hoofdschotel. Als ik haar had laten doen het ze me bediend en had ze nog voor me afgeruimd (in zoverre dat noodzakelijk is). Dat liet ik echter niet toe. Straks op kamer mag ze even mijn slaafje zijn misschien maar hier in het restaurant zeker niet. Drank bezorgde ze me dan toch. Lang geleden zo gezellig gegeten met zo'n toffe tafelgezellin. Ook lang geleden dat ik zo weinig at. 1 bord(je). Samen weer naar de bar. Zeppos hing daar ook ergens uit en wou al vernemen hoe de kamersessie was verlopen. Ik moest hem vertellen dat we zo ver nog niet geraakt waren. Uiteindelijk zouden we dan toch naar kamer 11 vertrekken. Sixsens heeft een heleboel standaardkamers maar op +1 kamers met yaccuzzi, douche en meer fraais. Ze koos deze kamer voor mij uit.
    Nog effe een leuk detail. Terwijl we van de kleine trap van het restaurant naar beneden liepen, liep ik ineens voor haar. Ik wou haar opheffen en zo op de grond zetten. We hadden het daarvoor over vliegen gehad. Ze was echter sneller dan ik gedacht achter mij ook van de trappen gekomen. Ik liep dus op de grote trap naar de bar/lounge een eindje voor haar en niet naast haar, zeker al niet hand in hand. Beetje vreemd wel voor mij. Dit maal zou het lukken. Toch niet. Een man kwam vanuit de bar op haar af. Hij wou haar beginnen zoenen, vastpakken en blablabla.... Toen zei Ive dat ze niet beschikbaar was. Ik ging dan wel al dat blablabla doen voor zijn neus. Eerst keek de man verliefd, daarna boos. Ik vond het zielig voor hem. Stapelverliefd op een DVP. Hij ging ook aan de bar zitten, aan de ronde bar, op een kruk zodat hij haar continue in de ogen kon kijken. Baat dat wat dan? Ik moest op de duur tot tien tellen om hem niets in het gezicht te smijten van stekelige gezegdes. Wat lok je zo uit bij mij? Zeker niet dat ik de rest van onze tijd in TGV-vaart ga afhandelen jongen. Ive excuseerde zich bij mij voor het voorval. Niets excuses, kan zij niet helpen. Ze moest wel eens lachen toen ik haar zei dat die man wel stapelverliefd is op haar. Van haar kant hield ze het bij een goede vaste klant.

    Had dit voorvalletje dan helemaal geen invloed op mij? Meerbepaald op mijn inschatting van het verloop van onze seks en fun op +1? Toch wel. Ik begon even te vrezen dat ons samenzijn snel zou afgehandeld worden met de gedachte aan het (wie weet) vele geld dat al in de wachtrij stond.
    Dikke chapeau voor Ive! Op kamer geen greintje haast kunnen bespeuren. Dit heb ik al meerdere keren anders meegemaakt. Gelukkig kon ik nog op mijn lippen bijten want ik had haar bijna gezegd dat ik er toch maar voor kies om misschien eens een andere keer wat pret met haar te gaan beleven. O.k., misschien was er toch een tikje haast. Dat kwam bovendrijven als de sessie al voorbij was en we samen onder de douche stonden. Ineens dacht ze misschien weer aan de volgene klant beneden? Ik moet wel benadrukken dat op dat moment het uur samenzijn al zeer ruim overschreden was en ze maar 1 uur aanrekende. Een mooie fooi was vanzelfsprekend.


    Tussendoor even vermelden dat ik sterk de indruk heb dat de uiterst fatsoenlijke omgang van de dames met de heren in Sixsens een redelijke constante betreft.

    Echte grote fans van GFE+++ die moeten inmiddels al lang begrepen hebben met voorgaande dat zij één uit de duizend is voor GFE+++-lovers. Daarbij komt dus nog dat ze nog wel wat anders kent en kan combineren met GFE+++.

    Wat er op kamer precies afspeelde wil ik voor één keer niet allemaal vertellen. Ik wil wel wat laten vallen. Het moet GFE+++-ers nog meer verlekkeren. Voor GFE+++-ers moet het immers als muziek in de oren klinken als ik schrijf dat we bij het binnenkomen rechtstaand al heerlijk aan het tongzoenen waren met onze kledij nog aan, dat we mekaar samen uitkleedden, dat er getongzoend werd terwijl we mekaar heel lief en innig vastpakten, beide in mekaar in kleermakerszit, dat tongzoenen afgewisseld werd met zachte lipkusjes, mekaars lippen soms niet niet, dan weer wel aanrakend, heerlijk door haar haar strelen.... Over de erotische massage wil ik nog kwijt dat ze vroeg om op mijn buik te gaan liggen. Ik wist begot niet direct wat ze zinnens zou zijn. Meestal ga ik op mijn rug liggen voor een (mond)massage. Wat ze hier deed was betoverend en intens opwindend. Ze streelde met haar vingertoppen mijn rug, van tijd lichtjes met de nagels, tussen mijn dijen en besteedde ook ruime aandacht aan mijn ballen, lul en kontgaatje. Tussendoor kwam ze zachtjes naar boven gekropen. Op dat moment wou ik haar uit grote dankbaarheid een lief kusje geven. Ik mocht echter niet (niet mogen is een groot woord). Ik moest me blijvend volledig ontspannen. Ze kwam met haar hoofd zo dicht tegen mijn hoofd maar gaf net geen kusjes, wel streelde haar haar mijn wangen, mijn gezicht. Je kan dit niet half neerschrijven zoals het aanvoelt. Je kan met geen duizend woorden aangeven wat dat op dat moment met je aanvangt.

    Na de kamerpret (kan je bezwaarlijk sessie noemen) en het afrekenen, zei ze dat ze mij weer zou zien in de bar. Dat was ook zo. Ze zat er al voor mij. We hadden nog even wat napret aan de bar. Dat die verliefde man ook al rond haar kwam plakken en zei dat hij alvast naar de HWP ging, was voor haar niet het startschot om dan maar snel achter hem aan te lopen en mijn perfecte na service wat minder te verzorgen. Langs de andere kant: die man zou nog een uur gewacht hebben in de HWP op haar (wat gezien de verrimpeling die dan optreed - overal - misschien toch niet zo aanbevelingswaardig zou zijn).

    Ive, in alle opzichten blinkt ze uit in haar kunnen. Als dit zo een beetje de gemiddelde service is die ze in Sixsens bieden dan krijg je een verschil SKW - saunaclub , saunaclub - Sixsens (als je snapt wat ik bedoel).


    Bij Ive vergeet je bijna dat je een illusie koopt .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 4 januari 2013),Breezahlover ( 5 januari 2013),savesexer ( 5 januari 2013),Ties85 ( 5 januari 2013)

  8. #5
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Een tijdje geleden ben ik ook met deze dame naar de kamer geweest. Naast het feit dat ze super goede diensten levert(..) is ze ook altijd vriendelijk en is ze voor een praatje in. Ook als je niet eens met haar naar de kamer gaat. Lekker stuk !
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 februari 2013 om 11:00

  9. #6
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Nog iemand ooit iets van deze dame vernomen?

  10. #7
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht
    Nog iemand ooit iets van deze dame vernomen?
    Yep. Is al lang gestopt en weer in haar eigen vakgebied werkzaam.
    Was wel een schatje en wat kon zij masseren...
    En Garde

  11. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Keesbe (13 juli 2018)

  12. #8
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Zonde zeg!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60