Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

  2. #2
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.507 in 6.159 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Het leukst zijn altijd de reacties die onder dit soort "Koppen" staan. Bovenal de conclusies die de reageerders trekken. Ik heb het even samengevat . . .

    Prostitutie verbieden:
    - Verkrachten wordt nu de orde van de dag
    - dan komen er meer aanrandingen.
    - De dames voorzien niet meer in een behoefte en verdienen geen aardig zakcentje meer
    - Het drijft de prijs op.
    - Mannen kunnen hun frustratie niet meer kwijt. Het wordt straks een stuk gevaarlijker op straat!
    - De zedenmisdrijven zullen toenemen
    - Dan wordt het echt gevaarlijk op straat voor vrouwen. Mannen moeten die behoeftes kwijt en dan zijn wij er van af.
    - Dan is er geen mensenhandel en geen criminalitiet meer. Graag wel controle en zware straffen. Zoals betalen voor sex minimaal 1 jaar gevangenisstraf. Wanneer blijkt dat de prostitué gedwongen wordt, vier jaar voor de klant en ga zo maar door. Vrouwen die dit vrijwillig doen zoeken maar een rijke vent en vrijwillige sex kan altijd.
    - Het geweld op straat neemt toe
    - vrouwen lopen nog meer kansen op sexueel geweld en op blijvende psychiese en emotionele schade.

  3. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    der lickmeister ( 6 december 2012)

  4. #3
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:52
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Het leukst zijn altijd de reacties die onder dit soort "Koppen" staan. Bovenal de conclusies die de reageerders trekken. Ik heb het even samengevat . . .

    . Vrouwen die dit vrijwillig doen zoeken maar een rijke vent en vrijwillige sex kan altijd..
    Dit is nou weer zo'n reactie, het eerste werkt werkt afhankelijkheid juist in de hand, iets wat de vrouwenclubs vast ook niet willen, het tweede werkt gedonder in de hand... Zonder duidelijke transactie kan er altijd achteraf gelazer komen over ongewenste intimiteiten...

  5. #4
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    De leden van zo'n vrouwenverenigingen zijn wellicht te lelijk en te vervelend om zelf een leuke vent aan de haak te slaan en aldus zelf nog nooit lekker klaargekomen...

    M
    Bruine beer

  6. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind ( 6 december 2012)

  7. #5
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:49
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Als vrouwen in het algemeen meer gericht zouden zijn op dan op schoenen kopen dan zou de prostitutie zo uitgebannen zijn.

  8. #6
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Dan zouden onze armen er zo uitzien!

    2mezjhz.jpg
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  9. #7
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Als vrouwen in het algemeen meer gericht zouden zijn op dan op schoenen kopen dan zou de prostitutie zo uitgebannen zijn.
    Bwof, dat weet ik nog zo niet... Mijn oma in der grote moestuin zei altijd; "verandering van spijs doet eten!".
    Bruine beer

  10. #8
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:49
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Bwof, dat weet ik nog zo niet... Mijn oma in der grote moestuin zei altijd; "verandering van spijs doet eten!".
    Dat bedoelde ik ook. En de vrouwen van die commisie zouden een steentje kunnen bijdragen in hun strijd tegen de prostitutie door meer te neuken en minder over het thema te vergaderen.

  11. #9
    Geregistreerd
    4 september 2012
    Last Online
    9 juni 2023 @ 13:51
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    117
    Discussies
    7
    Thanks
    31
    Thanked
    160 in 44 posts

    Standaard

    Deze "geitenwollen-sokken"-comissie beseft blijkbaar niet welke gevolgen dit kan hebben. De werkzekerheid van tienduizenden meisjes zal wegvallen. Is hetzelfde als het sluiten van een grote fabriek. Menselijke drama's dus. Bovendien zorgt het ervoor dat er inderdaad meer gefrusteerde mannen zullen rondlopen en zal het van velen onder ons onze favoriete hobby afnemen. Waar moeten de lustige single mannen dan naartoe. En de mannen die bij hun vrouw geen sexuele uitdaging meer vinden? De gehandicapten? Daar denken deze geiten in de comissie niet aan.

    Een groot deel van de vrouwen doet dit beroep ook omdat ze het gewoon graag doen. Dat is toch wat ik dikwijls te horen krijg. Anders zouden sommigen het ook niet zo langt uitzingen in deze branche. Een ander deel doet het omdat het gewoon gemakkelijk & snel geld binnenbrengt. Al vraag ik me soms wel af hoe dat zit met belastingsaangifte enzo...

    Alle prositutie uitdrijven lijkt me zowiezo geen goed plan. Het zal dan immers nog meer in de illegaliteit gedreven worden. Voor het strenger aanpakken van illegale prostitutie en vrouwenhandel, valt volgens mij dan weer wel wat te zeggen. Dit maakt het immers eerlijker ten opzichte van de zaken, meisjes & pooiers die wel alles volgens het boekje doen.

    Voorstel is naïef, conservatief en bovendien totaal onrealistisch en zal er dus volgens mij nooit doorkomen.
    Het oudste beroep ter wereld zomaar afschaffen, dat doe je niet!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.

Freude 468*60