Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Pfeil Was ist wichtiger? Viele Frauen, oder ein sauberer Club?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Frage: Was ist wichtiger? Viele Frauen, oder ein sauberer Club der sich um den Gast bemüht?
    Weil ich gerade etwas Zeit hatte, bin ich mal wieder in Velbert vorbeigefahren. Was für ein Schmuddel Laden. Es ist für mich ähnlich schwer zu verstehen wie beim GT, dass hier dermaßen viele Männer und Frauen hinkommen.

    Als ich den Großraum betrete, fall ich fast um. Es ist stickig, warm und stinkt. Nur im Schwimmbad isses noch schlimmer. Kein Fenster ist auf, die Klimaanlage läuft nur sparsam, wenn überhaupt.
    Allerdings gibts im Aca längst keinen guten Service mehr. Fließband Abfertigung, noch schlimmer als im GT ist hier an der Tagesordnung. Die meisten Frauen seh ich spätestens 10 Minuten nach dem Zimmergang wieder und sogar schon frisch gemacht. Immerhin muss man auf die Traumfrau echt nicht lange warten. Den Rekord hat Alina heute gehalten. Mit ihr war ich mal irgendwann auf dem Zimmer, schöne Frau, mäßiger Service. Alina hat heute 6 Gäste in einer Stunde geschafft. Inklusive kurzer Sofatalks. Respekt, Madame. Keine Ahnung, wie das geht...

    Tja: Also - wenns schnell gehen soll, kann man im Aca vorbeigucken. Aber ich bleibe dabei: Lieber ein Laden, den die Aca Gäste als "Tot" bezeichnen (LR) - in dem ich mich aber trotzdem sauwohl fühle und mich nicht ekeln muss.
    Ich verstehe nur wirklich nicht, warum so viele auf Massenabfertigung stehen (GT und Aca) und ihr Geld lieber da verpulvern. Macht was ihr wollt!

    Lieber Kollege Beron, klar gibts manche sachen die nicht in Ordnung sind im Acapulco, hast du Recht. Aber wenn's dir nicht gefällt dort, naja, warum dort hingehen? Ist klar kein Essen- und Getränke-paradies, aber trotzdem, erwartungen für 25 oder 35E, naja, ist doch klar. Klar gibts auch ne menge Mädels die nicht solchem "gute" service machen, aber die gibts überall, auch im von dir hochgelobte Living Room. War dort selbst zufällig vor kurz, naja, 2 von die 4 gebuchte mädels bieten keine ZK an, auch toll. Klar ist die verpfhlegung besser dort, 60E, auch normal oder?? Vielleicht müss du bei deinem nächtstes LR-besuch mal nach Zimmer16 gehen wo momentan nicht länger 1 grösses Zimmer ist wie vorher, aber 6 improvisierte fickboxenn installiert sind, ohne licht, dreckig, keine frissche Luft, dass ist geniessen. Halt ich noch meine schnauze von die ärgerliche Wartezeiten von ne Stunde oder so abends, die meiste Zimmer sind heiss, kein frissche Luft, naja, denn preferiere ich ne etwas "unfrissche" schwimmbadraum (o ja, gibt kein im LR) besser wie dreckige fickboxzimmern mit genervte mädels weil sie nach nem "leeren" nachmittag abends endlich mal Kohlen verdienen können, aber im welche umständen, poppen in "frische" Kino, im Fickboxen ohne Licht mit andere leute circa 10 Zentimer in nächtstes Fickbox oder im komplett heisse "normale" Zimmern wenn eine endlich frei ist..., ist nicht alles Gold dass scheint im LR, und ist nicht alles "scheisse" im Aca. Und 6 Zimmergangen im 1 Stunde, etwas übertrieben denke ich, aber toll für die Frau dass du es schreibst, gute Werbung, sie bietet offentsichtlich Bombe-service wenn sie dass kann...LG, ss
    Laatst gewijzigd door Big30; 5 december 2012 om 17:18

  2. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton ( 5 december 2012),Megaboob ( 5 december 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wat kan SATANICSURFER dat toch mooi vertellen he ijsberen netzoals hij de wantoestanden in GT en HAPPY ziet maar wij als echte ACAPULCO FANS storen ons niet aan het clubgebouw waar de dames zetelen die ons graag een beurt geven en indien je dan toch naar een topclub wilt gaan met 6 sterren dan is GOLDENDREAMS de plaats TO BY en de anderen NOT TO BY.
    Dan is het nog eens zo dat die meneer BERON alleen maar negatieve verhaaltjes tikt kijk zijn postings maar na.
    Laatst gewijzigd door Admin; 5 december 2012 om 10:58

  4. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Mja dalton, Nou moet ik wel zeggen dat ik persoonlijk gt/lr eigenlijk ook smerige vieze tenten met erbarmelijk eten vind. Het is net wat je zoekt. Tot hoever je je wil verlagen.. haha =) Zoals je weet kom ik er ook niet en dus hoor je mij er ook niet over.. Ieder zn meug. lang niet gezien trouwens, hoop dat alles goed met je is.. gr,,Flipperdeflapper..

  5. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Mja dalton, Nou moet ik wel zeggen dat ik persoonlijk gt/lr eigenlijk ook smerige vieze tenten met erbarmelijk eten vind. Het is net wat je zoekt. Tot hoever je je wil verlagen.. haha =) Zoals je weet kom ik er ook niet en dus hoor je mij er ook niet over.. Ieder zn meug. lang niet gezien trouwens, hoop dat alles goed met je is.. gr,,Flipperdeflapper..
    Ben toch al een paar keer in je clubhuis geweest maar dat was altijd op zaterdag en wel leuk die kino daar kan je heerlijk liggen en nog netjes schoon ook.
    De ouderdom begint me langzaam maar zeker op te vreten het gaat de laatste tijd allemaal veel te snel en mijn hobbie is nog steeds vrij worstelen op een bed met een mooie jonge dame van zo'n 25 jaar met 30 jaar ervaring,misschien kom ik op JANSEN zijn verjaardig als de entree 35 euro is.

  6. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Het staat een ieder natuurlijk helemaal vrij hier zijn eigen mening over een club te verkondigen ook al zijn we het daar niet mee eens of zelfs moet je zeggen dat bepaalde (negatieve) punten wel erg uitvergroot worden zodat het totaalbeeld wat subjectief overkomt.

    Zoals men wel een zegt "ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" en dat geldt zeker voor Beron, een gewaardeerd schrijver dat zeker, maar soms in zijn observaties wel wat digitaal en zonder grijstinten.

    In het verleden heeft Beron zich ook zeer kritisch uitgelaten over clubs als: GT, LR, PHG, VV, PSR, ... .
    De broodjes waren niet vers, de beamer niet goed afgesteld, de sauna te koud, de line-up ver beneden de maat en veel soortgelijke punten.

    Hoewel mijn laatste bezoek aan ACA van de zomer 2011 dateert herken ik in de meeste punten die hij noemt niet zoveel:
    Fließband Abfertigung, noch schlimmer als im GT ist hier an der Tagesordnung.
    Zo'n opmerking neem ik voor kennisgeving aan, maar lijkt me niet correct. Wat wel denk ik herkenbaar is dat is na meer dan 4j zonder onderhoud de club wel hier een daar een verfje kan gebruiken en wat onderhoud en dat het dan allemaal weer net wat frisser overkomt zoals dat de eerste 2 jaren ook het geval was. De wat muffe lucht zeker bij het zwembad en als je de trap naar boven oploopt is wel een feit.

    Dat de Cola en de Sprite uit de automaat wat anders smaakt dan deze dranken uit een fles genuttigd is wel een legitiem punt, sterker nog ik merk ook dat Cola uit een PET fles net wat anders smaakt dan Cola uit een glazen fles of een blikje.

    Ik sluit zeker niet uit dat Beron binnen afzienbare tijd zijn mening over ACA grondig bijstelt zoals hij dat ook met andere genoemde clubs heeft gedaan!
    Laatst gewijzigd door Big30; 5 december 2012 om 15:34
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #6
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Nou moet ik wel zeggen dat ik persoonlijk gt/lr eigenlijk ook smerige vieze tenten met erbarmelijk eten vind. [ . . . ] Zoals je weet kom ik er ook niet en dus hoor je mij er ook niet over
    ???

    We zullen de reactie van Flipper onder de noemer humor classificeren.

  8. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    ???

    We zullen de reactie van Flipper onder de noemer humor classificeren.
    Flipper in Beron stijl laten we maar zeggen . Volstrekte onzin, maar het zal dan ook zeker niet serieus bedoeld zijn!

    nb. deze discussie verplaatst uit ACA algemeen topic.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #8
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:51
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Kraakheldere club + aantal vrouwen 0 = kans op goede sessie 0%

    Gore club + aantal vrouwen 100 = kans op goede sessie 100%

  10. Onderstaande leden hebben Znipper bedankt voor deze bijdrage:

    MeesterMixer ( 5 december 2012)

  11. #9
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    Kraakheldere club + aantal vrouwen 0 = kans op goede sessie 0%

    Gore club + aantal vrouwen 100 = kans op goede sessie 100%
    Tenzij er 250 beren zijn waaronder 80 pannekoeken

  12. Onderstaande leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Znipper ( 5 december 2012)

  13. #10
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:51
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    Tenzij er 250 beren zijn waaronder 80 pannekoeken
    Nog altijd een 20/170 ste kans ;-)

  14. #11
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Wat mij betreft, in volgorde van belangrijkheid:

    1. Vrouwen die uitstekende service verlenen, denk aan GFE/PSE.
    2. Mooie vrouwen.
    3. Ruime keus aan vrouwen.
    4. Goed eten.
    5. Nette schone club.

    Een combinatie van alle vijf is natuurlijk het beste.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  15. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 december 2012),pieterman ( 5 december 2012),Znipper ( 5 december 2012)

  16. #12
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:24
    Berichten
    380
    Discussies
    14
    Thanks
    92
    Thanked
    255 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    Kraakheldere club + aantal vrouwen 0 = kans op goede sessie 0%

    Gore club + aantal vrouwen 100 = kans op goede sessie 100%
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    Tenzij er 250 beren zijn waaronder 80 pannekoeken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    Nog altijd een 20/170 ste kans ;-)
    In gore clubs wordt nauwelijks gepannekoekt, dus die kans is nog wel wat hoger!

    In Freude en Oase heb ik de (aller)beste sessies, en vrij zelden slechte sex.........en dit zijn nu net de meest gore clubs die je kunt bedenken (als je kijkt naar douches, kamers, eten, etc), dus de stelling moet enigszins aangepast: als er nl veel vrouwen zijn EN het is wel sauber (zoals GT), is dat zeker geen garantie op een goede sessie!

  17. #13
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:24
    Berichten
    380
    Discussies
    14
    Thanks
    92
    Thanked
    255 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Wat mij betreft, in volgorde van belangrijkheid:

    1. Vrouwen die uitstekende service verlenen, denk aan GFE/PSE.
    2. Mooie vrouwen.
    3. Ruime keus aan vrouwen.
    4. Goed eten.
    5. Nette schone club.

    Een combinatie van alle vijf is natuurlijk het beste.
    Eens, en waar clubs slecht scoren op 4, kun je altijd nog wat bestellen bij goede Italiaan in de buurt (eet nooit meer uit die gaarbakken bij Oase en Freude) en 5. is helaas lastiger te fixen als dat niet deugt, maar goed, het ontbreken van 4 en 5 zorgt er wel voor dat er geen Barhangers, Pannekoek ijsberen, etc komen die de kwaliteit van de aanwezige dames extreem naar beneden beinvloeden!

  18. #14
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Trotz Übersetzer verstehe ich leider das meiste nicht.

    Um das mal zu relativieren was ich denke: Meine Meinung ist NICHT: "LR ist der beste Club aller Zeiten". Die Zimmer sind größtenteils nicht schön, das Zelt könnte gemütlicher sein und wirkt schmuddelig. Der Garten ist nicht schön gepflegt und der Mini Sauna Bereich ist auch keine Offenbarung. Ich wünschte mir auch einen Ruheraum mit mehr Liegen und ohne Musik und noch viel mehr.
    Trotzdem fühle ich mich im LR zur Zeit (!) meistens sehr wohl. Das Aca fand ich nur eklig.
    Die Villa mochte ich noch nie wirklich; am Happy ärgert mich, das viele Dinge die mir früher gefallen haben jetzt anders sind und die Änderungen mir nicht gefallen (Frühstück, Duschen, Musik und ein paar andere Kleinigkeiten). Im GT mag ich die Atmosphäre und die Art der Frauen nicht.
    Alles Geschmacksache.
    Aber das Acapulco ist merkwürdig erfolgreich, trotz unfassbarer Ekelstellen. Erinnert mich an die alten "Roter Teppich Clubs" im Ruhrgebiet mit denen ich vor vielen vielen Jahren angefangen habe, nur größer.

  19. Onderstaande 3 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 december 2012),Dalton ( 5 december 2012),satanic surfer ( 6 december 2012)

  20. #15
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Veel vrouwen zegt ook nog niks over de kwaliteit van de service.
    Maar verhalen zoals van Beron waar een Duitse grootmuil weer eens "König Kunde" uithangt vind ik altijd vermakelijk. Als het niet goed is hoef je niet te komen. Niemand verplicht je tot een clubbezoek.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.

  Living Room 468*60