Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 34

Discussie: Mimi (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard Mimi (Duitse)

    Naam : Mimi

    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits

    Leeftijd : ik schat rond eind twintig

    Haarkleur/-lengte : Donker, halflang

    Lengte dame : 1.55-1.60 mtr

    Postuur/Cupmaat : B/C (naturel)

    Tatoeages/Piercings : geen gezien

    Service: PZC, beffen, NMC, zoenen, 69. Geen AV en geen vingeren.

    Voordelen: vriendelijk lief meisje.

    Nadelen: geen ontdekt

    Tijdsduur : 30 minuten

    Prijs : € 50

    Extra’s bij het bezoek: zeer goede kusser

    --------------------------------------------------------------------------------------------------

    Zeer vriendelijk lief meisje. Verleidde me tot kamerbezoek met een geweldige tongzoen vlakbij de kino. Op de kamer zeker niet tegenvallend. Blijft lief en aardig, zoent vol overgave en tederheid, PZC bovengemiddeld, neuken in alle standjes. Best gewillig, maar geen vingers in haar muschi en geen AV. Voor de rest zo'n beetje alles mogelijk.

    Mimi zegt al zo'n anderhalf jaar lang vijf dagen per week in GT te werken. Ik heb door zo mijn twijfels over, want haar pas één keer eerder gezien.
    Overall helemaal niet slecht, maar ook geen top. Herhalingsgevaar aanwezig, maar hangt sterk af van line-up. B-lijst voor mij.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  2. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 3 september 2016),satanic surfer ( 6 december 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    4 september 2012
    Last Online
    9 juni 2023 @ 13:51
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    117
    Discussies
    7
    Thanks
    31
    Thanked
    160 in 44 posts

    Standaard

    Maandje geleden ook al eens gekamerd met haar :

    Zoenen echt zeer goed.
    PZC zelfs het beste dat ik ooit ervaren heb in GT (ben nog maar 3 maal geweest, dus zoveel zegt dat nu ook weer niet )
    NMC is eerder standaard te noemen.

    Na de daad, ons uurtje nog lekker volgekeuveld. Aardige meid waarmee je nog kunt zwanzen & lachen ook, geen afwerkertje dus.
    Aanrader wat mij betreft !!

  4. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2010
    Last Online
    20 februari 2023 @ 18:04
    Berichten
    50
    Discussies
    7
    Thanks
    17
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard

    Mimi (volledige naam 'Mia-Sé') is echt een schatje. Qua uiterlijk zeker geen bloedmooi pareltje, eerder the girl next door, maar qua GFE is ze wellicht een van de beste opties in GT.

    Kust uitstekend, pijpt heerlijk, heeft er alles voor over om het je naar je zin te maken.

    Is bij elk bezoek aan 'Club Brugge' een meisje waar ik sowieso mee ga kameren.
    The big difference between sex for money and sex for free is that sex for money costs less.

  5. Onderstaande leden hebben Vince bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (12 oktober 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Mimi sprak me aan in de sauna. Vriendelijke en naturelle meid - vond haar ook optisch wel wat hebben. Er volgde dus een kamerbezoek dat me nog lang zal bijblijven. Zodra op de kamer begon Mimi eerst teder en dan steeds heviger te zoenen. Het leek wel m'n eerste liefje - zo intens. Nee zo lekker had ik het in de Duitse clubs nog niet beleefd. Mimi is ook een verstandig en humorvol meisje - wat bij mij altijd leidt tot een langer kamerbezoek. Hierboven wordt nog gemeld dat Mimi zich niet laat vingeren - euh bij mij liet ze zich een kwartiertje lang lekker likken en vingeren. Tot er nektardruppeltjes vrij kwamen. Blijkbaar moet er in Duisland een filiaal zijn van de beroemde Russische Pijpacademie - Mimi studeerde af met de allergrootste onderscheiding. Neuken was erg heftig.

    Mimi werkt van maandag tot en met vrijdag, maar occasioneel in weekend.

    Voo een uurtje vroeg ze 100 euro, maar dat gaf ze netjes vooraf aan.

    In mijn top 5 van 2013 zal Mimi zeker een plaats krijgen. Mochten alle meisjes daar in Bruggen even onderhoudend en servicegericht zijn als Mimi....

  7. #5
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Had Mimi al reeds eerder gezien maar van een kamergang was het nooit gekomen.Amper in de kino sprak ze me al aan,een van haar eerste vragen was of ik van TZ hield.Na mijn ja woord werd dit direct in de praktijk omgezet met een serie heerlijke tz.
    Uiteraard met haar een hutje opgezocht.Na uitgebreide TZ,pzc en tepellikken moest ik aan de arbeid en haar heerlijke grotje onder handen nemen.Mijn werkzaamheden vielen in goede aarde want het vocht stroomde rijkelijk uit haar lipjes.
    Nadat ze was bijgekomen werd de sessie voortgezet op het oude niveau en resulterend in een FT.Leuk buurmeisje met een prima service!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  8. #6
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Een week of wat geleden met deze schone op herhaling gegaan. Na de eerdere sessie had ik Mimi weliswaar op de ‘B-lijst’ geplaatst, maar desalniettemin kwam ze deze keer toch weer aan de beurt. Soms heb je van die dagen dat je op een bepaald type geilt en vandaag was blijkbaar zo’n dag dat Mimi – volledig Duits maar met naar ik inschat toch wat mediterrane invloeden uit eerstegraads aanverwanten of mogelijk nog enige takjes lager in haar stamboom- hoge ogen gooide. De eerste sessie die ik eind vorig jaar met haar had stond me nog goed voor ogen en was zeker niet teleurstellend. Van uitzonderlijkheid was ook geen sprake echter. Vandaag – mede vanwege een voor mij niet optimale line-up – in de herkansing dus.

    Wat meteen weer opviel: Mimi is een formidabele kusser. Echt geweldig! Weinigen zoenen zo intens en teder als zij, met wat de zachtste lippen van de club moeten zijn. Ze is zelf ook een grondig liefhebber van het betere kuswerk. Uren kon ze er mee doorgaan zei ze me. Dat leek me wat overdreven, ik had ook nog andere wensen op mijn lijstje, maar van een hoger dan gebruikelijk percentage zoenen t.o.v. de andere componenten van de sessie was zeker sprake.

    We waren ‘veroordeeld’ tot de nieuwe kamer 6.1. Ik heb er geen enorme bezwaren tegen dat het een wat klein uitgevallen hok is geworden. Ik kan me zelfs zeer wel voorstellen dat de voormalige kamer 6 uitblonk in inefficiënt ruimtegebruik, hetwelk in combi met gangbare wachttijden om een aanpassing schreeuwde. Bovendien was een aantal dames niet meer bereid om in kamer 6 hun kunsten te vertonen in het licht van minder fortuinlijke gebeurtenissen in deze kamer gedurende het vorige jaar. Of daar, nu we drie kamers 6 hebben (666…), verandering in gaat komen weet ik niet, maar het zal wel bijdragen aan een kortere wachtlijst op drukke tijden lijkt me zo. Kamer 6.1 is echter wel érg klein geworden. Nogmaals ik vind het best, maar als hartstochtelijk en volleerd beffer is het toch lastig plek te vinden voor je benen (ik ben nogal lang…) in dit hok. Beentjes zaten dus strak tegen de schuifdeur. Op zich ook wel weer grappig en memorabel. T.z.t. (lees: voordat de huidige ijstijd omslaat in een periode met wat hogere temperaturen) zal men nog wel iets moeten doen aan de ontluchting van dit kamertje, want ik kon de huidige aanwezigheid daarvan niet ontwaren. Bij uitblijving zal het gevolg zijn dat er temperatuursgewijs tropische waarden bereikt gaan worden. Nu al, terwijl het buiten stervenskoud was, hebben we na een half uur de schuifdeur maar open gezet om toch wat frisse lucht binnen te laten. Eéntje voor de verbouwingsactielijst dus.

    De sessie met Mimi was zondermeer goed. Naast het fantastische zoenen waren ook de andere aspecten dik in orde. Prima langdurig pijpwerk en ook de copulatie in diverse standjes was zeer de moeite waard. Liet zich het beffen welgevallen en dat is altijd fijn: eer naar werken. Mimi is mooi als ze met dichte ogen licht te genieten (zo leek het althans). De sessie beviel dermate dat een half uurtje onvoldoende bleek. Bij afrekenen gaf ik haar 75 euro + een kleine fooi. Mimi nam hier genoegen mee, maar merkte fijntjes op dat ze normaal geen 75 voor een half uur rekende. Dat had ze nou niet moeten doen, want het deed wel wat afbreuk aan mijn goede gevoel. Later toen ze me ergens in de gang nog tegenkwam en spontaan een zoen gaf, maakte ze dit minpuntje gelukkig weer goed. Al met al is ze naar aanleiding van deze sessie gestegen op de ranglijst.

  9. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 5 april 2013),Nedlovefkk ( 3 september 2016),Shaggie (12 juli 2013)

  10. #7
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Ze is van Turkse afkomst. Haar eigenlijke naam is XXX of zoiets.
    Laatst gewijzigd door Big30; 13 november 2013 om 18:07 Reden: echte naam

  11. #8
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Wel klote als je niet eens je benen goed kwijt kan. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat ze zulke kleine kamertjes hebben gemaakt. Ik zal deze dan ook categorisch weigeren en roep alle beren op om dat ook te doen.
    Mini zal wel bedoeld hebben dat ze geen 75 voor een uur rekent maar 100. Jammer dan voor haar, dan had ze daar eerder mee moeten komen. Het worden er inderdaad toch steeds meer. Laatst had ik er ook ééntje, maar ze vertelde het me wel vantevoren. Ze zei me dat ze haar uurtarief liet afhangen van het feit of ze het wel of niet druk had. Toen we op een gegeven moment in 69 lagen zei ze snel tussendoor dat ik naast het beffen ook haar Arsch mocht lecken, maar dat dat 25 euro extra kostte. Dat hebben we maar niet gedaan en de uiteindelijke schade was 50 euro.

  12. #9
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Mini zal wel bedoeld hebben dat ze geen 75 voor een uur rekent maar 100.
    Inderdaad typefoutje van mij. Moet dus zijn "maar merkte fijntjes op dat ze normaal geen 75 voor een uur rekende".

  13. #10
    Geregistreerd
    4 september 2012
    Last Online
    9 juni 2023 @ 13:51
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    117
    Discussies
    7
    Thanks
    31
    Thanked
    160 in 44 posts

    Standaard

    GT 12 april 2013

    Op de kamer met Mimi en Ilayda spon er zich een GFE/PSE triootje af wat me nog wel even zal nablijven. Het GFE gedeelte werd duidelijk aangenomen door Mimi, terwijl Ilayda zich op het PSE gedeelte richtte (hoewel ook zij zeer zacht kan tongkussen). Het begon allemaal zeer rustig met tedere tongkussen en gefriemel hier en daar waar ik en mn beste vriend onderaan best van konden genieten. Daarna volgde een dubbele pijpbeurt waarbij ze goed afwisselden en ook mn ballen niet vergaten. Van Mimi wist ik het al maar ook Ilayda kan echt hemels pijpen. Zelfs van een deepthroat is ze niet vies. Ze hebben mijn pik zeker een kwartier lang helemaal afgelikt. Daarna wou Ilayda dat ik haar neukte. Eerst doggy waarbij ze vroeg van lekker hard door te gaan want dat ze dit graag had. Ik legde haar handen op haar kontje maar even later trok ze die zelf weg naar haar dikke tieten om die te kneden. Ik kon ze hard naar achter trekken en blijven doorstoten. Ondertussen was Mimi zichzelf aan het verwennen en af en toe kwam ze me een lekkere tongzoen geven. Daarna overgeschakeld op missio bij Ilayda dat ook wel lekker ging. Ze slaat ook de hele tijd geile Duitse praat uit (waar ik maar de helft van verstond, maar kom) waardoor ik nog geiler werd. Ik wou uiteraard ook Mimi niet overslaan en dus snel van condoom gewisseld en missio bij Mimi. Ze had ondertussen al een lekker nat poesje en dus ging het lekker in en uit bij haar. Na vijf minuten beuken was ik uitgeput en vroeg haar me nog even te berijden om me helemaal af te maken. Ik vind cowgirl bij meisjes met een klein lichaam altijd heerlijk dus ook bij Mimi. Daarna ging het condoompje eraf en begonnen ze mn vriend onderaan hard te trekken met beide monden er boven hangend. Ilayda bleef maar hijgen dat ze mn zaad wilde en na vijf minuutjes hard doortrekken werd haar wens dan ook ingewilligd. Het was niet echt veel meer maar net genoeg om beide meiden te laten proeven. Hier moesten we toch even van bekomen en dus hebben we nog even uitgehijgd in het grote bed. Hen bedankt met 150€ (in totaal) bij de lockers.

    Van Mimi wist ik het al maar met Ilayda heb ik er een nieuwe topper bijgevonden. Beide dames zullen me nog vaker te zien krijgen.

  14. Onderstaande 2 leden hebben wayne r bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (14 april 2013),Shaggie (12 juli 2013)

  15. #11
    Geregistreerd
    3 juni 2006
    Last Online
    6 mei 2016 @ 12:07
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    1
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Lief meisje, leuke kusser. Neuken ok. Geen herhaling.

  16. #12
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Daumen hoch zo zacht, zo lekker, zo teder, zo pesterig, zo lekker gekomen


    was een maandje geleden met haar, wilde vorige week weer maar ze was er niet. Is voor mij in seksueel verwennend opzicht mijn absolute topper aller tijden.
    Ik heb haar niet aangeraakt, hoewel ze best mooi gevormd is, maar heb me door haar volledig in de watten laten leggen.
    Nou ben ik meer van de vanille en absoluut van de GFE en totaal niet van de PSE, dus ik ben bevooroordeeld, maar voor mannen die van lekkere, lieve, tedere "geniet" seks houden een aanrader !

  17. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    Shaggie (12 juli 2013)

  18. #13
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Standaard

    Een maand of twee geleden ben ik na lange tijd weer in Golden Time geweest. Ik was het gejaag van de dames zat en de service viel ook vaak tegen. Toch maar weer eens een poging gewaagd, want het was een mooie zomerse dag en dan heeft de grote tuin een meerwaarde. Er was aan het begin van de middag nog niet veel te beleven. Op een gegeven moment liep ik bij de Kino een leuke, donkerharige dame tegen het lijf die zich voorstelde als Mimi. Eigenlijk wilde ik eerst nog wat verder rondkijken, maar toen ze haar verzoek om mee te gaan naar een kamer kracht bijzette met een lekkere tongzoen was ik verkocht. Op de kamer werd het een heerlijke vrijpartij: veel tz'en, ze pijpt heerlijk, haar kutje smaakt prima en daarna diverse standjes gecombineerd met veel gezoen. Dan is een orgasme nooit ver weg. Leuke meid, heeft Turkse roots maar is in Duitsland geboren. Later die dag ben ik nog een keer met haar naar de kamer gegaan, omdat ik op safe wilde spelen. Was wederom een succes.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Peter NL bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (10 juli 2013),Shaggie (12 juli 2013)

  20. #14
    Geregistreerd
    4 september 2012
    Last Online
    9 juni 2023 @ 13:51
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    117
    Discussies
    7
    Thanks
    31
    Thanked
    160 in 44 posts

    Standaard

    Uit Geile Tijden - donderdag 11/07

    ... Focus dus verlegd naar een andere meid want Mimi kwam een drankje halen en ik riep haar even bij mij om een babbeltje te doen. Ze vroeg echter om mee te komen naar haar hoekje want ze blijft niet graag langer dan 2 minuten in de bar. Dus maar even gevolgd want had wel zin in een praatje (en meer). Ik vind Mimi eigenlijk een atypische GT-meid. Ten eerste kleed ze zich altijd vrij zedig (slip, shirt, lange sokken), ze heeft zich nog niks aan haar lichaam laten veranderen (enkel een kleine tattoo op haar voet, als ik me kan herinneren), ze jaagt niet echt op de beren maar laat ze gewillig tot haar komen (en dat lukt vrij aardig), ze is niet geïrriteerd als je even geen zin hebt en haar wandelen stuurt en daarenboven kan je met haar vrij lang pre- & after-salen.

    Genoeg de loftrompet afgestoken, tijd om hem erin te steken. Na een gezellig babbeltje gevraagd om te kameren want ik meen me een goede kus- & pijpservice van haar te herinneren. En ja hoor, ook ditmaal weer een hemels half uurtje beleefd waarbij haar tong (en ditmaal ook de mijne, want heb haar heerlijk klaargelikt) een hoofdrol speelde en een FT het feest compleet maakte . Aan de lockers haar verdiende 75€ gegeven en een extra tongkus als beloning. Aangezien we beiden toch een hongertje kregen, hebben we samen nog een heerlijke kalkoensalade gegeten.

  21. Onderstaande leden hebben wayne r bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (18 juli 2013)

  22. #15
    Geregistreerd
    15 juli 2010
    Last Online
    7 maart 2015 @ 08:27
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    was gisteren in GT

    heeft een tattoo van een schorpioen op haar voet

    ze is een super zoener .. is geen superbabe maar zeker de moeite waard als je van zachte lippen houdt... en veel meer.

    leuke meid.

  23. Onderstaande leden hebben paletti bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (19 november 2013)

  24. #16
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Last Online
    12 juni 2015 @ 02:46
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    55
    Discussies
    7
    Thanks
    33
    Thanked
    28 in 14 posts

    Standaard

    Na de zoveelste keer met mimi naar de kamer zijn geweest, kan ik wel zeggen dat ze mijn topper in GT is.

    Leuk in omgang, lief /geduldig en altijd in voor een praatje ook wanneer je niet met haar kamert (bijna elke keer dat ik daar ben kameren we). Meestal is ze mijn afsluiter in GT, omdat ze in de 8 kamergangen van de afgelopen 6 maanden nog niet heb teleurgesteld. Met andere meiden is het oftewel goeie sex maar geen click , of andersom.


    Echt een super kusser, zacht en teder gfe gehalte zeer hoog. Pijpen (nat) uitstekend te noemen, Hoewel ze al enige tijd in het vak zit, heeft ze nog een redelijke strakke poes. 1 klein minpuntje zijn de wat hangende borstjes , maar daar kom je wel snel over heen. En btw onder mijn normen valt ze onder de girl next door type, met een consequente en excellente service.


    Al met al gisteren een spetterende uurtje doorgebracht met deze lieve meid, een race tegen de klok was het gisteren wel. Om 23:40 heb ik haar de sleutel laten halen en 1 uur en 10 min heeft het allemaal geduurd, missio, doggy en al het andere tedere verwennerij.

    Later in de kleedkamer nog uitgebreid afscheid kunnen nemen en elkaar nog de toewensingen gedaan voor het jaareinde/kerst.

    Wat mij betreft een prima afsluiter voor 2013...... Up to 2014

  25. Onderstaande 5 leden hebben -007- bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (24 december 2013),Megaboob (24 december 2013),Mr Pussy (24 december 2013),mynasch (24 december 2013),Teiresas (24 december 2013)

  26. #17
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Last Online
    12 juni 2015 @ 02:46
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    55
    Discussies
    7
    Thanks
    33
    Thanked
    28 in 14 posts

    Standaard

    Een bezoek aan GT zonder kamergang met me Mimi is incompleet.

    Afgelopen vrijdag weer een hemelse uurtje beleeft.

    Top....

  27. #18
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard




    Sessie 1 Dinsdag 18 maart 2014: Golden Time: de wonderzachte Mimi


    Ik had op dit forum al een paar fraaie opmerkingen over Mimi gelezen. Ze zit meestal op het drempeltje rechts aan de ingang bij de kino. Zoekt meestal niet zelf een slachtoffer uit, en ziet er qua kledij meestal uit als in GFE… leuk T-shirtje dat net genoeg tot de verbeelding spreekt. Vaak een beetjenaar beneden kijkend, maar toch iets mysterieus. Rond 12;30 bleek ze aktief met een klant in de kino, dat weer wel. Het zag er super sexy uit, en ik begon te vermoeden dat de recensies inderdaad wel eens een groot gedeelte van waarheid zou kunnen bevatte.
    Nadat ze terugkwam uit de ladies kleedkamer zette ze zich met een drankje opnieuw op haar drempeltje. Mynasch: nu of nooit dacht ik. Toch nog even afgeleid door de fraai gevormde Annie, die zich wulps om mij heen trachtte te voegen. Een lief idee, en het voelde ook inderdaad super…. Maar ja deze keer had ik andere plannen. Ik ben altijd tweede zei Annie, gelukkig kon ik melden dat ze dan inderdaad wel op de lijst zou staan…. Dat moest ze beamen, en nam afscheid. Mimi had eea gade geslagen…. En ik vroeg haar, als ze lekker haar drankje op had om mij in de kino op te zoeken. Ze snapte de hint. Kwam na een paar minuten heerlijk tegen me aan staan en een super zachte huid voelde ik ineens tegen gedeelten van mijn lichaam drukken. Dan de eerste toenadering met haar hoofd richting mijn hoofd. Altijd een sensatie als er ineens iets als kontakt ontstaaat, zowel lichamelijk als geestelijk. Har super zachte lippen beroerden heel voorzichtig mijn lippen. Als super kus fan geraakte ik snel in extase. Dit was meer dan een dvp in aktie. Voor mij was dit wooooooowwwieieieieiei. Na een tiental minuten kino vermaak (toch een sexy ervaring daar zo een beetje bezig te zijn) gekozen voor een kamergang. Ik voelde me door alle vrouwelijke aandacht die ik GT al genoten has extra geil. Werd nog door Annie/nikita/shakira nageroepen dat ik veel spass moest hebben/maken. Ook een van de voordelen in GT: meiden trachten er samen meestal iets van te maken!

    Op de kamer…. Eerst maar eens de lakentjes uitgespreid, en een staande tongzoen sessie geïnitieerd. Wat een sensatie zeg, zo zacht, gewillig, veel initiatief, zoekende zachte handen over mijn body, en dan dat heerlijke lijf van Mimi onder mijn handen. Wat een zachte huid zeg. Super. En dan het idee dat je alles mag aanraken. En de signalen die ze afgeeft als je voor haar plezierige plekjes tegenkomt. Gevraagd of ze van een olie- massage zou kunnen genieten: dat overkwam haar niet zo vaak zei ze, graag. En ja hoor, heerlijk sensueel haar van top tot kut gemasseerd, daarna met mijn tong haar rug, bilspleet en vagina heerlijk schoon gelikt, en van haar nectar kunnen proeven. Omgedraaid en ook de sexy voorkant een beurt gegeven, wat tot een fraai orgasme aan haar kant leidde. Mijn beurt, en ja hoor dat superzachte kussen strekte zich ook uit tot mijn hele lichaam, met een wel haast goddelijke (althans zo zou ik me dat kunnen voorstellen) blowjob . Ik lag al zo’n beetje in katzwijm en had geen behoefte om te neuken. En door Mimi met haar hand tot een hoogte punt gekomen, eerste sessie, ik was enorm geil, dus de kracht waarmee het sperma uit spoot verbaasde zowel Mimi als mijzelf, heerlijk tussen haar borsten, in die superzachte tepelhoven, all nature!!!
    Langzaam bijgekomen, en me voorzichtig weer op mijn eigen benen gezet. Jeminee….. Mimi, je hebt er een fan bij!!!!!!!


  28. Onderstaande 6 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    -007- (19 maart 2014),Bluebear (19 maart 2014),gignnl (19 maart 2014),hansdordt (19 maart 2014),lekkersfan ( 8 juni 2014),Teiresas ( 8 juni 2014)

  29. #19
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Mimi is Duitse, met Turkse invloed. Dat geeft haar een mooie tint, een fijn gezicht met een prachtige mond. Ze zat voor de kino en verleidde me bij de ingang, en ze ging voor de 100 euro... Die heeft ze gekregen... Ze regelde een kamer met airco, wel zo prettig op deze warme zaterdag vóór Pinksteren. We hebben heerlijk gezoend. ze heeft me uitgebreid gepijpt met veel aandacht voor de ballen en we hebben lekker relaxt geneukt. Wat een prachtig lijf! Een prima GFE.

  30. Onderstaande 3 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl ( 8 juni 2014),lekkersfan ( 8 juni 2014),Teiresas ( 8 juni 2014)

  31. #20
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Mimi (Duitse)
    Moet ik hier nog iets over zeggen? Mimi kwam ik in het welness gedeelte van de club "wederom" tegen. Ik heb al eerder van diensten gebruik mogen maken en sindsdien staat ze altijd in het vizier. Tussen al dat grof geweld is een Mimi erg prettig. Ik gaf haar een blik vanuit het bubbelbad en die begroette ze met een lach. Haar werkterrein is de kino, dat weet iedere geharde GT bezoeker. Na de sessie met Hanna aldus gekozen voor wat zekerheid en wederom wist Mimi het tot een goed einde te brengen. Enorm prettige dame om mee te vertoeven en i.m.o een must-do in GT. GFE ten top.

  32. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (13 juni 2015)

  33. #21
    Geregistreerd
    23 juli 2015
    Last Online
    2 januari 2018 @ 23:21
    Berichten
    72
    Discussies
    1
    Thanks
    34
    Thanked
    116 in 41 posts

    Standaard

    Mimi haar "jachtomgeving" is inderdaad Kino en welnessgedeelte. Ik zat wat te lang naar haar zin in het bubbelbad, en moest met haar op kamer gaan. Ging daar ook warm en nat zijn gaf ze mee. Toch nog even blijven dobberen, maar later op de avond dan toch overstag gegaan. Zoals aangegeven is ze niet de stunner, maar maakt ze ruim goed door haar vriendelijkheid en leuke omgang. Op de kamer deed ze alles wat ze beloofde, en het werd inderdaad warm en nat... Aangezien het goed vertoeven was, ze doet echt haar best om het helaal naar je zin te maken,2 uurtjes doorgebracht op de kamer.

  34. Onderstaande leden hebben Latiga bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (28 november 2015)

  35. #22
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Last Online
    12 januari 2024 @ 10:58
    Berichten
    8
    Discussies
    1
    Thanks
    6
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Paar dagen geleden voor het eerst naar GT geweest, wat een lineup... niet alleen in aantal maar ook in schoonheid (de gustibus et coloribus non est disput...) even wat gegeten en sauna genomen, mooi om te zien hoe de dames hun billen komen warmen aan de deur :-) had wel de indruk dat de waterverwarming niet kon volgen, ofwel was het water van de douches fris, ofwel dat van de pool...?

    even praatje aan de bar
    "Getent" met mimi, de "Kino" is idd. haar werkterrein. Eerst even knuffelen en wat lieve woordjes in je oor fluisteren, dan "hier oder zimmer?" toch maar het tentbed op binnenplein naast sauna... gekozen voor half uurtje PZC wat ze dan ook met verve volbracht heeft.

  36. Onderstaande 2 leden hebben buurman bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (19 januari 2016),trickyD (20 januari 2016)

  37. #23
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Bij mijn frequente juli bezoeken herhaling gedaan met deze dame, op en top service, uitzonderlijk goed besef van hoe een (mijn) pik werkt had haar een special asignment gegeven en daar heeft ze zich optimaal van gekweten...

  38. Onderstaande 2 leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (14 augustus 2016),trickyD (15 augustus 2016)

  39. #24
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    Duitse kwaliteit gecombineerd met Turkse exotiek ... geen verkeerd woord over deze Mimi.
    Voor de eerste keer op kamer geweest met deze dame, en me zeker niet beklaagd, integendeel.

    Herhalingsgevaar is niet erg groot, wegens geen wow-factor en wegens nog vele andere te ontdekken dames in de GeeTee, maar dat doet niks af aan haar kwaliteiten als bedgenoot.

    Al bij al een hoge score bij deze vriendelijke en klantgerichte dame.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  40. Onderstaande 6 leden hebben Saruman bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (12 oktober 2016),gignnl (10 oktober 2016),lekkersfan (14 oktober 2016),Nedlovefkk (10 oktober 2016),Sjeufke (10 oktober 2016),trickyD (14 oktober 2016)

  41. #25
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Mimi was vrijdag jl aanwezig en daarmee zag ik haar weer voor eerst in 1,5 tot misschien wel 2 jaar. Dat ligt aan mij omdat ik blijkbaar GT bezoek op dagen waarop ze niet werkt. Mimi lijkt dinsdag,vrijdag en zaterdag frequent aanwezig te zijn

    Anyway, het weerzien was sympathiek en op niveau. Mijn 2 kamergangen in het verleden met Mimi waren bovengemiddeld en daar kan mijn kinosessie van vrijdagavond laat ook aan toegevoegd worden.

    Qua service en attitude, top van GT.

  42. Onderstaande 4 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (24 oktober 2016),gignnl (23 oktober 2016),Teiresas (23 oktober 2016),trickyD (23 oktober 2016)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.

  Babylon 468*60