Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard Bekendste nymfomane na marathonseks overleden

    De bekendste nymfomane van Duitsland, Antje C. (47), is dood. Haar laatste minnaar trof haar na een seksnacht levenloos naast zich aan in bed. Er is mogelijk sprake van uitputting na marathonseks, aldus Bild.

    De vrouw verwierf in april bekendheid toen zij een dj gijzelde en dwong tot urenlange seks in haar woning. De man kon pas de hulp van de politie inroepen nadat C. in slaap was gevallen. Agenten openden de deur van de woning. Hierop werd ze wakker en vroeg ze de politie om groepsseks.

    De vrouw was in psychiatrische behandeling voor haar seksverslaving, maar die mocht niet baten. Op de terugweg van een therapiesessie randde ze een 31-jarige Afrikaan aan en dwong hem tot 36 uur seks. Voorbijgangers troffen de man later huilend aan op straat.

    Bron http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...verleden.dhtml

  2. #2
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Ik vraag me toch af waarom deze vrouw (mits doable) niet gewoon bij een partytreff ging werken.
    Daar heb je ook seks een uur of 12 á 13 op een dag en je krijgt nog een dagloontje ook.

  3. #3
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    Ik vraag me toch af waarom deze vrouw (mits doable) niet gewoon bij een partytreff ging werken.
    Daar heb je ook seks een uur of 12 á 13 op een dag en je krijgt nog een dagloontje ook.
    Het lijkt me niet het type die rustig op klanten gaat zitten wachten...

    De vrouw was in psychiatrische behandeling voor haar seksverslaving, maar die mocht niet baten. Op de terugweg van een therapiesessie randde ze een 31-jarige Afrikaan aan en dwong hem tot 36 uur seks. Voorbijgangers troffen de man later huilend aan op straat.
    Slechte reclame voor een club als de klanten gillend in hun blootje de straat oplopen of snikkend op de parking zitten met het hoofd tussen de knieën.
    Alhoewel....
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. #4
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Het lijkt me niet het type die rustig op klanten gaat zitten wachten...



    Slechte reclame voor een club als de klanten gillend in hun blootje de straat oplopen of snikkend op de parking zitten met het hoofd tussen de knieën.
    Alhoewel....
    Er zijn shabby treffs genoeg me dunkt waar dames niet stil zitten maar meer jagen.

    Naar treff maatstaven is ze nog wel te doen.
    Ik heb voor minder mijn handdoek laten zakken.


    Alleen die bril dat kan echt niet

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.