Pagina 44 van 117 EersteEerste ... 344041424344454647485494 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.076 t/m 1.100 van 2918

Discussie: Live from Sixsens!

  1. #1076
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik ben benieuwd wat er met die handdoeken werd gedaan, waarvoor sommigen de term sabotage gebruikten.

  2. #1077
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.108
    Thanked
    15.850 in 6.440 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Je kan toch niet menen dat nu ook de handdoeken terug moeten ingeleverd worden bij de balie? En welke boete staat er dan op het verlies? (Ook 50 euro zoals bij de armbandjes?)
    Dit is overigens niet werkbaar. Na een saunabeurt is de handdoek doordrenkt van het zweet. Dus moet je verplicht met die stinkende handdoek in de bar en in het restaurant gaan zitten?
    Bovendien moet je constant waakzaam zijn dat ze je je handdoek niet meenemen (die van mij verdwijnen altijd).

    Ik weet niet wat er precies gebeurt is om het zover te laten komen, maar ik stel wel vast dat alle andere clubs al die absurde en debiele regeltje niet hanteren. Het kan goed zijn dat er al eens iets wordt meegenomen. So what? Is dit niet eerder uitzonderlijk? Moet de klanten dan opgezadeld worden met al die zure regelneverij? In mijn opinie moet de club het verlies of diefstal van pietluttige spullen er dan maar bij nemen. Het geld stroomt er immers toch binnen.

    Bon, ik plande een bezoekje voor het weekend over 10 dagen, maar het zal nu wel lekker Babylon of AcaG worden. Ik ben lang niet de enige die Sixsens meer en meer links laat liggen omwille van het recente beleid. Ik ga naar een club voor de gezelligheid, maar dat is tegenwoordig ver zoek in dit kamp. (Zelfs een boek of bonbons voor de dames mogen niet meer naar binnen).

    Ik heb medelijden met de thekes die steeds de verbouwereerde gezichten van de klanten moeten incasseren.
    Zoals door Reference al eerder gezegd, het gaat voor zover ik hoorde niet specifiek om diefstal, maar kreeg een opsomming van redenen waarvan er denk ik 1 de druppel was geweest.
    Vermoed dat er iets vooraf gegaan is, want het lijkt me dat geen normaal mens hier zo maar op komt om te doen.
    En ik denk dat als het elders ook zou gebeuren, daar ook maatregelen tegen getroffen worden. Zoals ik boven al illustreerde zijn het in SS geen zuurpruimen die er de boel runnen. Het is alleen zuur dat sommigen het voor de rest verpest.

    Ik weet niet meer wat de rest (of ikzelf ) precies over de handdoeken hebben geschreven, maar nee, je hoeft NIET je natte en of bezwete handdoek of sauna handdoek te blijven gebruiken. Je mag ze namelijk 'met mate onbeperkt' omruilen voor een verse schone. Dat betekent in principe dat je dus altijd een handdoek hebt om in te leveren.
    In principe, want wat je zegt, wat als iemand em mee neemt. Al dan niet een schoonmaker of een gast die de zijne verloren is en de jouwe maar even meeneemt.
    (Anekdote, tijdens mijn reis naar de clubs in Oostenrijk gebruikte ik de lokale wellness spullen, aangezien ik niet mijn badjas en handdoeken onderweg ga wassen. Sinds ik de normale sauna's ben gaan bezoeken, ben ik niet meer te beroerd om een handdoek meermaals te gebruiken. En waar mogelijk doe ik dat ook bij een SC of FKK. Zo deed ik ook in Sakura een eigen klein doekje over de club handdoek heen. In de veronderstelling dat personeel een dergelijke handdoek niet meenemen. Genoeg luie beren die ze namelijk rond laten slingeren. Kom ik even later terug, klein doekje weg, hand doekje weg. Ik kreeg de mijne een poosje later gewassen en wel terug. Wat bleek, een nieuwe poetsman dacht dat het misschien een poetsdoek van een collega was en waste het daarom met de rest mee. Het is niet fool proof, maar ik doe wat ik kan.)

    Ondanks de regeltjes blijft het echt wel een fraaie club, met uitgebreide voorzieningen, een leuke line up en wat mij betreft zeker nog wel de moeite waard. Zou zonde zijn als je vanwege die badjassen en handdoeken de misperceptie hebt dat het een stelletje gieren zijn en door die en de andere regeltjes, deze club zou vermijden. Dan 'winnen' de onbeschoften die de regeltjes in de eerste plaats nodig maakten.

    Enneh, die thekes zijn nu wel wat gewend hoor


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    wel lees mijn post,2393,juist voor de jouwe
    bovendien zoals eerder opgemerkt door Meme Moo hanteerde YY reeds lang dit beleid
    en daar werd toch niet zo een polemiek van gemaakt?
    YY had, zoals meme moo zei, het inlever beleid alleen voor de badjas. Hun handdoeken zijn niet voorzien van signatuur, enkel de badjas. De handdoeken en slippers kon je in de mand en kast in de locker ruimte droppen.
    Bij SS is dus sinds eergisteren zowel een inlever regel voor zowel badjas als handdoeken. Slippers kunnen nog wel in de bak bij de lockers gedropt worden.

    Het staat erg chique zo een gesigneerde badjas en handdoek. Maar als dergelijke regels nodig worden, dan weegt mijn inziens dat gesigneerde niet op tegen de lasten. Wat het vervangen van de hele garderobe niet goedkoper op maakt, daar niet van.
    Maar zoals sommige handdoeken langzamerhand wel aan vervanging toe zijn, zou er overwogen kunnen worden om ongesigneerde spullen te gebruiken. Vermoed dat het zoek raken van dergelijke zaken dan geminimaliseerd is. Of net als bij YY alleen nog gesigneerde badjassen die bij vertrek ingeleverd moeten worden. En alle handdoeken blanco.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    een boek mag heus wel binnen
    heb de indruk dat sommigen verhalen een eigen leven beginnen te leiden
    blijkbaar is overdrijven ook een kunst
    Een boek?! Wat een schande! Waar gelezen wordt, wordt niet geketst
    Kon daar altijd met een zelf meegebracht tijdschrift binnen komen en in de bar ruimte lezen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd wat er met die handdoeken werd gedaan, waarvoor sommigen de term sabotage gebruikten.
    Ik vind persoonlijk dat het niet aan mij is om de vuile was (see what I did here ) hier te gaan lopen uitstallen. Als je het echt wilt weten, kun je het ze vragen. Dan wel in persoon, of per telefoon.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 29 november 2019 om 00:52

  3. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 november 2019),Meme Moo (29 november 2019)

  4. #1078
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:45
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.259
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd wat er met die handdoeken werd gedaan, waarvoor sommigen de term sabotage gebruikten.
    Blijkbaar een groot geheim waar zeer mysterieus over gedaan wordt.....

  5. #1079
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Blijkbaar een groot geheim waar zeer mysterieus over gedaan wordt.....
    Inderdaad. Misschien wel gewoon een storm in een glas water...

  6. #1080
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 22:16
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.685
    Discussies
    127
    Thanks
    11.993
    Thanked
    18.409 in 6.036 posts

    Standaard

    Om de chaos en verwarring niet groter te maken dan dat die al is hebben we voor vandaag een planning gemaakt.
    Ergens midden op de middag zullen er snacks zijn op het overdekte terras.
    En na het avondeten ergens tussen 19 en 20 uur worden de vlaaien op het terras uitgestald.
    Leek ons wel zo handig om dat niet tegelijkertijd te doen en zo zijn er traktaties voor zowel de dagberen als voor de avondberen.
    En de dag/avondberen kunnen gerust zijn, er is genoeg (hoop ik).

    Mbt handdoeken en badjassen: het staat iedereen vrij om deze wel of niet te dragen.
    Persoonlijk zou ik dat wel doen want een hete bitterbal op je snikkel is geen pretje.
    (Lijkt mij, heb er nog geen ervaring mee)
    En Garde

  7. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (29 november 2019),Flyerke (29 november 2019),keesboz (29 november 2019),Meme Moo (30 november 2019),mentholbear (29 november 2019)

  8. #1081
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 13:48
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnStegers Bekijk bericht
    Een boek mag niet meer naar binnen. Dit kun je niet menen?
    Er mag tegenwoordig enkel een toiletzak mee naar binnen, geen rugzakken meer. Dit zal wel lukken als je je boek aan de hand vasthoud bij de entree.

    Bonbon (ik doe dit altijd voor nieuwjaar bvb.) kunnen blijkbaar uitgeldeeld worden aan de balie, onder het waakzame oog van de theke.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (29 november 2019),mentholbear (29 november 2019)

  10. #1082
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Mbt handdoeken en badjassen: het staat iedereen vrij om deze wel of niet te dragen.
    Persoonlijk zou ik dat wel doen want een hete bitterbal op je snikkel is geen pretje.
    (Lijkt mij, heb er nog geen ervaring mee)
    Zijn we beren of zijn we mietjes?
    PS de mijne is rond, of rondachtig, daar blijft niets op liggen. Alles glijdt er van af. En die paar milliseconden van hitte, dat moet toch te verdragen zijn. Denk ik tenminste, heb er geen ervaring mee. Het heetste wat ie ooit heeft mee gemaakt is een dame.

    Have fun vandaag in SS.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  11. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 november 2019)

  12. #1083
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik post het hier ook maar effe. Zodat de feestgangers vanavond niet verdwalen als ze naar huis gaan.

    https://www.1limburg.nl/stukje-a2-vr...text=section-1

    Rijkswaterstaat sluit vrijdagavond een deel van de A2 af vanwege uitgesteld onderhoud aan de weg.
    Het gaat om de snelweg in noordelijke richting tussen de afritten Kelpen-Oler (40) en Nederweert (39).
    A73 en A67
    Dat stuk A2 gaat vrijdagavond om 21:00 uur dicht tot zaterdagochtend 08:00 uur. Het verkeer wordt vanaf knooppunt Het Vonderen omgeleid, via de A73 en A67.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 november 2019),pret (30 november 2019)

  14. #1084
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    23 april 2024 @ 04:26
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    als ik dit allemaal zien staan gaan ik toch de horizon verbrede en verder in kijken het is nog erg dan yy geworden
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  15. Onderstaande leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 (29 november 2019)

  16. #1085
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:45
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.259
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    als ik dit allemaal zien staan gaan ik toch de horizon verbrede en verder in kijken het is nog erg dan yy geworden
    Inderdaad ben ik ook van plan, terug de grens over

  17. #1086
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    23 april 2024 @ 04:26
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Tropische_verrassing , Eddy_V en Miquel deze feest gangers een fijne verjaardag toegewenst en ik kan helaas niet zijn maar wipse en verwend de dames ik kan er niet bij zijn maar maak er een feestje van zonder rabbiet
    maar het ga jullie goed en pas op je badjas grapje .
    veel leut en genot met de leuter en stop ze in de dvps daar heren
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  18. Onderstaande leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 november 2019)

  19. #1087
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    24 april 2024 @ 08:08
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    4.094
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    De strijd om locker 69 kan aanstonds los barsten

  20. #1088
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 19:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Veel plezier vandaag in Sixsens!

  21. #1089
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Betreffende die misverstanden ivm handdoeken etc definitief van de baan te helpen dit : van de 800 handdoeken vorig jaar zijn er nog 400 bruikbaar en indien een of andere vervelende zeurders gaat beweren dat deket overdrijft, wel het is de baas Sixsens die het mij vanmorgen zelf zei. Zo een handdoek met de naam Sixsens erop kost per stuk tussen de 7 en 8 euro ,dat betekent dus meer dan 3000 euro en dat vind ik veel geld. Spreek dan nog niet over de kostprijs van de badjassen
    1, er worden dus enorm veel gestolen maar ook bv zijn vaak de toiletten onklaar gemaakt omdat het vol handdoeken in de wcpot werden gesmeten. Men vraagt zich af hoe het heden gesteld is met een elementaire vorming van opvoeding .
    Voor de goede orde,er mogen zovaak handdoeken ongevraagd worden als mogelijk,zelfs indien een bezoeker er op een dag 10 nodig heeft dan is dat geen probleem op voorwaarde dat ze hun oude in ruil ineveren.
    Wat betreft de chocolade en bonbons blijkt ook een hygiënische probleem te zijn,vaak worden ze in de lockers vergeten wat resulteerde in plakkerige en smerige boel.
    Men kan dit zoals ik eerder schreef in bewaring geven aan de receptie en dan opvragen wanneer je dit aan een meid wil geven
    Boeken? Waar komt dit toch vandaan? Sommige verhalen beginnen een eigen leven te leiden. Uiteraard mogen die mee naar binnen
    Zo,nu moet ik door doen,Heb het immers erg druk

  22. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Eric vb (29 november 2019),mechelen (29 november 2019),Meme Moo (30 november 2019),mentholbear (29 november 2019)

  23. #1090
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 22:16
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.685
    Discussies
    127
    Thanks
    11.993
    Thanked
    18.409 in 6.036 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    De strijd om locker 69 kan aanstonds los barsten
    JonnyFontane heeft vals gespeeld: hij stond om 10:45 al voor de deur !

    de stemming zit er al goed in hier !
    om 12 uur al tot rust gemaand worden is wel een record
    En Garde

  24. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (30 november 2019)

  25. #1091
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:55
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.525
    Discussies
    121
    Thanks
    5.930
    Thanked
    5.018 in 2.170 posts

    Standaard

    Ik heb niet vals gespeeld.

  26. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (30 november 2019)

  27. #1092
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:45
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.259
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Deket heeft één en ander duidelijk gemaakt maar teveel regeltjes maakt dat het gezellige ver te zoeken is momenteel.

  28. Onderstaande 4 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 (29 november 2019),deket (29 november 2019),keesboz (29 november 2019),Shakir (29 november 2019)

  29. #1093
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.108
    Thanked
    15.850 in 6.440 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Leek ons wel zo handig om dat niet tegelijkertijd te doen en zo zijn er traktaties voor zowel de dagberen als voor de avondberen.
    Zo te horen zijn er een paar jarig. Van harte, en veel plezier voor alle feestberen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    vaak worden ze in de lockers vergeten wat resulteerde in plakkerige en smerige boel.
    Men kan dit zoals ik eerder schreef in bewaring geven aan de receptie en dan opvragen wanneer je dit aan een meid wil geven
    Ik dacht dat die dingen elke dag geleegd werden. Hoewel, het kan in een kleedruimte ook best warm worden. 2 jaar geleden had ik een groothandels doos met chocolade. Op de doosjes stonden dan allemaal lieve chocolade hartjes. Bij By Night ging het echter mis. De dame deed het doosje open en zag allemaal plasjes diaree
    Toegegeven het was ook zomer en in de achterbak werd het behoorlijk warm. Kon de rest van de halve doos weggooien. Vandaar dat ik ook amper meer met chocolade kom.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Deket heeft één en ander duidelijk gemaakt maar teveel regeltjes maakt dat het gezellige ver te zoeken is momenteel.
    Nee hoor, het is er niet minder gezellig om. Hooguit wat ongemakkelijker.

    Als ik het zo lees, rijst straks de gezelligheid de pan uit

  30. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (30 november 2019),deket (29 november 2019)

  31. #1094
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ... er worden dus enorm veel gestolen maar ook bv zijn vaak de toiletten onklaar gemaakt omdat het vol handdoeken in de wcpot werden gesmeten. Men vraagt zich af hoe het heden gesteld is met een elementaire vorming van opvoeding ....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Deket heeft één en ander duidelijk gemaakt maar teveel regeltjes maakt dat het gezellige ver te zoeken is momenteel.
    Je moet maar denken dat het beter is om je handdoek in te leveren dan dat ze de toiletten afsluiten.

    Toch rare mensen die er rondlopen. Maar als er echt zijn die graag de zaak of andere klanten miserie wllen aandoen, dan kunnen ze nog altijd een verloren of alleen gelaten handdoek kapen en die in het toilet stoppen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  32. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (30 november 2019),deket (29 november 2019)

  33. #1095
    Geregistreerd
    27 juni 2017
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:37
    Berichten
    119
    Discussies
    5
    Thanks
    43
    Thanked
    623 in 89 posts

    Standaard

    dat bedoelde ik dus met sabotage, maar ik vond de details het vermelden niet waard, zeker ook om anderen niet op valse gedachten te brengen...maar ok, het staat er nu.

  34. #1096
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    23 april 2024 @ 04:26
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    het kan wel in de wintermaanden chocolade maar die leg ik altijd in de kofferbak anders is de doos leeg voor ik thuis ben of in een saunaclub maar kan er nu wel beter afblijven maar weeg nu ook maar 74kg licht dan voor heen
    ps ik werdt er ook misselijk van maar dan was de doos leeg hihi
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  35. Onderstaande 2 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (29 november 2019),mentholbear (29 november 2019)

  36. #1097
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    23 april 2024 @ 04:26
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    dat beren een bad jas jaten snap ik niet want bij ying yong waren ze gewoon te koop voor heen hadt ik 6XL en nu een L en 6XL was ook 200 euro en die ik nu thuis heb kost 15 euro
    maar thuis met een badjas rond lopen met een saunaclub rond lopen die is gek maar je heb overal mensen voor
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  37. #1098
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:06
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    dat beren een bad jas jaten snap ik niet want bij ying yong waren ze gewoon te koop voor heen hadt ik 6XL en nu een L en 6XL was ook 200 euro en die ik nu thuis heb kost 15 euro
    maar thuis met een badjas rond lopen met een saunaclub rond lopen die is gek maar je heb overal mensen voor
    die van ying yang zijn veel geld waard ying yang komt namelijk met een nieuw logo in 2020

  38. #1099
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 22:16
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.685
    Discussies
    127
    Thanks
    11.993
    Thanked
    18.409 in 6.036 posts

    Standaard

    Het gezeur over badjassen en handdoeken is op het forum een groter thema dan in de club !
    Loopt hier helemaal soepel en niemand heeft er last van.

    Het aantal decibel van de partygangers heeft met pieken het maximum verdraagbare bereikt.
    Er wordt hier veel gelachen en zo mogelijk nog meer gekamerd.
    Black Friday heeft hier een nieuwe dimensie gekregen dankzij pret en Partycrasher.
    De DJ draait leuke partymuziek , lekker afwisselend voor de dames waar een Bulgaars verjaardagsfeestje gevierd wordt en voor de verschillende mannelijke doelgroepen.
    Nu begint het drukker met mannen te worden, niet het type dat veel op de kamer gaat. Tot nu toe was het aangenaam druk.

    Nu weer naar beneden, eens kijken hoe lang ik nog blijf nu m’n aanstaande vertrokken is.
    En Garde

  39. Onderstaande 7 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (30 november 2019),cheasehead (30 november 2019),Eric vb (29 november 2019),Flyerke (29 november 2019),keesboz (29 november 2019),pret (30 november 2019),WA (29 november 2019)

  40. #1100
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 12:14
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Het gezeur over badjassen en handdoeken is op het forum een groter thema dan in de club !
    Loopt hier helemaal soepel en niemand heeft er last van.
    Dan vervult het forum zijn functie Ik mocht van deze nieuwe maatregel vernemen in een andere club waar ik werd aangesproken door iemand die me van gezicht kende uit SS. Kennelijk dus al mensen die uitwijken om dat ze geen handdoek terug kunnen of willen brengen. Tja, je kan je maar ergens druk over maken. Erg jammer dat het zover moet komen. Ben benieuwd wanneer de de discussie over de kosten en het runnen van een club weer oplaait.

 

 
Pagina 44 van 117 EersteEerste ... 344041424344454647485494 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.

Freude 468*60