Eric vb (29 augustus 2020),frits the cat (29 augustus 2020)
Op het dakterras 5 extra dikke matrassen, maar helaas geen actie nu. Beetje te koud denk ik.
Pannenkoekers kunnen op op maandag t/m woensdag van 11 tot 24.00 uur 13 uur lang pannekoeken per dag. Op donderdag t/m zondag van 11 tot 20.00 uur 9 uur per dag pannekoeken en tijdens de laatste 4 uur voor sluitingstijd kunnen op die dagen als alternatief de 2 VIP rooms gebruikt worden voor pannekoeken.
Lijkt me dat 75 uur per week en nog 16 uur erbij in twee VIP kamers voldoende ruimte biedt voor pannenkoeken. Je kan in Sixsens dus 91 uur pannekoeken per week, maar nee hoor, die 16 uur tijdslimiet per week tijdens de avonden van de drukke dagen maakt volgens sommigen van de club een budgetneukers club.
Een vrouw kan je misschien een hele dag claimen, maar een hele club dat is toch echt iets wat je met anderen zult moeten delen. Het alternatief is een duur bordeel in een veel kleinere locatie waar de omzet door een beperkt aantal klanten die veel uitgeven wordt opgebracht en dus weinig rekening gehouden hoeft te worden met een groot aantal andere klanten.
Agronymus1 (30 augustus 2020),Ascari (30 augustus 2020),Bachatero (29 augustus 2020),Eddy_V (29 augustus 2020),Herr Fick (29 augustus 2020),jansenroy (30 augustus 2020),ju52 (30 augustus 2020),Meme Moo (29 augustus 2020),Mentholbear (30 augustus 2020),pret (29 augustus 2020),The Joker (29 augustus 2020)
Geen wonder dat Spanje aan het economisch infuus moet als ik de rekenkunde van onze Spaanse vriend lees. Je kunt alleen op maandag, dinsdag en woensdag onbeperkt kameren dus effectief 39 uur minus de tijd van binnenkomst, omkleden en alle andere zaken (je zult toch iets moeten eten en zo) en het feit dat ze om 23.45 op de deur bonken. Op donderdag t/m zondag zul je na elk uur en in bepaalde omstandigheden zelfs elk half uur de feestvreugde moeten onderbreken. Zelfs de jacuzzi kamers zijn niet meer pannenkoek proof.
Bovendien is niet iedereen in de omstandigheid om de club op maandag, dinsdag en/of woensdag te bezoeken.
Laatst gewijzigd door Giodude; 29 augustus 2020 om 20:13
Helder, niet kunnen pannekoeken op de drukste dagen laat op de avond tussen 20.00 en 23.45 uur (deurbonk kwartiertje af) in een standaardkamer frustreert al je pannekoekplannen omdat notabene op die specifieke late uren twee andere pannekoekers de twee VIP ruimtes lang bezet houden. No comprendo, señor.
Ik dacht overigens dat eten (en zo) binnen de pannekoektijd werd gedaan. Of krijg je daar een half uurtje korting van de dame voor?
Laatst gewijzigd door Picasso 1; 29 augustus 2020 om 21:06
Ascari (30 augustus 2020)
Budgetneukers (wat dat dan ook moge betekenen) zijn daar natuurlijk niet toe in staat, want dat zijn loonslaven die met werken hun hobby financieren. Met uitzondering van schoolmeester die is op woensdagmiddag vrij.
Nog even en het begint een elitair clubje te worden met van die wanna be playboys.
PS als iemand Loredana ziet, zou hij dan willen vragen of zij woensdag aanwezig is?
En Garde
Rockymountain (29 augustus 2020)
Eddy_V (29 augustus 2020)
Als "schilderende analist" schets je een beeld die niet strookt met het concept pannenkoeken, iets wat duidelijk niet hetzelfde is als een dauerbucher. Een dame voor de hele dag afhuren/afhoeren komt niet in mijn boek voor. Als je maximaal een uur zoals op do t/m zo al als pannenkoeken ziet dan hebben we duidelijk een andere visie. Zelfs je maatje Pret aka mister half hour heeft ooit in een discussie hier op het forum over wanneer het wel of niet pannenkoeken is aangegeven dat het minimaal 90 minuten moet zijn.
Blijkbaar heb je ook gemist dat HL1 eerder vandaag heeft gemeld dat er geen uitzondering meer gemaakt wordt voor de VIP/jacuzzi kamers ivm misbruik.
Net als bij alles preekt ook in dit geval ieder voor zijn eigen parochie. Jij bent schijnbaar een liefhebber van korte kamers en ik ben van de langere kamers. Ieder zijn ding zonder er een waarde oordeel over te vellen.![]()
Agronymus1 (30 augustus 2020),Bachatero (30 augustus 2020),Eric vb (29 augustus 2020),Nulnulzeseneenhalf (30 augustus 2020),Patjax (21 februari 2021),Sjeufke (29 augustus 2020)
Pret, indien de kerel toch nog een kwakje kan lozen is hij niet impotent
en betreffende die half uurtjes, indien jij de leeftijd van ondergetekende hebt bereikt( en dan spreek ik nog niet van vele jaren Antwerps en Brussels nachtleven dat zijn fysieke gevolgen geeft) zal je blij zijn nog te kunnen in een uur,beseffende dat de tijd van vluggertjes tot het verleden zal horen!
En nu,en dan beschouw ik voor mij persoonlijk deze polemiek als afgesloten ;,ivm die halve en hele uurtjes in Sixsens ; niet iedereen kan zich veroofloven op een doordeweekde dag naar een club te gaan
ik geef toe dat het maar goed is dat ik niet aan de grens woon,vlakbij, de verleiding zou groot zijn,in de avond nog eens binnen te wippen! (mensen die bv in Venlo wonen moeten het ook niet gemakkelijk gevonden hebben om te weerstaan toen de GT, vlakbij dus, nog open was) maar door de week werken de meeste mensen en ondergetekende moet al veel belastingen betalen(in tegenstelling tot multinationals) zodat degene die van een uitkering genieten in de week de mogelijkheid nebben naar de Sixsens gaan. Dit is geen afgunst(dat vind ik immers een zeer slechte eigenschap) maar een vaststelling
Kwibus2 (31 augustus 2020)
Ik dacht dat pannenkoeken pas vanaf 2 uur telt. 90 minuten is per ongeluk over het uur gegaan
Lijkt me lastig met die wachtrij. Misschien dat een trio uitkomst kan bieden. De ene dame haalt je eten, terwijl de andere je van je honger afleidt![]()
Agronymus1 (30 augustus 2020),Bachatero (30 augustus 2020),Eddy_V (30 augustus 2020)
Menthol, word het niet eens tijd dat jij weer eens een maand in een club gaat wonen? Dat bankje bij SS voor de deur staat uit de regen en met fatsoenlijke slaapzak heb je ook geen last van de wind.
met vroegpensioen
WANDELAAR5 (30 augustus 2020)
Eddy_V (30 augustus 2020),frits the cat (30 augustus 2020),Kwibus2 (31 augustus 2020),Mentholbear (30 augustus 2020),pietpotent44 (30 augustus 2020),WANDELAAR5 (30 augustus 2020)
Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.
Hoe is het drukte bij de deur
Eddy_V (30 augustus 2020),Mentholbear (30 augustus 2020),Picasso 1 (30 augustus 2020),pret (30 augustus 2020)
zo net, 11:30 niet meer dan vijf wachtenden voor me, dus ca 3 minuten moeten wachten.
Ondanks de heisa over drukte is het al weken zo dat er vanaf ca 11:30 a 11:45 geen wachtenden meer voor de deur staan. Ik ben een aantal keren om 10:15 gearriveerd om als eerste binnen te kunnen maar ook tussen 11:30 en 12 waar ik de laatste optie prefereer.
met vroegpensioen
frits the cat (30 augustus 2020),Husky (30 augustus 2020),WANDELAAR5 (30 augustus 2020)
Nee, ben een beetje uit vorm. Hield het onlangs geeneens 6 dagen meer vol, moest er een normaal sauna dagje tussenin plannen om bij te komen
En dat bankje heb ik niet nodig. Met een emmer om de lekkende druppels op te vangen en wat tape om de wind buiten te houden, zit ik warm en droog in m'n rammelbak
Bovendien, als ik weer bij een club in trek heeft deze koukleum wel een warme kruik nodig. En die zijn er net als Assepoester na klokslag middernacht allemaal magisch verdwenen![]()
Husky (30 augustus 2020),WANDELAAR5 (30 augustus 2020)
Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.
5 man voor de deur. Met dit weer zal er niet gauw een wachtrij tot parking 2 ontstaan lijkt me zo![]()
Flyerke (31 augustus 2020)
Wat heeft het weer er mee te maken?
De bedoeling is dat je een leuk danseresje uitzoekt en met haar een praatje maakt op de kamer.
Van liefhebbers voor het tuin en zwembad gebeuren kunnen de meiden niet bestaan.
Voor enkel de dames hoef ik geen 6 uur in de auto te zitten. Dat kan dichter bij huis. Ik vind het concept van een saunaclub juist fijn dat er gelegenheid is voor de wellness. En een lekker weertje draagt daar aan bij.
En ik beloof plechtig om het niet alleen bij sauna en vreten te houden
Dan ga ik wel naar een gewone sauna.
De dames lopen er trouwens nu buiten mooi bij in hun paarse badjassen. Helemaal in huisstijl en het kleurtje staat ze chique.
Laatst gewijzigd door Mentholbear; 31 augustus 2020 om 11:18
Eddy_V (31 augustus 2020),frits the cat (31 augustus 2020),Husky (31 augustus 2020),jansenroy (31 augustus 2020),Laatbloeier (31 augustus 2020),laplagne (31 augustus 2020),Rockymountain (31 augustus 2020)