Pagina 1 van 17 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 423
  1. #1
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard Live from Sixsens, 2015

    Na 29 september ben ik niet meer in Sixsens geweest tot vandaag..ideaal dit topic als agenda!
    De drukte op de parkeerplaats kan 2 dingen betekenen:
    1 alle heren op 3 na hebben zich discreet teruggetrokken op een kamer;
    2 de centraal voor Zuid Limburg gelegen locatie wordt als carpool plaats gebruikt;

    Vandaag eens ouderwets als anonieme beer tot rust komen in de mooiste club die ik ken.
    Nou ja anoniem..een aantal dames waaronder de lieftallige Crystal herkenden mij ondanks mijn vermomming.
    Net mijn traditionele gebakken eitjes gegeten en nu....
    Op zoek naar Domenika..!
    En Garde

  2. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (15 januari 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Have fun Eddy_V! En hoed je voor te mollige meiden he!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 januari 2015),licky luke (15 januari 2015),Sjeufke (15 januari 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Have fun Eddy_V! En hoed je voor te mollige meiden he!!
    Dank voor de waarschuwing en ik ben er meteen aan gaan werken..
    Wachtend op Domenika die zich nog aan het prepareren was (aldus een betrouwbare bron), komt een lieftallig poppetje naast mij zitten. Nee, ik verdraai de feiten: zij gaat tegenover mij zitten en ik vraag haar naam : Magdalena..
    In het rijtje op afnemend volume als volgt te beschrijven: Helena-Magda-Anna-KPmeisjes-Angela-Maya-Domenika-Snormeisjes--Asha-Magdalena!!
    Wat een heerlijk en schattig lolita meisje. Très petite maar met een super kontje en een erg kleine maar stevig a-cup tietjes.

    Heerlijk zoenend beneden in de bar was ik al overtuigd dat dit een geslaagde middag zou gaan worden. Zeer relaxte GFE zoals ik het graag meemaak.
    Over haar persoontje zelf kan ik nog weinig melden..we hebben niet veel met elkaar gesproken ��
    Domenika zat inmiddels aan de bar dus daar ga ik zo nog eens mee kennis maken.
    En Garde

  6. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (15 januari 2015),KanariePiet (15 januari 2015),licky luke (15 januari 2015),Snor (15 januari 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    De dames bezetting is inmiddels bijna als vanouds. Veel bekende meisjes die er al meerdere maanden of zelfs jaren werken.
    Zo'n 40 lieftallige meisjes zijn er zeker wel en het aantal beren zal nu rond de 15-20 zijn, terwijl er ook al veel vertrokken zijn na een paar uurtjes.
    Het valt op dat vooral de nieuwere meisjes het druk hebben, is ook logisch natuurlijk.
    Nog geen bekende beren gezien en ik laat mij opgaan in de anonimiteit.. Ook wel eens lekker om de gedachten te verzetten na een aantal drukke weken en extreem hectische dagen.
    En Garde

  8. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (15 januari 2015),licky luke (15 januari 2015)

  9. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Soms zit het mee, soms loopt het anders dan je van plan bent.
    Zit ik netjes aan de bar met m'n handjes boven mijn jas, komt er een zwartharige schone topless de trap afgelopen..
    Uiteraard op hoge hakken, maar die prachtige volle borsten, donkere ogen en iets gekromde neus... daar gaan lampjes branden...maar welke??
    Aangezien ik haar kennelijk aanstaar met grote ogen en kwijl langs m'n bek...komt zij naast mij zitten aan de bar om een drankje te bestellen en een grote glimlach is mijn beloning voor slecht gedrag.
    En ineens heb ik het! 13 september tijdens mijn op één na laatste bezoek had ik ook al mijn oog op haar laten vallen, maar toen had ik ook nog andere agendapunten en Vendezz had zich toen over haar ontfermt.
    Op mijn vraag of zij Talida heet, kijkt zij verbaasd op.
    Het vervolg laat zich raden..zo een lekker stuk laat je niet aan haar lot over!

    Kortom ruim 45 minuten later (en zij vroeg geen 100!) ben ik wederom op zoek naar Domenika..
    Nu eerst maar eens de sauna in en een hapje eten en dan...zien met wie ik dan weer aan de praat raak ��
    En Garde

  10. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (15 januari 2015),KanariePiet (15 januari 2015),Kwakje (17 januari 2015),licky luke (15 januari 2015),Sjeng1960 (15 januari 2015)

  11. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:49
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Haha,
    blijf zoeken.

    Suuces ;-)
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  12. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 januari 2015)

  13. #7
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Haha,
    blijf zoeken.

    Suuces ;-)
    Haha ja dank voor je support!
    Maar als je goed opgesteld staat en gebruik maakt van de juiste drijvers, dan komen de haasjes vanzelf op de jager af ��
    Leuk type en vriendelijk en kwam "spontaan" op mij af toen ik de sauna uitkwam, met dank aan Crystal.
    Eerst een smakelijk kippetje gegeten om opnieuw energie op te doen.
    Door de enthousiaste verhalen ben ik wel benieuwd naar haar en moet ik Nora teleurstellen, ook al zo een leuk type!
    En Garde

  14. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (15 januari 2015)

  15. #8
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:38
    Berichten
    404
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    141 in 104 posts

    Standaard

    Amuseer je maar Eddy, ik ga zaterdag naar daar en hoop ook deze dames te scoren.

  16. Onderstaande leden hebben vrouwenzot bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 januari 2015)

  17. #9
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    En soms blijven dingen anders lopen dan je verwacht...
    Bij nadere kennismaking was er toch niet de klik die ik verwachtte en dus moet je op zo'n moment besluiten om het wild nog even los te laten lopen totdat het echt mals is..
    En zo belandde ik op een bankje met een kopje mocca naast en mocca dame!
    Was van plan richting huis te gaan na de koffie maar deze Braziliaans /Portugese koffieboon wilde ik dan toch wel proeven. ZE was aardig en grappig met een erg verleidelijke blik... Okay, haar omvang is dan misschien iets meer dan gemiddeld maar sjesus wat was ze lekker en geil!
    Zo werd dit een dag met 3 totaal verschillende type dames.
    Top dag!
    En Garde

  18. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (15 januari 2015),licky luke (15 januari 2015)

  19. #10
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrouwenzot Bekijk bericht
    Amuseer je maar Eddy, ik ga zaterdag naar daar en hoop ook deze dames te scoren.
    Je zult je niet vervelen, de Line Up is als vanouds zoals ik die ken van de zomer 2014.
    Zelfs 2 Nikita look-alikes, dacht even dat ik achter haar stond maar helaas; Nikita was uniek maar deze twee zou ik een volgende keer wel een kans willen geven!
    Laatste energiedrankje en dan rustig op huis aan, het is weer mooi geweest!
    En Garde

  20. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Lekkerjong (16 januari 2015),licky luke (15 januari 2015),Oudebelg (15 januari 2015),Sjeufke (15 januari 2015),Snor (15 januari 2015),vrouwenzot (16 januari 2015)

  21. #11
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:38
    Berichten
    404
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    141 in 104 posts

    Standaard

    klinkt goed Eddy,
    de laatste 2-3 keren dat ik er was viel het echt tegen met dames. maar dat was dan ook in kerst/nieuwjaarsperiode.

  22. Onderstaande 2 leden hebben vrouwenzot bedankt voor deze bijdrage:

    Lekkerjong (16 januari 2015),licky luke (16 januari 2015)

  23. #12
    Geregistreerd
    22 november 2014
    Last Online
    25 juli 2015 @ 18:09
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Wie was die kleine meid die deze namiddag zo mooi rond die paal in de bar aan het draaien was. Als ik niet al mijn kruit verschoten had in mijn eerdere kamergangen had ik die zeker ook nog een beurt willen geven.

  24. #13
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Dat was vermoedelijk Flori, als dit poppetje rond de paal begint te draaien komt er al snel wat anders in beweging.

  25. Onderstaande leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (17 januari 2015)

  26. #14
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Vandaag nog eens op herhaling na mijn recente bezoek op zaterdag. Niet zozeer om te kameren maar om te relaxen en een oude belofte in te lossen aan een mede ijsbeer. Ach, je moet maar een reden hebben. ...

    Inmiddels kennis gemaakt met pistoleeke, samen een koffietje en een pintje gepakt, de 95°C sauna genomen en daar ieder zijns weegs gegaan. Niet voor lang want ik moet mijn belofte nog geldig maken, maar nu eerst effe lekker languit in een zetel op het overdekte terras om dit topic bij te werken.

    Inmiddels ook al een paar bekende dames gezien, waaronder Crystal, Anna, Emma (gaat naar huis want voelt zich niet zo lekker), Janina, en zo meer, in de sauna effe kennis gemaakt met de blonde Paloma die mij door een bekende Duitser zeer warm aanbevolen werd...

  27. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (19 januari 2015),Oudebelg (19 januari 2015)

  28. #15
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    [QUOTE=licky luke;410770 in de sauna effe kennis gemaakt met de blonde Paloma die mij door een bekende Duitser zeer warm aanbevolen werd...[/QUOTE]

    Blonde Paloma..?? Portugees/Braziliaanse of een andere dame met dezelfde artiestennaam ?

    Enjoy!!
    En Garde

  29. #16
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Blonde Paloma..?? Portugees/Braziliaanse of een andere dame met dezelfde artiestennaam ?

    Enjoy!!
    Zo ver ben ik niet gekomen... Ze spreekt een beetje Duits maar liever Engels.

    Ze kwam alleen even opwarmen en was al gauw "hot" ... Ze keek wel ondeugend en toen ik vroeg wat er was zei ze dat ik bezweet was en dat dat een fantasie van veel vrouwen is... mannen met bezweet lichaam... zou ze het dan toch warm gekregen hebben van de aanblik van mijn bezwete torso in plaats van de sauna?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  30. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (19 januari 2015),potentebeer (19 januari 2015)

  31. #17
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Inmiddels samen met Zoey en een schone Bulgaarse wat pasta gegeten en uiteraard uitgenodigd om samen met haar wat te relaxen... ik vroeg haar naam maar die kreeg ik alleen als ik met haar mee ging... dus daar wacht ik dan nog wel even op.... ;-)

    In een zetel op het overdekte terras gezelschap gekregen van Bella en ook door haar werd ik na een leuk gesprekje uitgenodigd om samen te relaxen... Ook hier maar weer zeer vriendelijk aangegeven dat ik nog even in mijn eentje wil relaxen...

    Wat een aandacht... maar er wordt absoluut niet agressief gejaagd..

    De geur die uit de keuken komt voorspelt veel goeds (zoals vrijwel altijd) dus we blijven nog wel even...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  32. Onderstaande 5 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (19 januari 2015),KanariePiet (19 januari 2015),Lekkerjong (19 januari 2015),pistoleeke (19 januari 2015),Sjeufke (19 januari 2015)

  33. #18
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Blonde Paloma..?? Portugees/Braziliaanse of een andere dame met dezelfde artiestennaam ?

    Enjoy!!
    Paloma of Pamela?

  34. #19
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Kalkoenlapjes, kippenboutjes, pasta, goulash van varkensvlees, gebakken aardappelen. .. Alles zeer smakelijk!

    Wederom in prettig gezelschap gegeten, ditmaal van een favoriete Bulgaarse schone ... en daarna dik anderhalf uur gezelschap gehad van dezelfde dame bij het verteren van de maaltijd aan de bar. Waar het overigens erg oneerlijk verdeeld was qua verhouding tussen mannen en vrouwen gezien de twee andere mannen en de zeker 15 vrouwen... maar goed, je krijgt dan als man wel veel aandacht en er werd nog steeds niet gejaagd...

    Nog gekkigheid uitgehaald met Denisa die vandaag (en elke zaterdag en zondag) achter de bar staat en een bestelling voor chocolade doorgaf toen ze hoorde dat de dame in mijn gezelschap mij daar vriendelijk om verzocht ...

    De sfeer (voor zover je van sfeer kunt spreken) is erg relaxed voor zowel heren als dames. Leuk voor de heren naar minder goed voor de dames, maar wat wil je, het is immers maandag...

    Eens kijken of er vanavond nog wat verandert ...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  35. Onderstaande 6 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (19 januari 2015),Hemaworst (19 januari 2015),KanariePiet (19 januari 2015),pistoleeke (19 januari 2015),Sjeng1960 (19 januari 2015),Sjeufke (19 januari 2015)

  36. #20
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Vandaag lekker gerelaxed in Sixsens en aldaar Groot SS-kenner Licky Luke in levende lijve mogen ontmoeten. Lekker babbeltje aan de bar gehad met aansluitend een voor mij een veel te hete sauna.
    Onderweg naar de kleedkamer mijn SS favoriete Chrystal tegen gekomen en maar direct gevraagd of ze een kamer met bubbelbad wou versieren.
    Wat kan ik zeggen … Pfff heerlijk uurtje gfe-sex van de bovenste plank!!
    Daarna Licky Luke nog getroffen op het overdekte terras die blijkbaar (lees ik nu pas) het forum op de hoogte aan het houden was over zijn verblijf in Lemiers
    Was toen al tot mijn verbazing al vijf uur en eigenlijk bijna tijd om naar huis te gaan. Licky stelde me nog even voor aan Anna en beloofde haar om de volgende keer haar niet te vergeten.
    Op weg naar de dressing gooide, de overigens erg lekker uitziende, Claudia nog alles in de strijd om er nog een kamertje uit te knijpen …. en ja ik begaf.
    Nog een zeer lekker half uurtje met top zoenster Claudia en dan toch maar snel mijn biezen genomen om huiswaarts te keren.
    Een dagje clubben met een vertrekuur in je achterhoofd zet toch altijd een beetje een domper op de feestvreugde, maar al bij al maakte Sixsens zijn reputatie als topclub weer waar.

  37. Onderstaande 6 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (19 januari 2015),Flyerke (19 januari 2015),KanariePiet (19 januari 2015),licky luke (19 januari 2015),Sjeng1960 (19 januari 2015),Sjeufke (19 januari 2015)

  38. #21
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Bijna tien uur en veel drukker zal het niet worden. .. Er zijn nog de nodige mannen binnen gekomen maar volgens mij wordt er goed gekamerd want de bar is bijna leeg... toch best aardig voor een maandagavond. .

    Nog een lekker kippenboutje genomen en wat kalkoen, waar nu een lekkere saus bij zat. Daarna nog een saunaatje van 95°C en een pilsje aan de bar. Heerlijk relaxen in een prima omgeving...

    Wordt het tijd om naar huis te gaan? Mmmm. .. ik weet het nog niet... ;-)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  39. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (19 januari 2015)

  40. #22
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Om / rond 22:30 uur dan toch maar vertrokken.

    Geld, energie en proteïnen sparen voor de verjaardag van Knaktuut aanstaande vrijdag, leek me een beter idee dan me in Sixsens nog voor een kamertje te laten verleiden. Het was weer een prima relaxdagje in een supermooie club..

    Op zaterdag 31 januari zijn we er weer...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  41. #23
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    21 september 2023 @ 13:36
    Berichten
    301
    Discussies
    11
    Thanks
    573
    Thanked
    407 in 121 posts

    Standaard

    IJsberen even een berichtje uit het natte Lemiers, gelukkig zit ik binnen. Best aardig druk met dvp' s. Het is net etenstijd, dus het restaurant zit vol met girls. Vraag niet wie er allemaal zijn, want ik ke er maar een paar bij naam, Monika, JeLo oftewel Jennifer en Viktoria. En dan nog zo'n 30 anderen blond en zwart. Ik blijf nog even

  42. Onderstaande leden hebben salitos bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (28 januari 2015)

  43. #24
    Geregistreerd
    21 augustus 2013
    Last Online
    13 september 2019 @ 13:08
    Berichten
    164
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    69 in 40 posts

    Standaard

    Zijn er al beren op de party aanwezig zit nog te twijfelen waar ik mijn bolide naartoe rijd vandaag. Van goch, samya of sixsense lastig lastig die luxe problemen

  44. #25
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Het is zo stil in SS Waar is da feestje??? Enfin: ik kom er aan, dus dat komt zo dadelijk wel goed
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  45. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 7 februari 2015)

 

 
Pagina 1 van 17 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

  FKK Artemis 468*60