Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:39
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard Lucy (Kazachstaanse) Ex-relax

    Naam : Lucy
    Haarkleur/-lengte : Zwart/ Lang stijl
    Lengte dame : 1.75m
    Postuur / Cupmaat : Slank/ A-cup
    Nationaliteit / Taal : Kazachstaanse / Russisch en Nederlands
    Leeftijd : 24-26 jaar
    Tatoeages / Piercings : -/-
    Service : Zoenen beperkt, PZC, PMC, Neuken OK
    Bijzonderheden : Niet zo'n jagertje!

    Lucy wou net als ik ook voetbal kijken :D ! Bood me een sigaretje aan en wat gekletst, waar ze vandaan, waar ze woonde, hoe lang en wanneer ze in the Relax werkte. Was wel Ok. Tsja daar zit je dan ruim 30m met een dame te converseren , ach ja maar ff gedoucht en een kamer opgezocht. Ben ook niet zo'n voetbal fan trouwens :D !

    Dacht eerst dat ze Thais/Vietnamees was maar bleek een Kazachstaanse te zijn. Vrij lange slanke meid met weinig borstjes. Wel een aardige sessie, niet top, wel OK. Geen herhalings gevaar, wel een leuke dame die zeer goed Hollands spreekt.

    Gr. B.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 september 2006 om 10:36
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:39
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Ik denk dat ze Lucy noemt.
    Oeps, wie hebben we daar coco 2 :D ! Long time no seen, maar ehm ja klopt wel wat coco 2 zegt, was toch echt Lucy en niet Lizzy ... !

    Wel handig dat we coco 2 hier nog wel hebben :p !

    Gr. B
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Lizzy heet nu Lucy. Ze kon de R niet uitspreken
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    8 mei 2006
    Last Online
    18 juli 2012 @ 09:45
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren mijn eerste ervaring met Lucy gehad. Bij binnenkomst had ik deze schoonheid zien lopen en op mijn to-do list gezet. Ik val op grote vrouwen en heb ook een zwak voor Aziatische vrouwen in het geval van Lucy is het de eerste keer dat die 2 kenmerken samenkomen :=)

    Na even aan de bar gepraat te hebben vroeg ze of ik zin had om samen in de jacuzzi te gaan. Daar aangekomen zag ik voor het eerst haar ranke naakte lichaam met de kleine fijne borstjes. Lekker in de jacuzzi zitten praten en mekaar strelen, daarna samen naar de kamer voor meer actie. In het begin waren haar kussen eerder terughoudend en ze wou een rubbertje aandoen om het orale deel te starten maar dit hebben we gelukkig kunnen tegenhouden.

    Het pijpen was lekker intensief en toen was het tijd om haar te verwennen. Na enige minuten begon ze te kreunen en smeekte ze om zeker niet op te houden. Het verwennen van Lucy had het beoogde resultaat, ze werd plotseling en heel stuk wilder. Hevige tongzoenen en een superpijpbeurt. Daarna rubbertje om en heerlijk wippen in verschillende standjes. Daarna met de mond en hand afgewerkt (niet vanzelfsprekend aangezien het reeds het 5de rondje was)

    Lucy werkt normaal op woensdag en zal de komende weken nog vaak kennis mogen maken met mijn jongeheer :=)

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Blinzeln Lucy's gebruiksaanwijzing.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antwerp1969
    Het verwennen van Lucy had het beoogde resultaat, ze werd plotseling een heel stuk wilder. Hevige tongzoenen en een superpijpbeurt.
    Dit is kennelijk Lucy's gebruiksaanwijzing en ook HM's ervaring, in het begin van dit kalenderjaar :p.
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    23 augustus 2006
    Last Online
    21 juli 2014 @ 10:16
    Locatie
    Gent / Belgium
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ook een goede ervaring met Lucy gehad.
    Vraagt wel 75€ voor 40'

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:39
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VuilePitoe
    ook een goede ervaring met Lucy gehad.
    Vraagt wel 75€ voor 40'
    Valt me een beetje tegen van haar, wel een leuke meid trouwens!
    Tsja lastig als je van te voren niet goed hebt afgesproken voor hoe lang je gaat, 30m = 50 Euro en 60m = 75 Euro, en 35/40/45/50/55m ? Naar ratio?

    Hoorde van Simone overigens dat er meer dames in Mol zijn die moeilijk doen met de tijd, aan de andere kant wat krijg je in NL voor 75 Euro ?
    Had met Angie vorige week ook zo'n ervaring maar die loog gewoon was amper 30m en ze wou meer geld pffffff, :thefinger :teuflisch , was mijn reactie, toen droop ze af ... .

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.

Diamond 468*60