Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Lächeln Christina (Kleine Hongaarse)

    Naam : Christina
    Haarkleur/lengte : Blond Half-lang, in een klein strak paardenstaartje
    Lengte dame : 1.56m
    Postuur/Cupmaat : Klein slank (46kg!) /Klein B-cupje
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/ Duits (nou ja ... )
    Leeftijd : 30+ jaar
    Tatoeages/Piercings : Zo'n ding onderaan de rug/-
    Service : Zeer goed,TZ, FT, beffen, NMC, PZC is zeer goed, AV.
    Bijzonderheden : beetje timide in de openbare ruimte, zoekt geen contact, komt op de kamer helemaal los, MILF type
    Kosten: 50 Euro /30m

    Christina is van het type "klein maar fijn 46 kg bij 1m56cm (!)", beetje timide en verlegen en zoekt bepaald niet meteen contact, je moet echt op haar afstappen.
    Ze had wel iets vond ik, toen ik haar 's middags aan de bar rustig een kopje koffie zag drinken. Normaal is oogcontact in de Oase al voldoende voor een dame om langs te komen, niet bij Christina, heeft wel iets .

    Begin van de avond met haar een kamer opgezocht. Geen spijt van gehad, zeer ervaren dame die wel weet wat ze moet doen om biggie te behagen, goede p-sessie en doggy style sessie. Gaat op wens ook nog iets verder dan het "standaard repertoire" :teuflisch .

    Lieve dame die biologisch gezien de moeder van vele Oase dames had kunnen zijn. Na afloop nog wel wat small talk maar haar Duits is niet super terwijl ze volgens eigen zeggen toch al 3 jaar in Duitsland woont. Rug masssage vond ze minder lekker dan wat tikjes op haar billetjes :D, ach ja doen we dat toch! Was weer eens wat anders een iets rijpere dame ... .

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:28
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Naam : Christina
    Haarkleur/lengte : Blond Half-lang, in een klein strak paardenstaartje
    Lengte dame : 1.56m
    Postuur/Cupmaat : Klein slank (46kg!) /Klein B-cupje
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/ Duits (nou ja ... )
    Leeftijd : 30+ jaar
    Tatoeages/Piercings : Zo'n ding onderaan de rug/-
    Service : Zeer goed,TZ, FT, beffen, NMC, PZC is zeer goed, AV.
    Bijzonderheden : beetje timide in de openbare ruimte, zoekt geen contact, komt op de kamer helemaal los, MILF type
    Kosten: 50 Euro /30m

    Christina is van het type "klein maar fijn 46 kg bij 1m56cm (!)", beetje timide en verlegen en zoekt bepaald niet meteen contact, je moet echt op haar afstappen.
    Ze had wel iets vond ik, toen ik haar 's middags aan de bar rustig een kopje koffie zag drinken. Normaal is oogcontact in de Oase al voldoende voor een dame om langs te komen, niet bij Christina, heeft wel iets .

    Begin van de avond met haar een kamer opgezocht. Geen spijt van gehad, zeer ervaren dame die wel weet wat ze moet doen om biggie te behagen, goede p-sessie en doggy style sessie. Gaat op wens ook nog iets verder dan het "standaard repertoire" :teuflisch .

    Lieve dame die biologisch gezien de moeder van vele Oase dames had kunnen zijn. Na afloop nog wel wat small talk maar haar Duits is niet super terwijl ze volgens eigen zeggen toch al 3 jaar in Duitsland woont. Rug masssage vond ze minder lekker dan wat tikjes op haar billetjes :D, ach ja doen we dat toch! Was weer eens wat anders een iets rijpere dame ... .

    Gr. B.
    Is dit de Hongaarse Christina die we inmiddels al weer zo lang hebben moeten missen in Golden Time.


    Gustomass wacht op antwoord....

    Mucho Gusto

  3. #3
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Frage Christina

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Is dit de Hongaarse Christina die we inmiddels al weer zo lang hebben moeten missen in Golden Time.


    Gustomass wacht op antwoord....

    Mucho Gusto
    Deze Hongaarse Christina heeft een groot deel van 2005 ook in Oase gewerkt. Vanaf begin 2006 heb ik haar niet meer gezien, totdat ze afgelopen zaterdag weer van de partij was in Oase.

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Is dit de Hongaarse Christina die we inmiddels al weer zo lang hebben moeten missen in Golden Time.


    Gustomass wacht op antwoord....

    Mucho Gusto
    Hi gustomass,

    Ik heb op dit of dat andere forum geen enkele recensie van een Christina kunnen vinden die aan bovenstaande beschrijving voldeed ... !

    Heb jij er een??

    Volgens haar eigen zeggen is ze al zo'n 3 jaar in het Duitse actief en volgens Oase kenner Forza was ze al meer dan 1 jaar niet in de Oase gesignaleerd en dook ze zaterdag jl. weer op, meer weet ik niet!

    Weet wel dat het een zeer leuke sessie was!

    Gr. B.
    (Mijn reactie en die van forza kruisten elkaar )
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 september 2006 om 23:48
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Ausrufezeichen

    Dit kleine Hongaarse blondje waar Big30 in Oase mee is geweest is sinds enkele dagen actief in FKK Sakura in Böblingen en noemt zich voortaan: Barbara .
    Komt nog wel terug in Oase, vermoed ik:thefinger

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Komt nog wel terug in Oase, vermoed ik:thefinger
    Dat geldt niet alleen voor deze dame :D!

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat geldt niet alleen voor deze dame :D!

    :wink: :wink:
    Ohhh....voor welke dan nog meer

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Ohhh....voor welke dan nog meer
    Welke dame weet ik niet, ik dacht meer aan IJsbeertjes die op herhaling gaan :D!

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #9
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Welke dame weet ik niet, ik dacht meer aan IJsbeertjes die op herhaling gaan :D!

    :wink: :wink:
    Ohhhh....die IJsbeertjes

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.

Diamond 468*60