Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 125

Discussie: Denisa (Roemeense)

  1. #51
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Het is ook Denisa duidelijk dat Babylon met name een einde week club is, dus is van donderdag t/m zondag in Babylon (dus gewoon onder de naam Denisa, er is nl ook weer een Sabrina aanwezig die half jaar geleden daar ook al was).

    Voor Lavinia geldt trouwens hetzelfde, ook do t/m zo in Babylon.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. Onderstaande 4 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (28 januari 2016),Klatergoud (29 januari 2016),Manureva (29 januari 2016),Sjeufke (28 januari 2016)

  3. #52
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    7 april 2024 @ 08:12
    Berichten
    175
    Discussies
    4
    Thanks
    51
    Thanked
    84 in 38 posts

    Standaard Denisa

    Also zurzeit hat sie sich tatsächlich im Babylon festgesetzt, zusammen mit Lavinia (Sonja ACAG). Aber vielleicht sollte man den Titel mal korrigieren, denn sie ist allgemein unter Denisa bekannt und hieß im Panthera und ACAG nie "Sabrina".
    Für´s ACAG sicher derzeit ein großer Verlust.

  4. Onderstaande 2 leden hebben dauerlutscher bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 3 februari 2016),MiniME ( 7 februari 2016)

  5. #53
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Vandaag @ 09:24
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Daumen hoch

    Nationality / languages: Romanian from ? / English, German maybe
    Age: 25 years
    Face: Pretty but she has yellow teeth, marks of party life
    Hair: Brown
    Chest: Nice enough in my memory
    Silhouette / body: Nice overall, on the slimmish side
    Tattoos - Piercings: No more memories
    Blowjob: Yes, not necessarily her best skill
    Cunnilingus: Yes, and very sensitive
    Kiss: Yes, like a beloved but i seemed to feel a light disinfectant taste in her kisses, to be corrected
    Other features: Taken by default when she started kissing me, which suited me well
    Session with a strong sexual tension, was i in withdrawal?
    Very nice girl with good service, happy to have spent time with her, but without recurrence.
    Show your appreciation

  6. Onderstaande 2 leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag ( 8 maart 2016),spirou ( 9 maart 2016)

  7. #54
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:50
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    203
    Thanked
    326 in 78 posts

    Standaard

    Is the queen Denisa already gone away from Babylon ? Somebody can give some information about where she 's working? I'm so sad...

  8. #55
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:36
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

  9. Onderstaande leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    spirou (10 maart 2016)

  10. #56
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Mijne inziens is dat niet de Denisa van AcaGold in de advertentie. Haar boobies zijn zo groot niet. Vind het gezicht er ook niet op lijken. De dame in de adv. is 20. Denise is ouder.

  11. #57
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    7 april 2024 @ 08:12
    Berichten
    175
    Discussies
    4
    Thanks
    51
    Thanked
    84 in 38 posts

    Standaard

    "Jester" kennt die hier besprochene Denisa offenbar gar nicht, sonst hätte er nicht diesen link gepostet. Das ist sie nicht.
    Denisa ist derzeit wieder im ACA GOLD.

  12. Onderstaande 2 leden hebben dauerlutscher bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (10 maart 2016),Sjeufke (11 maart 2016)

  13. #58
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    ==> opnieuw gesignaleerd in Babylon...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  14. #59
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    én gesignaleerd vandaag in AcaGold...potdekke, da´s het stevigere pendelwerk...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  15. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (18 april 2016)

  16. #60
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Naja, effe concreter dan want een mens wordt er zowaar bijna kompasloos van:

    van maandag tem woensdag zou Denisa in AGold werkzaam zijn de komende tijd
    van donderdag tem zaterdag zou Denisa in Babylon werkzaam zijn de komende tijd

    An sich financieel gezien valt daar wel wat voor te zeggen doch het is wederom indicatief voor de ingezette trend dat dames zich specifiek naar een bepaalde periode, én ditmaal zelfs meer specifiek nog naar een bepaalde periode in een bepaalde club gaan orienteren qua aanwezigheid. An sich nefast voor de stabililiteit en continuiteit in clubs an sich waar het zich steeds meer lijkt te gaan focussen op vrij-zaterdagclubbing for the masses.
    Mal gucken hoelang de clubeigenaar(s) an sich dit (individueel) businessmodel zullen dulden want bottom line is dat natuurlijk erg nadelig voor beide clubs...Het duidt nog maar eens op de tweespalt in verdiensten in la Bab waar het louter do- tot zaterdag interessant lijkt voor de dames (zie ook de AWL qua numbers) en bovendien zit men met een discrepantie qua betaling naar de dame toe, in concreto betaald men een erg uiteenlopend entreebedrag in beide clubs en zijn ook de halfuursprijzen anders...Bottom line gezegd:
    Bab: 60E entree, 50E per half uur
    AGold: 20Em entree 40E per half uur

    Moest ikzelve nog enigszins interesse hebben om met haar te kameren zou ik wel weten waar , doch dat is al lang verleden tijd for that matter..

    Zorgwekkende evlutie nevertheless die men voorheen erg sporadisch zag, doch het lijkt steeds frequenter voor te komen.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  17. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 april 2016),spirou (21 april 2016)

  18. #61
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    nb bij AcaG topic geplaatst met verwijzing naar dit topic.

    In principe werken we met 1 topic maar das in dit geval wat lastig.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 april 2016),Sjeufke (19 april 2016)

  20. #62
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:50
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    203
    Thanked
    326 in 78 posts

    Standaard

    Coming back in Babylon !

  21. #63
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Na ongeveer 10 maanden op 2 juli j.l. weer eens gekamerd met Denisa. In AcaGold kwam het er steeds niet van.
    Tijdens mijn vorig bezoek in Babylon was een kamer aanstaande. Echter een reeds bestelde taxi maakte noodgedwongen een einde aan de reeds enkele minuten lopende heftige presales. Beloofd dat ik bij een volgend bezoek de presales zou voortzetten. Zo gezegd en zo gedaan op 2 juli.
    Uitgebreide presales, waarbij een orale opwarmer niet wordt vergeten.
    Op de kamer stevig blasen tot dik tegen de huig. TZ is prima in orde en bij NMC krijg je engtevrees
    Het was mijn eerste kamer, dus met een half uur was het gepiept. De rest van de dag is Denisa regelmatig komen buurten en knuffelen. En heeft geprobeerd er nog een kamertje extra uit te halen.
    HHG 100%

  22. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    dion224 (14 augustus 2016),Klatergoud ( 8 augustus 2016),Manureva ( 8 augustus 2016),mechelen ( 8 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),spirou ( 8 augustus 2016)

  23. #64
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Behorende bij verslag van BABYLON van 12 augustus

    Bij binnenkomst in Babylon op 12 augustus had ik vóór de financiële plichtplegingen al een tong in mijn mond van Denisa. Een geraffineerd pocket Roemeentje.
    Ik lag dan al vrij snel in een ingewikkelde houding met Denisa in de bar. De social talk was minimaal, ze houdt van aanpakken. Kleine Sjeuf stond snel op scherp en kon meteen vuren.
    Op de kamer hadden we weer veel lol. Haar tong komt overal. Haar orale werk is uitstekend. DT en niet zo even in het keeltje. Nee, tot ze naar lucht moet happen. Ze duwde mijn handen op haar hoofd en moest stevig aandrukken. Ze zuigt met stevige onderdruk (GOSP = 1M....ja echt). Eierploppen, beiden ballen tegelijk. En schroomt er niet voor ook achter de appeltjes de zaak op te kuisen. Dit is de PSE kant van de Denisa. Maar de GFE knuffelkant is er ook. Uitstekende zwoele TZ en ze houdt van een stevige knuffel. Zo lang als je maar wilt. In de befmodus doet ze goed mee en laat zich heerlijk gaan. Het maakt het neuken bijna overbodig. In cowboy kortstondig om het in missio af te maken. De volgende keer weer een Ft'tje

  24. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 augustus 2016),licky luke (16 augustus 2016),Mr Bluenose (15 augustus 2016)

  25. #65
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 22:19
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.037
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Denisa
    20 Augustus 2016
    Bij deze recensie


    Veel te veel treuzelen en niet tot een keuze kunnen komen. Dat is een fout van mij waardoor ik al een aantal goede kamergangen ben misgelopen, deze zomer o.a. in PHG. Ook nu. Karla? Te lang getreuzeld. Omdat ik geen recensies ontdekte, meer getwijfeld en Lustman zei deze af te wachten...om er vervolgens zelf mee op kamer te gaan, de deugniet.

    Denisa? Niet aangeklampt, even de tuin in om m'n beginnende smartfoon-verslaving tevreden te stellen en dan terug: ze zat er niet meer. Na wat rondjes door de club te hebben gelopen, bemerkt door een kier dat ze zich in de dameskleedkamer had verstopt. Even wachten. En nog wachten. En nog eens gluren. Een opmerkzaam personeelslid vermoedde dat ik een van de dames op het oog had en vroeg wie ik wou. Ze heeft dan aan Denisa mee gedeeld dat ze een ongeduldige klant heeft.

    Nog wat wachten en 10-15 minuten later verscheen ze. Ik klampte ze nu wel aan. Het was al erg laat geworden rond 23u20. We trokken ons wat terug helemaal achteraan de bar-ruimte in een hoekje en een ingetogen pre-sales volgde. Ik maakte mijn wensen kenbaar en we trokken naar kamer nr. 1 boven met de spiegel en het rode hartje. Een romantische kamer en een favoriet voor mij.

    De kamergang verliep hier fysiek heel wat minder intiem als bij Melody. Zij deed echter wel mijn favoriete wens uitstekend, er was TZ maar minder diep, veel minder. Dit slanke meisje is leuk om zien en te strelen. Ik had toen wat lange-nagels-vrees. Ik hou er niet zo van als ze met haar handen over m'n penis streelde met die nagels zo dichtbij. Ook condoom doe ik nu altijd zelf om, het bespaart me 'condoombevestigingsstress'.

    De seks was heel goed, m'n penis paste zeer goed in haar nauwe kutje, een ietsie pijnlijk als de condoom spande maar eens begonnen, was het gewoon zalig. zij gaf het meest het ritme aan en plaagde en teasde en streelde me lekker. Ik moet zeggen dat ze zeer bedreven is in het betere neukwerk. Ze kon me laten klaarkomen zonder dat ik zelf veel deed, de slanke deerne ging lekker op en neer...

    op en neer...op en neer... en ze bleef me lekker uitdagen. Ook ik wilde op en neer... op en neer...op en neer...en dan ging ze samen mee want ze wilde lekker op en neer... op en neer... op en neer... Sexy met haar mooie lange haren zwart met rood....en ze nam me mee het orgasme in dat lekker lang nazinderde...




    15 Minuten waren voorbij, de eerste helft was gespeeld.
    Ik haalde daarna wat Manele boven, muziek van...Denisa natuurlijk!




    Zij was vaak met haar smartphone bezig in de tweede helft. Daar heb ik nu dus een lotgenootje in gevonden...maar op kamer onder betaalde tijd is dat minder te pruimen. Mannen blokkeren op FB, chats,... Mja.

    We hadden ook wat leuk gepraat. Plots was er een telefoontje en liep ze even uit de kamer. Na 1 minuut ofzo was ze terug. Strange. Begon plots over een taxi die wachtte. Hmm. Ze verontschuldigde zich en zij iets over 5 minuten. Over tijd? Nee, ik had van haar een tegoed aan 5 minuten in een volgende keer...o, ja, al zo zeker dat er een herhaling komt? Tiens, zelfs ik weet dat nog niet. Anyway, een gans andere aanpak dan, we zijn 5 minuten overtijd, give me 100 dat ik al vaak heb weten proberen. Kijk maar naar mijn laatste recensie van Carmen 2 in SS. En daarmee de tijd niet vol maken en een vervolg reserveren. Geef toe, het is goeie marketing.



    Na de sessie afgerekend en dan de jacuzzi in voor een kwartiertje tevreden bubbelen om na te genieten van deze kamer met Denisa en me mentaal voor te bereiden om terug naar huis te moeten gaan. Lustman wist me te vertellen dat ze met een andere vent naar de kamer ging, vrij snel na mij. Misschien had ze het nummer van die man en belde hij haar omdat hij met haar nu op kamer wilde? Of...of...whatever.

    Lekker sexy mooi en slank, intiem. Detail: ze heeft rode tinten in haar haren geverfd.
    Voldeed mijn wensen op kamer zeer goed, wist wat ik wilde.
    sekstechnisch zeer goed
    goed praten met haar
    te vroeg van kamer en er een kamertijd-tegoed aan toevoegen, originele klantenbinding, dat wel.
    smartfoon-gebruik,
    ik kwam weeral te rap klaar cfr. Luciana (Aca Gold)

    Score is ***. Het kon een extra ster geweest zijn, ware het niet dat ze zo afgeleid was van haar telefoon. Ik kan me al bij al goed vinden met haar service dat op andere punten goed was.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 21 augustus 2016 om 17:06
    De zwarte wolf

  26. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    biged (18 september 2016),Firehawk (21 augustus 2016),Klatergoud (25 augustus 2016),lustman (21 augustus 2016),Manureva (22 augustus 2016),pret (21 augustus 2016),Ryuhayabusa (22 augustus 2016),SeX++ (21 augustus 2016),spirou (22 augustus 2016)

  27. #66
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:50
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    203
    Thanked
    326 in 78 posts

    Standaard

    Come-back of Denisa...I'm out of speech ! ......

  28. Onderstaande 2 leden hebben spirou bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (18 september 2016),Sjeufke (18 september 2016)

  29. #67
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op 24 september op herhaling bij Denisa in Bab. Na de wat mindere kamer met de Oekraïense Elena in Living Room had ik zin in een zekerheidje.

    Na korte presales met Denisa naar de kamer. Denisa kan perfect tongzoenen en knuffelen. Noem dit maar het GFE deel.
    In het PSE deel komt madame los en laat er geen gras over groeien. Je jonge heer verdwijnt helemaal tot halverege de slokdarm. Zo ver dat ze er van moest 'kokhalzen'. En niet even, het gaat maar achter elkaar door. Evenals vorige keer moest ik met mijn handen haar hoofd stevig aanduwen. En dat liggend, staand en knielend. Met haar zeer slanke body kan ze zich in allerlei bochten wringen. In mijn dialekt noemen we zo'n magere dame een 'knokekut'. Lekker handig voor de finale. Cowboy en missio! Afgemaakt in cowboy reverse. Heerlijk om tegen die kleine billekes aan te kijken tijdens de oerknal.
    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 27 september 2016 om 00:53

  30. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (27 september 2016),Manureva (30 september 2016),Mr Bluenose (27 september 2016),pret (27 september 2016),Reagen (27 september 2016),spirou (27 september 2016)

  31. #68
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:36
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Denisa staat sinds vorige week niet op de AWL en ook niet bij de Reisedamen. De week ervoor had ze ook al een paar dagen onverwacht vrijgenomen. Zou een gemis voor BAB zijn.

  32. Onderstaande 2 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (10 juni 2017),Mr Bluenose ( 9 juni 2017)

  33. #69
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Denisa staat sinds vorige week niet op de AWL en ook niet bij de Reisedamen. De week ervoor had ze ook al een paar dagen onverwacht vrijgenomen. Zou een gemis voor BAB zijn.
    Geen idee. Ze was er gisteren idd niet en volgens mij de vorige week vrijdag ook niet.
    Ik zal komende vrijdag links en rechts eens een balletje opgooien.

  34. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Jester (11 juni 2017),licky luke (10 juni 2017),Manureva (10 juni 2017)

  35. #70
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    7 april 2024 @ 08:12
    Berichten
    175
    Discussies
    4
    Thanks
    51
    Thanked
    84 in 38 posts

    Standaard

    Denisa ist wieder im Babylon. Ich mag zwar die vielen Tattoos nicht, aber man gewöhnt sich irgendwie daran... ...und dann gib´s den Himmel auf Erden.

  36. Onderstaande 8 leden hebben dauerlutscher bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (13 februari 2018),cheasehead (15 februari 2018),Husky (12 februari 2018),Klatergoud (13 februari 2018),Manureva (17 februari 2018),Mr Bluenose (13 februari 2018),pret (13 februari 2018),Sjeufke (13 februari 2018)

  37. #71
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Last Online
    26 juni 2021 @ 06:52
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    230
    Discussies
    6
    Thanks
    513
    Thanked
    672 in 167 posts

    Standaard

    Het kwik kwam al net boven de 30 graden toen in net na de middag in Elsdorf aan kwam. Dacht nog niet te gaan daar het zo warm was. Toen dacht in aan dat lekkere zwembad en toch mijn fun-mobiel die kant op geknald. Meteen onder de douch en het water in geplonsd
    De ligstoelen waren natuurlijk allen bezet met ijsberen dan wel handdoeken, lijkt wel de costa hier
    Bij het halen van mijn drankje kreeg ik de verrassing van de dag, een dvp die ik al ruim 2 jaar niet meer gezien had en nog kende van de goede oude tijd van Haus Panthera. Het was Denisa
    Tijdje gekletst en een afspraak gemaakt, daar ik nog wat wilde aansterken eerst. Ik wist dat ik dat bij haar wel nodig had
    Later op de middag een uur topsport verricht met haar, en zij wist precies nog wat deze jongen allemaal lekker vond
    Wat een dag weer, binnenkort maar weer snel eens terug gaan

  38. Onderstaande 8 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (28 juli 2018),duivenmelker (28 juli 2018),Manureva (29 juli 2018),Mr Bluenose (27 juli 2018),Schietgraagft (30 juli 2018),schoolmeester (28 juli 2018),Sjeufke (27 juli 2018),spirou (28 juli 2018)

  39. #72
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Last Online
    26 juni 2021 @ 06:52
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    230
    Discussies
    6
    Thanks
    513
    Thanked
    672 in 167 posts

    Standaard

    Heerlijke PSE dame, kan er geen genoeg van krijgen.
    Wordt tijd dat men wat nieuwe foto's plaatst met tattoos
    https://www.saunaclubs.org/modelle/s...bylon/521b.php

  40. #73
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Ik ken haar nog van de tijd dat ze in ACA GOLD werkte, lieve meid met zeer goede service.
    hotrod68, je hebt wel geluk met je auto met deze zomer.

    Groet, schoolmeester.

  41. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 4 augustus 2018),hotrod68 ( 7 augustus 2018),spirou ( 4 augustus 2018)

  42. #74
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Last Online
    26 juni 2021 @ 06:52
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    230
    Discussies
    6
    Thanks
    513
    Thanked
    672 in 167 posts

    Standaard

    Wordt zo langzamerhand vaste trip naar Elsdorf voor mijn Denisaatje
    Kan niet genoeg krijgen van deze PSE dame. Lijkt of ze altijd zin heeft en onverzadigbaar is......

  43. Onderstaande 6 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 augustus 2018),blauwebeer ( 9 augustus 2018),Husky (10 augustus 2018),schoolmeester ( 9 augustus 2018),Sjeufke ( 9 augustus 2018),spirou (10 augustus 2018)

  44. #75
    Geregistreerd
    29 november 2017
    Last Online
    24 maart 2024 @ 13:12
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    112
    Discussies
    13
    Thanks
    33
    Thanked
    254 in 76 posts

    Standaard

    Eerste keer Babylon voor mij en gestart met Denisa op aanraden van stamgast Jupp.
    Prima service en heel gezellig.

  45. Onderstaande 2 leden hebben Richte bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (26 augustus 2018),Sjeufke (26 augustus 2018)

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.

Freude 468*60   Living Room 468*60