Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 125

Discussie: Denisa (Roemeense)

  1. #76
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    DENISA (Babylon) - Beste kamergang van Babylon dit jaar
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    Denisa is een dame die ik niet zoveel veranderd vind. Het is al eventjes geleden dat we samen op de kamer zijn beland*. Ze heeft al eens een haarkleuring gedaan voor de onderste helft weet ik nog. Ze ziet er nog steeds lekker uit met die bewerkte lipjes en slanke lijf.


    Karakterschets

    Denisa is nu een lieve schat die haar beer in de watten legt en erg vriendelijk is. Haar service was GFE-fähig voor mij en ze wist nog goed wat ik wou, na 3 jaar.


    Presales

    Dit was tegenover de bar en redelijk lang, we namen onze tijd en moet zeggen dat ik het wel een hele tijd geleden vind dat ik in deze club zo'n presales meegemaakt had. De vorige maal was dit nog met Simona in SS. Denisa speelde, verleidde, knuffelde en vroeg nooit naar de sleutel. Uiteindelijk liet ik haar die halen.


    Kamer

    Nr. 2 afgescheiden in de kinoruimte. Deze kamer stond altijd te boek voor de slechtere sessies. Nu is het geloof ik de eerste maal dat ik hier beland na de verbetering van deze kamer: die is veel beter nu. Deze keer kon een supersessie voor deze kamer worden beleefd.


    Kamersessie
    1) Aard van de sessie:
    GFE, PSE, verleidings- en rollenspel, zacht kussen, TZ, alles was daar.

    2) Duur:
    1 vol uur, het moet goed zijn eer ik tot verlenging kom.

    3)Sessie:
    De sessie is er eentje die ik nog ga onthouden als een van de beste dit jaar in deze club. Bij Denisa had ik al een goed gevoel en dit werd bevestigd met een megavrijpartij, kussen, TZ en het dominante verleidingsspel dat ze op haar eigen plagerige vertoon goed kon spelen. We seksten tot 3x, afgewisseld met wat oraal en masturbatie. Ik kwam meerdere keren en de laatste moest echt uitgeperst worden, iets wat me de volgende dag in SS bijna spijt van kreeg...not! b]Denisa[/B] wist me zo geil te maken en continu op te geilen dat het geen naam had. Ik vind het werkelijk een mooie schattige dame waarmee ik een zeer goede klik had. Van de kritische punten die ik nu terug lees van 3 jaar geleden is geen enkele sprake meer, ze had alle aandacht voor mij. Ook zij was geil en we zweetten allebei veel van de actie. In de laatste minuten werd echt geen haast gemaakt, we beleven liggen er was wat overtime (weet ze het nog van dat zogenaamde tegoed, ik weet het niet, zou straf zijn.

    Ook nu was de seks dan traag, weer sneller. De 2de maal kwam ik in doggy, de volgende keren masturberend. Wat was ze goed! Al in al was ik dik tevreden


    4) Afhandeling - betaling:

    We ruimden rustig af en ik kon met knikkende knieën de trappen naar beneden gaan om af te rekenen. Deze was correct voor 1u.


    Aftersales

    Geen want het was bijna tijd en ik hield me bezig met de andere dames in de veranda nabij de bar waar ze een sigaret rookten.


    Fazit en Score beleving

    Herhalingswaardige zeer goede sessie waar ze me goed heeft ingepakt!

    Belevingsscore: ****1/2
    De zwarte wolf

  2. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    biged (23 juli 2019),gignnl (24 juli 2019),hotrod68 ( 4 augustus 2019),jansenroy (23 juli 2019),Schietgraagft ( 2 augustus 2019),Sjeufke (23 juli 2019)

  3. #77
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.690
    Thanked
    9.547 in 3.446 posts

    Standaard

    Superkamer gehad met Denisa. Dame is aardig, heerlijk TZ, PMC, standje 69 en diverse standjes geneukt. Ze is alleen wel erg petite, daarom net een wat mindere score dan Daniela voor mij. Ik was steeds bang dat ik haar pijn zou doen, maar daar was geen sprake van gelukkig. Topsessie, heerlijk klaar gekomen en ze wekt geen moment de indruk de super ervaren dame te zijn die alles al gezien heeft, maar geeft haar volle aandacht aan je! Aanrader en voor ij de nummer 2 van die dag.

  4. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    dauerlutscher (20 november 2019),pret (24 oktober 2019),Sjeufke (24 oktober 2019)

  5. #78
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Blauwe beer en een Duitse heer hadden mijn interesse gewekt bij deze dame. Besloten m'n joker kaart te trekken om ook even met haar kennis te maken. Na even bij elkaar gezeten te hebben, een kamertje opgezocht. Kanonnuh! Ik werd even omvergeblazen door deze servicekanon. Geweldige kamergang met haar gehad. Ander soort van geweldig dan haar voorganger eerder op die dag, maar ik zou haar niet overslaan...

  6. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (14 november 2019),dauerlutscher (20 november 2019),pret (14 november 2019),Sjeufke (14 november 2019),Viscamessi (14 november 2019)

  7. #79
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Reeds van in Panthera tijden kennen Denisa en Blauwebeer elkaar, doch zonder aanwijsbare reden waren zij slechts maximaal 5 keren met elkaar op de kamer.
    Steeds liep er wel net een andere meid (zoals haar nichtje Abby) voor zijn ijsberenneus, waardoor Denisa steeds op de to-do lijst bleef.
    Evenwel weet hij dat, wanneer zij goed geluimd is super service geeft, en hij is dan ook niet te beroerd om dit gegeven met zijn collega’s te delen.
    Of het nu het tekort aan bezoekers was of zij er afgelopen week gewoon veel zin in had zullen we nooit weten, maar vanop geruime afstand wenkte zij hem.
    Wat volgde was een voorspel en een kamer zoals we ze tegenwoordig niet veel tegenkomen.
    Haar verkrampte gezicht terwijl ze na een uitgebreide opwarming zichzelf naar een hoogtepunt reed zal Blauwebeer niet snel vergeten.
    Hopelijk laat een volgende sessie deze keer niet zo lang op zich wachten.

  8. Onderstaande 8 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 2 december 2019),hotrod68 ( 5 december 2019),ju52 (17 februari 2020),Levitrus ( 4 december 2019),mentholbear (29 januari 2020),Sjeufke ( 2 december 2019),WANDELAAR5 ( 2 december 2019),Wijze grijze ( 2 december 2019)

  9. #80
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Last Online
    14 april 2021 @ 14:23
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    212
    Thanked
    168 in 35 posts

    Standaard

    Zaterdag 02/02/2020 ondanks het regenweer toch naar Babylon vertrokken.
    Na 2 sessies in de loop van de dag werd ik rond 22u30 aangenaam verrast door de uitstraling van Denisa die schuins tegenover de bar haar stek heeft. Was eigenlijk van plan om stilaan te vertrekken. Uiterlijk was het niet mijn type door de zeer vele tatoeages maar door haar vriendelijkheid dacht ik misschien is het toch een opportuniteit.
    Ik zette me bij haar en alsof we elkaar al lang kende begon ze mij op te geilen. Ik stelde voor om haar een nek/rug massage te geven om te kijken hoe ze reageerde. Dit viel bij haar zeer goed in de smaak. Ze zat close met haar rug voor mij en ik met mijn benen langs beide kanten van haar terwijl ze zelf initiatief nam om het mij aangenaam te maken. Ze presenteerde zelf om haar borsten ook een massage te geven. Zo waren we een tijd bezig en de kamervraag van haar bleef wonderwel uit. Na een kwartiertje informeerde ik wat ze mij op de kamer te bieden had. Zij voelde goed aan waar ik naar toe wou en overtuigde mij dat zij uitgebreide GFE seks fijn vond.
    Op de kamer in het keldergedeelte ging ze voluit. We hebben gestoeid als 2 verliefden. Zij nam zelf ook initiatief en bleef mij uitdagen. Buiten de normale handelingen was ze zelf in de wolken omdat zij het voor haar zelf één van de beste kamergangen vond waar ze zelf van genoot.
    Ze is heel correct. De atmosfeer was zodanig dat er een kamerverlenging inzat. Ik zei haar dat ik dat ook wou, maar dat mijn budget voor vandaag eigenlijk al op was en dat de derde kamergang reeds boven budget was zodat een verlenging spijtig genoeg financieel niet kon. Hierop reageerde zij zeer volwassen en zei dat is nu geen probleem we zien mekaar de volgende keer terug.

  10. Onderstaande 8 leden hebben man bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 februari 2020),Giodude ( 3 februari 2020),hotrod68 ( 5 februari 2020),Husky ( 3 februari 2020),mentholbear ( 8 februari 2020),schoolmeester ( 3 februari 2020),Sjeufke ( 3 februari 2020),Wijze grijze ( 3 februari 2020)

  11. #81
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:05
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Denisa ken ik al van een jaar of 4 geleden, Accapulco Gold, Ratingen.
    Zeer lieve en goede DVP, dit is een van de pareltjes uit het vak.

    Groet, schoolmeester.

  12. Onderstaande 5 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (17 februari 2020),man ( 3 februari 2020),mentholbear (10 maart 2020),Sjeufke ( 3 februari 2020),Wijze grijze ( 3 februari 2020)

  13. #82
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag tot m'n verbazing nog gespot. Ik was er eigenlijk nog niet klaar voor, en ze bood aan om bij me te blijven zitten. Ik kreeg het er echter gauw warm van en besloot de kamer op te gaan.

    Wat moet ik zeggen...

    Het jaar is net pas begonnen, maar ik denk dat ik nu al m'n miss ijsbeer voor 2020 heb. Wat een uitmuntende kamergang met deze dame beleefd. Ik ben er nog onderste boven van

  14. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    hotrod68 (19 februari 2020),Husky (17 februari 2020),ju52 (17 februari 2020),man (19 februari 2020),Sjeufke (17 februari 2020)

  15. #83
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Last Online
    26 juni 2021 @ 06:52
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    230
    Discussies
    6
    Thanks
    513
    Thanked
    672 in 167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag tot m'n verbazing nog gespot. Ik was er eigenlijk nog niet klaar voor, en ze bood aan om bij me te blijven zitten. Ik kreeg het er echter gauw warm van en besloot de kamer op te gaan.

    Wat moet ik zeggen...

    Het jaar is net pas begonnen, maar ik denk dat ik nu al m'n miss ijsbeer voor 2020 heb. Wat een uitmuntende kamergang met deze dame beleefd. Ik ben er nog onderste boven van
    Ik weet hoe jij je voelt Mentholbear,

    Mijn sessies vroeger in Haus Panthera staan voor altijd in mijn geheugen gegrift
    En nog altijd als ik haar in Elsdorf tegenkom, volgt er weer een super kamergang.
    Kwaliteit altijd op topniveau.

  16. Onderstaande 4 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (19 februari 2020),man (19 februari 2020),mentholbear (19 februari 2020),schoolmeester (19 februari 2020)

  17. #84
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:05
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Denisa was mijn EERSTE dame in huis Panthera, ik zag sterretjes na afloop...…

    Groet, schoolmeester.

  18. Onderstaande 6 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    hotrod68 (19 februari 2020),ju52 (28 februari 2020),man (19 februari 2020),mentholbear (19 februari 2020),potentebeer (19 februari 2020),Sjeufke (19 februari 2020)

  19. #85
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Duizend bommen en granaten

    Liters benzine verder doorgereden dan de dichtsbij zijnde club... €€€

    Volle pond betalen voor entree... €€€

    Een uur ipv 30 minuten op de kamer... €€€

    Wat doet deze feeks arme Dagobear aan??

    Ze helpt me linea recta naar de voedselbank.

    Bestaat er een anti-Denisa pilletje?

    Is er ergens een Denisa praatgroep voor lotgenoten?

    Het gaat helemaal de verkeerde kant op met me: had gisteren slechts 1 keer (!) a la carte eten besteld. Mijn buik zat vol van vlinders en m'n hoofd tolde nog van al haar twisters

    Wat kan ik doen om die geweldige kamergang van gisteren te doen vergeten?


  20. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 mei 2020),hotrod68 ( 9 maart 2020),ju52 (28 februari 2020),Patjax (28 februari 2020),Pierke69 (28 februari 2020),Schietgraagft (28 februari 2020),Siberische tijger (29 februari 2020),WANDELAAR5 (28 februari 2020)

  21. #86
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Wat kan ik doen om die geweldige kamergang van gisteren te doen vergeten?

    Jezelf opsluiten in jouw mentholcave, je sleutels van je hoerensloep in de diepste put gooien, je bankpasjes doorknippen, alle communicatiemiddelen met de buitenwereld vernietigen en je cash geld verbranden om je warm te houden.

    Denk als Gollum aan je ultieme prijs

    image.jpg
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  22. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (29 februari 2020),mentholbear (28 februari 2020),Pierke69 (28 februari 2020)

  23. #87
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Gisteren @ 21:15
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    349
    Discussies
    10
    Thanks
    2.857
    Thanked
    581 in 216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Is er ergens een Denisa praatgroep voor lotgenoten?

    Yes,
    the group is led by Denisa herself

  24. Onderstaande 2 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 februari 2020),schoolmeester (28 februari 2020)

  25. #88
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.690
    Thanked
    9.547 in 3.446 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht

    Bestaat er een anti-Denisa pilletje?

    Is er ergens een Denisa praatgroep voor lotgenoten?

    Het gaat helemaal de verkeerde kant op met me

    Kwant heeft dezelfde symptomen vwb Aurelie. Siberische Tijger is ook dol op de Babylon dames, maar blijft keurig wisselen. Misschien kunnen jullie (Kwant en Mentholbear) samen vragen aan Siberische Tijger om die praatgroep te leiden en wat tips en technieken aan de hand te doen?

  26. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 februari 2020),Siberische tijger (29 februari 2020)

  27. #89
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:43
    Berichten
    1.432
    Discussies
    14
    Thanks
    1.905
    Thanked
    1.918 in 750 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Duizend bommen en granaten

    Liters benzine verder doorgereden dan de dichtsbij zijnde club... €€€

    Volle pond betalen voor entree... €€€

    Een uur ipv 30 minuten op de kamer... €€€

    Wat doet deze feeks arme Dagobear aan??

    Ze helpt me linea recta naar de voedselbank.

    Bestaat er een anti-Denisa pilletje?

    Is er ergens een Denisa praatgroep voor lotgenoten?

    Het gaat helemaal de verkeerde kant op met me: had gisteren slechts 1 keer (!) a la carte eten besteld. Mijn buik zat vol van vlinders en m'n hoofd tolde nog van al haar twisters

    Wat kan ik doen om die geweldige kamergang van gisteren te doen vergeten?

    Zolang je geen huis in Elsdorf gekocht heb zou ik me geen zorgen maken als ik jou was. Van waar je nu woont moet je binnenkort immers je auto verkopen om je benzine te kunnen betalen en daarmee is je Denisa probleem opgelost

  28. Onderstaande 3 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 februari 2020),Siberische tijger (19 januari 2022),Wentelt Eefje (28 februari 2020)

  29. #90
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Zolang je geen huis in Elsdorf gekocht heb zou ik me geen zorgen maken als ik jou was. Van waar je nu woont moet je binnenkort immers je auto verkopen om je benzine te kunnen betalen en daarmee is je Denisa probleem opgelost
    De fysieke afstand is stiekem een zegen. Zonder die barriere krijgen we weer 2017 taferelen

    Sinds m'n verhuizing uit Duitsland is het me volgens mij tot nu is toe altijd gelukt om elke week een andere club te bezoeken. Alleen is het de laatste weken wel telkens Sixsens, Babylon, Sixsens, Babylon en volgende week hoop ik eindelijk es Kinga te ontmoeten. Dus dat wordt weer Sixsens
    Begint een beetje te lijken op pendelen tussen Sixsens Babylon

  30. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (29 februari 2020),Sjeufke (29 februari 2020)

  31. #91
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:43
    Berichten
    1.432
    Discussies
    14
    Thanks
    1.905
    Thanked
    1.918 in 750 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    De fysieke afstand is stiekem een zegen. Zonder die barriere krijgen we weer 2017 taferelen

    Sinds m'n verhuizing uit Duitsland is het me volgens mij tot nu is toe altijd gelukt om elke week een andere club te bezoeken. Alleen is het de laatste weken wel telkens Sixsens, Babylon, Sixsens, Babylon en volgende week hoop ik eindelijk es Kinga te ontmoeten. Dus dat wordt weer Sixsens
    Begint een beetje te lijken op pendelen tussen Sixsens Babylon
    Een andere optie is trouwen met Denisa. Dan hoef je helemaal niet meer te pendelen, maar je moet het ze wel eerst vragen

  32. Onderstaande 3 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (29 februari 2020),mentholbear (29 februari 2020),Sjeufke (29 februari 2020)

  33. #92
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Een andere optie is trouwen met Denisa. Dan hoef je helemaal niet meer te pendelen, maar je moet het ze wel eerst vragen


    Je zei het T woord...

    Dan liever pendelen



    Ah... I see what you did there. Het leven van een ijsbeer is zo slecht nog niet

  34. #93
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Vandaag weer een geweldige kamer met Denisa gehad.

  35. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (11 maart 2020),Sjeufke (11 maart 2020)

  36. #94
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:05
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Denisa is een klasse apart, en dan in de POSITIEVE zin.

    Groet, schoolmeester.

  37. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    man (12 maart 2020),mentholbear (12 maart 2020),Sjeufke (11 maart 2020)

  38. #95
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Weer aanwezig.

  39. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 november 2021)

  40. #96
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.690
    Thanked
    9.547 in 3.446 posts

    Standaard

    Ik hoor het roestblik van Mentholbear al starten!

  41. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 november 2021),pret ( 5 november 2021)

  42. #97
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:43
    Berichten
    1.432
    Discussies
    14
    Thanks
    1.905
    Thanked
    1.918 in 750 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Ik hoor het roestblik van Mentholbear al starten!
    Hij is eerst nog snel trouwringen en een bruidsboeket kopen. Deze kans laat hij niet meer liggen

  43. Onderstaande 2 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 november 2021),WANDELAAR5 ( 5 november 2021)

  44. #98
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    En een doos bonbons......daar zijn die klapeksters ook dol op.....

  45. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 5 november 2021),mentholbear ( 5 november 2021)

  46. #99
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Dat is goed nieuws zeg! Helaas heeft Dagobeer de komende 2 a 3 weken andere plannen. Waarschijnlijk wordt het eind van de maand pas. Hopelijk is ze dan nog in Babs.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    En een doos bonbons......daar zijn die klapeksters ook dol op.....
    Dat gaat niet werken. Bij aankomst resteert er namelijk alleen nog een kartonnen doosje

  47. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 5 november 2021),Schietgraagft ( 5 november 2021),WANDELAAR5 ( 5 november 2021)

  48. #100
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Ik zie op ladies.de dat Denisa in de buurt van Elsdorf (Bergheim) privé ontvangt en verder nog 5 (ex) Babylon dames

    https://www.ladies.de/sex-anzeigen/h...enisa-10600753

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.

  Diamond 468*60