Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 125

Discussie: Denisa (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 11:38
    Berichten
    234
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked
    230 in 42 posts

    Standaard Denisa (Roemeense)

    Die letzte Nummer ging an Denisa.
    Es war an dem Abend nach der Stunde mit Angela und halben Stunde mit Lena
    das 4. Mal.
    Sie küsste leidenschaftlich und bugsierte mich aufs Bett, kniete sich zwischen
    meine Beine und legte mit Blasen los.
    Es war mit jedoch etwas zu wild und etwas zu viel Handeinsatz dabei.
    Wahrscheinlich war es auch schon etwas zuviel für mich.
    Letztlich wurde er jedoch größer und es wurde noch einmal gefickt.
    Erst Missio, dann Doggy.
    Ich konnte jedoch irgendwann nicht mehr und legte mich faul hin.
    Sie besorgte es mir dann noch mit der Hand bis ich kam.

    Leider versteht sie kaum deutsch und englisch.

    Vielleicht werde ich sie mal für eine frühere Nummer buchen WHF 80 %

  2. Onderstaande leden hebben Ftotal bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (19 november 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard









  4. #3
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard





  5. #4
    Geregistreerd
    16 november 2009
    Last Online
    17 april 2016 @ 16:10
    Berichten
    83
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 3 posts

    Standaard Denisa

    Heeft iemand al een ervaring opgedaan met Denisa? Haar looks spreken me wel aan, maar heb ze een paar keer al na een kwartier zien naar beneden komen na een sessie. Lijkt me een afwerkertje, maar ik kan mis zijn natuurlijk... Graag reactie. Ik heb enkel ervaring met gosia en javidan maar die zijn er niet meer. Ben aan t twijfelen voor wie ik moet terug gaan ... Graag tips...

  6. #5
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Er lopen voldoende meiden rond die de moeite zijn. Ik heb in Haus Panthera nog geen slechte sessie gehad. Dames die ik heb gehad zijn: Andrea, Aura, Paula, Evelina, Javidan, Jacky.
    Zover ik weet zijn ook nog Maria, Laura, Lori, Sabrina, Flori zeer de moeite waard. Dus reden genoeg om nog eens te gaan.

  7. #6
    Geregistreerd
    28 september 2011
    Last Online
    24 februari 2016 @ 18:51
    Berichten
    48
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    94 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door handymann Bekijk bericht
    Heeft iemand al een ervaring opgedaan met Denisa? Haar looks spreken me wel aan, maar heb ze een paar keer al na een kwartier zien naar beneden komen na een sessie. Lijkt me een afwerkertje, maar ik kan mis zijn natuurlijk... Graag reactie. Ik heb enkel ervaring met gosia en javidan maar die zijn er niet meer. Ben aan t twijfelen voor wie ik moet terug gaan ... Graag tips...
    Zie ook mijn eerdere commentaar in 'Algemene' sectie. Ik had tweemaal op zelfde dag geen GFE met haar, was ik ook niet naar op zoek. Maar als je je best doet, zal ze misschien wel daarvoor in zijn. Lijkt me een dame die een klik nodig heeft. Zelfde ervaring gehad met Angela (zelfde lichaam en ook qua gezicht lijken ze wel op elkaar). Standaard aanbod bij haar was ook PSE. Maar nadat we persoonlijker werden, bleek het een hele lieve meid en werd de sessie totaal anders.

  8. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Zeer lief meisje, en bij goede klik prima GFE met PSE combi mogelijk (de USP van veel HP dames!). Heerlijk lolita lijf, met voldoende rondingen. Oraal top klasse, the works (PZC, EL, FT, MMT, etc). Scoort een goede 9, maar door de vele 9+-ers in HP zijn er vaak andere dames die hoger op het lijstje staan.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  9. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (14 november 2013)

  10. #8
    Geregistreerd
    16 november 2009
    Last Online
    17 april 2016 @ 16:10
    Berichten
    83
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 3 posts

    Standaard Denisa

    Mag ik vragen wat een MMT is?

  11. #9
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door handymann Bekijk bericht
    Mag ik vragen wat een MMT is?
    Een zelfbedachte uitvinding van MiniMe. Betekenis een MiniMeTotal. Oftwel het ejaculeren van MiniMe over het gezicht van een dame en in haar mond.

  12. #10
    Geregistreerd
    16 november 2009
    Last Online
    17 april 2016 @ 16:10
    Berichten
    83
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 3 posts

    Standaard Denisa

    Ah ok. Bedankt. :-))))) Ik dacht dat ik ondertussen alle afkortingen wel kende, maar zo zie je maar...

  13. #11
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:59
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Een zelfbedachte uitvinding van MiniMe. Betekenis een MiniMeTotal. Oftwel het ejaculeren van MiniMe over het gezicht van een dame en in haar mond.
    Gadver, wat een viespeuk is hij toch. Zomaar sperma in het gezicht van een dame spuiten!

  14. #12
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Vandaag met Denisa de derde en afsluitende kamersessies volbracht.

    Gedurende de dag viel mijn oog geregeld op deze beauty (voor mij de mooiste van allemaal) en na het 2e menu vroeg ik haar "of zij mijn toetje wilde zijn"

    Gelukkig stemde ze toe en gingen we naar kamer 8.
    Ik kan de bovenstaande lovende commentaren alleen maar bevestigen.
    Een zeer goede sessie, en de perfecte afsluiter van de dag.

    Herhalingsgevaar: 100%

  15. #13
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Denisa staat weer op de aanwezigheidslijst van Panthera...!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  16. #14
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Ze is inderdaad weer terug, en hoe.......

  17. #15
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Denisa weer terug aan front. Vrolijke tante, die de boel een beetje op stelten probeert te zetten. Zich giegelend en met haar kontje zwierend en zwaaiend door de club te bewegen, met bijbehorende geile geluidjes was zij mij al positief opgevallen.
    Onverwachts kwam ik haar weer tegen in de gang naast de openbare ruimte, ze hield mij staande, draaide haar geile kontje naar mij toe, maakte cohabiterende bewegingen met bijbeborende geile kreetjes, op zodanige wijze dat alle aanwezigen in de openbare ruimte mee konden genieten.

    Direkt maar besloten dat ik het met "wilde doen". Haar meegetrokken naar een van de bankjes, waarvan ze zelf wel verrast was. Ze begon direkt zo heftig te zoenen, dat doen weinig collega's haar zo na. Na dit goede begin besloten we samen dat het op een kamer een vervolg moest krijgen. Ze haalde de kamersleutel en liep voor mij de trap op, plots stopte zij onverwachts, deed haar kontje naar achteren, en stapte een trede terug. Terwijl ze weer eens geile kreetjes slaagde, waren we door haar beweging al bijna "Unaaited", voordat we nog maar op de kamer gearriveerd waren. Ik riep nog sorry, en ze bleef maar lachen en giegelen, al the way to the room.

    Op de kamer kan je het met haar krijgen zoals je het wilt hebben, ze vindt het zelf allemaal geweldig, vindt het heerlijk om gepakt te worden. Ze kraait van plezier en genot, en krijst de oren van je kop als haar moment van eenzame hoogte is gekomen.

    Zelf weet ze heel goed hoe ze een man kan plezieren, ze zoent en likt je waar je maar wilt, van nek en en tepels naar beneden, en via je ballen en zelfs anus via je eikel weer naar boven. Dit spelletje weet ze een flink tijd je vol te houden, totdat je niets anders meer kan zeggen "ik wil neuken". En zo geschiedde, deze sessie in enkele favoriete standjes afgemaakte waarbij het haar belieft zeer aktief mee te doen om zo optimaal genot mogelijk te maken.

    Samen met de presales zo'n drie kwartier met haar bezig geweest, met haar een half uurtje afgerekend verhoogd met een flinke fooi.

    Denisa is een echte aanrader, een top toppertje onder de vele andere toppers in Panthera!

  18. Onderstaande 5 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (15 oktober 2013),Boybensdorp ( 8 november 2013),MiniME (22 september 2013),mynasch (22 september 2013),satanic surfer (25 september 2013)

  19. #16
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Denisa (Roemeense)

    Is ze sinds vrijdag al gespot in HP ?

  20. #17
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Vrijdag was ze er (nog) niet...zal eerstdaags wel aanwezig tekenen...Effe bellen ter confirmatie mits zekerheid ditaangaande eventueel als optie

  21. #18
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Vrijdag was ze er (nog) niet...zal eerstdaags wel aanwezig tekenen...Effe bellen ter confirmatie mits zekerheid ditaangaande eventueel als optie
    Bedankt voor de info.

    ik had inderdaad al even gebeld naar HP, waar de vriendelijke dame met het eerlijke antwoord gaf dat ze wellicht pas op zijn vroegst eind volgende week aanwezig zou zijn.

    omdat ook enkele andere topmensen vandaag niet aanwezig zijn, koers gezet naar elders.

  22. #19
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Gister was Denisa alvast wieder da...

  23. #20
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Yep, Gisteren gezien. Zag er erg goed uit en had gute Laune.

  24. #21
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Denisa was er vrijdag al toen ik om 13uur binnen kwam en we hadden al een paar keer naar elkaar geglimlacht en elkaar even aangeraakt tijdens het voorbij gaan. Door wederzijdse andere "activiteiten" kwam het er pas op de avond van om nader kennis te maken op een bankje.
    De manier waarop wij gezamenlijk heftig tongzoenend haar Latte Macchiato dronken, beloofde al genoeg: deze dame heeft lef, neemt initiatief en is wild.
    Van diverse andere beren hoorde ik naderhand, dat zij haar zelfs te wild vonden... Kan ik mij wel iets bij voorstellen, maar ik ben altijd al gek geweest op wilde katjes, dus deze wist ik ook uiteindelijk ook wel te temmen en vervolgens weer wild te maken :-) . Komt van een afstandje nog jonger over dan dat zij is en van dichtbij nog brutaler en zelfverzekerder dan je in eerste instantie zou verwachten: een top meid!
    Voor wat betreft haar service en instelling kan alleen maar herhaald worden wat door anderen reeds geschreven is. Meer details over de kamergang schrijf ik over het algemeen niet uit respect voor de dames en voor deze kleine deugniet in het bijzonder.
    Al die gedetailleerde beschrijvingen vinden anderen wellicht geil of interessant om het van zich af te schrijven, maar de service van een dame aan de ene beer hoeft niet dezelfde te zijn als aan een andere beer: de meeste meisjes hebben ook met de ene beer een betere klik dan met de andere, net zoals dat voor ons beren richting de meisjes geldt.
    Uit haar zelfverzekerde houding en ons gesprekje later op de avond met nog maar eens zo'n lekkere vlaaipunt van knaktuut, bleek ook dat verhalen zoals die eerder deze week geschreven waren over houding en gedrag door ene rampetamper met een flinke korrel zout genomen moeten worden.
    Maar dat geldt wel voor meer bijdragen die het forum smeuïg maken!
    Niets menselijks is ons beren vreemd en in de overdrijving toont zich de meester (dichterlijke vrijheid om het originele gezegde aan te passen).

    Tegen half twee vertrokken na een geslaagde dag met leuke dames, geile sessies, prettige gesprekken met bekende beren en kennismaking met andere bekende beren van het forum waaronder foots,felrops,mr pussy en nieuwkomertje. Die laatste bleek meer ervaring te hebben dan de meeste beren bij elkaar 😅.
    Gave nickname met heerlijk gevoel voor understatement!

    En Denisa.....we'll meet again!
    En Garde

  25. Onderstaande 8 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (26 januari 2014),hansdordt (26 januari 2014),KanariePiet (27 januari 2014),licky luke (26 januari 2014),Mr Pussy (26 januari 2014),Sjeufke (27 januari 2014),uurtje (25 januari 2014),Wijze grijze (26 januari 2014)

  26. #22
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En Denisa.....we'll meet again!
    Ouwe snoeper......maar je hebt een snoeppunt! Ik heb haar bij de afterparty ontmoet. Nu zonder erotisch brilletje. Bijzonder leuke dame.

  27. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 januari 2014)

  28. #23
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Ouwe snoeper......maar je hebt een snoeppunt! Ik heb haar bij de afterparty ontmoet. Nu zonder erotisch brilletje. Bijzonder leuke dame.



    Haar erotische brilletje had zij pas na middernacht op..
    Daar kunnen m.i. verschillende redenen voor zijn:
    1e ipv sex is haar gevraagd om een sprookje voor te lezen aan een beer die op dat moment wel een rustmomentje kon gebruiken 😉.

    2e uit eerder opgedane ervaring had zij haar leesbril nodig om in het schemerlicht de edele delen van haar gast te kunnen vinden 😵.

    3e dit opvallende montuur bleek de nieuwste versie van Google-glass: op verzoek van de webmaster is haar kamer sessie live te volgen via een achterdeurtje van de HP website 😅.
    PS het password voor deze darkroom is volgens welingelichte bron op Wikileaks te vinden.


    Knaktuut, nogmaals dank voor de lekkere vlaaien en ik was carlitos en wg nog vergeten als bekende forumberen met wie ik even kennis heb gemaakt.
    Ook dat is leuk van zo'n feestje ook al blijven de smerige details van de sessies met de dames mij altijd beter en langer bij dan de namen van de beren... (hoe zou dat komen...selectief geheugen??)
    En Garde

  29. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (27 januari 2014),licky luke (27 januari 2014),Mr Pussy (27 januari 2014),Sjeufke (27 januari 2014)

  30. #24
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Haar erotische brilletje had zij pas na middernacht op..
    Daar kunnen m.i. verschillende redenen voor zijn:
    1e ipv sex is haar gevraagd om een sprookje voor te lezen aan een beer die op dat moment wel een rustmomentje kon gebruiken ��.

    2e uit eerder opgedane ervaring had zij haar leesbril nodig om in het schemerlicht de edele delen van haar gast te kunnen vinden ��.

    3e dit opvallende montuur bleek de nieuwste versie van Google-glass: op verzoek van de webmaster is haar kamer sessie live te volgen via een achterdeurtje van de HP website ��.
    Is dit een prijsvraag?
    Kan ik met het juiste antwoord een vrijkaartje winnen?
    Of moet ik nog meer antwoorden verzinnen om iets te winnen?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  31. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (27 januari 2014)

  32. #25
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Is dit een prijsvraag?
    Kan ik met het juiste antwoord een vrijkaartje winnen?
    Of moet ik nog meer antwoorden verzinnen om iets te winnen?


    Ja.....dat is een zeer terechte vraag!

    Met het juiste antwoord krijg je misschien wel toegang tot de geheime webpages waar je kunt zien hoe Denisa al zoekend tussen de benen van ene beer, plaatjes van de kamasutra aan het bekijken is en deze demonstratief aan het uitleggen is...

    Hoe komen we er achter???
    Zsm op persoonlijk onderzoek uitgaan zou ik zeggen... Ik offer mij wel weer op nu ik niet meer op knaktuut en Peppino hoef te letten 😉 😊
    En Garde

  33. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (27 januari 2014),Sjeufke (27 januari 2014)

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.

FKK Artemis 468*60