Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 212
  1. #101
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Ik heb zondag heerlijk genoten in PHG. Allereerst binnenkomen, en hartelijk ontvangen worden met mijn vrijkaartje. Daarna een hele goede sessie met Sabina en een redelijke met een nieuwe meid, Amelia. Zie resenties. Toch maar weer eens vaker naar Oedt afzakken, want mijn oude clubje is weer helemaal OK. Nogmaals dank voor de vrijkaart.

  2. Onderstaande 2 leden hebben HW1 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 7 februari 2012),Jack42 ( 7 februari 2012)

  3. #102
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HW1 Bekijk bericht
    Ik heb zondag heerlijk genoten in PHG. Daarna een hele goede sessie met Sabina en een redelijke met een nieuwe meid, Amelia. Zie resenties. Toch maar weer eens vaker naar Oedt afzakken, want mijn oude clubje is weer helemaal OK.
    Kan aan mij liggen, maar ik kan je recensies over beide dames niet vinden .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #103
    Geregistreerd
    15 mei 2011
    Last Online
    17 augustus 2016 @ 08:08
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    141
    Thanked
    56 in 15 posts

    Standaard

    Vandaag is mij iets vreemds overkomen. Lekker, leuk, fijn, maar toch wel vreemd en bepaald niet iets wat ik ooit zou hebben verwacht.

    Maar goed, ik zal bij het begin beginnen. Lang geleden kwam mijn vader mijn moe... nee wacht, mischien niet zover terug. Al goed, ik had vandaag vrij en besloot eens richting Oedt te rijden. Van tevoren had ik me bedacht om bij voorkeur eerst met Denisa een kamer te bezoeken, aangezien die me de vorige keer een wonderschoon uurtje had doen beleven (waar ik jullie niet over heb bericht - ik ben lui).

    Na aankomst, omkleden en douchen alvast bij de lunchtafel welkom gezoend door Alicia en Adrienne (beide niet te versmaden). Maar die moesten zelf ook nog eten, dus na een smakelijke omelet met toast en een glaasje sap richting bar gelopen. Aldaar een koffie besteld en me op de bank geplaatst om eens rustig te kijken wat de dag zou brengen. Dat bleek al snel, want Denisa zelf kwam op me af gehaast, zoende me en nestelde zich poeslief naast me. Strelen, zoenen, knuffelen, de beste pre-sales die je je kunt voorstellen. Na een minuut of twintig besloot ik maar eens de sluesselvraag te stellen, want ze had me inmiddels behoorlijk opgewonden.

    Dat leverde een heerlijk uurtje op met alles erop en eraan, waarbij Denisa zeker ook zelf genoot. Na wat naknuffelen weer eens richting bar gegaan voor een broodnodige sigaret en nog wat koffie.

    Tot mijn lichte verbazing kwam Denisa een kwartier later weer bij me zitten om de knuffelpartij voort te zetten. Ik was inmiddels geheel ontspannen en kon voluit genieten van de attenties van dit schatje. Het voelde als de eerste dagen dat je een nieuwe vriendin hebt (hetgeen voor mij de laatste keer in de vorige eeuw was), waarbij je uren gewoon aan elkaar kunt zitten en genieten van de lichamelijke nabijheid. De gedachte dat ik pre- of after-sales aan het ontvangen was, verdween inmiddels wel. Ze vond het gewoon zelf fijn.

    Anderhalf uur later vond ik het wel weer tijd om nog eens een kamer met haar te delen. Naderhand nog even op bed nageknuffeld en wat gepraat (haar Engels is niet heel sterk, haar Duits nog minder, dus diepgaande conversatie was het niet). Ik voelde inmiddels een andere biologische behoefte opkomen, dus dat beeindigde de tweede kamergang.

    Naderhand een paar biertjes, wat rondhangen, een saunagang, vervolgens eten (hetgeen op de zon- maan- en dins-dagen nu schijnbaar door een andere cateraar wordt geregeld en vanavond zeer smakelijk was). Toen kwam ik Denisa weer tegen, die voorstelde naar de bar te gaan voor een sigaretje. Dus even later zaten we weer naast, op en aan elkaar op de bank uitgebreid te knuffelen en te zoenen. Uiteindelijk werd het echt tijd voor mij om te vertrekken.

    Mogelijk heeft u, goede lezer, inmiddels het gevoel dat mijn eerste zin nog niet is verklaard. Waar is het vreemde? Ok, een uitzonderlijk goede service van een lieve DvP. Was dat nou alles?

    Nou, eigenlijk wel, ja. Of om precies te zijn, het gevoel dat ik helemaal niet service van een DvP heb mogen ontvangen, maar dat ik daar een vriendinnetje heb. Een saunaclub-vriendinnetje die ik betaal nadat we sex hebben, maar dan nog. Nu lacht u me uit, maar drie uur zeer uitgebreid en teder knuffelen met tussendoor twee uur in de kamer heeft bij mij een heel ander gevoel achtergelaten dan dat ik bij een DvP ben geweest, hoe sympathiek ook.

    Mocht u zich al zorgen maken, nee ik ben niet verliefd aan het worden. Desondanks, al lopen er heel wat schatjes rond in PHG, als Denisa er is laat ik ze voortaan allemaal links liggen. Een 'girlfriend experience' die echt de beste aspecten daarvan binnen en buiten het bed combineert, met een mooie, lieve en vaardige jongedame, is echt een bijzondere ervaring.

  5. Onderstaande 12 leden hebben Wogerwabbit bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 8 februari 2012),Badslippers ( 7 februari 2012),Big30 ( 7 februari 2012),Bosco ( 7 februari 2012),Costana ( 7 februari 2012),egon, Dr. Rammler ( 8 februari 2012),Jack42 ( 7 februari 2012),Megaboob ( 7 februari 2012),NikXXX ( 7 februari 2012),rob45 ( 7 februari 2012),satanic surfer ( 8 februari 2012),Willi69 ( 8 februari 2012)

  6. #104
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wogerwabbit Bekijk bericht
    Mogelijk heeft u, goede lezer, inmiddels het gevoel dat mijn eerste zin nog niet is verklaard. Waar is het vreemde? Ok, een uitzonderlijk goede service van een lieve DvP. Was dat nou alles?

    Nou, eigenlijk wel, ja. Of om precies te zijn, het gevoel dat ik helemaal niet service van een DvP heb mogen ontvangen, maar dat ik daar een vriendinnetje heb. Een saunaclub-vriendinnetje die ik betaal nadat we sex hebben, maar dan nog. Nu lacht u me uit, maar drie uur zeer uitgebreid en teder knuffelen met tussendoor twee uur in de kamer heeft bij mij een heel ander gevoel achtergelaten dan dat ik bij een DvP ben geweest, hoe sympathiek ook.
    Ik heb die gevoelens ook vaker. Dan denk ik: "Dit is nou een dame die geen pooier heeft, mij een hartstikke leuke kerel vindt en juist mij uitzoekt om gezellig wat te bankhangen en te kletsen over niks terwijl ze de keuze heeft uit tientallen andere naïeve klootzakken. Ze begroet me met zwoele kussen als ik kom en zwaait me hartelijk uit als ik ga." Gelukkig kom ik weer in de realiteit als ik de getraliede deur achter me dicht trek en Wogerwabbit naar binnen wandelt. "Ze heeft het spel weer geslepen gespeeld. Ik ben een paar honderd euro lichter en zij zwaarder en de volgende naïeveling is ook alweer binnen gestapt die ze hartelijk begroet." Dat is het spel en zo wordt het gespeeld. Maak je geen illusies!

  7. Onderstaande 7 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 8 februari 2012),Bosco ( 8 februari 2012),egon, Dr. Rammler ( 8 februari 2012),jacky pakutra ( 7 februari 2012),NikXXX ( 8 februari 2012),Picasso 1 ( 7 februari 2012),Wogerwabbit ( 8 februari 2012)

  8. #105
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    "Ze heeft het spel weer geslepen gespeeld. Ik ben een paar honderd euro lichter en zij zwaarder en de volgende naïeveling is ook alweer binnen gestapt die ze hartelijk begroet." Dat is het spel en zo wordt het gespeeld. Maak je geen illusies!
    Zolang er bij de klant voldoende realiteitsbesef is, lijkt het me dat bij dit 'spel' iedereen wint.

  9. Onderstaande 4 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 8 februari 2012),Bosco ( 8 februari 2012),Costana ( 8 februari 2012),Wogerwabbit ( 8 februari 2012)

  10. #106
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zolang er bij de klant voldoende realiteitsbesef is, lijkt het me dat bij dit 'spel' iedereen wint.
    Ik doe in ieder geval graag mee,its all in the game..........

  11. #107
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wogerwabbit Bekijk bericht
    Vandaag is mij iets vreemds overkomen. Lekker, leuk, fijn, maar toch wel vreemd en bepaald niet iets wat ik ooit zou hebben verwacht.

    Mocht u zich al zorgen maken, nee ik ben niet verliefd aan het worden.
    Ik maak me geen zorgen hoewel ik wel iets bespeur van een gevoel wat vele beren ook vaak overkomen is. Geloof me dat gevoel, die ervaring is niet heel exclusief maar wel mooi, veel beren herkennen denk ik goed wat je in je bericht trouwens heel mooi en oprecht heb beschreven. Koester en geniet van die mooie ervaring, maar wel met mate!

    Je hebt dat hele mooie en speciale gevoel zeer goed en herkenbaar beschreven. Mijn advies? Volgende keer maar eens Gt of Lr of een andere club die je bevalt bezoeken :wink:! Verder niet lui zijn met schrijven, want je schrijft zeer goed.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dat is het spel en zo wordt het gespeeld. Maak je geen illusies!
    Yep, toch weten velen hoe het spel wordt gespeeld maar ondanks dat ... .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zolang er bij de klant voldoende realiteitsbesef is, lijkt het me dat bij dit 'spel' iedereen wint.
    Dan wel en volgens mij is er bij Wogerwabbit ook wel voldoende realiteitsbesef, maar toch, derhalve in dit geval ben ik toch maar weer even op de preekstoel gaan zitten ! Al denk ik dat Ww heel goed weet waar hij mee bezig is.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. Onderstaande 4 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 8 februari 2012),Boy69 ( 8 februari 2012),egon, Dr. Rammler ( 8 februari 2012),Wogerwabbit ( 8 februari 2012)

  13. #108
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik heb die gevoelens ook vaker. Dan denk ik: "Dit is nou een dame die geen pooier heeft, mij een hartstikke leuke kerel vindt en juist mij uitzoekt om gezellig wat te bankhangen en te kletsen over niks terwijl ze de keuze heeft uit tientallen andere naïeve klootzakken. Ze begroet me met zwoele kussen als ik kom en zwaait me hartelijk uit als ik ga." Gelukkig kom ik weer in de realiteit als ik de getraliede deur achter me dicht trek en Wogerwabbit naar binnen wandelt. "Ze heeft het spel weer geslepen gespeeld. Ik ben een paar honderd euro lichter en zij zwaarder en de volgende naïeveling is ook alweer binnen gestapt die ze hartelijk begroet." Dat is het spel en zo wordt het gespeeld. Maak je geen illusies!
    Jo Kollege BS, kann ich so auch bestätigen. Gr. Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  14. #109
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:26
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Idd een goede manier van klantbinding, totdat jij weg bent, dan begint het spel weer van voren af aan alleen met een andere geldschieter!
    Is meestal van tijdelijke aard dit soort extra aandacht..
    FT-beer!

  15. #110
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zolang er bij de klant voldoende realiteitsbesef is, lijkt het me dat bij dit 'spel' iedereen wint.
    Iedereen vindt van zichzelf dat hij dat heeft en daar gaat het soms weleens mis.
    PLECAT

  16. Onderstaande leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 8 februari 2012)

  17. #111
    Geregistreerd
    15 mei 2011
    Last Online
    17 augustus 2016 @ 08:08
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    141
    Thanked
    56 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zolang er bij de klant voldoende realiteitsbesef is, lijkt het me dat bij dit 'spel' iedereen wint.
    Vooralsnog verkeer ik in de waan dat ik beschik over enige realiteitszin*

    *aangenomen dat er zoiets bestaat als een objectief verifieerbare externe realiteit

  18. #112
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    Is meestal van tijdelijke aard dit soort extra aandacht..
    Nee hoor, zolang jij je flappen aan haar uitdeelt zal die aandacht blijven, zal je de beste "relatie" ter wereld hebben, .... eenmaal het papier op is dan .......
    En wordt je toch echt verliefd, lees dan gewoon enkele verhaaltjes hier over relaties met een dvp en je weet wel dat er heeeeeeeeeeeel weinig kans is op slagen.
    Pain is weakness leaving the brain !

  19. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama (21 februari 2012)

  20. #113
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Heden avond een beetje onder druk van Jansen , naar Happy gereden. Waar de reis een week geleden niet in het water, maar wat in de sneeuw viel waren we deze keer in sneltreinvaart in PHG. Daar waar Happy vorige week nog helemaal in de sfeer was van de Absolute White Party was het deze keer weer business as usual.

    - Bij binnenkomst viel meteen op dat het zeer druk was kwa dames, Jansen ging later op de avond tellen en kwam na een telgang in bar/nacht cafe + de kennis van het aantal kamers uit op zo'n 75 dames.
    - Angelina na lange tijd weer eens gezien, veel van de bekende dames aanwezig, Anita licht ondeugend maar ook weer vriendelijk als altijd , Miranda vroeg waar haar schatje was, Murena blijft optisch mooi maar vaak lastig te benaderen, een nieuwe Hongaarse nou ja niet helemaal nieuw want jaren geleden ook al eens in PHG toonde haar danskunsten op de beats van DJ Lanning, ze sprak vrij goed Nederlands trouwens en haar naam was Carolina, Isabella en Vera fungeerden tussen de kamergangen door als hulp-DJ, tis weer helemaal goed tussen Jansen en Louana, de vriendelijke begroeting van Erika bij binnenkomst kreeg een vervolg van zo'n 30min, Lucy zag er niet onapetijtelijk uit, gekleurde Dames niet zo veel deze keer denk 1-2, Nouncia deed een spagaat op een bepaald nummer van DJ Lanning, Clara en Simona vroegen me nog waar hun favoriete beertjes waren en Sarah, Mary en Diana dachten volgens mij "de mollen zijn weer boven het maaiveld, we hebben weer onze centjes geteld, we blijven dromen, maar eens moet de elfstedentocht er weer eens komen!".
    - Leuk na lange tijd 11cc weer eens te zien en te spreken. Hij was weer blij dat een aantal van zijn schatjes als Kyra en Anja ook nog steeds acte de presence in Happy gaven (net als de oude bekende Maria uit BU trouwens en spring in het veld Chris). Maar zo bleek, hij heeft daar nog wel meer schatjes zitten!
    - Eten werd om 19u opgediend door de oude en bekende Metzger en die moeten ze ook vooral houden want in PHG moet het eten nooit een punt van discussie zijn en dat was het gelukkig deze avond ook niet. Kalkoenfilet, Varkensrollade en Kip met de nodige groentes en nudels en aardappelen. Gewoon degelijke kost en geen rare fratsen!
    - Later op de avond kwamen nog wat bekende beren opdagen waaronder Chris71 en dus nog wat bijgekletst.
    - Omdat ut buiten niet zo warm was (binnen had de thermostaat van mij wel 2 graden lager gemogen) dit keer de binnen Sauna genomen.
    - Toen ik me gedouched (tis eigenlijk gedoucht maar dat bekt niet) had Erika ge.
    - Kamerwachttijden even na 21u iets van 15m, kwa gasten drukker dan ik verwacht had op het weekend voor Carnaval.
    - Er was pizza even na 22u maar dat vind ik maar niets want ik houd niet van Pizza's, geef mij maar de lekkere snacks van vorige week.
    - Jammer dat Alexander de masseur niet aanwezig was, de Roemeense Masseur schijnt niet slecht te zijn maar Alexander hoort gewoon in Happy !
    - Even na 23u afscheid van genomen van PHG en meer in het bijzonder van Elena, die zich weer de benen uit het lijf liep . Aan de ene kant heeft het wel iets dat Happy bijna principieel geen Theke heeft maar maar de kleine Theke waar achter DJflower vorige week met haar fans op de foto ging stond er nog dus misschien een idee om na al die jaren ook in PHG eens een echte Theke in te richten ?
    - De stemming zat er om 23u nog zeer goed in, maar deze keer maar eens op tijd vertrokken en samen met Jansen maakten we ons klaar voor de vrieskou en de barre thuis reis in een Siberisch winterlandschap.
    - Vrijdag 17-2 is er een Rio Carnaval Party in PHG, 3 danseressen zijn uitgenodigd en de Muziek schijnt in Braziliaanse sfeer te zijn.
    - Toen ik na door Jansen op de carpool plaats afgezet te zijn weer terugreed naar huis belde Jansen nog op en vertelde me een leuke grap "Twente had thuis van Heracles verloren", jaja daar trapte ik dus echt niet in, nice try!
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 februari 2012 om 01:27
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. Onderstaande 19 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 februari 2012),bad pritt (12 februari 2012),Badslippers (11 februari 2012),Bosco (11 februari 2012),Costana (11 februari 2012),egon, Dr. Rammler (11 februari 2012),Jansen (11 februari 2012),Kaajaa (11 februari 2012),ketserr (13 februari 2012),Megaboob (11 februari 2012),NikXXX (11 februari 2012),nummer 43 (11 februari 2012),Picasso 1 (19 februari 2012),rob45 (12 februari 2012),satanic surfer (11 februari 2012),terminator (11 februari 2012),wervelwind (11 februari 2012),Willi69 (12 februari 2012),Zultbroek81 (11 februari 2012)

  22. #114
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    - Toen ik na door Jansen op de carpool plaats afgezet te zijn weer terugreed naar huis belde Jansen nog op en vertelde me een leuke grap "Twente had thuis van Heracles verloren", jaja daar trapte ik dus echt niet in, nice try!
    Mmmmhhhh Big30, welcome to the real world... Maar je wist het al he. Zonde, maar was nooit fan van die grote bruine beer achterin. En die komt in het NL elftal, spaar ons.

  23. #115
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik had het eigenlijk te druk en een beetje gehad om deze week naar Duitsland te rijden,Maar die Oedtlul van Big30 trachte me te overeden om toch te gaan.
    Het was nog donderdag tegen de avond en als ik wel zou gaan regelde Big30 wel een kortings kaart voor de entree,Gratis drank,Badjas,slippers en een massage.
    Omdat Big natuurlijk ook weer sigaretten en ruitensproeiervloeistof nodig heeft moest ik natuurlijk weer rijden om dit mee terug te kunnen nemen.
    Wekenlang loopt hij al te zeuren over deze vloeistof die uiteindelijk in Duitsland per 5 L. 0.33 cent goedkoper is.
    Bij binnenkomst in de Lidl is Big niet te houden hij rent als een klein kind in een snoepkraam en zoekt drank,chips en ruitenvloeistof om uiteindelijk met een volle tas naar buiten te komen en dan 1,53 uitgespaart te hebben.
    Dan komen we op de parkeerplaats van Happy aan en bij binnenkomst Komt net Louana 2 de kleedkamer uit en ziet me staan ze schrikt en een grote lach verschijnt op haar gezicht.
    Ze rent naar me toe en kust me vol op de mond met de woorden Sorry Miamore !!!
    Omdat ik niet haatdragend ben bij mooie dames kus ik haar terug en zeg oke slet en ze lacht nog harder de tijdelijk weer Louana 1
    Het feest kan beginnen veel dames goed eten gratis badjas en slippers en een massage die avond.
    Het eten komt iets later dus even de kamer op rond 18.30 moet lukkken toch.
    Louana 2 wil graag iets goed maken zegt ze dus gaan we naar kamer 3 met de spiegels in overschot.
    De sex is super en nog beter dan anders ze vreet me bijna op en daarna nogmaals sorry voor haar gedrag van afgelopen week waarbij ze onderstreept dat ze toen niet helemaal lekker was en met de man naar de kamer was gegaan en alleen geslapen heeft met het rot gevoel dat ik haar nog nageroepn had met Viel Spass !!

    De muziek was super met de DJ uit helmond deze man heeft zelfs een begin tune gemaakt met zijn naam en de muziek die hij gaat brengen.
    geluid,licht en de smoke met de keuze van muziek erbij is echt een professioneel gebeuren
    Angelina had me al bij binnenkomst verwelkomt met een kus en was druk met Morena
    Sara, en andere meiden zagen me wel staan maar voelde wel aan dat er niet veel kans was om met mij te kameren,wat ook te maken had met de nieuwe Roemeense Alicia die net 5 dane aanwezig was.
    Wat een mooie meid was dit prachtig figuur en hele mooie brutale ogen.
    Ze had ook humor deze nieuwe en we zouden rond 22.00 u naar de kamer gaan maar vanwege de drank,muziek en de massage was ik haar even vergeten en ben helaas zonder haar te spietsen weer naar huis gegaan rond 23.00 u met een dikke kus van Louana 1.en nogmaals sorry Miamore.
    Omdat er zoveel dames aanwezig waren hebben we snel even geteld en kwamen op ( Nachtcafe 17 dames Hal 3 dames Bar 25 dames kleedkamer geschat op 5 dames en alle kamers bezet ongeveer ook 25 dames uit totaal dus 75 dames Big telde mee omdat hij zo goed kan rekenen zie Lidl.
    Het was een zeer goede avond ook voor happy vanwege de opkomst van voldoende ijsberen en volgens kenners is dit de beste club uit de regio deze weken.
    Ik kan het beamen dat er zeker wel 15 Jansen meisjes binnen waren mooi van figuur knap koppie en lange zwarte haren met een geblondeerde snol waar ik mee naar de kamer was.
    Volgende week weer de vrijdag met dames uit Brasil die dan een progamma vullen met dezelfde DJ als gisteren en zal ik wanneer ze nog aanwezig is Alicia zeker even appart nemen en de plinten laten slijpen met haar lekker figuur.
    Big zal zeker meegaan vanwege de chips en de cola die dan weer op is.
    Jammer dat kabouter Plop er niet was omdat er ook een aantal nieuwe PP meisjes waren.

    p.s. krijg ik door op mijn GPS dat Twente verloren heeft van Heacles en bel Big die dan zegt dat hij Heacles supporter is sanp jij het dan nog !!
    Laatst gewijzigd door Jansen; 11 februari 2012 om 22:44

  24. Onderstaande 15 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 februari 2012),Alabama (12 februari 2012),bad pritt (12 februari 2012),Badslippers (11 februari 2012),Big30 (11 februari 2012),Bosco (12 februari 2012),Carlitos (12 februari 2012),Costana (12 februari 2012),egon, Dr. Rammler (12 februari 2012),ketserr (13 februari 2012),Megaboob (12 februari 2012),Picasso 1 (12 februari 2012),rmjhexe (12 februari 2012),satanic surfer (12 februari 2012),Willi69 (12 februari 2012)

  25. #116
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Zaterdag 11.01.2012
    Aangezien Costana nog niet de tijd gevonden had om “Duitsland” nieuwjaar te wensen en er eindelijk eens wat vrije tijd was in het weekend werd beslist om naar Planet Happy Garden af te reizen. De lange rit zag hij niet alleen zitten dus werd een co-piloot aangesteld. Deze andere gekke Belg weet hoe het eraan toe gaat en weet zich dan ook perfect in te passen .
    Omstreeks 12h de rit aangevat om uiteindelijk om 14h23 aan te komen, het was tamelijk rustig qua auto’s op de parking. Rap de hoogstnoodzakelijke dingen, lees portefeuille, genomen en richting deur. Op de een of andere manier presteert PHG het toch om de klant altijd te laten wachten bij het binnenkomen en buitengaan…. Ook gisteren op beide momenten maarja, niets of niemand is perfect hé. Eenmaal omgetoverd tot ijsbeer kreeg ik bericht van Bosco: “Ben je er al ? Ik zit hier omringd met allemaal dames die mij aanvallen, mayday mayday” Gelukkig kon ik bevestigend antwoorden en spoedde mij naar de bar… daar doorbrak ik de frontlinie waarbij mijn co-piloot een aanval inzette langs de rechterflank. Plots werden we beiden verblind; We did it !!! The Light aka Bosco was bevrijd. Mission Accomplished !!

    De eerste biertjes werden gedronken waarbij er wat bijgekeuveld werd. Wat me opviel: zo kalm het was met beren zo druk het was met vrouwen !!! Tot 19h een constante aanvoer van nieuw kanonnenvoer . Plots hoorden we een onrustwekkend geluid in de lucht… bzzzzzzzzzzzzzzzzz rap werd er naar onze afweergeschut gelopen maar het bleek loos alarm, Maya de bij was in da house en ze plantte zich op Bosco. Gauw gaf ik mijn kaartje als fotograaf af in de hoop dat ik de trouwfoto’s mag schieten. Echter plots werd ik frontaal aangevallen maar dankzij secret info van Bosco (die de naam weet) wist ik dat het een schijnaanval was die ik resoluut diende neer te slaan !! Zo gezegd, zo gedaan. Uit dankbaarheid kreeg The Light een frise baco voorgeschoteld en nam ik zelf een lekkere gin-tonic, die nu overigen met Bombay wordt klaargemaakt ipv Gordon’s. TOP !!!. De dames die op mijn planning stonden, zijnde: Erika – Micha beiden uiteindelijk niet aanwezig en Ada die later toekwam, waren toen nog niet aanwezig. In de deurhal zag ik plots een hand de lucht ingaan het bleek Nikxxx te zijn, hij kwam zich gauw vervoegen en spuide zijn ongelooflijke technologieverhaaltje uit. Ik zag het bos niet meer door de bomen en uit hopeloosheid mij dan maar laten inpalmen door Anda achteraf bekeken was dit niet zo’n slecht idee, zie passport.

    Terug in de bar bleek mijn vriend al 3x gekamerd te hebben en stroomde de alcohol al rijkelijk door zijn bloed. Toen voelde ik plots iets in mijn kont nijpen het was kleine donder Anca, was al een hele tijd geleden dat we gekamerd hadden maar toch nog beetje aandacht, klasse ! Toen schoot Bosco een flare de lucht in, hij had Ada gespot en Costana was blij om die lieve meid terug te zien, rap gelukkig nieuwjaar toegewenst en een beetje zitten bijbabbelen en onnozel doen met The Light en Maya de bij. Na het vergelijken van de borsten van Anda en Maya kwam de zin om deze kleine uitstulpsels nog eens onder handen te nemen. Sleutel gevraagd en hop naar beneden voor een middelmatige sessie, zie report. Blijkbaar is het tijdsstip van eten veranderd want nu werd het om 19h opgediend. Nikxxx en mijn maat stonden al in de rij dus vervoegd ik hen rap, het eten was uitstekend te noemen !! Warmte groenten, krokante aardappelen, soort gebraad, ragout, pasta, lekkere saus, een ganse groentenbar en een toetje ! Allemaal waren we het eens: lekker !!!

    In de bar bleek het al drukker te worden qua beren ook en werd de muziektafel bovengehaald. De DJ was goed, goede muziekkeuze volgens mij maar eerder voor in een echte discotheek. In PHG dient er mix gedraaid te worden van discotheek en ambiance muziek met de nadruk op de ambiancemuziek. Gaan die Roemeentjes los op…
    Ondertussen werden de dames gade geslagen en er zat heel wat lekkers tussen: blonde Roemeense met prachtig kopje en mooie borsten, behalve die moedervlek op de rechterborst, een andere dame met een groen jurkje met katogen – Alicia volgens de laatst beschikbare info, Anita die zich van haar “andere kant” laat zien, en ook een bruinharige slanke dame met een mooi stel borsten. Nikxxx daagde mij uit om op onderzoek te gaan en hij zou Alicia onderzoeken. Plichtsgetrouw als ik ben voldeed ik aan zijn verzoek, hij echter niet, de loser !!!!!! hahaha maar zijn reden was plausibel: kwam vaak zeer vlug van de kamer terug en op het einde had ze ook nog eens een discussie met een beer, no go zone dus. De sessie met Maria, of hoe ze dan ook mag heten, iets met een M was goed te noemen maar vooral een lekker lijf met perfecte borsten !!! Ook leuk in de omgang op de kamer ! Er buiten was er niet echt veel contact meer.
    Bosco was intussen ook terug boven water gekomen na zijn duikavontuur met Maya en die zat gezellig te gokken met Maya… Plots werden ze van hun linkerflank bestookt met heavy mortars, de onderdanen van het koninkrijk van Jan die hoogstwaarschijnlijk in het echt Mohamed heet waren niet akkoord dat bosco en maya het zitje van de tot op heden onzichtebare Jan hadden ingenomen. Het geweld escaleerde maar dankzij de ervaring en vastberadenheid van Bosco die zijn beste sniperrifle mee had werden de targets één voor één omgelegd. Another Victory fur das EisbarenArmy !

    We gingen terug naar de bar waar de sfeer gezellig te noemen was maar niet uitbundig als andere avonden, ook een aantal patsertjes aanwezig die zich wilden laten gelden…. Tov de meiden vooral dan. Gelukkig waren er ook nog andere leuke gasten aanwezig waaronder enkel Italobelgen, deze smeerden mij Denisa aan en binnen de 5min had ik haar tong in mijn bek en werd kleine Costana terug awake, lekkere lijfje met een stel boobies !! Dacht van why not…. Op de sm-kamer terecht gekomen en daar voltrok zich een waar vuurwerk…..Die meid biedt dus alles aan en superactief, luisterend oor, kortom UITSTEKEND. Costana was gesloopt en blijkbaar viel het op want iedereen dacht dat ik ter plekke ging doodvallen. Maar een volharder als ik plooit enkel een beetje maar breekt niet, Vlaams Staal !! Intussen waren we overgeschakeld op cola en water en ijsbeer11 en maat waren druk bezig met roemeense binnen te draaien,Nikxxx hield de wacht over de Duitse velden, Bosco was verdwenen en mijn maat die zat aan de bar zat te worden. Ikzelf had krachten nodig en gelukkig was het pizza-uur. Dit keer was het achter lasagna bolognaise, lasagna spinazie en pasta met kaassaus. NJAMMIE !!! Terug op krachtenwilde ik gaan uitbollen in de bar. Echter Denisa zat gauw tussen mijn benen en daar kon Ada niet meeleven. Denisa werd de les gespeld maar die laat zich niet opzij zetten door een jong veulen en bleef volhardend bij mij…. Zo dood kleine costana was na de eerste sessie zo levend hij terug kwam met dit lijfje in mijn handen. Uiteindelijk een GFE-sessie met dit schatje afgesloten die terug AF was. !!!
    Rap nog een douche genomen, mijn maat van het slagveld gehaald, de laatste troepen de laatste instructies gegeven en richting homebase, gelukkig was de vijand al gaan slapen zodanig we ons door de linies konden begeven. Debriefing at 4h43 !!

    Positief:
    veel (lekkere) meiden 60tal ongeveer
    zeer goed eten
    vriendelijk personeel
    overall bekeken toch wel goeie service van de meiden

    Negatief:
    het lange wachten om binnen te komen en buiten te gaan soms kan phg iets aandoen
    enkele patsertjes kan phg onrechtstreeks iets aandoen

    Conclusie: Mission Accomplished !
    Pain is weakness leaving the brain !

  26. Onderstaande 18 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 februari 2012),Alabama (12 februari 2012),Alexander de Grote (12 februari 2012),Big30 (12 februari 2012),Bosco (12 februari 2012),Boy69 (12 februari 2012),egon, Dr. Rammler (12 februari 2012),gignnl (12 februari 2012),Jansen (12 februari 2012),ketserr (13 februari 2012),Megaboob (12 februari 2012),MichelJ (12 februari 2012),NikXXX (12 februari 2012),rob45 (12 februari 2012),satanic surfer (12 februari 2012),Willi69 (12 februari 2012),Wogerwabbit (15 februari 2012),Zultbroek81 (12 februari 2012)

  27. #117
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard 11-2-2012

    Gisteren lekker dagje weer naar mijn vleermuizengrot geweest. Had afgesproken met mijn Belgische vriend Costana en Ijsbeer11. Ik had er veel zin in want die Belgische mafketel had ik al veel te lang niet gezien.

    Ik had van 1 draga 'n telefoontje gekregen dat ze op onderzoek ging in weer een ander land, en ik wenste dat domme rund veel geluk. (Die is na het weekend dus gewoon weer terug.)
    Mijn andere mooie lieve dragaatje belde me ook dat ze in een andere club zat, na 3 dagen zeuren aan mijn hoofd dat ze mij zo mist en dat ik naar haar moest komen, gaf ze de moed op en kwam ze gewoon naar de vleermuizengrot speciaal voor mij. Vandaag zal ze gewoon weer in die baggerclub aanwezig zijn, om begin van de week weer verder te verhuizen naar weer een andere, voor haar nieuwe club. Maar dat merken jullie nog wel!

    Ondanks dat gezoek naar het groenere gras zal ze in mijn grot zijn wanneer ik er aanwezig ben. Uiteraard heb ik haar gevraagd of ze verliefd op mij is geworden, haar antwoord daarop kan je wel raden natuurlijk.

    Het was gezellig zo met Costana en zijn vriendje, die met zijn 25jaar zich nog steeds moet legitimeren bij binnenkomst dat hij ouder dan 18 is. Nikxxx voegde zich ook niet veel later bij ons , en er was een serieuse dames overschot op dat tijdstip. Pas rond 22:00 werd de verhouding recht getrokken!

    Het eten was weer formidabel, ik blijf het alleen een groot irritatie punt vinden dat je nergens ook normaal kan gaan zitten en genieten van het voer. Het enigste weekend dat dat wel kan is tijdens het oktober-fest, dan zijn er zitbanken en tafelruimte genoeg aanwezig.

    Later kwam Ijsbeer11 met zijn vrienden binnen en het feest kon beginnen. De DJ draaide lekker en de mixjes van de barman smaakten ook goed. Ja ik kreeg wel nog ff een woorden wisseling met een paar marocies, maar die waren snel afgebluft. Normaal nooit last van ze!! Gelukkig voor hun maar voornamelijk voor mezelf ben ik een stuk relaxer geworden. 10 jaar eerder had het totaal uit de hand gelopen.

    Voor de rest was het een heerlijke dag, mijn dragaatje die de gehele dag aan me was vast gekleefd, De Belgische veelneukers Costana en vriend, en Ijsbeer11 die ook ineens een allesneukert is geworden. Héééérlijk die jeugd van tegenwoordig.

    Het was weer goed toeven in Oedt.!!

  28. Onderstaande 15 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 februari 2012),Alabama (12 februari 2012),Big30 (12 februari 2012),Costana (12 februari 2012),Dalton (13 februari 2012),egon, Dr. Rammler (12 februari 2012),Jansen (12 februari 2012),ketserr (13 februari 2012),Megaboob (12 februari 2012),NikXXX (12 februari 2012),Picasso 1 (12 februari 2012),RAUL7 (12 februari 2012),satanic surfer (12 februari 2012),Willi69 (21 februari 2012),Zultbroek81 (12 februari 2012)

  29. #118
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:02
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    … raakte helemaal in de stress onderweg omdat ik nog moest tanken bij de Hell. Na enige liters benzine geconsumeerd te hebben vlotte de rit voorspoedig. Rond drie uur parkeerde ik mijn ros op de parkeerplaats voor PHG. Er was nog ruim voldoende plek. Ik drukte eens vortig op de deurbel en vlot werd ik binnengelaten. In de bar zag ik al twee bekende notoire beren hangen, t.w. Costana en Bosco. Vijf minuten later zat ik met hun te klessebessen aan de bar. Kameraad Costana had een landgenoot meegenomen die gedurende de dag een drastisch aantal kamergangen maakte ondanks de alcohol. Er waren op dat tijdstip weinig beren en al een redelijke hoeveelheid vrouwen.
    Na de wereldproblematiek besproken te hebben met de heren werd ik lastig gevallen door Soryna. Ze is een lieverd; een vaste waarde in PHG. Al snel werd een sleutel geregeld en lag ik met haar te vozen op de kamer. Tijdens de sessie lag ze opeens op haar buik op de matras met haar kont omhoog gestoken. Met mijn tong ging ik veelvuldig over haar poes en kontgaatje. Lekk0r!
    Uit voorzorg had ik net als MJ bammetjes gesmeerd want ik had vernomen dat het avondeten in PHG maar soso was af en toe. Ik moet het tegendeel bekennen. Het eten was goed te doen. Zelf had ik gekruidde aardappeltjes, pasta, knapperige boontjes en salade. Er was zelf een toetje; een vette plus hiervoor. Jammer dat er in het nachtcafe beperkte ruimte is om te zitten. Daardoor moesten Costana plus vriend en ik staand achter de bar eten. Misschien wel een punt van aandacht.
    Er was een uitermate charmante dame aanwezig in PHG deze avond met killer looks. Naar het schijnt luistert ze naar de naam Alicia. Van Costana en Bosco had ik opdracht gekregen om haar te onderwerpen aan een test. Ik had echt mijn zinnen gezet op deze dame. Na enige observatie bleek dat haar kamergangen er kort waren (+/- 15 min.). Verder was er ook een voorval met een klant. Beetje raar. Daarom heb ik haar links laten liggen en was ik voor een sessie gegaan met Amedia. Waar ik reeds vorige week donderdag een goede sessie mee had. Deze keer viel het ietwat tegen. De beleving was er dit keer niet. Het was wel okay maar voorlopig zal ik niet met haar kameren. Misschien was ik beter wel met de charming lady gegaan.
    Vooraf in de douche kwam ik Costana tegen die mij vertelde met Denisa naar de kamer te gaan. Daar ik wist van Egon Dr. Rammler dat Denisa graag een vinger in haar ass had gaf ik Costana de opdracht mee dat eens uit te testen. En zo geschiedde…
    Daarna had ik nog een aanvaring met Angelina. Allee, ik was eerlijk. Ze kon mijn kritiek op dat moment niet adapten. Ze negeerde mij enige tijd. Toen ik PHG verliet wenstte ik haar ‘sweet dreams’. Ze kon er wel mee lachen en ik kreeg nog een kus op mijn wang.
    Er volgde nog een sessie met Maria waarmee Costana die dag ook al was mee geweest. Maria beschikt over een supermooi lichaam. Haar gezicht heeft een mooie bone-structure. Het was wel allemaal goed op de kamer maar ze kwam ietwat gehaast over. Wil nog wel benadrukken dat ze uitstekend kan pijpen.
    Rest mij nog op te merken dat later op de avond bepaalde types binnenkwamen; sudlander en patserkes. Ze hebben toch vaak een andere manier van benaderen ten opzichte van de dames. Daar kan ik mij aan ergeren. Ik vind persoonlijk dat de PHG leiding ze wel even kan melden hoe zich te gedragen in een saunaclub. Zo werd patser A geattendeerd op het dragen van de badjas. Een half uur later had ie de badjas alleen nog om zijn middel hangen zodat ie zijn torsie met prachtige tattoos (sarcasme mode ON) kon showen.
    ’t Was een mooie dag in PHG mede door de aanwezige beren. Op de terugreis was het ietwat glad op de weg. Oppassen dus in deze jaargetijden!
    Laatst gewijzigd door NikXXX; 12 februari 2012 om 21:27
    Balle in me buik.

  30. Onderstaande 17 leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 februari 2012),Alabama (12 februari 2012),Ascari (14 februari 2012),Big30 (12 februari 2012),Bosco (12 februari 2012),Carlitos (13 februari 2012),Costana (12 februari 2012),egon, Dr. Rammler (19 februari 2012),gignnl (12 februari 2012),jacky pakutra (12 februari 2012),ketserr (13 februari 2012),Megaboob (12 februari 2012),Picasso 1 (13 februari 2012),satanic surfer (13 februari 2012),Willi69 (21 februari 2012),Wogerwabbit (15 februari 2012),Zultbroek81 (12 februari 2012)

  31. #119
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    n.b. aantal berichten verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ght=deurbeleid

  32. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (12 februari 2012)

  33. #120
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Da ich mit meinen Berichten tatsächlich etwas im Rückstand bin , hier schon einmal vorab die Anwesenheitsliste von gestern.

    Anwesende Mädels am Freitag, dem 17.02.2012 (circa 55 - 60):

    Alexandra (Rumänien), Alice (Serbien), Alicia (Rumänien), Anda (Rumänien), Angelina (Rumänien), Antonia (Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Carla (Rumänien), Chris (Ungarn), Cindy (Russland), Clara (Moldawien), Daniela (Rumänien), Denisa (Rumänien), Destiny (Deutschland), El(l)a (Rumänien), Jolanda (Osteuropa), Jordan (Belgien), Kira (Deutschland), Kischa (Deutschland), Laura (Kolumbien), Lea (Deutschland), Lilly (Rumänien), Lisa (Deutschland), Livia (Ungarn), Louana (Rumänien), Lucy (Rumänien), Maya (Rumänien), Melanie (Litauen), Milka (Deutschland), Miranda (Rumänien), Monika (Ungarn), Morena (Rumänien), Nuncia (Italien), Simona (Bulgarien), Soryna (Rumänien), Stella ( Rumänien), Valeria ( Russland) & Freundin, Viktoria ( Kroatien) und Viktoria ( Ungarn) sowie circa 20 (davon 4x farbig) mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  34. Onderstaande 9 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama (19 februari 2012),Big30 (18 februari 2012),Bosco (18 februari 2012),Carlitos (18 februari 2012),Costana (18 februari 2012),egon, Dr. Rammler (18 februari 2012),Flurkman (21 februari 2012),RAUL7 (18 februari 2012),terminator (19 februari 2012)

  35. #121
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    wurde ja auch Zeit Bursche ! Trotzdem vorerst mal danke für die Anwesenheitsliste. Gr. Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  36. #122
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Tropical Brasil tussen de Roemeense dames in duitsland waar de Nederlanders uit hun dak gingen en Turken rustig mee keken.

    Dat was een mond vol maar de avond was perfect de sfeer uitstekend en de muziek was klasse.
    Big30 stond al klaar op de afgesproken plaats om met me mee te rijden naar Oedt.
    Gelukkig hoefde we niet eerst naar de Lidl omdat zijn vrienden niet waren geweest en zijn gekochte familie zak chips dus nog niet op was.
    Aangekomen op de parking bleek het al groen en geel te zien van de Braziliaanse kleuren.
    Ik verwachte dan ook dat Lustmanen Scoobert al binnen waren omdat dit de grootste fans zijn van deze Tropical dames.
    Bij binnenkomst kreeg ik een kus en hoefde ook niet zoveel af terekenen als VIP gast.
    Louana 1 kwam net aanlopen vanuit de mannen kleedruimte en ik dacht wat is het toch een mooi stokbroodje vanaf deze afstand.
    Beetje gebruind van de Zonnnebank ( niet oven ) zag ze er weer mooi uit.
    IJsbeer 11 kwam ook aan met zijn maatje ( nou maatje kop of 2 groter en maat 45 van schoenen ).
    In de bar was een geweldige stemming met allemaal meiden in tropical pakjes en de DJ in opperste paraatheid met muziek dat dan ook bij deze heupwiegende geile meiden dan ook thuis hoort.
    Ik gaf Lenny DJ een hand en hij begon meteen te lachen omdat ook hij het forum leest en meteen wist welke Lidl en wie Big30 dan ook was.
    Hij wou wel eens weten wie Louana1 was omdat hij graag wil weten over wie hij dan gelezen heeft.
    Ik zeg hem dat ze vanavond om het half uur voorbij komt in een rose setje en dan een half uur later met alleen een handdoek om en een rose setje in de hand.
    Haha hij wist meteen wie het was ja zei hij die ken ik die komt hier seeds voorbij.
    Er stond een fruitschaal naast hem met een chocolade fontein ( Big melde dus Metro of Makro kosten E.30,- ) waar je het fruit in kan soppen.
    Eten was inmiddels binnengekomen en er was nu ook een wachtrij voor deze Braziliaanse keukengerechten.
    Drie soorten vlees, diverse groenten,Dikke patat en aardappel in folie met diverse sausen ja het was weer genieten.
    Wat me opviel was dat Big30 een rugzak bij zich had die vrij leeg was bij binnenkomst maar na het vullen van zijn Tupperware bakjes ging deze tas weer gevuld naar buiten ( zou hij dan toch vrienden hebben vandaag thuis ? )
    Omdat ik natuurlijk even met Louana me wou terugtrekken kon ik nog snel even Willi69 een hand geven om daarna dit heerlijk strokbroodje te gaan oppeuzelen.
    Wat hebben we weer gezoent,gebeft,gepijpt,geneukt,en weinig gepraat maar dit is dan ook onze sex waar ik gek op ben.

    Na wat sauna gebruik werd het tijd voor de dans en muziek waar de dames uit Brasil met hun optreden zouden starten.
    Lenny zweepte de muziek op en Big30 begon bijna aan een striptease maar zag dat er net 3 danseressen binnen kwamen die het snel van hem gingen overnemen.
    Dan was er nog een lopende vibrator uit Duitsland deze Duitser stond naast de paal te dansen op een manier die meer leek op een trillende vibrator dan op een man die stond te dansen.
    Hij was in Trance en de meiden stonden krom van het lachen ( ik had er zo een paar vanachteren kunnen vastprikken maar kon me inhouden)
    De wachttijd van de kamers was nu 15 minuten en alle kastjes waren uitgegeven.

    Dames waren er weer zeer veel volgens de leiding wat ook duidelijk te zien was maar liet het tellen aan Willi69 over die volgens mij nu iedereen een rugnummer ging geven.
    Omdat er weer een warme hap werd klaargezet met een grote bak goed gevulde Russchische Bolstoy soep was ik natuurlijk weer Nummer 1 en heb Big30meteen gemeld dat ook hij hier nog van kon gaan genieten ( rugzak verwacht ik ook )
    Na weer een optreden van de dames uit Brasil waar Big30 ook foto's van maakte hebben we weer rond 23.00 u weer happy verlaten wat nog heel lang onrustig zou blijven met de muziek van Lenny en de dansende Vibrator.
    Toen ik Big heb afgezet tegenover zijn onderkomen ben ik door gereden naar het Baekenlandplein waar ik nog even een lekkere stevige blonde gepakt heb
    ( maat 38 lekkere borsten en een stevige kont ).
    Ja het was weer een super avond in Happy waar iedereen daar het over eens is dat er momenteel geen andere club is waar de sfeer,eten,muziek en de vele super mooie dames zo goed is.
    ik denk dan ook dat Boy69 het daar goed had gevonden in deze carnaval stemming waar weinig Turks gesproken werd.
    Wel vond ik het mooi dat er ook mannen verkleed waren als Turk in een badjas.

    Lustman en Scoobert niet tegen gekomen wel nog een maat van me die al zat binnen kwam en mee danste met de vibrator.
    P.P. had hier ook moeten zijn omdat er weer 2 kleine meisjes nieuw waren waar hij wel even de billetjes had willen wassen.
    Toen half op de avond het ex of geen ex meisje van Bosco voorbij liep hield Big snel zijn kruis vast om weer niet geknepen te worden in zijn Balzak.
    Alicia (roemeens ) werd door Louana 1 aan mij voorgesteld als haar zus haha zei ik deze dame heb ik vorige week al gesproken maar volgende week neem ik jullie tegelijk mee naar de kamer waar Louana wel oren naar had.
    IJsbeer 11 wist te vertellen dat deze dame in Vila Vertigo heeft gewerkt.

    Maandag of Dinsdag ga ik nog even terug vanwege de carnaval Big zit volgens mij nu al weer in Happy om zijn rugzak weer te vullen.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 18 februari 2012 om 21:04

  37. Onderstaande 16 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 februari 2012),Admin (19 februari 2012),Alabama (19 februari 2012),Big30 (19 februari 2012),Bosco (18 februari 2012),Carlitos (19 februari 2012),Costana (19 februari 2012),egon, Dr. Rammler (18 februari 2012),Keesroeiboot (19 februari 2012),ketserr (19 februari 2012),lustman (20 februari 2012),RAUL7 (18 februari 2012),rob45 (19 februari 2012),satanic surfer (19 februari 2012),vrije jongen (18 februari 2012),Willi69 (19 februari 2012)

  38. #123
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

  39. #124
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Dat was een mond vol maar de avond was perfect de sfeer uitstekend en de muziek was klasse.
    In de bar was een geweldige stemming met allemaal meiden in tropical pakjes en de DJ in opperste paraatheid met muziek dat dan ook bij deze heupwiegende geile meiden dan ook thuis hoort.
    Ik gaf Lenny DJ een hand en hij begon meteen te lachen omdat ook hij het forum leest en meteen wist welke Lidl en wie Big30 dan ook was.

    Lenny zweepte de muziek op en Big30 begon bijna aan een striptease maar zag dat er net 3 danseressen binnen kwamen die het snel van hem gingen overnemen.
    DJ Lanning op Facebook:
    http://www.facebook.com/lanning.pigmans

    Admin
    Laatst gewijzigd door Admin; 20 februari 2012 om 17:06

  40. #125
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard Das PHG im Januar/Februar 2012, part I of V

    Wie von Egon gewünscht, werde ich mal anfangen, die alten Berichte nachzureichen - ich hatte vorher leider keine Zeit. Der heutige Karnevals-Montag eignet sich gut dafür. Los geht es mit dem 28. Januar, als ich im PHG in meinen Geburtstag hinein gefeiert habe:

    Es waren ungefähr gleich viele Mädels anwesend wie am Tag zuvor, als ich spontan Manni1A & Robin betreuen musste. Neben den Mädels vom Freitag habe ich am Samstag noch folgende Mädels gesehen:

    Ashanti (Niederlande), Brenda (Dom. Republik), Erica (Rumänien), Jordan ( Belgien), Kimmi (Rumänien?), Milka (Deutschland), Soryna (Rumänien) und Xenia (Deutschland/Italien).

    Ich hatte 2 sehr schöne Nummern mit Jordan (Belgien), die an diesem Abend ihren ersten Arbeitstag im PHG hatte.

    Gegen Mitternacht legte Kimmi (Rumänien?) anlässlich meines Geburtstags einen kompletten Striptease an der Stange im Barraum hin. Kimmi ist meistens ganz in Weiß gekleidet (Dessous, Strümpfe, Schuhe), wenn sie nicht gerade nackig ist. Seit diesem Abend habe ich sie allerdings nicht mehr gesehen. Von Kornel gab es als Geschenk eine große Flasche Champagner (Striptease hätte bei ihm wohl auch eher blöd ausgesehen ) zum Verteilen an Mädels und Gäste. Beiden vielen Dank!

    Im Folgenden möchte ich mich noch zu den kritischen Bemerkungen von Beron & Manni1A zum gleichen Tag äußern, die so nicht der Wahrheit entsprechen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Der Schock dann beim Abendessen. Zum ersten Mal in 10 Jahren wurde es am Samstag NICHT vom Metzger gebracht. (kommt wohl noch 3 mal die Woche, aber ansonsten wird was neues probiert) - Ein neuer Caterer lieferte das spartanische Buffet an diesem Abend. Optisch erinnerte der Kram an das Zeug, dass auch die Villa anbietet. Es gab irgendwas mit Hühnchen und Spaghetti Bolognese. Leider kein Vergleich zur großartigen Bolognese des Metzgers. Schmeckte wie diese Sosse, die ich im Supermarkt im Glas kaufe - aufgewärmte Barilla Sosse und trockene Nudeln. Dazu etwas Salat und in kleinen Bechern Dessert - Joghurt. Allerdings nicht selbstgemacht, sondern auch ausm Großmarkt Eimer.

    Wer sich im Happy weiter wohlfühlt und die Frauen dort toll findet, soll sich von meinem Kommentar nicht beeinflussen lassen. Geschmäcker sind ja unterschiedlich und möglicherweise gibts sogar ein paar wenige, die den Metzger noch nie mochten - die alten Happy Fans von früher, werden aber sich genau wie ich mit dem Kopf schütteln.
    Auf der einen Seite ist es natürlich schade, dass der Metzger nicht mehr so regelmäßig kommt - da gebe ich Dir Recht, auf der anderen Seite gehe ich nicht wegen des Metzgers ins PHG. Solange der Ersatz-Caterer vergleichbare Qualität liefert, habe ich damit keine Probleme - und die Qualität stimmt. Wer nur auf deutsche Hausmannskost steht, muss sich halt etwas umstellen, die Küche ist jetzt eher mediterran angehaucht. Das sehe ich aber nicht als Nachteil. "Etwas Salat" ist charmant untertrieben, die ganze Wandseite war voll mit Salatschüsseln und wesentlich abwechslungsreicher als die immer gleichen 3 "mixed salads", die der Metzger für gewöhnlich anliefert.
    Ob der Metzger in den vergangenen Jahren wirklich jeden Samstag im PHG war, kannst Du gar nicht beurteilen, da Du vermutlich nicht jeden Samstag anwesend warst. Und im Sommer, wenn Grillsaison ist, sieht man den Metzger so gut wie gar nicht.
    Die "Erbsenzählerei" ist allerdings in der Tat nervig, dazu mehr im 5. Teil dieser Fortsetzungsgeschichte.

    Die Mädelsbesetzung finde ich in diesen Wochen ausgesprochen gut, sowohl von der Quantität wie von der Qualität her. Alleine im Januar habe ich 3x ein vergeben (Monika (Ungarn), Lina (Deutschland) und Jordan (Belgien)), das ist mehr als im ganzen letzten Jahr zusammen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Der Metzger war da, und ich hab mich mal wieder richtig auf seine deftige Hausmannskost gefreut. Und satt geworden bin ich auch. Allerdings: Das Buffet war wirklich schnell verputzt -wer um 19 Uhr poppen war, ist leer ausgegangen.
    Ich bin erst nach 19 Uhr eingetroffen, habe noch geduscht und, wie Du weißt, erst danach an eurem Tisch gegessen - da war noch genug Essen da.

    Interessant zu sehen, welche "Freunde des PHG" sich für die überkritische Berichterstattung bedankt haben - das sind meistens ausgerechnet diejenigen Eisbären, die am lautesten nach einer Freikarte schreien. Hoffentlich merkt sich die Glücksfee das…
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  41. Onderstaande 8 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (20 februari 2012),Bosco (20 februari 2012),Costana (21 februari 2012),egon, Dr. Rammler (21 februari 2012),Franzis (21 februari 2012),Jansen (20 februari 2012),Tiga (20 februari 2012),Zultbroek81 (20 februari 2012)

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60