Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 214
  1. #51
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    Van 2 Bulgaarse meisjes hoor ik dat Melody niet meer komt naar SS.

    Rara, waar duikt ze weer op?

  2. Onderstaande leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (24 juni 2016)

  3. #52
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oost Bekijk bericht
    Van 2 Bulgaarse meisjes hoor ik dat Melody niet meer komt naar SS.

    Rara, waar duikt ze weer op?
    Dat zou heel erg jammer zijn

  4. #53
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Gestern habe ich Melody nicht im Sixsens gesehen.
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  5. Onderstaande leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (24 juni 2016)

  6. #54
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Tja...vandaag gewoon weer aanwezig in Sixsens dus ietwat foutieve info van die 2 Bulgaarse dames...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  7. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (24 juni 2016),Sjeufke (24 juni 2016),Teiresas (24 juni 2016)

  8. #55
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 00:21
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Inderdaad ze stond net in de kleedruimte af te rekenen maar ze leek niet helemaal tevreden met het aantal briefjes die ze kreeg. Waarschijnlijk was ze druk bezet wan ik had haar eerder op de dag nog niet gezien
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  9. #56
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Sie ist nun im Babylon in Elsdorf!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  10. Onderstaande 5 leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 2 juli 2016),Eddy_V ( 2 juli 2016),hasta la pasta ( 2 juli 2016),licky luke ( 2 juli 2016),Manureva ( 2 juli 2016)

  11. #57
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard Melody: droomvrouw

    Ruim 2 jaar heeft er tussen de hernieuwde kennismaking gezeten. Behalve dat zij nu wat meer houvast heeft, is Melody niets veranderd. Nog altijd de enthousiaste en geile donder die er honderd procent voor gaat.
    Zoals ik vanavond in de club al zei: als deepthroat een naam zou hebben..dan heette ze Melody!!

    Na Melody twijfelde ik nog over een volgende kamergang met één van de andere dames (toppers meer dan voldoende aanwezig), maar het leek mij beter het hierbij te laten.
    Na 1,5 uur met haar, zouden de andere dames eigenlijk alleen maar tegen kunnen vallen en dat zou zowel voor die andere dame als voor mij alleen maar teleurstellend zijn.
    Babylon wordt steeds gevaarlijker voor mij...
    En Garde

  12. Onderstaande 14 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 juli 2016),biged ( 3 juli 2016),duivenmelker ( 4 juli 2016),Firehawk ( 3 juli 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 juli 2016),licky luke ( 3 juli 2016),Liefje ( 3 juli 2016),Manureva ( 3 juli 2016),Piet Plezier ( 3 juli 2016),pret ( 3 juli 2016),satanic surfer ( 3 juli 2016),Sjeufke ( 3 juli 2016),Teiresas ( 3 juli 2016),waterrat ( 4 juli 2016)

  13. #58
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    kan verplaatst worden naar babylon
    Ze gaat niet meer terug naar sixsense
    Ook ik heb gisteren van haar kwaliteiten genoten
    Zelden zo'n goede date meegemaakt
    Echt alles super
    Kost wat maar dan heb je ook wat
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  14. Onderstaande 6 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 4 juli 2016),Eddy_V ( 3 juli 2016),Klatergoud ( 4 juli 2016),licky luke ( 3 juli 2016),pret ( 3 juli 2016),Sjeufke ( 3 juli 2016)

  15. #59
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:24
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Melodieuze overpeinzigen

    "Zoo time is she and you time
    The mammals are your favourite type, and you want her tonight
    Heartbeat, increasing heartbeat
    You hear the thunder of stampeding rhinos, elephants and tacky tigers
    This town ain't big enough for the both of us
    And it ain't me who's gonna leave."


    Eigenlijk dacht ik na de afsluiter met Claudia: "nou dit is het dan." Prima dag gehad, twee steengoede sessies, een goede sessie, klaar. Echter, een akkefietje bij de douche doet me anders besluiten. Ten eerste krijg ik eindelijk Melody een keer te zien (ken haar wel van gezicht uit Pantera/ACAG, maar ja ze is altijd zó snel weggekaapt dat het niet normaal meer is). Helaas waren het niet de meest gelukkige omstandigheden, een klant met financiële moeilijkheden blijkbaar. Deze racebeer beseft dat ik even teveel ben en in een 'gevechtspauze' merk ik op dat als ze hierna nog zin had, ik aan de bar zat.

    Ik sta even met een ander NL'er te praten (vermaak je je een beetje in je eentje?), zou zomaar kunnen natuurlijk Maar gelukkig is deze racebeer niet lang alleen want Melody is inderdaad omgeschakeld en komt naast me zitten. Ik begrijp al heel snel hoezo sommige beren monopoliserende neigingen van dit meisje krijgen: slim, lief, niet op haar mondje gevallen en zelfs na een tegenslag schakelt ze weer snel om. Ze geeft me op een gegeven moment zo'n enthousiaste zoen dat ik haar tong ergens ter hoogte van mn nek voel kriebelen en haar lipstick uitloopt zodat ik ineens sterk op Joker lijk, maar niets dat een zakdoekje niet kan oplossen, mwhuhahahaha!

    Deze racebeer denkt erover speciaal voor "dagafsluiters" nog maar eens een award te gaan verzinnen, want dit is in drie clubbezoeken opnieuw een schoolvoorbeeld van een topsessie op het einde. Ik maak Melody half schertsend half serieus duidelijk dat ik nog maar honderd euro over heb, dus dat wordt een uur en evt. een tipp. Ze pakt de uitdaging meteen op "Moet ik er nog moeite voor doen ook." En hoe ze dat deed, alsof ik had gezegd dat ze tien uur had ipv één uur, zo langzaam ligt ze me vervolgens gek te maken en op te geilen. Laatste keer dat ik zo erg naar adem heb liggen happen tijdens een pijpbeurt moet nota bene in Panthera zijn geweest, want Marina beheerste die trucjes ook als de beste.

    Als ze in 69 op me komt liggen kan ik iets terugdoen, al wordt ze wel zo fanatiek dat ik me gekke muziekjes van F.F.S. voor de geest moet halen, een project van mn favoriete britpopband Franz Ferdinand en mn favoriete alternatievelingen Sparks. Pff, is dit echt de vierde keer, is niet stiekem de tijd teruggedraaid na Claudia en zijn we niet ineens weer vooraan in de dag? Helaas is dat alleen maar inbeelding, maar Melody zelfs is zeker geen inbeelding. Ook zij trekt je gewoon mee in haar eigen flow, forceert nergens, en dat werkt heel stimulerend op dit moment "Heartbeat increasing heartbeat, as lots of cannibals get hold of you, they need their protein just like you do. This town ain't big enough for the both of us... and it's aint me who's gonna leave!"

    Na die langzaam opgeilende klim komen we nu in een verduiveld snelle afdaling, waarbij na een paar flinke tempowisselingen nota bene de vierde motorplof. "Godnondeju, weet je wat dat kost!" flap ik er uit. Oh, ja dat weet ze, haha! We liggen nog wat over onze muziekvoorkeuren na te kletsen, waarbij ik ook mn enthousiasme voor synthesizermuziek er weer uitflap en zo gaandeweg snap ik ook hoe ze aan die artiestennaam komt. Past goed bij haar. WGSA-rating: TILT en een nominatie voor zowel de Vangelis Award (beste totalerlebnis) als de Nova-award voor beste dagafsluiter.

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  16. Onderstaande 8 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 juli 2016),hasta la pasta (21 augustus 2016),Klatergoud (18 juli 2016),licky luke (18 juli 2016),Mr Bluenose (18 juli 2016),Sjeufke (17 juli 2016),Teiresas (19 juli 2016),zeppos58 (18 juli 2016)

  17. #60
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:58
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.035
    Thanked
    5.501 in 1.285 posts

    Standaard

    Melody
    20 Augustus 2016
    Bij deze recensie


    Na het zien van een lichtjes gedesoriënteerde Sphinx na zijn kamer met Melody, werd mijn interesse voor deze dame nog meer aangewakkerd. Die moet goed zijn! Op het moment dat ik ze ergens alleen zag zitten, heb ik ze aangeklampt en mee gepraat. we gingen wat verder op de plaats zitten waar ze me vorige maand nog verbouwereerd liet zitten door haar aandacht plots naar een andere klant te verplaatsen. Gelukkig gebeurde dat nu niet en het kwam tot fantastische presales...mijn god, wat kan die tongzoenen! Het is weer van Sakura geleden dat ik zo'n ervaren zoenster mocht ontmoeten. Er was een klik en we verplaatsten ons naar een kamertje beneden helemaal achteraan waar we erg veel vrijend en tongzoenend in elkaar verstrengeld ons spel vervolgden. Dat is een zoenkanon pur sang en de TZ was behoorlijk diep. Dit echt een sterk punt van Melody! Jammer is misschien dat je wel duidelijk merkt dat ze graag gebruik maakt van de make-up potjes.

    Seks, standje met zij boven me uiteraard, was geweldig waarbij ritme werd afgewisseld en zij of ik actiever waren. Ook nu weer veel TZ.

    Na het klaarkomen naast elkaar gelegen...maar gauw weer op elkaar, tongzoenend terwijl ik van mijn favoriete nummers speelde op mijn smartphone. Deze Bulgaarse houdt van Trance. Ik ook en terwijl we verder vreeën tot het half uur vol was, legde ik dit romantisch nummertje op:




    Ze genoot er ook van en bleef maar zeggen dat ze de sessie geweldig vond. Ego-booster natuurlijk, maar dat zegt ze vast tegen al haar klanten.

    Er was later niet veel tijd voor aftersales tot de tijd van mijn vertrek waar ze me nog trakteerde op een kus...met veel lippenstift...waarvoor dank aan Roberta om dat mee te delen toen ik me aan het omkleden was.

    Veel Make-up
    TZ 2 the Max
    Pre- en aftersales schitterend.

    Score: ***1/2
    De zwarte wolf

  18. Onderstaande 11 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido (22 augustus 2016),Eddy_V (21 augustus 2016),Firehawk (21 augustus 2016),hasta la pasta (21 augustus 2016),Klatergoud (25 augustus 2016),Manureva (22 augustus 2016),Piet Plezier (21 augustus 2016),pret (21 augustus 2016),SeX++ (21 augustus 2016),Teiresas (21 augustus 2016),zeppos58 ( 3 november 2016)

  19. #61
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    ==> Golden Time (zelfde alias)
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  20. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    potentebeer ( 3 november 2016),Teiresas ( 3 november 2016),zeppos58 ( 3 november 2016)

  21. #62
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    ==> Golden Time (zelfde alias)
    Wow! Da's prachtig nieuws. Eén van mijn favo's verhuisd naar mijn stamclub. Jippie!!
    Wel tamelijk onverwacht imo. Puur qua looks niet echt een GT meiske...
    Nadeel wordt wel dat ik mijn budget naar boven moet gaan bijstellen. Ik kan mijn andere GT vriendinnen niet zomaar afschrijven...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  22. #63
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Wow! Da's prachtig nieuws. Eén van mijn favo's verhuisd naar mijn stamclub. Jippie!!
    Wel tamelijk onverwacht imo. Puur qua looks niet echt een GT meiske...
    Nadeel wordt wel dat ik mijn budget naar boven moet gaan bijstellen. Ik kan mijn andere GT vriendinnen niet zomaar afschrijven...
    misschien qua looks geen GT meisje
    Maar wel een service kanon
    Waar veel GT meiden een puntje aan kunnen zuigen
    Ik denk dat ik nu toch naar de meest slechte club van NRW GT moet
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  23. #64
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    @Admin: Inderdaad sinds een week of 2 werkzaam in GT. Zal daar naar eigen zeggen iig de komende tijd blijven naar het zich laat aanzien.
    Kan dus overgeplaatst worden...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  24. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (12 november 2016)

  25. #65
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Go for Gold

    Via de tamtam vernomen dat de onvolprezen Melody onlangs haar werkterrein verlegd zou hebben naar de Brúggense Heidweg. Ze zou al op de Halloweenparty acte de présence gegeven hebben, maar heb haar toen niet kunnen ontwaren. Dat kon zijn oorzaak vinden in de drukte, onoplettendheid, vermomming of Dauerbuchunge, wie zal het zeggen? Feit is dat ze toen helaas aan mijn opmerkzaamheid is ontsnapt. Bij mijn laatste bezoek jongstleden donderdag was ik echter een gewaarschuwd mens, en die – zo is algemeen bekend - telt voor twee…

    En inderdaad, na het eerste (ruime) dagdeel van mijn bezoek met mijn Erstfrau te hebben doorgebracht (het was weer fabeltastisch), liep ik tijdens mijn eerste rondje - vlak voor de Kino - Melody bijna letterlijk tegen het lijf. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik haar in het voorbijgaan niet direct herkende, maar na de brillenglazen eens te hebben opgepoetst was er geen twijfel meer mogelijk: deze Bulgaarse sexgodin heeft daadwerkelijk de overstap naar de nette-menschen-club gemaakt.

    Heur haar is nu een soort van kanstanjebruin – waar het volgens mij vorig jaar om deze tijd nog gitzwart was – en er is zeker een kilo of vijf bijgekomen, maar beide dragen er toe bij dat ze er beter uitziet dan destijds in Aca Gold. Ze was wat langer dan ik me herinnerde, maar dat zal ook te maken hebben met de lichtelijke vel-over-been status van destijds. Een wat voller gezicht en wat meer vlees op de botjes doen haar zichtbaar goed. (Voor de lezers die van slank houden: dat is ze nog steeds; voorheen viel ze meer in de categorie mager). Ze ziet er gezonder uit, om het maar zo te typeren. Zo valt ze ook wat minder buiten de GT toon, iets waarvoor ik in eerste instantie vreesde toen ik van haar herlocatie hoorde.

    Het herkennismakingsgesprekje verliep als vanouds en als verwacht. Melody is een zachtaardig, lief meiske. Ze herkende me zowaar nog (terwijl ik toch slechts tweemaal bij haar was en beide keren zo ongeveer een jaartje geleden) en kon dit staven met enige details en wetenswaardigheden. Mijn naam was ze dan vergeten, maar het zij haar vergeven. Ik vond het al bewonderenswaardig dat ik nog niet van haar harde schijf verdwenen was. Het gesprek kwam uiteraard ook op haar omzwervingen in het laatste jaar. Van Aca Gold, naar SixSense, naar Babylon en nu dan GT. Haar beweegredenen zoveel te verhuizen werden me niet geheel duidelijk. Vervelend management, te strikte regeltjes en nog wat (pseudo)redenen passeerden de revue, maar bottom line zullen de inkomsten wel de overheersende factor geweest zijn. Zeker toen ze me vertelde een voorkeur te hebben voor de wat rustiger clubs, vroeg ik me hardop af hoe ze hier terecht gekomen was. Ze ging het even een aantal weken aankijken hoe het zou bevallen, maar ik detecteerde toch wel een wil om vooralsnog in GT te blijven. Ze was uiterst reëel dat ze een nieuwe klantenkring moest opbouwen en dat daar wel enige tijd mee gemoeid zou zijn. Ik heb haar nog van gratis advies voorzien door te stellen dat wanneer ze grote drukte wilde mijden, ze beter de zaterdag aan zich voorbij kon laten gaan en mogelijk haar werkuren zo veel mogelijk overdag kon inplannen. Ze ging het eens aanzien.

    Daar onze Melody bepaald niet van de jagerij is, lijkt het me opportuun om weer eens de loftrompettert over haar op te steken, dit maal onder de chapter Golden Time, opdat GT Stammis weten wat er nu is binnengewandeld…

    Melody te karakteriseren als een goede DVP doet haar absoluut te kort. Ze is buitencategorie. De Montventoux onder de lichtekooien. Een attractie. Ik heb mijn eerdere verslag (zie hier) er weer eens op nageslagen en elk detail was nog actueel. Deze deerne kust alsof het einde der tijden nabij is en zij nog wat schade moet inhalen. Een orale bezetenheid die zich niet slechts uit in haar intense zoenen en het aflebberen van mijn lijf en leden, maar tevens in een adembenemende DT. Dat ze niet stikt is een waar mirakel. Ze zoekt het op en neemt alle nodige initiatief om haar kinky randjes te bevredigen, zonder dat ze leidend is. En die kinky randjes zijn er volop. Steek eens een paar vingers diep in haar strot of leg haar hoofd zo dat je haar keeltje eens flink kan bumzen, als ze hier al zelf niet het initiatief toe neemt. Het is niet snel te gek voor haar. Sterker, Melody lijkt er een stevig genoegen in te scheppen om flink aangepakt te worden. GFE en PSE in één. Een zeldzame combi, en weinigen gaan zo mee in het spel als Melody.

    Om budgettaire redenen moest ik het tot een uurtje op de kamer beperken en dat viel zwaar. Moest de nodige time-management beginselen praktizeren om niet zwaar over de tijd heen te gaan, maar uiteindelijk toch gelukt. Let je niet op dan zijn er zo twee uur of meer verstreken.

    Kortom ende Fazit: Melody is absolute Spitzenklasse! Op een schaal van 1 tot 10, is zij een 12. In mijn decennia lange loopbaan staat zij met beide voetjes op het podium der eremetaaldragers.
    Mijn advies aan de doorgewinterde, tot op het bot verwende GT-ganger: kijk eens iets verder dan je GT-poezen neus lang is en Go for Gold! Rijg haar aan uw stok en zorg dat ze dra een welverdiende uitgebreide klantenkring heeft in haar nieuwe habitat, opdat we haar over een paar jaren tot het clubmeubilair mogen rekenen. Laat haar niet ontsnappen! U zult het voorwaar niet bedauern…
    "Ohne Spaß kein Fun"

  26. Onderstaande 14 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 november 2016),Befke (14 november 2016),biged (14 november 2016),Bluebear (20 december 2016),Eddy_V (16 november 2016),firstme (16 november 2016),Klatergoud (15 november 2016),Manureva (17 november 2016),pret (14 november 2016),satanic surfer (15 november 2016),Sjeufke (14 november 2016),trickyD (19 november 2016),Wentelt Eefje (15 november 2016),Wijze grijze (15 november 2016)

  27. #66
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    15 juli 2017 @ 15:35
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    56
    Thanked
    40 in 28 posts

    Standaard

    Niets, maar dan ook helemaal niets gelogen Teiresas!
    WOW, WOW, WOW!
    Beste wat me in mijn clubleven overkomen is!

  28. Onderstaande 4 leden hebben GT-lover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 november 2016),satanic surfer (15 november 2016),Sjeufke (15 november 2016),Teiresas (15 november 2016)

  29. #67
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Jaha die tip in AcaGold...........Teiresas
    Ik heb nu wel een reden om eindelijk GT te bezoeken.........

  30. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    GT-lover (15 november 2016),Teiresas (15 november 2016),toyota (16 november 2016)

  31. #68
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    inderdaad zelden zo'n goede DVP meegemaakt
    Ze likt je echt overal,zonder te vragen
    En inderdaad kinky is ze wel
    Ze moet van de week me sterretje maar weer eens likken,heerlijk doet ze dat
    Het zal donderdag worden met BP dat we haar bezoeken
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  32. #69
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Elke keer wanneer Melody voobij komt, heb ik pijn aan mijn hart: het verscheiden van Blue Note, waar Melody een goede middenmoter was, is een enorm verlies voor de fijnproevers waar ik nog steeds geen vervanger voor heb gevonden.
    Een dergelijke concentratie van servicekanonnen heb ik daarna nooit meer ergens aangetroffen, daar kon wat mij betreft zelf Bernds alleen op goede dagen aan tippen. De entree was disproportioneel, de voorzieningen uiterst beperkt. Maar wat een vrouwen liepen daar rond...

    Ach ja - om maar te zeggen: Melody is inderdaad een topper! Moet men hebben meegemaakt, al is het maar eens in zijn leven.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  33. Onderstaande 3 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 november 2016),pret (16 november 2016),toyota (16 november 2016)

  34. #70
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Melody is inderdaad een topper. Ik heb in het verleden een keer of 5 de kamer met haar gedeeld en dan ging ze helemaal los.
    Ik ben wel eens totall loss bij haar van de kamer afgekomen.
    Op dat moment besefte ik dat ik 52 ben, en geen 22 meer......
    Behandel haar met respect, ze verdient het !

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  35. Onderstaande leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 november 2016)

  36. #71
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ff tussen de bedrijven door
    En Firehawk weet wel wat ik bedoel
    Ze is echt suuuuper
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  37. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (17 november 2016),Manureva (17 november 2016)

  38. #72
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.147 in 1.631 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    ff tussen de bedrijven door
    En Firehawk weet wel wat ik bedoel
    Ze is echt suuuuper
    Haha, je sterretje zal wel weer brandschoon zijn.

  39. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (18 november 2016)

  40. #73
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:36
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Aantal berichten verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...t=Verplaatsing
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  41. #74
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:24
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Melodieuze overpeinzigen, deel 3

    "I feel depressed, I feel so bad
    'Cause you're the best girl that I ever had
    I can't get your love, I can't get a fraction
    Uh-oh, little girl, psychotic reaction
    (shouted) And it feels like this!"


    Na even een moeilijk moment toen haar straal voorbij liep is deze racebeer al heel kort na zijn entree in GT tegen Melody aangelopen.Een iets lichtere haarkleur dan drie maanden terug, geen krullen meer maar gewoon stijl haar en een zwart setje in de stijl van the Hollies, long cool woman in a black dress. Na ongeveer een kwartier small talk zetten we de zaken elders voort. En ook Melody zet de rustige trend van de laatste weken gemakkelijk voort. Geklets gaat nu makkelijker over in geknuffel en gekus, tot ze me fanatiek ligt te tongen en een overdruk alarm dat klinkt als een oude mondharmonica me met Count Five opzadelt, een van die kleine garagebandjes die opkwamen in de tijd dat de Beatles het goed deden, maar nooit echt veel airplay kregen buiten hun eigen land. Jammer, want het ritme van Psychotic Reaction werkt heel erg aanstekelijk in de situatie waarin ik nu zit, of lig eerder, met melody naakt bovenop me die zich tijdens dat gezoen uit haar setje gewurmd heeft. Ook nu weer die illusie alsof ze alle tijd van de wereld voor je vrijmaakt, zo rustig wordt je opgegeild en afgemaakt. Na een uurtje knalt dan ook motorplof 1 eruit en valt er een pauze over het "slagveld".

    Maar ja, dat duurt bij Melody nooit heel lang. ze ligt zich algauw weer tegen me aan te schurken, maar nu draaien we de rollen om, ze heeft me net lang liggen pijpen, ga ik haar nu lang liggen beffen. Dat bevalt later blijkbaar te goed, ik moet later een minuutje van haar afblijven, wordt dan echter in een stevige omhelzing getrokken waar ik vervolgens niet meer uitkom, tot er een condoom omgaat en ze in cowgirl op me zit en duidelijk zichzelf even vooropstelt, zo geconcentreerd zit ze zichzelf klaar te rijden Na nog een paar standjes en tempowisselingen stel ik vast: deze racebeer heeft vaak genoeg sessies meegemaakt die je als sexuele tornado's kan beschouwen, maar dit was meer een soort maelstrom van gebeurtenissen, die je verraderlijk langzaam ondertrekt en uiteindelijk pas weer loslaat als je volledig buiten adem bent. Turbo 2 ploft in doggy en ik heb dit keer echt even tijd nodig om bij te komen van deze hoge dosis Melody-um. Een koude douche later kan ik weer helder denken. Een rating gaan we hier niet eens voor geven, het cijfer 12 past niet in de lijst



    "I feel so lonely night and day
    I can't get your love, I must stay away
    I need you girl, by my side
    Uh-oh, little girl, would you like to take a ride, now
    I can't get your love, I can't get satisfaction
    Uh-oh, little girl, psychotic reaction
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  42. Onderstaande 5 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ayo (21 november 2016),biged (19 november 2016),gignnl (20 november 2016),Sjeufke (20 november 2016),Teiresas (20 november 2016)

  43. #75
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    14 april 2024 @ 21:16
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

  44. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    pret (30 november 2016)

 

 
Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.

  Diamond 468*60