Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 214
  1. #1
    Geregistreerd
    7 november 2012
    Last Online
    2 januari 2020 @ 20:36
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    85 in 31 posts

    Beitrag Melody (Bulgaarse) ex-Laura BN

    Naam : Laura

    Nationaliteit /taal : Bulgarije

    Leeftijd : 25

    Haarkleur/lengte : Lang zwart haar

    Lengte : 1,65 m

    Postuur/Cupmaat : A-Cups

    Tatoeage/Piercing : geen

    Service : GFS en meer

    Extra :

  2. #2
    Geregistreerd
    7 november 2012
    Last Online
    2 januari 2020 @ 20:36
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    85 in 31 posts

    Standaard

    Kuscheln mit einer wirklich tollen Frau

    Nachdem Laura ein paar Mal an mir vorbeigegangen ist und sich unsere Blicke mehrfach trafen, setzte ich mich zu ihr.

    Sie hatte sich gerade einen Negerkuss an der Theke geholt…. Oh, das darf man ja gar nicht mehr sagen, also besser Schaumkuss… na, da würde mir ja auch wieder etwas zu einfallen… Auf jeden Fall war das Ding nicht so richtig was für sie und darum bekam ich es in die Hand gedrückt, um es in den Mund zu nehmen.

    Laura erzählte mir, dass sie aus Bulgarien stammt und schnell entwickelte sich ein sehr angenehmes Gespräch. Laura ist eine wirklich tolle und intelligente Frau, die weiß was sie will. Irgendwie merkten wir schnell, dass die Chemie zwischen uns stimmt. Wir haben uns dann für den Raum hinter der Heizung entschieden, der anstelle einer Tür nur über ein Tuch verfügt, welches sich zuziehen lässt.

    Wir begannen gegenseitig unsere Körper ein wenig kennen zu lernen und aus den anfänglichen Streicheleinheiten wurde ein leidenschaftlicher Girlfriendsex.

    Zwischendurch gab es auch immer mal wieder ein Gespräch, was aber zur Gesamtsituation sehr gut passte. Dass wir in der gemeinsam verbrachten Stunde auch Sex hatten, möchte ich hier nur am Rande erwähnen, da es aus meiner Sicht die Emotionen waren, die hier dazu geführt haben, das es zu etwas Besonderem wurde.

    Ich sage Danke und bestimmt bis zum nächsten Mal.

    Google vertaling:

    Knuffelen met een geweldige vrouw

    Nadat Laura is gegaan een paar keer voor mij en onze ogen ontmoetten elkaar een paar keer, ik ging zitten met haar.

    Ze had net trok een marshmallow aan de bar .... Oh, het moet gezegd helemaal niet meer, dus beter marshmallow ... goed, want ik zou echt ook komen om iets te ... In ieder geval, was niet het ding echt wat geduwd voor het en dat is waarom ik heb het in mijn hand, te nemen in zijn mond.

    Laura vertelde me dat ze uit Bulgarije en snel ontwikkeld tot een zeer aangenaam gesprek. Laura is echt een geweldige en intelligente vrouw die weet wat ze wil. Een of andere manier, we al snel besefte dat de chemie tussen ons. Vervolgens gekozen voor de ruimte achter de kachel, die moet plaats van een deur slechts een deken, dat kan samentrekken.

    We begonnen elkaars lichaam te krijgen om een ​​beetje te leren kennen en maakte de eerste aaien was een gepassioneerde GFE.

    Tussendoor was er ook een gesprek zo nu en dan, maar dat overeenkwam met de hele situatie erg goed. Dat we samen doorgebracht in de uren had ook seks, ik wil alleen vermelden in het voorbijgaan, als het ware, in mijn ogen, de emoties die hebben geleid tot deze, het was iets speciaals.

    Ik zeg dank u en bepaald tot de volgende keer

  3. Onderstaande leden hebben Teasy71 bedankt voor deze bijdrage:

    protea (29 november 2012)

  4. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laura was gisteren bij de Kerstviering in Panthera.
    Ze zat er wat stillekes bij.



    Verplaatsen naar HP graag!
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  5. #4
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Stimmt, sinds een week in Haus Panthera: naam: Melody

  6. #5
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Betreffende deze dame kan ss hoogstuitzonderlijk ns kort en gebundeld uit de hoek komen zonder een aaneenrijging van woorden die weldenkenden aanzetten tot schermmolesteren of computerbaksmijten... Sie macht alles richtig: ZK fabelhaft, FO fabelhaft, Poppen fabelhaft, ne Illusionskünstlerinn mit skills und daneben auch noch hochsympathisch, manchmal ist dass Leben einfach: Topact!

  7. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (29 december 2013),Sjeufke (29 december 2013)

  8. #6
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Sie macht alles richtig: ZK fabelhaft, FO fabelhaft, Poppen fabelhaft, ne Illusionskünstlerinn mit skills und daneben auch noch hochsympathisch, manchmal ist dass Leben einfach: Topact!
    Ik sluit mij geheel aan bij deze korte, maar krachtige uiteenzetting over Melody.
    Melody was mijn tweede date afgelopen vrijdag op het verjaardagsfeestje van HansDordt na eerst met Andrea de whirlpool te hebben ontdekt . Melody stond niet eens in mijn basiselftal, ook niet op de lijst van reserve huiskatjes. Ik kende haar nog niet eens. Ik begreep later dat ook zij over is gekomen van Blue Note.
    Ik ben met Melody ruim een uur op kamer geweest. Ze moest naar huis. Misschien wel mijn (financieel) geluk, ik had zo 2 uur of meer met haar volgemaakt. Het is een real life GFE, zoals SS zegt: "fabelhaft". Deze huiskat staat voor 3 januari in mijn basiselftal!

  9. #7
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:22
    Locatie
    Delft Zuid Holland
    Berichten
    220
    Discussies
    13
    Thanks
    19
    Thanked
    111 in 45 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Ik sluit mij geheel aan bij deze korte, maar krachtige uiteenzetting over Melody. Melody was mijn tweede date afgelopen vrijdag op het verjaardagsfeestje van HansDordt na eerst met Andrea de whirlpool te hebben ontdekt . Melody stond niet eens in mijn basiselftal, ook niet op de lijst van reserve huiskatjes. Ik kende haar nog niet eens. Ik begreep later dat ook zij over is gekomen van Blue Note. Ik ben met Melody ruim een uur op kamer geweest. Ze moest naar huis. Misschien wel mijn (financieel) geluk, ik had zo 2 uur of meer met haar volgemaakt. Het is een real life GFE, zoals SS zegt: "fabelhaft". Deze huiskat staat voor 3 januari in mijn basiselftal!
    Ik kan geen whirlpool vinden in panthera. Waar is deze?
    Op naar de volgende keer!

  10. #8
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mssucces Bekijk bericht
    Ik kan geen whirlpool vinden in panthera. Waar is deze?
    hahaha, diezelfde vraag heb ik ook gesteld anderhalve week geleden. Deze is te vinden boven aan de trap richting sauna. Gebruik er van is gratis, maar je moet wel minimaal 1 uur kameren.

  11. #9
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Ik sluit mij geheel aan bij deze korte, maar krachtige uiteenzetting over Melody.
    Melody was mijn tweede date afgelopen vrijdag op het verjaardagsfeestje van HansDordt na eerst met Andrea de whirlpool te hebben ontdekt . Melody stond niet eens in mijn basiselftal, ook niet op de lijst van reserve huiskatjes. Ik kende haar nog niet eens. Ik begreep later dat ook zij over is gekomen van Blue Note.
    Ik ben met Melody ruim een uur op kamer geweest. Ze moest naar huis. Misschien wel mijn (financieel) geluk, ik had zo 2 uur of meer met haar volgemaakt. Het is een real life GFE, zoals SS zegt: "fabelhaft". Deze huiskat staat voor 3 januari in mijn basiselftal!
    Hihi... dat wordt alsnog een uitdaging voor mij om op 3 januari ook te verschijnen en Knaktuut dan weer net een paar minuutjes voor te zijn... hihi ...
    Wie weet...
    Laatst gewijzigd door licky luke; 30 december 2013 om 16:09
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  12. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (31 december 2013),Sjeufke (30 december 2013)

  13. #10
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Hihi... dat wordt alsnog een uitdaging voor mij om op 3 januari ook te verschijnen en Knaktuut dan weer net een paar minuutjes voor te sijn... hihi ...
    Wie weet...
    Ik laat me verrassen...... (een ezel stoot zich........... .)

  14. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (31 december 2013)

  15. #11
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Dit is Melody, die andere was Michelle, twee verschillende stenen dus...

    Ach ja, ik weet het, je gunt het me van harte...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  16. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (31 december 2013)

  17. #12
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Ow, net een Honda Concerto uit bouwjaar 1993 in de vangrails gereden, en wel wegens de plausibele reden dat er zich achter het stuur een donkerharige schone bevond van identiek productiejaar, en jazekers, aangezien ze jarig bleek te zijn in november na het invullen van de ongevalpapperasserij kan men dus mits grote waarschijnlijkheid stellen dat mama en papa beautiful stengelden ergens in de nawinter van 93, doch dit terzijde, het ongelukkige voorval bracht me naadloos op het lumineuze idee om ns de loftrompet boven te diepen aangaande leenliefdelelies zoals ze sproradisch ns voorkomen tijdens het hoerenlopersleventje van alledag, en wel in de personificatie van dit Bulgaarse brokje welbehagen in allerhande facetten die m'n pad kruistte effie geleden en sindsdien een cornerstone is in het wandelpad van dit geboefte. Fans van überjonge lolitas die nipt meerderjarigheid als meest valabele pluspunt meezeulen kunnen snikkend afdruipen, 8 jaar té laat. Fans van volle milfs dito want het betreft alhier een ranke dame die zomaar zou kunnen wegwaaien bij de eerste de beste taiphoon met dwaalspoordeviantie. Fans van halfuursessies idem dito, het lijkt me zowat impossible om dit servicewelbehagen binnen die tijdslimiet te laten gedeien, nope, dat zou van weinig inschattingsvermogen betamen als men het aan weldenkenden zou vragen. Een rariteit in clubland, allroundservice von feinstem, illusionskünstllerin, performend op toplevel in elk facet der an sich als plausibel in te schatten in de betaalde sexueel getinte industrie. Zoals men het in radiojockeyjargon placht uit te drukken, 't was er boenk op, een melodie die niet uit de poriën valt weg te poetsen, innemend, licht hartstochtelijk, een case van give and take, en onversneden passievolle attitude, yup, sie macht alles richtig.

    Nou zou men alhier jubelende anekdotes over haar skills mogen anticiperen want Satan knows dat dat er zich wat dat betreft geen zwaktepunten aanbieden ter het door mezelf volgens sommigen tot kunstvorm verheven mopperen over lacunes der performancepaletjes, doch ditmaal niks van dat gedoe. TZ fabelhaft says it all, ziljoen keer méér dan an sich mag worden verondersteld, een zoenkameleon met dadendrang, niet zozeer ter verdrijf, just because. PZC fabelhaft, handjes mag men thuislaten, eierlecken, ausdauer, wurgend, massieve zungeeinsatz, yup, zo niks dat men bij armadas minderbegaafden dient te ondergaan wegens malperformantie of einfach kein bock auf etwas innovativ of inzetbenodigd. Lecken/Fingern: euhm, daar was ze niet zo over te spreken, dus werk aan de winkel ter kattebelletje, doch egal, toch erwünsscht, somtijds aandringend, somtijds licht dwingend, ter afscheid immer a nice way to say goodbye for tha time being. Gute laune heerst tussen beide participanten dunkt me, ze verkoopt ook geen containers onzin enzo, nope, straightforward en dat betaamt. NMC fabelhaft of wat had u gedacht. Closeness is een understatement van heb ik je daar, een geval van aan symbiose aanschurkende attitude die zich als een fluwelen beddelaken doorheen de bipsspleet streichelt, erg onaangenaam dus voor kietelachtigen wat gelukkig van beide particpanten niet mag worden verondersteld. Voorts geniet dit geboefte wegens onduidelijke variabelen het voordeel der karakterlozen of recht door zeediertjes en valt er me ietwat meer variabele tijd te beurt dan mag worden verondersteld, doch dat is dan maar een minieme bonus die geschikt is, doch het moet ook niet gekker worden.

    Een vat vol ideëen dit meisje, dorstigen laven is haar niet vreemd, passieverslaafden oxygen bieden haar bijberoep en voorts een in scharlaken schakeringen vooralsnog überperformende parel aan het clubfirmament. ss z'n clubhartje bloedde lichtjes eind vorig jaar en lichte stelping was hoogstwaarschijnlijk niet verkeerd, wel het mag worden gemeld, dat zit wel snor. Vooralsnog gaat de sessieteller ziedend hard, steeds innovatief en still going strong; ss gewaagt zonder enig spatje twijfel alreeds van een excellentielabel met griffel for life, dat mag men na een half dutzend sessies wel veronderstellen mezelf ietwat kennend als niet onbeschreven blaadje. Don't forget what makes us tick!

    Peace out!

  18. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (25 januari 2014)

  19. #13
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Van de woorden diarree van satanic surfer kan ik weinig chocolade maken, maar als de kern van zijn betoog er op neer komt dat het goed kersen eten is met Melody dan is zij zeker de kers op de slagroom taart (en dan zeker het deel dat het gezicht van knaktuut geraakt heeft !)

    Het begon al in de bar waar zij tegen mij aan kwam staan terwijl ik keurig om mij heen zat te kijken en in gesprek was met enkele feestgangers.
    "Leg je hand op m'n kont", werd mij opgedragen..."und weiter" toen m'n vingers haar gleufje hadden bereikt...heftig tongzoenend ging dit zo enkele minuten door. Vanuit m'n ooghoeken zag ik zeer afkeurende blikken , dat hadden ze niet verwacht van zo'n keurig heerschap haha! (nou ja, bij wijze van spreken).
    Wat een energie heeft deze Bulgaarse vrolijke geile meid!

    De sessie van ruim twee uur gaan we binnenkort een vervolg geven.
    Tja...op een verjaardagsfeestje kan ik toch moeilijk de hele dag in een slaapkamer liggen rollebollen?!
    Dat is niet netjes tegenover het feestvarken ;-)

    Op de terugweg naar huis helpt het toeval op de radio nog even een handje mee om haar nog wat langer in mijn geheugen te laten rondzwerven....Melody...it was her second name...een van mijn old-time high favoriete Blues nummers van de Stones...🎵🎶🎺🎶🎺🎶🎵

    Het is een leuk clubje dat Panthera en er valt nog genoeg Spaß zu machen met die heerlijke huiskatjes!
    En Garde

  20. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (25 januari 2014),KanariePiet (25 januari 2014),licky luke (26 januari 2014),Mr Pussy (25 januari 2014)

  21. #14
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Tja...op een verjaardagsfeestje kan ik toch moeilijk de hele dag in een slaapkamer liggen rollebollen?!
    Dat is niet netjes tegenover het feestvarken ;-)
    Tja, daar had het feestvarken zelf niet zo'n moeite mee, volgens mij...
    Die zal van jouw (en andere) afwezigheid niet veel gemerkt hebben, tijdens zijn eigen pannekoek/pannenkoek (*) sessies...

    Maar het was (en is) hem van harte gegund!
    (ook op de afterparty overigens...)



    (*) doorstrepen wat niet gewenst is...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  22. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 januari 2014),hansdordt (26 januari 2014),Sjeufke (26 januari 2014)

  23. #15
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard War is Melodie

    Enige tijd Al Niet Meer genies in HP. Heeft iemand een idee waar ze gebleven is?

    Bedankt voor de tip!

  24. #16
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Melody is vanaf vandaag weer dagelijks beschikbaar in Haus Panthera
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  25. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (20 oktober 2014),Golfpik (20 oktober 2014),licky luke (20 oktober 2014),Oudebelg (22 oktober 2014),palimo (20 oktober 2014)

  26. #17
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goei1163 Bekijk bericht
    Enige tijd Al Niet Meer genies in HP. Heeft iemand een idee waar ze gebleven is?

    Bedankt voor de tip!
    Hatsjoe ?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  27. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (20 oktober 2014),potentebeer (20 oktober 2014)

  28. #18
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Ja, kleine automatische correctie foutjes van mijn Ipad, ik weet het eerst lezen alvorens te posten....

    Toch bedankt voor de info!

  29. Onderstaande leden hebben goei1163 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 oktober 2014)

  30. #19
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    21 maart 2024 @ 10:27
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.758
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Het moest er een keer van komen, om naar Panthera te gaan. Dus enige tijd geleden was het zover.
    Al snel werd mijn aandacht getrokken door een leuke jongedame met een zeer
    goed figuur en een lekker koppie. Bleek Melody te zijn.

    Dus maar een kamertje opgezocht voor een uurtje. Dat was best genieten want ze ging echt een beetje los. Alle handelingen van haar uit waren zeer overtuigend, en dus van mij ook, en zo ontwikkelde zich een lekker GFE situatie. Helemaal top!
    Melody is een hele lieve meid die weet wat ze wil en wat ze kan en in huis heeft. Werkelijk een droom meisje die je zeker laat genieten. Herhalingsgevaar is daarom behoorlijk groot.

    Het was echt leuk om met haar samen te zijn. Ik denk er met veel plezier aan terug en misschien kom ik er nog eens terug als zij er weer is.
    Wie zal het zeggen.
    K

  31. Onderstaande 4 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 oktober 2014),hasta la pasta (11 januari 2015),licky luke (11 januari 2015),MiniME (30 oktober 2014)

  32. #20
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Heel lief meisje met een karakter dan net zo zacht is als haar stemvolume. Kan alleen oordelen over haar orale kwaliteiten, want die waren zo goed, dat ik de rest van het programma maar heb geskipt en boven in de massagehoek heerlijk een half uurtje achterover heb liggen genieten van haar orale kunsten. Als ik een dagje zou moeten pannenkoeken, dan zou mijn keuze op haar vallen. Een volgende keer kijken of de rest van haar menukaart net zo smakelijk is als het voorafje.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  33. Onderstaande 2 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (11 januari 2015),licky luke (11 januari 2015)

  34. #21
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Uit mijn recensie van 22 december 2014:

    Melodie, waar ik lang geleden mee heb gekamerd liep ik op gang tegen het blote lijf. Altijd vriendelijk, goed gemutst en veel spraakwater. Van die ene keer met Melodie is mij bij gebleven, dat ze van stevig aanpakken houdt, maar ook ontzettend gfe kan zijn. Na een douche heb ik mij naast haar genesteld op het terras, waar we al snel verwikkeld raakten in een stevige zoenpartij. Melodie wilde nog wel een stapje verder gaan op het terras. Iets waar ik geen moeite mee heb, maar deze keer zaten er wel veel bevriende ijsberen mee te gluren. Op naar de Koningskamer, waar het avontuur eindigde met een uitstekende blowjob en FT. GOSP = 0,8M. Met Melodie nog ruim een kwartier gequatscht, waar ik ook een andere kant van Melodie heb mogen leren kennen.

    Melodie: Zwart bruin haar, 75B, lengte 1,70m, 26/27 jaar, Bulgaarse
    PZC: Uitstekend; GOSP = 0,8M
    EL: Een zuigend beest.
    Oogcontact: ja, zelf via de spiegel aan het plafond
    TZ: Uitstekend; gevarieerd
    Vingeren: Ja en diep naar binnen
    Beffen: ja, en laat blijken dat ze er van geniet
    NMC: n.v.t.
    GFE: 80%
    PSE: 100%; de gfe en pse combi kan eigenlijk niet, maar Melodie is een kameleon
    Optiek: slank, girl next door
    Extra's: FT
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: Ze zoekt je regelmatig op!
    Kamertijd: ruim 60 minuten

  35. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (23 december 2014),hasta la pasta (11 januari 2015),licky luke (11 januari 2015),Oudebelg (22 december 2014)

  36. #22
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Met een sessie van eerder in het achterhoofd en een krankzinnig drukke werkweek achter de kiezen besloot ik de voiture naar Ratingen te sturen ter ontspanning en stilletjes hopend op een weerzien met Melody. Ik kwam als tweede gast binnen in HP en na een half uur liep ik haar tegen het lijf op de gang. Direct werd ik volledig ingepalmd en in mijn oor werd heel zachtjes gefluisterd ik meer dan welkom was om haar te liefkozen. Van het 1 kan zo het ander komen en binnen no-time hadden we de privacy van een kamer opgezocht. De manier waarop ik in de watten ben gelegd kent zijn weerga echt niet, het zoenen is zo waanzinnig lekker dat mijn geilheid zwaar in het rood is gebleven gedurende ons samenzijn. Tijdens de eerste sessie had ik doelbewust aan de noodrem getrokken, omdat het allemaal erg dichtbij kwam. Vandaag heb ik het allemaal laten gebeuren en heb ik me volledig overgegeven. Zodoende kwamen we na ruim twee uur van de kamer af, ik kon geen pap meer zeggen.
    Pluk de dag of een bloemetje

  37. Onderstaande 6 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 januari 2015),Eddy_V (10 januari 2015),Hemaworst (11 januari 2015),licky luke (11 januari 2015),Oudebelg (10 januari 2015),Sjeufke (10 januari 2015)

  38. #23
    Geregistreerd
    15 april 2014
    Last Online
    25 mei 2020 @ 14:38
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 5 posts

    Standaard

    Ook ik heb het genoegen gehad het afgelopen jaar een 4-tal keer de kamer met haar te delen. Ik kan me alleen maar aansluiten bij het hier al eerder reeds vermelde.
    Een ultra GFE (maar dan wel van de stevigere soort ;-) ). Sensuele vrouw, ook lief en grappig. Blijft ook vriendelijk al je haar niet eens boekt.

    Kortom een aanrader, weinig kans op teleurstelling met haar. Derhalve ook wel compleet dauerbucht, de grootste uitdaging is dan ook haar te pakken te krijgen :smile:

  39. Onderstaande 6 leden hebben jimmythesaint bedankt voor deze bijdrage:

    goei1163 (11 januari 2015),hasta la pasta (11 januari 2015),licky luke (11 januari 2015),phoenix (11 januari 2015),savesexer (26 januari 2015),Sjeufke (11 januari 2015)

  40. #24
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Melody. Fysiek zeker niet mijn voorkeurmeisje daar bij Panthera. Maar ik had de vele lofbetuigingen van de ijsberen op dit forum wel aandachtig gelezen. In de bar stond ze naast me. We wachtten beiden op ons drankje. Ze maakte een leuk grapje, trok mij interesse. Met ons drankje samen naar de bank. Gesprekje ging meteen ergens over - wat anders dan het standaard clubgewauwel. Ze had dus m'n volledige interesse, en ik liet me haar handtastelijkheden wel gevallen. Sleutel halen en naar de kamer. Kan weinig bijvoegen aan wat de andere ijsberen schreven: wat een absolute topmeid is dit. Ze geeft je echt het gevoelen dat jij voor haar de uitverkorene bent. Zo warm, intens... Rillingen lopen over mijn rug als ik eraan terugdenk. Technisch top, maar ook oog voor wat jij leuk vindt, zin voor humor... Meisje dat je voor je tachtig euro een uur volledig wil verwennen. Een klein voorbeeld om aan te geven hoe een servicekanon Melody is. Na ruim vijftig minuten waren we er klaar mee. Leeg was ik: letterlijk en figuurlijk. Ik dacht dat we wel zouden afronden. Maar Melody wees me erop dat we nog ruim tien minuten hadden - en als afsluiter kreeg ik nog een tintellende massage. Voor Melody alleen zit ik graag twee uur enkele rit in de wagen...

  41. Onderstaande 11 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    biged (24 januari 2015),Eddy_V (24 januari 2015),hansdordt (24 januari 2015),hasta la pasta (24 januari 2015),Hemaworst (24 januari 2015),Henk74 (24 januari 2015),licky luke (24 januari 2015),MiniME (24 januari 2015),Oudebelg (25 januari 2015),savesexer (26 januari 2015),Wijze grijze (24 januari 2015)

  42. #25
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    672
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard

    Melody kwam bij me op de bank zitten en begon bijna gelijk met aardige presales TZ en pijpen. Melody is Bulgaars en heeft lang zwart haar. Ze is 1.65m, 28 jr en heeft cup 65 b. Een girl next door type met sproetjes in haar gezicht. Na haar presales die goed waren kregen we een misverstand. Melody dacht dat ik niet met haar naar de kamer wilde gaan omdat ik eerder had gezegd eerst een saunabezoek te willen doen.
    Dit misverstand heb ik op de bank nog uitgelegd maar ik had toch het idee dat het ook op de kamergang nog invloed had. Vandaar dat ik het ook maar bij een half uur heb gehouden.
    Al met al wel een goede kamergang gehad maar toch een beetje gereserveerd. TZ en PZC goed te noemen. Haar ook geneukt in diverse standjes. Was een goede kamergang maar niet spetterend door het eerder genoemde misverstand maar ik ga zeker nog eens met haar op de kamer.

  43. Onderstaande 7 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 6 februari 2015),felrops (14 februari 2015),MiniME ( 5 februari 2015),Nietsche ( 6 februari 2015),Oudebelg ( 5 februari 2015),phoenix ( 5 februari 2015),savesexer ( 6 februari 2015)

 

 
Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.