Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 214
  1. #126
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Het ijzer smeden wanneer het heet is

    Ik zat op een bankje in het rokersgedeelte in de bar toen ik Melody voorbij zag lopen. Gehuld in een witte handdoek ten teken dat ze van de kamer kwam. Je weet dat je het ijzer moet smeden wanneer het heet is in zulke gevallen en mijn Marlboro ging in recordtempo in as op. Mezelf verplaats richting de bankjes voor de Kino en het duurde niet lang alvorens Melody kwam aangelopen. In eerste instantie had ze me niet gezien totdat ze het punt bereikte om mij voorbij te lopen. Er verscheen een glimlach op haar gezicht en nog voordat er iets gezegd werd verdween haar tong in mijn mond. Een binnenkomertje die me al naar adem deed snakken. Er werd even bijgepraat en ik vroeg haar of ze afspraken had staan omdat de vorige keer ons samenzijn daardoor beperkt was gebleven tot een half uur. Haar balboekje was vrij, dus haar maar een sleutel laten halen.

    Nadat ik haar een massage had gegeven vond ze het nodig om mijn adem weer te benemen. Er zijn weinig dames die op zo'n overtuigende manier tongzoenen dan haar. Juist op het moment dat ik dacht dat mijn kaken in de kramp zouden schieten daalde ze langzaam en sensueel met haar tongetje af naar beneden. De hunkering werd groter en voelde een tinteling in iedere vezel van mijn lijf.

    Er volgde een blaassymfonie waarbij ze elke noot tot in perfectie wist te raken. De hoge noten werden met zoveel gevoel en passie gespeeld dat ze me liet zweven en ook de lage noten die ze ter afwisseling ten uitvoering bracht waren feilloos. Af en toe volgde er een klein intermezzo in de vorm van TZ om te voorkomen dat mijn "staande ovatie" vroegtijdig een eind zou maken aan het meesterwerk. In mijn gedachte speelde even de optie om zelf ook een bepalende rol te spelen in het stuk maar de volledige staat van ontspanning waarin ik verkeerde zorgde ervoor dat dit snel weer verdwenen was. Onvermoeid blies ze door tot de laatste noten uit de fluit werden getoverd en als encore bleef ze nog even doorgaan.

    Na anderhalf uur kwam er een einde aan een super symfonie die smaakt naar meer. In de kleedkamer deze virtuoze dame haar verdiende gage met een extra gegeven. Waar het afscheid bij de meeste artiesten koel en zakelijk is na betaling is dit bij Melody niet het geval. Er volgde een toegift van zo'n 5 minuten tongzoenen en knuffelen.

    Duur: 90 minuten
    Tongzoenen: Diep-Dieper-Diepst, Nat-Natter-Natst. It takes your breathe away.
    Blowjob: Diep-Dieper-Diepst, Nat-Natter-Natst.
    The Killshot: The honey wanted the honey till the last drop.
    GFE: Sweet, soft en sensual.
    Song fitting the girl: Bon Jovi - Always
    Conclusie: Als er iets is wat van Champions League niveau is in GT dan is het Melody. Een "deuntje" dat je moet ervaren. Laat je meeslepen door haar uitvoering van een sexuele symfonie. Een "muzikaal" meesterwerk.
    Herhalingsgevaar: Duh!!!!!!
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  2. Onderstaande 15 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 maart 2019),Bergtester (18 maart 2019),Bluebear (15 maart 2019),buttlover (15 maart 2019),Das (15 maart 2019),gignnl (15 maart 2019),Giodude (15 maart 2019),Hansibeer (26 maart 2022),Husky (15 maart 2019),laplagne (15 maart 2019),mynasch (15 maart 2019),Pierke69 (21 januari 2020),Sjeufke (15 maart 2019),Sphinx (15 maart 2019),Wijze grijze (15 maart 2019)

  3. #127
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    bezoek GT 15 maart 2019: sessie Melody

    uit mijn verslagje dd 15 maart

    Maar ik had mijzelf een doe gesteld: miss ijsbeer 2017 : Melody zou het moeten worden. En….ze werd het… Ik ondersteun nu onmiddellijk haar verkiezing, en denk dat alles wat er over haar geschreven is 100 pct waar is. Ik heb er in ieder geval enorm van genoten. Een beetje stug bij de openings zetten, maar toen ze door had dat we naar de kamer zouden gaan ontdooide ze volledig. Ze legde ook uit hoe dat kwam…. Melody schijnt stam gasten en een-malige bezoekers te onderscheiden. Stamgasten vreest ze een beetje (raken haar wel aan etc, maar doen meestal verder niks!). Ze kende mij als stamgast (van Nikita), en liet zich daarom nauwelijks met mij in…

    In de kino werd het menens (ik vroeg Melody even naast me te komen zitten…). Heerlijk flirten, beetje aanraken, een eerste (echt heel langdurende) tongzoen, en meteen wist ik dat dit een van mijn beter sessies zou worden. Op naar de kamer. Fraaie meid, beetje dikker dan toen ik haar een paar jaar geleden voor het eerst zag. En uiterst gedreven in het naar je zin maken. Echt super vrij partij (zij op haar knietjes op het bed), ik staande ervoor. Nat natter natst schreef patjax geloof ik. En die had helemaal gelijk. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Zachte aanrakingen van haar handen over mij lichaam, af toe de kleine mynasch aanrakend, ik werd helemaal gek! Kon haar heerlijk verwennen, en ook nu weer nat natter natst. Beffen, rimming, massage alles werd (volgens haar zelf) met enthousiasme ondergaan. En toen ik aan de beurt was leek het wel of er een seks-orkaan over mij te keer ging. Holy moly. Ik werd zooo geil…. Maar wou het zo lang mogelijk uit stellen. En ook daar weet Melody alles van. Melody lijkt wel een Bruckner symfonie(met zo’n naam), waarin het einde ook steeds uitgesteld wordt….. Haar blaaskunsten zijn prima, en alles wordt goed onderzocht (de sperma producers, prostaat, anus). Ik was inmiddels geil in het kwadraat. Na een vijftigtal minuten verzocht mij te neuken…. De orkaan sloeg nu echt toe. Godsallemachtig wat een vrouw. Knallend einde. En daarna een after sales waaraan je nog eens terug kunt denken.


  4. Onderstaande 6 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 maart 2019),Klatergoud (17 maart 2019),Knotsgenot (17 oktober 2021),loving-it ( 2 november 2019),Sjeufke (16 maart 2019),Sphinx (16 maart 2019)

  5. #128
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    GT 12 april 2019 sessie met Melody


    uit mijn stukje GT algemeen

    Ik had een mega kamergang met Melody. Hoe ze het voor elkaar krijgt weet ik niet (dauergebucht) maar wat een servic eg. Ongekend. Uitstekend kussen (de beste die ik toe nu toe in GT heb gehad), een touch die je hele lichaam in vuur en vlam zet. Heel zachtjes met haar nagels over alles waar jij neuronen hebt zitten, alles langzaam opbouwend naar je geslachtszone, waar ze toch een blowjob ten beste geeft…. Heel erg lekker. En zelf geniet ze ook volop (althans dat suggereert ze overtuigend). Ze heeft me heerlijk geneukt, terwijl Melody me tongzoenend verder afmatte. Knallend orgasme, waarbij Melody met met haar kutspiertjes extra bewerkte zoadat er geen druppel sperma kon ontsnappen…. Een uur SEKS met hoofdletters.

    veel dank aan Melody


  6. Onderstaande 6 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 april 2019),laplagne (13 april 2019),lekkersfan (13 april 2019),loving-it ( 2 november 2019),Sjeufke (13 april 2019),Vendezz (13 april 2019)

  7. #129
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Melody is zeker niet de knapte en jongste dame binnen de muren van Golden Time, maar zij heeft terecht de bijnaam 'de Bulgaarse sloopkogel' gekregen.

  8. Onderstaande 2 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (13 april 2019),Sjeufke (13 april 2019)

  9. #130
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Melody is zeker niet de knapte en jongste dame binnen de muren van Golden Time, maar zij heeft terecht de bijnaam 'de Bulgaarse sloopkogel' gekregen.
    En tijdens mijn mer dan 35 jaar wandelen, heb ik ondervonden dat het zo bijna altijd is.
    De Knapste en jongste geven meestal de minste service.....

    Trouwens toen ik jong en wild was, op een fuif, trok ik steeds naar de minder knappe eenzame meisjes, altijd succes.......

    Jong en wild, j in de jaren 70......... nu enkel nog wild
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  10. #131
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik ken haar niet van Blue Note, maar wel van Haus Panthera toen BN werd gesloten. Heel wat leuke kamers mee gedraaid. Later ook nog in Babylon en Sixsens. Jammer dat ze daar niet meer is.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  11. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (16 april 2019),blauwebeer (13 april 2019),laplagne (13 april 2019),zeppos58 (13 april 2019)

  12. #132
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Blauwebeer herinnert zich de eerste keer in Blue Note met de toenmalige 'Laura' als de dag van gisteren. Ook daar, tussen al die servicegrietjes, viel zij reeds door haar gretigheid op.

  13. Onderstaande 2 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (15 april 2019),Bergtester (16 april 2019)

  14. #133
    Geregistreerd
    3 maart 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:18
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    269
    Thanked
    82 in 40 posts

    Standaard

    Nicht die Jüngste, dass ist schon ein fragwürdiger Blickwinkel, wenn man Frauen Anfang 30 als solche bezeichnet. Die sind doch meistens
    immer noch mindestens 10 bis 20 Jahre jünger als die meisten ihrer Kunden. Es müssen ja nicht immer 30 Jahre und mehr Abstand sein. Wir Eisbären werden auch nicht jünger, das vergisst man schnell.

  15. Onderstaande 2 leden hebben fingerprint68 bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (23 augustus 2019),Sjeufke (13 april 2019)

  16. #134
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Melody geeft je gewoon een uur (of langer) het idee dat je met je vriendin aan het sexen bent.Een illusie?in haar geval de perfekte illusie!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  17. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (13 april 2019)

  18. #135
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    bezoek GT 20 augustus: sessie Melody


    Ik had mijn zinnen gezet op miss ijsbeer van een paar jaar terug: Melody. Godsallemachtig, ik weet weer waarom ze miss ijsbeer werd. Een uiterst geslaagde sessie van 60 minuten, met een ruime opwarming in de kino. Kleine mynasch roert zich nu als ik dit zit te typen. Dan moet er toch wel iets gebeurd zijn….Tongzoenen van buitenaardse klasse, blowjob met grote variatie, omg, genoot zelf intens van de vrij en bef partij (super orgasme volgens haar). Waarin ik bijna kon zwemmen. Heel fijn voor een ijsbeer…



  19. Onderstaande 3 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (23 augustus 2019),Sjeufke (23 augustus 2019),Sphinx (24 augustus 2019)

  20. #136
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard

    Oh, let me in or I'll get physical with you. I just gotta dance right now, it's critical to do

    No, I haven't had no dope. Lift up the velvet rope
    Mr doorman stop teasing I'm freezing out here
    See, I've got friends inside. It's my birthday tonight
    And I'm not wearing trainers. Not to mention knickers


    Grappig eigenlijk, ik probeer al een aantal weken een sixsens bericht te posten, maar iedere keer knalt er vervolgens iets in het forum. Dus frot ik de opening die ik daar wilde gebruiken maar hier in een bericht (kijken of er weer iets knalt). Komt vooral omdat de twee bouncers die me vriendelijk in GT binnenlieten vanmiddag geen enkel probleem met een snoepblikje hadden en dat helaas door strengere regels in Lemiers niet meer mee naar binnen mag. Jammer maar ze doen ook maar hun job



    Melody was om 13u helaas bezet, maar ze kwam toevallig even langs om wat drinken te scoren, dus we konden een date voor later de middag vastleggen. Behalve een stevige zoen kreeg ik ook een vrolijke reprimande dat ik steeds de drukste dagen voor haar uitkies, maar haar humeur werd er echt niet slechter van. Het was even wachten op een sleutel, maar na een half uur geklets en geknuffel kregen we er toch een mee en zijn we ondergedoken in een lekker ijskeldertje (buiten is het 30 graden, zou de stem van Met het oog op morgen zeggen)

    Deze racebeer kan Mynasch alleen onderschrijven. Melody's service is nog steeds van topklasse en daarmee wist ze me een uurtje lang helemaal in te pakken tot ze motorplof 1 eruit gezogen kreeg. Terwijl ik de batterijen weer oplaad heeft Melody ook een klusje voor me hihi, ze wilde namelijk de stand op 1-1 gebracht hebben. Aan de sopgeluiden, de geluidloze schreeuw die ze slaakt en de nóg diepere tongzoenen daarna te merken is het gelukt. Daarmee ging ook haar zachte kant het raam uit en de resterende tijd hebben we volgas volgeneukt tot ze me er motorplof 2 ook nog uitgeknepen kreeg. Drie uur, drie fokking uur waren we verder, was ik even blij na aankomst even een omelet met kaas gegeten te hebben. We wisselden nog wat muziektips uit, waarvan de onderstaande nog van haar komt, lijkt wel alsof Björk's Army of me en Prodigy een beetje inspiratie geleverd hebben.

    https://www.youtube.com/watch?v=agk8JnNx6mQ
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  21. Onderstaande 7 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 augustus 2019),bierbeer (24 augustus 2019),hasta la pasta (25 augustus 2019),ju52 (25 augustus 2019),mynasch (25 augustus 2019),satanic surfer (25 augustus 2019),Sjeufke (24 augustus 2019)

  22. #137
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Dat klinkt allemaal veelbelovend, maar ik denk dat ik Melody nog niet gezien heb in de bar, lounge of tuin. Houdt zij zich dan altijd op in en rond de Kino? Werkt ze alle dagen? En een beschrijving zou wat helpen, zeker als je haar in het halfdonker moet onderscheiden.

  23. #138
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Dat klinkt allemaal veelbelovend, maar ik denk dat ik Melody nog niet gezien heb in de bar, lounge of tuin. Houdt zij zich dan altijd op in en rond de Kino? Werkt ze alle dagen? En een beschrijving zou wat helpen, zeker als je haar in het halfdonker moet onderscheiden.
    Hier staan wat foto's van haar. Zijn wel van een paar jaar geleden, maar denk dat je haar aan de tattoos wellicht zou moeten kunnen herkennen.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...348#post537348

  24. Onderstaande leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Player (27 augustus 2019)

  25. #139
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Heb ik nog niet gezien, maar kom dan ook nauwelijks in de Kino. Niet de mooiste, wordt hier gezegd. Maar afgaande op de foto’s, lang niet slecht. Ik zal toch wat vaker in de Kino moeten langslopen. Vind het enkel soms vervelend dat je al aangehaald wordt door de dames die daar op het bankje vaak op een rij zitten te wachten op loslopend wild. Ik jaag liever dan gejaagd te worden. Ben benieuwd hoe snel ik ze kan spotten.

  26. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    loving-it ( 2 november 2019)

  27. #140
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:03
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    340
    Discussies
    10
    Thanks
    2.768
    Thanked
    564 in 209 posts

    Standaard

    The photos of Melody are already several years old.
    Meanwhile, she has gained a lot and also some new and large-scale tattoos.
    No good conditions to recognize here in the dark cinema.

    There is only one possibility in the cinema: to kiss the women present by and by.
    The longest tongue that gets stuck in your throat is the one from Melody.

  28. Onderstaande 2 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 augustus 2019),Player (27 augustus 2019)

  29. #141
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju52 Bekijk bericht
    The photos of Melody are already several years old.
    Meanwhile, she has gained a lot and also some new and large-scale tattoos.
    No good conditions to recognize here in the dark cinema.

    There is only one possibility in the cinema: to kiss the women present by and by.
    The longest tongue that gets stuck in your throat is the one from Melody.
    Tja, als dat de enige mogelijkheid is, zal ik toch half verplicht worden om met een aantal anderen op de kamer te gaan. Zou toch proberen op de tattoos voort te gaan. Is trouwens goed om weten dat ze ondertussen molliger is dan op de foto’s. Ik ben benieuwd.

  30. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (28 augustus 2019)

  31. #142
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

  32. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 januari 2020)

  33. #143
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:03
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    340
    Discussies
    10
    Thanks
    2.768
    Thanked
    564 in 209 posts

    Standaard

    Yes, this is Melody, on all the pictures, very near to actual size.

    But without the new tattoos, espacialy on her right arm.

  34. #144
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Moet tot mijn spijt zeggen dat ik deze topper nog steeds niet tegen het lijf ben gelopen. Was afgelopen vrijdag de ganse dag in GT en ben regelmatig langs de Kino gepasseerd, maar die was meestal vrij leeg of de dames die ik er aantrof, leken niet op Melody. Zal volgende keer aan de balie informeren over haar handel en wandel.

  35. #145
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Gestern war sie im GT. Hab sie im Kino beobachtet.

  36. Onderstaande leden hebben flens bedankt voor deze bijdrage:

    Player (15 september 2019)

  37. #146
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Verdorie, zal nog wat geduld moeten hebben. Ofwel was ze er gisteren maar vrijdag niet. Ofwel schaakt iemand ze steeds weg voor ik langskom in de Kino.

  38. #147
    Geregistreerd
    12 januari 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 13:56
    Berichten
    72
    Discussies
    2
    Thanks
    43
    Thanked
    42 in 14 posts

    Standaard

    Woensdag 13. Melody time

  39. #148
    Geregistreerd
    15 juni 2007
    Last Online
    17 november 2022 @ 10:00
    Berichten
    109
    Discussies
    6
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 34 posts

    Standaard

    Vandaag aan de kino tegen gekomen. Was op het punt om door te gaan toen ze me ineens tegenhield. Had aanvankelijk geen interesse, maar toen ik haar naam hoorde moest ik het wel even proberen. Heftige tongzoener, uitgebreide pijpbeurt waarbij ze NIETS vergeet. Alhoewel ze al mijn 3de van de middag was, heeft ze me zonder moeite klaar gereden. Topper.

  40. Onderstaande 4 leden hebben sukehashi bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (10 november 2019),ju52 ( 4 januari 2020),satanic surfer ( 8 december 2019),Sjeufke ( 8 november 2019)

  41. #149
    Geregistreerd
    22 maart 2017
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Deze week Melody na lange tijd weer eens ontmoet.
    Zoals gewoonlijk was ‘nee’ geen optie. Ze heeft haar tong al achter in je huig zitten voor je kan antwoorden en natuurlijk draai je dan mee. Wel een paar tattoos rijker sinds de vorige keer maar dat hoor in GT. Dit viel btw pas op nadat ze me half dood had zitten rijden met haar poes op mijn gezicht om vervolgens er een eind aan te pompen staand tegen de deur
    Er is al genoeg geschreven maar hierbij toch nog maar weer een bevestiging.

  42. Onderstaande 3 leden hebben Allo bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 4 januari 2020),satanic surfer ( 8 december 2019),Sjeufke ( 7 december 2019)

  43. #150
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:15
    Berichten
    123
    Discussies
    2
    Thanks
    2.657
    Thanked
    854 in 79 posts

    Standaard

    Ik liep via het gangetje van de bioscoop en was aan het bedenken of ik alsnog naar Acapulco Gold zou gaan en liep bijna een dame onderste boven in mijn onoplettendheid. Ik verontschuldigde me bij haar en op een vriendelijke toon en met een glimlach zei ze dat het lot bepaald had dat we elkaar op deze manier moesten ontmoeten. Ze stelde zich voor als Melody en nodigde me uit om samen te gaan zitten om kennis te maken. Ze bleek zeer aangenaam gezelschap te zijn met een prettige persoonlijkheid en het gevoel bekroop me dat dit wel eens een voltreffer kon zijn. Ik vroeg haar of ze tijd had om onze kennismaking voort te zetten op de kamer. Ze ging voor de sleutel en kwam terug met de mededeling dat we zo'n 10 à 15 minuten moesten wachten. Ze stelde voor om deze tijd in de bioscoop te verbrengen. We lagen nog niet goed en wel of ik kreeg een voorproefje van wat mij te wachten stond. Ze begon hartstochtelijk en passioneel te tongzoenen op een wijze die ik nog nooit in een club heb meegemaakt. Maar goed dat een mens ook door de neus kan ademen anders was ik in ademnood gekomen.

    Na een klein kwartiertje ging ze kijken of we geluk hadden en ze kwam met een sleutel terug. We hadden een kamer binnen en deze bleek uitgerust te zijn met oa een douche en bidet. Ik sprong snel onder de douche en zij waste haar poesje op het bidet. Ze stond me op te wachten met opengevouwen handdoek toen ik de douche uitkwam. Ze droogde me af en zakte door haar knieën. Mijn angel verdween in haar gulzig mondje en net als bij het tongzoenen bleken ook haar pijpkunsten van uitzonderlijk hoog niveau. Vooral de wijze waarop ze hem helemaal tot achter in haar keeltje liet glijden voelde waanzinnig aan. Ik voelde knikkende knieën opkomen en stelde voor om te verkassen naar het bed.

    We lagen compleet verstrengeld in elkaar en het zoenmonster in haar kwam naar boven. Langdurig hebben we getongzoend waarna ze al likkend met haar tong langzaam naar mijn angel ging. Wederom werd ik compleet weggeblazen door haar pijpkunsten. Om te voorkomen dat ik snel zou gaan komen dirigeerde ik haar in standje 69. Al vrij snel proefde ik de zoete nectar die haar verboden vruchtje afscheidde. Ritmisch bewoog ze over mijn tong en het kostte haar steeds meer moeite om te multitasken. Beetje bij beetje werd ik meer gesmoord door haar en gaf ze zich over aan haar eigen genot. Het blijft een heerlijk gevoel als een dame zich laat gaan. Het eindresultaat was een al dan niet gespeeld orgasme van haar zijde.

    Ze moest even bijkomen en vroeg of het ok was indien ze iets te drinken ging halen en vroeg of ik ook wilde. Bij terugkomst was ze weer op adem en bracht ze mijn angel weer op steekniveau. Nadat deze weer op gevechtssterkte was kwam ze on top. In een zeer langzaam tempo schoof ze over hem heen en weer terwijl we tongzoenden. Natuurlijk werden er nog wat standjes uitgeprobeerd alvorens we in missionaris de eindspurt inzette en tot een intens orgasme kwamen. Nadat ook het laatste druppeltje eruit of erin geperst was, het is net hoe je het bekijkt, moesten we even uitpuffen.

    Na enkele minuten begon ze aan de schoonmaak van mijn angel en deze reageerde er meteen op. Ze keek me lachend aan en vroeg of ze verder mocht gaan om met hem te spelen. Haar handvaardigheid bleek al snel van hetzelfde niveau dan de rest. Ze wilde graag nog wat standjes proberen die eerder nog niet aan bod waren gekomen. Soms lukt het om als een mitrailleur de orgasmes eruit te knallen als losse klodders en soms kost het wat meer moeite. Waarschijnlijk zat er te weinig tijd na de eerste. Ik had het idee dat ik eeuwig kon neuken zonder dat dit resultaat zou opleveren. Melody was van mening dat er toch nog slagroom op ons gezamenlijk toetje moest komen. Ze gaf aan dat ze er geen moeite mee had om mijn honing oraal tot zich te nemen. Nu heb ik daar geen moeite mee maar op de een of andere manier had ik het gevoel dat het afbreuk zou doen aan onze sessie. Als een ware kunstenares nam ze mijn angel in haar hand. Met wat olie erbij toverde ze hem om tot een penseel om haar eigen kunstwerk te creëeren. Het resulteerde in een kloddertje hier en een kloddertje daar op het bedlaken als canvas van haar werk. Nadat de troep die we gemaakt hadden was opgeruimd hebben we nog even in elkaars armen gelegen.

    Terwijl we ons gereed maakte om de kamer te verlaten zei ze dat we twee uur samen waren geweest. Een vluchtige blik op mijn horloge wees uit dat we de twee uur ruimschoots waren gepasseerd en ik vroeg of ze het zeker wist en het niet langer was. Ze was van mening dat het opfrissen, het halen van een drankje en de nababbel niet meetelde. Bij de kleedkamers haar toch €250 gegeven. Ze wilde dit in eerste instantie niet aannemen. Ik zei haar dat ze dit meer dan verdiend had, ook mede het voorproefje in de bioscoop. Ze bedankte me uitvoerig en vroeg nog twee keer of ik het zeker wist. Toen ik dat bevestigde knuffelde ze me bijna dood en zette haar dankbaarheid kracht bij met een langdurige tongzoen.

  44. Onderstaande 9 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (18 januari 2020),ju52 (18 januari 2020),mentholbear (10 maart 2020),Mr Pussy (24 januari 2020),mynasch (22 januari 2020),Patjax (18 januari 2020),Sjeufke (18 januari 2020),WANDELAAR5 (19 januari 2020),Wentelt Eefje (18 januari 2020)

 

 
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.

Babylon 468*60   Living Room 468*60