Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 214
  1. #151
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    kijk hier in Cluj-Napoca, hebben ze al een hotel naar haar vernoemd
    Toch te gek als je hier loopt en je ziet de naam Melody dat je aan een dvp moet denken.


    20200803_201559.jpg
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  2. Onderstaande 4 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 4 augustus 2020),ju52 (15 juli 2021),laplagne ( 3 augustus 2020),phoenix ( 3 augustus 2020)

  3. #152
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 10:51
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Misschien is Melody wel de eigenaresse van dit hotel. Deze dame deed altijd in Golden Time goede zaken. Ik weet hoe het voelt als een berg naar je is vernoemd.

  4. #153
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:21
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.990
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Ik zit nog niet zo lang in het vak als sommige ouwe rotten hier, maar waar staat BN voor? Ik ken alleen wijlen By Night.

  5. #154
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:35
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    348
    Discussies
    10
    Thanks
    2.856
    Thanked
    580 in 215 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik zit nog niet zo lang in het vak als sommige ouwe rotten hier, maar waar staat BN voor? Ik ken alleen wijlen By Night.
    Until about 2013, Blue Note was the legendary club in Düsseldorf (Blue Note, Rather Broich 9, 40472 Düsseldorf), from which the Panthera and AcaGold later emerged.

    And numerous legendary women, such as Melody, today Golden Time, then Laura.

    Unfortunately I didn't get to know the club anymore, but luckily a lot of the women who worked there. All top class.
    Laatst gewijzigd door ju52; 4 augustus 2020 om 06:02

  6. Onderstaande 2 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (17 oktober 2020),mentholbear ( 4 augustus 2020)

  7. #155
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 10:51
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Het is soms een beetje overdreven, maar er zijn gasten in Golden Time die voelen zich gezien hun gedrag ook een BN: bekende Nederlander.

  8. Onderstaande 2 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 augustus 2020),wooley ( 8 september 2020)

  9. #156
    Geregistreerd
    22 augustus 2018
    Last Online
    8 april 2024 @ 23:00
    Berichten
    9
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Is melody nu in LR?

  10. #157
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Neen, Melody is niet actief in clubs sinds maart (op 1 dag na begin oktober)
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  11. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (17 oktober 2020),krids70 (20 oktober 2020),mentholbear (17 oktober 2020)

  12. #158
    Geregistreerd
    11 september 2020
    Last Online
    7 november 2021 @ 19:28
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoe zit het met Kyra (duitse) is ze nu GT nog dicht is ergens anders? Altijd erg lekkere dame

  13. #159
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:35
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    348
    Discussies
    10
    Thanks
    2.856
    Thanked
    580 in 215 posts

    Standaard

    Melody now is a dangerous shark!!!

    Beware of Melody! She now has dangerous teeth since she is at the Sharks in Darmstadt.

    But the most dangerous are still their lips and especially their tongue.

  14. Onderstaande 2 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 juli 2021),pret (15 juli 2021)

  15. #160
    Geregistreerd
    26 januari 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 23:05
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vandaag Sharks bezocht. Volgens de dame aan de desk is Melody daar niet meer aanwezig. Iemand enig idee waar ze momenteel wel aan te treffen is? BVD

  16. #161
    Geregistreerd
    16 september 2021
    Last Online
    20 september 2021 @ 12:29
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Daar ben ik ook erg benieuwd naar….. kan niet wachten om weer eens (ergens) met haar te kameren

  17. #162
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:35
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    348
    Discussies
    10
    Thanks
    2.856
    Thanked
    580 in 215 posts

    Standaard

    The legendary Melody is since yesterday at
    FKK Venus in Hamminkeln,
    more beautiful than ever, with less kilos.

  18. Onderstaande 5 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (16 oktober 2021),Bluebear (16 oktober 2021),laplagne (16 oktober 2021),mentholbear (17 oktober 2021),Patjax (16 oktober 2021)

  19. #163
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    fabulous news!

  20. #164
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:21
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.990
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Heb nog niet eerder het genoegen gehad en zou graag eens met haar kennismaken. Weet iemand of ze er aanstaande dinsdag is?

  21. #165
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Heb nog niet eerder het genoegen gehad en zou graag eens met haar kennismaken. Weet iemand of ze er aanstaande dinsdag is?
    Ja Melody

  22. #166
    Geregistreerd
    4 juni 2021
    Last Online
    Gisteren @ 21:36
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    153
    Thanked
    75 in 33 posts

    Standaard

    Ja hoor, ik heb even voor je gebeld naar Venus, en ze is er dinsdag a.s!
    Werd wel aangeraden even de aanwezigheidslijst toch even te raadplegen dinsdag a.s. Voor de zekerheid.
    Als je in het bezit van van een mobiel, kun je misschien bij een volgende gelegenheid zelf even bellen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Heb nog niet eerder het genoegen gehad en zou graag eens met haar kennismaken. Weet iemand of ze er aanstaande dinsdag is?

  23. #167
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:21
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.990
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Ja Melody
    Jij deugniet die het niet weet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flinstone Bekijk bericht
    Ja hoor, ik heb even voor je gebeld naar Venus, en ze is er dinsdag a.s!
    Werd wel aangeraden even de aanwezigheidslijst toch even te raadplegen dinsdag a.s. Voor de zekerheid.
    Als je in het bezit van van een mobiel, kun je misschien bij een volgende gelegenheid zelf even bellen!
    Thx. Awl is meestal pas momentopname op de dag zelf, en dan ben ik al onderweg. En clubs zelf weten het vaak niet. Vandaar dat ik hoopte dat een ijsbeer misschien directe info had.

    Maar ik weet het, hoe wanhopig kun je overkomen menthol...

  24. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (25 oktober 2021),WANDELAAR5 (24 oktober 2021)

  25. #168
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:21
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.990
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Na de headsup op het forum dat Melody in Venus zou zijn neergestreken, besloten tegen m'n gewoonte in om Venus op niet tuin weer te bezoeken.

    Gelukkig bleek dame niet gepannenkoekt en hebben heerlijk van elkaar genoten in een uitmuntende doch nogal uitgelopen kamergang. Snap wel waarom ze miss ijsbeer 2017 was

  26. #169
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.915
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Goh......en daar heb je vier jaar voor nodig gehad om daar achter te komen.........knap hoor

  27. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 oktober 2021)

  28. #170
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Goh......en daar heb je vier jaar voor nodig gehad om daar achter te komen.........knap hoor
    Ja best wel want de rest van de tijd slaapt en eet hij in een club en zulke populaire dames moet je vangen en dat is dan lastig voor mentholbear
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  29. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Iorek (29 oktober 2021),mentholbear (27 oktober 2021),Toetebel (26 oktober 2021)

  30. #171
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.915
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Maar ben blij dat het hem na vier jaar toch gelukt is.........

  31. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 oktober 2021)

  32. #172
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard By the order of the Peaky fuckin Blinders!

    Geknipt uit mn bericht

    Ik word rond half vijf even wakker, kijk even bewonderend als Sandra langskomt maar verdulleme, daar in de hoek staat Melody met een ex-GT stamgast te praten. Geen idee of ze juist is aangesproken of juist van kamer komt, maar als ik haar goedendag zeg krijgt deze racebeer een dikke zoen en een omhelzing. Door de luide muziek begrijp ik haar eventjes verkeerd maar ze is inderdaad beschikbaar. Ik pak snel een douche en we besluiten maar gewoon een kamer op te zoeken om eerst half in elkaar verstrengeld wat herinneringen op te halen. Dat duurt vijf minuten en dan wordt praten langzaam zoenen. Melody kent inmiddels mijn muziektic en heeft haar smartphone op een spotifymix gezet. En verdomd als het niet waar is, ergens een halfuur later als ze me zachtjes maar beslist ligt af te zuigen komt die gekke Nick Cave met zijn Red Right Hand weer langs. Melody zelf reageert er ook heel positief op en laat me met een forse knal afgaan. BOEMM!! Alsof er een molensteen aan stress van mijn nek viel. Ik krijg even tijd om op adem te komen en net als deze racebeer heeft ze ook Peaky Blinders als favoriete serie van de lockdown omarmd. Het nummer gaat voor de veel ruiger verlopen tweede helft dan ook een paar keer op repeat want ze leek er echt door te worden opgezweept. Die doggy waarmee uiteindelijk motorplof 2 tot stand kwam is ook weer genoteerd op mn stappenteller: 8 minuten hardlopen a 253 calorieën. Inmiddels waren we wel 3 uur verder en was Caracol na afrekening en afscheid er als de kippen bij om het stokje over te nemen. "Flik dat niet nog een keer hè" verwijt ie me vriendelijk. Daar kan deze racebeer echt geen uitingen over doen

    "You don't have no money? He'll get you some
    You don't have no car? He'll get you one
    You don't have no self-respect. You feel like an insect
    Well don't you worry buddy 'Cause here he comes
    Through the ghettos and the barrio and the Bowery and the slum
    A shadow is cast wherever he stands.
    Stacks of green paper in his Red right hand"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  33. Onderstaande 7 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (27 oktober 2021),Kurt Cobain (26 oktober 2021),Liefje (26 oktober 2021),mentholbear (27 oktober 2021),Patjax (26 oktober 2021),WANDELAAR5 (26 oktober 2021),Wentelt Eefje ( 6 februari 2022)

  34. #173
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:21
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.990
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ja best wel want de rest van de tijd slaapt en eet hij in een club en zulke populaire dames moet je vangen en dat is dan lastig voor mentholbear
    Lol, even was ik nog bang dat ze gepannenkoekt zou zijn, zoals Anka vandaag.
    Ik ging namelijk eerst ontbijten en heb d'r erna een poosje niet gezien. Voordeel van een dagje uit is dat je de tijd hebt. En dat werd beloond. Uiteindelijk was ze gisteren wat later op de avond wel makkelijk aan te spreken aan de bar.

  35. #174
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    van mijn stukje bij Venus algemeen: lofzang voor Melody



    Saunaclub Venus dd 4-11-2021 sessie met Melody


    Bruckner 5, Mozart 39, Lassus Modulus quinis vocibus,

    Al deze melodieën passeerden de revue bij de ontmoeting na een aantal jaren met Melody in Venus. Een tweetal weken terug had ik in Venus een prima dag, maar zoals velen opmerkten er ontbrak een deuntje. Ik zag nu om 11:00 dat Melody er daadwerkelijk was, en spoedde mij naar Hamminkeln. Kwam rond tweeën aan, en werd hoffelijk binnengelaten.

    Een aantal prachtige meiden waren aanwezig, maar geen spoor van Melody. Het leuke is als je er net een keer geweest bent dat een aantal meiden je herkent. Leidde tot een aantal plezierige gesprekjes met bijvoorbeeld Anka, Cataleya, Sabine, die me anders waarschijnlijk toch niet echt hadden gezien. Moest me enorm bedwingen om niet een ouverture te laten plaats vinden. En ja hoor, na een forse periode dook daar ineens Melody op. Kennelijk had ze nog een andere afspraak, maar ik werd beloond en ze maakte onmiddellijk tijd voor me. Die ander moest nog maar even wachten….

    En wat een sessie werd het met Melody. Ooo lalala. Zoenen en pijpen als geen ander. Het was/is niet voor niks Miss Ijsbeer jongens. Ze iets niets verleerd door de corona crisis. En dan ook nog een hartstikke leuke meid, die genoot van onze sessie. Waar ze helemaal blij van werd. Wat een heerlijke illusie! Ik had natuurlijk een chocoladeletter M meegenomen.

    Tomas Luis Da Victoria, Gesualdo (kom op IJsberen ff googelen) al deze melodieën opgewekt door Melody! Zin in het leven!!!




  36. Onderstaande 6 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 7 november 2021),Husky ( 5 november 2021),Megaboob ( 5 november 2021),mentholbear ( 6 november 2021),WANDELAAR5 ( 5 november 2021),Wentelt Eefje ( 6 februari 2022)

  37. #175
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard Melody

    Bij mijn clubverslag: Vrijdag 22 januari 2022, FKK Sauna Club Venus, Hamminkeln

    Er zitten een aantal DVPs die ik ken van andere clubs, maar ook een mij onbekende met een leuk maar licht ordinair koppie en een prettig brutale uitstraling. Ze lijkt me een jonge dertiger en met haar ontspint zich een spontaan en zeer aangenaam gesprek. Heel even wordt de barkeeper erin betrokken omdat hij zich erin wil mengen (we zien beiden zijn oren spitsen) en daarna kwebbelen wij verder. Ze vindt het bizar dat iemand na een nachtdienst en slechts een paar uurtjes slaap al in de club is, maar ik verzeker haar dat vaker te doen en juist zo lekker ontspannen de wellness gebruikend weer “tot leven te kunnen komen”. Ze komt uit haar stoel dicht tegen me aan staan en onze handen gaan bij elkaar op verkenning uit, waarbij ze zegt dat ik haar niet mag vergeten als ik tot leven kom, of vraagt ze, maak ik een kans als ik je verder probeer te verleiden, want je ogen twinkelen.

    Vanaf het moment dat ze (tegen me aan) is gaan staan voel ik mijn geilheid exponentieel toenemen en ik zeg dat ik als ik haar was er nog iets aan verleidingskunsten tegenaan zou gooien. Maar dat ik in dat geval ook haar naam wel graag wil weten… … het plichtmatige namen uitwisselen en handjes schudden heeft tot dan nog niet plaatsgevonden. Ze heet Melody en komt uit Bulgarije en inmiddels weet ik het zeker. Ik ga niet verder hoeven herstellen maar ben zo geil, dat we nu een kamer gaan opzoeken. Als ik aangeef wel nog eerst even weer te gaan douchen wordt dat zeer gewaardeerd. Ze loopt mee, doucht niet mee, maar staat wel bijna bij onder de straal door te kletsen. Als ik me afdroog en zoals gebruikelijk eerst mijn haar gedaan heb, dat dan wild uitstaat, zegt ze onmiddellijk dat ik niet mag kammen of borstelen, ze vindt dit geweldig en wil dat ik zo mee ga naar de kamer. Uiteraard is haar wens mijn commando.

    … of Life

    https://youtu.be/2NUPZFPfO10

    Ze start een Spotify playlist, ik geef aan geen haast te hebben en geheel zelf verantwoordelijkheid voor de kamerduur te nemen. Melody vraagt of ze een paar minuten van die tijd mag stelen om de betekenis van mijn tatoeages en sieraden te achterhalen. Met alle plezier en het resulteert erin dat ze met een grote grijns een andere playlist start die precies in de roos is. Dat zijn haar tongzoenen ook, ik geniet met volle teugen van haar diepe intense manier van tongen. Zij ook van de mijne lijkt het en even later blijkt het als ze heel even pauzeert en zegt: “Je maakt me helemaal gek! Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iemand zoende die zo precies zoent als ik het lekker vind.” Ik beaam dat het me precies zo vergaat en ineen gestrengeld tongzoenen we heftig door. Onze handen strelen en kneden, maar gaan bij de primaire erogene zones niet verder dan uitdagend teasen. Heel even overweeg ik om gewoon anderhalf uur zo te gaan liggen tongzoenen, want dit is echt heel bijzonder! Toch doe ik dat niet en als ik Melody voorstel haar andere lippen te gaan kussen en met haar klitje te gaan tongworstelen wordt dat in blijde afwachting van wat zou kunnen komen geaccepteerd. Een snelle blik op mijn wijzerplaat leert me dat we minimaal een half uur heerlijk hebben liggen tongen.

    Go Dung

    https://youtu.be/g30JOxY2PUU

    Het is een genot haar kutje te verwennen en ze reageert er ook daar perfect op. Lekker fris kaal kutje met mooie schaamlippen en mijn lippen, tong en zachtjes ingezet zelfs mijn tanden zorgen ervoor dat mijn kin natter en natter wordt. Melody lijkt ondanks het vroege uur op zoek te gaan naar een hoogtepunt en laat zich gewillig tijdens het likken vingeren en na het rimmen ook daar. Om zichzelf het laatste zetje te geven doet ze iets dat mij laat gniffelen. Een ex van me had ook altijd de neiging om als ze er bijna was maar nog een klein zetje nodig had haar eigen navel te vingeren. Wat een genot als de inspanningen beloond worden, heb echt met plezier - zie ik even later - drie kwartier diepzeegedoken zonder duikbril. Ik ga langzaam naar boven om haar weer te kunnen tongen en mijn lul glibbert er maar net heerlijk overheen en weer en heen en weer, maar het is me te gevaarlijk en haar ook. Als “beloning” wordt mijn hele lichaam maar vooral mijn inmiddels om verlossing schreeuwende lul door haar lippen en tong verwend terwijl ondertussen haar handen ook overal over mijn lijf zwerven. Daarbij verliest Melody niet één keer het oogcontact, of het nu direct of via de spiegels is, en doet uiteindelijk de witte zaadfontein spuiten tot mijn volle volle genot en tevredenheid. Echt een fantastisch potje sex, dat we afsluiten door nog even lekker tongend in elkaar terug te kruipen voordat de klodders verwijderd gaan worden.

    Grappig genoeg hebben we allebei geen bedrag genoemd na het verlaten van de kamer. Als ik Melody het geld overhandig bij de receptie en zij het natelt blijkt niet alleen bij het tongzoenen “twee zielen, één gedachte” te gelden. Heb niet meegedaan aan de recente Miss Ijsbeer verkiezing, maar die van mij voor 2022 staat al vast.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  38. Onderstaande 17 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 januari 2022),buttlover (24 januari 2022),Dino-007 (24 januari 2022),forgetskinnyletsgetfatty (23 januari 2022),Hansibeer (26 maart 2022),hasta la pasta (23 januari 2022),Klatergoud (24 januari 2022),Megaboob (23 januari 2022),mentholbear (23 januari 2022),Monkeybone (24 januari 2022),mynasch (24 januari 2022),noglangnietuitgewandeld (23 januari 2022),Patjax (23 januari 2022),satanic surfer ( 2 februari 2022),Sphinx (23 januari 2022),uurtje (23 januari 2022),Wijze grijze (23 januari 2022)

 

 
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.

FKK Artemis 468*60