Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Rotes Gesicht Amersfoort amateur gangbang

    In mijn zoektocht naar seks, nee naar de wereld van seks waar ik iets in te halen hebt waar momenteel elke maand elk jaar een tropenjaar is ben ik beland in een geheel ander spectrum van de seks.
    Ik ga Duitse clubs echt niet vaarwel zeggen, geen denken aan maar af en toe wat ander spijs, ja lekker.

    Ik ben daar zo'n 6 maanden geleden in aanraking gekomen en nu gister weer een keer.
    De Jambers krochten van seks en waar de types als Bridget Maasland en bij BNN op tv stiekem zitten te gniffelen over wat er allemaal gebeurd maar wat er gebeurd zag je nooit.

    Nee ik heb het over de amateur seks en dan wel de snoeiharde amateurseks.
    Erofeestjes brengt koppels, single vrouwen en genoeg single mannen samen om met elkaar (hetero) gangbang seks te hebben.
    Eigenlijk een parenclub+ (PC) en die plus slaat op koppels die het klappen van de zweep kennen en mannen die wel eerst vooraf 'gekeurd' moeten worden op looks alvorens ze meemogen doen.
    Bierbuiken, tatoo Bob, babyboomers of quasimodo's kom je er niet tegen, Brad Pitt ook niet alleen als ik zelf in de spiegel kijk
    Vrouwen zijn van partytreff B en C garnituur in de leeftijd van 25 tot tegen de 50

    Het is betaalde seks want zonder een inkomsprijs voor heren alleen €50,- voor een lange avond tot 2 uur AM kom je niet binnen maar de vrouwen zijn allen de viva/libelle lezers.
    Overdag secretaresse of huismoeder maar s'avonds seksloeder.

    Tot zover de inleiding.
    Na te zijn omgekleed in een PC outfit boxer ipv handoek/badmantel ga je eerst wat socialen met de rest en met de dames en als het moment daar is begeeft een groot deel richting speelweide waar een 20 tal matrassen op de vloerliggen die al snel volstroomt met wild neukend/ zuigende/ likkende/ vingerende mensen en als nel loop je naakt rond

    Zo was ik begonnen met een leuk blondje brit te likken te pleasen en lekker mee te tongen en onderwijl werd ik afgezogen en afgetrokken door een andere vrouw.
    Nu wordt ik al megageil als ik lig te likken en als ik ook nog afgezogen/afgetrokken wordt kwam het moment point of no return vrij snel.
    Gespoten in de rondte waar ze nog net wat klodders van wist op te vangen, met haar ben ik maar direct verder gegaan; tongen, likken en zij pijpen waar de klodders sperma nog opzaten.
    Eenmaal weer volledig op sterkte heb ik haar klaargeneukt en kwam zelf ook weer een tweede keer achter elkaar.

    Een beetje de leidraad van zo'n avond.
    Neuken de hele avond als je kunt of mag want het blijft wel een PC je moet wel in de smaak vallen (klik).
    Als het niet meer gaat of als je denkt dat je het zwaar krijgt verkopen ze ook nog wat seksdoping boven de toonbank.
    Zelf heb ik het niet nodig.
    Ik spotte een leuk Chinees/spleetoog vrouwtje Liena of zoiets alleen aan de bar zonder haar mannetje en deze eerst lekker gemasseerd van achter en al snel greep haar handje achter d'r rug raak.
    Ze draaide zich om en heb haar van voren bewerkt om d'r in de mood te krijgen het duurde niet lang daarna of we lieten ons drankje alleen en zochten een plekje op de vloer.
    Ze was even voor mij en maande een man die haar al zat te neuken weg.
    Het was GFE seks in een wilde orgie, contradictie in terminus maar het kan.
    Nu streef ik altijd naar gelijkwaardige GFE seks of voor haar een BFE en het is me weer gelukt met de juiste instrumenten respect, liefde en met de juiste touch.

    Dit is compleet anders en niet te vergelijken met een PT
    Als een clubdame zegt ik kom ik kom Als daar zo'n vrouwtje zegt ik kom ik kom als je d'r ligt te vingeren/neuken ga er maar van uit dat ze komt
    Glijmiddel niet nodig, het geil druipt eruit en vochtige doekjes ook niet, direct met de blanke sabel de mond in om daarna weer diep te tongen.
    Beffen is wel iets anders, de klinisch schone kutjes met rozenbottel smaak zoals in de clubs ben ik er niet tegengekomen, wel de smaak van geil en het echte leven.

    Goed als je PC's gewend bent of als je PT's gewend ben en je denk dat je in aanmerking komt om toegelaten te worden en bent wel in voor een geile spetterende avond probeer het eens.
    De avonden zijn bijna altijd stijf uitverkocht, 15 á 20 koppels 40 á 50 mannen en je kunt ze vinden bij sexjobs of googelen.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 november 2012),hansdordt ( 7 juli 2013),joop slim (10 november 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    17 november 2019 @ 18:06
    Berichten
    80
    Discussies
    3
    Thanks
    434
    Thanked
    272 in 46 posts

    Standaard

    Ik was voor het eerst op het gangbangfeest in Amersfoort.
    Aangemoedigd door de recencie en enig overleg met Nibor76 besloot ik me in te schrijven hiervoor. Enkele dagen later kreeg ik de mail met daarin de uitnodiging.
    Dit was voor mij een hele gewaarwording maar heb al wel ontdekt dat dit helemaal mijn ding is.
    Groot verschil met de Duitse partytrefs en saunaclubs is dat de dames die hier komen übergeil zijn. Leuke bijkomstigheit was dat je in gewoon Nederlands de gasten kunt aanspreken en de dames duidelijk kunt maken hoe geil je wel niet bent….en dat was ik……
    Ik heb enkele dames (stuks of 3) de hele avond zowat alleen maar op de matras zien liggen, deze zijn 3,5 a 4 uur lang volledig doorgeneukt en ondergespoten.
    Er werden enkel dames gesandwiched en een enkele dame met een zweepje behandeld.
    Op een gegeven moment werd een dame in de sling bewerkt met een flinke dildo, ze bleef maar klaarkomen……
    Als hier een dame zegt “ik kom” nou dan reken maar dat ze ook echt komt…….

    Aangezien ik voor het eerst was eerst maar eens 2 biertjes voor de ergste schrik zullen we maar zeggen. Ik moest eerst wat in de stemming komen.
    Toen de party eenmaal van start ging stond er een groot aantal kerels aan de rand van de matras mee te kijken, onder hen ook een lekkere Milf, ik schatte haar een jaar of 35 a 40.
    Deze lekkere dame was nog voorzien van een mooi topje en een stringetje en stond pal voor me. Ze merkte dat ik vlak achter haar stond en begon lekker met haar kontje tegen mijn inmiddels al flinke paal te rijden.
    Een voorbijkomende beer begon haar uitbundig te tongen terwijl ik achterlangs al met haar kutje speelde. "Kom …..neuk me" zegt ze …..oke…..rubbertje erom en daar ging ik dan, temidden van de vele toeschouwers aan de rand van de matras neukte ik staand deze heerlijke milf. Nadat ik klaarkwam kijkt ze om en vraag: “ lekker hè..?” en “zeg eh…..hoe heet je eigenlijk”……..geweldig.
    Hier en daar een praatje gemaakt en vervolgens een dame die in de sling hing genomen.
    Dit was ook nieuw voor mij, niet voor deze dame, zij liet zich gewillig achtereenvolgens door wel 5 beren neuken en dat terwijl ze telkens een pik in haar mond nam…..en dat alles terwijl haar eigen vent er met een big smile bij stond… Aan het eind van de avond met dit stel nog even een leuk gesprekje gehad.
    Op de bankjes werd een leuke goed uitziende milf (40+) doggy genomen terwijl er 2 kerels voor haar ombeurten een pik in haar mondje duwden, ze was bloedgeil.....
    Toen ik eenmaal was begonnen haar (eveneens) doggy te neuken zegt ze opeens……in m’n reet, stop dat ding in m’n reet……oh….
    Op hetzelfde moment dat ik klaarkwam spoten de beide beren haar hele gezicht vol, owh…..wat een geil gezicht.
    Vervolgens richtte de dame zich op en draaide haar gezicht naar achteren en pakte mij vol op m’n bek en begon me met een enorme passie te tongen……
    Zoiets geils had ik nog niet eerder meegemaakt, zowat bij het ranzige af……
    Na een korte pauze van mijn kant met een lekkere douche ( ja….de meeste dames gingen gewoon door) spotte ik op de matras een leuke griet die doggy werd genomen.
    Ik knielde bij haar gezicht en al snel nam ze mijn inmiddels weer gegroeide paal diep in haar mondje (zeg maar keeltje).
    Toen de neukende beer eenmaal voldaan opstond was het mijn beurt.
    Ik vroeg haar standje 69 zij onder, waarbij mijn “kleine vriend” tot aan de wortel in haar keeltje verdween.
    Toen we wisselden (zij boven) kwam ze gillend klaar waarbij ze een flinke straal zo recht in m’n gezicht spoot, het liep in m’n neus en over m’n gezicht….en ze bleef minuten lang maar klaarkomen, onvoorstelbaar geil was deze lekkere meid.
    Toen onze gezichten later dicht bij elkaar kwamen fluisterde ik in haar oor “ik wil je neuken….nu!!)
    Haar vervolgens in diverse posities geneukt waarbij ze zeker nog 3x klaarkwam.
    Later op de avond waren de matrassen op de grond op enkele plaatsen bijna doorweekt van het geile sap van de dames en lagen de condooms overal verspreid over de vloer.
    Er hing gewoon een geur van sap, zaad en rubber van condooms en dat alles vermengt met een bierlucht op de achtergrond.
    Enkele vrouwtjes werden compleet afgeneukt en overladen met veel zaad en leken er geen genoeg van te kunnen krijgen.

    Nee……Rezaes heeft al best een aantal vrouwtjes verwent in z’n leven, maar dit sloeg werkelijk alles.
    Nooit eerder een gangbang gedaan maar dit was helemaal top, en dat buiten het door mij over het algemeen zeer gewaardeerde Niederrheingebiet……

    Groet Rezaes

  4. Onderstaande 13 leden hebben Rezaes bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 juli 2013),BSesamstraat ( 7 juli 2013),gignnl ( 6 juli 2013),hallodaarbenikweer ( 7 juli 2013),hansdordt ( 7 juli 2013),joop slim ( 7 juli 2013),Megaboob ( 7 juli 2013),MiniME ( 7 juli 2013),Nibor76 ( 7 juli 2013),rob333 (11 juli 2013),Teiresas (12 juli 2013),Tony M ( 7 juli 2013),Wijze grijze ( 6 juli 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezaes Bekijk bericht
    Ik was voor het eerst op het gangbangfeest in Amersfoort.
    Aangemoedigd door de recencie en enig overleg met Nibor76 besloot ik me in te schrijven hiervoor. Enkele dagen later kreeg ik de mail met daarin de uitnodiging.
    Dit was voor mij een hele gewaarwording maar heb al wel ontdekt dat dit helemaal mijn ding is.
    Groot verschil met de Duitse partytrefs en saunaclubs is dat de dames die hier komen übergeil zijn.
    Mooie recensie. Dit soort parties zijn idd een heel stuk geiler dan de partytreffs/Pcs, waar je veelal gewoon afgewerkt wordt door totaal niet-geintereseerde meisjes. Gelukkig zijn er niet alleen in NL, maar ook in D dit soort parties (zie eerdere recensies oa over SS, SG, Zhuzha, GB01, SF, etc, etc) waar veelal alleen echt geile dames zijn die helemaal los gaan, en niet vies zijn van een druppel sperma! )

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  6. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Rezaes ( 7 juli 2013)

  7. #4
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    In mijn zoektocht naar seks, nee naar de wereld van seks waar ik iets in te halen hebt waar momenteel elke maand elk jaar een tropenjaar is ben ik beland in een geheel ander spectrum van de seks.
    Ik ga Duitse clubs echt niet vaarwel zeggen, geen denken aan maar af en toe wat ander spijs, ja lekker.
    Ik begin met mezelf te quoten.
    De avond en nacht die ik meemaakte bij erofeestjes ga ik niet in een reguliere Duitse club vinden/overtreffen qua authentieke geilheid aan het eind meer.

    Je hoeft niet altijd een verslag/recensie te schrijven anders wordt het gauw gesneden koek maar wat mij die nacht is overkomen.
    Nee dat kan ik echt niet stil houden.

    De avond was gewoon goed niet heel bijzonder of is het dat je de grenzen steeds hoger legt.
    Eigenlijk normaal wat geen verslag behoeft te krijgen.
    Het begon druk ik was op tijd zo’n kwartier te vroeg dus nog even radio1 voetbal geluisterd en wat gesmartphoned mezelf weer moed ingepraat luchtje opgedaan en er naar toe gelopen.
    Gelijk maar omgekleed en een beetje overdressed in een boxer nam ik plaats aan de bar voor een biertje.
    Kun je gelijk een beetje rondkijken wie of wat er is, Razaes dit keer niet (dat wist ik) had hem graag willen zien en ik weet zeker dat hij er ook graag had willen zijn, volgende keer weer.
    Elke maand is er een feestje maar elke maand weer, nee je moet het spannend houden er moet wat tijd tussen zitten.
    Nu was een maand of 4 á 6 wel erg lang dus (ik) was erg ge(spannend) van de geiligheid.
    Gezonde spanning, de spanning die je hebt dat je toen je er voor het eerst was de spanning voor de dag dat je wist die gaat komen.

    De spits beet ik af met de Chinese mooie L.
    Heeft wat weg van deze vrouw
    1795587.jpg
    http://xhamster.com/movies/1795587/d...for_money.html


    Ze is bloedgeil, een strak onderstel, pijpt zuigend komt klaar met beffen en vaginaal komt ze ook klaar met neuken en geniet van een lekkere tongzoen.
    Op en top vrouw met gevoelige tepels als peuken en wist mij nog heel goed echt weer genoten.

    De tweede sessie was van een vrouw zwartkortharige, halverwege de middelbare leeftijd, noemt zichzelf tortelduifje.
    Op dit feestje zijn alle vrouwen wel mijn favoriet.
    Deze vrouw is ook puur geil en die gaf ik ook flink van langs terwijl ze een andere lul zat te pijpen zat ik nog tussendoor te tongen met een vrouw die ook bezig was met een andere stud in cowgirl.
    Ook dit ging weer veel te snel voorbij en met enige jalousie bekijk je dan hoe die vrouwen maar kunnen doorgaan orgasme na orgasme.

    Na een douche eerst wat rust al wordt rust je niet gegund en rust is niet waar je voor komt dus me weer naar de mat begeven.
    Nu naar de sling waar een blonde slanke vrouw alvast wat mannen stond op te geilen en ik me zooi ook liet vallen.
    Eenmaal in de sling met d’r voeten in de stijgbeugels werd ze om beurten geneukt door een groepje mannen.
    Ik zat met nog andere in de pijp zone.
    Daar werd ik ombeurten gepijpt in het ritme van het geneuk soms was het ‘frotting’ met twee eikels tegen elkaar en zo het mondje vullen.
    Deze vrouw heb ik na de slingsessie nog op de mat geneukt klaar gebeft en getongd/gevingerd.
    Zelf kreeg ik het gevoel van dat Point of No Return niet, gevalletje overbelasting iets wat niet zo raar is.

    De vierde sessie was met een blonde B mij ook niet onbekend van vorige keren maar toch nog iets nieuws ontdekt.
    Na eerst een plekje opgezocht op de mat. Het leek wel alsof je moet rennen na de tune bij de botswagens en blij was je dat je zat of in dit geval lag.
    Daar eerst op verkenning uitgegaan kijken waar wat voor dient nou deze vrouw was zeker nog niet over haar hoogtepunt heen. Op alles reageerde ze heel elektrisch.
    Ik begon haar te beffen met variatie, diepte en snelheid/ tongpenetratie. STOP!! zei ze ik moet je waarschuwen "het is heel lekker als je doorgaat gaat het nat worden".
    Ik moest het ervaren en voorzichtig ging ik door sneller en sneller en opeens ja! het spoot er uit. Nee geen pies het was wat zoetig en zoutig en doorzichtig.
    Na de eerste stralen weer langzaam de gleuf schoongelikt en weer opnieuw begonnen.
    Dit maal stopte ik niet met likken en ging ik door tot ikzelf gesquirt werd.
    Dit vroeg maar om en actie. Condoom gepakt en geneukt. Het aantal kutspasmes kon ik niet meer tellen maar deed de nauwheid van het kutje goed.
    Meerdere malen duwde ze me van d’r af ze zat aan de max.
    Toen ik het doorkreeg wanneer dat kwam hield ik in maximale diepte rust waarna ze de stam met d’r spieren omklemde.
    Ik kon weer neuken naar het volgende intermezzo tot mijn Point of No Return zich aandoende.
    Vanaf dat moment geen breaks meer vanaf dat moment een race naar de finish.

    Met 4 vrouwen geneukt drie keer klaargekomen een eerste squirt meegemaakt.
    Eigenlijk goed, een geslaagde avond waar je toch tevreden van naar huis kan rijden in de nacht maar niet echt een overtreffende ervaring daar ik er nu al 5x geweest was.
    Dat naar huis rijden deed ik wel maar niet in de nacht, dat werd de ochtend om 5 over 6!!
    De dag dat je wist die gaat komen wist ik niet
    .
    .
    .
    .
    .
    Zo'n beetje tegen het einde van erofeestjes aan sprak ik een Duitser aan in Nederduits/Nederlands en na wat chitchat als waar kom je vandaan, kom je hier vaker blabla en hast du noch lust en hij vroeg me of ik zin had in een privé afterfeestje met hem en zijn vrouw in een goldentulip hotel
    Ik moest 5 seconden nadenken en zei ja, kennis gemaakt met zijn vrouw N met een diepe tongzoen wow! wat een lekker ding

    Ik zag ze al bij het begin het omkleden, een lange slanke vrouw met Balkanbloed uit Montenegro, hoerenschoenen met +15cm hakken waardoor ze nog langer werd, gebruind lichaam een tattoo kunstwerk op haar rug geen trampstamp maar echt kunst, Klitpiercing/tepelpiercing leuk koppie onschuldige maar ook bloedgeile zaadvragende ogen maar….. out of my league dacht ik toen al maakte mijn ogen wel al speels contact.

    Jackpot. Een andere luckygast was ook gestrikt ene V weer een ander uiterlijk dan ik. Haar mannetje heeft een paar leuke mannen uitgekozen moet ze gedacht hebben.
    Samen vertrokken voordat de tl verlichting aangaat en na een ritje van 3 minuten aangekomen bij het hotel daar quasi nonchalant langs de nachtportier gelopen met z'n viertjes.
    Na 10 minuten waren al onze kleren uit en lagen we te neuken, eerst omstebeurten anale sessies anyway van A tot Z.
    Van binnenkomt tot 5 uur hebben we haar aan een stuk door geneukt.
    In Doggy, in cowgirl, in piledriver, in sleepingstandje, in 69, spooning, benen in je nek, één been in je nek, in spagaat, Russisch, vingeren/fisten, Grieks/prostaatmassage, Frans en diep oraal geneukt tot aan de stam met opgeschuimde spuug.

    Er waren zo'n 40+ condooms en meer de helft is opgegaan die nacht.
    In drie uur tijd hebben we haar eigenlijk zonder noemenswaardige pauze continue aan een stuk door geneukt en daarin afgewisseld met zijn 3en ik, de andere Lucky-one en haar man die er soms-al waren het een cuckold- ervan genoot hoe zijn vrouw door een paar flinke studs genomen werd en ze het soms even niet meer had en gilletjes moest inslikken om geen problemen te krijgen met de nachtportier.

    En toch maar één keer klaargekomen en dat was tegen het einde aan alsof alles eruit kwam ik laat me dan compleet gaan en met oerkreet rukte ik het condoom eraf en spoot het over haar kunstwerk, haar man wreef de sperma uit over haar rug die glom van zweet en sperma.
    Vol bezweet alsof je uit een sauna komt hart bonkt als een gek en de pijn in je pik die je weer gaat voelen, rood, dik, gezwollen, branderigheid van het schuren, aftrekken, samenknijpen en wat dies meer zijn een drie uur durende sessie waar ik meerdere keren tientallen minuten aan een stuk door in hoog tempo neukte met de complimenten van haar man voor mijn conditie.
    Maar even mijn pik met rust gelaten dus en het vrouwtje terwijl ze weer gedekt werd minuten lang lopen tongen wat je bij de vogels ziet nog nooit meegemaakt zo intens en haar man d'r hoofd tegen die van mij aandrukkend. En de ademnood als ze weer een orgasme kreeg alsof de lucht uit mijn longen gehaald werd.
    Nog een laatste beurt gegeven toen ik hem weer hard kreeg en daarna douchen en samen met die maat zijn we weer met een strak gestreken gezicht langs de nachtportier gelopen. Het was inmiddels 6 uur en ik reed het licht tegemoet.
    Half 8 am was ik thuis na een Burger King stop en rond een uur of twee in de middag ontwaakte ik.

    Echt zo geil die nacht dit overtrof alles, dames in Xanten of in Cleopatra of waar dan ook zijn girl scouts die enkel geile koekjes verkopen voor €€€ vergeleken met dit seksloeder en de dames eerder die dag.
    De grens is weer verlegd, wil ik dat in Duitsland opzoeken zal ik een grens over moeten gaan
    Laatst gewijzigd door Big30; 9 september 2013 om 21:26 Reden: namen

  8. Onderstaande 12 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 september 2013),Agronymus1 ( 9 juni 2018),Badslippers ( 8 september 2013),der lickmeister ( 8 september 2013),Don Rudo ( 8 september 2013),dre195mm ( 9 september 2013),gignnl ( 8 september 2013),hansdordt ( 8 september 2013),MiniME ( 8 september 2013),Rezaes ( 8 september 2013),rob45 ( 8 september 2013),Teiresas ( 8 september 2013)

  9. #5
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Is er iemand van de beren wat meer recentelijk nog naar zo'n GB van Erofeestjes in Amersfoort geweest?

    Op hun website ziet het er allemaal wel veelbelovend uit....
    http://www.erofeestjes.nl
    "Ohne Spaß kein Fun"

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.