Sara heb ik aangetroffen langs de weg tussen Braila en Galati. Net buiten Braila is een soort van parkeerplaatsje en daar staan 4 a 5 dames die daar duidelijk niet aan het picknicken zijn.

Sara is al wat ouder, 26 jaar, en bleek redelijk goed Duits te spreken. Ze gaf ook aan in Duitsland gewerkt te hebben in een aantal clubs. Ze noemde wat namen, maar geen clubs waar ik ooit geweest ben. Deze dame heeft blond haar, slank figuur en is ongeveer 1m65. Gebit vertoonde wat mankementen in de vorm van missende tanden en wat scheve tanden. Van de dames die er stonden leek me dit wel de mooiste.

Uiteindelijk haar meegenomen in de auto, een stukje gereden richting een maisveldje. Voor ze begon aan de klus waarschuwde ze nog wel even dat als er politie zou komen, dat de rekening dan voor mij zou zijn. Goed, als ze een beetje kan zuigen is dit een kwestie van een paar minuten en de kans dat er dan net politie komt zeiken is vrij klein. Daar heeft ze me voor 50 lei een blowjob gegeven. Dat deed ze goed. Zo goed dat ik al vrij snel me niet meer in kon houden en haar mondje vol heb gespoten. Een hele nacht in een hotel zou 500 lei kosten. Iets zei me dat die prijs best onderhandelbaar is. Ben niet ingegaan op haar aanbod. Haar netjes teruggebracht naar de plek waar ze stond. Ze staat daar naar eigen zeggen dagelijks tot het donker wordt. Daarna weer verder gegaan richting Galati.