Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    Vandaag @ 19:59
    Discussies
    4632
    Thanks
    46

Standaard Seks niet langer populairste zoekonderwerp

Bron : NU.nl

Uitgegeven: 7 september 2006 14:58
    Laatst gewijzigd: 7 september 2006 15:12

AMSTERDAM - Seks is niet langer het meest gebruikte zoekonderwerp op internet. Uit recent onderzoek is gebleken dat de hedendaagse internetter meer interesse heeft in zakengerelateerde onderwerpen, zo melden Australische media donderdag.

Sinds de jaren negentig stonden er voornamelijk seksgerelateerde onderwerpen in de hoogste regionen van meest gebruikte zoektermen. Maar liefst 17 procent van alle zoekopdrachten had met seks te maken. Dat cijfer is nu gedaald naar 3,8 procent.

Uit onderzoek van de Queensland University en de Pennsylvania State University is gebleken dat internetters tegenwoordig het meest zoeken naar zakengerelateerde onderwerpen. Maar liefst 30 procent van zoekopdrachten heeft met zaken te maken. Daaronder valt ook het kopen en verkopen van producten op het web, zo verduidelijkt een van de onderzoekers.

Andere populaire zoektermen zijn mensen, reizen, plaatsen, computers, gezondheid, onderwijs en entertainment. Het onderzoek is vooral toegespitst op het zoekgedrag van Europeanen en Amerikanen. Maar liefst 30 miljoen zoeksessies werden geanalyseerd.

Vrouwen

"Het stijgende percentage vrouwelijke internetters heeft er mede voor gezorgd dat het zoekonderwerp 'seks' van zijn troon is gestoten", aldus onderzoekster Amanda Spinks van de Queensland University. "Pakweg tien jaar geleden maakten vooral jonge mannen deel uit van de internetbevolking. Tegenwoordig surfen ook kinderen, moeders en oma's op het web."

Daarnaast is de daling te wijten aan het feit dat er steeds meer informatie op internet te vinden is. "Vroeger waren er weinig zakengerelateerde websites te vinden. Tegenwoordig barst het van de zaken- veiling- en handelssites."
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Discussies
    495
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    "Het stijgende percentage vrouwelijke internetters heeft er mede voor gezorgd dat het zoekonderwerp 'seks' van zijn troon is gestoten", aldus onderzoekster Amanda Spinks van de Queensland University.
    Die zoeken allemaal op "ijsbeer" :D
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Discussies
    880
    Thanks
    4.703

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Die zoeken allemaal op "ijsbeer" :D
    Of sex ... ,
    :D :D :D

IJsberen voelen zich thuis rond het noordpoolgebied op drijvende ijsschotsen en in open zee. Aan deze barre streken zijn ze voortreffelijk aangepast. De ijsbeer kan van 250 kg tot 700 kg wegen en 80 cm tot 3 cm hoog. Dankzij de zwemvliesjes aan hun klauwen en de stroomlijn van hun lijf zijn het goede zwemmers, die het lang kunnen volhouden. Een ijsbeer duikt heel graag, ook is hij een geduldige jager.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 19:59
    Discussies
    4632
    Thanks
    46

Standaard Ursus Maritimus

Ursus Maritimus oftewel de IJsbeer, er zijn er nog maar 22.000 waarvan de grootste populatie op Spitsbergen rondloopt (5000)...............

Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    880
    Thanks
    4.703

Blinzeln

Ursus Maritimus oftewel de IJsbeer, er zijn er nog maar 22.000 waarvan de grootste populatie op Spitsbergen rondloopt (5000)...............

Hoeveel ijsberen zijn er?

Niemand weet zeker hoeveel ijsberen er precies zijn, omdat ze zo moeilijk zijn te tellen.

Biologen schatten dat er zo’n 22 à 27 duizend ijsberen zijn. Ongeveer de helft daarvan leeft in Canada. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat op Canada’s nieuwste muntstuk van 2 dollar de ijsbeer is terug te vinden.

Was vorige week in Canada overigens en zat met een volle portemonnaie met 2 dollar munten. Heb de meeste bij een bekende aldaar achter gelaten op 1 na en verdomd daar staat een ijsbeer op zo zie ik nu pas!

Jammer dat ik er niet meer mee heb genomen, had ze graag voor 5 Euro aan en ijsbeer verkocht :D :thefinger !

Was ook de enige Canadese ijsbeer die ik ben tegen gekomen. Wel aardige stripclubs daar, was ff zoeken maar dan kun je daar met wat private dances best een leuk avondje beleven, :thefinger :teuflisch

Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Discussies
    495
    Thanks
    531

Standaard

De rest loopt pendelt tussen Nederland en Duitsland ...een soort nomaden! Oei straks worden we nog met de 'angels' vergeleken.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Discussies
    90
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Hoeveel ijsberen zijn er?

Niemand weet zeker hoeveel ijsberen er precies zijn, omdat ze zo moeilijk zijn te tellen.

Biologen schatten dat er zo’n 22 à 27 duizend ijsberen zijn. Ongeveer de helft daarvan leeft in Canada. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat op Canada’s nieuwste muntstuk van 2 dollar de ijsbeer is terug te vinden.

Was vorige week in Canada overigens en zat met een volle portemonnaie met 2 dollar munten. Heb de meeste bij een bekende aldaar achter gelaten op 1 na en verdomd daar staat een ijsbeer op zo zie ik nu pas!

Jammer dat ik er niet meer mee heb genomen, had ze graag voor 5 Euro aan en ijsbeer verkocht :D :thefinger !

Was ook de enige Canadese ijsbeer die ik ben tegen gekomen. Wel aardige stripclubs daar, was ff zoeken maar dan kun je daar met wat private dances best een leuk avondje beleven, :thefinger :teuflisch

Gr. B.
    Geeft niet Big30, jij hebt wel meerdere dingen later door. Als je een tangetje wil gaan kopen moet je een hele nacht in Brüggen slapen. Kan je ons eens een plezier doen, laat je al je muntjes in Canada. We beginnen je zo wel een beetje te kennen. Big30: de verstrooide beer.
    Ik stel daarom ook voor dat je nu een eigen gebruikerstitel krijgt: verstrooide ijsbeer!

Last Online
    Discussies
    880
    Thanks
    4.703

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Geeft niet Big30, jij hebt wel meerdere dingen later door. Als je een tangetje wil gaan kopen moet je een hele nacht in Brüggen slapen. Kan je ons eens een plezier doen, laat je al je muntjes in Canada. We beginnen je zo wel een beetje te kennen. Big30: de verstrooide beer.
    Ik stel daarom ook voor dat je nu een eigen gebruikerstitel krijgt: verstrooide ijsbeer!
    Ach ja dat Nachtje in Brüggen dat zal me geen tweede keer overkomen, ben je mal :D (wel voor de zekerheid voor de nacht van 22-23 September een Hotelletje aldaar gereserveerd, safety first he!).

Overigens aardige anekdote: stapte bij toeval 2 weken geleden ook een Amerikaanse Stripclub binnen, gratis entree wauw, nou ja een drankje voor 10$, kon er wel af, komt een dame op me en vraagt eerst om een drankje, ach ja 10$ what the hell, even later vroeg ze of ik een lap-dance wou, hmm laat ik daar nu net voor gekomen zijn!

Hoekje opgezocht en ze begint (beetje wrijfcontact dat wel) en na afloop (duur: 10-15m) vroeg ik wa kosda (Eindhovuhs verstaan ze overal he), ik dacht ach 20-30$, die prijzen kende ik nog van een paar jaar terug.

Antwoord was 160$, oeps ..., ja want ik had zei ze 3 maal op de vraag "you want more" met yes geantwoord, tsja.

Keek even naar het bikers type achter de bar en dacht betalen maar en wegwezen. Was dus 180$ voor een lap-dance en 2 drankjes.

In totaal 20m binnen geweest. Geen voorbeeld van verstrooid zijn, dat komt ook wel eens voor en zal ik niet ontkennen!

Van die Canades 2$ munten baal ik nu een beetje, maar goed kheb er 1 in mijn portemonnaie zitten (die ik net bijna bij de Appie uitgaf, lijkt veel op onze 2 Euro munten toch oppassen :p !)!!

Gr. B.

(Overigens de titel zal ik met ere dragen!)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten