Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard Ramona, 18 jr, Caransebes (RO)

    Na een lange rit had ik en zin om te pompen, en honger en ik was bekaf. Verstandigste leek me om eerst maar eens een hotel te zoeken, wat te eten en dan verder te zien.

    In een stadje genaamd Caransebes zag ik na 1,5 uur middle of nowhere sinds het verlaten van Timisoara, weer eens wat restaurants, barretjes, hotels en hoeren. Er stonden voor een café-hotel wat dames langs de weg en die dames stonden daar niet op de bus te wachten. Ik denk dat er 8 a 10 dames rond aan het huppelen waren, in leeftijd varierend van 18 (laten we het daar maar op houden, ik geloof er niks van in elk geval) tot een jaar of 35. Qua looks geen linkerrijtje in de grotere clubs in NRW.

    Uiteindelijk gekozen voor Ramona. Qua looks veruit de mooiste van al wat er langs de weg stond, zowel haar gezicht als haar body. Voor de zekerheid nog even naar haar leeftijd gevraagd, 18 jaar. Ik zei: dat lul je, maar ik ben niet in de mogelijkheid om dat te controleren, dus maar nadere afspraken gemaakt. Behalve neuken deed ze ook PZC. TZ deed ze niet zei ze. Ik kon kiezen tussen zelf een hotel uitkiezen, in de auto of een kamer huren bij het café waar ze rond hing. Voor het laatste gekozen. Kamers kosten 60 lei (als je kiest voor kamer met douche en TV) en heb met haar een prijs van 200 lei afgesproken voor een uur.

    Op de kamer pakte ze al direct haar GSM om de tijd aan te duiden, zodat er achteraf geen discussie over de tijd zou kunnen ontstaan. Dat vond ik wel netjes van haar. Na kort wat gepraat te hebben, begonnen we er aan. TZ bleek ze toch te doen en hoe... een 9 op een schaal van 10, pijpen deed ze ook prima en vol overgave, een 9 op een schaal van 10 en het pompen zelf was ook fenomenaal. Daarna ons even opgefrist en nog wat gepraat en geknuffeld. Ze zou over een paar maanden gaan trouwen met haar vriendje en dan naar Duitsland gaan om daar te werken, want in Roemenië was het niet veel.

    Ze gaf me ook nog nuttige tips over restaurantjes in de buurt. Uiteindelijk vroeg ze of ze mee mocht gaan eten. Na een korte bedenktijd gezegd dat dat prima is. In een eettentje in de buurt pizza gegeten, nog wat gedronken, nog wat gepraat en haar daarna weer netjes afgezet bij het café-tje waar ze rond hing.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Ma doare in pula bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 5 november 2012),koosje12 (21 juni 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60