Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 124 van 124
  1. #101
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Poeh poeh, net terug van de zware arbeid. Is dit draadje ontploft.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ongelooflijk wat een discussie weer. Als je zelf hygenisch bent, geen uitsteeksels aan je nagels, en enig respect toont naar de dame in kwestie, dan is vingeren net zo normaal bij je vriendinnetje als een (goede!) DVP.
    [en de rest over de zg "high service-clubs"]
    Kijk, Dit is een uitstekend voorbeeld van MiniMe waarin hij de kwintessens mist. Het gaat er niet om of vingeren normaal is maar of vrouwen dat prettig vinden. Vingeren is een normaal onderdeel van het liefdesspel. Niks abnormaals aan. Waarom wordt dat dan toch niet altijd gewaardeerd? Ik heb daar zo mijn eigen kijk op en pretendeer echt niet dat die zaligmakend is. Seks in het algemeen en vingeren in het bijzonder wordt door iedereen anders beleefd. En de beleving daar gaat het mij om en dan merk je dat vingeren en tongen vaak genoemd worden als handelingen die door dames worden afgehouden terwijl ze er wel lustig op los neuken. Al eerder gemeld, vingeren wordt net als tongzoenen blijkbaar als een intieme handeling gezien. Intiemer dan neuken. "Doggy" neuken vind ik bijvoorbeeld behoorlijk afstandelijk (en bovendien een klote standje). Nou merkte ik ook dat hoe beter je klik met een dame is des te meer er mogelijk is (en geapprecieerd wordt). Nogmaals, dat ieder dat anders ervaart prima.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Anali zal op dit forum niet openlijk namen noemen.
    [en de rest van de argumentatie]
    Oké "fair enough". Had ik ook wel op mijn tien vingers kunnen natellen.

    Dan lees ik verder in een hoop reacties die niet direct gaan over het onderwerp maar of je eventuele symptomen (van een evt. soa) zou moeten vermelden (aan dames, aan thekes, aan managers etc.) Nou dacht ik een hele tijd geleden dat ik schimmel aan mijn pik had hangen. Dat heb ik toen keurig netjes verteld tegen de dames waarmee ik gekamerd had en dat het wellicht verstandig was om zich te laten testen. Bleek trouwens loos alarm, iedereen blij. Of je dat vanuit moreel oogpunt moet doen interesseert me niet. Het was meer uit goed fatsoen. Met moraliteit heb ik niks, net zo weinig als met die kut principes die altijd weer opduiken. Wat me nog het minste boeit is het welzijn van de ijsberen hier. Maar dat heeft meer te maken met dat ik DE IJSBEERPOPULATIE (ja schiet maar) nog huichelachtiger, leugenachtiger, hypocrieter vind dan alle valse adders tesamen die ooit in alle "Indiana Jones" films zijn gebruikt. Daarbij vergeleken zijn Roemeense hoertjes keurige nonnetjes. Zo, de discussie is weer vlot getrokken!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    [Voorspelbare BP reactie (inclusief taalfouten!)]
    Waarvoor dank. Kijk, hier en daar heb jij, kale oproerkraaier en vrijetijdshooligan met buikje, een puntje. Geef ik ook ruiterlijk toe. En natuurlijk heb je zo af en toe een prijzenswaardige en informatieve recensie. Maar je mag blij zijn dat ik mij er niet met een "Jantje van Leiden" van af maak en de moeite neem om je van repliek te dienen. Da's inhoudelijk toch beter dan de stoplappen van Ketserr, die ik overigens te vriend wil houden want aan mijn status van "Schoothondje van de Moral Majority" dient niet getornd te worden. Maar dit terzijde.

    Het laatste jaar ben ik inderdaad een (te) frequent "Living Room" bezoeker en ik merk dat die frequentie mijn perceptie vertroebeld. Waarschijnlijk bevinden zich de "naar-een-vinger-in-hun-kut-hunkerende-dames" in de clubs die ik niet bezoek.

    En dan. Badslippers zurig reageren??? Hier passen maar liefst drie vraagtekens. Het enige zurige aan mij is mijn eikel die elke avond in de appelazijn wordt gedoopd om op die manier de schimmelwoekering geen kans te geven. Hoor ik daar de applausmachine? Rot op man, die machine is net zo utopisch als de mondharmonica van Ace2. Jij mag dan de luis in de pels zijn van de gematigde en kritiekloze goegemeente en de moderatie maar ik ben de luis in de pels van de provocerende proleten die prat gaan op hun eigenschap om te stoken. En ach, al die Latijnse termen gaan je waarschijnlijk boven je gladde schedel maar ik ben bereid die nog eens toe te lichten mits die andere "Hooligan" van de partij zal zijn want die blijft tenminste tot de tent haar deuren sluit en de biervoorraad soldaat is gemaakt want zo lang vrees ik wel nodig te hebben voor mijn uitleg.

    Cheeerzzz!!!

    P.S. Zoek de spelfout (geen vrijkaart te winnen!)

  2. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind ( 6 juni 2013)

  3. #102
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Het enige zurige aan mij is mijn eikel die elke avond in de appelazijn wordt gedoopd om op die manier de schimmelwoekering geen kans te geven.
    P.S. Zoek de spelfout (geen vrijkaart te winnen!)
    Eitje!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 juni 2013)

  5. #103
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    wordt gedoopd moet zijn wordt gedoopt. Link: 't kofschip
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Eitje!



    Proficiat


    Volgende keer "Freier Eintrit" bij "PHG" voor jou.





  6. #104
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht

    Het laatste jaar ben ik inderdaad een (te) frequent "Living Room" bezoeker en ik merk dat die frequentie mijn perceptie vertroebeld.
    P.S. Zoek de spelfout (geen vrijkaart te winnen!)
    vertroebelT moet hier met een T

    Geen taalpurist gaan spelen hier Badslippers, maar gewoon doen waar je goed in bent...want dat je (zeer) prettig leesbare stukken produceert zal hier niemand betwisten.
    Daarnaast de constatering dat je hier een streepje voorhebt en dat de mods zuinig zijn op hun veelschrijver; als ik voorheen het woord "hoer" in een post gebruikte had ik al een veeg of PM met inhoud "ongepast taalgebruik" te pakken.
    Maar dat is meer iets voor het draadje YBF 3.0
    (L) NCV (L)

  7. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 juni 2013)

  8. #105
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    hypocrieter vind dan alle valse adders tesamen (tezamen)
    ik merk dat die frequentie mijn perceptie vertroebeld. (vertroebelt) Waarschijnlijk bevinden zich de "naar-een-vinger-in-hun-kut-hunkerende-dames" in de clubs die ik niet bezoek.

    P.S. Zoek de spelfout (geen vrijkaart te winnen!)
    En nog twee eitjes
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 juni 2013),jacky pakutra ( 6 juni 2013)

  10. #106
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    vertroebelT moet hier met een T
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    En nog twee eitjes
    Pfffff, dit is niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Even "Off Topic". Als iemand anders spelfouten maakt vind ik dat niet erg. Maar als ik ze zelf maak en ze naderhand zie, erger ik me kapot. Vooral als de tijdslimiet is verstreken om je bericht te corrigeren. Ik moet zeggen dat ik best wel tijd besteed aan m'n berichten. Niet inhoudelijk want het staat binnen een vloek en een zucht op papier maar meer de leesbaarheid. En als je dan achteraf een blunder ziet staan . . . Grrrrrrrr!

    "On Topic"
    Van een vinger in mijn reet krijg ik altijd aandrang!

  11. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 6 juni 2013),wervelwind ( 7 juni 2013),Wijze grijze ( 6 juni 2013)

  12. #107
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    "On Topic"
    Van een vinger in mijn reet krijg ik altijd aandrang!
    Gelukkig, het gaat weer over vingeren...

    Als ik nu begin over peuteren in mijn neus zit ik toch meer on topics dan 9 van de 10 meest recente posts geloof ik.

  13. #108
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Kijk, Dit is een uitstekend voorbeeld van ....
    Ik begin met een flauwe: Na een komma hoort geen hoofdletter.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dat heb ik toen keurig netjes verteld tegen de dames waarmee ik gekamerd...
    Het is "zeggen tegen" of "vertellen aan".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Maar je mag blij zijn dat ik mij er niet met een "Jantje van Leiden" van af maak
    Met een Jantje van Leiden van afmaken. Aan elkaar vast dus.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    En ach, al die Latijnse termen gaan je waarschijnlijk boven je gladde schedel ....
    "je gladde schedel te boven"

    Cheers! :wink:

  14. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 juni 2013),Wijze grijze ( 7 juni 2013)

  15. #109
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ma doare in pula Bekijk bericht
    Pakweg 8 van de 10 keer gaan ze er zelf gewoon blanco op zitten, dus ze vinden het maar al te fijn.
    Of ze doen alleen maar aan klantenbinding omdat zij geld fijn vinden.

    Groeten,

  16. #110
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik begin met een flauwe: Na een komma hoort geen hoofdletter.
    Na een dubbelepunt behoort ook geen hoofdletter te staan, behalve bij een eigennaam. Dit geldt inderdaad ook voor de (punt)komma.

    De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

    Ik neuk overigens liever vrouwen dat komma's.


    Groeten,

  17. Onderstaande leden hebben Red Devil bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 7 juni 2013)

  18. #111
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Na een dubbelepunt behoort ook geen hoofdletter te staan, behalve bij een eigennaam. Dit geldt inderdaad ook voor de (punt)komma.

    De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

    Ik neuk overigens liever vrouwen dat komma's.

    Groeten,
    Haha, daar heb je me. Was overigens geen verwijt maar het inwilligen van een verzoek.

    "Dat" moet overigens "dan" zijn.

  19. #112
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    De ene beer haalt aan dat het wel of niet met de vinger(s) en/of hand(en) er in te mogen wellicht een hoop met hygiëne en respect te maken heeft. Waar een andere beer aangeeft dat het misschien meer om klik en intimiteit draait. Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat er een belangrijk element ontbreekt - of eigenlijk 2 aan elkaar verwantte elementen. Tijd en plaats.

    Zo zat ik vorige week nog kuis op een bankje in een club en liet mijn ogen ronddwalen. Ze hadden eigenlijk een vast dwaal patroon op de mooie jonge Roemeense voor me. Ze danste sensueel op de muziek. In mijn ooghoeken zag ik vervolgens de smeerlap van een ijsbeer al aankomen. Tong hangend uit de mond, met een te strakke boxer en de badjas losjes - hij vergreep zich aan de dame van achteren en heel even werd er gedanst door het stel. De smeerpijp hield haar toen vast met een arm om haar middel en begon als een malle met z’n andere hand over haar slipje te wrijven. Al spoedig belandde het stel op een bankje waar ze bij hem op schoot zat. Met de tong nog uit zijn bek hangend een blik in zijn ogen van ‘kijk-mij-eens-wat-een-plezier-ik-haar-gun-als-ik-zo-met-mijn-hele-hand-hard-over-haar-klit-wrijf’, liet hij zich helemaal gaan. Het arme jonge meisje keek verveeld, verdwaasd en lichtelijk geïrriteerd voor zich uit en af en toe op haar klokje, wachtend op feierabend.

    Om het misschien beter grijpbaar te maken dat dames het niet altijd willen dat er – op dat moment - een vinger in gaat, is in mijn hoofd niet veel anders dan wij niet altijd kunnen genieten van de kunsten van het leuter grijpen en trekken, al dan niet onder de badjasgordel. Hoe vaak sta je als beer niet aan de bar en komt er een dame bij je staan, die direct met een hand onder de badjas gaat en als een malle begint te trekken aan je kleine grote vriend? Dit eigenlijk altijd gecombineerd met iets doordringende blik en snel bewegend tongetje. Zo zijn er genoeg dames die menen te vinden dat we daar opgewonden van moeten raken. Of als je op kamer bent en een dame naast je gaat liggen en met harde hand denkt dat ze met lange slagen snel thuis zal zijn. Helemaal niet erg als het spel daar toe leidt uiteindelijk, maar zo in een nog koud bed als een razende te gaan sjorren? Nee dat wordt hem niet!!

    Naar mijn idee niet anders dan met vingers en tongen erin; ruw en koud kruisgrijpen wordt door beide seksen over het algemeen niet gewaardeerd.
    Laatst gewijzigd door aamu; 7 juni 2013 om 12:27

  20. Onderstaande 6 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 7 juni 2013),Badslippers ( 7 juni 2013),felrops ( 7 juni 2013),Red Devil ( 7 juni 2013),rmjhexe ( 7 juni 2013),Wijze grijze ( 7 juni 2013)

  21. #113
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    "Dat" moet overigens "dan" zijn.
    Tikfoutje.
    Punt voor jou.

    Groeten,

  22. #114
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    In welke clubs kun je het beste toegaan en zijn zeg maar high-service clubs? Is daar een lijst van, waar staat deze dan? Ik kom zelf graag in GT en ben daar wel tevreden over de service. Hygiene is volgens mij wel belangrijk en als je niet schoon bent vind ik het logisch dat een dame vingeren niet toelaat, dat geldt ook voor zoenen vind ik. Vaak zie ik onverzorgde gasten rondlopen dat hoort niet.
    Je kunt onderscheid maken tussen service van de club (top in bv GT) en service van de dames (top in bv Luder Lounge) In dit overzicht kun je zien dat dit meestal helaas niet gelijk op gaat: Service vs Service. Vaak is het zo hoe dreckiger een club, hoe beter de service van de dames, maar ja, smaken verschillen (zie ook monoloog van Dominee Badslippers die nog steeds denkt dat selectief citeren er voor zorgt dat "de waarheid" zichtbaar wordt ).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  23. #115
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Ik vinger ze alleen maar in de kont.

  24. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    anali (10 juni 2013)

  25. #116
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cannabis Bekijk bericht
    Ik vinger ze alleen maar in de kont.
    Ik niet, geeft zo'n poeplucht als ik in m'n neus peuter....

    (wow, twee postjes achter elkaar die in ieder geval over variaties van het vingeren zoals in de eerste post bedoeld gaan).

  26. #117
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Maar we doen het vingeren toch wel safe.

    Met condoom om je vinger want stel je voor dat je wat oploopt

  27. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 7 juni 2013)

  28. #118
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard



    Veilig Vingeren.

  29. Onderstaande 5 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 8 juni 2013),Don Rudo ( 7 juni 2013),Ma doare in pula ( 7 juni 2013),molaar ( 7 juni 2013),rmjhexe ( 7 juni 2013)

  30. #119
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    Maar we doen het vingeren toch wel safe.

    Met condoom om je vinger want stel je voor dat je wat oploopt
    Zonder gekheid; Anali heeft wel eens een dvp gehad die in de woonkamer beweerde zich te laten vingeren. Op de kamer begon ze over een rubber die dr eerst om moest.

  31. #120
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Waarom vingeren als je je damptamp in dat zweetgat kunt pleuren? "Bluebear" is confused!!

  32. #121
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Zonder gekheid; Anali heeft wel eens een dvp gehad die in de woonkamer beweerde zich te laten vingeren. Op de kamer begon ze over een rubber die dr eerst om moest.
    Ik heb ook eens mogen genieten van een VMC met een Hongaarse Victoria in Yin Yang. Vele jaren geleden.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  33. #122
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    ik stop er ook mee onder het motto:

    never discuss with a fool because he will draw you down to his level, and beat you with experience
    Een Badslippers tactiek: je moreel en intellectueel boven anderen tillen in een discussie.
    Is een zwaktebod en een vorm van een autoriteitsargument.
    BS weet de latijnse naam van deze variant, althans hij brengt het overtuigend, waardoor hij als beste jongetje van de klas extra punten scoort.

    Ik noem dat zelf kleuterschool argumentatie.

  34. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Ma doare in pula ( 9 juni 2013)

  35. #123
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Zonder gekheid; Anali heeft wel eens een dvp gehad die in de woonkamer beweerde zich te laten vingeren. Op de kamer begon ze over een rubber die dr eerst om moest.
    Ja dan is de lol eraf ook al eens vriendelijk voor bedankt.
    Maar ze doet wel wat ze beloofd.

  36. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 8 juni 2013)

  37. #124
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard


    Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt
    [Voorspelbare BP reactie (inclusief taalfouten!)]



    Het laatste jaar ben ik inderdaad een (te) frequent "Living Room" bezoeker en ik merk dat die frequentie mijn perceptie vertroebeld. Waarschijnlijk bevinden zich de "naar-een-vinger-in-hun-kut-hunkerende-dames" in de clubs die ik niet bezoek.

    En dan. Badslippers zurig reageren??? Hier passen maar liefst drie vraagtekens. Het enige zurige aan mij is mijn eikel die elke avond in de appelazijn wordt gedoopd om op die manier de schimmelwoekering geen kans te geven. Hoor ik daar de applausmachine? Rot op man, die machine is net zo utopisch als de mondharmonica van Ace2. Jij mag dan de luis in de pels zijn van de gematigde en kritiekloze goegemeente en de moderatie maar ik ben de luis in de pels van de provocerende proleten die prat gaan op hun eigenschap om te stoken. En ach, al die Latijnse termen gaan je waarschijnlijk boven je gladde schedel maar ik ben bereid die nog eens toe te lichten mits die andere "Hooligan" van de partij zal zijn want die blijft tenminste tot de tent haar deuren sluit en de biervoorraad soldaat is gemaakt want zo lang vrees ik wel nodig te hebben voor mijn uitleg.

    Cheeerzzz!!!

    ------------------

    Un voorspellbare BP reaktie met taalvoute:
    Bedankt kale leraar nederlands...de species die ik nooit snapte op de middelbare school...de species die vorm verkiezen boven inhoud en van een mooi pleonasme een orgasme krijgen.
    Fuck de taalfouten laten we ons konsentrere op de inhoud. En anders vraag ik ook ontheffing aan bij Bic, ken je daar niet over zeike, en ik schrijf ook zo dat Ketserrr in de mooiste stat achte de duihnuuuuuh het ook ken snappe.

    Latijn is volgens mij al 2000 jaar een dode taal hahaha..veel plezier ermee.

    Nou vooruit dan om niet in jouw fout te vervallen en toch inhoud te leveren aan deze hoogstaande discussie:

    Mischien is het wel zo dat t.a.v. vingeren geld dat abuses non tollit usum en dat de dames er daarom in het algemeen niet zo happig op zijn ? Maar van de andere kant kan het wel leiden tot accidere ex una scintilla incendia passim en dat my friend kan het begin zijn van een WG schaal 10 ervaring en die wil niemand missen toch ?

    Denk daar maar eens een hele avond over na, dan maak ik met die andere hooligan de biervoorraad wel op.

    Proost !


  38. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Ma doare in pula ( 8 juni 2013)

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

  Living Room 468*60