Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 124
  1. #51
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Als "die stomme slet" vind dat ze niet ziek is, dan zal ze zich niet laten testen.
    Hoe moeilijk kan,t zijn! Ze verplichten die meiden van alles en nog wat waarom dan niet een verplichte vier wekelijkse test en het testresultaat overleggen en anders wordt er niet meer gewerkt! En ook bij binnenkomst testresultaten overleggen die niet ouder zijn dan 4 weken punt.

  2. Onderstaande leden hebben Magic-G bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 6 juni 2013)

  3. #52
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    @ Anali

    Ik heb op school vroeger geleerd, dat wanneer je wat over jezelf zegt dat je dit doet in de 1e persoon. Het gebruik van de 3e persoon is haast kinderachtig.
    GMA is het daar niet mee eens, GMA heeft gemerkt dat de collega beren de avonturen van "GMA" een stuk spannender vinden dan de avonturen van "ik/mij".

  4. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 6 juni 2013)

  5. #53
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Als "die stomme slet" vind dat ze niet ziek is, dan zal ze zich niet laten testen.

    Maar of de dames nog met de klokkenluider willen kameren, is nog maar de vraag.


    Als we dan toch over morele keuzes bezig zijn, de belangrijkste morele keuze die een beer kan maken is een jasje aantrekken.
    Wat maakt het uit of die slet nog wil kameren met de klokkenluider? Ze heeft toch een soa, dus de klokkenluider zal liever kameren met een andere dame en het is niet zo dat zij de enige slet is.

    Voorheen interesseerde het me ook wel iets wat dames vinden / denken, maar daar ben ik mee gestopt, want dat levert alleen maar hoofdpijn op. Als iemand iets doorgeeft aan de theke en de desbetreffende slet wil dan niet meer kameren met de klokkenluider.... Laat d'r lekker doen. Er zijn meer sletten dan hoerenlopers.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Ma doare in pula bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 6 juni 2013),bad pritt ( 6 juni 2013),rmjhexe ( 6 juni 2013)

  7. #54
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Als "die stomme slet" vind dat ze niet ziek is, dan zal ze zich niet laten testen.
    Er zijn heel veel meisjes die niets willen oplopen en zich graag laten testen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Maar of de dames nog met de klokkenluider willen kameren, is nog maar de vraag.
    Je bedoelt dat er misschien later een meisje zou kunnen zijn, die misschien niet meer met jou zou willen kameren omdat jij actie hebt ondernomen?
    So what ???
    Wekelijks komen er in H7 nieuwe meisje binnen. Ik zie dat "probleem" niet.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 6 juni 2013),bad pritt ( 6 juni 2013)

  9. #55
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketserr Bekijk bericht
    Nee, jij bent hier de mislukte filmster die door 2 clubs te noemen in het middelpunt van de belangstelling probeer te staan.
    Och jee. Na uren maniakaal topics afstruinen ben je weer op het woordje "GT" gestuit en kom je hier weer even mekkeren?

  10. Onderstaande leden hebben Ma doare in pula bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 juni 2013)

  11. #56
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    Er zijn heel veel meisjes die niets willen oplopen en zich graag laten testen.


    Je bedoelt dat er misschien later een meisje zou kunnen zijn, die niet meer met jou wil kameren omdat jij actie heb ondernomen?
    So what ???
    Wekelijks komen er in H7 nieuwe meisje binnen. Ik zie dat "probleem" niet.
    Er is ook helemaal geen probleem. Je geeft het zelf aan. Er komen wekelijk nieuwe sletten binnen en aan de service van het huis houdt 90% zich wel.

  12. #57
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Als we dan toch over morele keuzes bezig zijn, de belangrijkste morele keuze die een beer kan maken is een jasje aantrekken.
    Ik neuk alleen zonder als ze het zelf willen wat is daar moreel fout aan ?

  13. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Ma doare in pula ( 6 juni 2013)

  14. #58
    Geregistreerd
    6 juni 2013
    Last Online
    16 augustus 2016 @ 23:46
    Locatie
    Detroit, MI
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    31
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    En wat dacht je hoe jou toekomstige bezoekken in zo'n club eruit zien. Denk niet dat er EEN meid is die graag met een klokkeluider of klikspaan naar de kamer gaat, veel te gevaarlijk...

    Anali denk dat jou gedachte moreel gezien de juiste is, in praktijk echter een kortzichtige, waarmee je je eigen carriere de grond in trapt.

    Dat deze reactie ging komen was duidelijk. De vraag was alleen van wie...

    Verder kun je op 10 vingers uittellen dat het waarschijnlijk dvpees zijn die ao n**ken. En aangezien er genoeg beren zijn die weten welke dames dit doen (in H7), en hier gretig gebruik van maken, kan het niet zo zijn dat Anali de enige beer is die een keer wat heeft opgelopen. Blijkbaar is er geen enkele beer die zich geroepen voelt om dit te melden...
    Een hoerentent en je eigen carriere? Ik kan dat niet helemaal rijmen met elkaar, maar misschien dat jij me op weg kunt helpen?

  15. Onderstaande 3 leden hebben Seth Gold bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 6 juni 2013),bad pritt ( 6 juni 2013),Ma doare in pula ( 6 juni 2013)

  16. #59
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk74 Bekijk bericht
    treurig, treurig is onze wereld en zeker die hele kleine hoerenwereld .
    Weet je ik durf bijna niet meer een dame te zoenen ,te beffen , laat staan te rimmen .
    Toch maar stoppen met hoerenlopen na 55 jaar !!
    Niemand verplicht jou om een dame te zoenen, te beffen of te rimmen.

  17. Onderstaande 2 leden hebben Ma doare in pula bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 6 juni 2013),bad pritt ( 8 juni 2013)

  18. #60
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Ik neuk alleen zonder als ze het zelf willen wat is daar moreel fout aan ?
    Pakweg 8 van de 10 keer gaan ze er zelf gewoon blanco op zitten, dus ze vinden het maar al te fijn.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Ma doare in pula bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 6 juni 2013),bad pritt ( 6 juni 2013)

  20. #61
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magic-G Bekijk bericht
    Hoe moeilijk kan,t zijn! Ze verplichten die meiden van alles en nog wat waarom dan niet een verplichte vier wekelijkse test en het testresultaat overleggen en anders wordt er niet meer gewerkt! En ook bij binnenkomst testresultaten overleggen die niet ouder zijn dan 4 weken punt.
    Je verwacht wel erg veel van die rommelaars !
    Veel klubs rommelen op bijna alle vlakken: fiscaal, vreemdelingenwetgeving, brandweer voorschriften, testen meiskes, belastingen, aktief zwart geld beleid,actief drugs verspreiden door personeel of clubleiding, het is meestal gewoon een penose landschap overgoten met een geciviliseerd sausje.

  21. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Snor ( 6 juni 2013)

  22. #62
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Maffia.jpg

    Wat heeft dit nou weer met vingeren te maken?

  23. #63
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:49
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Je verwacht wel erg veel van die rommelaars !
    Veel klubs rommelen op bijna alle vlakken: fiscaal, vreemdelingenwetgeving, brandweer voorschriften, testen meiskes, belastingen, aktief zwart geld beleid,actief drugs verspreiden door personeel of clubleiding, het is meestal gewoon een penose landschap overgoten met een geciviliseerd sausje.
    Ik ben niet zo'n veelbezoeker en heb (daarom?) ook geen inside information.
    Maar ik vrees dat BP hier wel een punt scoort.

    Ik probeer te genieten van de aangeboden gerechten overgoten met het geciviliseerd sausje.
    En dat is tot nu toe wel gewoon lekker.

    Ik heb nooit echt het gevoel gehad dat ik fout bezig was, of dat ze fout met mij bezig waren.

    Maar...
    Ik weet het eigenlijk niet.

    Dit is wel natuurlijk wel off topic.

    Vingeren:
    Vingeren vind ik wel heel lekker.
    'n Domper als dat niet mag.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  24. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 8 juni 2013)

  25. #64
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    Ik moet je zeggen dat ik deze argumentatie niet zo sterk vind.
    Klikspaan.....?
    Wandelcarriere de grond in ....?
    Het is toch ook in het belang van het meisje dat de SOA behandelt wordt. Het is ook nog eens haar broodwinning. Daarbij komt dat als niemand wat zegt de SOA zich verder kan verspreiden en dat jij zelf juist daardoor weer geraakt kan worden. Iedereen heeft er dus belang bij dat er iets mee gedaan wordt..
    TL, ik heb nooit beweerd dat ik een infectie niet zal melden bij de betreffende dvp (doe ik namelijk ook zoals in een eerder bericht geschreven in dit topic)in dit geval ben je ook geen klokkeluider of klikspaan. Maar ja, wat doe je als het geval bespreekt met haar, als je medicatie wil bestellen, etc etc, en ze doet er niets mee, ga je dit dan melden bij de leiding van de club, daar ging het om...

    Jouw tweede punt, ' een zwak argument', is gewoon een constatering, en geen argument. Ik constateer alleen dat niemand naar de leiding gaat om zoiets te melden. Anali kan daar wel wat redenen voor bedenken...

  26. #65
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Ik ben niet zo'n veelbezoeker en heb (daarom?) ook geen inside information.
    Maar ik vrees dat BP hier wel een punt scoort.

    Ik probeer te genieten van de aangeboden gerechten overgoten met het geciviliseerd sausje.
    En dat is tot nu toe wel gewoon lekker.

    Ik heb nooit echt het gevoel gehad dat ik fout bezig was, of dat ze fout met mij bezig waren.

    Maar...
    Ik weet het eigenlijk niet.

    Dit is wel natuurlijk wel off topic.

    Vingeren:
    Vingeren vind ik wel heel lekker.
    'n Domper als dat niet mag.
    Ja, hij scoort een punt. Iedereen die weleens in een club komt en zijn ogen de kost geeft, weet wel dat het zo zit. Of je fout bezig bent... In principe wel natuurlijk, maar ik moet zeggen dat ik er niet echt wakker van lig.

    Iedereen moet doen wat hij / zij het beste acht en waar hij / zij mee kan leven.

  27. #66
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    @ Anali

    Ik heb op school vroeger geleerd, dat wanneer je wat over jezelf zegt dat je dit doet in de 1e persoon. Het gebruik van de 3e persoon is haast kinderachtig. Waarbij ik nu weer een bruggetje sla naar het ncz van een dvp: als je je brandt, moet je op de blaren zitten. Je neukt met een meid uit deze business zonder condoom en verbaast je er nu over dat je wat hebt opgelopen. Heb via de clubleiding ook ooit eens een meid gewaarschuwd, en deze heeft me de keer erop netjes verteld nu behandeld te zijn.
    Jammer dat ik meer dan driehonderd berichten moest schrijven, voordat je erachter kwam dat ik meestal in de derde persoon schrijf.

    Jouw verhaal over dat op de blaren zitten is bullshit. Daar gaat het niet om. Het ging er in 1e instantie om dat dames doorwerken met een infectie, en ten 2e of wij beren dit melden of niet...

  28. #67
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ongelooflijk wat een discussie weer. Als je zelf hygenisch bent, geen uitsteeksels aan je nagels, en enig respect toont naar de dame in kwestie, dan is vingeren net zo normaal bij je vriendinnetje als een (goede!) DVP.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Is mij ook opgevallen dat de eerste dingen die je 'normaal' doet, bij dvp's het minst vanzelfsprekend zijn... zoenen namelijk ook, he.
    En net als bij goed tongzoenen, hangt het uiteraard af van in welke club je bent of de dames dat gewoon doen/aanbieden of proberen te ontwijken. We kunnen weer het hele lijstje clubs opnoemen, maar in de high-service clubs zijn er werkelijk nauwelijks meisjes die zoenen en vingeren niet in het pakket hebben zitten Hoe meer je naar de afwerkfabrieken gaat, hoe meer de dames de kantjes er af lopen, ook al toon je nog zoveel respect, en zijn je handen nog zo verzorgd. Vergeet niet dat in veel van die clubs de mannen/ijsberen als "vee" en geldautomaat worden gezien door de dames en ze graag misbruik maken van de goedheid van sommige ijsberen die nog op een roze wolk leven en denken dat ze bij hoge uitzondering van die ene dame nu wel de top service krijgen en ze bij hem nu net wel echt klaarkomt.........................keep on dreamin'!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  29. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Ma doare in pula ( 6 juni 2013)

  30. #68
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seth Gold Bekijk bericht
    Een hoerentent en je eigen carriere? Ik kan dat niet helemaal rijmen met elkaar, maar misschien dat jij me op weg kunt helpen?
    Moet Anali dan echt elk woord tot het bittere einde verantwoorden. Lees gewoon, en begrijp dat Anali met die carriere bedoelde dat de dames waarschijnlijk niet meer met de klokkeluider willen kameren.

    Kom strax aub niet met opmerkingen of het nu klokkeluider of klokkenluider is, of dat strax fout geschreven is, en het straks moet zijn...

  31. #69
    Geregistreerd
    6 juni 2013
    Last Online
    16 augustus 2016 @ 23:46
    Locatie
    Detroit, MI
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    31
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Moet Anali dan echt elk woord tot het bittere einde verantwoorden. Lees gewoon, en begrijp dat Anali met die carriere bedoelde dat de dames waarschijnlijk niet meer met de klokkeluider willen kameren.

    Kom strax aub niet met opmerkingen of het nu klokkeluider of klokkenluider is, of dat strax fout geschreven is, en het straks moet zijn...
    Waarom zou je überhaupt nog willen kameren met een wijffie die jou een SOA aan heeft gesmeerd en niet meer met je wil kameren? Alsof ze de enige temeier is in West Europa.

  32. #70
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    En net als bij goed tongzoenen, hangt het uiteraard af van in welke club je bent of de dames dat gewoon doen/aanbieden of proberen te ontwijken. We kunnen weer het hele lijstje clubs opnoemen, maar in de high-service clubs zijn er werkelijk nauwelijks meisjes die zoenen en vingeren niet in het pakket hebben zitten Hoe meer je naar de afwerkfabrieken gaat, hoe meer de dames de kantjes er af lopen, ook al toon je nog zoveel respect, en zijn je handen nog zo verzorgd. Vergeet niet dat in veel van die clubs de mannen/ijsberen als "vee" en geldautomaat worden gezien door de dames en ze graag misbruik maken van de goedheid van sommige ijsberen die nog op een roze wolk leven en denken dat ze bij hoge uitzondering van die ene dame nu wel de top service krijgen en ze bij hem nu net wel echt klaarkomt.........................keep on dreamin'!
    Tja, wat moeten we met zo'n update? Naar ""high-service clubs" gaan waar gegarandeerd getongzoend en gevingerd kan worden? Mij niet gezien. Dan ga ik liever naar "afwerkfabrieken" (bedoel je GT en LR want in andere clubs kom ik niet?) Na 4 jaar is het voor mij nog steeds een sport om met dames eerst te ervaren of er een klik is voor we de kamer opgaan. Loop nogal eens een "blauwtje", maar als de klik er is: WOW.

    Ieder z'n ding zou ik zeggen.

  33. Onderstaande 3 leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 7 juni 2013),wervelwind ( 6 juni 2013),Wijze grijze ( 6 juni 2013)

  34. #71
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    We kunnen weer het hele lijstje clubs opnoemen, maar in de high-service clubs zijn er werkelijk nauwelijks meisjes die zoenen en vingeren niet in het pakket hebben zitten Hoe meer je naar de afwerkfabrieken gaat, hoe meer de dames de kantjes er af lopen, ook al toon je nog zoveel respect, en zijn je handen nog zo verzorgd.
    In welke clubs kun je het beste toegaan en zijn zeg maar high-service clubs? Is daar een lijst van, waar staat deze dan? Ik kom zelf graag in GT en ben daar wel tevreden over de service. Hygiene is volgens mij wel belangrijk en als je niet schoon bent vind ik het logisch dat een dame vingeren niet toelaat, dat geldt ook voor zoenen vind ik. Vaak zie ik onverzorgde gasten rondlopen dat hoort niet.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  35. #72
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seth Gold Bekijk bericht
    Waarom zou je überhaupt nog willen kameren met een wijffie die jou een SOA aan heeft gesmeerd en niet meer met je wil kameren? Alsof ze de enige temeier is in West Europa.
    Misschien schrijft Anali wat onduidelijk, maar hij bedoelt dat waarschijnlijk alle dames in de betreffende club niet meer met de klokke(n)luider willen kameren.

    Heb je misschien een voorkeur voor een andere taal zodat het duidelijker is?.

  36. #73
    Geregistreerd
    6 juni 2013
    Last Online
    16 augustus 2016 @ 23:46
    Locatie
    Detroit, MI
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    31
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Misschien schrijft Anali wat onduidelijk, maar hij bedoelt dat waarschijnlijk alle dames in de betreffende club niet meer met de klokke(n)luider willen kameren.

    Heb je misschien een voorkeur voor een andere taal zodat het duidelijker is?.
    Jij bent toch Anali? Als die dames enige brains hebben, dan hebben ze liever een klant die liever geen SOA heeft dan een klant die het niet uitmaakt. Hebben ze geen brains, dan zijn er genoeg andere oorden waar je je gang kunt gaan.

    Iets niet melden omdat andere sloeries dan niet meer met je willen kameren. Dat slaat nergens op man.

  37. Onderstaande leden hebben Seth Gold bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 6 juni 2013)

  38. #74
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ma doare in pula Bekijk bericht
    Wat maakt het uit of die slet nog wil kameren met de klokkenluider? Ze heeft toch een soa, dus de klokkenluider zal liever kameren met een andere dame en het is niet zo dat zij de enige slet is.

    Voorheen interesseerde het me ook wel iets wat dames vinden / denken, maar daar ben ik mee gestopt, want dat levert alleen maar hoofdpijn op. Als iemand iets doorgeeft aan de theke en de desbetreffende slet wil dan niet meer kameren met de klokkenluider.... Laat d'r lekker doen. Er zijn meer sletten dan hoerenlopers.
    wat een opmerking er zijn meer sletten dan hoerenlopers het is eerde anders om

  39. #75
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seth Gold Bekijk bericht
    Iets niet melden omdat andere sloeries dan niet meer met je willen kameren. Dat slaat nergens op man.
    Seth Gold, Anali zal het jou nog een keer uitleggen, omdat je de zin van deze hele discussie waarschijnlijk nog niet begrepen hebt.

    Komtie:

    Het ging erom dat sommige dames, door jou sloeries genoemd (maar goed, da's weer een andere discussie), niets doen met een melding van een beer dat ze waarschijnlijk een SOA onder de leden hebben, en dat dit dan bij de clubleiding gemeld moeten worden.

    Seth Gold, get off my back with your comments, you are killing me!

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.

FKK Artemis 468*60