Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    12 juni 2024 @ 08:56
    Discussies
    199
    Thanks
    2.494

Daumen hoch Gulia (Italiaans/Duits) (GT)

Deze Gulia heeft een typisch Russisch hoofd, maar (zie ook andere recensies) misschien zijn MY en ik wat ge-biased na ons tripje Ukraine, dus ook hier zat ik er weer naast: Gulia is Italiaans, maar in Duitsland opgegroeid.

Gelukkig was het ook hier geen enkele belemmering voor een super ervaring: begonnen in de whirlpool, ondersteund door de blikken van MY met zijn Litouwse vriendinnetje, toen maar de privacy opgezocht.

Zeer heftige sessie, met heftig zoenen, PZC, en standjes waar ik de naam niet van weet :D Dit is nu het verschil tussen "gewoon goede sex" en waanzinnige sex met iemand waar je perfecte chemie mee hebt :D

Afgesloten met een MMMMMT en sorry voor de overlast die ik hierbij aan de ijsberen in de naastgelegen sauna heb bezorgd! :teuflisch

Kortom: waanzinnige rood-harige dame, niet door haar uiterlijk maar door haar intimiteit! Cijfer: 9 (de trouwe lezer weet dat een 9,5 of 10 slechts voor een handjevol dames is weggelegd!).

Naam : Gulia

Haarkleur/-lengte : halflang, rood haar

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : A-Cup

Nationaliteit/Taal : Italiaans, Duits

Leeftijd : 23 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Zeer goed. Zoenen, beffen,vingeren, aftrekken, NMC, PZC, FT, MMT

Bijzonderheden : dame die als je een goede chemie met haar hebt, helemaal los gaat!

Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Hey MiniMe,

Het zij je vergeven, ik ben inmiddels weer bijgekomen van de schrik die je mij bezorgde toen ik dacht in alle rust een saunatje te nemen. Maar ik gun je je momentje of extase. Dacht ik potverdorie dat wil ik dan ook wel eens meemaken, spreek ik haar, wil ze naar huis want haar vriendin zat al zolang te wachten. Nou volgende keer dan maar weer (als ze er dan nog is tenminste)

gr. 2horny4u

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten