Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Discussie: Leonie (Pools) (GT)

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Daumen hoch Leonie (Pools) (GT)

    Haarkleur/-lengte : Zwart lang
    Lengte dame : 165
    Postuur/Cupmaat : smal / B
    Nationaliteit/Taal : Poolse/Duits
    Leeftijd : 18
    Tatoeages/Piercings : Boven haar rechter borst,tongpiercing
    Service: Deepthroat,Anaal,FT,Vingeren, NMC
    Voordelen: Goede service (TA niveau)
    Nadelen:
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 100
    Extra’s bij het bezoek:
    Leoni, is top. Aardige spontane poolse meid met goede service. Gaat er hard aan toe op de kamer. Ze weet goed met haar piercing te werken. Je moet af en toe gaspen naar lucht, als haar tong achter in je keel zit. Erg goed "One to Watch".

    Herhalings gevaar 200%

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Hehehe, ik zie nog dat glunderende gezicht van NKG gisteren toen hij na afloop stond te douchen....
    Hij had ook lang moeten wachten op de (duitse) Saunameister, die ook een test had afgelegd met deze Leonie...:D
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Ik ben onlangs ook met haar geweest. Leuke meid, ziet er een beetje versaut uit en lijkt alsof ze een pruik opheeft, das mijn mening. Ze is erg lief, aardig en goed! Herhalingsgevaar is aanwezig maar heb nog een lange to-do list
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Beitrag Leonie

    Name: Leonie
    Haarfarbe/-länge: schwarz, (halb-)lang
    Größe: ca. 170 cm
    Figur: schlank, kleine Oberweite
    Herkunft/Sprache: Polen, brauchbares Deutsch
    Geburtsjahr: 1987
    Tattoos/Piercings: Tattoo über der rechten Brust, Bauchnabel- und Zungenpiercing
    Service: gut und tabulos, Fingern eher unerwünscht
    Sonstiges: Freundin von Dominica
    Lebenslauf: ?

    Nach den vielen Vorschusslorbeeren war die Erwartungshaltung sehr hoch . Leonie bietet zwar einen sehr umfangreichen Service, aber Fingern zum Beispiel mag sie nicht so. Blasen und Küssen bis zum Anschlag beherrscht sie gut, ebenso GV und AV :smile:. Beim Lecken war sie sehr passiv, vielleicht lag das auch an der schon fortgeschrittenen Stunde (nach 24 Uhr). Obwohl quasi alle Features vorhanden sind und sie sich viel Mühe gibt, sprang der Funke nicht so recht über. Wiederholung derzeit nicht geplant, dann eher mit ihrer Freundin Dominica.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  5. #5
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard Leonie Poolse

    Ze stond op mijn to - do list. Kwam haar tegen in de binnen sauna. Na wat geknuffel haar een sleutel laten halen. Goede actie op de kamer met alles erop en aan. Haar kapsel is ondertussen veranderd. Enig minpuntje is dat ze al vrij vlug een FT voorstelde Ze dacht waarschijnlijk dat ik de eerste maal in Phg was ?

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman
    Haar kapsel is ondertussen veranderd.
    Oranje?

    Maar zonder gekheid, wellicht dat ze voor anderen weer herkenbaar is als je aangeeft hoe het haar nu is. Thx!

    tiga
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  7. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Hee lustman,

    nee hoor ze wijst altijd vrij snel op de beschikbare extra`s. Doet ze ook goed vind ik.

    :D

  8. #8
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard Leoni ( Poolse )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Oranje?

    Maar zonder gekheid, wellicht dat ze voor anderen weer herkenbaar is als je aangeeft hoe het haar nu is. Thx!

    tiga
    Haar kapsel is wat minder wild en dan voorheen.Die pruik look is er wel door verdwenen. Aan de kleur en lengte is niets veranderd. Weet niet voor hoe lang natuurlijk.Zoiets kan namelijk snel wijzigen.
    Best greets :wink:
    Lustman :p

  9. #9
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Gisteren met Leonie geweest, wat een figuurtje heeft dit meisje toch. Op de kamer maakt ze je helemaal gek...brr. Met pijn en moeite een half uur volgehouden met haar...nou ja, pijn deed het niet Ze heeft trouwens flinke extensions in haar haar en nu wat lichte plukken erdoorheen.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  10. #10
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard Leonie

    Als eerste ronde dinsdag (25/07/06) met deze wilde Poolse naar de kamer. Alles ok. Deze maal de optie AV uitgeprobeert. Ga de details besparen...maar het liep gesmeerd. :smile:

  11. #11
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    deze aardige dame heb ikzowel in yin-yang maar vandaag hier vreslijk uitgewoond

  12. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Gestern war sie auf der Römer-Party im GT!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  13. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald35
    deze aardige dame heb ikzowel in yin-yang maar vandaag hier vreslijk uitgewoond

    Ja Ronald is soms niet helemaal te volgen in al zijn enthousiasme :D . Hij was reeds op de party van GT zijn bericht aan het schrijven over dit meisje. Een live-verslag dus van uw reporter ter plaatse .
    Voordat Ronald35 ermee naar de kamer geweest was heb ik haar even van wat naderbij onderzocht .
    Ik denk dat Leonie toch wat langer in GT gaat blijven. Het is ene heel mooi meisje met een pracht figuur maar ze zou wel eens naar een goede kapper mogen gaan. Die hair-extensions zijn een ramp en onnodig. Haar lichaam en haar blik zijn vandien aard dat velen voor haar zullen smelten. Voor de liefhebbers van een tongpiercing is het een absolute kanjer. Daarnaast biedt ze bijna alle mogelijkheden aan die jij maar kan bedenken

    Groeten Willem2 :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 4 september 2006 om 15:51
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #14
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Men, wat een girl. Deze lady of ook wel machine, want willem en ik dachten toch wel dat deze dame de meeste pikken die dag heeft afgewerkt, had ik als eerste te pakken. Ik heb het altijd wel te doen met de eerste van mij die dag, haha, want kan deze meid pijpen zeggen. Van die gag geluiden maakt ze als die helemaal achterin gaat, brrrr daarna heftig op zijn hondjes gedaan ik kwam bijna net niet, en toen maar een volledige mondvol aan dit meiske gegeven want daar had ze recht op! Wel geil hoor deze jonge tongpiercing girl

  15. #15
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Leonie (Pools)

    Deze Leonie werk nu een kleine 2 weken in GT en had haar vorige keer ook al gespot. Lief koppie en zeer jong (ze is nog een paar weken 18 jaar, dus voor de liefhebbers: opschieten!).

    Na een kort babbeltje de grote kamer (9) op gedoken. Ze heeft een heerlijk lijf, maar wat wil je op die leeftijd :D PZC doet ze prima, goed gebruik van tong(piercing!) en ze slaat geen plekje over! Tongzoenen neemt ze heel letterlijk, dus bij haar lippen kom je geen moment! :p

    Paar standjes afgewerkt, en bij doggy begint ze (helaas) gelijk te kreunen dat ze anaal genomen wil worden......ondanks haar 18 jaar heeft ze al veel profi maniertjes aangeleerd, en om haar (portefeuille) toch een plezier te doen, maar afgemaakt met een MMT! :D

    Kortom: mooie meid, redelijk goede ervaring, maar zeker voor haar leeftijd iets te pro en teveel een OF. Cijfer: 8.

    Naam : Leonie

    Haarkleur/-lengte : lang, zwart met rode dreadlocks

    Lengte dame : 1.60m (maar heeft hoge hakken!)

    Postuur/Cupmaat : B-Cup, heerlijk maatje en vorm!

    Nationaliteit/Taal : Pools

    Leeftijd : 18 jaar

    Tatoeages/Piercings : tong piercing

    Service : Tong(!)zoenen zonder lippen, beffen, vingeren, aftrekken, NMC, PZC, FT, MMT, AV

    Bijzonderheden : lieve meid met full service, maar in korte tijd al erg profi geworden, zal (helaas!) geen GFE worden.....

  16. #16
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard Leonie GT

    Bij deze nog een verlate recensie over Leonie.
    Ik zag haar in de bar waar ze toples rond liep en dacht hey dat lijkt me wel wat.
    Eerst rustig mijn koffie opgedronken ondanks dat ik op scherp stond.
    Na een tijdje toch maar eens een rondje gaan lopen en daar stond Leonie bij de ingang van de Kino. Ze sprak me aan en vroeg naar mijn naam. Ik zei Jack en ik vroeg haar naam en ze zei Leonie.
    Er ging een belletje rinkelen want die naam kende ik wel van het forum (ik heb wat met die naam:littleang) al wist ik niet meteen of het nu goede of slechte recensies waren.
    Ze pakte me daarna lekker vast en begon stevig te zoenen dus ik was meteen verkocht en ik liet haar een sleutel halen.
    Op de kamer is het even wennen aan elkaar zo'n eerste keer samen maar het ijs was snel gebroken, afgesproken voor een uur en heerlijke GF sex volgde. Lekker zoenen al kwam het tongetje idd vaak wel ver naar buiten, maar het voelde toch zeer goed aan.
    Daarna een goede pijpbeurt waarbij ze haar piercing op de juiste manier gebruikte en ze liet zichzelf gewillig verwennen.
    Na de daad een sigaretje gerookt en elkaar een ontspannende massage gegeven.
    Ik vroeg haar na de massages hoe lang we nog hadden en ze zei nog 10 min. terwijl ik dacht dat het uur al voorbij zou zijn dus totaal geen tijdsdruk van haar kant en dat vind ik altijd een groot pluspunt.
    Nog lekker even liggen kroelen en kletsen en ze zei me dat er veel ijsberen in haar PHG tijd over haar naamgenote van weleer verteld hadden. Ze wist precies te vertellen wie het was en hoe ze eruit zag. Ik vond dat wel geinig.
    Leonie is een heel mooi meisje met een heerlijk lijf met goede service.

    Gr. Jack42

  17. #17
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Met toestemming van de heer Buttinsky oftewel Butt in the Sky :D kan ik U allen mededelen dat de topless rondlopende Leonie een heerlijke anderhalf uur met hem gespeeld heeft. Of was het nu andersom .
    In ieder geval heeft hij haar ontdaan van haar reetveter :o om met haar prachtige lichaam te kunnen spelen. Alle hoeken van de kamer heeft de heer Buttinsky wel gezien. Of was het weer andersom :D
    De heer Paul Stanley was even haar naam kwijt nadat hij met Leonie de kamer had gedeeld. Bij deze weet hij het ook weer

    Succes ermee.

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #18
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Dit is het meisje waar ik de naam van was vergeten

    Ben deze week na Kiara ook met haar naar de kamer geweest .
    Ik kwam haar bij de Kino tegen.
    We hadden hut 21 en toen we net 5 min. bezig waren hoorde we iemand achter de hut huilen.
    Dit stoorde en we hadden toch wel medelijden.
    Wij met een handdoek om naar buiten en daar zat een jong Chinees meisje te huilen met alleen een handdoek om.
    Wij wilde haar helpen en meenemen naar het cafe maar dat wou ze niet.
    Dus maar een extra handdoek gegeven,en terug naar binnen.
    Na een flinke stoei partij en wat bijt werk van haar (deze griet is gestoord)hebben we de boel maar afgemaakt met diverse standjes.
    Zij wou heel graag anaal maar ik had geen zin om daar voor bij te betalen en vertelde dat het voor mij niet echt hoefde omdat ik het daar te donker vond.
    Ook wou ze langer blijven en wou ook de tijd die we buiten waren mee rekenen (15 min.) maar Jansen kan gek zijn maar toch nog rekenen.
    Dus we hebben wel leuk afgesloten en de receptie naar het Chinees meisje gestuurd.
    Wat herhaling betreft ? ja mischien als ik weer in een gestoorde bui ben want je kan met haar wel gek doen en lachen.
    Gelukkig weer eens iets anders zij heeft er zin in om echt gek te doen.:zauberkis

  19. #19
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Ook ik was de naam van dit meisje kwijt

    De heer Paul Stanley was even haar naam kwijt nadat hij met Leonie de kamer had gedeeld. Bij deze weet hij het ook weer

    Ondanks de goede sex was ik wel de naam van deze dame vergeten. Gustamos en Willem2 hebben mij nog geholpen, maar het mocht niet baten. Hoe onpersoonlijk kun je als man zijn. Gelukkig kwam Willem2 mij weer te hulp.

    Wat moet ik nog over Leonie zeggen. Eigenlijk kan ik de bovenstaande recensies gewoon copieren.

    Ze viel mij vorige week gelijk op. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik even twijfelde. Dat kwam door haar bos haar. Ik vind het haar niet goed staan. Wat haar wel goed staat is haar schitterend lichaam en haar sexy kledij. Ze droeg netkousen (rood) en lange leren laarzen. Alleen daarvan kon ik een orgasme krijgen.

    Op de kamer aangekomen hielp ik haar met het bed opmaken en ik deed mijn badjas uit en hing die aan het haakje aan de muur. Ik draaide mij om en ik wilde iets zeggen, maar Leonie stond al voor mij en duwde haar tond in mijn mond. Een heerlijke staande zoensessie was het gevolg. Leonie heeft vaker gezoend. Geweldig, zeker haar tondpiercing blijft lekker voelen. Al snel ging ze door haar knieeen en begon mij te pijpen. Niet eerst rustig, maar gelijk diep en na enkele halen werd het al deep throat. Ook dat heeft ze al vaker gedaan. Hij ging er bijna helemaal in. Leonie hield er een hoog tempo in.

    Op het bed aanbeland gingen wij elkaar weer zoenen en vrijden zo nog even door. Ineens duwde ze mij weg en sloop naar mijn onder lichaam. Weer begon ze mij te pijpen. Lekker, nat en diep. Ik kon mij echter ook niet aan de indruk onttrekken dat ze bezig was mij snel te laten klaarkomen. Ik ben dan misschien een watje, maar dit keer was ik sterk genoeg.

    Ik stond op en kroop ook naar haar onder lichaam. Eerst begreep ze niet goed wat ik van plan was, maar al vlug liet ze mij rustig beffen, waarbij ze mij ook niet vergat. Ondanks dat ze goed nat werd, weet ik niet of ze echt lag te genieten. Je hebt soms zo je twijfels.

    Na ons orale werk ging het condoom om mijn penis. Eerst deed ze glijmiddel op mijn penis en ging toen op mij zitten. Glijmiddel is niet echt wat ik graag zie, maar het kan soms niet anders. Ook het berijden van mij was niet echt rustig te noemen. Wild, is het juiste woord. Na een paar minuten draaide zij zich om en ging in hetzelfde tempo door met mij achterstevoren te berijden.

    Om tijd te winnen legde ik haar op haar rug en hield haar beide armen gespreid vast en ging op haar liggen. Wild duwde ze haar bekken naar voren en stootte steeds harder. Ik probeerde dat tempo te volgen. Na een poosje liet ik haar armen los. Zij begon nu hard op mijn billen te kletsen. Het zag er allemaal romantisch uit.

    Als laatste standje, haar van achteren genomen. Ik hield mij niet in en ik verbaasde mij een beetje dat het haar allemaal niet uitmaakte. Ze bleef wild stoten. Ineens vroeg ze of ik anaal wilde. Ik twijfelde even. Toen zei ze dat dat € 50;= extra was. Ik besloot deze eer maar aan mij voorbij te laten gaan.

    Het zweet gutste over mijn rug en langs mijn voorhoofd. Ik liet mij op mijn rug vallen en Leonie haalde het condoom eraf. Ze vroeg of ik in haar mond wilde klaar komen en toen ze in de gaten had dat ik wist (en accoord ging) dat het € 25;= extra was ging ze door met pijpen. En zoals gepland kwam ik schokkend in haar mond klaar.

    Toen wij klaar waren dacht ik even dat dit meisje haar spullen zou pakken en snel naar de financiele afhandeling zou rennen. Maar dat gebeurde niet. Even nog rustig nagepraat.

    Kort samengevat is dit een heel mooi meisje, dat inderdaad een andere kapper moet zoeken. Ze is proffesioneel, maar niet op een irritante wijze. Ze geeft wilde sex. Bij haar moet je niet zijn voor een half uurtje rustige tedere sex.

  20. #20
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    gisteren met Leonie de tent opgezocht:p na al die wilde verhalen was ik wel erg nieuwsgierig geworden maar ik vond haar erg tammetjes,waarschijnlijk was ze erg moe want de hele avond was ze eigenlijk bezet. wel heeft ze me top oraal verwend,en kan ze met haar tongetjes leuke spelletjes doen. uiteindelijk heb ik achter haar plaatsgenomen en haar bij der lange haren gepakt,en met de rodeo afgemaakt. anaal had ook nog gekunnen want haar handje wees me steeds naar dat ontdek plekje. hiervan afgezien omdat me deze rit beter beviel. lekkere meid met een tongetje waar ze ook na de rodeo nog lang mee speelde maar geen herhalingsgevaar.


    Saluti Little Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  21. #21
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Frage

    Het mooie figuurtje en het aan perfectie grenzende B/C-cupje leidde Jan's aandacht volledig af van haar ietwat aparte haardos. Echter, Jan was net binnen toen hij deze dame zag, dus Jan-Junior was absoluut niet meer te houden bij de gedachte dat heerlijke topless fruit eens te masseren.

    Na een kort praatje op een kamer beland. Op de kamer ging de dame gelijk helemaal los. Omdat Jan net binnen was gierde de hormonen hem natuurlijk ook volop door het lijf, dus geen enkele poging ondernomen haar wat af te remmen. Na een wat kort oraal voorgerecht is Jan vrij stevig bereden door deze cowgirl. Hierna werd doggy aangeboden, met als optie AV. Optie werd door Jan afgeslagen. Echter, na het afslaan van deze optie veranderde er wel iets in de houding van de dame. Enthousiasme werd iets minder, en alles was erop gericht Jan zo snel mogelijk te doen klaarkomen.

    Nadat Jan van zijn eerste melk van de dag verlost was, kroop de dame nog wel even tegen hem aan, en hebben we nog wat liggen babbelen. Jan ziet dit liever andersom: vooraf een beetje babbelen, en langzaam opbouwen.

    Kortom: een dame waar geen pijl op te trekken is. Het ene moment kreeg Jan het gevoel met een doorgewinterde profi te maken te hebben, het andere moment met een lieve girlfriend. Buiten kijf staat dat ze een heerlijk lichaam en een knap gezichtje heeft. Jammer van haar kapsel, en het feit dat ze af en toe enorm profi overkomt.

    Keep on Walking.....
    Jan Wandelaar
    Keep on Walking.....

  22. #22
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:44
    Berichten
    104
    Discussies
    5
    Thanks
    6
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Is deze dame niet ergens in de buurt van Frankfurt gesignaleerd ? Ik heb haar al een hele tijd niet gezien. Misschien komt ze wel weer als het mooi weer is en er weer genoeg rode mannetjes aanwezig zullen zijn :D

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.