Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    28 april 2024 @ 11:10
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Daumen hoch Moers, Saunaclub La Luna, Isabella (Roemeense)

    Haarkleur/-lengte : Blond halflang, tot over de schouders
    Lengte/gewicht dame : 1.65 m/52 kilo
    Postuur/Cupmaat : Slank/skinny A-cup
    Nationaliteit/Taal : Roemeens (Roemeens, Duits, Engels, Italiaans)
    Leeftijd : 20-22
    Tatoeages/Piercings : niet op gelet
    Service: TZ, PzC, NzC, NmC, AVzC maar niet vandaag beffen en alles wat lekker en verboden is.
    Voordelen: Een goede profi met gevoel voor service
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 15 min
    Prijs : Totaal bij de dagprijs inbegrepen
    Extra’s bij het bezoek: n.v.t.

    Isabella: 1e lounge, 1e bank rechts. De eerste dame die je ziet en meteen een fraaie! Roemeense, heel leuk gezichtje. Zeker geen straf om door haar rondgewezen te worden! Ik heb zo gauw geen piercings of tatoeages gezien.

    Ze wachtte de laatste slok van de koffie van De Shyman niet af en vroeg direct al om een kamergang. Dit is een profi met toch wel hart voor haar werk. Lekker tongzoenen na een voorzichtig beging. Pijpen gevarieerd en diep (en ondanks dat De Shyman een ticket met bescherming had werd toch zonder ‘geblasen’) Voorzichtig likken liet ze toe maar niet van harte. Nadat er voldoende sterkte in De kleine Shyman was gekomen werd er professioneel een jas omheen geplaatst en bereed ze in amazone De Shyman klaar. Maximaal 15 minuten was de tijd! Afgewerkt? Mogelijk wel maar toch een goed gevoel erbij. Haar vriendelijkheid is top en ze deed echt haar best.
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  2. Onderstaande leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (30 oktober 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.947
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...223#post289223

    Als eerste viel mijn oog op een bijzonder leuk tienertje Isabella:
    La Luna - Isabella-21.jpg
    La Luna - Isabella-07.jpg
    Naam : Isabella
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte : Blond, sluik, lang
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 50 Kg, maat 32/ A-cup,
    Tatoeages/Piercings : nee/nee
    Service: TZ, PZC, NMC, 69
    Voordelen: Gaat lekker mee in alles.
    Nadelen:
    Tijdsduur : 20+20 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

    Isabella heeft een ongelofelijk leuk pijpsnoetje en een top bikinibody. Mooie taille en twee leuke kuiltjes boven de billetjes. Een mooi uitgesneden rood slipje deed haar perfecte billetjes goed uitkomen. Omdat het nog vroeg op de dag was (11:30) moest haar lichaam eerst nog met bodycrème ingesmeerd worden. Hulpvaardig als Wijze grijze is om een dame te helpen, bood ik daarbij, uiteraard geheel belangeloos, mijn assistentie aan.
    “You need some help with that?”
    “That’s very kind, please go ahead”
    Ik hoefde niet te scheutig te zijn met haar lotion en ze genoot duidelijk van mijn knedende vingers. Andere meiden keken (jaloers?) toe. Mijn eerste indruk bij de girls viel duidelijk positief uit. Kon ik waarschijnlijk nog profijt van hebben.
    Maar, Isabella is toch wel een duidelijke profi en verliest niet teveel tijd om “to the point” te komen:
    Zimmer?
    Tuurlijk, schat, daarvoor ben ik hier en de druk is hoog.

    Op de kamer begonnen met een lekkere ontspannende uitgebreide pijp sessie. Haar heerlijk onschuldige grappige snoetje nodigde gewoon uit Wijze Stijve oraal te verwennen. Voordat we aan het echte neukwerk begonnen, werd ik gevraagd “met of zonder”? Tuurlijk met. De sessie beëindigd met een geweldige ontlading over haar hele petite body.
    Na dit positieve begin van de dag, uiteindelijk met haar ook de 4e sessie verbracht. Isabella is volgens mij het meest geboekte meisje van de dag geweest.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  4. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    frans164 ( 7 november 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 07:36
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Mooie lieve meid met tomeloze inzet. Wel op tijd aan condoom herinneren.

  6. #4
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.947
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit m’n recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...884#post289884

    Isabella was goed voor de 6e sessie.
    La Luna - Isabella-05.jpg
    Gedurende de dag had ze zich meerdere malen omgekleed. O.a . een leuk gescheurd denim mini-jurkje of een erotische dienstmeidoutfit. Alleen vanwege deze optische erotische factor besloot ik er nog eens een optickfick tegenaan te gooien. Isabella is me net iets te professioneel en probeert je zo snel mogelijk aan je gerief te helpen. Geen probleem meid, want ik wil wel de volledige 20 minuten van je topbody genieten. Ik heb me dan ook vooral oraal door haar voor de spiegel laten verwennen. Het geilst hierbij was om naast haar gezichtje te knielen en me te laten pijpen terwijl zij met gespreide beentjes voor de spiegel haar poesje sensueel aan het vingeren was. Visueel genieten pur sang!. Kijk, als je dan lekker opgeladen bent, ga je naar Alexa en laat het daar real FT afmaken (zie boven).
    Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  7. #5
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.947
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit m’n recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post306331

    1ste sessie ging aan Optickfick Isabella. Sinds 1 Maart is zij terug in de club. Zij heeft gewoon een top teenybody. Haar professionaliteit verhindert bij mij echter het ontstaan van een klik met Isabella. Zij kan trouwens lekker swaffelen en doet dit ook uit zichzelf. De kamersessie was goed en lekker, maar voor m’n eerste moneyshot of the day had ik iets anders in gedachten: Wijze Grijze sexapproval™:8,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.

Living Room 468*60