Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28
  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:41
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard Janet (Duitse) ex PE (Babylon)

    Naam : Janet

    Nationaliteit /taal : Duitse / Duits, Engels

    Leeftijd : 23

    Haarkleur/lengte : blond, schouderhoogte

    Lengte : 1.70

    Postuur /Cupmaat : slank figuur met ditto taille, lekker kontje en heerlijk zachte D-cup silli

    Tatoeage / Piercing : geen

    Service : standaard

    Kosten: 50 euro voor elk half uur

    Voordelen: meisje met een lekker lichaam! Zou zo maar meekunnen met de pitspoezen op het F1-circuit. Erg spontaan en lief.

    Nadelen: hard to catch

    Nu had ik haar al reeds enkele malen zien rondlopen in Planet Eden, maar om één of andere reden, was een collega-beer me telkens voor. Ze stond dus reeds lang op mijn verlanglijste en geheel toevallig liep ik haar eergisteren na het bubbelbad tegen het lijf en we geraakten in gesprek. Naast een supermooi lichaam en een fris koppie met heerlijke lach, bleek ze ook nog eens superlief en vriendelijk. We belanden vrij snel op de kamer, waar ze me snel innig lang en zacht op de mond zoende. Daarbij ging ik met mijn handen op verkenning en haar billen en tieten voelden oh zoooo zacht!! Daarna het TZen verder gezet op bed, waarna ze met haar tong mijn lichaam verkende en verder afzakte richting my one-eyed-snake. Ook het PZC startte ze mega-zacht om daarna het tempo op te drijven, met handen, dan weer zonder, waarbij ze me aanmaande haar haren vast te nemen. Daarna gaf ik haar haar haar terug en ging ze over tot cowgirl. Ook dit deed ze eerst GFE-gewijs om daarna recht te zitten en het tempo op te drijven. Man man, wat een heerlijk zicht zo´n super model bovenop je pik te zien rijden. Moest dit standje helaas te vroeg afbreken, wegens prematuur zaadlozings-risico en legde haar in missio waar ik het spel afmaakte.

    HHH 100%! Heb haar beleefd gevraagd om mij de volgende keer direct te komen opzoeken ipv verstoppertje te spelen.

  2. Onderstaande 5 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (26 oktober 2012),satanic surfer (28 oktober 2012),SeX++ (26 oktober 2012),Wijze grijze (26 oktober 2012),Willi69 (26 oktober 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:41
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Gisteren nogmaals met haar gekamerd, en service ligt echt op topniveau. Ondanks haar populariteit, gaf ze gaf wel aan er moeite mee te hebben om zoals gisteren temidden van een 20tal collega´s slechts een gemiddelde van 5 beren te zien in de club. Daarom dat ze in het weekend andere oorden opzoekt zoals GT...
    Laatst gewijzigd door Stief; 20 december 2012 om 13:22 Reden: link naar foto´s op de site werkt niet

  4. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    18 september 2023 @ 12:45
    Berichten
    247
    Discussies
    61
    Thanks
    25
    Thanked
    72 in 48 posts

    Standaard

    gisteren (vrijdag) was ze er weer, samen met Nadine.

  5. #4
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:41
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Wieder da!

  6. Onderstaande leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

    pipette ( 2 juni 2013)

  7. #5
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

  8. #6
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    Bye bye Janet. Ze stop te définitive.

  9. #7
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 01:06
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    wünsch es ihr...
    aber wie so oft... wenns geld knapp wird kommen sie wieder...

  10. #8
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    ...und sie ist schon wieder da (freitag,samstag und montags). Sie trāgt jetzt lange braune Haare.

  11. #9
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Last Online
    6 september 2022 @ 00:21
    Berichten
    123
    Discussies
    1
    Thanks
    163
    Thanked
    280 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pipette Bekijk bericht
    ...Sie trāgt jetzt lange braune Haare.
    OH NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIN....

    Gruß vom entsetzten
    Blondinenschatz

  12. Onderstaande leden hebben Blondinenschatz bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 4 september 2014)

  13. #10
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    Vandaag eindelijk een keertje met Janet op de kamer geweest. Ik had haar al vaker op mijn to do lijstje staan maar het kwam er nooit van, bezet, plotseling verdwenen, ik het niet vertrouwde of ze wel zo goed was, etc... Wat is dat stom van me geweest want het was een de beste sessies die ik dit jaar gemaakt heb en dat waren er zo'n 70 tot nu toe. Janet is niet alleen knap maar ook ontzettend aardig en een leuke gesprekspartner. Op de kamer echte GFE, heerlijk tongen, pijp goed en ballelikken helemaal top. Ze loopt rond als een echte Lady in de club, maar op de kamer veranderd ze en komen de SM trekjes bij haar boven. Ik zelf ben daar niet zo van en moest een paar keer op mijn tanden bijten toen zij dat zelfde met mijn ballen deed! Nog een paar standjes met haar doorgenomen en tijdens doggy stak ze zelf een vingertje in haar poepert en ze had er geen bezwaar tegen dat ik dat even van haar over nam, ontzettend geil. Zo, genoeg reclame gemaakt, nu zal ze volgen de keer wel weer dauer-bezet zijn. :-(

  14. Onderstaande 6 leden hebben ButtinSky bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 oktober 2014),bergm550 (21 oktober 2014),pipette (29 oktober 2014),Stief (20 oktober 2014),vrije jongen (20 oktober 2014),Willi69 (20 oktober 2014)

  15. #11
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    Janet werkt nu 4 dagen in de club, van donderdag tot zondag.

  16. Onderstaande leden hebben pipette bedankt voor deze bijdrage:

    Blondinenschatz ( 6 april 2015)

  17. #12
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    Scheint im Babylon tätig zu sein...

  18. #13
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    21 maart 2024 @ 10:27
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.758
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Dit is een fantastische club en dat vind ik niet alleen doordat de doorgaans hele fraaie dames er poedeltje, poedeltje bij lopen (heerlijk gewoon), maar ook doordat het personeel, de service, de bar, de keuken, de hygiëne etc etc …….. het klopt allemaal gewoon en dus voel je je er heel snel thuis. Dames zijn uitdagend maar zeker niet opdringerig, zien er allemaal fantastisch uit en je hebt moeite om je keus te maken. Ikke wel in ieder geval.

    Bij mijn eerste bezoek (zie verslag) had ik een dame gespot die zeker op mij to do lijstje kwam. Idd bleek dat Jeannette te zijn. Dank nog voor de tip!!
    Bij aankomst stond dit overheerlijke schepsel bij de entree mooi te zijn ….. Kon m'n ogen er niet van af houden en de eerste keus was gemaakt. Bleek nog wel lastig te zijn om dit kippetje te schaken maar uiteindelijk had ik haar te pakken.
    Grote genade, mijn eerste bezoek aan Babylon leverde mij een topontmoeting op met Alice (*****), maar de ontmoeting met Jeannette bleek zo mogelijk nog beter (*****+). Wat een waanzinnig lekkere vrouw, 25 yr, mooi blond (met extentions ), een prachtig stel jopen (weliswaar mbv een doctor, maar toch geweldig fraai) en een figuur om van te watertanden. Dus nadat ik mijn bezinning weer terug had met haar op een bankje en op kamer belandt.
    Ga jullie lekker niet vertellen wat er zich allemaal tijdens deze sessie heeft afgespeeld want dat weet een ieder wel te bedenken. Samengevat; het was gewoon TOP. Super TOP, TOP!!
    Die heerlijke kont in doggy …………
    Dat waanzinnige figuur ………
    Die fraaie jopen ……….
    Te gek voor woorden dat je zo iets moois mag wippen voor een bescheiden prijs. En leuk, lief en intelligent is ze ook nog. Want bij haar is een half uur al snel te lang dus tijd zat om te kletsen. Jemig, deze zeer fraaie, zelfbewuste, intelligente en vooral mooie vrouw is een bezoek meer dan waard. Dacht ook oprecht dat ze mij nadien op dinsdag bij het vuil aan de straat konden zetten …….. Gelukkig niet gebeurt.

  19. Onderstaande 5 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 april 2016),biged ( 6 april 2016),Deantje ( 6 april 2016),duivenmelker (20 juli 2016),Nedlovefkk ( 6 april 2016)

  20. #14
    Geregistreerd
    18 juli 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 21:22
    Berichten
    132
    Discussies
    24
    Thanks
    0
    Thanked
    268 in 96 posts

    Standaard

    Met several times this year, I was surprised how this pretty lady was so smart and clever.
    Usually, talking with girls should be very basic (or with typical topics), but with Jeanette, it's a real discussion or debat.
    About her body (white girl, but well tanned with sun or solarium), smart siliconed-breasts (well made), perfect body, very long legs, and pretty face... she must be very sollicited !
    The first time I met her in Babylon, before to go to room, we spoke around one hour on sofa (speaking politics, etc.). One of my friends was surprised that I spent so much time in sofa.
    After, the (only) 30min. was also tender, quality, (unfortunately no FK, only smart kiss), she doesn't hesitate to "participate" to finger her pussy to stimulate (or, the illusion is excellent).
    The 2nd time (another day) was also good; she arrived in the evening after her "normal job" (as she says), and she mentionned I was her first sex room in the day, which made me smile pretty much !
    I really that she's working in club, for "extra coins", because she already has stability in her other job, and she never push the time, she sometimes says that if we exceed only a few minute, she will not charge at all. She keeps positive & cool.
    Her service is "normal" (I would say), she doesn't pretend to best the most extravagance girl, with full option, but prefers to feel well with a man.

  21. Onderstaande 4 leden hebben Piet Rodebaard bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (19 juli 2016),duivenmelker (20 juli 2016),Klatergoud (20 juli 2016),Nedlovefkk (19 juli 2016)

  22. #15
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Rodebaard Bekijk bericht
    Met several times this year, I was surprised how this pretty lady was so smart and clever.
    Usually, talking with girls should be very basic (or with typical topics), but with Jeanette, it's a real discussion or debat.
    About her body (white girl, but well tanned with sun or solarium), smart siliconed-breasts (well made), perfect body, very long legs, and pretty face... she must be very sollicited !
    The first time I met her in Babylon, before to go to room, we spoke around one hour on sofa (speaking politics, etc.). One of my friends was surprised that I spent so much time in sofa.
    After, the (only) 30min. was also tender, quality, (unfortunately no FK, only smart kiss), she doesn't hesitate to "participate" to finger her pussy to stimulate (or, the illusion is excellent).
    The 2nd time (another day) was also good; she arrived in the evening after her "normal job" (as she says), and she mentionned I was her first sex room in the day, which made me smile pretty much !
    I really that she's working in club, for "extra coins", because she already has stability in her other job, and she never push the time, she sometimes says that if we exceed only a few minute, she will not charge at all. She keeps positive & cool.
    Her service is "normal" (I would say), she doesn't pretend to best the most extravagance girl, with full option, but prefers to feel well with a man.
    het is gewoon een topper en voor mijn de mooiste van de club als je met janette door de stad loop hoef je je niet te schamen : Wink2:

  23. #16
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    het is gewoon een topper en voor mijn de mooiste van de club als je met janette door de stad loop hoef je je niet te schamen : Wink2:
    Sinds de uitleg van sexmachine over jannettes in het algemeen en strandjanet in het bijzonder, heb ik een totaal ander beeld bij janette...
    Een totaal verknipt beeld, dat geef ik toe, maar dat zal wel door die rare silli's komen!
    En Garde

  24. #17
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Sinds de uitleg van sexmachine over jannettes in het algemeen en strandjanet in het bijzonder, heb ik een totaal ander beeld bij janette...
    Een totaal verknipt beeld, dat geef ik toe, maar dat zal wel door die rare silli's komen!
    het is gewoon een mooie milf en daar hou ik van ze heeft zeker silliconen en daar hou jij weer niet van

  25. #18
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    21 maart 2024 @ 10:27
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.758
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Grote genade ........ het zal toch niet waar zijn ...????
    Jeanette is van de site en AWL verdwenen ..........

  26. #19
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klatergoud Bekijk bericht
    Jeanette is van de site verdwenen...
    Misschien de volgende keer toch iets beter kijken.

  27. Onderstaande leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud (20 juli 2016)

  28. #20
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Zoals bij Naomi en Lilly staat Jeanette bij de Reisedamen .
    Wil zeggen dat ze genieten van een welverdiende verlof .
    En hun lichaam niet meer moeten verkopen voor centen voor deze periode .
    Laatst gewijzigd door duivenmelker; 20 juli 2016 om 14:04
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  29. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud (20 juli 2016)

  30. #21
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    21 maart 2024 @ 10:27
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.758
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Misschien de volgende keer toch iets beter kijken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duivenmelker Bekijk bericht
    Zoals bij Naomi en Lilly staat Jeanette bij de Reisedamen .
    Wil zeggen dat ze genieten van een welverdiende verlof

    Oefffffff; de schrik sloeg me om het hart ..........
    Gelukkig zijn er forum leden die opletten
    THX

  31. Onderstaande leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (20 juli 2016)

  32. #22
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    5 weeke is deze dame op vakantie. Start : deze week maandag

  33. #23
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Nu met zwarte haren

  34. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (16 september 2016)

  35. #24
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duivenmelker Bekijk bericht
    Nu met zwarte haren
    je kan haar gelukkig aan haar body herkennen

  36. #25
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Al maanden wring ik mij in allerlei bochten bij elk bezoek aan Babylon om Jeanette aan de haak te slaan. Beperkt aanwezig en heeft veel vaste klanten. Het leek bijna een onmogelijke opgave te worden.
    Tot op de Karnavalsparty afgelopen donderdag, ze liep zo maar vrij rond. En zoals zo vaak was Teddy net op kamer geweest (met Delia). Scheisse, toch weer niet, dacht ik.

    Enfin, afgewacht tot de recuperatietijd er op zat. Ze ging net op kamer met een klant. Met wat geluk zou het met die klant een 30' kamer kunnen zijn. Ik telde 25 minuten af om een douche te nemen. En jawel hoor, ze liep de bar binnen.....naar de achterzijde van de bar om naast de Duitse Mona plaats te nemen. Gaan we niet doen meid! Ik trok haar mee naar de bar. Wat besteld om vervolgens op een tweezitter neer te ploffen.

    Het gesprek kwam van meet af aan goed op gang. Geen last van een taalbarrière. En zo lulden we drie kwartier vol. Al snel werd duidelijk dat er een prima klik was. Wat een heerlijk wijf om mee te lullen en verregaand te worden opgewarmd. Ik gaf aan dat half uur kamers alleen voorkomen bij klote service. "Glaub mir, ich werde dich überraschen!" Nou, nou, eerst maar eens waarmaken.
    En dat heeft ze! Geen minuut heb ik me verveeld! Deutsche gründlichkeit. Ik kon het krijgen, zoals ik het wilde hebben. PSE, GFE of een combi! Tongzoenen zoals het hoort ....mjammie. Blasen...een GOSP van 0,9M en daar nam ze ruim de tijd voor. Na het plaatsen van de 'kidsblocker' in missio position het spelletje beëindigd. Een voltreffer! Tijdens de evaluatie besproken hoe de volgende kamer eventueel ingevuld zou kunnen worden .

    HHG.....

  37. Onderstaande 8 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (13 mei 2017),kempie (17 maart 2017),Klatergoud ( 2 maart 2017),licky luke ( 2 maart 2017),Manureva ( 1 maart 2017),Mr Bluenose ( 1 maart 2017),Nedlovefkk ( 1 maart 2017),pret ( 1 maart 2017)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Babylon 468*60   Diamond 468*60