Pagina 10 van 16 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 250 van 394
  1. #226
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Die moeten wel op elkaar zijn ingespeeld. Die spelen al van jongs af aan met elkaar. Alleen moeten zusjes geen ruzie krijgen.....dan zijn het sekreten.....

  2. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 september 2016),Ryuhayabusa (19 september 2016)

  3. #227
    Geregistreerd
    24 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:26
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    1.282
    Thanked
    258 in 23 posts

    Standaard

    Vorige week viel ik in de avond de six sense binnen na een lange afwezigheid (april?). Het was gezellig druk en de meiden waren onder in de bar al goed in de sfeer aan het komen. Eerst een hapje eten: een braadworst, kroketten en een groenten mix. Gewoon goed zoals verwacht.

    In het restaurant een leuke jonge (Braziliaanse?) deerne gespot. Zij werd het hof gemaakt door een aantal heren op leeftijd van Italiaanse origine. Ze gedroegen zich puberaal wat een komisch zicht opleverde :-) Deze meid hield ik in iedergeval in het achterhoofd.

    Na het eten richting de bar getrokken waar al gauw een aantal meiden zich opdrongen. Deze na een vriendelijke kennismaking toch resoluut duidelijk gemaakt dat ik geen zin had en dat ik zelf wel zou bepalen met wie ik een kamergang maak.
    Wat me opviel was de kleine variatie in etniciteit. Praktisch alle meiden waren van Roemeense of Bulgaarse komaf. Ik heb 1 Aziatische oudere dame opgemerkt en de ita/bra dame in het restaurant. Eigenlijk best jammer...

    Uiteindelijk naar de kamer met de dame uit het restaurant Alina genaamd. Zij zei dat ze hier nog niet lang werkten en voorheen carrière had gemaakt in een club in het Eindhovense. De sessie was in orde!

    Vervolgens een douche genomen en huiswaarts gekeerd. Ik nam mezelf voor om zeer binnenkort wat meer tijd te maken om deze fijne club te bezoeken. Dit resulteerde in een bezoekje vandaag vanwaar ik vanuit het zonovergoten terras dit bericht type! Een recensie van vandaag volgt! Gegroet

  4. Onderstaande 8 leden hebben Massi bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (26 september 2016),jansenroy (22 september 2016),Kwakje (25 september 2016),licky luke (22 september 2016),Ryuhayabusa (22 september 2016),Sjeufke (22 september 2016),sofaking (22 september 2016),Wentelt Eefje (22 september 2016)

  5. #228
    Geregistreerd
    1 september 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 11:16
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    68
    Thanked
    60 in 26 posts

    Standaard

    Hallo Massi wat je schrijft ik citeer
    Wat me opviel was de kleine variatie in etniciteit. Praktisch alle meiden waren van Roemeense of Bulgaarse komaf.
    Jammer he dat er niet wat andere nationaliteiten rondlopen ... ,ben er in 3maand ong 6x geweest iedere keer dezelfde meiden , nou heb je overal wel een kern ,van vaste meiden maar zou heel fijn zijn als er eens iets nieuws bijkwam . ik wens je veel plezier in deze toch wel leuke snoepwinkel .))

  6. #229
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    De Aziatische oudere dame zal Lyn geweest zijn.

  7. #230
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.674 in 2.631 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ik was toen 10-11 jaar oud en had geen flauw benul dat het over prostitutie ging, maar tot afgrijzen van mijn moeder zong ik het altijd uit volle borst mee.
    Het waren inderdaad mooie tijden, blij dat mijn tienerjaren samenvielen met de eighties, I wish those times could come back...

    Grinnik, ik moet dit topic eens wat vaker lezen geloof ik. Geweldig nummer inderdaad. We hebben ooit een jaar of 7 terug ons kapot gelachen toen er vlakbij Bernds een club open ging die zich "Club l'Amour" noemde en een licht aangepaste versie van dit nummer gemaakt. Ipv 32 16 8 hebben we het telefoonnummer van Bernds ervoor misbruikt En ook in Club l'Amour verveelden de dames zich, tent is daarna een paar keer van eigenaar gewisseld en heet nu Arabella
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  8. Onderstaande 2 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (22 september 2016),Wentelt Eefje (22 september 2016)

  9. #231
    Geregistreerd
    24 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:26
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    1.282
    Thanked
    258 in 23 posts

    Standaard

    Zoals eerder vermeld afgelopen week opnieuw richting Lemiers/Vaals getrokken. Het was een mooie ochtend toen ik om iets over 11 uur de parking opdraaide als één van de eerste klanten van de dag. Entreetje betaald, koffietje genomen en lekker op het terras genieten van de prille ochtend zonnestralen. Wat een pracht locatie is het daar in het mooie Limburg land. De club kwam langzaam tot leven...

    Vanop de stoelen op het terras had ik een goed zicht op de dames die verblijven in de accommodatie langs de club. Zij komen de club van achteren binnen en de meeste in hun originele staat (zonder make-up). Enkele dames wist ik te herkennen van de week ervoor. Toch een groots verschil met als ze opgemaakt zijn...

    Na een poosje buiten gezeten te hebben besloten de zee van tijd te vullen in de sauna. De faciliteiten zijn nog steeds dik in orde!
    Op de middag een rondje gemaakt en ter hoogte van de lounge werd ik gekaapt door een zekere Danielle. Ze drong zich behoorlijk op met allerlei geile praat en handtastelijkheden maar ik vond het nog wat vroeg om al een kamergang te maken. Doch zag ik deze dame zeker wel zitten en plots herinnerde ik mij dat ik al een keer eerder met haar gepraat had maar niet op haar avances ingegaan was. Daar had ik toen achteraf spijt van want ik kon haar niet meer vinden later op de dag. Dit deed mij wat twijfelen wat in haar voordeel speelde om mij te overtuigen. Al gauw zijn we beland in de lounge waar ik haar niet langer kon weerstaan en me moest overgeven aan haar charmes. Wat volgde was hevig zoenen met haar tong praktisch tot tegen mijn amandelen. Wat een hete tante! Snel ging ze de sleutel halen en trokken we de kamer op. Daar gingen we verder in alle hevigheid. Tevreden en volledig geledigd verliet ik de kamer! Achteraf heb ik deze naar eigen zeggen Domenikaanse (republiek?) nog even terug gezien op het terras waar ze in de deur opening vriendelijk naar me stond te zwaaien. Ik weet niet of ze toen bedoelde dat ze ging vertrekken maar ik heb haar na 15u niet meer gezien?

    Op de middag lekker gegeten en wat aan het zwembad gaan luieren. Daar geraakte ik aan de praat met Lin/Lyn? Een zeer sympathieke dame die naar eigen zeggen afkomstig is uit Korea? We hadden het over koetjes en kalfjes maar hoe verder het gesprek vorderde hoe meer avances er gemaakt werden. Toch had ik niet de klik bij haar en ben ik niet met haar naar de kamer geweest.
    Later op de dag kwam ze nog geregeld langs/informeren maar ook toen heb ik haar netjes duidelijk gemaakt dat ik geen zin had. Daar deed ze niet moeilijk over. Leuke dame maar niets voor mij...

    In de namiddag werd het wat drukker doch bleef het gezellig en gemoedelijk. Wat me wel begon te storen was het overmatig smartphone gebruik en rookgedrag. Hele groepen meiden die op het terras zaten met alleen maar oog voor hun telefoon de ene sigaret rokende na de andere.
    Ook onder in de bar werd er gerookt gelijk de Turken. Dit is toch niet meer van deze tijd? Ik heb dan ook bijna constant buiten in het zonnetje gezeten. Verder opnieuw opgemerkt dat er weinig variatie zat in de afkomst van de meiden. Praktisch allemaal uit Roemenie, Bulgarije of Hongarije en het leek erop alsof ik ze praktisch allemaal herkende van eerdere visites aan de club...
    Uiteindelijk nog even getwijfeld over een tweede kamergang maar door een opkomende hoofdpijn hier niet op in gegaan...Rond 19u heb ik dan de club verlaten.

    Samengevat heb ik een zeer aangename dag gehad maar toch enkele bedenkingen mbt de storende elementen hierboven aangehaald. Van Lyn heb ik nog wat info gekregen over een andere club babylon genaamd. Deze staat op mijn to-do lijstje. Wordt vervolgd!

  10. Onderstaande 13 leden hebben Massi bedankt voor deze bijdrage:

    biged (25 september 2016),Deantje (25 september 2016),Eddy_V (25 september 2016),Firehawk (26 september 2016),Kwakje (25 september 2016),licky luke (26 september 2016),Manureva (26 september 2016),Mr Bluenose (26 september 2016),Reagen (25 september 2016),rob45 (25 september 2016),Wentelt Eefje (25 september 2016),Wijze grijze (25 september 2016),YYadict (26 september 2016)

  11. #232
    Geregistreerd
    1 september 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 11:16
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    68
    Thanked
    60 in 26 posts

    Daumen hoch Roken en smartphone

    Wat me wel begon te storen was het overmatig smartphone gebruik en rookgedrag. Hele groepen meiden die op het terras zaten met alleen maar oog voor hun telefoon de ene sigaret rokende na de andere.

    Dit hierboven aangehaalde dit is inderdaad heel storend , de ijsberen roken ook of hebben hun telefoon in de aanslag ,maar dat is meestal
    voor het zakelijke gedeelte( werk of andere belangrijke zaken) Maar de meisjes kunnen ipv met die smartphone spelen ,misschien vrijblijvend met de ijsberen praten ,dan word het misschien nog een kamergang (je niet opdringen) na 2minuten vragen zullen wij wat moois gaan doen ,
    dit is zo afgezaagd .
    Verder is LYN idd een hele leuke aziatische vrouw ,zij doet dat wat ik nou bedoel (ipv met die smartphone spelen) ,gesprekje komt lekker bij je zitten en als je haar afwijst ,geen probleem ze blijft altijd vriendelijk ,Super lyn )

  12. Onderstaande 2 leden hebben berend55 bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (27 september 2016),Mr Bluenose (26 september 2016)

  13. #233
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Lydia heeft een zusje?! Lijken ze op elkaar?
    Ik persoonlijk vind haar van gezicht minder mooi

  14. #234
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Nog nooit was ik in Sixsens op een zondag. 25 September was ik in de gelegenheid.

    Om half 2 ingecheckt. Zoals verwacht was het minder druk met ijsberen dan op een vrijdag of zaterdag.
    Qua dames ruim een dertigtal zeker aanwezig. Uit hoofd wat mij is blijven hangen: Lydia, Nelly, Anni, Victoria, Sibel, Dani, Delia, Sonja, Vicky, Anna, Maya, Aida, Linet, Jessica, Selena, Mara, Julia, Stacey, Melanie, Carmen, Petra, Zoey, Melissa en Claudia. Verder nog veel onbekende snoetjes.
    Al direct na binnenkomst werd ik geschaakt door de Poolse dames Anna en Maya......"heute ein trio!" Dat begint al goed. Dacht het niet!

    Na een heerlijke brunch met spiegeleitje aan het zwembad bijgekletst met Ohhlord, Bob0808 en Licky Luke.
    Hoewel ik geen lijstjes in mijn hoofd had, hoopte ik wel dat Delia en Victoria aanwezig zouden zijn. Beiden present.

    In de bar zaten Melanie en Delia dicht bij elkaar en ik nam een kruk tussen Melanie en Delia in. Van beide zijden een hartelijke begroeting. Delia gaf aan de hele dag dauergebucht te zijn, waarbij Victoria regelmatig moest 'assisteren' bij deze dauerbuching. Bob0808 in the house.....die vulde tussendoor de gaatjes bij Victoria op. Kortom, de opties Delia en Victoria vielen al meteen af.

    Later in de bar beneden trof ik Champollion, lange tijd niet gezien. Even een handje schudden. Champollion was aan de presales met ene Jessica, een nieuwe dame in Sixsens sinds 3 dagen. Dus van lang praten kwam het niet.
    Ik liep zo nu en dan mijn rondje door Sixsens. Echter tot een keuze kwam ik niet.
    Inmiddels was Champollion weer terug van de kamer met Jessica en die was vol lof over deze dame.
    Ik zei tegen Ohhlord dat de dames mij maar eens moeten veroveren vandaag. Nou dat gebeurde dan ook. Opeens stonden Maya en Anna achter mij........... . Ze begonnen weer over een trio! Gaan we niet doen meisjes! Doch.......Anna begon mijn tepels te bewerken en Maya zocht haar weg onder de badjas. "jij wilt toch veroverd worden", zei Ohhlord. Met wat pushen van Ohhlord gaf ik mij over en verdween met beide dames naar de Kino.

    MAYA en ANNA
    Ik ben dus niet van de trio's. De paar ervaringen die ik heb zijn niet best. Maar goed, ik heb me laten overhalen. In de kino namen beide dames initiatief. Dames zijn goed op elkaar ingespeeld. Half uurtje met een FT (Anna). Leuke ervaring en goede service. Ik heb er zeker van genoten. Een of twee keer per jaar zeker voor herhaling vatbaar. Maar het is niet echt mijn ding. Aan een 1 op 1 kamer heb ik veel meer Spass!.

    Aan het zwembad even bijkomen, waar Sonja enkele baantjes aan het trekken was. Eddy_V was er niet. Sonja kon eindelijk een rustig ontspannen en haar eigen ding doen in het zwembad.

    Rond 19 uur pas gegeten in het restaurant. Wederom dik in orde!
    Het was weer tijd voor een ontspanning. Bar, rondje lopen, terras, bar, rondje lopen bar, enz. enz. Geen idee waar het lag, ik vond mijn draai niet. Dani en Stacey wilde me te graag. De jonge Melanie....zucht. Zelfs Sonja en Vicky voor het grijpen..... . Genoeg opties, maar nee. Geen dame die mij over de streep kon trekken.

    Ik liep met de gedachte om uit te checken en naar huis te gaan. De dag er voor in LR en Babylon waren al matig, al was de kamer met Denisa goed in Bab. Nee, ik had van het 'de kat van huis weekend' veel meer verwacht. Zeker als ik terugdacht aan mijn laatste bezoek 14 dagen geleden aan SS, dat het beste was ooit.

    Champollion adviseerde mij nogmaals eens een gesprek met Jessica aan te knopen. Op dat moment geen Jessica te bekennen. Doch iets later verscheen ze weer in de bar. En nog twijfelde ik. De eerste indruk weerhield mij.

    JESSICA
    Ik kon naar huis gaan en dit 'de kat is van huis weekend' afsluiten met een kater of ik kon toch nog een kamertje er aan wagen. Ik trok de stoute schoenen aan en ging toch naast Jessica zitten. Een girl next door van afstand. Als je er naast zit, dan zie pas hoe naturel deze dame is met weinig make-up. Haar kleding trekt evenmin aan. Geen uitdagend setje of iets dergelijks. Een t-shirt met wat opdruk en een kort broekje. Zonder de tip van Champollion zou ik er zeker niet naast zijn gaan zitten.

    Een gesprek met Jessica komt gemakkelijk op gang. Er zit een grote dosis vrolijkheid en spontaniteit in deze dame. Een Martini met ijs voor Jessica en een Chivas Cola voor de sponsor. Met enige reserve begon ik aan deze date. Die reserve verdween al snel. Naarmate de tijd verstreek werd ik enthousiaster en enthousiaster. Geen kamervraag en dus besloot ik zelf na ruim een half uur om maar eens een kamer op te zoeken.
    Onderweg naar de receptie vroeg ik of ze nog een kamer voorkeur had. De koelste kamers zijn op -1 en -2, want het was best benauwd. Nee, kamer 11.....daar had ze wel interesse in. Dat was de mooiste kamer vond ze zelf. Helaas was kamer 11 bezet. Een lijst aan voorstellen passeerden de revue. Een stem in mijn hoofd zei: "zimmer mit jacuzzi". Nummer 8 was vrij. Gezien de 3 dagen dat Jessica in Sixsens is, wist ze helemaal nog niet dat er überhaupt kamers met jacuzzi waren. Ze was verbaasd over de luxe die kamer 8 uitstraalde. En dan heeft ze kamer 9 en 10 nog niet gezien.

    Ik heb een aantal favorietjes in Sixsens. Het is zo subjectief als het maar zijn kan......., maar Jessica wandelt mijn top 3 van Sixsens met overmacht binnen.
    Na de kamer hebben we nog driekwartier aan de bar nagenoten. Tegen middernacht ging Jessica naar huis.

    Ohhlord was inmiddels vertrokken. Na twaalven kwamen Bob0808 en Licky Luke van de kamer. Met Nelly, Victoria, Anna nog wat nagetafeld. Om half één vertrokken.
    En zo kwam er door de kamer met Jessica dan toch nog een mooi eind aan dit 'de kat van huis' weekend.

    Illusion Plopp!

  15. Onderstaande 21 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (26 september 2016),berwick (26 september 2016),biged (26 september 2016),Champollion (26 september 2016),Deantje (27 september 2016),Eddy_V (26 september 2016),Flyerke (26 september 2016),Keffman (26 september 2016),kempie (28 september 2016),Kwakje (26 september 2016),licky luke (26 september 2016),Massi (27 september 2016),mechelen (26 september 2016),Mr Bluenose (26 september 2016),Piet Plezier (26 september 2016),pret (26 september 2016),salitos (26 september 2016),snaal88 (26 september 2016),sofaking (26 september 2016),Sphinx (26 september 2016),Wentelt Eefje (26 september 2016)

  16. #235
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.674 in 2.631 posts

    Standaard SAIL! Tunnelvisie op de laatste (?) warme dag van het jaar (24-9)

    "Sail!

    This is how I show my love
    I made it in my mind because
    I blame it on my A.D.D. baby

    Sail!"


    Deze racebeer is niet zo'n grote fan van Awolnation; ik vind ze wat schreeuwerig, maar hun hit Sail is vaak in tv-programma's gebruikt. En dankzij Awolnation ben ik ook over de Walt Longmire Mysteries gestruikeld, een reeks boeken van Craig Johnson over een Sheriff in de dunstbevolkte streek van Wyoming. De boeken zijn een kruising van detective en neo-western. De tv-serie "Longmire" die eerst A&E Networks en daarna Netflix ervan maakten nemen behalve de karakters eigenlijk weinig over (al schijnt Johnson wel aan het script mee te werken) en laten drama en character development boven speurwerk gaan, maar de manier waarop Australiër Robert Taylor gestalte geeft aan Sheriff Longmire is uitstekend. Hij is geen superspeurder, eerder een koppige speurhond die zich helemaal in details kan verliezen en daardoor het grote geheel mist. Tevens een dikke plus voor Lou Diamond Phillips als Henry Standing Bear, als de meest beleefde Cheyenne van Wyoming; beide heren maken dit onbekende Netflix pareltje heel geloofwaardig tussen alle CSI-troep van de laatste jaren.



    Reden dat ik hier nu over begin in een Sixsens-bericht? Die tune van Awolnation zat zowat de hele dag in mn kop, waarschijnlijk omdat ik voor vertrek naar Lemiers nog even aflevering 1 van seizoen 5 had zitten kijken. Het was afgelopen weekend wss een van de laatste echt mooie dagen van het jaar en ik had nog een week tot de deadline van mn vrijkaartje, dus twee goede redenen Sixsense te bezoeken. Bij aankomst ben ik buiten gaan zitten en met een Schot in gesprek geraakt, die op gegeven moment bezoek kreeg van Lyn met wie hij net naar de kamer was geweest. We zaten een tijd met zn drieën te praten voor Lyn naar binnen ging en ik er achteraan ging. Een paar jagertjes riepen me bij de trap iets na, maar deze racebeer had net als Longmire compleet last van tunnelvisie: alles gefocust op één verdachte.... ehm dvp En prompt loop ik in een hinderlaag, want Lyn staat ineens achter me. "Zocht je me?"

    This is how an angel dies
    I blame it on my own supply
    Blame it on my A.D.D. baby

    Sail!


    We zitten een tijd aan de bar te praten, maar de muziek was zo luid dat we ergens in een kino landen. Het duurde niet zo heel lang of van praten en knuffelen, kwam knuffelen en zoenen. Als ze een sleutel heeft gehaald zoeken we een kamer op en daar ben ik 90 minuten niet vanaf gekomen. Ik had ongemerkt best wel wat stress opgebouwd van de laatste weken en hoewel vrijdagavond badminton de ergste nood al verholpen had, was Lyn op dat moment precies wat de patiënt ter ontspanning nodig had. Zoenen, pijpen, knuffelen, alles in een heel rustig tempo. Eerste motorplof kwam helaas vrij vlot in een reverse cowgirl, maar ik heb helemaal geen zin om al op te ruimen. Lyn ook niet, dus we blijven gewoon wat knuffelen tot er weer leven in komt. De tweede ronde duurt een stuk langer en na dik 90 minuten knijpt ze in missio plof 2 eruit. Bam!

    Nou, deze racebeer was gewoon helemaal ontspannen, ik had er wel flink honger van gekregen, dus na een douche even het restaurant opgezocht en gezien dat er schweinehaxe geserveerd werd. Dat herinnert me, eigenlijk zou ik afgelopen weekend naar het Oktoberfest zijn geweest, maar iedereen in de groep haakte af na die gekke zomer in Dld waarin ineens veel kleine aanslagen gepleegd werden. Lyn kwam er ook even bijzitten en met zn tweeën konden we nét één Haxe aan

    Na het eten vervolgens een apart moment: ik liep in gedachten de trap af lang een paar jagertjes als er een achter me aankomt. Aangezien ik de vorige keer al zowat de kino ingetrokken werd loopt deze racebeer koppig door, maar ze heeft een serieus appeltje met me te schillen. Want waarom was ik wel met "die andere vrouw" (lyn dus) meegegaan en lette niet op haar en liep haar zomaar straal voorbij. Ik kan me niet herinneren haar ooit een club tegengekomen te zijn (lang zwart haar, best een knap gezicht, knopje tussen neus en lippen) want zo'n gezicht onthou je wel (sprak de racebeer met kappersamnesie). Ik leg haar uit dat ik A) liever zelf uitkies met wie ik meega en B) dat het voor mij geen zin heeft haar aan te spreken als ik op dat moment toch niet op kamer wil. Of het haar tevreden stemde weet ik niet, maar ze kalmeerde iig. Later niet meer gezien, dus geen idee of dit een gemiste kans of een tmm was.

    "Maybe I should cry for help
    Maybe I should kill myself (myself)
    Blame it on my A.D.D. baby

    Sail!"


    En even later staat Lyn ook weer naast me, die het hele verhaal van een afstand heeft meegekregen en er net zo weinig van snapte als ik. Deze racebeer heeft een beetje dezelfde tactiek als Patjax toegepast en Lyn als bodyguard gebruikt, zij mij overigens ook want ze wou even rusten. Hoe lang we in die kino hebben gelegen ben ik even kwijt (ik dommelde ook een paar keer in) maar zo om de zoveel tijd werd het even drukker onder en naast ons, maar heel lang duurde dat nooit. Lyn schurkte zich een paar keer strategisch tegen me aan en eigenlijk heb ik vandaag geen zin meer om verder te kijken dan mn neus lang is, dan maar een bord voor mn kop

    We landen later weer op de zelfde kamer en er ontspint zich een ware zoektocht naar de definitie van waanzin: we proberen gewoon alles overnieuw en kijken of het resultaat verschillend is. Nou dat is het niet: Lyn geniet er nog steeds van, deze racebeer ook, we doen er alleen iets langer over om dat resultaat te halen. Motorplof drie een feit. WGSA-rating: 9/10. Ik neem afscheid van Lyn, ga douchen en inpakken. Soms is tunnelvisie zo slecht nog niet.

    "Maybe I'm a different breed
    Maybe I'm not listening
    So blame it on my A.D.D. baby

    Sail!"

    Sail with me into the dark, Sail!
    Sail with me into the dark, Sail!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  17. Onderstaande 16 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 september 2016),forgetskinnyletsgetfatty (26 september 2016),français41 (26 september 2016),jansenroy (27 september 2016),Keffman (26 september 2016),kempie (28 september 2016),licky luke (27 september 2016),Massi (27 september 2016),Mr Bluenose (27 september 2016),Patjax (27 september 2016),Sjeufke (26 september 2016),snaal88 (26 september 2016),sofaking (26 september 2016),Wentelt Eefje (27 september 2016),Wijze grijze (26 september 2016),YYadict (27 september 2016)

  18. #236
    Geregistreerd
    1 september 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 11:16
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    68
    Thanked
    60 in 26 posts

    Standaard

    geweldig hoe lyn het aanpakt . een voorbeeld voor de jagertjes .
    toppie lyn

  19. #237
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Zaterdag 24 september

    De zon scheen dus waar anders ga je om te gaan op een zaterdag ochtend na een vrijdagavond op het Bier in Maastricht? De club was vrij druk met meisjes en beren met Dani en Stacey nu terug van hun vakantie, maar opmerkelijke afwezigen vanuit mijn perspectief dat Laura (Back on Holiday), Adelina en Elena en de meeste van haar Roemeense Posse. In de bar was ik benaderd door Lin de kleine Zuid-Koreaanse / Nederlands meisje en we hadden een praatje en streling voor de afwikkeling op een kamer (verslag over haar draad), die bleek te zijn het hoogtepunt van mijn lange weekend van Sauna Club bezoeken zijn. Ik was op mijn eigen vandaag als mijn vriend had een eerdere overeenkomst, dus ik erin geslaagd om heel wat tijd in het wellness-centrum te brengen voordat het selecteren van Big Carmen voor mijn tweede kamer. Je weet altijd wat je krijgt met Carmen en ze is echt een uitstekend performer. Na wat broodnodige eten (een soort van massale varkens draver die net over fit op het bord), ik was klaar voor de ruimte 3. was ik afgerekend op Melanie uit Bulgarije die ik een paar keer in de club had gezien (normaal draagt ​​een lime groene bikini ) en ze is een heel mooi meisje en op de zoete 18-jarige leeftijd vond ik het moeilijk om nee te zeggen! Ik was blij dat we gingen naar een kamer en ik heb haar nu toegevoegd aan mijn lijst van uitstekende Bulgaarse performers (Laura, Dani, Stacey etc)!


    The sun was shining so where else are you going to go on a Saturday Morning after a Friday night on the Beer in Maastricht? The club was quite busy with girls and Bears with Dani and Stacey now back from their holidays but notable absentees from my perspective being Laura (Back on Holiday), Adelina and Elena and most of her Romanian Posse. In the bar I was approached by Lin the little South Korean/Dutch girl and we had a nice chat and caress before settling on a room (report on her thread) which turned out to be the highlight of my long weekend of Sauna Club visits. I was on my own today as my buddy had a previous engagement so I managed to spend quite a bit of time in the Wellness area before selecting Big Carmen for my second room. You always know what you get with Carmen and she really is an excellent performer. After some much needed food (some sort of massive pigs trotter which just about fit on the plate) I was ready for room 3. I settled on Melanie from Bulgaria who I had seen a few times in the club (normally wears a lime green bikini) and she is a really pretty girl and at the sweet age of 18 I found it hard to say no! I was glad we did go to a room and I have now added her to my list of excellent Bulgarian performers (Laura, Dani, Stacey etc)!

  20. Onderstaande 15 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    biged (27 september 2016),Deantje (27 september 2016),Eddy_V (28 september 2016),français41 (27 september 2016),Keffman (27 september 2016),kempie (28 september 2016),Kwakje (27 september 2016),licky luke (27 september 2016),PollekeZuid01 (27 september 2016),Ryuhayabusa (28 september 2016),Sjeufke (27 september 2016),sofaking (27 september 2016),Sphinx (29 september 2016),Wentelt Eefje (27 september 2016),zeppos58 (27 september 2016)

  21. #238
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard

    Vanmiddag paar uurtjes gezellige ss beleefd.
    Aanwezig andrea, carmen, sibel , victoria, amara, mara, miruna, , nicole, lyna of lina.
    Voor mij was de keuze erg moeilijk omdat er meerdere dames waren waarmee ik goede kamers heb gehad. De line-up was een stuk beter dan afgelopen zomer.
    Het is andrea geworden. Mooie presales en topkamer. Ze gaat ervoor, brengt je hoofd op hol en je vergeet alle zorgen en de tijd.
    Daarna kennisgemaakt met een lina of lydia (bulgaars) ? Ik had mijn kruid verschoten en moest naar huis. Ik heb beloofd volgende keer te gaan met haar want er was een heel goede klik in die 3 minuten. Sibel ben ik ook nog nooit mee geweest, maar het maandenlange oogcontact aan de bar moet een keer in een kamer uitmonden. De bekende dames moeten maar eens wachten, want er loopt een hoop moois rond waarmee ik nog nooit heb geneukt
    Laatst gewijzigd door Lewieke; 28 september 2016 om 19:53

  22. Onderstaande 12 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 september 2016),Eddy_V (30 september 2016),français41 (30 september 2016),goolfy69 (29 september 2016),Kwakje (30 september 2016),licky luke (28 september 2016),Mr Bluenose (28 september 2016),Ryuhayabusa (29 september 2016),Sjeufke (28 september 2016),sofaking (28 september 2016),Sphinx (29 september 2016),Wentelt Eefje (29 september 2016)

  23. #239
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Een kort verslagje van een kort bezoekje afgeholpen dinsdag.
    Het zag er naar uit dat het zo'n beetje de laatste dagen zouden zijn waarop de temperaturen nog boven de 21 graden uit gingen komen.
    Wat klusjes omgegooid (in mijn agenda wel te verstaan) en de middag vrij gemaakt om nog even van het zonnetje, het zwembad en het uitzicht te genieten.
    Dat uitzicht moet je in dit geval natuurlijk breed zien.
    Links en rechts mooie dames zoals Linet en Lydia en zonnebadend op het ronde bed op het terras een mooi gebruind deugnietje.
    Ben maar zo vrij geweest om naast haar te gaan liggen en ook te zonnebaden. Werd wel op prijs geteld had ik de indruk na een dikke pakkerd waarmee ik meteen onder de rode lipstick zat (ook weer zo'n truc van die meiden om hun gast te claimen, een soort omgekeerde tattoo van hun vriendje)
    Terwijl we naast elkaar lagen kwam ineens een vrij forse Bulgaarse boven op mij liggen en verklaarde dat Anka binnen was en beneden zat.... Who the fuck is Anka??
    Ik had die forse Bulgaarse wel eerder gezien (ze wil ook nog wel eens in het zwembad dartelen en dollen). Ze heeft een gebruind lichaam, best een mooi gezicht en erg veel gekleurde tattoos die haar een ordinaire look geven. Maar ik zou haar naam niet weten, heb nu eenmaal een erg selectief brein.
    Hoe dan ook, ze bleef nog wat om ons heen liggen vervelen en verdween ook weer plotseling. Wie Anka is, is mij nog steeds een raadsel.
    Sonia was wat snotterig en het was beter als zij niet in het warme water zou gaan want de wind was wel wat harder aan het worden. Ik dan toch maar even eenzaam en alleen (dat zal SMeerlap goed doen als hij dit leest..) het water in gedoken en zo nog een kwartiertje van het water en de zo'n genoten. Toen ik er uit kwam stond de zon al zo laag dat we vrij snel daarna al in de schaduw zaten. Het leek mij gezien de fysieke conditie van Sonia beter om maar naar een warm bedje te verhuizen.

    Zo gezegd, zo gedaan. Naar een kamer waar ik niet graag ben door de burengeluiden (5) maar okay, muziekje aan en niets meer te horen. Wij zijn beide stille genieters tot het moment dat de mossel haar zilte vocht naar buiten laat druipen onder een welgemeend "godverdomme!!!"
    Dit zal SMeerlap minder goed doen, want daarna heeft zij definitief besloten om in ieder geval nooit met een Belg te trouwen, maar met ........ (Uit discretie worden geen namen genoemd)
    Voor er tussen door laat zij overigens alle opties open, dus Vlamingen niet getreurd.

    Het was kort maar krachtig.
    Daarna nog even in de bar gezeten met drie GMC meisjes om me heen, Sonia aan de ene kant, Carmen2 achter mij en Vicky aan de andere kant naast mij. Een gezellige boel hoewel Bulgaars en Roemeens meestal niet zo goed mixen. Met Vicky afgesproken om de volgende vakantie naar het strand in Varna te gaan. Dat was natuurlijk tegen het zere been van Sonia, dus nu moet ik voor 3 personen een vlucht en hotelkamer boeken!
    En als de queen of the club dit hoort dan vermoed ik dat er nog een vierde kaartje en een extra Large Queensize bed geregeld moet worden. Dat is wel het voordeel als je van kleine slanke dames houdt: ruimte zat met z'n vieren in een beetje groot bed.

    Morgen zaterdag 1 oktober weer naar Sixsens voor de verjaardag van Ohhlord, dan op 19 oktober voor het Sixsens verjaardagsfeestje en dan... dan zullen we wel zien hoe het eea gaat lopen. Er zit verandering in de lucht, ik voel het aan mijn water...
    En Garde

  24. Onderstaande 15 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (30 september 2016),Firehawk ( 3 oktober 2016),Flyerke (30 september 2016),français41 (30 september 2016),kempie (30 september 2016),Kwakje (30 september 2016),licky luke ( 1 oktober 2016),Liefje (30 september 2016),Manureva (30 september 2016),Mr Bluenose (30 september 2016),Nedlovefkk (30 september 2016),Reagen (30 september 2016),Ryuhayabusa (30 september 2016),Wentelt Eefje (30 september 2016),YYadict (30 september 2016)

  25. #240
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Hoe is het met het contingent Latina dames in Ss gesteld?

  26. #241
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Zal morgenmiddag, euh, inmiddels al vandaag op prospectie gaan

  27. #242
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank-de Bekijk bericht
    Hoe is het met het contingent Latina dames in Ss gesteld?
    Toen ik er een paar weken geleden was "Kut met peren" geen eentje ! Twee smaken Roem en Bul.

  28. #243
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Toen ik er een paar weken geleden was "Kut met peren" geen eentje ! Twee smaken Roem en Bul.
    En zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd had!
    Latina's momenteel zeer schaars. Slechts eentje gezien de laatste weken, een wat forsere (in mijn ogen dan) met dreadlocks.

    Naast de rumbuls (wel de leukere Bulgaarse dames naar mijn mening) zijn er ook enkele Poolse milfs waaronder Maya (2*), Angela, enkele zwaargewichten en Kinga(die zal wel vrij zijn als Sjeufke haar weer gesponsord heeft).
    Hongaarse Linet en Melinda vormen dan nog de afvaardiging van Boedapest.

    En dan hebben we nog Sonia. Had ik al eens over Sonia geschreven??

  29. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 oktober 2016),rob45 ( 1 oktober 2016)

  30. #244
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Dan is er nog de Poolse Anna (spreekt overigens goed Nederlands) en de vele halfbloedjes, waar 50% Portugees, Turks of Italiaans bloed in zit
    Wie is Kinga?

  31. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 oktober 2016)

  32. #245
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd had!
    Latina's momenteel zeer schaars. Slechts eentje gezien de laatste weken, een wat forsere (in mijn ogen dan) met dreadlocks.

    Naast de rumbuls (wel de leukere Bulgaarse dames naar mijn mening) zijn er ook enkele Poolse milfs waaronder Maya (2*), Angela, enkele zwaargewichten en Kinga(die zal wel vrij zijn als Sjeufke haar weer gesponsord heeft).
    Hongaarse Linet en Melinda vormen dan nog de afvaardiging van Boedapest.

    En dan hebben we nog Sonia. Had ik al eens over Sonia geschreven??
    Melinda is spijtig genoeg al een maand of 2 verdwenen Eddy.

  33. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 oktober 2016)

  34. #246
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Melinda is spijtig genoeg al een maand of 2 verdwenen Eddy.
    Of dat spijtig is, daar zullen de meningen over verdeeld zijn, maar 2/3 weken geleden lag ze nog te zonnebaden aan het zwembad. Haar al dan niet tijdelijke vertrek is geheel aan mij voorbij gegaan
    En Garde

  35. #247
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd had!
    Latina's momenteel zeer schaars.
    Zeker ,ik was een gewaarschuwd man Eddy, maar ik kon het niet laten en met een vrijkaartje als extra motivatie ben ik toch afgereden naar bio vakantieoord SS.
    Geen donkere meiden of Latina's maar toch heb ik me goed vermaakt want het was een prachtige warme zomerdag in een prachtige omgeving.Verder nog een prima sessie gehad met de Bulgaarse Mellisa en ook een lekkere pasta verorberd.Ik kan me wel voorstellen dat sommige beren verslaafd zijn aan deze club maar gezien mijn voorkeuren op damesgebied kom ik hier voorlopig niet meer terug.

  36. Onderstaande 5 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 oktober 2016),kempie ( 1 oktober 2016),Manureva ( 1 oktober 2016),Piet Plezier ( 1 oktober 2016),Sjeufke ( 1 oktober 2016)

  37. #248
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank-de Bekijk bericht
    Hoe is het met het contingent Latina dames in Ss gesteld?
    Dominicaanse Cindy is er weer !
    En Garde

  38. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 1 oktober 2016),Frank-de ( 6 oktober 2016),Manureva ( 1 oktober 2016),rob45 ( 1 oktober 2016)

  39. #249
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Of dat spijtig is, daar zullen de meningen over verdeeld zijn, maar 2/3 weken geleden lag ze nog te zonnebaden aan het zwembad. Haar al dan niet tijdelijke vertrek is geheel aan mij voorbij gegaan
    Dan hebben jouw arendsogen zich mispakt want Melinda is 100% zeker als een dief in de nacht vertrokken een 2 tal maand geleden. Ze heeft zelfs verschillende persoonlijke spullen in haar locker achtergelaten.

  40. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 2 oktober 2016)

  41. #250
    Geregistreerd
    27 april 2016
    Last Online
    19 februari 2023 @ 08:37
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    250
    Thanked
    114 in 42 posts

    Standaard

    Gisteren wederom Sixsense bezocht het begint toch echt mijn favoriete club te worden ondanks dat ik er meestal kom voor een tweetal favoriete DVP kan ik enorm genieten van de ongedwongen sfeer die er heerst door de denk vele stamgasten die er komen .
    Gisteren om 1330 ingecheckt en rond 1930 weer huiswaarts gekeerd wat me opviel was dat het vrij druk was in de middag met beren en dames
    Na wat sfeer proeven buiten op terras en in bar een heerlijke sessie met Alexa gehad daarna gegeten en uitgebuit in bar en me bij laten praten over sommige andere dames die ik toch wel als potentials zie voor mijn volgende bezoeken aan Sixsens ( als ik Alexa kan weigeren��)
    Sixsens en mede beren bedankt voor gezellig middagje Vaals

  42. Onderstaande 6 leden hebben YYadict bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke ( 2 oktober 2016),kempie ( 2 oktober 2016),Kwakje ( 2 oktober 2016),Manureva ( 2 oktober 2016),Mr Bluenose ( 2 oktober 2016),Ryuhayabusa ( 2 oktober 2016)

 

 
Pagina 10 van 16 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

  Babylon 468*60