Pagina 86 van 227 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.126 t/m 2.150 van 5671
  1. #2126
    Geregistreerd
    1 september 2017
    Last Online
    5 december 2020 @ 11:56
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    39
    Thanked
    77 in 32 posts

    Standaard

    Bertens heeft Halep in de hoek gezet: 6-4, 6-4. Holl.-Roe. 1-0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Onze Kiki Bertens heeft de finale bereikt van het tennistoernooi in Madrid waar alleen maar tennistoppers aan meedoen. Haar finale op het Spaanse gravel is zaterdagavond om 18.30 uur tegen de Roemeense Simona Halep, die bij een toernooizege weer nummer één van de wereld kan worden. Het wordt een duel Nederland-Roemenie zoals dat vaak in de Duitse saunaclubs en Sixsens wordt gespeeld. Halep is heel populair in Roemenie en bij de dames die ons plezieren. Hoop dat deze kraker morgen op de begane grond op het grote scherm van Sixsens wordt uitgezonden. Jammer dat ze daar geen oranje badjassen hebben. Gaan morgen dan de Roemeense dames helemaal gek maken als de blondine uit Breda een punt scoort.

  2. #2127
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht
    Goeie tip! Dank.. Er gaat een wereld voor me open
    Graag gedaan. Daar zijn we immers voor.

  3. #2128
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    LONG LOST

    Op de 3e donderdag van de 3e maand besloten om de heuvelachtige streek te bezoeken. Trip er naar toe verliep probleemloos en omstreeks 13 uur de parking opgereden. Alles links en voor zat vol. Gelukkig was er rechtsaf nog genoeg plek vrij. Betwijfelde of dat wel lang zo zou blijven. Het gaat blijkbaar goed met de club.

    Eerst 45 euries afgetikt bij de theke en vervolgens omkleden maar. Lekker de inwendige mens aansterken met een ontbijtje. Heerlijk hoekje heb je er achter waar je tijdens het eten wat kunt browsen en je telefoon kunt opladen. Wel jammer dat Wi-Fi ontvangst daar nogal matig is.

    Na wat uitbuiken in het restaurant, rond dat tijdstip was daar genoeg plek, m'n eerste wellness rondje gedaan. Wegens gebrek aan een voetbadje eerst maar even in de jacuzzi opgewarmd. Die was lekker warm.
    Over voetbadjes gesproken. In elke spa/wellness/sauna zijn ze te vinden, maar in FKK en saunaclub land zijn ze een zeldzaamheid. Ik ben ze voor zo ver ik me kan herinneren alleen in PSR, Aca Gold (hoewel bij beiden ze volgens mij nooit door iemamd gebruikt worden), Sharks en onze geliefde docht gemiste YY. Lekker tijdschriftje onder de arm daar even een kwartiertje de poriën openen om vervolgens de sauna in te duiken.
    Volgende keer ga ik als er niemand is misschien maar es op het randje vd jacuzzi zitten en zo als voetbadje te gebruiken...
    Afijn, effe afspoelen en vervolgens sauna ingedoken. Die was ook weer lekker op temperatuur. En heerlijk om de laatste 5 minuten alles eruit te halen met een druk op de knop met het groene lampje voor wat extra stoom. Heerlijk!
    Ik koel graag rustig af, dus de nooduitgang door en trapjes naar boven genomen voor wat frisse lucht en wat uitwaaien. Terug naar beneden om even koud af te spoelen, en zoals de aufgussmeister zegt, het koppie niet vergeten anders riskeer je later hoofdpijn.
    Nog even over die nooduitgang, die vind ik op zich ook al fris genoeg om af te koelen. Maar vergeet niet om die deur op het haakje te zetten. Ik was dat een keer vergeten en dan ben je ineens buitengesloten. Nu had ik nog wel een handdoek om m'n middel, maar toch minder fijn om zo via de receptie weer terug richting de douches te gaan. Dus wees gewaarschuwd!
    Enneh, nu ik toch bezig ben, vergeet ook niet die nooddeur weer dicht te doen. Kan anders best gaan tochten als het boven ook open staat. Wel zo netjes tegenover je mede beren.

    Vervolgens lekker in de mens room wat liggen werken en dutten. Dat ging overdag prima. De disco lampen stonden uit, en de muziek in de bar stond niet zo hard. Vind het een lekker plekje om je terug te trekken, al kan het er wat fris zijn.

    Zo een poosje in de mens room verbleven, met tussendoor een uitstapje naar het restaurant voor een stuk taart en vlaai. Zo fout, maar zo lekker. Ben wel een zoete kauw. Voor ik het wist was het straks weer etenstijd, en dan is uitbuiken weer aan de beurt. Dus bedacht me dat het hoog tijd werd om wat calorieën te gaan verbranden

    Rondje in de bar toonde toch best een behoorlijke line up. Ik denk dat er tussen de 25 a 35 dames aanwezig waren. En zo een 20 a 25 mannen. Niet eens zo druk, hoewel er hoogstwaarschijnlijk ook enkelen op kamers zitten, liggen, staan, streep maar door wat van toepassing is.
    Ik werd al snel aangesproken door een Domenicaanse Sara https://www.ijsberenforum.com/forum/...184#post608184. Hele vriendelijke dame waar ik wel een goeie vibe bij had. Alleen al vlot aangegeven dat ik vandaag iemand anders op het oog had. Ik ben niet van het aan een lijntje houden van iemand die aan het werk is. Ze begreep de hint en nam vriendelijk afscheid.
    Vrij snel daarna spotte ik Sofia https://www.ijsberenforum.com/forum/...563#post650563. Die kwam me hartelijk begroeten met een omhelzing alsof ik haar lang verloren liefde was. Nou ja, LONG LOST voor haar was ik wel. Laatste keer dat we elkaar getroffen hadden was alweer van november vorig jaar.
    Gezellig werd ik naar de Queen gedirigeerd, en wat met haar zitten keuvelen, aangezien Sofia eventjes tussenuit moest. Toe ze terug was, nog even met z'n drieën plaatjes uit een tijdschriftje zitten kijken, en toen vond ik het wel tijd om me even met Sofietje terug te trekken. Het werd een kamer in de kelder, eentje waar je niet veel last hebt van de muziek in de bar. Die stond toch al niet luid, dus wat mij betreft prima en ook zo makkelijk voor de dame. Heb haar die dag lekker verwent.

    Afscheid van de ijskoningin genomen en gauw de verloren kilo's er weer bij proppen middels het avond buffet. Dat was weer prima op orde met diverse warme gerechten, en een koudbuffet met salade.

    Nog even wat uitbuiken en enkele rondjes wellness, was het alweer tijd om het heuvelachtige landschap achter me te laten. Wat gaat de tijd daar toch snel voorbij...

  4. Onderstaande 8 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (12 mei 2019),brombeerzuid (12 mei 2019),deket (12 mei 2019),freshmaker (12 mei 2019),le_belge (12 mei 2019),PNM (12 mei 2019),Sjeufke (12 mei 2019),sofaking (12 mei 2019)

  5. #2129
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    er zijn naar ik hoor heden enkele schoonheden(deketmeiden)bij de vrouwelijke bezoekers aangekomen. mooie aanwinsten!

  6. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 (12 mei 2019),terminator (12 mei 2019)

  7. #2130
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag geweest.....meteen bij binnenkomst het A4 gezien met de aangekondigde prijsverhoging voor onze vroege vogels....
    Eerst ff douche....en die zijn lekker opgeknapt.....al vind ik een douchekop uit het plafon nooit zo fijn....

    Lekker wat tosti's naar binnen gewerkt en toen naar de bar.....zag Lana al zitten dus zeker iets naar mijn zin.

    Wat me opviel was een blonde dame met een paar heerlijke naturel tieten waar ze zo mee liep te pronken dat ik mijn ogen er niet van af kon houden....maar ze was eigenlijk altijd meteen weer bezet.

    Dan maar met Lana...niet de knapste en jongste wel een lekker sex ding die weet waar Abraham de mosterd haalt
    Half uurtje met haar en dan vind ik het ook wel weer genoeg.

    In de bar een ijsbeer ontmoet met baard....gezellig zitten kletsen en hij bleek me te kennen van Van Goch..."maar je had toen toch veel donkerder haar?" ....."ja Jonguh ook bij deze ijsbeer komen de grijze haren"
    Wat ouden koeien uit de sloot gehaald over van Goch en Jennys partytreff in Xanten....altijd leuk....maar ook weer jammer....want die tijd komt nooit meer terug

    Dan toch de stoute schoeben aangetrokken en de blonde dame met "loslopende borsten" eens aangesproken ....ze blijkt Tjechisch.....aangezien ik een aardig woordje Tjechisch spreek.....overgehouden aan mijn " vriendschap " met Laura en Camilla ( toen nog uit Jenny's party treff, Xanten) was het ijs al snel gebroken.....dus hup naar de kamer
    Super leuke spontane meid met een heerlijk lichaam, heerlijk tongzoenen, beffen ( heeft een heerlijk kutje), goed pijpen en ze wilde maar al te graag geneukt worden ( terwij de meeste hoeren alles uit de kast halen om het bij pijpen te houden want anders gaat het kutje zeer doen!) ......het lijkt wel of het "geil zijn" bij die Tjechische wijven in de gene zit.....
    Weet haar naam echt niet meer, misschien kunnen ander ijsberen me daar even bij helpen, kan ik kijken of er een paspoortje is of anders aanmaken.

    Toen ik wegging en bij de receptie mijn sleutel ging inleveren stond ze plots achter me....een heel verhaal in het Tjechies maar ik begreep een deel niet, maar het kwam er op neer dat het leuk was en dat ze er voorlopig nog was.....want ze kon hier goed geld verdienen

    Avondeten was overigens top....spareribs en kipdonner.....compliment voor de kok met zwart haar en bril op ...... die kookt super!

  8. Onderstaande 23 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 mei 2019),biged (12 mei 2019),blof (13 mei 2019),brombeerzuid (12 mei 2019),Eddy_V (12 mei 2019),Elmo3108 (12 mei 2019),firstme (12 mei 2019),Flyerke (12 mei 2019),Giodude (13 mei 2019),hvdk52 (13 mei 2019),le_belge (12 mei 2019),mechelen (13 mei 2019),mentholbear (12 mei 2019),Mr Bluenose (18 mei 2019),Patjax (18 mei 2019),phoenix (12 mei 2019),Piet Plezier (12 mei 2019),Sjeufke (12 mei 2019),sofaking (12 mei 2019),swazontneuf (12 mei 2019),terminator (12 mei 2019),waterrat (13 mei 2019),Wijze grijze (12 mei 2019)

  9. #2131
    Geregistreerd
    1 april 2017
    Last Online
    23 juni 2022 @ 16:52
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    105
    Thanked
    43 in 17 posts

    Standaard

    Die blonde Tjechische klinkt als Natalia.
    Beetje volle milf, die meestal rechts zit als je de bar binnenloopt.
    Kort blond haar met twee ontblote pluspunten.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...chische)-ex-YY

  10. #2132
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Gisteren mijn debuut in SS.
    Nu een verslag met een roze YY vergelijkingsbril, tis nu eenmaal voor mij het meest logische vergelijk.

    Rond 11 uur aangekomen en al direct de verkeerde parkeerplaats opgereden. Eventjes achteruit en snel via het fietspad de juiste inrit gevonden.
    En al gelijk een plusje, de dienstdoende security keek mijn tasje even na en had al snel door dat ik nieuw hier was.
    Geen probleem, ik zal u even begeleiden. Hij nam me mee naar beneden en gaf me helder en duidelijk aanwijzingen over de verschillende verdiepingen en een uitleg over het lockersysteem. Keurig !
    In YY : daar zijn de lockers, veel plezier meneer.
    De eerste 2 uurtjes besteed met wat rond kijken en me even orienteren. De eerste indruk was positief. Groter en ruimer dan ik had verwacht.
    Ala, veel trappen lopen, daar is al genoeg over geschreven.
    Alles duidelijk omschreven, overal richtingsbordjes. Douches, perfect.
    Wellness, prachtig. Maar in de kelder, dus geen daglicht, en geen hangplek om lui met je boekje geruime tijd te verblijven. Het is nu eenmaal zo, daar prefereer ik YY, Babylon of PSR.
    Maar wel een mooie en nette jacuzzi, waar ik een tijdje met wat medeberen heb gekletst over van alles en nog wat.
    Stoomcabine en sauna's, hier geen gebruik van gemaakt.
    Restaurant, geen klachten. Ben nooit een grote liefhebber geweest van de YY keuken, en daar laat SS dan ook geen steken vallen.
    Een drankautomaat ter beschikking, heel fijn. Kan ook niet anders natuurlijk, met een bar die 2 verdiepingen lager ligt.
    Ontbijtje en avondeten was netjes verzorgd. In de ochtend geen roerei kunnen vinden, ik vermoed dat je deze kan bestellen.
    Verder viel me op dat er geen dessert was te vinden tijdens het avondeten. Wellicht dat de SS liefhebbers hier nog wat kunnen aanvullen dan wel mij corrigeren.
    Een dikke plus voor de serre. Heerlijk verwarmd met een paar heaters en uitermate geschikt voor de rokers. Het viel me verder op dat het handy gebruik beleid een stuk soepeler was dan in YY.
    Toegestaan in de serre en heb dan ook een aantal uurtjes verbracht alhier.
    De men's lounge is geen vergelijk met YY. Was mijn favoriete ruimte aldaar.
    Wat me niet beviel waren de banken in de bar. Kon mijn draai daar niet op vinden, en steeds met je hoofd tegen die houten schotten.
    Heb 2 kamers bezocht, beide op de eerste verdieping. Karig, eentje met een buitenraam (4B) en de andere zonder (9). Maar naar ik begrijp, er zijn betere/mooiere kamers beschikbaar. Iets om de volgende keer op te letten.
    Ook nog wat rondgelopen in de tuin, maar het was te koud/winderig om er te verblijven. Mooi uitzicht over de Limburgse heuvels en een verwarmd zwembad.
    Hier zou ik me wel kunnen vermaken op een zomerse dag, geen klachten dus.

    De line up : het was op een maandag, dus de meest rustige dag. Maar heb vele maandagen YY bezocht, dus een vergelijk is nog steeds reeel.
    De eerste uurtjes een handvol dames, maar gedurende de dag, genoeg dames voor een maandag.
    Net als YY, veel Roemeentjes en Bulgaarse dames. Slechts een paar dames die mij konden bekoren.
    Al met al had ik hetzelfde gevoel als in YY. Dezelfde type dames, van alles wat.
    Een aantal wat vervelend voor zich uitkijkende meiden, net als YY
    Wat jagertjes, 'go to the room ?' Idem
    Redelijk veel DKC en een paar oudere dames, ditto.
    Overigens 5 ex-YY dames gespot, althans diegene die ik herkende.

    Mijn kamers.
    Rond half 2 werd het toch echt tijd voor mijn eerste kamer, en een dame viel me al direct in de ochtend op. Klein maar fijn, de Bulgaarse Ida, helemaal mijn type.
    Een half uurtje op de kamer geweest. Leuke en lieve dame, BJ bovengemiddeld, TZ lichtjes, en ik was al snel te opgewonden om er een uur van te maken.
    Kan nog weinig melden over haar service kwaliteiten, maar heb sterk het vermoeden dat een volgende keer, en dan een uur, wel eens een stuk beter zou kunnen werken.
    Na afloop bleef ze een uur naast mij liggen in de serre zonder enige aandrang voor een volgende sessie, heb haar daar wat beter leren kennen en het HHG is groot.

    Mijn 2e kamer werd helaas een grote afknapper.
    Roemeense Aida. Een prachtig mooie dame. Aangesproken in de bar en een kamer opgezocht.
    Het begon allemaal best wel ok, we waren nog maar half bezig toen ze plotseling met de mededeling kwam dat het uur bijna om was.
    Hou ik wel eens de tijd in de gaten als ik met een dame de kamer op ga ? Ja, vaak wel.
    Had ik het dit keer gedaan ? Nee, dus.
    Nou zei mijn inwendige klok dat we nog nauwelijks een half uurtje bezig waren, maar mevrouw bleef beweren dat het uur toch echt zowat voorbij was.
    We konden het wel controleren bij de theke. Ze probeerde het nog af te ronden met een BJ, maar het geen zin meer.
    Op naar de theke, maar er is geen tijdsregistratie. Een compromis wou ze niet sluiten, ze bleef wel continue sorry zeggen, en ik had geen zin om hier een hoop heisa over te maken, dus uiteindelijk 100 euro afgerekend.
    Besloten om direct hierna huiswaarts te keren. De thekedame had al in de gaten dat het niet goed zat. Bij de vraag of alles naar mijn zin was, heb ik mijn klacht over haar verteld.
    Ze had inderdaad ook het gevoel dat het ruim onder het uur was, maar ja, zonder tijdsregistratie kon ze niet veel doen. De klacht zou wel worden gedeeld met de security. Helaas.

    Resume.
    Het akkefietje met Aida reken ik deze club niet aan. Dit kan in elke willekeurige club gebeuren.
    Ik heb het wel prima naar mijn zin gehad, deze dag. Vond de sfeer (voor een maandag) zeer vergelijkbaar met YY.
    Is SS dan beter dan YY. Zeker niet, maar het is ook niet minder. Beide clubs hebben (hadden) hun plussen en minnen, maar SS voldoet voor een groot deel aan mijn clubwensen, dus ik zal deze club zeer zeker binnenkort weer gaan bezoeken.
    Overigens vind ik 50 euro entree zeer schappelijk. Zeker als je dit vergelijkt met LR en Babylon.

    Note : beide dames vroegen 50 euro voor een extraatje (niet gedaan), waar ik vroeger in YY, en ook in Babylon, altijd 30 euro voor betaalde. Vond ik wel opvallend.

    Groetjes uit Limboland
    Laatst gewijzigd door yylover; 14 mei 2019 om 15:29

  11. Onderstaande 41 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 mei 2019),Bachatero (14 mei 2019),Befke (16 mei 2019),Beflap2 (14 mei 2019),biged (18 mei 2019),blof (15 mei 2019),brombeerzuid (14 mei 2019),cheasehead (14 mei 2019),dennisw (15 mei 2019),duif1 (17 mei 2019),e-is-mc-2 (14 mei 2019),Eddy_V (14 mei 2019),Elmo3108 (15 mei 2019),Eric vb (14 mei 2019),firstme (14 mei 2019),Flyerke (14 mei 2019),Giodude (15 mei 2019),jansenroy (15 mei 2019),Jooploop (14 mei 2019),ju52 (14 mei 2019),Manureva (14 mei 2019),Meme Moo (15 mei 2019),mentholbear (17 mei 2019),Mr Bluenose (18 mei 2019),Nulnulzeseneenhalf (14 mei 2019),Partycrasher (14 mei 2019),Patjax (18 mei 2019),phoenix (17 mei 2019),pret (14 mei 2019),Schietgraagft (15 mei 2019),schoolmeester (18 mei 2019),shady (14 mei 2019),Sjeufke (14 mei 2019),sofaking (14 mei 2019),swazontneuf (14 mei 2019),terminator (15 mei 2019),The Joker (14 mei 2019),Tony M (17 mei 2019),Viscamessi (21 mei 2019),Wijze grijze (14 mei 2019),zeppos58 (14 mei 2019)

  12. #2133
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Het is zo dat klaarkomen in de mond in SS 50 extra kost, vind ik ook duur.
    Een omelet of spiegelei bestel je gewoon in de keuken.
    De klok in de kleedkamer loopt vaak voor, 10 minuten is een minimum, soms ben ik stout en zet ze juist.
    En weeUs gerust, er zit heel wat lekkers tussen de meiden, persoonlijk laat ik de Roemeense voor wat ze zijn en ga Bulgaars, veel goede ervaringen gehad, maar dat kan ook geluk hebben zijn.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  13. Onderstaande 6 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (14 mei 2019),ju52 (14 mei 2019),Manureva (14 mei 2019),Mr Bluenose (18 mei 2019),Sjeufke (14 mei 2019),yylover (14 mei 2019)

  14. #2134
    Geregistreerd
    8 maart 2014
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:10
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    41
    Discussies
    0
    Thanks
    83
    Thanked
    73 in 23 posts

    Standaard Lorena...

    Aan wie het aangaat:
    Een zeer betrouwbare bron vertrouwde me net toe dat Lorena volgende week terug zal zijn in Sixsense!
    Ik kijk er echt naar uit om haar weer te ontmoeten en zal zeker elke middag met spanning bij de ingang wachten om haar de rest van de dag te kunnen schaken...
    Ik miste echt haar passie, haar intelligentie, haar perfecte lichaam!
    Ze geeft gewoon een ervaring in de kamer waar anderen gewoon de benodigdheden afleveren.
    Je kunt met haar praten, met haar lachen en de mooiste sex van de eeuw hebben, allemaal slechts in een paar uurtjes!
    Ze is niet in dezelfde divisie als die andere meisjes: Het is een gewoon en andere sport met haar!
    Ja, ik heb haar gemist en ik hoop dat ze deze keer voorgoed blijft, zodat ik elke week wat tijd met haar kan geneiten.
    Als ik lijk op een fanboy: Gewoon eens proberen, jij zal ook verslaafd raken!

  15. Onderstaande 7 leden hebben vse bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (14 mei 2019),blauwebeer (14 mei 2019),Flyerke (14 mei 2019),Manureva (14 mei 2019),mentholbear (17 mei 2019),Mr Bluenose (18 mei 2019),Opa Winfrie (14 mei 2019)

  16. #2135
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Gisteren mijn debuut in SS.
    Rond half 2 werd het toch echt tijd voor mijn eerste kamer, en een dame viel me al direct in de ochtend op. Klein maar fijn, de Bulgaarse Ida, helemaal mijn type.
    Dear yylover,
    I suppose that you speak about Adi and not Ida …
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...di-(Bulgaarse)

  17. #2136
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manureva Bekijk bericht
    Dear yylover,
    I suppose that you speak about Adi and not Ida …
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...di-(Bulgaarse)
    Yes, my mistake. Its Adi

  18. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (14 mei 2019),Manureva (14 mei 2019)

  19. #2137
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Ik geloof dat deze Natalia uit Tsjechie die nu in Sixsens werkt echt niet in Yin Yang hat gearbeitet.

  20. #2138
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Yes, my mistake. Its Adi
    Raar, Adi kennende geeft ze voor het begin van de sessie op haar telefoon aan, inmiddels een timer.
    Half uur of uur,.
    Ze laat de telefoon met de tijd zien, en start nu.
    Sorry betwijfel dat zij het is.
    Of ze is veranderd.

  21. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 mei 2019)

  22. #2139
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Raar, Adi kennende geeft ze voor het begin van de sessie op haar telefoon aan, inmiddels een timer.
    Half uur of uur,.
    Ze laat de telefoon met de tijd zien, en start nu.
    Sorry betwijfel dat zij het is.
    Of ze is veranderd.
    FF voor de duidelijkheid.
    Adi was geen probleem. Het was Aida met de afknapper.
    Adi was al niet blij met de naamsverwarring

  23. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Das (14 mei 2019)

  24. #2140
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    OK sorry verkeerd gelezen.
    Teveel naar de club geweest.
    Afgelopen dagen, net terug

  25. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (14 mei 2019)

  26. #2141
    Geregistreerd
    23 oktober 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 18:39
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    215
    Discussies
    4
    Thanks
    59
    Thanked
    169 in 55 posts

    Standaard

    @yylover
    Jammer dat je zo'n slechte sessie hebt gehad bij Aida. Ik wil nog een 2e keer gaan met haar omdat het de vorige keer goed was maar ik zal zeker op de tijd letten nu. Nog altijd beter dan die Adi, wat een bonk ego is dat zeg

  27. #2142
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonios Bekijk bericht
    @yylover
    Jammer dat je zo'n slechte sessie hebt gehad bij Aida. Ik wil nog een 2e keer gaan met haar omdat het de vorige keer goed was maar ik zal zeker op de tijd letten nu. Nog altijd beter dan die Adi, wat een bonk ego is dat zeg
    De waarhied is waar de golddikker aida.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  28. #2143
    Geregistreerd
    27 juni 2017
    Last Online
    10 maart 2024 @ 08:30
    Berichten
    119
    Discussies
    5
    Thanks
    43
    Thanked
    623 in 89 posts

    Standaard

    Lang geleden dat ik nog eens wat geschreven heb op dit forum maar ik lees vaak mee, dus wordt het tijd dat ik weer eens een bericht achterlaat.
    Bijna wekelijks kom ik sinds de opening van SS wel in Lemiers (en voordien ook vaak) en ben dus vaste bezoeker en bekend bij Beate en Willy. Altijd in voor een praatje en soms in kantoor beetje bijpraten over koetjes, kalfjes en meisjes.
    Enkele weken geleden zat ik op kantoor bij Willy en een meid kwam binnen om te komen werken. Omdat SS geen extra dames wilde toelaten kreeg deze meid helaas voor haar nee te horen, maar werd niet zomaar de deur uitgezet. Zeer correct opgepakt door SS en er werd een taxi voor haar geregeld om retour te gaan. SS praatte zelfs nog even met haar over diverse zaken. Echt chapeau hoe dit opgelost werd zonder in detail te treden.

    De afgelopen weken is de rust wat teruggekeerd bij SS (door de week dan, in het weekend kom ik niet). Direct na sluiting van YY voelde ik mij net zoals verschillende SS vrienden niet echt meer thuis in de gewelven, maar het is weer goed vertoeven. Ook mijn complimenten naar het echt hard werkende team van SS.

    Gisteren woensdag was ik er weer en heb echt genoten van de middag. 2 heerlijke sessies met Sofia en Eva en lekker in de sauna gelegen.

    Een extra compliment naar de vrouwelijke Poolse kok met vlecht! Ze weet ondertussen welke salademix ik heerlijk vind...Toen ik het restaurant binnen liep rond half 6 zei ze WAIT...een halve minuut later bracht ze mij een groot bord met mijn geliefde salademix en dressing, terwijl die niet op het buffet stond. Fantastisch toch!

    SS ga zo door...

  29. Onderstaande 30 leden hebben reference bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (18 mei 2019),Befke (16 mei 2019),biged (16 mei 2019),brombeerzuid (16 mei 2019),cheasehead (16 mei 2019),e-is-mc-2 (16 mei 2019),Eddy_V (16 mei 2019),Elmo3108 (16 mei 2019),Flyerke (16 mei 2019),Giodude (18 mei 2019),hvdk52 (17 mei 2019),indo ijsbeer (16 mei 2019),jansenroy (17 mei 2019),Johnny99 (16 mei 2019),JonnyFontane (16 mei 2019),ju52 (17 mei 2019),mechelen (16 mei 2019),mentholbear (17 mei 2019),Mr Bluenose (18 mei 2019),Patjax (18 mei 2019),phoenix (16 mei 2019),pret (16 mei 2019),rmjhexe (16 mei 2019),Schietgraagft (17 mei 2019),Sjeufke (16 mei 2019),swazontneuf (16 mei 2019),terminator (16 mei 2019),Tony M (17 mei 2019),Wijze grijze (16 mei 2019),yylover (16 mei 2019)

  30. #2144
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Woensdag nog ff geweest, was er rond 12 uur denk.....eigenlijk gelijk met Eddy V......dus samen maar buiten een ontbijt genuttigd. Eddy liet een lekker omletje bakken...ik gewoon een broodje met rijkelijke vleeswaren. Het was goed toeven buiten in het zonneke.

    Beneden met Eddy ff alle vrouwen "doorgenomen" ......je weet het nooit....mocht ik eens willen vreemdgaan
    Lana had ik al gezien maar eigenlijk niet zo'n zin in.....uiteindelijk in contact gekomen met Theresa ( of Tessa, weet niet precies hoe die zich noemt).....donkere zwart haar en een zonnebank bruine dame met nep tieten en lippen .......en tatoe's tot onder haar kin. Iets waar ik soms wel van hou, zo pak ik ook altijd graag de Poolse Anna in de GT....een echte pornoslet. Maar deze Theresa kende ik dus ook van de GT....toen wel eens mee gesproken maar was in de GT te arrogant ......heb haar dat hier ook verteld. Ze verontschuldigde zich hiervoor ( dan hebben ze echt geldnood).
    Ze zegt Duits / zigeuners te zijn.....en in de USA gewoont te hebben...maakt verder niet uit...ik ben gelukkig allemaal niet zo goed gelovig....
    Uiteindelijk toch daar de kamer waar zich een uiterst vriendelijke en tedere vrouw ontpopte....teder tongzoenen, gruwelijk pijpen en ballenlikken en ze moest gelikt worden anders kwam ze niet klaar...
    Het uur vloog voorbij....ik was aangenaam verast over deze dame....Herhalingsgevaar is GROOT.

    Om half 6 nog ff kipdonner en sparr ribs op ( ja het was woensdag) maar was nu niet zo lovend als de vorige week...tis niet anders.

    Eddy V...nog bedankt voor het gezelschap....en gelukkig hoefde ik jou niet af te rekenen

  31. Onderstaande 19 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    biged (17 mei 2019),cheasehead (18 mei 2019),e-is-mc-2 (17 mei 2019),Eddy_V (18 mei 2019),Elmo3108 (17 mei 2019),Flyerke (18 mei 2019),Giodude (18 mei 2019),hvdk52 (17 mei 2019),jansenroy (17 mei 2019),ju52 (17 mei 2019),mentholbear (17 mei 2019),Mr Bluenose (18 mei 2019),Patjax (18 mei 2019),phoenix (17 mei 2019),pietpotent44 (17 mei 2019),pret (17 mei 2019),Schietgraagft (17 mei 2019),Sjeufke (17 mei 2019),Wijze grijze (17 mei 2019)

  32. #2145
    Geregistreerd
    27 juni 2017
    Last Online
    10 maart 2024 @ 08:30
    Berichten
    119
    Discussies
    5
    Thanks
    43
    Thanked
    623 in 89 posts

    Standaard

    Om half 6 nog ff kipdonner en sparr ribs op ( ja het was woensdag) maar was nu niet zo lovend als de vorige week...tis niet anders.

    Diner was inderdaad lala...spareribs, kippenpoten en döner. Daarom heb ik extra genoten van mijn goed gevulde bord met salademix

  33. Onderstaande leden hebben reference bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (17 mei 2019)

  34. #2146
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Enkele berichten verplaatst naar prijsbeschouwingen....

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ijd#post544937

    kamertijd even niet zo snel gevonden.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  35. #2147
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard Gepland en ongepland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony M Bekijk bericht
    Eddy V...nog bedankt voor het gezelschap....en gelukkig hoefde ik jou niet af te rekenen


    Dat is helemaal nog niet zo’n slecht idee


    Maar die extra inkomsten heb ik niet nodig doordat ik een fan ben van HNW: plaats- en tijdonafhankelijk werken, waardoor ik m’n werk evenzogoed in de clubs kan doen.
    HNW wordt door niet-ijsberen voluit als Het Nieuwe Werken uitgesproken.
    Voor mij staat HNW al vele jaren voor Het Nieuwe Wippen!


    Gepland
    Op vrijdag 26 april een dagje Sixsens gepland mede vanwege de verjaardag van Bettman en de Spesjialist in van alles.
    Rond 12 uur gearriveerd met twee verstekelingen aan boord: Miquel die vanuit Antwerpen bij het NS station in Eindhoven binnengekropen was en Partycrasher die ergens onderweg op de achterbank verzeild geraakt was.
    Gezellige rit met die twee en dat zou gedurende de hele dag zo blijven.


    In de lockerruimte werd net een nieuwe bezoeker wegwijs gemaakt door Willy. Uitleg werd gegeven over de werking van het elektrische systeem en als voorbeeld werd vrije lockernr 69 gebruikt...
    Willy zag mij al denken “shit daar gaat m’n geluksnummer” en aangezien hij zijn pappenheimers kent, werd de nieuwe bezoeker er vriendelijk op gewezen dat het vandaag misschien beter was om nr 67 te gebruiken om mij een goede dag te bezorgen


    Vaste ritueel van omelet met kersenmarmelade volgde samen met andere gasten in het restaurant waaronder de jarige spesjialist himself, kempie, pret en kennisgemaakt met Ascari. Leuk om deze ijsbeer met de interessante nickname eens ontmoet te hebben.
    Al snel zag ik één van mijn twee trio-partners die ik voor deze dag voor ogen had. Elly zag er weer goed uit en haar mooie ogen... ik verdrink er telkens weer bijna in. Zouden elkaar later wel treffen, de dag was nog lang. Echter bleek later op de dag dat de andere beoogde trio-partner, Saartje, niet zou komen op deze vrijdag. De oude les weer even geleerd: maak geen plannen voor een dag, want het loopt toch meestal anders!


    Een niet al te drukke vrijdag en al helemaal in vergelijking met de weken daarvoor. Maar voldoende levendigheid en een flink aantal dames waaronder weer een paar nieuwe gezichten voor mij. Door het kletsen met veel ijsberen kwam het er maar niet van om met die nieuwe dames in contact te komen.
    En toen het woord “zwembad” viel kreeg dat voorrang op de binnenactiviteiten. Nog geruime tijd met oa Miquel in het zwembad gekletst terwijl hij zijn eerste kamertje al gedaan had en ook zijn tweede bezoek aan Sixsens nu al als een succes betitelde.


    Eenmaal weer binnen en na het afspoelen van het zoute water bleek Elly onvindbaar, maar mijn lieftallige aanstaande ex bleek wel net binnengekomen te zijn en zo liep ik Vicky tegen het altijd zo bevallige lijfje aan. Wat small talk en hoppa naar kamer 2, we konden zowaar nog wat kiezen. Wie Vicky kent weet hoe lekker en fijn het kan zijn met haar en dat was nu niet anders. Wie Vicky niet kent, die houdt niet van zeer slanke dames en/of weet niet wat hij tot nu toe gemist heeft
    Ik had de tijd (en budget over vanwege geplande trio) en zo hebben we elkaar gedurende ca 1 1/2 uur aangenaam bezig gehouden. Daar waar je met een trio meestal op het eind moet besluiten met wie je eindigt, was het nu eenvoudig: na de uit de hand gelopen 69 een korte pauze, slokje drinken en weer aan de slag voor de tweede ronde die eindigde met een zeer actieve Vicky in cowgirl die weer eens liet zien waardoor zij zo slank blijft!
    Beren die zich afvragen wat je langer dan een half uur op de kamer moet doen, raad ik aan om eens met haar te gaan stoeien, mits je over een goede conditie beschikt!


    Een stukje zalm met frietjes kwam als geroepen en smaakte mij prima terwijl Miquel mij deelgenoot maakte van zijn avonturen met Dominicaanse Sarah. Hij is inmiddels wel lid geworden van het forum maar heeft nog steeds wat problemen met inloggen. Tja.. Belgen , aardige mensen dat wel natuurlijk, maar techniek..


    Na jacuzzi en stoomcabine, in een hoekje van de bar een beetje bijkletsen met oa Licky Luke, Jansenroy en later nog met Oohlord, die zijn draai niet kon vinden en al snel zou vertrekken. Mbt de line up: een behoorlijk aantal dames en ook in alle soorten en maten maar ook ik had niet het gevoel dat ik nog veel zou gaan doen. Vicky bleek toch een grotere aanslag op mijn conditie te zijn geweest dan ik toegeven wilde en ik wilde mij daar al bijna bij neerleggen tot ik boven in de serre de dame zag die mij al eerder had getriggerd toen zij languit op een bankje lag en waar Partycrasher tevergeefs een date mee trachtte te maken. Zij was voorzien van een kleine tatoeage bij haar sleutelbeen (of was het bij haar enkel..?) en was de hele dag in gezelschap van een zeer rondborstige brunette. Aangezien ik het niet prettig vind om dames aan te spreken die met elkaar op één bankje zitten zag ik nu mijn kans schoon. Even een korte blik op mijn phone om te kijken hoelaat het was en ik zag een gemiste oproep en voicemail. Tja.. met familie op leeftijd heb ik daar wel eens rekening mee te houden zoals menigeen weet. In plaats van kennis te gaan maken met de mij nog steeds onbekende fraaie Roemeense dame, werd het snel afscheid nemen van de aanwezigen in de buurt en met de verstekelingen weer aan boord vertrokken. Miquel rond 23uur bij het hotel afgezet waar hij ‘s middags al ingecheckt had (hij vond het ook wel voldoende na zijn zeer geslaagde kamers) en de Partycrasher vond het ook welletjes aangezien er tot zijn grote teleurstelling geen verzoeken van de dames waren gekomen om zijn dans kwaliteiten te tonen.
    Al met al een plezierige dag ondanks het abrupte einde. Het enige dat ik eigenlijk gemist heb was de verjaardagstaart...


    Ongepland
    Afgelopen woensdagochtend was ik in de omgeving van Vaals en had ik geen andere verplichtingen meer. De zon scheen, een graad of 16 en een hongerig gevoel.. en zo zat ik rond de klok van één buiten op het terras met m'n omeletje aan tafel met Tony M. Dat was al even geleden dat ik hem gezien had. Mooie verhalen en tips uitgewisseld. Al meer dan 10 jaar in dezelfde clubs komen (de eerste keer in Xanten) en elkaar toch bijna nooit tegenkomen, dat is best knap voor deze veelplegers !


    Helaas bleek Vicky vandaag toch afwezig en ondanks een niet onaardige line-up werd ik nog niet warm van de aanwezige dames.
    Wel warm werd ik van het zwembad! De temperatuur was flink hoog, het zonnetje scheen en deed z’n best en zo was het goed vol te houden. Kennis gemaakt met Dragon die ook verrast was dat het zo aangenaam was buiten. Toen we als verrimpelde oude mannetjes (ik spreek voor mezelf) het water uitgingen voelde ik dat ik toch beter van tevoren even de zonnecrème had kunnen smeren. Lesje voor de volgende keer, ook als het niet zo warm is. Naast de eigen badslippers nu ook weer m’n petje en zonnecrème in mijn tas gedaan.
    In de bar aan een colaatje te bedenken wat ik zou doen, blijven of stilaan gaan. Op dat moment komt Tony M bij mij staan en zegt dat ik Melanie toch zeker nog wel ken.. ik verstond eerst Melody en werd al bijna blij maar nee..:Melanie. Nee, zegt mij niets.
    Uitleg over hoe zij er voorheen in YY uitzag etc en verrek, daar komt zij net de bar in gelopen. Tony M laat er geen gras over groeien en stelt haar gelijk aan mij voor. Een vrolijke rondborstige jongedame. Niet echt het type waar ik zelf op af zou gaan (mijn GMC fetisj is bekend) maar toen zij mijn Eskimo groet direct beantwoorde met een lekkere volle zoen voelde ik dat het wel goed zat.
    En zo lagen we al snel boven op een kamer met uitzicht. Van het uitzicht buiten weinig gezien, maar van het uitzicht op haar guitige koppie, haar fraaie boezem en haar heerlijke poesje des te meer!
    GFE en wat PSE waar de dames uit de Baltische staten om bekend staan. Na de intro van minutenlange TZ en haar orale verkenning van mijn jongeheer kwamen we in 69 te liggen en OMG wat weet Melanie op alle mogelijke manieren haar lippen en tong te gebruiken. Haar verzuchtingen tussendoor dat ze verliefd was op mijn mond kon ik alleen maar met een wederzijdse liefdesverklaring beantwoorden!!
    Na een uur en nog wat de kamer verlaten en bij de lockers gaf zij op mijn vraag aan dat het een uur was geweest. Gezien haar inspanningen, de gedeeltelijke FT in 69 en de coulante houding mbt de tijd, haar het gebruikelijke uurbedrag overhandigd plus een kleine extra waarop een grote glimlach en opnieuw een volle tongzoen als dank volgde.
    De dank was geheel mijnerzijds!


    Een lekkere douchebeurt onder de nieuwe douches en in de stoomcabine nog even bijkomen van alle inspanningen.
    Na een topsessie valt een tweede kamer bijna altijd tegen, dus besloten om er maar een punt achter te zetten voor vandaag. Honger had ik niet na de vrij uitgebreide lunch, stukken abrikozen vlaai en chocoladetaart dus ergens tegen 19uur op huis aan gereden.
    Ongeplande dag met onverwachte dame waar ik zelf niet direct op af zou zijn gegaan: topdag mede dankzij TonyM !
    Ik zou hem er bijna voor moeten gaan betalen







    En Garde

  36. Onderstaande 16 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (18 mei 2019),brombeerzuid (18 mei 2019),e-is-mc-2 (20 mei 2019),Flyerke (18 mei 2019),Giodude (18 mei 2019),hvdk52 (18 mei 2019),jansenroy (18 mei 2019),le_belge (18 mei 2019),Mr Bluenose (18 mei 2019),Patjax (19 mei 2019),pietpotent44 (18 mei 2019),Ryuhayabusa (18 mei 2019),Sjeufke (18 mei 2019),sofaking (18 mei 2019),Tony M (19 mei 2019),yylover (18 mei 2019)

  37. #2148
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Zojuist weer vertrokken na een dagje Sixsens.

    Helaas is mijn iubita nog altijd niet terug , maar bij binnenkomst genoeg liefhebbers zien lopen . Het was in het begin net als tijdens een van mijn eerste bezoekjes aan Sixsens. Er werd namelijk ontzettend gejaagd.

    Echt al in de eerste 10 minuten al meerdere malen aangesproken. Een daarvan was Anastacia, een vrij grote volle Roemeense dame van 30jr, te herkennen aan enorme bos krullen, en beetje exotisch uiterlijk.
    Na kennismaking haar maar de sleutel laten halen.
    En nog tijdens het wachten op haar voor de sleutel kwam de volgende alweer. Het was Litauwse Melanie. Na kennismaking en kamervraag uitgelegd dat ik al zat te wachten op Anastacia, maar dat we later op de dag alsnog zouden kameren.

    Met Anastacia lekker stevig een half uurtje gestoeid met alles erop en eraan. Geeft goeie service, vriendelijke vrouw ook.

    Toen zag ik Bulgaarse Jasmine weer, die ik ook al min of meer beloofd had te kameren. Ook lief vrolijk vrouwtje en goeie service. Mooie lange zwarte haren waar ze me volop mee liet spelen. Na half uurtje weer beneden.

    En na weer wat bekomen te zijn met een drankje in de bar kwam daar Melanie binnenlopen. En omdat belofte schuld maakt ook haar mee naar de kamer genomen. Ik had express de eerste 2 kamergangen mijn ejaculatie uitgesteld, zodat ik al mijn kleine kikkervisjes nog overhad voor het roofdier dat Melanie heet. Over haar verhalen is niks teveel gezegd. Melanie gaat als een wild beest tekeer op de kamer. Ze is qua uiterlijk niet mijn type, want ik val op lang/groot en hele lange haren. Melanie is ook niet echt knap vind ik, gemiddeld gezichtje, klein, rond postuur. Maar ze is uiterst vriendelijk en doet alles om het jou naar de zin te maken. Uitstekende service. Ik zat alleen wel een beetje met de tijd. We waren zon 40-45 minuten op de kamer geweest, en aan haar reactie merkte ik dat ze verwachtte dat ik een half uur zou afrekenen, maar ik gaf haar 100e. Bij zon service mag dat van mij wel. Ik kreeg een omhelzing als dank

    Vlak nadat ik wat gegeten had en weer naar huis wilde gaan, liep ik bijna letterlijk ene Sophia tegen het lijf. Hongaarse knapperd van ca. half de 20 schat ik.
    Omdat het lang wachten zou zijn (11 nummers) stelde ze voor naar de kino of de mens room te gaan. Toen hebben we onder toeziend oog van 3 beren daar geneukt. Nadat we klaar waren vroeg ik nog wel even aan de beren of ze niet stiekem gefilmd hadden met smartphone, maar toen zei er een 'was sagst du?'. Toen was ik gerust

    Lineup vond ik ook vrij goed, genoeg vrouwen (stuk of 50? heb niet geteld), vooral omdat niet (zoals je wel zo vaak ziet in de clubs nu) de meerderheid klein jong Roemeens en Bulgaars grut was. Er waren best veel milfs, grote vrouwen, veel andere nationaliteiten ook (Duits, Litauws, Hongaars en waarschijnlijk nog wel meer). Ook nog even kennisgemaakt met een blonde Isa en op de trap bij het weggaan ook weer aangehouden door een mooie dame waarvan ik de naam alweer vergeten ben.
    Ook Roemeense Rose nog zien lopen. Ook echt een topwijf, maar veel bezet dus ook, en niet meer kunnen spreken helaas.

    Maar dit keer geen prutsvrouwen, afwerksters of iets in die geest. Geen van de vrouwen hebben me op de kamer teleurgesteld. Was een goed dagje Sixsens. Personeel vriendelijk als altijd. Aantal vrouwen die kwamen kennismaken waren er wel echt veel. Sommigen deden dat leuk, een enkeling vroeg meteen 'seks?!'. Maar ik liet het allemaal maar over me heen komen. Het was gezellig
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 18 mei 2019 om 20:12

  38. Onderstaande 19 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (19 mei 2019),Cucumber (18 mei 2019),deket (19 mei 2019),Eddy_V (18 mei 2019),Elmo3108 (19 mei 2019),Giodude (19 mei 2019),hvdk52 (18 mei 2019),jansenroy (19 mei 2019),Mr Bluenose (18 mei 2019),Opa Winfrie (19 mei 2019),Patjax (19 mei 2019),phoenix (18 mei 2019),pret (18 mei 2019),Ryuhayabusa (19 mei 2019),Sjeufke (18 mei 2019),sofaking (18 mei 2019),terminator (19 mei 2019),Wijze grijze (19 mei 2019),yylover (18 mei 2019)

  39. #2149
    Geregistreerd
    16 maart 2019
    Last Online
    21 januari 2022 @ 06:55
    Locatie
    De stille Zuiderkempen
    Berichten
    64
    Discussies
    0
    Thanks
    194
    Thanked
    180 in 50 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag ook nog maar eens afgezakt voor een avondje SS. Mijn gebruikelijke dame ging helaas wel heel de avond bezet zijn, maar de zin om een stapje in de wereld was te groot om thuis te blijven.

    Aangekomen om iets voor 19u kwam ik onmiddellijk al Bachatero tegen die wat aan het nachillen was met een dame in het overdekte terras. Tijdens het gezellig bijpraten bleek er vlak naast ons nog een relatief nieuwe ijsbeer uit de Kempische regio te zitten die zich bij ons aansloot (binnenkort kunnen we misschien beter een busdienst vanuit de zuiderkempen beginnen inlassen ). Iets later even een grappige situatie toen de nieuwe beer achter een zekere Kinga begon te vragen waar z'n kennis over verteld had. Nu bleek Kinga in de zetel tegenover ons te zitten en ze was helemaal bewust van ons gesprek. Even met z'n allen goed om gelachen.

    Later na een hapje in de bar ons gesprek verder gezet toen de keuzestress begon toe te slaan. Na heel veel getwijfel een uurtje met Kinga gespendeerd, wat zeker meegevallen is. Rond 00.00 kwam mijn gebruikelijke dame ineens in de bar wat drankjes halen en kwam ze in een toch snel even melden dat ze een half uurtje later toch vrij ging zijn maar dat ze nogal dronken was. Daar moest ik geen 2x over nadenken. Nog een leuk kamertje mee gedaan en toen rond 1.30u richting huis.

    Conclusie: veel gepraat, niet overdreven veel kamers gedaan maar wel een héél leuke avond gehad.

  40. Onderstaande 10 leden hebben freshmaker bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (19 mei 2019),biged (19 mei 2019),Eddy_V (19 mei 2019),Giodude (19 mei 2019),jansenroy (19 mei 2019),peterp095 (19 mei 2019),Sjeufke (19 mei 2019),sofaking (19 mei 2019),terminator (19 mei 2019),Wijze grijze (19 mei 2019)

  41. #2150
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freshmaker Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag ook nog maar eens afgezakt voor een avondje SS. Mijn gebruikelijke dame ging helaas wel heel de avond bezet zijn, maar de zin om een stapje in de wereld was te groot om thuis te blijven.

    Aangekomen om iets voor 19u kwam ik onmiddellijk al Bachatero tegen die wat aan het nachillen was met een dame in het overdekte terras. Tijdens het gezellig bijpraten bleek er vlak naast ons nog een relatief nieuwe ijsbeer uit de Kempische regio te zitten die zich bij ons aansloot (binnenkort kunnen we misschien beter een busdienst vanuit de zuiderkempen beginnen inlassen ). Iets later even een grappige situatie toen de nieuwe beer achter een zekere Kinga begon te vragen waar z'n kennis over verteld had. Nu bleek Kinga in de zetel tegenover ons te zitten en ze was helemaal bewust van ons gesprek. Even met z'n allen goed om gelachen.

    Later na een hapje in de bar ons gesprek verder gezet toen de keuzestress begon toe te slaan. Na heel veel getwijfel een uurtje met Kinga gespendeerd, wat zeker meegevallen is. Rond 00.00 kwam mijn gebruikelijke dame ineens in de bar wat drankjes halen en kwam ze in een toch snel even melden dat ze een half uurtje later toch vrij ging zijn maar dat ze nogal dronken was. Daar moest ik geen 2x over nadenken. Nog een leuk kamertje mee gedaan en toen rond 1.30u richting huis.

    Conclusie: veel gepraat, niet overdreven veel kamers gedaan maar wel een héél leuke avond gehad.
    Ja kinga kan ook gped nederlands dus ze zal wel lol hebben gehadt
    Ik hadt last van mijn suikerspiegel anders was ik vande week ook voor kinga naar ss gegaan
    Heb met de internist wat andere pillen en gaan weer beter
    Ps kinga dus wel een super vrouwke en lekker


    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

 

 
Pagina 86 van 227 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.

Babylon 468*60