Pagina 6 van 227 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 5671
  1. #126
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    @Lewieke, ik vind de info over de parking wel nuttig hoor, vermits ik dit een werkpunt vond, net zoals eten een minder punt is van mijn favoclub, en ben blij dat dit hier in Sixsens wel voor mekaar is.
    het is geen prioriteit in de keuze van een club, maar randzaken die een uitstap aangenamer kunnen maken.

  2. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (24 maart 2017),Ryuhayabusa (24 maart 2017),YYadict (24 maart 2017)

  3. #127
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Man, man, man wat een boel mooie meiden vandaag in Sixsens !

    Op aanwijzing van Lewieke vandaag geen geklets over de gedeeltelijk geasfalteerde parking, de lekkere spiegeleitjes en de rijstepap met chococade en over de overheerlijke door Miguel gebakken cake ga ik al helemaal geen woorden vuil maken

    De Line-Up dus: al tijdens de lunch alwaar ik op prettige wijze kennis maakte met rolo, viel het op.. ook deze week zijn weer diverse nieuwe dames gearriveerd, waarvan het merendeel voor zware concurrentie zorgen met een aantal vaste Sixsens dames.
    Hopelijk schrijft rolo nog wat over zijn avonturen met een heel mooi meisje met halflang blond haar, die door flyerke en mij bij wijze van spreken voor het 8 jaar jongere zusje van ex-dvp Nikita werd aangezien.
    Maar ja, het is net als met het aanschaffen van een nieuw hondje, als je de vorige nog niet vergeten bent blijf je tevergeefs in de nieuwe zoeken naar de overeenkomsten dus ik heb mij nog even ingehouden.
    En dan de dame die in het restaurantje moeite had om haar fraaie borsten binnen het zwarte niemendalletje te houden...als 2 ouwe bokken zaten we verlekkerd naar dat groene blaadje te kijken. Om over het kwijl dat over m'n badjas liep nog maar te zwijgen.
    Ook deze dame is als ik mij niet vergis door rolo wegwijs gemaakt in de krochten van de club.
    Namen??? Ik verneem het zelf ook graag voor een volgende keer.
    Dan nog die rooie die voorheen in Babylon was: Veronika, leuke en brutale meid, ik mag dat wel. Is zij werkelijk al 39?? Kan het mij nauwelijks voorstellen maar ik zou er in het geheel geen moeite mee hebben.

    Deket was naarstig op zoek naar Carmen2. Op zijn vraag of ik haar al gezien had, kon ik hem melden dat zij recht achter hem stond
    Vandaag weer met de lange blonde haren met extensions. Het heeft zeker wel iets maar geef mij die donkere krullen maar al dan niet opgestoken met zo'n Japans stokje erdoor gestoken!
    Toen zij met een sleutel terugkwam, zakte de moed bijna in de schoenen bij deket en wilde hij mij met haar op pad sturen. Maar juist op tijd won zijn goesting het van zijn vermoeidheid
    Vicky een plaatje en zo aardig altijd. En dan te weten dat ik ooit maar één keer met haar geweest ben. Echt een schatje waar ik een volgende keer weer eens wat meer aandacht aan wil gaan geven.
    Mara, de princes van de club zoals ik haar ooit gedoopt heb.. ook al zo'n lieve en aantrekkelijke superslanke dame..
    Alice werd mij door flyerke getipt: een brutale spring in 't veld die mij lachend stond uit te dagen aan de andere kant van de bar.
    Keuzestress als ik mij vandaag niet tot slechts 1 dame zou beperken gezien de korte tijd die ik maar zou blijven.

    Nog 2 nieuwe dames arriveerde later op de middag, wederom 2 YY meisjes die daar de laatste tijd bij bosjes lijken te vertrekken en alvast links en rechts wat proefdraaien voor het geval ze naar een nieuwe verblijfplaats moeten gaan zoeken. Optisch dik in orde maar qua service, houding en gedrag niet altijd een aanwinst voor de club.
    Bijzonder was een afreken tafereel waarvan ik getuige was, waarbij de bekende 35 minuten truc gehanteerd werd door een relatief nieuwe dame bij een Duitse (of Vlaamse beer). Het bleek inderdaad 35 min te zijn bij terugkomst aan de theke, waarna de dame nog een massage aanbod maar op een dusdanige manier dat mij daar ook de lust van zou vergaan. Vergelijkbaar met wat ik laatst las of hoorde. Moet geen gewoonte gaan worden en het zou goed zijn als de dames daar toch wat meer op gewezen worden door de clubleiding. De dames staan wellicht in hun recht maar bezorgen zichzelf en de club een slechte naam met deze strapatsen.

    Op deze niet geplande middag (ik was toch in de buurt en had flyerke en deket al zo lang niet meer gesproken) dan ook nog even met Sonia gestoeid. Zij was een beetje stout geweest en schuldbewust haalde zij uit eigen beweging al het zweepje uit haar tas... een lichte punishment op haar heerlijke ronde billen om de verhouding weer op scherp te zetten!
    En dan nog even wat stomende sex waar de buren op 3b rode oortjes van gekregen kunnen hebben. Die rode oortjes kunnen ook veroorzaakt zijn door de luide muziek: op de glazen tafel krijgt de speaker een geweldige klankkast waardoor de muziek van oa Kölsch, Watermät, Reinier Zonneveld en wat andere deephouse techno ons in een prima ritme en daarbij behorende poses bracht...
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 25 maart 2017 om 00:24
    En Garde

  4. Onderstaande 27 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 maart 2017),Agronymus1 (25 maart 2017),Bachatero (25 maart 2017),brombeerzuid (26 april 2017),Cat (25 maart 2017),deket (25 maart 2017),Elsierd (25 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty (25 maart 2017),goolfy69 (25 maart 2017),Hades (26 maart 2017),hasta la pasta (26 maart 2017),jansenroy (25 maart 2017),Keffman (25 maart 2017),licky luke (25 maart 2017),mechelen (25 maart 2017),Mr Bluenose (25 maart 2017),Nedlovefkk (25 maart 2017),Piet Plezier (25 maart 2017),pret (25 maart 2017),rob45 (25 maart 2017),rolo (25 maart 2017),Ryuhayabusa (25 maart 2017),salitos (25 maart 2017),Sjeufke (25 maart 2017),sofaking (25 maart 2017),YYadict (25 maart 2017),zeppos58 (25 maart 2017)

  5. #128
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Haha, was het al vergeten, omdat Melanie ook al zoiets bovenhaalde.
    Die Sonja liet haar rood strikje aan, mmm, heb familiale verplichtingen anders reed ik zo terug. Maar goed dat ik daan niet aan de grens woon

  6. #129
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Zoals Eddy al aangaf, een invasie van nieuwe dames. Zelfs als wekelijkse bezoeker is het niet meer bij te houden. Tevens moet ik Eddy gelijk geven dat de attitude van de nieuwkomers niet steeds is zoals gewenst, vooral nors rondkijken en de kamervraag binnen de minuut komen frequent voor.
    Meestal kies ik er voor om telkens met één nieuwe dame te gaan en twee vaste clubdames, zodat er niet te veel kan mislopen.

    Gisterenavond leuke sfeer met een overwicht aan dames, maar mij hoor je daarover niet klagen.
    De geplande sessie met Monica-met-de-big-boobs kon niet doorgaan wegens afwezig. Dan gekozen voor Patricia, een vrij nieuwe slanke Roemeense, niet direct heel mooi, maar met een zeer sympathieke uitstraling. Dikwijls staat dit garant voor een geslaagde kamer, wat ook nu weer het geval was, een aanrader, HHG 100%
    Wat later mij gewillig laten ontvoeren door Simona-met-de-new-boobs en Domenica, die mij in de bar zodanig opwarmden dat een onontkoombaar trio het gevolg was. Normaal ben ik hier geen voorstander van,maar deze dames maakten er een heel fijne 40 minuten van, bij de afrekening toch maar 100 euro voor beide samen. Zo kan het dus ook.
    Stilaan word ik fan van goedlachse Simona, die trouwens de ganse avond volledig naakt rondliep in de bar.
    Vicky en Victoria geen opties wegens gepannenkoekt, dus gekamerd met Linet, zoals steeds erg goed en ondanks de vermoeidheid kon ze mij zonder enig probleem laten klaarkomen. Ze is soms wel wat wispelturig, maar als je je daar niet door laat afschrikken, kun je er best een fijne tijd mee hebben.
    SS, tot binnenkort.

  7. Onderstaande 13 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 maart 2017),Flyerke (26 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty (25 maart 2017),hasta la pasta (26 maart 2017),jansenroy (26 maart 2017),licky luke (26 maart 2017),Manureva ( 1 april 2017),Mr Bluenose (26 maart 2017),Nedlovefkk (25 maart 2017),Ryuhayabusa (25 maart 2017),sofaking (25 maart 2017),YYadict (25 maart 2017),zeppos58 (25 maart 2017)

  8. #130
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.975 in 964 posts

    Standaard

    Net terug van een bezoekje aan Sixsens.

    Om een of andere reden was ik hier nog nooit geweest, ondanks het feit dat dit qua afstand de dichtstbijzijnde club is...

    Het doet altijd wel deugd ontvangen te worden in het Nederlands, al sprak de kerel die mij een korte introductie gaf alleen Duits...

    Toch wel een mooie club. Centraal is er een ronde bar met wel erg vlotte bediening; de toogdames hebben zelfs nog tijd om zelf deejay te spelen. Hier kunnen die van Sharks nog wat van leren! Ook best een knap interieur, oriëntaalse stijl (voor zover je van stijl kan spreken natuurlijk).
    Goede resto ook : in ruil voor een bonnetje dat je aan de entree kreeg kon je een steak krijgen... en het is lang geleden dat ik zo'n malse steak gegeten heb, mijn complimenten aan de kok.

    Absoluut pluspunt is toch wel de wellness : twee uitstekende sauna's van verschillende temperaturen, een aangenaam stoombad en een goede jacuzzi. En géén gladde vloer... Buiten is er natuurlijk ook een zwembad maar dat was niet zo geliefd vandaag...

    Een minpuntje : je moet veel trappen doen. Ik ben momenteel een beetje invalide, en ik voel dus die trappen wel...

    Wat wel opviel : er was niet zo heel veel volk voor een zaterdag. Ik schat zo'n veertig kerels voor evenveel dames. Mij niet gelaten natuurlijk.

    Dames : veel Oost-Europees natuurlijk, maar niet uitsluitend Roemeens, gelukkig. Ook dat is een verademing. Ik herkende een tweetal dames die ooit in Sharks gewerkt hebben en één dame herkende mij van in Babylon... Vraag mij geen namen, die weet ik niet meer...

    Ik heb slechts 1 keer gekamerd maar dat was dan wel een voltreffer. Een jongedame die wat schuchter op haar handdoekje zat. Melissa, naar eigen zeggen Melissa 3.
    Zij mocht dus een sleutel halen. Kamer 17, kamer met een bidet zowaar. Melissa vroeg of ze zich nog effe mocht verfrissen en uiteraard stemde ik toe.
    Daarna was het actie : veel en lang tongzoenen, en daarna ging Melissa onder zachte dwang naar beneden om mij uitgebreid te pijpen. Snel, langzaam, snel... Dan maar op het bed gekropen om afwisselend gepijpt/getongd te worden. Ik had wel goesting om te neuken maar ik kon mij niet inhouden en knalde mijn nageslacht dan maar tegen haar gehemelte... Uitstekend halfuurtje, als je je amuseert gaat de tijd snel natuurlijk...

    Melissa is 24 en komt uit Bulgarije. Ze heeft donkerblond haar in een staart, een sproetjesgezicht en een paar ferme tattoos.

    Een kamergang was voldoende : beter één keer uitstekend dan drie keer matig natuurlijk.

    Voor het overige heb ik een paar pintjes gedronken, genoten van de muziek die luid maar net niet te luid stond, nog wat gegeten in het restaurant en nog enkele saunakes gedaan. Toen was 't tijd om op te krassen. De rit duurde hoop en al anderhalf uur; toch effe overwegen om in 't vervolg wat minder ver te gaan als er dichterbij ook vanalles leuk te vinden is.

  9. Onderstaande 23 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 maart 2017),Bachatero (26 maart 2017),biged (26 maart 2017),blauwebeer (26 maart 2017),deket (14 april 2017),duivenmelker (26 maart 2017),Eddy_V (26 maart 2017),Flyerke (26 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty (26 maart 2017),Hades (26 maart 2017),hasta la pasta (26 maart 2017),jansenroy (26 maart 2017),KanariePiet (26 maart 2017),Kwakje (26 maart 2017),licky luke (26 maart 2017),Manureva ( 1 april 2017),Mr Bluenose (26 maart 2017),Nedlovefkk (26 maart 2017),pipette (26 maart 2017),rmjhexe (26 maart 2017),Ryuhayabusa (26 maart 2017),Sjeufke (26 maart 2017),sofaking (26 maart 2017)

  10. #131
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Vrijdag weer eens in de avond in de SS geweest, en dat beviel best goed de ontvangst was zeer vriendelijk ik vind de Limburgse thekedame een verademing bij haar blonde Duitse collega.
    Het eten dan de schnitzels en de pizza smaken goed, maar snap niet waarom ze bij het avondeten niet gewoon standaard er altijd een bak frites bij zetten aardappel puree is nu eenmaal niet zo mijn ding.

    Wat me verder opviel 3 portiers waarvan minstens 1 Limburger dat komt ook op mij ook wat vriendelijker over als zo een blik Oostblokkers of Arabieren.
    Verder was het behoorlijk vol met dames en bleef het aantal heren eigenlijk wat achter ik vermoed dat de mengverhouding bijna de hele avond 50/50 was.

    Goed voor ons minder goed voor de dames natuurlijk, verder kennis gemaakt met een hele leuke Duitse dame met Latina bloed al met al was ik behoorlijk tevreden over de aanwezige dames.
    Er werd verder veel gedanst en veel gepaaldanst door bepaalde dames dus de sfeer zat er de hele avond goed in.
    Ik zou dus zeggen SS goed bezig en tot de volgende keer.
    I just don't give a fuck

  11. Onderstaande 10 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty (26 maart 2017),licky luke ( 3 april 2017),Manureva ( 1 april 2017),mechelen (26 maart 2017),Mr Bluenose (26 maart 2017),Nedlovefkk (26 maart 2017),Ryuhayabusa (26 maart 2017),Sjeufke (26 maart 2017),sofaking (26 maart 2017)

  12. #132
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Gisteren na bijna 3 maanden weer eens hier geweest, komt ervan als je wat onhandig bent. Ook hier, net als in die andere Limburgse club waar ik regelmatig kom, een paar dames die me al een hele tijd niet gezien hadden, en wilde weten wat de reden was.
    Bij het op rijden constateerde ik wat hier al meer is gezegd, de asfalteermachine is weer eens langs geweest. Maar het grootste deel van de parkeerplaats is nog steeds kiezels. Als ze nu ook nog eens een keer dat gaatje aan de straat dicht maken, dan hoef je met uitrijden richting Lemiers ook niet meer schrik te hebben voor de onderkant van de bolide.
    Buiten leek het nog rustig, maar binnen waren er toch al veel dames te bewonderen, hoewel ik pas om half 2 binnen was. Veel dames die ik nog nooit gezien had, ook niet in die andere Limburgse club, dus ze komen overal vandaan. Naar mijn idee was het drukker dan anders op een zondag, maar bij het naar huis gaan kort met een andere gesproken die het maar een slappe bedoening vond voor een zondag.
    Bediening en eten is zoals altijd op orde in SS, maar nog altijd geen 3-sterren waard.
    Zelf 2 maal mijn eigen afgezonderd met een dame, eenmaal met Nicole en eenmaal met Yasmine. Een Roemeens Bulgaars dagje dus. Toen ik met Yasmine naar de kamer liep werden we nog toegejuicht door een paar andere Bulgaarse dames, even daarvoor hadden ze ook al een andere dame toegejuicht die net van de kamer af kwam. Die hadden duidelijk een melig dagje.

    Al met al een leuke rustige dag gehad. Binnenkort maar weer eens op herhaling gaan.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  13. Onderstaande 10 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (28 maart 2017),Eddy_V ( 2 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty (28 maart 2017),jansenroy (28 maart 2017),licky luke ( 3 april 2017),lollypopman (28 maart 2017),Manureva ( 1 april 2017),Mr Bluenose (27 maart 2017),Nedlovefkk (28 maart 2017),Sjeufke (27 maart 2017)

  14. #133
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Zaterdag 25/3, effe naar sixsens:
    Prachtige dag, aanpassing parking is een verbetering en verwarmd zwembad is een plus!
    1ste sessie met Bulgaarse Melissa :
    Matige sessie met prachtige dame, lang zwart haar, 170cm zonder schoenen, hhg 60%

    Verder nog wat rondgekeken, favo Maya gezien maar daarna niet meer, alsook Denisa bij het vertrekken.

    Naar Babylon gereden wegens kortingkaart en behoefte aan echte Fkk club, zie apart verslag, had mss beter in sixsens gebleven,
    Zal voor de volgende keer zijn met Maya en Denisa op todo lijst.

  15. Onderstaande 7 leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 april 2017),Bachatero (28 maart 2017),Bearke ( 4 april 2017),licky luke ( 3 april 2017),Manureva ( 1 april 2017),Mr Bluenose (28 maart 2017),Nedlovefkk (28 maart 2017)

  16. #134
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Wat een leuke tent is dit geworden zeg. Ik was er gisteren met een maat. Een goed gevulde bar maar niet propvol, de meiden die s avonds lekker uit hun dak gingen op de muziek, een paaldansje links en rechts en een goede sfeer. Geen witte zee maar een goeie mix van dames en beren.
    Voor het eerst in mijn leven met een dame geweest nadat mijn maat ermee was gegaan...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  17. Onderstaande 8 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 3 april 2017),Bearke ( 4 april 2017),Eddy_V ( 2 april 2017),jansenroy ( 3 april 2017),licky luke ( 3 april 2017),mrourke ( 3 april 2017),Ryuhayabusa ( 3 april 2017),Sjeufke ( 3 april 2017)

  18. #135
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    13 april 2024 @ 07:25
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    884
    Discussies
    6
    Thanks
    4.093
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Lees nergens iets terug over de controle die vandaag is SS is geweest. Was zelf pas later aanwezig, maar hoorde dat ' s middags de dames allemaal apart ondervraagd zijn in een aparte ruimte. Doel voor zo ver ik begreep om na te gaan of ze gedwongen werkten. Schijnt een uurtje of 2 geduurd te hebben, toen waren alle ca 50 aanwezige dvp ondervraagd. Wellicht dat de ook aanwezige Ohhhlord meer kan vertellen?
    Verder overigens een rustige avond qua beren, de meeste dames zaten werkeloos toe te kijken.
    Zelf geeindigd met een dampende sessie met Vanessa, gipsysex ten top. In mijn memorie in het verleden geen topsessie met haar gehad, echter nu wel. Bijgeleerd zullen we maar zeggen. De ene DT naar de andere, lekker hoor.

  19. Onderstaande 3 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 6 april 2017),licky luke ( 5 april 2017),Mr Bluenose ( 6 april 2017)

  20. #136
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    13 januari 2024 @ 02:14
    Berichten
    103
    Discussies
    3
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 84 posts

    Standaard

    Voor de goede orde, ik was dinsdag aanwezig in SS toen de contre plaats vond. Deze controles worden regulier 6x per jaar uitgevoerd. Zoals altijd worden de dames dan door politie (in burger) afgezonderd en een voor een bevraagd over identiteit, vrijwillig werken etc om mogelijke dwang en mensenhandel uit te sluiten. Enkele dames moesten hun identiteit papieren alsnog thuis of uit auto ophalen maar alles liep in een rustige ongedwongen sfeer waarbij de aanwezige heren op geen enkele manier werden lastig gevallen terwijl die zich in de sauna of terras vermaakten in afwachting van de dames. Totale duur van de controle was van 13-15 uur. Het woord razzia is hier toch echt niet op zijn plaats

  21. Onderstaande 5 leden hebben Ohhlord bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke ( 8 april 2017),Eddy_V ( 6 april 2017),Lesyeux ( 6 april 2017),licky luke ( 5 april 2017),Mr Bluenose ( 6 april 2017)

  22. #137
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Ik was gisteren door omstandigheden helaas niet ter plaatse dus ik moet het doen met betrouwbare bronnen.

    Gisteren rond 14:30 uur van mijn verslaggever-ter-plaatse gehoord dat er controle was.

    Geen paniekstemming of dergelijke, alles schijnbaar rustig en vlotjes verlopen, ik zou bijna zeggen "zoals het hoort".
    De dames waar ik gisteren contact mee had namen ook niet de moeite om er over te reppen.

    "Razzia" is dan naar mijn informatie ook niet het juiste woord, zoals Eddy_V al aangeeft in deze setting overdreven en helaas met een nare klank.

    En om deze frequente controles telkens weer te melden heeft hetzelfde effect als telkens bij elk bezoek weer melden dat het personeel vriendelijk en adequaat werkt, het eten goed verzorgd is, het damesaanbod voor ieder wat wils heeft enzovoort... Niks nieuws onder de (prille) zon dus...

    Maar ach, ik lul ook maar wat...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  23. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 5 april 2017),Lesyeux ( 6 april 2017),Manureva ( 5 april 2017),Mr Bluenose ( 6 april 2017)

  24. #138
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    22 februari 2024 @ 07:38
    Berichten
    172
    Discussies
    21
    Thanks
    366
    Thanked
    587 in 86 posts

    Standaard

    Klopt helemaal, de heren en niet boekbare dames van justitie lieten alles rustig verlopen. Ik moest al en vermoeden hebben toen ik aankwam want in de hoek stond een ´handhavings`-auto van de politie maar dacht even dat die op bezoek was als ijsbeer, hoe stom kun je zijn. Dus ik liep beneden direct al het ontvangst comitee tegemoet. Na verloop van tijd kon je al van de diensten van de gecontroleerde dames gebruik maken, en zo gebeurde het dat er onder het waakzame oog van justitie kamertjes gemaakt werden. Niet helemaal mijn ding, denk dat ieder moment een agent ook de kamer op komt en dat is net de trio die ik voor ogen heb.

    Een van de vriendelijkste bar dames verzag de controleurs van een verfrissing en ik zag toch ong. 10 bekers op het dienblad [cola en sprite], na een ingewikkelde berekening, rekening houdende met flexibele factoren, windrichting en temperatuurschommelingen denk ik dat er dan ong. 10 controleurs binnen waren.

    Nu wil ik kosten wat kost altijd iets positief uit een situatie wringen dus de gedachte dat alle gecontroleerde dames verzien zijn van een verse APK, het zogenoemde Aanmoedigend Poitie Keurmerk, vind ik geruststellend.

    Eerst meer eens dat veel te jong uitziende meisje opgesnord, blijkbaar O.K. bevonden door justitie, dus mee de kamer op. Gorgiana bleek haar naam, weer een leuk meisje voor een een teeny ervaring, rustig aan was het motto en ze was zo lief om voor haar doen een uiterste inspanning te leveren. Aanvulling op haar APK-rapport; niet geschikt voor de snelweg, gebruik alleen toegestaan op 30 km wegen. Controlle van pakkingen noodzakelijk vanwege overdadig carter lekkage.

    Aan het einde van de dag nog door Andrea een kamer in geduwd, die wist me in 1 minuut mentaal alweer alle kanten op te stuiteren. Een schatje en een bitch ineen. Maar na mijn eerste toertochtje had ik behoefte een het wat snellere bochten werk dus; go end get a keý. Kwam terug met haar ´zus`, na die de kamer uitgewerkt te hebben was het weer als vanouds; come on my mouth, fuck ass, make a hour, nee, niets van dat alles ik wou gewoon knallen. Daar kwam ineens de olie erbij en in no time glom zo als een spiegel, de puinhoop op de kamer achtergelaten, en naar de lokkers. Staat daar die Gorgiana onder aan de trap te wachten, ze zeggen iets tegen elkaar, en Adrea maakt weer een spektakel door op de grond te rollen en haar buik vast te houden alsof ze net een bevalling achter de rug heeft. Gorgiana loopt met geschrokken ogen weg en Andrea komt lachend overeind en melde dat; she no good for you. De godverdomenste bitch gooit verdorie mijn ruiten in, maar die duivelde glimlach van haar heeft iets. Aanvulling op APK-rapport; niet geschikt voor de openbare weg, alleen voor extreem rally-rijden onder verzwarende omstandigheden, uitlaat toegankelijk, banden al iets afgesleten.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

  25. Onderstaande 15 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 april 2017),Bachatero ( 6 april 2017),Bearke ( 8 april 2017),blauwebeer ( 6 april 2017),Champollion ( 6 april 2017),Eddy_V ( 6 april 2017),Flyerke ( 6 april 2017),hasta la pasta ( 6 april 2017),jansenroy ( 6 april 2017),licky luke ( 6 april 2017),Manureva ( 7 april 2017),Mr Bluenose ( 6 april 2017),Ryuhayabusa ( 6 april 2017),Sjeufke ( 6 april 2017),Wijze grijze ( 6 april 2017)

  26. #139
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:22
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Ik was op dinsdag 4 april in Sixsens. Toen ik om 16.00 uur kwam was net de controle voorbij. Gebeurt af en toe en is verder geen item voor de reguliere dames, ze missen wat "werktijd" en daardoor omzet, that's all... Hoewel.. het was stil qua beren, heb geregeld veel dames "werkloos" langs de kant gezien, dus er viel weinig omzet te verliezen. Of er werd juist veel omzet verloren... net hoe je het bekijkt. Dat gold in ieder geval niet voor Veronica: voor het afgesproken samenzijn gedurende de middag en avond zijn er heel wat euries van mijn beurs naar die van haar gevlogen. Ook gevlogen is de tijd: pas tegen negenen kwamen we er achter dat we nog niet gegeten hadden... Wellicht dat iemand zich afvraagt: "maar wat doe je dan al die tijd op de kamer, met één en dezelfde dame?". Ik weet dat er onder sommigen grote behoefte is aan details, dat anderen soms juist details weghalen, dus ik wil het maar samen vatten met de mooie oneliner die Veronica op enig moment verzuchtte: "We are not having sex, we are making love....".

  27. Onderstaande 11 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 april 2017),Bachatero ( 6 april 2017),Bearke ( 8 april 2017),Deantje ( 6 april 2017),Eddy_V ( 6 april 2017),firstme ( 6 april 2017),jannij ( 6 april 2017),KanariePiet ( 7 april 2017),licky luke ( 6 april 2017),Manureva ( 7 april 2017),Mr Bluenose ( 6 april 2017)

  28. #140
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:22
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Oh ja... kon ik eerder nog niet onder m'n stukkie zetten, maar eh....
    Illusion plop en zo.....

    Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

  29. Onderstaande 4 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 6 april 2017),licky luke ( 6 april 2017),Manureva ( 7 april 2017),Sjeufke ( 6 april 2017)

  30. #141
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Friday, March 31th :

    It’s the nearest club from my home and I rarely go there …. Why ?

    Beautiful sunny day where we can stay on the terrace .

    Very good lin-up with several nice girls and some interesting meetings for me …. .

    I did two excellent sessions with Victoria.


    Victoria (bulgarian) :

    I was pleased to meet her again .

    Service : 2 excellent sessions with this charming girl having many assets : physical, human, social and … sexual . In the room, she behaves like your girlfriend and the session was only happiness . Wonderful !!!

    Appreciation : 10 / 10

    Price : 2 x 50 € / 2 x 30 minutes – no extra

    Repetition : 100 %.


    So long ….

  31. Onderstaande 7 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 7 april 2017),Deantje ( 7 april 2017),Eddy_V ( 7 april 2017),hasta la pasta ( 7 april 2017),Lesyeux ( 7 april 2017),Mr Bluenose ( 7 april 2017),pret ( 7 april 2017)

  32. #142
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Verleden week donderdag was ik in Six Sense met een vrijkaartje van jongeheer Willem, waarvoor mijn welgemeende bedanking! Het vrijkaartje werd probleemloos geaccepteerd en ik kon mijn transformatie naar ijsbeer beginnen.

    Wegens het mooie weer had ik veel volk verwacht die kwam zonnebaden maar al bij al viel dat eigenlijk wel nog mee. De ratio mannen/vrouwen was doorheen de ganse in mijn voordeel al zullen de dames wel anders over dat voordeel gedacht hebben. Ik schat over de ganse dag gezien een 30-35 tal dames. De vaste Bulgaarse clan aanwezig, bij de Roemeense clan waren er een paar afwezigen te noteren. Deze afwezigheid werd gecompenseerd door een redelijk aantal nieuwe dames (oa ex YY).

    Na mijn lange contrast douche ging ik een late brunch gaan nuttigen. Zoals altijd goed op orde bij SS. Een paar pistoleetjes met wat beleg, omeletje gebakken door de chef, een koffietje en wat yogurt. Toen ik daar zat te eten viel mijn oog op het supermodel van de club die dag. Tania, 21 jaar, 1m80 (zonder schoenen ), heel slank strak zonnebank gebruind lichaam en een mooi engelengezicht. Ook al ben ik zelf maar 1m70, deze dame moest en zou ik vandaag hebben! Soit, eerst nog op m'n gemak ontbeten, m'n pik ging ik later wel achterna lopen.

    Daarna naar de bar om nog een koffietje te nuttigen en wat te dampen. De bar was al gezellig druk, iedereen zat er dicht bij elkaar, de heren aan 1 kant, de dames aan de andere kant. 1 dame stond aan de kant van de heren op aan een tafeltje rechtover de bar: supermodel Tania . Ik ging er bij m'n koffietje bij gaan staan om wat te babbelen. De communicatie verliep redelijk vlot, ze was best wel vriendelijk en spreekte goed Engels. Op mijn vraag of ze beter geen model was geworden met haar lengte antwoordde ze dat er weinig geld mee te verdienen is in Roemenie, tjah.

    Ik vroeg haar niet naar haar service want ik wou haar sowieso eens proberen omdat ze zo mooi was, ik houd wel van een optickfuck af en toe dus hop de kamer op met mijn dame die 2 koppen groter was dan ik op hakken

    De kamergang kan ik bestempelen als een optickfuck met goede, correcte service. Eerst werd er wat aan lichaamsverkenning gedaan en kon ik m'n handen laten glijden over dit fantasisch mooie, lange, slanke lichaam. Tussendoor wat mondkusjes (geen tong, mond ging niet open dus forceer ik niets). Daarna kreeg ik een goede PZC die verrassend goed was en masseerde ze terwijl m'n ballen. Na een minuut of 10 condoom rond mn kleine en volgde een close cowgirl met veel oogcontact gevarieerd met harde stoten en schuren waarbij ze me dan met pretoogjes aankeek waaruit bleek dat ze het wel fijn vond om me te zien genieten . Ik voelde na een minuut of 5 al iets opborrelen dus maar eens standje gewisseld naar missionaris. Dan zag ik dat mooie slanke lijf op haar rug liggen met de benen open en wist ik dat ik het niet meer lang zou volhouden, man man man. Nog een paar minuten trage missionaris en dan was het klusje wel geklaard. Tevreden verliet ik de kamer, correcte service ontvangen van een heel mooie meid.

    Daarna wat in de tuin gaan liggen, het was er aangenaam vertoeven naast het zwembad. Behalve 3 andere ijsberen en mezelf waren er geen andere dames aan het zonnen. Ze vonden het nog te koud.

    Even later terug in de bar aangekomen kwam ik in gesprek met Alicia. 31 jaar maar lijkt echt maar een jaar of 26. Dik pak lang zwart haar, zonnebankbruin, rode volle lippen en verder echt wel een mooi gezicht en goed verzorgd. Ze hangt vaak samen in het groepje van Mara en Mickey. Het kennismakingsgesprek kon me bekoren en we gingen op kamer.

    Daar aangekomen besteeg ze me op het bed en volgde er intense diepe TZ. Pussysliding ging zeker gekund hebben, maar ik duwde haar subtiel een beetje opzij . De pijpbeurt die volgde was heel goed, er werd goed afgewisseld tussen knots in de mond nemen, schacht likken en de ballen plezieren. Ze pijpte echt heel erg lang. Waar sommige dames na een paar minuten al het condoom willen nemen (lukt ze toch niet bij mij ) om het neuken te starten werd ik zeker 15 min door haar oraal onder handen genomen, nice . Dan toch maar zelf gevraagd om het condoompje aan te doen en er volge dan nog een close cowgirl met veel TZ. Daarna nog even missionaris maar mn eerste kamergang was nog niet lang geleden en het orgasme kwam maar niet dus vroeg ik voor een handjob en dit resulteerde eerder snel in alsnog een happy end. 1tje van ongeveer 12,5ML :D. Ook nu verliet ik de kamer tevreden. Enorm goeie inzet van Alicia hoor.

    Daarna was het tijd om te gaan eten. Zoals gewoonlijk altijd goed op orde bij SS. Het zou misschien een beetje fijner mogen soms en minder grootmoederstyle. Soit met een lege hongerige maag heb ik SS sowieso nog nooit verlaten.

    Ik gaf een paar babes van deket de groetjes van hemzelve. Bij Carmen en Melanie zag ik glinsteringen in de ogen oplichten. Bij Andrea zag ik eerder een euro teken oplichten, haha.

    Tijd om even te rusten in de Arabische ruimte. Toen ik bijna in slaap lag werd ik bestegen door Vicky voor ons verplicht gesprekje. Wat een heerlijke, lieve meid is dat toch. Topklasse. Na een minuut of 10 vertrok ze weer om wat te gaan, 'werken'. Een ijsbeer die ook in de Arabische ruimte lag sprak me hierop aan. Hij vroeg me of de vonk niet was overgeslagen. Neen hoor, daar niet van, maar Vicky komt regelmatig wel eens babbelen zonder dat ze hiervoor een kamergang verwacht. De ijsbeer in kwestie bleek blauwe beer te zijn. Een heel aangenaam gesprek volgde van ruim 1 uur. Nice to meet you BB!

    Daarna was het tijd om mn 3de prooi van de dag te gaan vinden. In de bar viel mn ogen op de 27 jarige Monica. Deze knappe deerne is overgekomen van Yin Yang. Ze zit vaak in de hoek rechtover de danspaal en is goeie maatjes met Carmen2 en Andrea. Lang bruin haar stijl, soms opgestoken, mooie afgetrainde buik en billen ditto strakke kont. Borsten zijn bijgewerkt, mooi gedaan. Opgelet mijn Monica is niet de Monica ex Bab.

    De kamergang was zeer zeer goed. Technisch is ze top. Eerst zij op mij liggend TZ, daarna een lange fenomenale Blowjob die me zo geil als een oester maakte. Ze had namelijk veel aandacht voor het frenulum gedeelte van mn staaf, waar ze zalig over likte met haar tong. Hierbij positioneerde ze zich zodat ik met haar poes kon spelen (nee ik heb haar niet gevingerd, ik ben vrije jongen niet ). Daarna geneukt zij op mij wat ze ook zeer goed deed, ze was lekker nat en haar heupen gebruikte ze goed, van zacht naar hard stoten, dan opnieuw zacht. Na een 10 tal minuten fluisterde ze zachtjes in mn oren 'I want you to cum in my pussy' wat voor mij resulteerde in a point of no return en BOEM there it was. Ik zei haar dat het enerzijds super geil was hoe ze dat zei, maar anderzijds had ik graag nog doggy ofzo gedaan en zo gespoten. Toen antwoordde ze dat de tijd bijna op was en een discussie achteraf wou vermijden indien we over het halfuur gingen. Er waren inderdaad al 27 min verstreken. Hierbij dus misschien het enigste minpuntje dat ze wel redelijk profi is en alles goed in de gaten houdt.

    Voila, aangenaam dagje gehad, kon terugkijken op 3 goeie kamers en voor de rest goed gegeten/gedronken en kunnen gebruik maken van SS al haar goed op orde faciliteiten. SS tot gauw!

  33. Onderstaande 22 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 april 2017),Agronymus1 ( 8 april 2017),Bachatero ( 7 april 2017),biged (12 april 2017),blauwebeer ( 7 april 2017),cheasehead ( 8 april 2017),deket ( 7 april 2017),Eddy_V ( 7 april 2017),Flyerke ( 7 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 april 2017),Hades ( 8 april 2017),jansenroy ( 7 april 2017),KanariePiet ( 7 april 2017),licky luke (10 april 2017),Manureva ( 7 april 2017),Mr Bluenose ( 7 april 2017),pret ( 7 april 2017),rolo ( 8 april 2017),Sjeufke ( 8 april 2017),sofaking ( 7 april 2017),VAZKOR ( 7 april 2017),Wijze grijze ( 7 april 2017)

  34. #143
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Op donderdag 6/04 ben ik voor het eerst in een kleine 3 maand nog eens naar Sixsens getrokken. Ik had de latere namiddag vrij, de lust was groot, Vaals lag op slechts een uurtje rijden: de keuze was dus snel gemaakt.

    Ik reed om 15u45 de geasfalteerde parking op en die was heel goed gevuld. Ik had echter geluk: er reed vlakbij de inkom net iemand weg, en ik nam dankbaar de vrijgekomen parkeerplaats in.

    Ik heb 55 euries ingeruild voor mijn clubuniform en lockersleutel, heb me na een verfrissende douche snel omgetoverd tot ijsbeer en ben naar de bar beneden getrokken in afwachting van Vendezz die op dat moment ook nog onderweg was naar Sixsens.

    Eens aan de bar kreeg ik achtereenvolgens het gezelschap van Veronika, Maria, Domenika en Stacey, maar sorry meiden, ik wou nog even op mijne kameraad wachten, vooraleer kleine Piet zijn pleziertjes te gunnen.

    Alle meiden dropen zonder morren af (de red bulls die ze me ontfutseld hadden, zaten daar ongetwijfeld voor iets tussen), op Maria na. Deze Bulgaarse GND heeft me een uurtje gezelschap gehouden aan de bar, hetgeen heel aangenaam was, en zou me pas verlaten op het moment dat Vendezz arriveerde. Echter niet nadat we afgesproken hadden elkaar na het avondeten te treffen voor een kamertje.

    Het avondeten was ondertussen geserveerd en ik had een hongertje, maar ik heb eerst toch maar even de tijd genomen om bij te praten met Vendezz en Laurent74 die gisteren ook in de club rondhing. We hebben nog een 3 kwartier aan de bar gehangen, in een op dat moment quasi lege ruimte. Alle andere aanwezigen waren op dat moment blijkbaar aan het eten of aan het neuken.

    Tegen 18u30 trokken Vendezz en ik uiteindelijk ook naar het restaurant, waar de grootste drukte ondertussen voorbij was. We hebben ons beiden een bordje gevuld, ik met onder andere groentjes, gebakken patat en kippenreepjes in een lekker sausje. Het heeft gesmaakt!

    Ik heb even uitgebuikt in de nu terug gezellig gevulde bar, waar de vrouwen wel duidelijk in overtal waren ten op zichte van de mannen, en daarna ben ik op zoek getrokken naar Maria om mijn afspraak te honoreren.

    Het was niet moeilijk haar te vinden en al snel trok ik samen met Maria naar een kamer boven voor mijn eerste kamergang van de dag.

    Mijn vorige kamergangen met deze natuurgeile meid waren al goed, maar afgelopen donderdag heeft ze nog een paar tandjes bij geschakeld: lekker tongzoenen, pussysliden, een uitstekende pijpbeurt en heel veel neuken in alle mogelijke posities en aan alle mogelijke snelheden, het passeerde allemaal de revue. Een ideale mix tussen GFE en PSE, die uiteindelijk resulteerde in een orgasme, dat van ergens diep van binnen kwam. Zalig!

    Nadat Piet schoongemaakt was, hebben we nog een tiental minuten nageknuffeld en nagezoend, en net binnen het uur heb ik de kamer heel tevreden verlaten. Maria is uiteraard meegegaan.

    Uitstekende ervaring met een lekkere GND. Ik vraag mij af of dit nog beter kan worden. Herhalingsgevaar is groot!


    Eens gedoucht, was het tijd om terug te keren naar de bar, waar een heel aangename sfeer hing. Ik heb nog wat gezeverd met Vendezz en Laurent74, wat gedold met onder andere Domenika en Veronika, en ben een paar keer doorheen de barruimte gewandeld, om uiteindelijk naast Bulgaarse Barbie (of was het nu Cleo, de naam die ze eerder op de dag gebruikte) te belanden.

    Barbie is het vriendinnetje van Veronika en Maria, is 19 jaar jong en zit pas sinds enkele dagen in de stiel. Het is een leuk poppetje van zo'n 1,50m groot, net niet slank genoeg om een pocket te zijn. Barbie heeft een leuk kopje, mooie blauwgroene ogen, en lang donderblond haar. Ze heeft een heel lekker kontje en een mooi paar borsten die jammer genoeg wel stevig in grootte verschillen: de ene is maatje B, de andere maatje C. Verder heeft ze onder andere een opvallende tattoo boven haar borsten.

    Communiceren was heel moeilijk: Barbie spreekt enkel Bulgaars en mijn mondje zigeuner Bulgaars volstaat absoluut niet om een vlot gesprek te kunnen voeren. De presales waren dan ook maar kort: de kamervraag kwam al snel, en gezien de communicatieproblemen heb ik maar even snel toegezegd.

    Rekening houdend met Barbie haar onervarenheid, viel de kamergang goed te noemen.

    Het zoenen was beperkt en de pijpbeurt, wel euh, apart, maar beiden voldeden net en zorgden ervoor dat Piet al snel op volledige oorlogssterkte kwam. Tijdens het pijpen mocht ik ook overvloedig met Barbie haar stevige borsten en haar natte poesje spelen.

    Het neuken was uitstekend: Barbie heeft nog een heel strak poesje, dus ik voelde haar uiteraard enorm goed. We hebben een handvol standjes doorlopen en de kleine, mooie meid deed enthousiast mee. Het was puur genieten van dit jonge ding en uiteindelijk was daar dan ook probleemloos het tweede orgasme van de dag, ja hoor, zoals wel vaker, tijdens hondjes.

    We hebben samen nog een douche genomen (we hadden kamer 11) en we hebben de kamer na net een half uur verlaten.

    Herhalingsgevaar? Ik was tevreden over de kamergang, maar een herhaling hoeft de komende maanden niet. Eerst mogen anderen haar de knepen van het vak verder aanleren!


    Het was ondertussen voorbij de tienen en ik nam me voor nog even met Vendezz aan de bar te hangen en daarna huiswaarts te karren. Dat was echter buiten Veronika gerekend, die met lede ogen had moeten aanzien dat ik met haar beide vriendinnen op kamer was getrokken, maar haar nog geen centjes had gegund. Logisch btw, want mijn laatste kamertje met haar, vele maanden geleden, was behoorlijk tegengevallen.

    Ze wou het duidelijk niet zo laten, en lokte me mee naar het terras boven, waar ze al haar troeven in de strijd gooide om me toch tot een kamergang met haar te bewegen. En KP, wel KP zou uiteraard KP niet zijn, als hij uiteindelijk niet begaf. Klokslag middernacht stapte ik dan ook samen met Veronika kamer 12 binnen.

    Ik heb in het verleden al een keer of 20 met deze blonde Bulgaarse gekamerd, en de kamergangen varieerden van goed tot uitstekend, tot tegenvallend onze laatste keer samen. Donderdag was Veronika gelukkig nog eens in vorm en werd het een geil en stomend avontuurtje. Overvloedig tongzoenen, diep en nat pijpen en uitbundig neuken: net zoals ik het graag heb!

    We hebben geprobeerd, heel hard geprobeerd zelfs, maar een 3de orgasme van de dag zat er jammer genoeg niet meer in. Daarvoor sloeg de vermoeidheid te hard toe.

    Niet getreurd echter, ook zonder orgasme was dit een heel leuk kamertje en na een uurtje kon ik dan ook naar alle tevredenheid de deur van kamer 12 achter me toetrekken.

    Herhalingsgevaar: indien ze presteert zoals gisteren, zal dat er altijd zijn met Veronika.


    Het was nu voorbij de enen en hoog tijd voor mij om richting Belgisch Zuid-Limburg te karren. Ik heb nog een koffie gedronken in de barruimte die nu plots akelig leeg en stil was, ben boven nog de red bulls, die ik de meiden in de namiddag getrakteerd had, gaan afrekenen, en ben doodmoe maar heel goedgemutst in mijn auto gestapt om de rit van net iets meer dan een uur naar huis te ondernemen.

    Mijn 2de bezoek aan Sixsens dit jaar was uitermate geslaagd te noemen: ik heb lekker gegeten en gedronken, genoten van de sfeer in de barruimte, aangenaam gezeverd met onder andere Vendezz en Laurent74, in de bar leut gemaakt met verschillende meiden en naar algehele tevredenheid gekamerd met 3 Bulgaarse dames.

    Meer moest dat niet zijn, en Sixsens ziet mij binnen enkele weken dan ook ongetwijfeld terug!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  35. Onderstaande 22 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 april 2017),Bachatero ( 9 april 2017),biged (12 april 2017),cheasehead (12 april 2017),Deantje ( 9 april 2017),deket (13 april 2017),Eddy_V ( 9 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 april 2017),gignnl ( 9 april 2017),jansenroy ( 9 april 2017),Lesyeux ( 9 april 2017),le_belge ( 9 april 2017),licky luke ( 9 april 2017),Manureva (10 april 2017),Mr Bluenose (10 april 2017),pret ( 9 april 2017),rob45 ( 9 april 2017),Ryuhayabusa ( 9 april 2017),Sjeufke ( 9 april 2017),sofaking ( 9 april 2017),VAZKOR (12 april 2017),Wijze grijze ( 9 april 2017)

  36. #144
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Een mooi lentezonnetje, meer had Blauwebeer niet nodig om zijn ijsberenmobiel richting Sixsens te sturen.
    Samen met hem een 6-tal gelijkgestemden die omstreeks 13.30 uur de inrit opdraaiden waar de plaatselijke wegenarbeiders bezig waren de parking verder aan te leggen.
    Gelukkig geen bouwvakkersreten te zien - bovendien geen gefluit. Wel kirrende stemmen aan de achterzijde van de haag die hem tot bekwame spoed naar de voordeur aanmaanden.

    De baliemedewerkster wou persé de inhoud van zijn tas kennen en vroeg langs haar neus weg of hij toevallig ook olie bij zich had.
    Bingo, maar dan wel minder dan 100 ml, verpakt in een doorzichtige hersluitbare plastic zak. Om de één of andere onduidelijke reden mag er evenwel geen olie meer in de ganse club meegebracht worden en ook snoepgoed voor de bijtjes mag nog enkel in de omkleedruimtes overhandigd worden. Reden: ‘Ze kunnen er niet mee omgaan mijnheer’.

    Snel omgekleed, cola light en naar buiten, waar een 7-tal mannen en zegge en schrijven 2 (twee) vrouwen naast het zwembad liggen.
    Eén van hen, Roemeens uiterlijk heeft haar fraaie borsten ontbloot en geniet volop van de zon. Het gesprek met Andra – voor de 2de dag in Lemiers - wil niet echt vlotten, niet enkel omwille van haar gebrekkige kennis van ‘t Engels, maar des te meer omdat ze zichzelf constant vol met M&M’s propt, constant in haar smartphone kwebbelt en constant selfies van haar lekkere loezen verstuurt.
    Even later verkast ze; gedaan met staren naar haar heuveltjes en weg tintelende onderbuikgevoelens.

    De vrouwen zijn in de meerderheid en vertonen jaaggedrag. Roemeense Isa, voorheen werkzaam in een privéhuis te Aken, komt nogal doortastend haar geluk beproeven en Dani komt op kousevoeten terug af nadat ze Blauwebeer bij een vorig bezoek nogal abrupt voor een stamgast inruilde.
    Linet-met-de-mooiste-tietjes kijkt (weeral) verschrikkelijk zuur en Maria brabbelt constant I-am-going-to-kill-you omdat hij niet onmiddellijk op haar avances ingaat.

    Melanie heeft haar wildere haardos wat in de plooi gebracht, en geeft te kennen dat zij er voor hem is. Bij gebrek aan zijn hartedieven en omdat de druk aanzienlijk groot dreigt te worden zoeken ze wat later een ongezellige, vensterloze kamer in de kelder op. Tijdens de vorige sessie gaf ze aan moe te zijn en ook nu springt de vonk niet echt over. Herhaling enkel bij gebrek aan beter.

    Blonde haren, felrode lippen, zeer skinny en in een witte outfit komt ze langzaam de trap op en geeft hem een aantal innige zoenen, waardoor haar rode lipstick over zijn gehele ijsberensnoet hangt. Niets voor optick-aanhangers, maar de combinatie van haar (gespeelde) onschuld en lolita-uiterlijk doen hem steeds weer overstag gaan. Deze keer een kamer met venster, met een jonge vrouw wiens sexuele vaardigheden op een aantal maanden tijd een enorme sprong voorwaarts genomen hebben. Herhaling: voorlopig graag iedere keer weer.

    Tijd om de Oriëntaalse ruimte te bezoeken. Blauwebeer wenst zich in de plaats van de collega-ijsbeer die door Vicky vakkundig gegijzeld wordt. Zij is voor hem voorlopig het enige bijtje dat nog aan een diepgaander onderzoek dient onderworpen te worden.
    Het lijkt een eeuwigheid te duren alvorens zij haar prooi loslaat en Blauwebeer naar de reden van haar vertrek kan polsen. Blijkt dat de gijzelaar in kwestie collega-forumlid Ryuhayabusa is. Gezelligheid troef in de Oriëntaalse ruimte gedurende het daarop volgende uur; ervaringen en gedachten wisselen, een striptease van Domenica doch zelfs de aanwezigheid van een aandachtige Denisa kan aanvankelijk Blauwebeer niet op andere gedachten brengen. Ryuhayabusa, graag later nog eens bijpraten in een Vlaams onderonsje.

    Denisa heeft geduldig het einde van het gesprek in de Oriëntaalse ruimte afgewacht en wuift hem al kushandjes toe wanneer hij zich over de reling buigt en de arena overschouwt.
    Groot en slank, lange zwarte haren, gezegend met een uiterst fraaie voorgevel, straalt stijl, klasse en elegantie uit, en is naar saunaclub-normen bijzonder intelligent.
    Ze is niet piepjong meer, maar dit maakt net dat zij in bed een dankbare en gulle minares is. Voorlopig laten we Vicky nog effe in de wachtzaal en gaan we voor de tigste maal op herhaling bij de elegante Roemeense verschijning. Zoals vanouds een fantastische beleving in een kamer in de oude deel van SS; alleen het lawaai van gasten die zich op een terras aan vanalles en nogwa tegoed doen verstoort eingszins de concentratie. Onnodig te zeggen dat Denisa bij een volgend bezoek terug op de boodschappenlijst staat ?

    Met een voldaan gevoel keert Blauwebeer huiswaarts, in de wetenschap dat zijn 2 sterretjes weeral een streepje verdiend hebben en dat een collega van dit forum ondertussen ook een gezicht gekregen heeft. Volgende week evenwel toch nog maar eens op herhaling in H7, in de hoop er Olga en wat nieuwe meiden te ontdekken.

    Getekend, Blauwebeer

  37. Onderstaande 14 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 april 2017),biged (12 april 2017),cheasehead (12 april 2017),Deantje (12 april 2017),Eddy_V (12 april 2017),Flyerke (11 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty (12 april 2017),Manureva (13 april 2017),Mr Bluenose (12 april 2017),Ryuhayabusa (12 april 2017),Sjeufke (11 april 2017),sofaking (12 april 2017),VAZKOR (12 april 2017),Wijze grijze (12 april 2017)

  38. #145
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Sixsens, zondag 9 april
    Another day in paradise...


    Zondag stond al een dikke week op de planning, 99% veroorzaakt door de super weersverwachting van 22°C en dus de mogelijkheid voor een heerlijk relaxdagje met zwembad, buitenbar, terras, drank& spijs en uiteraard goed gezelschap van mooie dames in schaarse kleding. Dus om 13:00 uur op de bel gedrukt en het paradijs in Lemiers betreden. Het was nog redelijk kalm qua bezoekers maar dat zou snel veranderen.

    Een heerlijk ontbijtje genuttigd, hier en daar al met wat knuffels en zoenen welkom geheten (door dames welteverstaan) en daarna met zonnebrand en boekje heerlijk een ligbedje opgezocht bij de pool. Snel nog even de temperatuur van het water gecheckt en dat was nu al erg verleidelijk.

    Na een tijdje kreeg ik zin in wat gebak maar op weg naar binnen zag ik Tafkap aan een tafeltje zitten met Stacey naast zich en Vicky op het ronde bed. Ik begroette Tafkap en ging even bij hem zitten, waarbij Stacey meteen haar ijskoude voeten op mijn schoot legde en me op die manier geniepig in mijn stoel hield, al had ik gezegd dat ik op weg was om gebak te halen. Vicky lag relaxt te zonnen en we babbelden vrolijk wat weg, terwijl Stacey met haar voeten niet stil kon blijven zitten en allerlei stiekeme dingen onder mijn handdoek begon te doen. Ik besloot dus dan nog maar even te blijven zitten onder het mom van bijpraten...

    Even later voegde Crystal zich nog bij ons en ging bij Vicky op het ronde bed zitten. De aandacht van Tafkap was meteen getrokken (lees: pijlen gericht, target locked, enzovoort) dus in no time zat die naast Crystal te daten. Ik kon me alsnog van Stacey d'r voeten losmaken om wat gebak te halen maar bij terugkomst had ik haar voeten direct weer op schoot. Vicky begon te vragen hoe het zwembad water was en na mijn geruststelling dat het heerlijk was besloot ze dat het tijd werd voor afkoeling. Stacey was wat voorzichtiger maar uiteindelijk ging ze dan toch mee. Of ik ook meeging, vroegen de dames... tja, dat is vragen naar de bekende weg...

    In het zwembad bleef Stacey voorzichtig aan de kant van het terras, waar ze veilig kon zitten omdat ze wat watervrees heeft. Vicky daarentegen zwom als een vis (eigenlijk meer pool-meermin) in het water en genoot zichtbaar. Stacey vroeg wat meer aandacht en toen ik naar haar toe zwom opende ze haar benen als veilige haven om aan te leggen. Er werd duidelijk aan een snood plannetje gewerkt hier... hetgeen later ook met succes zou lukken...

    Ik was op terras al behoorlijk opgewarmd door de voeten van Stacey en de opmerkingen van Vicky en het voorstel voor een trio herhaalde zich dan ook in het zwembad nog eens. Eenmaal uit het zwembad zaten we nog even op terras maar de druk werd me toch te hoog en toen heb ik, zwak als ik (graag) ben, toch maar toegegeven. Bleek dat kamer 11 toen ook nog eens vrij was, dus de toch al zo mooie dag werd nog een stukje mooier. Details over een kamer geef ik nooit, maar ik kan je verzekeren dat de beelden van de verwennerij van deze twee schone deernes nog steeds op mijn netvlies gebrand staan...

    Na deze kamergang heb ik me weer aan het zwembad neergevlijd en mezelf getrakteerd op een Salitos met citroenschijfje. Gaby stond achter de buitenbar en was weer de vrolijkheid zelve. Diverse dames lagen relaxt in het zonnetje en er heerste een gezellige sfeer onder alle bezoekers. De drukte nam gestaag toe totdat er aan het eind van de middag zelfs alle kamers bezet waren en er een wachttijd ontstond... en dat op een doorgaans rustige zondag... top!

    Tegen etenstijd heb ik mijn favorietje, die ik nog maar weinig gezien had die dag, uitgenodigd om samen te eten maar die ging net naar de bar omdat ze nog geen honger had. Ik heb zelf dan maar wat te eten gehaald en bij Tafkap binnen aan tafel van een lekker kippetje gesmikkeld. Zoals ik al schreef,
    als je ze de hele dag ziet rondlopen kies je aan het buffet automatisch hetzelfde... Daarna volgens de richtlijn van Tafkap een uur na het eten geen activiteiten ontplooien maar uitbuiken om het eten goed te laten zakken. En in dit geval heerlijk buiten op twee ligbedjes, al gauw in gezelschap van Crystal (op Tafkap's schoot). Nog even later Stacey met haar gast op een bedje ervoor en we waren alweer gezellig aan het zeveren met z'n allen.

    Mijn favorietje zou ik later nog zien maar helaas liep dat mis, het enige minpuntje op deze mooie zondag. Een telefoontje van het thuisfront dwong mij om eerder dan gepland te vertrekken, maar met tevreden en voldaan gevoel en met wat lieve schrijfsels van mijn favorietje die me dat bij een volgend bezoek
    gegarandeerd goed laat maken.

    Sixsens, het wordt een mooie zomer!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  39. Onderstaande 23 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 april 2017),Agronymus1 (12 april 2017),Bachatero (12 april 2017),biged (12 april 2017),cheasehead (12 april 2017),dbd67 (12 april 2017),Deantje (12 april 2017),dennisw (13 april 2017),Eddy_V (12 april 2017),Flyerke (12 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty (12 april 2017),goolfy69 (14 april 2017),KanariePiet (12 april 2017),Keffman (12 april 2017),Lesyeux (12 april 2017),le_belge (12 april 2017),Manureva (13 april 2017),Mr Bluenose (12 april 2017),Patjax (12 april 2017),sofaking (12 april 2017),VAZKOR (12 april 2017),Wijze grijze (12 april 2017),YYadict (12 april 2017)

  40. #146
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Deze week gekozen voor woensdag voor mijn wekelijks dagje SS
    Reeds om 11.45 de bar betreden waar Christal en Vicky, ook al vroeg present, bij dezelfde beer zaten.
    Even later komt Vicky mijn richting uit. Blijkbaar hadden ze geloot om als eerste met deze klant te gaan en Christal had gewonnen.
    Vicky zou dan later aan de beurt komen. Dus op naar zoveelste kamer met mijn "guilty pleasure", echter na haar eerst naar Christal gestuurd te hebben om een optie te nemen voor mijn tweede kamertje.
    Wat gegeten, rondgewandeld en terug naar de bar om ronde 2 voor te bereiden. Het viel mij dat er voor een gewone weekdag toch heel wat klanten opgedaagd waren. Fijn zo, dat maakt het een stuk gezelliger.
    Christal daagt op, maar helaas niet alleen. Zelfs als wekelijkse bezoeker is het moeilijk om haar te pakken te krijgen. Op mijn 15 bezoeken dit jaar is dit zelfs nog maar één keer gelukt, ook wel omdat ik slechts een zestal uren kan aanwezig blijven wegens alibibeslommeringen.
    Niet getreurd, genoeg toppers aanwezig. Gekozen voor Bulgaarse Victoria, die terug haar blonde lokken heeft na deze een tijdje zwart gedragen te hebben. Ik moet zeggen dat blond haar veel beter staat en naar haar zeggen heeft ze ook meer klanten met deze kleur.
    Zoals steeds topservice, pure GFE, heerlijke dame.
    Terug naar de bar en even gepraat met Violetta van de bar. Ze overweegt om volgende maand weer even als dvp te werken en haar meegedeeld dat ik dan zeker met haar zal gaan.
    De tijd blijft echter niet stilstaan, dus uitkijken voor kamer 3
    Kennisgemaakt met Amalia, 22j, Roemeense girl next door maar met een voor mij zeer aantrekkelijk gezicht en glimlach.
    Redelijk onervaren maar voor een keertje hou ik daar wel van. Ook nog wat communicatieproblemen gezien ze buiten Roemeens enkel een beperkte kennis van het Engels heeft. Alles bij elkaar een erg aangename kamer, zeker als je van GFE houdt.
    Kussen wel beperkt, maar dit kan nog wel verbeteren. HHG : yes

    Weer erg tevreden terug naar huis vertrokken, en ja, dat kamertje met Christal komt er binnenkort wel eens van, ben namelijk al snode plannen aan het smeden om mij in de Kino in een hinderlaag te leggen zodat ik haar niet kan mislopenals ze van haar locker komt��

  41. Onderstaande 16 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 april 2017),blauwebeer (13 april 2017),Deantje (13 april 2017),Eddy_V (12 april 2017),firstme (13 april 2017),Flyerke (13 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty (12 april 2017),jansenroy (13 april 2017),le_belge (13 april 2017),licky luke (13 april 2017),Manureva (13 april 2017),Mr Bluenose (13 april 2017),Ryuhayabusa (12 april 2017),Sjeufke (12 april 2017),Wijze grijze (12 april 2017),YYadict (13 april 2017)

  42. #147
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Vandaag mijn primeur gehad in deze saunaclub die inmiddels toch al wat jaartjes bestaat.Al vaker plannen gehad maar de andere vaste clubs gooiden roet in het eten.
    Vandaag echter de knoop doorgehakt en afgereisd naar het labyrinth van lemiers,want dat is deze club.
    Gelukkig was j56 aanwezig om mij rond te leiden in wat inmiddels zijn tweede huiskamer is.Goed voor je conditie is dit pand wel,lang geleden dat ik zoveel trap heb gelopen.
    Het weer zat niet mee dus helaas geen gebruik kunnen maken van de mooie buitenfaciliteiten,we zullen op een mooie zomeravond nog wel eens terug gaan daarvoor.Modern uitgeruste club waar alles ruim is aangelegd alleen moet je wel ff de kortste route kennen.
    Eerst in de bar lekker wat bijgekletst met Jack en enkele andere bekenden en tevens het aanwezige damesbestand eens goed doorgenomen.Een unicum voor mij,ik kende nu eens geen enkele dame en daarmee was het serviceniveau ook raden.
    Omdat ik vrij laat binnen was konden we nu direct aanschuiven aan de warme hap en deze was vandaag prima in orde,we hebben ons te goed gedaan aan de rijst met goulash en een rijk aanbod aan rauwkost.
    Toen het buikje was gevuld maar eens op zoek gegaan naar een speelkameraadje.Er waren redelijk wat dames maar had al snel door welke jaagsters waren en daarmee dus direct afvielen,uiteraard vielen de lichtgewichten ook af deze bewaar ik voor j56.
    Maar al snel oogcontact met een mooie dame met lang donker haar en een vriendelijke blik.Geen roemeens maar de Bulgaarse Laura bleek het het te zijn,dame maakte al direct een symphatieke indruk.De presales waren prima en alles op het gemakske,de sleutelvraag kwam pas later.
    Uiteraard was het antwoord ja en na het bestijgen van honderd treden kwamen we aan op kamer 4 in het oude deel.Lekker elkaar ingezeept en gedouchet en toen kon het feest beginnen.En dat was het zeker,Laura doet tz van topniveau en de blowjob was van hoogstande kwaliteit.
    Amper 5 minuten na de eerste ronde had ze kleine Gign al weer op orlogssterkte voor de tweede ronde.Super kamergang met deze dame,hhg 100%
    Afgesloten met een colatje in de bar waar de dj de dames al weer aan het opzwepen was en er al wat werd gepaaldanst.Helaas was mijn paal met pensioen,tijdelijk,en aanvaarde ik de thuisreis.Geslaagd eerste bezoek in deze mooie club.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  43. Onderstaande 15 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 april 2017),Bearke (13 april 2017),Bosco (14 april 2017),cheasehead (14 april 2017),Eddy_V (14 april 2017),Flyerke (14 april 2017),Jack42 (14 april 2017),licky luke (14 april 2017),Mr Bluenose (14 april 2017),rob45 (14 april 2017),Ryuhayabusa (14 april 2017),Sjeufke (13 april 2017),sofaking (14 april 2017),VAZKOR (14 april 2017),Wijze grijze (13 april 2017)

  44. #148
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Toch gezegd Gignnl dat dit ook een club naar je smaak zou zijn.
    kan nooit kwaad in het leven je horizon te verbreden van tijd tot tijd.

  45. #149
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    13 april 2024 @ 07:25
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    884
    Discussies
    6
    Thanks
    4.093
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Vandaag mijn primeur gehad in deze saunaclub die inmiddels toch al wat jaartjes bestaat.Al vaker plannen gehad maar de andere vaste clubs gooiden roet in het eten.
    Vandaag echter de knoop doorgehakt en afgereisd naar het labyrinth van lemiers,want dat is deze club.
    Gelukkig was j56 aanwezig om mij rond te leiden in wat inmiddels zijn tweede huiskamer is.Goed voor je conditie is dit pand wel,lang geleden dat ik zoveel trap heb gelopen.
    Het weer zat niet mee dus helaas geen gebruik kunnen maken van de mooie buitenfaciliteiten,we zullen op een mooie zomeravond nog wel eens terug gaan daarvoor.Modern uitgeruste club waar alles ruim is aangelegd alleen moet je wel ff de kortste route kennen.
    Eerst in de bar lekker wat bijgekletst met Jack en enkele andere bekenden en tevens het aanwezige damesbestand eens goed doorgenomen.Een unicum voor mij,ik kende nu eens geen enkele dame en daarmee was het serviceniveau ook raden.
    Omdat ik vrij laat binnen was konden we nu direct aanschuiven aan de warme hap en deze was vandaag prima in orde,we hebben ons te goed gedaan aan de rijst met goulash en een rijk aanbod aan rauwkost.
    Toen het buikje was gevuld maar eens op zoek gegaan naar een speelkameraadje.Er waren redelijk wat dames maar had al snel door welke jaagsters waren en daarmee dus direct afvielen,uiteraard vielen de lichtgewichten ook af deze bewaar ik voor j56.
    Maar al snel oogcontact met een mooie dame met lang donker haar en een vriendelijke blik.Geen roemeens maar de Bulgaarse Laura bleek het het te zijn,dame maakte al direct een symphatieke indruk.De presales waren prima en alles op het gemakske,de sleutelvraag kwam pas later.
    Uiteraard was het antwoord ja en na het bestijgen van honderd treden kwamen we aan op kamer 4 in het oude deel.Lekker elkaar ingezeept en gedouchet en toen kon het feest beginnen.En dat was het zeker,Laura doet tz van topniveau en de blowjob was van hoogstande kwaliteit.
    Amper 5 minuten na de eerste ronde had ze kleine Gign al weer op orlogssterkte voor de tweede ronde.Super kamergang met deze dame,hhg 100%
    Afgesloten met een colatje in de bar waar de dj de dames al weer aan het opzwepen was en er al wat werd gepaaldanst.Helaas was mijn paal met pensioen,tijdelijk,en aanvaarde ik de thuisreis.Geslaagd eerste bezoek in deze mooie club.
    Mag Eddy raden wie er in die paal hing...

  46. Onderstaande leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 april 2017)

  47. #150
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    Mag Eddy raden wie er in die paal hing...
    Vanwege de uitblijvende tamtam afleversignalen had ik al zo'n vermoeden haha!
    Hopelijk werd ze nog extra beloond met wat eurobiljetjes in haar slipje, maar hoe dan ook zal zij er plezier aan beleefd hebben en de toeschouwers ook als het goed is.
    En Garde

  48. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (14 april 2017)

 

 
Pagina 6 van 227 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.

Babylon 468*60