Pagina 58 van 227 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.426 t/m 1.450 van 5671
  1. #1426
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Er is vaak geen pijl op te trekken. Maar doorgaans aanwezig op do, vr en za. Soms ook op andere dagen van de week. Alles ohne gewähr
    Maar ze heeft voorlopig nog geen vakantie plannen?

  2. #1427
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar ze heeft voorlopig nog geen vakantie plannen?

    Lucky me en vandaag getroffen
    Ze gaat pas over een maandje op vakantie. Wil graag nog een keer mijn zesde zintuig op haar uitproberen

  3. #1428
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    af gelopen zaterdag was ze er in ss ze hadt een goede vakantie gehadt zie ze

  4. Onderstaande leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 november 2018)

  5. #1429
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard Maandag 12 november

    Nog eens op een maandag naar SS voor een zeer rustig dagje, althans dat was de planning.
    Om 11.30 nog erg kalm, wel direct Elena na lange tijd weer ontmoet. Een hartelijke begroeting volgde en plannen voor een kamer werden gesmeed. Even later kwam ze zich uitgebreid excuseren want een pannenkoekbeer zou even later voor haar komen. Uiteraard vind ik dit geen probleem, zo kon zij in één keer haar dag goed maken.
    Het werd dus een kamer met Violetta, net terug van 2 weekjes vakantie en bijgevolg uitgerust. Ze had er zin in en dat heb ik geweten, prima zoals steeds.
    Terug naar de bar en ik merkte direct dat er voor een maandag wel erg veel dames aanwezig waren. Gelukkig ook meer beren dan op andere maandagen zodat er toch een vrij goede verhouding was.
    Nu was ik al enkele maanden op zoek naar iemand zoals blonde Bulgaarse Vicky die in maart onverwacht vertrokken is en na 2 kamers in 2 weken met Roemeense Amelia zou het zo maar kunnen dat ik gevonden heb wat ik zocht : jong, mooi, slank lichaam en prima service. Een zeer goede klik mee en herhaling dus verzekerd.
    Tenslotte nog een kamertje met Domenica om de fijne dag mee af te sluiten.

    Waren onder meer aanwezig :
    Roemeensen : Violetta, Amelia, Amalia, Lydia, Shakira, Antonia, Renata, Saray, Lara, Annie, Nancy, Melis, Elena...
    Bulgaarsen : Dani, Simona, Daisy, Lena, Domenica, Adi, Pamela, Mars...
    Anderen : Mia, Daniella, Sarah, Elisa, Kinga...

  6. Onderstaande 16 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    BrulKoning (15 november 2018),Cat (13 november 2018),Eddy_V (14 november 2018),Eric vb (13 november 2018),Flyerke (13 november 2018),Giodude (13 november 2018),Kwakje (13 november 2018),Mr Bluenose (13 november 2018),Patjax (14 november 2018),pret (13 november 2018),Schietgraagft (21 november 2018),Sjeufke (13 november 2018),sofaking (13 november 2018),Spandex (13 november 2018),waterrat (13 november 2018),Wijze grijze (13 november 2018)

  7. #1430
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht
    Nu was ik al enkele maanden op zoek naar iemand zoals blonde Bulgaarse Vicky die in maart onverwacht vertrokken is en na 2 kamers in 2 weken met Roemeense Amelia zou het zo maar kunnen dat ik gevonden heb wat ik zocht : jong, mooi, slank lichaam en prima service. Een zeer goede klik mee en herhaling dus verzekerd.
    Oef, dat wordt wellicht keuze stress. Gisteren was er een slanke blonde Vicky. Met een vlekje op haar strakke buik. Kweenie of je dezelfde bedoelt?

  8. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 november 2018)

  9. #1431
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Gisteren @ 22:28
    Berichten
    585
    Discussies
    15
    Thanks
    4.764
    Thanked
    2.073 in 456 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Oef, dat wordt wellicht keuze stress. Gisteren was er een slanke blonde Vicky. Met een vlekje op haar strakke buik. Kweenie of je dezelfde bedoelt?
    Nope, zijn niet dezelfde, hoewel ze beiden blond zijn.

    De Vicky (Roemeense) die je gezien hebt is deze: https://www.ijsberenforum.com/forum/...990#post579990
    Laatst gewijzigd door Giodude; 14 november 2018 om 01:45

  10. Onderstaande 3 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (14 november 2018),mentholbear (14 november 2018),Patjax (14 november 2018)

  11. #1432
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    Nope, zijn niet dezelfde, hoewel ze beiden blond zijn.

    De Vicky (Roemeense) die je gezien hebt is deze: https://www.ijsberenforum.com/forum/...990#post579990
    En inmiddels is de Roemeense Vicky de Bulgaarse Vicky zelfs voorbij gestreefd in prestaties.
    Allebei erg knuffelig en vriendelijk maar nu weet ik waarom de klik (en de sex) met Vicky R nog beter is: net als ik een schorpioen...
    En Garde

  12. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (14 november 2018),Flyerke (14 november 2018),mentholbear (14 november 2018),Sjeufke (14 november 2018)

  13. #1433
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Nu de zomer weer voorbij is bezoek ik de saunaclubs minder regelmatig, en heb ik afgelopen zomer vaak van de bbq mogen genieten.
    Dat is helaas voorbij maar ik vraag me af weet iemand of en waar de menukaart van de SS is terug te vinden voor met name het avondbuffet?
    I just don't give a fuck

  14. #1434
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Nu de zomer weer voorbij is bezoek ik de saunaclubs minder regelmatig, en heb ik afgelopen zomer vaak van de bbq mogen genieten.
    Dat is helaas voorbij maar ik vraag me af weet iemand of en waar de menukaart van de SS is terug te vinden voor met name het avondbuffet?
    https://nl.sixsens.eu/restaurant/ het ziet er naar uit dat ze geen menu kaart hebben

  15. #1435
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    https://nl.sixsens.eu/restaurant/ het ziet er naar uit dat ze geen menu kaart hebben
    Klopt, is iedere dag een verrassing met uitzondering van zaterdag waarop zij volgens mij nog steeds de steaks met frites serveren.
    De overige dagen wisselend oa schnitzel, kippenbouten, spaghetti en op de vrijdag ook gebakken of gegrilde stukken vis.
    Daarbij zijn er diverse groenten en een uitgebreid saladebuffet.
    Maar het allerbelangrijkste: smiddags lekkere stukjes gebak!
    En Garde

  16. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Daytripper (14 november 2018),Flyerke (14 november 2018),jansenroy (14 november 2018)

  17. #1436
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Klopt, is iedere dag een verrassing met uitzondering van zaterdag waarop zij volgens mij nog steeds de steaks met frites serveren.
    De overige dagen wisselend oa schnitzel, kippenbouten, spaghetti en op de vrijdag ook gebakken of gegrilde stukken vis.
    Daarbij zijn er diverse groenten en een uitgebreid saladebuffet.
    Maar het allerbelangrijkste: smiddags lekkere stukjes gebak!
    En volgende week vrijdag extra vlaai naar het schijnt....

  18. Onderstaande leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 november 2018)

  19. #1437
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    En volgende week vrijdag extra vlaai naar het schijnt....
    Vlaai met een Lilly smaakje...

  20. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 november 2018),jansenroy (14 november 2018)

  21. #1438
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Vlaai met een Lilly smaakje...
    Op een bodem van Simona met een toefje Vicky en misschien gelardeerd met een verrassing
    En Garde

  22. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (15 november 2018),jansenroy (14 november 2018),rob45 (14 november 2018)

  23. #1439
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Op een bodem van Simona met een toefje Vicky en misschien gelardeerd met een verrassing
    Prijzig gebakje...

    Doe mij maar de Bulgaarse duo-vlaai Victoria/Domenika…

  24. Onderstaande 3 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (17 november 2018),Eddy_V (15 november 2018),Sjeufke (15 november 2018)

  25. #1440
    Geregistreerd
    15 augustus 2018
    Last Online
    16 februari 2024 @ 20:16
    Berichten
    183
    Discussies
    7
    Thanks
    336
    Thanked
    499 in 104 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag hadden we ( stel, vrouwlief zal ik hier W noemen) weer een kindloos
    weekend en daarmee een bezoek aan een saunaclub in de planning staan. Zoals jullie wellicht
    eerder gelezen hebben zijn we een maand of 3 voor het eerst geweest, die club was Magnum
    en daar hebben weook een uitgebreide recensie over geplaatst. Aan de hand van die recensie
    en de tombola hebben we toen nog een vrijkaartje ontvangen waarvan ik eerlijk moet zeggen :
    we zijn niet meer geweest om meerdere redenen.
    * te kort op elkaar
    * Magnum was het niet voor ons
    * willen andere saunaclubs ontdekken

    We hebben recensies gelezen, vragen op het forum gesteld en nogmaals met YinYang contact
    opgenomen of er echt geen stellen toegelaten worden. Helaas een nee, want de foto's en het
    RTL4 filmpje zien er waanzinnig uit. Volgende optie : SS. Even gebeld voor de zekerheid en :
    "nee hoor, geen probeem". Mooi SS staat op de agenda voor zaterdag.

    Het bezoek aan saunaclubs is nieuw voor ons, massagesalons en privehuizen hebben we al vaker
    gedaan en W ziet wederom een beetje op tegen de mogelijke drukte. We plannen daarom er vroeg
    ( tussen 14:30 en 15:00 ) aan te komen zodat we rond 20:30 weer de rit richting de Drechtsteden
    kunnen gaan maken. Geen probleem zeg ik, maar dan moeten we goed plannen en niet te lang
    shoppen in Roermond. Natuurlijk liep alles weer eens uit met winkelen en moesten we erg lang op
    het eten wachten. Tegen 3 uur vertrokken vanuit Roermond naar SS, uiteraard hard gereden en
    licht geirriteerd : hoe ga ik minimaal 2 trio's in een korte tijd uit de hoed toveren?

    10 Minuten voor aankomst maakt W een blikje Gin-Tonic open om een beetje relaxed te worden,
    de "gezonde spanning" is al een stuk minder in verhouding tot het bezoek aan Magnum. We pakken
    de rotonde links en de navigatie geeft aan dat het nog een paar kilometer is en plots horen we een
    hard geluid vlak boven het dak van onze auto! Geluid was het niet echt vlak boven ons maar de
    politieheli hing vrij laag en bleef maar korte rondjes draaien, we zien opeens links 3 politie eenheden
    staan bij een weg naar een zeer mooi pand op een heuvel. Na veel gelezen te hebben moeten we
    allebei denken aan het stuk dat we gelezen hebben over de inval in YY, maar gelukkig! Er was iets gaande
    bij het klooster/abdij.
    Aangekomen was de parkeerplaats al vrij vol, iets dat W niet zo prettig vond waarop ik zei : als het niks
    is gaan we toch weer...
    Binnenkomst ; geholpen door een leuke vriendelijke dame die om het paspoort van W vroeg, dit is naar zeggen
    een standaard procedure voor dames die de club bezoeken, ongeacht klant of DVP.
    Op het moment van overhandigen springt er een meid bij W achterop de rug en begint te gillen : Tina Tina!!!!
    Wij allebei lachen en de meid : sorry, sorry en ze schaamde zich echt, Van de achterkant zijn W en Tina hetzelfde en
    dragen dezelfde zwarte laarzen met steendjes.Ik : wil je even uitleggen waar je de
    weekenden bent dan...En ik zeg direct tegen W dat ik een trio met Tina wil.. Gelukkig gelijk alles relaxed en leuk bij binnenkomst.
    Tijdens dit gebeuren netjes 2xentree betaald, badjassen en handdoeken gekregen.
    Staat er vanuit het niets een meid naast me : heerlijk figuur,
    donker haar en man wat een heerlijke borsten... Direct een bobbel in mn broek, W begint te lachen... Wil je haar?
    Maar ze kijkt wel een beetje boos.

    We lopen de trap af en Dennis legt even uit hoe de lockers werken. Uit/omkleden en we merken dat we van zowel
    mannen als vrouwen veel bekijks hebben, waarschijnlijk W iets meer als mij.
    Even naar het toilet en haha W wordt al door meerdere dames aangesproken en heeft relaxte babbels : MOOI!
    We gaan een rondje lopen : mooi welness gedeelte met 2 sauna's, stoomcabine en een bubbelbad waar we toch
    geen gebruik van zullen maken, maar fijn dat alles er goed uitziet. Een lege mens lounge, wat klein restaurant,
    dakterras niet gevonden, trap af langs de kino en de grote ruimte in. We zoeken een bankje achter de bar, een
    wat rustigere plek en we kunnen de hele ruimte overzien.
    Ik bestel een gin tonic en een bruine rum cola, standaard 1e bestelling voor ons geworden. Het is redelijk druk
    maar echt een gezellige sfeer, met flinke regelmaat zien we dames smoezen en stiekem kijken, mannen kijken
    ongegeneerd en groot gelijk : blijkbaar gebeurd het toch niet zo vaak als de regelmatig die de dame aan de telefoon
    zei + W is een mooie vrouw.

    We zitten eventjes gezellig en mijn blik gaat eigenlijk alleen maar naar de heerlijke borsten ik eerder zag, ik wil haar
    maar ze kijkt nog steeds zo nors... Het kijken over en weer tussen ons 3 is begonnen en we hebben allebei door dat
    hier veel meer een spel gemaakt wordt ipv hallo ich bin ... wo komst du van... zimmer? We vinden het leuk!
    Al snel hebben we meer van deze situaties en maken we een top 3 :
    * Booskijkertje
    * Pocahontas ( licht kleurtje en een lief gezichtje )
    * Buurmeisje
    Na een half uurtje trekken we de conclusie dat dit wel een tijdje kan gaan duren zo, iets wat we absoluut niet vervelend
    vinden maar we gaan wat anders doen : om de beurt even wandelen. Ja hoor direct bij de bar word ik aangesproken door
    een lieve donkere dame, vallen we allebei niet op maar altijd goed om het praatje aan te gaan. Ze verteld me vrijwel nooit
    stellen te hebben gezien maar ze vind het erg leuk, zeker als ik vertel dat W hier ook is voor sex met vrouwen. Ze zegt
    dat het zeker een leuke avond gaat worden en dat we wel wat dames gaan vinden : spread the word. Bij de toiletten word
    ik tegengehouden door een zeer mooi dame, ik meen Leonora oid ze wil direct naar de kamer : prima als mijn vrouw ook mee
    mag doen. Sorry maar dat doe ik niet zegt ze, geen enkele dame hier... Ik antwoord met : "ik mag pas alleen als we een trio
    hebben gedaan" ook dat mag doorverteld worden. Ik loop een rondje, kom terug en pis bijna in mn badjas : een ijsbeer die
    W een drankje geeft. Uiteraard hadden we allebei gelijk de gedachte : gewoon vriendelijk of dacht hij iets anders? Hij vertrok
    ook direct toen ik ging zitten, jammer want voor een praatje zijn we altijd wel in.

    Nu gaat W een rondje lopen en een massage bespreken. Binnen een minuut zit er een meid met een rose lingeriesetje op
    schoot : ga je mee naar de kamer?
    Ik weer : met zn 3tjes? Nee dat doet ze niet, waarop ik antwoord : ik mag pas alleen als we een trio gedaan hebben. Ze zegt
    ik ga een trio voor je regelen en binnen een minuut zit booskijkertje op schoot : wow wat een geiligheid spat daar vanaf...
    Ze kronkelt met haar lichaam tegen mijn lichaam, kusjes overal, lapdance en knijpt zachtjes met haar handen om mn pik : you want 3some?
    Prijs afgesproken en ze doet alles behalve zelf likken, iets waar IK wel mee kan leven haha. Ik wil dat W terugkomt en app haar, geen
    reactie en ze is al zeker 10 minuten aan de wandel. Shakira zegt nog even te gaan roken en komt direct zodra W er is. W komt terug en
    verteld gezellig te hebben staan praten met 2 dames en 2 beren. Ik vertel het verhaal Shakira en ze stemt toe, ik blij. Maar! Shakira gaat
    steeds bozer kijken naar W en komt niet meer... Op dat moment zeg ik tegen W : schuif eens op. We maken een plekje vrij zodat ik op het
    lege plekje kan kloppen en naar Pocahontas kan gebaren dat ze mag komen zitten. Vriendelijk als ze heel de avond al lacht komt ze bij ons
    zitten : Lara, Lara wil je wat drinken? Vodka/cola. Gezellig zitten kletsen en Lara doet alles, ze vraagt iets meer dan standaard 2 x kamerbezoek
    maar zoals bij salvage hunters : de 1e deal maakt de dag.
    Naar de kamer, man man wat een trappen helemaal naar boven.. Even bijkomen onder de douche. Heerlijk lichaam, met kleine borstjes : we
    houden van volume maar Lara weet het goed te compenseren met inzet. We hebben een heerlijke tijd op de kamer en als we alle 3 klaar zijn
    vraag ik haar heel direct : dit was je 1e keer nietwaar? Ze schrikt een beetje en zegt : ja, hoe weet je dat. Ik zeg dat we een heerlijke tijd hebben
    gehad ;-) en dat ze niet door mag vertellen dat we iets meer betaald hebben.

    Zo nu even eten, te laat voor de steak maar nog genoeg lekkers. Niet zo uitgebreid als bij Magnum maar zeker goed genoeg. Het is bijna 20h en
    we hebben besloten ons niet aan de tijd te houden die we in gedachten hadden, damn wat een leuke tent. Ik haal wat te drinken en het ijs is
    gebroken, ik kijk om en zie dat er een iets oudere dame met W aan het kletsen is en er een mediteraanse naast haar gaat zitten. Eerste instantie
    dacht ik dat hij voor de gezelligheid kwam en een praatje maken, na 2 afwijzingen, vertellen dat we dat niet doen/willen en hier ook niet zou mogen
    gevraagd of ik mn plekje naast haar terug mocht.
    19:55h tijd voor W dr massage, ik ga eens kijken of er een gokkast vrij is en onderweg word ik tegengehouden door een zeer mooie dame in een
    zwarte body, mooi figuur, mooie borsten en blond haar : als ik er langs wil dan kost me dat €5. Er langs? Ik wil er over, onder enz enz... Ik val als een
    blok voor haar... Ik wil haar, ik mag ook alleen maar W mag dit niet missen denk ik. Ik vraag haar om haar naam : Tina zegt ze en ik begin hard te
    lachen, ik heb het niet meer. Ze weet natuurlijk niks van wat er eerder die dag gebeurde en ik vertel het voorval, ze moet ook lachen maar gelooft er
    niet veel van waarop ik de rugspringende meid erbij roep. Een hilarisch moment waarop alles bevestigd werd en ik dus bevestig een trio met haar
    te willen. Als W er inderdaad zo leuk uitziet als ik zeg dan wil ze graag een trio doen en doet ze ook alles. W ligt op de massagetafel en we spreken
    af later even te babbelen met zn 3tjes. Shakira is boos, ze wil met me naar de kamer maar ik heb andere plannen en zeg haar dat ze bij de baas moet
    zijn. Baas? vraagt ze, waarop ik antwoord ja mijn vrouw heeft een topbaan ze beslist en betaald... Boos loopt ze weg.
    Tijd voor een drankje... 1minuut dame naast me, niet aantrekkelijk en opdringerig : ask my wife. Ow is that you vraagt ze zwaar geirriteerd waarop
    ze serieus zegt dat ik een slechte man ben. Een discussie van een minuut of 5 volgt waar gelukkig ook de donkere dame van eerder zich in mengde nadat
    dame 1 zei dat ze me neer zou steken als ik haar man was. DVP vertel me svp niks over monogamie, vreemdgaan etc.

    W heeft een heerlijke massage gehad en het is tijd om haar voor te stellen aan Tina, ik stel ze voor als Tina und Tina. W begint te lachen en wederom
    het verhaal van eerder. Er is serieus waar een klik en na even gekletst te hebben vinden we het tijd om gezellig te gaan doen op de kamer. 4 wachtenden
    voor ons en Tina vraagt of we wachten of in de kino willen. Ik wil wel maar begrijp goed dat dit een stap te ver is voor W. We wachten in de ruimte boven
    tot er een kamer vrij is. Wie zit er tegenover ons? Shakira, zeg kijkt pislink... maar damn die borsten : perfectie <3
    Tina ( duitse ) we gaan douchen en ze geeft aan dat we zachtjes moeten doen met haar borsten, ze zijn pas 7 weken nieuw.
    Wat een heerlijk trio hebben we met haar... sexsexsex overal, niks onwennigs wouw wat een klik... Dat Tina het ook leuk vond was duidelijk en wij 2 ook.
    Wij hebben een nieuwe favoriet!

    Nog even iets gedronken en besloten dat het beter was een hotel te nemen... Hop naar Heerlen, heerlijk geslapen en zondagochtend naar huis gereden.

    Dit smaakt naar meer! Gaan we verder met clubs ontdekken of blijven we hangen in SS?

    Sorry als het to much was, wilde graag onze ervaring delen

  26. Onderstaande 36 leden hebben YouMeHer bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (17 november 2018),Befke (16 november 2018),bierbeer ( 2 december 2018),biged (15 november 2018),bram57 (15 november 2018),BrulKoning (16 november 2018),ButtinSky (21 november 2018),cheasehead (15 november 2018),Daytripper (15 november 2018),Devante (16 november 2018),duivenmelker (15 november 2018),Eddy_V (15 november 2018),Elmo3108 (16 november 2018),Eric vb (15 november 2018),Flyerke (15 november 2018),gignnl (15 november 2018),Giodude (15 november 2018),JonnyFontane (15 november 2018),Kwant (15 november 2018),le_belge (15 november 2018),Lupus (15 november 2018),Meme Moo (15 november 2018),mentholbear (15 november 2018),Mr Bluenose (15 november 2018),Patjax (15 november 2018),peterp095 (15 november 2018),pret (15 november 2018),rolo (16 november 2018),Schietgraagft (21 november 2018),schoolmeester (15 november 2018),shady (15 november 2018),Sjeufke (15 november 2018),sofaking (15 november 2018),The Joker (17 november 2018),waterrat (15 november 2018),Wijze grijze (15 november 2018)

  27. #1441
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Nou vraag ik mij toch af wat er in de klooster/abdij voorgevallen is. Iemand enig idee?

  28. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (16 november 2018),mentholbear (15 november 2018),YouMeHer (15 november 2018)

  29. #1442
    Geregistreerd
    15 augustus 2018
    Last Online
    16 februari 2024 @ 20:16
    Berichten
    183
    Discussies
    7
    Thanks
    336
    Thanked
    499 in 104 posts

    Standaard

    Hahaha heerlijk droog we hebben de volgende dag nog op google gekeken maar niks kunnen vinden.

    https://112alarm.net/alarmering/1242...MIERS/MAMELIS/

  30. Onderstaande leden hebben YouMeHer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 november 2018)

  31. #1443
    Geregistreerd
    1 maart 2017
    Last Online
    20 juli 2020 @ 21:09
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    141 in 50 posts

    Standaard

    Gisteren onderweg naar de gt ,maar door een afsluiting van de a2 toch maar in ss beland.ik was hier al zeker 6 maanden niet meer geweest.de laatste keren in ss waren niet de beste sexervaringen uit mijn leven maar allez.na binnenkomst een leuke kleine donkerharige lolita achtig type gespot en na een broodje en wat koffie op oorlogspad gegaan.voor de welness zag ik haar paraderen en aarzelde niet.ze stelde zich voor als eva en ik als adam,het ijs was gebroken en de sleutelvraag kwam heel snel van mijn kant.op de kamer bleek dit ondeugende meisje een ontzettende sexpoes te zijn en kun je je er eens met goedkeuring op los laten.na een uurtje de kamer verlaten en inmiddels zat de tent vol ! Ik had dit hier s’middags nog nooit gezien.na wat bubbelen en relaxen nog een leuke dame aan mijn been hangen in de bar , ze zei jeanine te heten en na wat gepraat en geflikflooi naar de bubbeltjeskamer gegaan de rest zat vol.ik kijk voor ik mij uitdoe altijd eerst op mijn telefoon om de tijd te weten,zo ook nu.na wat gepijp en ff in het bubbelbad drogen wij ons af en zegt de dame”het uur is om en gaan we verlengen” ,waarop ik mijn telefoon pak en zeg dat een half uur voorbij is.na een welles nietes zegt ze zal ik je nog ff snel klaarpijpen ,waarop voor mij de zin voorbij was ,ik heb gezegd dat het goed zo was en dat ik moest gaan zowizo,waarop ze zei dat het jammer was en dat ze er niks aan kon doen en blablabla.ik heb haar 100 gegeven van een uur en haar bedankt voor 40 minuten.dit zijn nou de dingen die mij toch iedere keer naar gt duwen terwijl ss eigenlijk een prima club is met soms een rot appeltje.zo jammer dat ik iedere keer een goede en minder goede ervaring heb. Nu zullen er mensen zijn die zeggen dat dat kan gebeuren,maar niet iedere keer.en dat ik het moet melden bij de teke,maar dat geld boeit me niet ik kom voor de fun en dat mag na ratio best wat kosten net als een vakantie,maar bied me aub dan ook iets voor dat geld.ach dan de volgende keer maar weer na de championsleage!!

  32. Onderstaande 4 leden hebben Huubhuubbarbatruuk bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (16 november 2018),Mr Bluenose (21 november 2018),Sjeufke (20 november 2018),YouMeHer (16 november 2018)

  33. #1444
    Geregistreerd
    12 juni 2018
    Last Online
    30 november 2023 @ 19:12
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    36
    Discussies
    1
    Thanks
    180
    Thanked
    147 in 26 posts

    Standaard

    Ben net aangekomen is nog rustig (stikte voor de storm?) en vooral zonnig, 250km rijden enkel de laatste 5 min de zon gezien... Het is een teken.
    Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

  34. Onderstaande 3 leden hebben shady bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (16 november 2018),peterp095 (16 november 2018),Sjeufke (20 november 2018)

  35. #1445
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huubhuubbarbatruuk Bekijk bericht
    .......dit zijn nou de dingen die mij toch iedere keer naar gt duwen terwijl ss eigenlijk een prima club is met soms een rot appeltje.zo jammer dat ik iedere keer een goede en minder goede ervaring heb. Nu zullen er mensen zijn die zeggen dat dat kan gebeuren,maar niet iedere keer.en dat ik het moet melden bij de teke
    Zo zie je maar dat het kan verkeren.
    Ik heb deze ervaringen nog nooit gehad in SS, en juist regelmatig in GT.

    Blijft toch afhankelijk van de dame en heeft niet zoveel te maken met de club waar je vertoeft.

    melden aan de theke zou ik wel altijd doen, maar wel goed dat je het hier meldt op het forum, zijn andere beren ook gewaarschuwd voor de praktijken van deze dame

  36. Onderstaande 6 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    duif1 (17 november 2018),jansenroy (16 november 2018),mentholbear (16 november 2018),Sjeufke (20 november 2018),stimpy3 (17 november 2018),YouMeHer (16 november 2018)

  37. #1446
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huubhuubbarbatruuk Bekijk bericht
    . Nu zullen er mensen zijn die zeggen dat dat kan gebeuren,maar niet iedere keer.en dat ik het moet melden bij de teke,maar dat geld boeit me niet ik kom voor de fun en dat mag na ratio best wat kosten net als een vakantie,maar bied me aub dan ook iets voor dat geld.
    Net als op een vakantie kan er iets niet goed zijn in je resort, hotel, restaurant, etc. Ook al heb je er aardig wat aan uitgegeven. Voor mij is het dan hoe men dan omgaat met de feedback die aan de beleving vh bezoek bijdraagt. Voor hetzelfde geld hadden ze de dame in kwestie erbij gefloten en de zaken even rechtgezet.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Blijft toch afhankelijk van de dame en heeft niet zoveel te maken met de club waar je vertoeft.

    melden aan de theke zou ik wel altijd doen, maar wel goed dat je het hier meldt op het forum, zijn andere beren ook gewaarschuwd voor de praktijken van deze dame
    Nou ja, je hebt de club als gebouw, wellness aanbod, etc, maar ook de leiding en/of het personeel met zaken omgaan.

    Nu ik het over heb, herinner ik me een bezoek aan By Night een poos geleden. Een club die in het budget segment zit. Ik was er een poos niet geweest en wist niet meer wat de actuele staat vd prijzen waren. De dame in kwestie had me 5 euro meer gerekend, zonder over tijd te zijn gegaan of iets extra's te hebben gedaan.
    Na de betaling even bij de theke beetje verbaasd gevraagd of een half uurtje 30 euro (ofzo) was geworden. De theke ontkende dit en vroeg waarom ik dit vroeg. Wel, beetje ongemakkelijk zei ik dat een dame me dat rekende. Ze vroeg gelijk wie dat was. (Oh ja, herinner me nu meer details...) Ik zei de naam die ik bij de kennismaking te horen kreeg. De theke wist geen meid die zo heette. Ze vroeg of het de dame was waar ik net terug kwam vande kamer. Ik bevestigde het, maar zei dat ik het geld niet terug hoefde en geen heisa van wilde maken. Het was maar dat de club het weet en ik weet wat ik een volgende keer bij een dame hoor af te rekenen.

    Ik verliet de theke, terwijl zij ook wegliep. Niet veel later kwam ze naar ne toe met een briefje van 5. Ik zei dat de dvp het kon houden, waarop de theke zei dat de dame in kwestie zelf het geld tevoorschijn haalde (al dan niet na een standje).
    Dus hoewel mijn ervaring met de dame minder was, was mijn indruk van de leiding/personeel de zaakjes oppakte wel goed. Het gaf me vertrouwen dat een volgend bezoekje vast wel goed zal zijn wanneer men er op toe ziet die een ieder elkaar correct behandelt.

    Dit staat in schril contrast hoe iemand eens recenseerde dat een klant bij vertrek van de club door de theke gevraagd werd hoe het was, en hij kort volgens mij een gelijksoortige situatie vertelde en de theke reageerde met zulke dames kom je ook wel es tegen (of iets in die strekking). Hoewel het niet mijn tent is, voelde ik wel een steek door m'n hart bij het lezen van zo een reactie.

    Enfin, hoe dan ook, inderdaad bedankt dat je het het wel hier gedeeld hebt.

  38. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (21 november 2018),Sjeufke (20 november 2018)

  39. #1447
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard

    Zondag 18 november
    Weer een dagje SS, om 13 uur binnen. Het was nog vrij rustig. Na een bezoek aan de wellnes, mij rustig neer gezet in de bar.
    Maar dan krijg je snel gezelschap van een Bulgaarse schone. De dame beviel mij, dus een kamer volgde, maar...... wat ze mij niet vertelde dat ze ongesteld was, dus wilde ze alleen maar pijpen, beffen kon ook niet natuurlijk, wat niet mijn bedoeling was. Dus, na een half uur de kamer verlaten. En 50 Euro afgerekend.
    Dit is mij al meerdere malen overkomen, ik begrijp dat de dames ongesteld zijn, maar hier over niets vermelden voor je de kamer opgaat. Ik overleg wel telkens wat hun service is. Je kan toch ook niet telkens vragen aan de dame, ben jij ongesteld.
    De meeste dames hebben op vier weken een week dat ze ongesteld zijn, hun werk gaat door, maar de klant krijgt dan niet de service die hij verwacht.
    Gelukkig heb ik later toch nog een uur goed seks gehad, met de Roemeense Lara.
    Ik weet niet of SS mijn volgende bestemming zal zijn.

  40. Onderstaande 3 leden hebben kmisjezo bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (21 november 2018),Sjeufke (20 november 2018),sofaking (20 november 2018)

  41. #1448
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kmisjezo Bekijk bericht
    Zondag 18 november
    Weer een dagje SS, om 13 uur binnen. Het was nog vrij rustig. Na een bezoek aan de wellnes, mij rustig neer gezet in de bar.
    Maar dan krijg je snel gezelschap van een Bulgaarse schone. De dame beviel mij, dus een kamer volgde, maar...... wat ze mij niet vertelde dat ze ongesteld was, dus wilde ze alleen maar pijpen, beffen kon ook niet natuurlijk, wat niet mijn bedoeling was. Dus, na een half uur de kamer verlaten. En 50 Euro afgerekend.
    Dit is mij al meerdere malen overkomen, ik begrijp dat de dames ongesteld zijn, maar hier over niets vermelden voor je de kamer opgaat. Ik overleg wel telkens wat hun service is. Je kan toch ook niet telkens vragen aan de dame, ben jij ongesteld.
    De meeste dames hebben op vier weken een week dat ze ongesteld zijn, hun werk gaat door, maar de klant krijgt dan niet de service die hij verwacht.
    Gelukkig heb ik later toch nog een uur goed seks gehad, met de Roemeense Lara.
    Ik weet niet of SS mijn volgende bestemming zal zijn.
    een goede zee man vaart ook over de rode zee zonder dat hij het weet

  42. #1449
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Je moest een weten..... De meeste meiden werken gewoon door met een sponsje, zelf merk je er niets van, alles blijft netjes. Meiden die geen gebruik maken van het bekende sponsje laten heel wat liggen, is dit onwetendheid van meid en bruinebeer?
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  43. Onderstaande 2 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (20 november 2018),Sjeufke (20 november 2018)

  44. #1450
    Geregistreerd
    3 augustus 2018
    Last Online
    25 maart 2024 @ 08:51
    Berichten
    244
    Discussies
    1
    Thanks
    449
    Thanked
    384 in 137 posts

    Standaard

    Of ze kunnen de pil blijven doornemen!!! Dan krijgen ze hun maandstonden niet en kunnen ze gewoon werken

 

 
Pagina 58 van 227 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.

  Diamond 468*60