Pagina 5 van 227 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 5671
  1. #101
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Berichten
    268
    Discussies
    2
    Thanks
    1.442
    Thanked
    1.115 in 137 posts

    Standaard

    Zelf rechtstreeks boeken is vaak goedkoper en helemaal als je contant betaald. Dan kunnen ze het buiten de boekhouding houden Dat werkt in ieder land zo.

  2. Onderstaande leden hebben snaal88 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 maart 2017)

  3. #102
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Deze prijs heb ik anderhalf jaar gelden betaald. Het was zelfs €39.
    Ik boek altijd hotels rechtstreeks. Ik kijk wel bij booking.com en hotels.nl. Doorgaans is rechtstreeks boeken (een stuk) goedkoper.
    Hoe gaat het dan juist in zn werk. Telefonisch boeking maken? Of gewoon langs de middag passeren en daar aan de receptie boeken?

  4. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 maart 2017)

  5. #103
    Geregistreerd
    7 januari 2015
    Last Online
    30 mei 2018 @ 11:29
    Berichten
    52
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    43 in 24 posts

    Standaard

    Gewoon bellen en vragen voor een goede prijs. Succes!

    Cauliflower

  6. Onderstaande leden hebben louis56 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 maart 2017)

  7. #104
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Heb ze ondertussen gemaild. 45 euro per nacht, give or take.

  8. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 maart 2017)

  9. #105
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:21
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Donderdag 1 Maart

    Een ander uitstekend bezoek aan de club waar ik had het genoegen van vergadering Eddy_V en Lesyeux, een paar fijne kerels met veel ervaring in onze hobby. Het was een waar genoegen om de jongens te ontmoeten en ik dank hen voor hun bedrijf. De club leek drukker met een groot aantal Bears dan er tijdens de week op mijn laatste bezoek is geweest. Natuurlijk was er veel eye candy ook om naar te kijken! Na een plek van ontbijt en een snelle Whirlpool gepensioneerde ik naar de bar en kreeg in gesprek met de mooie Dani. Dani is zo'n mooi meisje en ze spreekt goed Engels (dat is een bonus voor mij) als gevolg van haar ervaringen in het werken in het Verenigd Koninkrijk. Net zoals Dani werd de sleutel te verzamelen en ik wachtte in de bar Melanie wandelden voor een praatje en ik beloofd dat ik haar later zou zien in de dag. Al met al een uitstekende kamer met Dani (verslag over haar draad) en haar vaardigheden lijken beter en beter met elke aflevering krijgen! Terwijl ik was ontspannen in de bar was ik benaderd door Alina die altijd dat Sexy secretaris uitzien met de jurken die ze draagt. Ik had een soort van loste de kamer met haar niet te bezoeken als haar vorige feedback was niet geweldig geweest, maar wanneer een meisje geeft je hout in de bar is het moeilijk om te betogen dat je niet geïnteresseerd bent. De kamer zelf was redelijk zonder vooral opmerkelijk (verslag over haar draad). Na een beetje chillen was het tijd voor het examenjaar van de maaltijd en natuurlijk ook mijn dessert voor de dag was de mooie Melanie, weer een ander meisje dat dienst is alleen maar sterker. Haar BJ is nu uitstekend met veel variatie en oogcontact (verslag op haar schroefdraad) en ze is nu vrij regelmatig voor mij (vooral als Laura is niet in het huis en ze is op vakantie op het moment). De faciliteiten van de club was weer uitstekend (hoewel ik was niet moedig genoeg om toetreding tot Eddy en Lesyeux in het buitenzwembad), maar ze konden doen met het doorbrengen van een paar guldens en vul in sommige van de kraters in de parkeergarage als sommige van de kraters zijn zo diep dat ze lijken op het oppervlak van de maan!

    Thursday 1st March

    Another excellent visit to the club where I had the pleasure of meeting Eddy_V and Lesyeux, a pair of fine fellows with a lot of experience in our hobby. It was a real pleasure to meet the guys and I thank them for their company. The club seemed to be busier with a good many Bears than there has been during the week on my last few visits. Of course there was plenty of eye candy to also look at! After a spot of Breakfast and a quick Whirlpool I retired to the bar and got into conversation with the lovely Dani. Dani is such a nice girl and she speaks very good English (which is a bonus for me) due to her experiences working over in the UK. Just as Dani was collecting the key and I was waiting in the bar Melanie strolled over for a chat and I promised that I would see her later on in the day. All in all another excellent room with Dani (report on her thread) and her skills seem to get better and better with each installment! Whilst I was relaxing in the bar I was approached by Alina who always has that Sexy Secretary look with the dresses she wears. I had sort of resolved not to visit the room with her as her previous feedback had not been great but when a girl gives you wood in the bar it is hard to argue that you are not interested. The room itself was fairly reasonable without being especially noteworthy (report on her thread). After a bit of chilling out it was time for the final course of the meal and of course my dessert for the day was the lovely Melanie, again another girl who's service is only going from strength to strength. Her BJ is now excellent with plenty of variation and eye contact (report on her thread) and she is now fairly regular for me (Especially if Laura is not in the house and she is on holiday at the moment). The facilities at the club were again excellent (although I was not brave enough to joining Eddy and Lesyeux in the outdoor pool) but they could do with spending a few Guilders and fill in some of the craters in the car park as some of the craters are so deep they resemble the surface of the moon!

  10. Onderstaande 13 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 3 maart 2017),Eddy_V ( 3 maart 2017),Elsierd ( 3 maart 2017),fg22 ( 4 maart 2017),Flyerke ( 3 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 maart 2017),Lesyeux ( 3 maart 2017),licky luke ( 4 maart 2017),Magic-G ( 3 maart 2017),Ryuhayabusa ( 4 maart 2017),Sjeufke ( 4 maart 2017),sofaking ( 3 maart 2017),Wentelt Eefje ( 3 maart 2017)

  11. #106
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 09:12
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard Babylonische clubverwarring

    Na de zwemtraining met Eddy_V en de aangename kennismaking met MrBluenose, vertrouwde tijd met Veronica en Nelly en een eerste keer met Dani, was het helemaal aan het eind van de dag, toen het erg rustig was in de bar, dat de verwarring toesloeg. Eddy zou mij eigenlijk mee naar buiten nemen bij zijn vertrek, vanwege de gewone erop volgende werkdag voor mij, maar is als uitsmijter toch minder geschikt. Ik bleef dus hangen... ging zelfs nóg een keer met Nelly in de 1001-nacht suite, en dat zouden we afsluiten met een rokertje en een drankje... Op naar de bar, Nelly topless, met alleen een handdoek om de middel.
    In de bar was weinig publiek, klonk wat Roembul muziek en Dani stond daar verdienstelijk op heup te wiegen. Maria zat ook wat onrustig op haar barkruk... en voor dat ik het goed en wel in de gaten had, was Dani opeens ook topless en volgde Maria haar voorbeeld. En toen kwam Veronica ook nog net van een kamertje af en deed ook twee duiten in het zakje. En zo bevond ik mij in de bar van Sixsens, dansend met vier topless dames, iets wat ik hier nog niet eerder had meegemaakt... zou eerder iets voor Babylon zijn geweest... Ik zag een verdwaalde ijsbeer aan de bar naar me kijken "hoe heeft-ie dat nou voor mekaar?"... Dat was dus een onverwachte toegift na een heerlijk dagje Sixsens... en dan heb ik ook nog eens helemaal geen sauna gedaan...

  12. Onderstaande 15 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke ( 5 maart 2017),Eddy_V ( 4 maart 2017),Elsierd ( 5 maart 2017),fg22 ( 4 maart 2017),Flyerke ( 4 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 maart 2017),jansenroy ( 4 maart 2017),le_belge ( 4 maart 2017),licky luke ( 4 maart 2017),Mr Bluenose ( 4 maart 2017),Nedlovefkk ( 4 maart 2017),pret ( 4 maart 2017),Ryuhayabusa ( 4 maart 2017),Sjeufke ( 4 maart 2017),sofaking ( 4 maart 2017)

  13. #107
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:16
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lesyeux Bekijk bericht
    Eddy zou mij eigenlijk mee naar buiten nemen bij zijn vertrek, maar is als uitsmijter toch minder geschikt.
    Is niet de eerste keer dat hij hopeloos faalt. . Heb ooit van zijn aangeboden diensten als bodyguard gebruik gemaakt en ook hiervoor is hij niet geschikt.

    Volgens bepaalde dames schijnt hij wel kwaliteiten te hebben op het gebied van pannenkoeken, maar dat aspect laat ik graag aan mij voorbij gaan.

  14. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke ( 5 maart 2017),Giodude (14 januari 2019),Lesyeux ( 4 maart 2017),licky luke ( 4 maart 2017)

  15. #108
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    Gisteren @ 08:37
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    4.093
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Zo "verdwaald" was die ijsbeer niet hoor. Maar je had het inderdaad goed voor elkaar, dat moet ik toegeven. Mooi schouwspel, maar gebeurt echt wel regelmatiger in SS.
    Leuke meiden, vooral Dani is altijd vrolijk en in voor een dolletje.

  16. Onderstaande 5 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 maart 2017),Lesyeux ( 4 maart 2017),Mr Bluenose ( 4 maart 2017),Nedlovefkk ( 4 maart 2017),Ryuhayabusa ( 4 maart 2017)

  17. #109
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:21
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Zaterdag 4 maart

    Mijn tweede bezoek van de week naar de club en opnieuw een fantastische dag voor mij. Mijn oorspronkelijke doel was Linet, maar zoals soms het geval is met deze dingen de timing is gewoon niet juist is (ze vrij druk met kamers en sociale tijd op de bank met beren voor het grootste deel van de dag was). Crystal was uit commissie voor de hele dag, dus dat was dat één uitgesloten (ik zal terug naar beneden deze komende dinsdag zijn om te zien of ik de deal kan zegel op die ene)! Het was een vrij drukke dag in de club met een goede aantallen Bears en meisjes en de Chief leek heel blij met de opkomst te zijn als we een gesprek terwijl ik was op de top van de trap opknoping over het observeren van de bar scene. Terwijl je in de bar genieten van een koffie, wat ik voor een praatje en natuurlijk ze was goed als altijd op zoek werd vergezeld door Carmen (ik vind het moeilijk te weerstaan ​​haar als ik weet hoe lenig ze in de kamer). Off gingen we voor een leuke PSE ervaring (dit is haar forte en niet GFE denk ik, dus ik ben blij om te gaan met de stroom, toen ik de kamer met haar). Na de kamer als ik was vertrokken als een gebroken man voor een tijdje (ik weet zeker dat als je roomed met haar kun je waarschijnlijk betrekking hebben) dus ik had een beetje rust in het wellness-centrum voor Dani me vroeg om haar te vergezellen voor een drankje in de bar. We hadden een goede 30 minuten gesprek over alle dingen Sauna Club en daarbuiten en ze echt lijkt haar hoofd te hebben geschroefd op de juiste manier als ze duidelijk weet wat ze wil bereiken in het leven en waarschijnlijk heeft de middelen om er te komen. Na uur chatten trokken we naar de kamer voor een uitstekende sessie. Ze is op vakantie volgende week voor 12 dagen of zo, maar ik weet zeker dat we zullen aansluiten bij haar terugkeer voor een re-match! Na een beetje meer wellness en enkele mooie steak was ik gewoon het rustig in de bar kijken naar de Duitse voetbalbond en na te denken over het afdrijven naar huis toen Carmen begon haar beroemde paaldansen routine. Een paar van de beren moesten betalen veel meer aandacht aan haar en niet de TV (geen verrassing) en het is een mooi gezicht om te zien zoals ze werkelijk heeft alle moves, weet hoe de paal te werken en wat nog belangrijker is hoe om te spelen aan de verzamelde menigte en krijgen de jongens geïnteresseerd. Het is echt grappig om te kijken naar de jongens die alle worden betoverd en de andere meisjes op zoek op met een mengeling van afgunst en minachting, vooral grappig was de blik op het gezicht van de Bulgaarse Lena's die zag eruit alsof ze net had ingeslikt een wesp! Kijken naar Carmen me ontslagen weer, dus ik ging op jacht en botste tegen Victoria (The Original). Nu had ik nog nooit roomed met Victoria, maar had altijd wouden een opraken met haar gezien het feit dat ze zo klein, slank maar met mooie C Cups. Zoals Carmen mijn brand had aangestoken trokken we naar een kamer en ik was zeker blij dat we het deden. We hadden een uitstekende uur van GFE en ik wist dat haar BJ zou gaan om zo snel uitstekend toen ik begon kuste haar en ze heeft zo'n vlotte en mooie mond, natuurlijk was ik niet verkeerd. Een werkelijk uitstekende prestaties van Victoria en de aanblik van haar in cowgirl en achteruit zal leven in mijn gedachten voor een tijdje. Het enige nadeel is dat ik lijken te verzamelen kwaliteit kamers met Bulgaarse meisjes zoals sommige mensen postzegels verzamelen. Victoria is nu toegevoegd aan de lijst, samen met Laura, Crystal, Vicky, Melanie, Dani, Stacey en Veronica als A Graders met Yasmine, Zoe en Domenika. Anderen die ik dacht op de dag waren Ex BaB Monika die niet aankomen tot ongeveer 1800, een nieuw 20-jarige Brown Haired Roemeense met mooie parmantig B-cups genaamd Bianca maar na kletsen voor een tijdje ik gewoon niet het gevoel dat als ik kreeg weinig respons toen ze me vroeg wat ik leuk vond in de kamer. Ik had ook een goed gesprek met Danielle als ik het ijs had gebroken door te vragen over een bepaald Spaanse woord dat haar in Sarah hadden vermeld wanneer ze samen praten terwijl zat naast me. Nu wist ik al de betekenis van het woord en ze was heel vervelend dat ik haar betekenis had gevangen (hoewel het niet me dat ze het over hadden)! Ik vond ook mezelf begeren het personeel achter de bar in de avond als het was weinig Carmen en Lydia. Lydia is al beter als de eerste bier trok ze voor mij op haar eerste dag op donderdag was een totaal vol glas zonder hoofd ertegen !! Gisteren het bier trok ze kijken veel meer als een traditioneel Nederlands biertje met een groot hoofd ertegen!

    Saturday 4th March

    My second visit of the week to the club and again another fantastic day for me. My original target was Linet but as is sometimes the case with these things the timing is just not correct (she was fairly busy with rooms and social time on the couch with bears for most of the day). Crystal was out of commission for the whole day so that was that one ruled out (I will be back down this coming tuesday to see if I can seal the deal on that one)! It was a fairly busy day in the club with good numbers of Bears and girls and the Chief seemed to be quite pleased with the turnout as we had a conversation whilst I was at the top of the stairs hanging over observing the bar scene. Whilst sat in the bar enjoying a coffee I was joined by Carmen for a chat and of course she was looking good as always (I find it hard to resist her as I know how supple she is in the room). Off we went for a nice PSE experience (this is her forte and not GFE I think so I am happy to go with the flow when I room with her). After the room as I was left like a broken man for a while (I am sure if you have roomed with her you can probably relate) so I had a little rest in the wellness area before Dani asked me to join her for a drink in the bar. We had a good 30 minute chat about all things Sauna Club and beyond and she really does seem to have her head screwed on the correct way as she clearly knows what she wants to achieve in life and probably has the means to get there. After hour chat we retired to the room for another excellent session. She is on holiday next week for 12 days or so but I am sure we will hook up on her return for a re-match! After a bit more wellness and some nice steak I was just taking it easy in the bar area watching the German Football and thinking about drifting off home when Carmen started her famous pole dancing routine. A few of the bears were paying a lot more attention to her and not the TV (no surprise) and it is a nice sight to behold as she really has all the moves, knows how to work the pole and more importantly how to play to the assembled crowd and get the boys interested. It is really funny to watch the guys all being mesmerised and the other girls looking on with a mixture of envy and disdain, especially funny was the look on Bulgarian Lena's face which looked like she had just swallowed a wasp! Watching Carmen got me fired up again so I went on the prowl and bumped into Victoria (The Original). Now I had never roomed with Victoria but had always fancied a run out with her given the fact that she is so small, slim but with nice C Cups. As Carmen had lit my fire we retired to a room and I was certainly glad that we did. We had an excellent hour of GFE and I knew her BJ was going to be excellent as soon as I started kissing her and she has such a smooth and lovely mouth, of course I was not wrong. A truly excellent performance from Victoria and the sight of her in cowgirl and reverse will live in my mind for quite a while. The only downside is that I seem to be collecting quality rooms with Bulgarian girls like some people collect postage stamps. Victoria is now added to the list along with Laura, Crystal, Vicky, Melanie, Dani, Stacey and Veronica as A Graders with Yasmine, Zoe and Domenika. Others that I thought about on the day were Ex BaB Monika who did not arrive till about 1800, a new 20 year old Brown Haired Romanian with nice perky B cups called Bianca but after chatting for a while I just didn't feel it as I got very little response when she asked me what I liked in the room. I also had a good chat with Danielle as I had broken the ice by asking about a particular Spanish word that her in Sarah had mentioned when talking together whilst sat next to me. Now I already knew the meaning of the word and she was quite embarrassed that I had caught her meaning (although it was not me they were talking about)! I also found myself lusting after the bar staff in the evening as it was little Carmen and Lydia. Lydia is already getting better as the first beer she pulled for me on her first day on thursday was a totally full glass with no head on it!! Yesterday the beer she pulled look much more like a traditional Dutch draft beer with a good sized head on it!

  18. Onderstaande 15 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2017),Bearke ( 5 maart 2017),Deantje ( 5 maart 2017),Eddy_V ( 5 maart 2017),Flyerke ( 5 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 maart 2017),jansenroy ( 5 maart 2017),Keffman ( 8 maart 2017),Kwakje (10 maart 2017),Lesyeux ( 5 maart 2017),licky luke ( 5 maart 2017),Manureva ( 5 maart 2017),Ryuhayabusa ( 5 maart 2017),Wentelt Eefje ( 5 maart 2017),Wijze grijze ( 5 maart 2017)

  19. #110
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:21
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Dinsdag 7 Maart

    Terug naar een beetje van een rustige dag in de club met niet zo veel meisjes of Bears er tijdens de 6 uur dat ik er doorbrachten (1200-1800). Ondanks dat mijn vroege doelwitten van Linet, Vicky en Crystal vroeg op zo bezig waren met pensioen ik naar de bar voor een kopje koffie en ik werd vergezeld door Melanie enige mooie bank tijd met veel zoenen en strelen. Deze gerichte mijn aandacht en het was weer uit naar de kamer voor een andere magische uur van GFE! Ik was op een beetje een strakke tijdschema dus ik wilde zorgen van het bedrijfsleven vroeg te nemen en het was niet lang na afwerking met Melanie dat ik zag Vicky komen terug in de bar na haar vroege streven. Ze zat bij me op de bank voor een praatje en nogmaals, het duurde niet lang klaar voor ronde 2 te zijn dat is de aantrekkelijkheid van deze mooie meid nemen. Nogmaals het was buiten naar de kamer voor nog een uur van de inschrijvingen actie met een meisje dat is hard op weg een van mijn favorieten! Slechts 20 minuten nadat ik klaar met Vicky zag ik Crystal aan de bovenkant van de trap, dus ik maakte een directe lijn naar haar voor een praatje! Hoewel ik nog maar net klaar met een kamer is er iets over dit meisje dat een brand kan produceren uit enige kleine sintels. Het was nu 1630 door dit punt, dus ik wist dat ik moest een beslissing snelle en hoofdje maak snel vertelde me dat kamer 3 was op en zo kwam het dat we vertrokken voor de uitstekende kamer 7 (ik heb zo veel geluk daar hadden onlangs ) voor een prachtige uur van spannende actie. Ik had geen tijd om op te hangen over nadat we klaar, dus ik gedoucht en aangekleed en druk op de weg, maar niet voordat we een praatje met Suzanne op de trap (ik weet zeker dat ik heb roomed met dit meisje vele jaren geleden - ik vermoed in GT misschien round over 2005 of 2007 is er iets heel vertrouwd over haar). Al met al weer een uitstekende bezoek en veel dank aan de Bulgaarse posse!

    Tuesday 7th March

    Back to being a bit of a quiet day in the club with not so many girls or Bears there during the 6 hours that I spent there (1200-1800). Despite that my early targets of Linet, Vicky and Crystal were engaged early on so I retired to the bar for a coffee and I was joined by Melanie for some nice couch time with plenty of kissing and caressing. This focused my attention and it was off to the room again for another magical hour of GFE! I was on a bit of a tight time schedule so I wanted to take care of business early and it was not long after finishing with Melanie that I saw Vicky arrive back in the bar following her early endeavor. She joined me on the couch for a chat and again it did not take me long to be ready for round 2 such is the overall attractiveness of this lovely looking girl. Again it was off to the room for another hour of tender action with a girl who is fast becoming one of my favorites! Only 20 minutes after I finished with Vicky I saw Crystal at the top of the stairs so I made a direct line to her for a chat! Even though I had only just finished a room there is something about this girl that can produce a fire from only tiny embers. It was now 1630 by this point so I knew I had to make a decision quick and little head quickly told me that room 3 was on and so it was that we departed for the excellent room 7 (I have had so much luck in there recently) for a superb hour of exciting action. I had no time to hang about after we finished so I showered and dressed and hit the road but not before having a chat with Suzanne on the stairs (I am sure I have roomed with this girl many years ago - I suspect in GT maybe round about 2005 or 2007 as there is something very familiar about her). All in all again an excellent visit and many thanks to the Bulgarian posse!

  20. Onderstaande 8 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 9 maart 2017),Eddy_V ( 9 maart 2017),Elsierd ( 9 maart 2017),Keffman ( 9 maart 2017),Lesyeux ( 9 maart 2017),licky luke (16 maart 2017),Ryuhayabusa ( 9 maart 2017),Sjeufke ( 9 maart 2017)

  21. #111
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:28
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.291 in 365 posts

    Standaard

    Sinds de zomer van 2014 was ik niet meer in de buurt van Vaals geweest, dus had ik met een maatje afgesproken om ons eerste gezamelijke bezoek aan een saunaclub van 2017 maar weer eens Sixsens aan te doen. De rit erheen over de A16, A58 en A2 was al motiverend genoeg, daar ik langs de wegen in de weilanden de nodige reclame van Sixsens voorbij zag komen, maar toch een lange zit in de auto als je besluit om rechtstreeks vanuit het werk naar Lemiers te rijden. Gelukkig was ik iets later klaar en kon ik overal achter de files aanrijden en kon ik rond 20.15 uur de club binnengaan.

    Bij binnenkomst kreeg ik gelijk ruzie met de aanwezige pinautomaat, die wilde beweren dat ik het maximum al bereikt had voor die dag, maar na uitleg van de theke dat er bij dit apparaat een max bedrag gepind kon worden per keer, ookal staan er hogere uitbetalingsmogelijkheden op, ontging mij de logica daarvan maar heb ik wel kunnen pinnen. Blijft toch een probleem voor iemand als ik die nooit cash op zak heeft en alles met de pinpas en creditcard betaalt, maar wel ideaal dat steeds meer clubs een pin mogelijkheid krijgen / hebben juist voor mensen zoals ik. Hoef ik in ieder geval niet steeds weer naar een pinautomaat op zoek als ik me 5 minuten voor aankomst bij een club besef dat ik weer eens vergeten ben te pinnen.

    Maar goed, pluspuntje voor Sixsens!

    Eenmaal binnen me snel omgekleed en beneden naar de bar gegaan waar het, voor mijn gevoel, bijna blauw stond van de rook. Ben zelf geen roker en vanaf het moment dat ik bovenaan de trap stond rook ik de onmiskenbare lucht van sigaretten en zag sommige dames en beren met een sigaret in de handen zitten. Meestal mijd ik de rookruimtes, maar aangezien dit de centrale bar(ruimte) was, had ik geen keuze dan maar blijven hangen en kijken waar mijn maatje uithing. Die was lekker aan het bankhangen met een biertje toen ik hem aantrof en vertelde me dat hij die nodige voor hem bekende dames alweer had gespot in de club. Zag zelf ook de nodige bekende gezichten en zag daar opeens een bekend blond Pools gezicht dat ik al minimaal 2 jaar niet meer had gezien. Eigenlijk herkende ik meer de zwemslip met regenboog kleuren en die enorme siliconen borsten van d'r voordat ik haar gezicht herkende, maar aangezien ik geen ster ben in het onthouden van namen, ben ik al blij zat dat ik nog wat onthoud.....

    Het was Poolse Maya, al denk ik dat het niet dezelfde Maya met het bijbehorende recensie draadje onder het Sixsens topic, ookal heeft deze Maya ook in YY gewerkt. Wellicht is het toch nog handig dat ik geen namen onthoud, want ze herkende me gelijk zei ze, maar wist mijn naam niet meer en wist nog dat ik haar had gezegd dat ik haar naam waarschijnlijk ook niet zou onthouden. Ze moest dus wel lachen toen bleek dat dit dus ook het geval bleek te zijn. Haar toen even aangegeven dat ik even wat wilde bijpraten met mijn maatje en toen mijn maatje en ik elkaar niets zinnigs meer te melden hadden werd het tijd om zaken te gaan doen.

    Hij ging voor een Portugese meid met een tattoo op haar rechterbil en het was geen onaardige partij billen om te zien, terwijl ik maar weer verder met Maya ging converseren. Na een klein bijpraat gesprek wilde ze van me weten of ik haar nog steeds zo snel zou kunnen laten klaarkomen zoals de laatste keer dat we gekamerd hadden, mooi verkoop praatje, waarvan ik aangaf dat die kans zeer klein zou zijn aangezien ze in die twee jaar tijd vast wel een bink was tegengekomen die mijn prestaties van toen zouden hebben gedecimeerd tot langzaam. Daar moest ze om lachen en gaf heel diplomatiek geen commentaar, wat ze ook letterlijk als antwoord gaf, maar zei wel dat ik een nieuwe kans kreeg om het huidige record te verbreken zonder erbij te zeggen wiens record...

    Het grappigste was wel dat we een kamer kregen die zich helemaal bovenin het gebouw bevindt, soort van zolderkamer met een raam aan de kant van de Rijksweg en dat we daar gelukkig de enigen waren, want halverweg het kameren kwamen we erachter dat we zo enthousiast begonnen waren dat we de deur niet eens dicht hadden gedaan en deze nog gewoon wagenwijd open stond. Normaal let ik wel op dat soort dingen, maar Maya zorgde er dus voor dat mijn normale handelswijze verstoord werd... Weet eigenlijk ook niet of ik het record weer in handen heb, maar toen ik de nagels in mijn rug kreeg met een bijborende houdgreep, wist ik dat ik er niet ver naast zou kunnen zitten. Deze vrouw is toch nog een stuk krachtiger dan je uit haar lichaamsbouw zou kunnen opmaken. Ze heeft vrij veel gesport vroeger, maar ik denk niet dat ze veel kracht verloren heeft, want ze kan best wat bij je breken op zo'n moment...

    Na de sessie nog even samen gedouched, netjes voor een uur afgerekend al waren het maar hooguit 45 minuten en trof bij terugkomst mijn maatje weer in op dezelfde bank waar onze wegen scheidden voordat we beiden richting een kamergang gingen.

    Al met al toch nog een geslaagde avond wat mij betreft, maar is het meeste daarvan aan Maya toe te dichten, want als zij er niet was geweest had ik me ook niet zo vermaakt daar.... Nog steeds een goede tent, met een barmeisje dat veel te hard in haar eentje aan het werk is in de bar, alleen jammer dat de barruimte ook gelijk de rokers ruimte is en het eten was voor het late tijdstip ok niet verkeerd te noemen (alleen jammer van die kouwe frietjes).

    Rond 0.20 uur de club verlaten en was rond 01.30 uur op de plaats van bestemming, al heb ik nog wel 15 minuten kunnen rondrijden om te zoeken naar een fatsoenlijke parkeerplaats. Leuk als een gemeente besluit dat er in het centrumgebied het een en ander moet veranderen, maar daarbij wel de parkeerplaatsen drastisch vermindert.

    Denk niet dat ik hier nog snel weder zal keren, wellicht in de zomer nog eens om op het dakterras te hangen, maar denk wel dat deze club maximaal kan profiteren van de perikelen van de club in Roermond als ze het slim spelen. Het scheelt een hoop mensen in het Drielanden gebied toch een hoop extra kilometers doorrijden.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  22. Onderstaande 12 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 maart 2017),Bluebear (10 maart 2017),Eddy_V (16 maart 2017),Elsierd (10 maart 2017),Manureva (10 maart 2017),Mr Bluenose (10 maart 2017),Nedlovefkk (19 maart 2017),rob45 (10 maart 2017),Ryuhayabusa (11 maart 2017),Sjeng1960 (20 maart 2017),Sjeufke (10 maart 2017),sofaking (10 maart 2017)

  23. #112
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens bezoekje aan mijn vaste club gebracht.
    Zoals meestal vroeg aangekomen en direct Christal en Vicky gespot. Op dat moment echter geen optie gezien ik om 12.00 een afspraak met Elena had gemaakt bij mijn vorige bezoek. Stipt op tijd komt ze de bar in en onmiddellijk naar de kamer vertrokken. Ze is niet direct de allerknapste, maar wel zeer sympathiek en servicegericht. Daarom ga ik met haar om de paar maanden, en natuurlijk ook omdat ze wondermooie natuurlijke borsten heeft, een klein wonder der natuur, de perfectie nabij...Zoals steeds een leuke en vooral ontspannende kamer met deze intelligente dame.
    Wat gegeten en rondgewandeld tot ik Roemeense Tatjana tegenkwam. Sinds enkele weken samen met Anka van YY overgekomen.
    Een girl next door type wat ik graag heb. Een aanwinst voor SS, met vooral een echt uitstekende blowjob zodat ik even moest afremmen, ook al was het mijn tweede kamer op korte tijd. Hopelijk blijft ze.
    Wat gepraat met medeberen op het terras, taart gegeten en terug naar de bar.
    Daar stelde Stacey een trio voor met een jonge Bulgaarse die net aangekomen was en volgens haar ook nieuw in het vak.
    De zaak werd nog wat gecompliceerder toen ook Vicky zich bij ons voegde en een trio met Stacey voorstelde. Uiteindelijk in gemeenschappelijk overleg vertrokken met de nieuwe Gaby en Vicky. Leuke kamer, met Vicky die Gaby de nodige aanwijzigingen gaf, dewelke deze met overtuiging uitvoerde. Zeker eens te herhalen.
    Tenslotte voor de liefhebbers nog even toevoegen dat Denisa terug is na een weekje verlof en dat Lorena (zus van Lydia) volgende week al terug komt in plaats van eind april.

  24. Onderstaande 12 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (15 maart 2017),Deantje (16 maart 2017),Eddy_V (16 maart 2017),Elsierd (16 maart 2017),le_belge (16 maart 2017),licky luke (16 maart 2017),Manureva (18 maart 2017),Mr Bluenose (15 maart 2017),Nedlovefkk (19 maart 2017),Ryuhayabusa (16 maart 2017),Sjeufke (16 maart 2017),YYadict (16 maart 2017)

  25. #113
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    30 december 2021 @ 10:48
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    87
    Thanked
    315 in 36 posts

    Standaard

    De gevaarlijke expeditie...

    Na een drukke zware werkweek won het gevoel het wederom van het verstand.
    Terwijl ik in mijn auto richting huis zat en plots het bordje Vaals/Aachen aangaf speelden er enkele kwade duiveltjes in mij om toch die afslag te nemen. Knoop doorgehakt, klokslag 2 uur binnen en kon nog voor 40€ tarief naar binnen.
    Na het vaste ritueel, douche, sauna, jacuzzi, sauna, douche begon dan de reis tussen de veelal Oost Europese wereldwonderen.
    Een korte begroeting van Veronica en Stacey, die mij zagen bubbelen was het begin. Nu wist ik dat juist deze 2 dames voor mij erg gevaarlijk zijn en zij weten precies hoe zij mij moeten bespelen. Gezusterlijk (met nog wat leden van de bekende Bulgaarse enclave) zaten ze in de Maroc room, toen mijn gevaarlijke expeditie begon...
    De Maroc room ingestapt, dames begroet en tussen beiden in gaan zitten. Temptation Island was het gevolg.
    Ik (mezelf inmiddels benoemd tot volwassen, monogame man van 30) zou deze verleiding toch wel aankunnen?!
    De subtiele kusjes van Stacey overleefd, het onzedelijk betasten van mijn geslacht (Door Veronica) werd lastiger,
    Het likken aan mijn tepel van Stacey was duivels. Toen ik uiteindelijk de volle borstpartij van Veronica te verwerken kreeg, speelden er 2 gedachten op.. fight or flight..
    Ik vocht, verweerde me kranig maar werd op Knock- out verslagen. 5 minuten later toen ik enigszins bij positieven was gekomen lag ik op de kamer bij Veronica en Stacey. De re- match begon. Een stomende / verhitte sessie was het gevolg. Stacey ging als een bezetene aan het werk tussen mijn benen en Veronica liet zich zakken over mijn gezicht. het vangnetje werd om gedaan en stacey begon als een volwaardig menner te rijden. Toen ik tussen de borsten van Veronica (die wat mij betreft op de Unesco lijst geplaatst mogen worden) door Stacey zag rijden, was het kwaad geschied.
    Moe en voldaan lag ik in bed tussen de 2 (voor mij) gevaarlijkste dames..
    Terwijl we nagenoten kleedde Stacey zich aan en lag Veronica nog 1x op mij. Een sensueel tongetje en een paar aanrakingen waren genoeg om mij wederom op oorlogssterkte te krijgen. Terwijl Stacey naar buiten sloop was Veronica alweer in volle gang bezig. Door deze situatie werd ik ook wat brutaler en er ontsprong een flinke stoeipartij die al pijpend eindigde.
    Een uur later, een stuk lichter naar buiten gelopen en onder de douche gesprongen..
    Een colaatje en biertjes gedronken. Nieuwe verleidingspogingen van Bovenstaande dames, Melanie en Svetlana (die even kwam buurten)
    Afgewimpeld en rechtsomkeert gemaakt...

    Conclusie van deze middag....
    --> nooit Temptation Island voor mij
    --> denken doe ik niet met mij hoofd maar met mijn ...
    --> wat is dit toch heerlijk afschakelen na een drukke werkweek...
    Sixsens ist der geilste club der welt!

  26. Onderstaande 22 leden hebben Keffman bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 maart 2017),Bachatero (18 maart 2017),Deantje (18 maart 2017),duivenmelker (26 maart 2017),Eddy_V (18 maart 2017),Elsierd (18 maart 2017),Flyerke (18 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty (18 maart 2017),hasta la pasta (18 maart 2017),jansenroy (18 maart 2017),Latiga (18 maart 2017),licky luke (18 maart 2017),Manureva (18 maart 2017),Megaboob (18 maart 2017),Mr Bluenose (18 maart 2017),Nedlovefkk (19 maart 2017),Poppalarge (19 maart 2017),pret (18 maart 2017),rolo (20 maart 2017),Ryuhayabusa (19 maart 2017),sofaking (18 maart 2017),Wijze grijze (18 maart 2017)

  27. #114
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard

    Al weken niet meer geweest. Wat is de LU tegenwoordig.
    Denisa, nicole, andrea ook nog aanwezig ?

  28. #115
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Zaterdag 4 maart weer in Sixsens geweest. Ik had vernomen dat Dani een paar weken naar Bulgarije zou gaan en ik wilde haar voor de tijd nog een keertje zien. Iets voor 14:00 uur kwam ik aan. Gauw de entree betaald, omkleden en snel naar het restaurant om nog een ontbijtje te nuttigen. De kok maakte me 2 mooie spiegeleitjes en ik nam plaats in het restaurant tegenover een mooie Roemeense meid die aan het bellen was. Ik deed wat zout op mijn eitjes, maar dat ging even mis. Het deksel vloog eraf, maar mijn geluk was dat alleen een klein deel aan de zijkant helemaal onder het zout zat. De dame tegenover mij kon haar lachen niet houden en stopte even haar telefoongesprek. Ik keek haar lachend aan en haalde mijn schouders op. Ik sneed het zout overgoten deel er af en wat over bleef was prima te eten.

    Dani
    Na mijn klungelige ontbijtje ben ik gelijk Dani gaan opzoeken. Ze zat aan de bar met een paar Bulgaarse vriendinnen. Er kwam gelijk een grote lach op haar gezicht toen ze me zag en voor ik het wist gaf ze me een paar heerlijke zoenen. Met Dani even een tijdje bijgekletst en ondertussen wat in het rond gekeken. Er liepen wat “nieuwe” dames rond. 1 van deze dames was Monika (ex-Babylon). Een andere dame die me opviel was Janice (ex-Happy Garden). Haar had ik een week of 2 geleden nog gezien en zelfs gesproken in Happy Garden en nu dus werkzaam in Sixsens. Het viel me in Happy Garden al op dat ze veel aan het jagen was daar, maar niet echt succesvol... Misschien dat ze meer geluk heeft hier in Sixsens... Zal ze het wel op een andere manier aan moeten pakken...

    Het werd tijd dat Dani en ik een kamertje gingen nemen. Ik had haar de vorige keer beloofd dat we een kamer met jacuzzi zouden nemen, maar ik wilde eerst een “normale” kamer. Ik zei tegen haar dat we later op de avond een kamer met jacuzzi zouden nemen en dat was geen probleem. Op de kamer was het zoals altijd met Dani perfect. We voelen elkaar goed aan en ze voelt zich altijd erg op haar gemak. Dat maakt het altijd wel bijzonder.

    Later op de avond met haar dus een kamer met jacuzzi genomen. Vooraf hebben we aan de bar een tijdje met elkaar gesproken onder het genot van een Bacardi-cola. Bacardi Razz in dit geval, wat wel apart smaakte, fruitig. Ben meer de klassieke Bacardi gewend of de Carta Oro en de Oakheart, wat kruiderige varianten, maar deze Razz versie smaakte lekker fris. We hebben elks nog een glas meegenomen op de kamer. Tijdens deze kamergang was Dani uitermate ontspannen en relaxt. Niet dat ze anders gestrest is of zo, maar nu merkte ik dat ze zich helemaal aan het ontspannen was. Misschien wel de beste kamergang die ik ooit met haar heb gehad. Deze sessie was in elk geval de langste sessie met Dani tot nu toe.

    Aan het eind van de avond heb ik nog een laatste sessie met haar gehad. Ik had haar die belooft aan het einde van de 2e sessie. Gedurende de avond werd ik wat vermoeid en ben ik wat gaan uitrusten in de “Marokkaanse” ruimte. Toen ik daar een tijdje lag, zag ik toevallig Dani een beetje paniekerig voorbij lopen richting de kleedruimte. Ik ben haar achterna gegaan en toen ze me zag, kwam ze met een lach naar me toe. Ze was me aan het zoeken en omdat ze me niet kon vinden dacht ze dat ik misschien stiekem naar huis was gegaan. Ik vertelde haar dat ik niet zo in elkaar zit en dat ik alleen even wat aan het uitrusten was. Dit was het enige moment van de dag, waarop ik Dani een beetje nerveus heb gezien. De rest van de tijd was ze uitermate ontspannen, zeker in mijn aanwezigheid.

    Tussen de kamers door heb ik regelmatig nog even met Dani kort een praatje gemaakt, zonder dat ik haar stoorde met haar werkzaamheden. En na elke sessie nam ze tijd om even samen uitgebreid te douchen. Alles ging op een rustig tempo, dus geen gehaast. Dat maakt haar erg bijzonder.

    Naam: Dani
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,67 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 5/5
    Aftersales: 5/5
    Cijfer: 5++/5

    Na de eerste sessie met Dani ben ik wat gaan relaxen in het Turkse stoombad, de sauna en de jacuzzi. In de jacuzzi kwam ik Aloewe tegen, die ik nog ken van oa het RB-feest vorig jaar in Babylon. Hij en ik waren toen de klos bij Alice en Monika, die onze sleutels van onze lockers afpakten. Met Aloewe ben ik die dag veel opgetrokken. We hebben oa een hele tijd met Monika zitten ouwehoeren in de bar. Wel een leuke meid, zeker in de omgang, maar haar siliconen borsten zijn niet echt mijn ding...

    Aan het eind van de avond heb ik een tijdje uitgerust in de “Marrokaanse” ruimte. Daar kwam ik kort even met Stacey aan de praat. Ze vroeg me oa wanneer Licky Luke weer eens een keer langs kwam, dus Licky Luke...?

    Het was een bijzonder leuke dag vandaag, met 3 uitermate goede topsessies met Dani. Helaas weinig bekenden gezien, muv Aloewe. Wordt misschien weer eens tijd dat we met een grote groep van RB Sixsens gaan bezoeken. De club heeft veel te bieden, goede wellness, gezellige bar, goed eten (zeker op zaterdag als ze steak hebben) en leuke dames.

  29. Onderstaande 6 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 maart 2017),Agronymus1 (21 maart 2017),Eddy_V (24 maart 2017),licky luke (23 maart 2017),Mr Bluenose (23 maart 2017),Nedlovefkk (21 maart 2017)

  30. #116
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Het wordt toch echt tijd voor een bruiloft tussen Taylor en Dani.
    De bruidsjonkertjes zijn: Eddy_V en Sjeufke.
    Getuigen: Ohhlord en Licky Luke

  31. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (23 maart 2017)

  32. #117
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:16
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Is Taylor nicht ein Polygamist,

    wie ein alter Seemann?

    In jedem Hafen (Club) eine Braut?!?!


    vanKees

  33. #118
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Last Online
    15 juli 2021 @ 09:53
    Berichten
    90
    Discussies
    3
    Thanks
    73
    Thanked
    112 in 38 posts

    Standaard Petra

    hallo medeberen klopt het nou echt dat Petra nu in PHG werkt ? Of word er Lydia bedoeld ? hoor het graag bedankt

  34. #119
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bram57 Bekijk bericht
    hallo medeberen klopt het nou echt dat Petra nu in PHG werkt ? Of word er Lydia bedoeld ? hoor het graag bedankt
    Zoals ik het gelezen heb is Petra gesignaleerd in PHG en is Lydia nu werkzaam achter de bar in SixSens als bardame en niet meer als DVP voor de bar. Correct me if I am wrong.

  35. Onderstaande leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (23 maart 2017)

  36. #120
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:53
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Klopt anderhalve week geleden Lydia aangetroffen als bardame.

  37. #121
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    Gisteren @ 08:37
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    4.093
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Lydia idd achter de bar in SS. Met veel plezier en een mooie glimlach word je bediend door haar.

  38. Onderstaande 3 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (23 maart 2017),Nedlovefkk (21 maart 2017),Sjeufke (21 maart 2017)

  39. #122
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Vooreerst een mededeling : de gaten zijn gevuld, en voor jullie eventueel schunnige gedachten zouden krijgen, het betreft de parking die nu voor een groot deel geasfalteerd is. Mijn schokdempers zijn SS hier erg dankbaar voor. Uitbater zei me dat ze eindelijk de toestemming hiervoor hadden gekregen nadat de gemeente vorig jaar de werken had laten stilleggen.
    Voor het overige een rustig en fijn namiddagje beleefd:
    Kamer één : latina Sarah, steeds goede service, normaal iets te struis voor mij maar bij haar hindert mij dat niet. Zij vertrekt binnen 14
    dagen voor ongeveer twee maanden naar haar thuisland
    Kamer twee : Vicky: humor, looks, brains, service... no need to say more
    Kamer drie : Larissa, sinds kort terug na lange vakantie, totaal onverwacht kon ze me overtuigen nadat ik een vorige sessie een jaar
    geleden maar gewoon vond. Vandaag prima sessie met deze Roemeense met een erg mooie body maar licht oneffen aangezicht.
    Voor alle duidelijkheid, het betreft hier niet de Larissa die nu in de bar werkt en nu Maria heet.
    Tussen de sessies door weer minstens een tiental kamerwaardige dames ontmoet, zodat mijn to do lijst stilaan onoverzichtelijk wordt.
    Kortom : schokdempers tevreden, bankier niet.

  40. Onderstaande 10 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 maart 2017),Eddy_V (22 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty (21 maart 2017),licky luke (23 maart 2017),Mr Bluenose (23 maart 2017),Nedlovefkk (21 maart 2017),rob45 (21 maart 2017),Ryuhayabusa (22 maart 2017),Sjeufke (21 maart 2017),sofaking (21 maart 2017)

  41. #123
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.677
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.392 in 6.028 posts

    Standaard Trilogie

    Praatjes vullen geen gaatjes, maar de hardwerkende stratenmaker gelukkig wel.
    Zelfs met mn ouwe zwarte kat (for sale by the way) zou ik nu weer de parking kunnen oprijden zonder schade aan de carterpan.
    Hele verademing sinds mijn bezoekjes op 18 februari en 2 maart.

    18/2 verjaardagsfeestje van Sonia: De onderlinge haat en nijd werd mij meer dan ooit duidelijk.
    Meestal zamelen de meisjes voor elkaar wat in en wordt er getrakteerd. Geen inzameling vandaag, alleen Linet verraste met een groot bos bloemen!
    Sonia had van een bevriende ijsbeer die op deze zaterdag niet aanwezig kon zijn, een buitengewoon grote 3-laags verjaardagstaart aangeboden gekregen van een formaat dat groter was dan menig bruiloftstaart!
    Dat stak waarschijnlijk al een aantal dames. Dat er daarbij een symbool in chocolade toegevoegd was dat haar zelfstandige status benadrukte was de druppel die de emmer van de minder vrije dames deed overlopen.
    Met enkele mannelijke gasten plus het Limburgse koppel dat Sixsens regelmatig bezoekt, naar het terrras getogen om daar een fles bubbels te laten ploffen en de taart aan te snijden.
    Rob45 en zijn lief Lyn waren ook net van de partij evenals Linet, Petra, Vanessa en Kelly (als ik mij niet vergis, de Keniaanse dame).
    Pas later zouden de overige dames ook wat van de choco of marsepeinen versierselen komen peuzelen.
    Sonia had een super verjaardag en de dames die geen verantwoording aan derden hoeven af te leggen of die niet jaloers waren deelden daarin mee. Dat dit aantal zo klein was verbaasde mij als reguliere bezoeker eerlijk gezegd wel. Crystal ontbrak vanwege vakantie en was daarom vanzelfsprekend afwezig, maar verder was de hele Bulgarije clan aanwezig in de club maar schitterde door afwezigheid tijdens het openen van de bubbels en het aansnijden van de taart. Één van de Bulgaarse dames die ik voorheen nog wel grappig vond, vroeg mij later (voor de zoveelste keer) of ik vandaag met haar op kamer ging toen ik even in de Marrokkaanse ruimte kwam uitrusten... ben achteraf blij dat ik mijn ongenoegen toen niet uitgesproken heb: ze zitten er er tenslotte ook niet voor hun lol.
    Heb daar vriendelijk voor bedankt. Gelukkig kon ik mij inhouden met het antwoord op haar vraag waarom dan niet... ook de minder zelfstandig werkzame dames moeten nu eenmaal voor brood op de plank zorgen.
    Als ik mijn verslag direct na afloop van het feestje geschreven zou hebben, dan zou ik daar zeker spijt van gekregen hebben.
    Weliswaar was het gedrag van de meeste dames beneden alle peil, door omstandigheden gedreven zullen zij nauwelijks tot een andere houding in staat zijn.
    Dit werd mij vorige week extra pijnlijk duidelijk toen het ingezamelde geld voor een jarige dvp gestolen bleek te zijn. Een bedrag van 60,- euro, dus waar hebben we het helemaal over?!
    Één kamergang met de jarige Sonia gemaakt en haar daarna feest laten vieren en daar aan de danspaal nog behoorlijk bij betrokken geworden..

    2 maart een aantal uur in de middag en avond gezellig doorgebracht met Lesyeux. Kletsen over de dagelijkse beslommeringen, geile dames en andere relevante saunaclub onderwerpen.
    Ontvoerd door een wat gezette dame. Vreemd gegaan voor de verandering en daarna hiervoor natuurlijk moeten boeten
    Het goed gemaakt met een massage in de Marrokkaanse ruimte die ook jansenroy niet onopgemerkt gebleven was!

    16 maart tussen de stratenmakers door de parking op gereden en mij op deze lentedag aan het zwembad genesteld.
    Via de "live from Sixsens" berichtgeving werd duidelijk dat Zeppos58 ook aanwezig moest zijn. In de loop van de middag vonden we elkaar dan ook aan het zwembad, het amfibievoertuig van de kapitein was niet te missen!
    Aardige kennismaking waarbij het grappig was om te vernemen dat hij zich zojuist met Sonia had vermaakt. Toen we aan het zwembad lagen te kletsen kwam onze dreumes naar buiten en wist zich niet direct raad met de situatie. Op mijn wenk om naar mij toe te komen kwam zij op de ligstoel liggen met haar lekkere kontje tegen mij aan. Wat een lekker ding is zij toch met haar kleine maar fijne tietjes, waar ik niet van af kon blijven toen zij zo tegen mij aan lag...
    Een kamergang op 3a van een ruim uur volgde. Afgepeigerd en voldaan melden wij ons bij het buffet met kippenpootjes.
    Naderhand voor het dilemma gestaan om een trio te doen met Sonia en Vanessa of één van beiden apart.
    Leek mij deze keer beter om alleen met Vanessa te gaan stoeien, wat een waanzinnig lekker strak lijfje en heerlijk kontje heeft zij!!
    In cowgirl, missio en uiteindelijk doggy dit heerlijke GMC meisje mogen neuken waarbij bleek dat zij tegen een stootje kon (en zelfs tegen een behoorlijk aantal flinke stoten in haar strakke poesje), lekker, lekker, lekker !

    Bij terugkomst in de bar werd ik vervolgens nog getrakteerd op een sexy lapdance door Sonia...
    Geen spoor van jaloezie..
    Hoewel..bij het afscheid nemen kroop ze op mij en wilde ze mij niet laten gaan: pure liefde dat moge duidelijk zijn
    En Garde

  42. Onderstaande 29 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 maart 2017),Agronymus1 (22 maart 2017),Bachatero (22 maart 2017),Bearke (23 maart 2017),biged (23 maart 2017),Bluebear (22 maart 2017),Cat (22 maart 2017),Deantje (22 maart 2017),deket (24 maart 2017),duivenmelker (26 maart 2017),Elsierd (22 maart 2017),Flyerke (22 maart 2017),hasta la pasta (22 maart 2017),jansenroy (23 maart 2017),Keffman (22 maart 2017),Lesyeux (22 maart 2017),le_belge (22 maart 2017),licky luke (23 maart 2017),mechelen (23 maart 2017),Mr Bluenose (23 maart 2017),Nedlovefkk (22 maart 2017),Ohhlord (22 maart 2017),Patjax (22 maart 2017),pret (22 maart 2017),rob45 (22 maart 2017),Ryuhayabusa (22 maart 2017),Sjeufke (22 maart 2017),VAZKOR (22 maart 2017),YYadict (22 maart 2017)

  43. #124
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard

    Gisteren na 6 weken ss bezocht en aangenaam verrast door de opknapbeurt van het interieur.
    Eerst de line up. Dit lijkt me zinvoller dan al dat gezwets over eten, parking etc.
    Carmen, andrea, denisa, nicole, miruna, mara, ruby ( nieuw? en sympathiek), caroline ( nieuw? en minder sympathiek, wel iets knapper dan ruby, maar ruby is meer mijn type), simona ( ooit een goede kamer mee gehad maar moeilijk bereikbaar, klit altijd samen met andere meiden), een 2e nieuwe nelly leuk maar gezet.
    Na enige maanden een stille oorlog met carmen te hebben gehad nu goedgemaakt met een kamer als gevolg. Het was weer als vanouds erg goed.
    Helaas kan ik telkens maar 1 of 2 van mijn vaste clubje andrea, denisa, carmen en nicole tevreden stellen. De bezoekfrequentie zal dus omhoog moeten.

  44. Onderstaande 6 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (25 maart 2017),deket (24 maart 2017),licky luke (23 maart 2017),Nedlovefkk (23 maart 2017),Ryuhayabusa (24 maart 2017),Sjeufke (23 maart 2017)

  45. #125
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    @Eddy, het ego is de ziekte van de wereld, het houdt menig oorlog in stand en de concurrentiestrijd tussen de mensen heerlijk.
    indien een iemand betere zaken doet, meer money vangt, wekt dit afgunst op.
    in het dvpcircuit merk je dat heel extreem, maar het komt voor in alle facetten van de maatschappij,.
    het brengt de negatieve kanten van de mens naar boven. Lees reacties van een handvol beren hier op het forum op bv een bericht van ondergetekende en je weet genoeg, hoe afgunst het slechte van een mens boven laat drijven
    Dat verjaardagsfeestje van die Sonja, een dvp die blijkbaar veel te doen heeft, is daar de illustratie van.

  46. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa (24 maart 2017)

 

 
Pagina 5 van 227 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

  Freude 468*60