Pagina 3 van 227 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 5671
  1. #51
    Geregistreerd
    16 december 2013
    Last Online
    11 mei 2023 @ 07:24
    Locatie
    Zuiden
    Berichten
    49
    Discussies
    1
    Thanks
    98
    Thanked
    24 in 8 posts

    Standaard

    Wat houd die marti gras op 8 februari in? Zijn er op die dag extra show's ed... Of wat moet ik me precies voorstellen bij zo'n dag?
    Het zal voor mij de eerste keer sixsens worden, dus leek me wel leuke dag om te gaan. Of kan ik beter een andere dag pakken omdat het op de "thema" dagen veel drukker is....

  2. Onderstaande leden hebben pietr21 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (23 januari 2017)

  3. #52
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietr21 Bekijk bericht
    Wat houd die marti gras op 8 februari in? Zijn er op die dag extra show's ed... Of wat moet ik me precies voorstellen bij zo'n dag?
    Het zal voor mij de eerste keer sixsens worden, dus leek me wel leuke dag om te gaan. Of kan ik beter een andere dag pakken omdat het op de "thema" dagen veel drukker is....
    Mardi Gras is een soort carnaval uit Amerika. Een verkleed/parade feest. Ik was vandaag in SixSens en begreep van de dames dat ze dan maskers zullen dragen tijdens dit thema feestje. En meestal zijn er dan ook live shows, nu ook denk ik gezien de 3 dames die volgens de aankondigings flyer/ poster aanwezig zullen zijn. Ik zelf ben nog nooit op zo'n party dag geweest, maar begreep dat deze dan zeker drukker zijn dan normale woensdagen.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (24 januari 2017),licky luke (24 januari 2017),pietr21 (23 januari 2017),Sjeufke (23 januari 2017)

  5. #53
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Laatste vakantiedagje op maandag 23 januari na een weekje in Tirol skiën. Nog wat ‘budget’ over en 2,5 weken droogstaan was de beslissing reeds eind vorige week gemaakt: maandag 23 januari overdag SixSens time! Omdat normaal gesproken 2 favorietjes van me (Dani en Domenika) op maandags meestal niet werken, een alternatief plannetje uitgewerkt. In principe 2 kamergangen gepland. In principe vandaag geen risico nemen en niet met voor mij ‘onbekenden’ kameren. Ik wist dat good old MILF belgische Suzanne bijna altijd op maandag er is vanaf een uur of 12, dus daarmee kamergang 1 in de planning. Ik wist ook dat Crystal nog steeds in SixSens was en nog niet voor haar maandelijkse onderbreking naar huis. Crystal is op zondagen (mijn andere standaard SixSens bezoek dag) bijna niet ‘te pakken te krijgen’ vanwege drukke fanclub. Maar op maandagen overdag was het me toch meestal wel gelukt. Aldus geplande kamergang 2 met Crystal. Nog een reserve lijstje gemaakt: Mara. Deze Roemeense had al enkele vorige bezoekjes mijn aandacht op diverse manieren getrokken en ik vind dat echt een bloedmooie meid. Daarnaast op de reservebank Stacy, Laura, Veronika (met allen nog niet gekamerd, behalve met Stacy in trio setting met Dani). Maar jullie raden het al, het liep zoals gewoonlijk weer even net wat anders af.

    Om 11.15 uur gearriveerd, parking zoals verwacht bijna nog leeg. Zoals altijd netjes ontvangen door de Theke, 40 Euro afgetikt en naar de omkleed ruimte. De trap omhoog kwamen op dat moment zeker een stuk of 5 dames in gewone kleding. Onder wie Stacy. Die begroette me en vroeg hoe het ging. Volgens mij hadden al deze dames overnacht en gingen ze deze maandagochtend naar huis/appartement om van een vrije dag te genieten. Omgekleed, douchen en maar eens de bar ingetogen. Waren stuk of 3 beren en ik schat 6 dames. Er kwam gelijk een hele mooie blonde dame met prachtfiguur bij me zitten. Haar naam was Catalina. Daar had ik zowel goede als minder goede recensies van gelezen. Ze vroeg of ik er de eerste keer was. Ik antwoordde nee. Ze vroeg of ik op iemand aan het wachten was? Ik zei daarop “ja”. Ah zei ze laat me raden: “Crystal of Vicky”. Vicky kende ik nog niet maar die wees ze gelijk aan, die zat aan andere kant bar met een beer. Ik zei daarop dat ik op iemand anders wachtte en ze wenste me nog veel plezier toe en stond weer op. Ze was wel heel sympathiek moet ik zeggen.

    Kamergang 1 (60 minuten) maandag 23 januari: Suzanne
    Niet veel later kwam Suzanne aan de bar zitten. Even wat bij gekletst en niet veel later naar haar favoriete kamer met douche in oude deel. Tja, wat kan ik nog toevoegen aan eerdere berichten over deze dame. Suzanne is een rijpere dame met mooi lichaam die van wanten weet. Deze dame heeft altijd een goed basisservice. Altijd een dikke 8. En er zijn soms sessies waar ook zij er enorm van kan genieten en dan echt de vonken ervan af vliegen. Ooit zo’n sessie ook eens meegemaakt met haar en dat was een dikke 9. Deze kamergang was ook compleet in orde met als waardering een 8,5. Bij Suzanne kun je je geen buil vallen. Altijd goede en correcte service met alle standaarden er op en eraan. Na dik 2,5 week droogstaan in missionaris uit mijn tenen redelijk vroeg afgeschoten. De resterende tijd heeft ze me nog heerlijk gemasseerd en hebben we nog lekker gekletst daarbij. Is en blijft een toppertje

    Er is slechts 1 Belgische MILF die ik ken die nog beter is dan Suzanne. Dat is Pipa uit Zonhoven. Deze werkt niet in Saunaclubs maar doet zo nu en dan privé ontvangst (alleen nog maar voor haar vaste klantenkring, ze neemt geen nieuwe meer aan). Ik ben blij dat ze mij nog als klant beschouwd dus deze dame bezoek ik ook nog 1 a 2 keer per jaar. Maar dat even terzijde en off topic.

    Na deze kamergang even gaan lunchen, was weer goed verzorgd. Ook de nodige dames die ik zag passeren die van kamers afkwamen. Altijd leuk uitzicht onder het eten. Na de lunch liep ik richting wellness en wie kwam ik tegen bij de keuken? Dani met een paar dames die op weg waren naar restaurant. Ik kreeg gelijk stevige knuffel en zoenen. Ik was verrast haar op maandag aan te treffen. Ze vroeg of ze me na de lunch in de bar mocht opzoeken. Uiteraard mag dat.

    Ondertussen ben ik in de sauna en jacuzzi gaan zitten. Daarna even douchen en de bar weer in. Dani zat er al met andere dames op de barkrukken. Ik ging er tegenover zitten op zowat nog de enige vrije kruk . Toen de beer naast me opstond, stond Dani op en kwam gelijk naast me zitten. Hebben we even een dik half uurtje bij gekletst over alles en nog wat. Nog wat Spaatjes gedronken en rond een uur of 3 merkte ik dat ik genoeg hersteld was van kamergang 1. Er lopen in SixSens zeker mooiere dames rond dan Dani. Maar op de een of andere manier klikt het gewoon, hele goede kamertjes met haar beleefd en leuke gesprekken en aldus met deze sympathieke, intelligente en zeer correcte dame maar weer eens een kamertje gedaan. Voor de eventuele fanclub: de kans is groot dat ze vanaf april niet meer in SixSens beschikbaar is, dat haar doel bereikt is en ze er mee gaat stoppen.

    Kamergang 2 (60 minuten) maandag 23 januari: Dani
    Ook hier heb ik weinig aanvullingen op in vergelijking met eerdere berichten/recensies. Dani is zoals gezegd een zeer sympathieke intelligente meid die weet waar ze mee bezig is en waarom. Dani heeft ook altijd een zeer goed basis service nivo (8) en als er wederzijds een klik is gaat dat nivo nog wat hoger. Ook dit keer een heerlijk kameruurtje van hoog nivo. Alle standaarden weer erop en eraan en de eitjes werden beiden ook dit keer weer even oraal verwend. Top kamertje, weer voor herhaling vatbaar. Ze zal me zeker weer terugzien.

    Na deze sessie die afgerond was rond 16 uur in dilemma: Ik moest rond 18 uur ergens zijn voor afspraak. Maar ik had ook Mara zien binnenkomen toen ik met Dani nog aan de bar zat. Mara bleef toch even in mijn kop spoken in positieve zin. Eerst maar weer eens aan de bar zitten. Komt er een Waal (bleek later) naast me zitten. Mara kwam binnen met 2 andere beauty’s. Maar ik was net van de kamer af. Alle 3 de dames maakten een sleutel halen beweging naar me. Ik maakte het gebaar dat mijn nekkie eraf was op dat moment. Alle 3 dames lachen. Toen maakten ze het gebaar naar de Waal, maar die kon bijna geen been meer verzetten. Die maakte ook het nekkie eraf gebaar en vertelde me dat die net een kamer van 3 uur met Crystal achter de rug had. Die was totaal gesloopt hahaha. Hij was dusdanig naar de kloten dat die ergens rust gaan opzoeken in de Maroc of terras. Niet veel later kwam er een dame naast me zitten: Anka uit Roemenie. Zag er goed uit. Ik gaf echter aan dat ik nog niet hersteld was van kamergang. Ze geloofde dat niet en begon onder mijn badjas te friemelen met Deantje junior. Die gaf echter inderdaad geen teken tot leven. Na 3 minuten zei ze: "you are right!" Wenste me nog veel plezier, op sympathieke wijze. Niet veel later kwamen er 3 heren binnen van de onderbroeken brigade die ik eerder ook in de douches en welness had gezien dat ze die aanhadden. Deze gingen op een bank in de bar zitten en riepen gelijk deze Anka bij zich. Deze heren waren blijkbaar bij enkele dames bekend, Anka riep redelijk hard: "Not interested" met daarop nog iets van "only drinking and looking...". Ik zag daarop enkele andere dames lachen om die opmerking. Zelfs enkele gekende jaagstertjes gingen nog niet eens buurten bij deze 3 heren. Aparte gezicht.

    Ik heb vervolgens nog eens een rondje gedaan en kort Jacuzzi in. Toen besloten om toch maar eens kijken voor Mara voor korte kamergang nummer 3 voor half uur. Net pech, in de bar was ze in gesprek met andere beer. Dan maar even wat drinken en dan eventueel daarna naar huis. Met een spaatje voor me kijk ik naar de overkant en wie lacht en zwaait naar me? Crystal! Damn ze was nu vrij en beschikbaar. Maar ik dacht gelijk: Nee Deantje, Crystal is topsegment, dat is niet nog eentje voor een snelle kamergang nummer 3 die wellicht niet meer lukt van mijn kant. Met Crystal moet je minimaal 1 uur volop kunnen genieten. Dus mezelf enorm moeten inhouden om niet op Crystal af te stappen. Ondertussen liep de beer bij Mara weg en draaide ik me om en vroeg of ze nog een half uurtje op Zimmer wilde! Blij verrast keek ze me aan en ging gelijk sleutel halen.

    Kamergang 3 (30 minuten) maandag 23 januari: Mara
    Ik gaf aan dat ik nog maar max 30 minuten had en dat het dus een half uurtje max zou worden. Dat was geen probleem voor Mara. Ze zei lachend en vriendelijk”: “Just relax, no problem”. De recuperatie tijd tussen 2e en deze 3e kamergang was eigenlijk veel te kort, maar ik vind haar zo bloedmooi, ik dacht letterlijk en figuurlijk: “What the fuck”! Ook al lukt het me niet meer, zal me dan worst wezen die €50. Heb dan wel een beeld van haar service daarna en weet of ik nog eens op herhaling moet. Ze ontdeed zich van haar lingerie en ging zich verfrissen. Wat een bloedmooi lichaam. En die lange zwarte haren met die ogen van haar…. Deantje junior roerde zich al spontaan. Dat is meestal goed teken. Haar borsten zijn echt en heel klein beetje door de zwaartekracht aangetast. Ze pijpte fantastisch, en diverse standjes kwamen er daarna aan te pas. Maar ik merkte dat het moeilijk ging worden om voor de 3e keer vandaag af te knallen, van kamergang 2 nog helemaal bijgekomen.

    Zij merkte dat ook toen we doggy bezig waren (met fantastisch uitzicht op haar lichaam, ook via de spiegel) en deed toen een move naar een standje dat ik nog nooit gedaan had realiseerde ik me achteraf. Vanuit doggy ging zij van spreidstand met de benen naar elkaar en ik ging vanuit gesloten knieën naar de knieën breder neerzetten. Daarbij spande ze haar bovenbeenspieren, bekken en vagina spieren aan waardoor er meer druk en wrijving om Deantje junior ontstond. Dat was even heel lekker en ik ging richting afschieten. Maar het kostte haar dusdanig veel kracht dat ze dit niet meer kon volhouden. Ik was er bijna, net niet helemaal toen het haar niet meer lukte, toen maar gelijk zelf met mijn eigen hand even na geholpen terwijl zij me geil en vingerend aankeek. Deze 3e kwam ook weer uit de tenen.

    Zeer sympathieke dame, killer looks wat mij betreft. Ik heb met haar afgesproken dat ik zeker nog eens met haar op herhaling zal gaan maar dan als 1e of 2e (na genoeg recuperatie) kamergang. Van deze dame wil ik ook nog wel eens wat meer zien en herhalingsgevaar dus zeer aanwezig.

    Haar borsten zijn echt en heel klein beetje door de zwaartekracht aangetast. Als op deze dame ook nog dusdanig stevige (al dan niet siliconen) borsten hadden gezeten, dan was ze op dezelfde plek gekomen met looks als ene Summer van YinYang wat mij betreft, alhoewel de voorzitter van de Summer fanclub Brad Clitt hier waarschijnlijk anders over denkt ;-)

    Na deze kamergang snel douchen, omkleden en zeer tevreden naar huis na weer een heel leuk dagje SixSens. Wat een afsluiting van een heerlijke 1,5 vakantie week! Hopelijk tot snel weer. En ik wens Sjeufke en zijn mede beren komende vrijdag veel plezier op zijn verjaardag!

  6. Onderstaande 20 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (24 januari 2017),biged (25 januari 2017),Bluebear (24 januari 2017),cheasehead (31 januari 2017),Eddy_V (20 februari 2017),Flyerke (25 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (24 januari 2017),gille52 (25 januari 2017),le_belge (24 januari 2017),licky luke (24 januari 2017),Manureva (24 januari 2017),Mr Bluenose (24 januari 2017),Nedlovefkk (24 januari 2017),papi (24 januari 2017),Patjax (24 januari 2017),Ryuhayabusa (24 januari 2017),sofaking (24 januari 2017),Wentelt Eefje (25 januari 2017),Wijze grijze (24 januari 2017),YYadict (25 januari 2017)

  7. #54
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
    Mardi Gras is een soort carnaval uit Amerika. Een verkleed/parade feest. Ik was vandaag in SixSens en begreep van de dames dat ze dan maskers zullen dragen tijdens dit thema feestje. En meestal zijn er dan ook live shows, nu ook denk ik gezien de 3 dames die volgens de aankondigings flyer/ poster aanwezig zullen zijn. Ik zelf ben nog nooit op zo'n party dag geweest, maar begreep dat deze dan zeker drukker zijn dan normale woensdagen.
    Mardi Gras is Frans voor Vastenavond, "Vette Dinsdag", niet alleen wereldwijd als Amerikaans vertier uit New Orleans (Dixieland, dus het Francofone gedeelte ooit van de VS) bekend, maar ook in grote delen van delen van de (ook Engelstalige) Caribbean als dag voor Aswoensdag als zodanig betiteld.
    De laatste dag dat je nog verkleed kunt "vrett'n, zoep'n & op de proeme kroep'n"...

    In Sixsens erotische shows, live DJ, tombola en prosecco. Als je er ook nog bij (vr)eet en kamert met één van de dames, die ongetwijfeld wel gemaskerd zijn, dan is de missie Mardi Gras geslaagd!
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  8. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 januari 2017),Manureva (25 januari 2017),pret (25 januari 2017)

  9. #55
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Dinsdag 24 Januari

    Mijn derde bezoek van dit jaar naar mijn favoriete club en weer een zeer geslaagd bezoek. De meeste van de meisjes lijken nu terug uit hun uitgebreide feestdagen samen met een paar nieuwe gezichten voor een goede maatregel. Mara, Alice en haar bemanning die zitten op de stoelen in de buurt van de bar geconfronteerd weg van de tv waren aanwezig als de DR bemanning van Sarah en Danielle was (geen Cindy, hoewel ze lijkt aanwezig te zijn minder en minder van deze dagen). Nieuwe meisjes zoals Rosa een Hongaarse MILF die van YY is gekomen en heeft er al ongeveer 4 dagen, Claudia andere Hongaarse die heel jong uit, erg mooi en met een mooi cijfer is ook op het perceel, spreekt ze alleen de Duitse zonder Engels - Dit is geen probleem voor mij aangezien ik een beetje Duits, voetbal, eten, bier en natuurlijk meisjes! Er was nog een youngish kijken mager blond meisje met enorme 1980 bril op dat zag er een beetje zenuwachtig, maar ik heb niet de kans om haar te spreken om uit te vinden eventuele details te krijgen. De belangrijkste reden voor mijn bezoek was om een ​​follow-up kamer met Lana hebben voordat ze vertrekt aan het begin van februari voor een duur onbekende vakantie. Zoals gewoonlijk was ze redelijk druk vroeg op en toen ik over haar kwam ze in slaap in de Maroc kamer was, dus ik heb haar niet wakker !! Toen we aangesloten bij de bar vertelde ze me dat ze net had een zeer druk weekend en het was gewoon inhalen op een aantal broodnodige rust tussen de kamers. Uit naar de kamer gingen we en het was al snel in het bewijs dat haar batterijen waren volledig opnieuw opgeladen en nog een ander gedenkwaardig sessie gehad (verslag over haar draad). Na een beetje chillen in de Wellness en boven op het Terras (Verbazingwekkend hoe weinig meisjes gaan er op dit moment, gezien de temperatuur, maar de temperatuur is prima voor mij en ideaal om te zitten en te ontspannen en te luisteren naar mijn muziek). Ik had een paar sociale interacties met Zoe gedurende de dag en ze kan een zeer aangename meisje om mee te praten, dus ik besloot dat de 2e kamer van de dag zou zijn met haar. Voordat dat gebeurde al had ik een goede lange babbel met haar in de bar, waar enkele van de andere Bulgaarse Posse leden werden rond clowing met Laura oliën up Nelly en te doen alsof ze een kip in de oven te worden gebracht voor het diner was! Vicky was ook deel uit van deze groep en het gesprek snel kreeg ronde trio's en deze zeker kreeg mijn interesse gaat zo lekker dat ik op een trio met Vicky en Laura maar niet op dit bezoek op mijn volgende bedacht. Als het gesprek voortgezet een snel herziene mijn volgende bezoek datum van begin / midden februari tot morgen (Dus het plan is om een ​​sessie te hebben met Vicky zoals we nog niet eerder samen met haar en Laura roomed, met wie ik heb sessioned ten minste 40 tijden voor een trio). Voor het diner ik nam Zoe naar de kamer voor onze tweede ontmoeting en het was beter dan de eerste (ik neem aan dat dit gebeurt heel veel als het meisje krijgt om u beter te leren kennen en wat je wel en niet leuk). De kamer was zeer aangenaam (en een die ik zal herhalen in de toekomst). Na het diner ik nam een ​​duik in het bubbelbad en werd vergezeld door de Roemeense duo Nicole en Emily, heb ik eerder roomed met Nicole, maar niet Emily en de gedachte kort gepasseerd door mijn hoofd dat ik zou een of de andere voor mijn laatste kamer van de dag. Zoals ik net klaar was met Zoe ik liet het lopen al en in plaats daarvan richt zich op het nastreven van Vicky (ze is echt een heel mooi meisje, met een mooi geproportioneerd lichaam en een innemende glimlach), maar ze was druk. Terwijl ik stond te kijken over de bar Domenika werd sexy dansen naar wat muziek was op dus ik dacht waarom niet. Ik heb zo veel kamers hadden met haar partner in crime Laura, maar nooit met Domenika maar de timing was juist op deze dag en uit om de kamer die we gingen (verslag over haar draad) voor een zeer aangenaam half uur dat ik zeker zal herhalen in de toekomst. Een ander geweldig bezoek aan de club met 3 zeer goede kamers en ik kijk ernaar uit om mijn bezoek morgen met de geplande kamers met Vicky, Vicky en Laura en misschien Lyn als ze in het huis.

    My third visit of the year to my favorite club and again a very successful visit. Most of the girls now seem to be back from their extended holidays along with a few new faces just for good measure. Mara, Alice and her crew that sit on the seats near the bar facing away from the TV were in attendance as was the DR crew of Sarah and Danielle (no Cindy, although she seems to be present less and less these days). New girls such as Rosa a Hungarian MILF who has come in from YY and has been there about 4 days, Claudia another Hungarian who is quite young looking, very pretty and with a nice figure was also on the plot, she speaks only German with no English - This is not a problem for me as I have a bit of German, Football, Food, Beer and of course girls! There was another youngish looking skinny blonde girl with massive 1980's glasses on that looked a bit nervous but I didn't get the chance to speak to her to find out any details. The main reason for my visit was to have a follow up room with Lana before she departs at the beginning of February for a duration unknown holiday. As usual she was fairly busy early on and when I came across her she was asleep in the Maroc room so I didn't wake her!! When we hooked up in the bar she told me that she had just had a very busy weekend and was just catching up on some much needed rest between rooms. Off to the room we went and it was soon in evidence that her batteries were fully re-charged and yet another memorable session was had (report on her thread). After a bit of chilling in the Wellness and upstairs on the Terras (Amazing how few girls go in there at the moment given the temperature but the temperature is fine for me and ideal to sit and chill and listen to my music). I had a few social interactions with Zoe during the day and she can be a very pleasant girl to talk to so I decided that the 2nd room of the day would be with her. Before that happened though I had a good long chat with her in the bar where some of the other Bulgarian Posse Members were clowing around with Laura oiling up Nelly and pretending that she was a chicken to be put in the oven for dinner! Vicky was also part of this group and the talk quickly got round to trios and this certainly got my interest going so much so that I figured on a trio with Vicky and Laura but not on this visit on my next. As the talk continued a quickly revised my next visit date from early/middle February to tomorrow (So the plan is to have a session with Vicky as we have not yet roomed together before taking her and Laura, with whom I have sessioned at least 40 times for a trio). Before dinner I took Zoe to the room for our second encounter and it was better than the first (I suppose this happens quite a lot as the girl gets to know you better and what you like and dislike). The room was very enjoyable (and one that I will repeat in the future). After dinner I took a dip in the Whirlpool and was joined by the Romanian duo of Nicole and Emily, I have previously roomed with Nicole but not Emily and the thought briefly passed through my mind that I would take one or the other for my last room of the day. As I had just finished with Zoe I let it pass though and instead focused on pursuing Vicky (she really is a very pretty girl, with a nice proportioned body and a winning smile) but she was busy. As I stood looking over the bar area Domenika was dancing sexily to whatever music was on so I thought why not. I have had so many rooms with her partner in crime Laura but never with Domenika but the timing was right on this day and off to the room we went (report on her thread) for a very enjoyable half hour that I will surely repeat in the future. Another great visit to the club with 3 very good rooms and I am looking forward to my visit tomorrow with planned rooms with Vicky, Vicky and Laura and perhaps Lyn if she is in the house.

  10. Onderstaande 15 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (27 januari 2017),Befke (25 januari 2017),biged (26 januari 2017),Bluebear (25 januari 2017),Deantje (25 januari 2017),Eddy_V (25 januari 2017),Flyerke (25 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (25 januari 2017),hasta la pasta (25 januari 2017),le_belge (25 januari 2017),Manureva (27 januari 2017),rob45 (25 januari 2017),Ryuhayabusa (28 januari 2017),Sjeufke (25 januari 2017),Wentelt Eefje (25 januari 2017)

  11. #56
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    13 november 2018 @ 07:14
    Berichten
    70
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    124 in 33 posts

    Standaard

    Gisteren had ik weer een fantastische dag in Sixsens. Van 11u. tot 21u. heerlijke genoten en relaxed . Meerdere keren in de Whirlpool doorgebracht om fijn te ontspannen. Het eten was ook weer heerlijk en goed verzorgd zoals altijd. Ook waren er weer mooie nieuwe meiden zoals Spiditula en Ina uit Roemenië. Beide toppertjes met goede service. Oude bekende Diana was na ongeveer een half jaar afwezigheid weer terug. Ze zag er goed uit met nu weer mooie lange haren. Dus een topdag!

  12. Onderstaande 4 leden hebben ronny07 bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (28 januari 2017),Eddy_V (29 januari 2017),Manureva (28 januari 2017),Mr Bluenose (28 januari 2017)

  13. #57
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik was afgelopen vrijdag (uiteraard) ook aanwezig op Sjeufke zijn verjaardagsfeestje. In het kort mijn bevindingen:

    Qua faciliteiten blijft Sixsens 1 van de mooiste clubs uit het genre.

    Het personeel, met uitbaters op kop, is steeds vriendelijk en loopt zich voortdurend de benen van onder het lijf voor de klanten. Ja, ook de volgens velen zure, blonde ontvangstdame.

    De dames line-up: ik ben waarschijnlijk weer wat verwend na mijn bezoeken aan oa Samya en Magnum, maar ik vond hem visueel wat tegenvallen. Neemt niet weg dat er steeds voldoende servicekanonnen rondlopen (Vicky, Stacey, Carmen2...) en er toch wel wat variatie zit in de line-up (wat bijvoorbeeld in Samya dan weer veel minder het geval is).

    De ijsberen line-up: uiteraard Sjeufke, Jeank, Licky Luke, SM, bartdepauw, blauwebeer, Taylor, TAFKAP, Lellebel, Lesjeux en nog vele anderen. Een ware sterrenparade . Het was btw leuk jullie allen terug te zien!

    De sfeer zat de ganse dag heel goed, maar dat hoeft uiteraard niet te verbazen met zoveel toffe ijsberen aanwezig .

    Het eten: lekker zonder meer. Ik heb, gespreid over de dag, 3 bordjes binnen gesmikkeld. Dat zegt eigenlijk alles.

    Ik heb eergisteren 3 keer gekamerd: met Roemeense Dea, en de Bulgaartjes Domenika en Maria. Overall een meer dan voldoende service.

    Ik heb me eergisteren weer uitstekend geamuseerd in Sixsens (ik kan me de laatste keer dat ik het er niet leuk heb gehad, btw al lang niet meer herinneren) en de club ziet me dit jaar uiteraard nog terug!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  14. Onderstaande 22 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (29 januari 2017),biged (29 januari 2017),blauwebeer (29 januari 2017),cheasehead (31 januari 2017),Deantje (29 januari 2017),Eddy_V (29 januari 2017),Flyerke (29 januari 2017),jansenroy (29 januari 2017),Johan35 (29 januari 2017),Lesyeux (29 januari 2017),licky luke (29 januari 2017),Manureva (29 januari 2017),Mr Bluenose (29 januari 2017),Nedlovefkk (29 januari 2017),Patjax (29 januari 2017),rob45 (29 januari 2017),Ryuhayabusa (29 januari 2017),salitos (29 januari 2017),Sjeufke (29 januari 2017),sofaking (29 januari 2017),VAZKOR (29 januari 2017),YYadict (29 januari 2017)

  15. #58
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    De dames line-up: ik ben waarschijnlijk weer wat verwend na mijn bezoeken aan oa Samya en Magnum, maar ik vond hem visueel wat tegenvallen.
    klopt, voor The Model Contest moet je zeker niet in SS zijn! Het is soms huilen met de pet op, en je moet door heel veel "trial and error" alvorens goeie service te vinden... dit blijft - ondanks alle andere pluspunten - een absoluut aandachtspunt in deze club!

  16. #59
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard Zaterdag 14 januari

    Vanwege sportieve verplichtingen verbleef ik het weekend van 14 januari in Maastricht.

    Doordat andere die verplichting minder serieus namen had ik in ene een vrije zaterdagavond. nu kon ik natuurlijk naar m,n hotel of de stad in maar ik reliseerde me dat ik in de buurt was van Sixsens, dus waarom niet daarnaar toe , per slot moest ik toch wat eten en drinken doe je automatisch als je een vrije avond hebt.

    Dus naar Sixsens afgezakt alwaar ik om 18.30 de parking opdraaide , bij binnenkomst de €. 55,- voldaan waarmee mijn natje en droogje iig was verzekerd.
    Na de omkleed en opfris rituelen afgezakt naar de bar waar het een oase van rust was, welgeteld 10 heren met myself included een beetje verveeld hangend in de banken met mijzelf als enige aan de bar.

    Even zoveel dames die zichzelf en elkaar onderhoudend aan de bar hingen en hier en daar één die een poging waagde om een beer tot wat activiteiten te verleiden!

    Aan de bar een capacino besteld "die van een smakelijk niveau is in Sixsens" een peukie opgestoken en mezelf in de relaxmodus aan de bar geposteerd, al snel kwam Melissa "Melissa 1,2 of 3 geen idee maar ze is vrij groot en stevig en komt dacht ik uit Bulgarije" zich aanmelden om eens te polsen of ik in was voor een spelletje op een kamer! Nu is zij totaal mij type niet dus haar gezegd dat het er voorlopig niet van ging komen, dat ik eerst wat ging eten want ik was hongerig! Na nog wat gechitchat wenste ze me een fijne avond en droop af!

    Melissa had nog niet goed en wel haar hielen gelicht of er komt een kleine slanke donkerharige verschijning richting de bar lopen en vroeg "do you want company ?" Ik zeg haar dat de krukken naast mij vrij zijn en dat het haar vrij staat om een van die krukken te bezetten, waarop zij naast mij plaats neem en zich voorstelt als Domenika er volgt op zich een leuk gesprek over van alles en nog wat en na een halfuurtje kwam dan de vraag of ik met haar wat wilde ondernemen! Ook hier was ik mezelf niet helemaal zeker en gebruikte hetzelfde excuus als bij Melissa waarmee ik ook niks loog want ik voegde de daad bij het woord en ben naar het restaurant gegaan maar niet voordat Domenika me mededeelde dat ze met me op de kamer wilde en me na het eten weer zou opzoeken! Dat ze de daad bij het woord zou voegen kom ik nog op terug, maar dat zij het standpunt huldigd "dat de aanhouder wint"'staat als een paal boven water!

    In het restaurant aangekomen , de voor mij tot dan toe onbekende FGSLGF tegen het lijf gelopen , een steak besteld "die deze keer van een goed verteerbaar niveau was" en met FGSLGF een tafel bezet en tijdens het wegwerken van de steak een onderhoudend gesprek gehad met FGSLGF .
    Beide benieuwd of rob45 ook nog was gekomen zijn we na eten beide ons weegs gegaan , even snel een cappuccino opgehaald beneden in de bar en mezelf even neer gezet op het overdekte terras om ff wat te internetten. Ik zet mij op een bank , naast een bank waar een beer zit die op z,n telefoon wat zit te typen.
    Ik kijk op het ijsberenforum en zie het berichtje van rob45 , eigenlijk gelijk zie ik de beer naast mij opstaan en vertrekken. Ik lees het bericht van rob45 en reageer daarop "dat hij dan wel aanwezig is maar nog niet gesignaleerd "! Ik kijk nogmaals naar zijn bericht en zie dat het net gepost was en realiseer me dat het rob45 moet zijn geweest die naast me zat! Nu heb ik de vervelende eigenschap dat ook al vang ik enkel een glimp op van een persoon ik dat gezicht niet meer vergeet!

    Op de terug weg naar de bar passeerde ik de welness ruimte en zag nog net het gezicht boven de waterspiegel van de whirlpool uitkomen wat daarnet nog naast mij op de andere bank had gezeten , ik Loop de welness ruimte in en zeg "dan moet jij rob45 zijn" gelijk verschijnt er spontaan een hand vanuit de whirlpool en hij zegt "aangenaam"! We hebben een kort aangenaam gesprek ter kennismaking waarop ik weer afzak naar de bar!

    In bar aangekomen ondernam Domenika direct een nieuwe poging om mij tot een kamer te verleiden!
    Nu maar het excuus gebruikt dat ik iets te veel gegeten had en tijd nodig had om het te laten zakken waarop ze zei "okay i come back later" de daarop volgende 2 uur ondernam ze voortdurend pogingen mij mee op de kamer te krijgen!

    Ondertussen met rob45 een leuk gesprek gehad aan de bar waar later FGSLGF en ook Berbick of is het Berwick zich bijvoegde , inmiddels was rob45 met z,n Aziatische verslaving vertrokken voor z,n 2e intermezzo met haar en ging FGSLGF weer op jacht en bleef ik met Berbick alleen achter!
    Ik had mijn zinnen inmiddels op een dame gezet waarmee volgens de wandelgangen een goede kamergang was gegarandeerd, echter zat deze dame al ongeveer een uur met jonge beer van mediteriaanse afkomst aan de bar de praten met periodes van verveling van de dame want diverse malen zat ze verveeld om zich heen kijken zonder een woord met de beer, te wisselen.

    Op een goed moment zat ze wederom verveeld om zich heen te kijken en besloot ik om de gok te wagen en aan de andere kant van haar plaats te nemen want die zitplaats was vrij, dus waarom niet! Op het moment dat ik opsta , staat zij ook op en gaat naast de beer staan waarop ik denk "fuck" heb ik weer! Ik ga vervolgens aan de andere kant van de bar staan waar de pizza wordt uitgestald om 23.30 uur, FGSLGF komt bij me staan , we ouwehoeren wat en hij vertelt mij wie de dames zijn die tegenover ons zitten "Dani en Veronica geloof ik of was het Victoria" iig beide geen dames die in mijn interesse liggen! Ondertussen onderneemt een kamerolifantje die net zo hoog is als dat ze breed is een poging om in de paal te klimmen , wat dan ook jammerlijk mislukte!
    Laura en Domenika tillen dit vierkante geval in de paal maar ook dat mocht geen baat hebben want ze was nog sneller weer beneden dan dat ze boven was gekomen, tot algemene hilariteit van de aanwezige dames!

    Domenika komt weer bij me staan en ik vraag waarom zij geen showtje aan de paal weggeef , waarop ze antwoordt "if i do, then you have to go with me to the room" pffff waarom zeg ik , ik ben toch niet alleen hier !
    Domenika geeft niet af en komt wederom naar me toe, op een goed moment staat ze even te praten met een collega tegenover ons en ik zeg tegen FGSLGF dat ze de hele avond al verwoede pogingen doet mij te verleiden maar dat ik zo m,n twijfels heb!

    Alsof Domenika dat hoorde want ze draait zich weer naar me toe en zet de definitieve aanval in , ze draad haar kontje tegen m,n kruis en begin sensueel tegen me aan te rijden maar dan op een manier dat al zou je van ijs zijn je in no time zou smelten in een kokende vulkaan! Achterwaarts draaide ze haar hoofd in m,n nek en begon me plagend te kussen steeds hoger en hoger totdat ze m,n lippen had bereikt en plagend begon te likken en ondertussen haar onderlichaam tegen me opwreef en voor dat ik het besefte stonden we te tongworstelen als twee verliefde geile tieners ! Er was dus geen ontkomen meer aan en elke twijfel die ik vooraf had was verdwenen als sneeuw voor de zon en had plaats gemaakt voor een gevoel van zekerheid dat het wel een goede kamer moest worden!

    Op weg naar de kamer met jacuzzi zei ze nog wel dat ze "echt" hoopte dat ze me niet teleur zou stellen en hoopte op een leuke tijd samen , nou dat is het ook geworden ! We zijn 2,5 uur op kamer geweest , ons geen moment verveeld ! Geheel in stijl zoals ze me had verleid in de bar werd het integraal doorgezet op de kamer ! Mijn god wat kan deze meid lekker pijpen, ik had echt het idee dat ze bezig was met een speeltje hahaha geweldig gewoon! Toen ik er haar naar vroeg dat ze wel heel veel plezier had met wat ze deed , antwoordde ze "i like what i do" ! Voor mij geen twijfel mogelijk dat het een oprecht antwoordt was!

    Om 02.00 uur weer terug in de bar waar ik nog wat heb zitten chitchatten met Poolse Maya en ben om 02.30 weer vertrokken om nog een paar uur te pitten alvorens de sportieve plicht op zondagochtend weer op te pakken !

    Eigenlijk best een lang verhaal om te vertellen dat het een zeer geslaagde avond is geworden waar ik op voorhand niet veel van verwachte mede gezien de redelijk uitgestorven sfeer die ik aantrof bij aankomst mede dankzij rob45 , FGSLGF , Berbick en zeker niet in de laatste plaats Domenika

    Magic-G
    Laatst gewijzigd door Magic-G; 30 januari 2017 om 00:39
    Kussen is: Van boven kloppen om er van onder in te kunnen.

  17. Onderstaande 15 leden hebben Magic-G bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (30 januari 2017),biged (31 januari 2017),cheasehead (31 januari 2017),Deantje (30 januari 2017),Eddy_V (30 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (30 januari 2017),jansenroy (30 januari 2017),licky luke (31 januari 2017),Mr Bluenose (30 januari 2017),Nedlovefkk (30 januari 2017),Patjax (30 januari 2017),pret (30 januari 2017),rob45 (30 januari 2017),Sjeufke (29 januari 2017),Wijze grijze (30 januari 2017)

  18. #60
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Donderdag 26 januari

    Mijn tweede bezoek van de week naar de club en mijn voornaamste bedoeling was om een ​​trio met Laura en Vicky, die ik twee dagen eerder had geregeld hebben. Nou, de beste vastgestelde plannen van muizen en mensen vaak tot verdriet komen en dat deed dit plan als Vicky was niet aanwezig (misschien was het vooruitzicht van een kamer met mij)! Uiteraard met een plaats, zoals SS zijn er altijd alternatieven beschikbaar zijn en dus het bewezen toen Lyn (die ook op mijn doel lijst voor de dag was) me benaderde en vroeg of ik zou graag een soort PSE ervaring terwijl liegen over me en spelen, terwijl in de bar. Dat was haar lichte aanraking, dat ik was al halverwege hard in ieder geval, en hoe doe je dan weigert een aanbod als de hare als je al die bij halve mast? Uit naar de kamer gingen we veel aan het vermaak van Sarah en Danielle, die zaten dicht als ze mijn staat beneden kon zien! Wat volgde was een uur uitstekende GFE gevolgd door PSE en Lyn heeft geen moeite met het spelen van beide onderdelen! Ik heb al aangemeld voor een herhaling met haar aan het eind van februari voordat ze neemt een paar weken vrij wegens familiale verplichtingen. Mijn tweede kamer van de dag was met mijn oude favoriete Laura (mijn tweede van het jaar met haar) en natuurlijk niet veel behoefte om hier worden gezegd was het weer tot de gebruikelijke hoge standaard die u altijd met deze fantastische meid. Na het diner ik zat te denken van het verlaten als ik voelde de effecten van 11 kamers, verdeeld over 4 bezoekers gedurende een periode van 12 dagen dat ik in de bar raakten aan de praat te Dani / Zoe / Sacha. Dani werd uitschelden me voor het verlaten van haar een goed verslag en één niet zo goed. Ik legde haar uit dat ik alleen maar vertellen wat ik eerlijk voelen en bij onze eerste ontmoeting was ze niet tot nul, maar mijn gevoel was als ze verbeterd dat ik weer terug zou zijn. Mijn tweede verslag was na een jaar en een aantal positieve berichten heb ik besloten om haar opnieuw te proberen en deze keer was het uitstekend. Ze gaf toe dat ze arm was aan het begin van haar carrière, maar dat ze de verbetering had gedaan om haar levensduur bij SS te garanderen. Ik herinnerde haar eraan dat bij ons eerste bezoek had ze haar beha op mijn hoofd gezet en maakte me er uitzien als Mickey Mouse, een baan herhaalde ze terwijl we aan de bar deze tijd werden gestaan. Ik had geen verdere aanmoediging en het was buiten naar de kamer gingen we voor een andere kwaliteit sessie en een die ik zal zeker te herhalen in de toekomst.

    Thursday 26th January

    My second visit of the week to the club and my main intention was to have a trio with Laura and Vicky which I had arranged two days earlier. Well the best laid plans of mice and men often come to grief and so did this plan as Vicky was not in attendance (maybe it was the prospect of a room with me)! Of course with a place such as SS there are always alternatives available and so it proved when Lyn (who was also on my target list for the day) approached me and asked if I would like a PSE type experience whilst lying across me and playing whilst in the bar. Such was her light touch that I was already half way hard in any case and how do you then refuse an offer like hers when you are already flying at half mast? Off to the room we went much to the amusement of Sarah and Danielle who were sitting close as they could see my state down below! What followed was an hour of excellent GFE followed by PSE and Lyn has no difficulty playing either part! I have already signed up for a repeat with her at the end of February before she takes a few weeks off due to family obligations. My second room of the day was with my old favorite Laura (my second of the year with her) and of course nothing much needs to be said here as again it was up to the usual high standard that you always get with this fantastic girl. After dinner I was thinking of leaving as I was feeling the effects of 11 rooms spread over 4 visits during a period of 12 days when I got talking to Dani/Zoe/Sacha in the bar. Dani was berating me for leaving her one good report and one not so good. I explained to her that I only report what I honestly feel and at our first encounter she was not up to scratch but my feeling was if she improved that I would be back again. My second report was after a year and some positive reports I decided to try her again and this time it was excellent. She admitted that she had been poor at the start of her career but that she had made the improvement to ensure her longevity at SS. I reminded her that at our first visit she had placed her bra on my head and made me look like Mickey Mouse, a job she repeated whilst we were stood at the bar this time. I needed no further encouragement and it was off to the room we went for another quality session and one that I will be sure to repeat in the future.

  19. Onderstaande 12 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (31 januari 2017),Deantje (30 januari 2017),Eddy_V (31 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (30 januari 2017),licky luke (31 januari 2017),Magic-G (30 januari 2017),Manureva (30 januari 2017),rmjhexe (30 januari 2017),Sjeufke (30 januari 2017),sofaking (30 januari 2017),Wentelt Eefje ( 1 februari 2017),YYadict (30 januari 2017)

  20. #61
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Verslagje van ergens rond midden december 2016. Drukte en bezetting van dames dus niet representatief voor de huidige stand van zaken aangezien ik er was toen de feestdagen er bijna aankwamen en het overal in de clubs kalmer is.

    Rond 13h aangekomen in SS. Meggy was in een goede bui vandaag en ik werd vriendelijk begroet en voorzien van handdoek en berenvel. Even later was ik getransformeerd tot ijsbeer en ging ik snel nog een late brunch nuttigen. Zoals gewoonlijk op orde. Een pistoleetje of 3 met een omelet gemaakt door de chef en wat beleg.

    Daarna wat gaan chillen in het welnessgedeelte van Six Sense wat tot 1 van de betere behoort in het saunaclub segment. Paar rondjes sauna en afgesloten met een lange contrast douche in de grote douche naast de kleine douches. Deze vind ik beter want je kunt de straal en warmte van het water instellen. Hier komen de dames ook altijd douchen dus wie gentleman is moet soms even z'n plaatsje afstaan maar de dames staan nooit lang in de douche dus erg is dat niet . Voor de liefhebbers van een jacuzzi, Six Sense heeft er 1 en hij werkt altijd.

    Tijd om de het aanbod dames te gaan checken onderaan in de bar. Het was rustig. Normaal ook, de feestdagen kwamen er aan. Ik schat doorheen de dag zo een 25 tal dames. Weinig nieuwe dames, maar veel van de vaste dames waren aanwezig, oa de Bulgaarse clan.

    Ik had me voorgenomen om toch zeker 1 nieuwe dame te nemen maar de keuze was wat beperkt. Tot ik opeens een mooie slanke meid zie met lang zwart haar en een ronde kont. Ze stelt zich voor als "....". Sorry, ondertussen al vergeten en sowiesoe ben ik er toch zeker dat deze meid al lang niet meer in SS, zo'n typisch op-doorreis dvptje. Komt beetje prettig gestoord over in ons gesprekje, spreekt goed Spaans, dat komt omdat veel van die Roemeentjes graag kijken naar Spaanse tv-novella's. Ik stem toe op een kamergang, wel zonder hoge verwachtingen, maar ik wou perse een nieuwe dame neuken. Kamergang was wel ok, niets speciaals. Weinig zoenen. Goeie PZC, neuken was ok - afgewerkt in doggy met zicht op haar mooie ronde kont.

    Na afrekenen gedoucht en wat gaan chillen in de marokkaanse ruimte. Altijd leuk om hier wat te komen rusten, als je geluk hebt kun je er soms genieten van een neukend koppeltje en anders zijn er altijd wel genoeg DVP's aanwezig die net als jou even komen rusten of je proberen komen op te geilen.

    Nog wat gewandeld in het gebouw, naar boven tot aan het overdekte terras dat in de koude maanden verwarmd wordt met kacheltjes. Dan terug naar beneden wat verder gaan wandelen. Voor de cardioberen onder ons, Six Sense is een goede club om aan de conditie te werken - veel trappen en best wel nog groot gebouw. DVP's zitten er ook niet enkel in 1 plaats maar verspreiden zich graag doorheen het gebouw.

    Het was zoals ik zei redelijk kalm in de club, maar omdat ik er regelmatig kom zijn er wel altijd personeelsleden en dames waar ik een knikje van krijg of waar ik zonder verplichtingen een babbeltje mee kan doen. Dat is fijn dat familiale, huiselijk gevoel in Six Sense.

    Tijd om te gaan eten. Culinair goed op orde zonder tirlantijntjes. Six Sense levert savonds altijd goede stevige kost, beetje op grootmoders wijze - altijd lekker maar verwacht geen culinaire uitspattingen.

    Wat in de bar gaan zitten keuvelen. In gesprek geraakt met een Belgische ijsbeer die er voor de eerste maal was en net was aangekomen. Hij kende z'n weg nog niet helemaal en ik stelde voor dat ik hem een rondleiding gaf. We liepen in de gang die leidt van de marokkaanse ruimte langsheen de masseur toen plots partners in crime Dani en Stacey voor ons verschijnen. "What are you doing" zegt Dani. Ik zeg dat ik deze nieuwe ijsbeer een rondleiding en wat tips geef. Dani ken ik al lang, ze weet dat ik vaak van dames wissel, maar ze weet ook dat ik haar af en toe een kamertje gun. De andere ijsbeer en mezelf worden dan ter plaatse verkracht door deze 2 Bulgaarse furies. Er passeert net op dat moment een poetsdame en die kijkt ons wat misnoegd aan Ik zeg nog snel tegen de andere ijsbeer dat als hij geil staat dat hij zeker Staci moet pakken want dat het een goedje is wat hij ook doet. Ikzelf besluit ook om Dani een kamertje te gunnen - dat had ze wel verdiend.

    Kamertje met Dani was zoals ik ze met haar gewoon ben. Heel goed service! Veel diepe tongzoenen. Lange pijpbeurt gehad met veel variatie en begonnen te neuken met zij op mij. Close cowgirl met trage ritmische bewegingen zoals ik het graag heb en veel zoenen. Uiteindelijk afgewerkt in doggy met zicht op haar grote Braziliaanse, sorry Bulgaarse, kont.

    Ik zag later de ijsbeer van voorheen terug in de bar en hij was lyrisch over z'n kamergang met Stacey. Ik heb weer goed werkt geleverd als manager dacht ik bij mezelf.

    Even later vertrokken en kon terugkijken op een rustig maar aangenaam dagje in Six Sense. Midden februari pleeg ik m'n eerste bezoekje van 2017 in Vaals en ik kijk er al naar uit!

  21. Onderstaande 11 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    biged (31 januari 2017),cheasehead (31 januari 2017),Deantje (31 januari 2017),Eddy_V (31 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (31 januari 2017),licky luke (31 januari 2017),Mistralwind (31 januari 2017),Mr Bluenose (31 januari 2017),Nedlovefkk (31 januari 2017),pret (31 januari 2017),VAZKOR (31 januari 2017)

  22. #62
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Ik heb mijn slechtste beurt van het jaar gehad!
    Naar ik mag hopen.

    Hieronder vertaal ik mijn teleurstelling en frustratie in beeldend, bloemrijk taalgebruik. Voor wie daar niet tegen kan: het was een afgang.

    * * *

    Maar laten we bij het begin beginnen.
    Na een paar dagen hard werken was het tijd voor verwennerij. Van het soort waar Sixsens een patent op heeft. Ik had - risiko mijdend gedrag is me niet vreemd - vaag Maya in gedachten. Maar ik stond open voor verrassingen.

    Het was rustig op de parkeerplaats.
    De ontvangst was niet onbeleefd maar de mij verder onbekende ontvangstdame van dienst was niet erg in mijn welbevinden geinteresserd. Betalen, bandje, doei.
    "Bent U hier eerder geweest?" bijvoorbeeld - had ook gekund. Mogelijk moest ze ongesteld worden - aan mij heeft het in ieder geval niet gelegen.

    Het was rustig in de bar.
    Een stuk of 15 beren, relatief weinig Medelanders (maar ik heb wel Duits en Frans gehoord).
    Beetje hangen in de sofa's.
    Beetje ouwehoeren:

    - Biertje?
    - Biertje.
    - Hey! Twee biertjes.

    Dat soort diep filosofische gesprekken.

    Een stuk of - wat zal ik zeggen - 10, 12 zichtbare dienstverleensters. Merendeels niet alleen zichtbaar maar ook zichtbaar verveeld. Merendeels in een hogere gewichtsklasse. Merendeels niet voor mij.

    Het meisje achter de bar heeft lichtjes in haar ogen als ze me mijn espresso levert.
    Natuurlijk heeft het meisje achter de bar lichtjes in haar ogen - al had ze ze dicht, had ik nog lichtjes in haar ogen gezien. De rest van de vrouwenogen staan op "Laat me gerust, ik heb geen zin, ik verveel me en niemand houdt van mij."

    Rosa, een grote Hongaarse komt even haar borsten laten zien en mijn huwelijksgereedschap inspecteren. Dat leeft nog. Zij komplimenteert me met mijn uitstraling, we babbelen wat, ze is wel leuk maar ik ben nog niet echt in de stemming en ze is me wat te dominant, te vlezig ook, maar niet geheel onaantrekkelijk - wellicht iets voor later.

    Ik loop een rondje.
    Twee mannen praten Frans in het bubbelbad.
    De Marrokaanse ruimte is verlaten.
    In de kino ligt een aangespoelde walrus.
    Nergens babbelt Maya.

    Ik zak weer op een kruk in de bar en kijk om me heen.
    Ik zie niks waar ik echt vrolijk van word.
    Ik overweeg maar naar huis te gaan.

    Ik blijf zitten. Steek nog eens op. Kijk naar de sterretjes in de ogen van de bardame.

    Pizza wordt gebracht.
    Er lopen wat eerder niet opgemerkte vrouwen van plezier (plezier? zo ziet het er niet uit) waaronder een of twee die mogelijk toch mijn aandacht verdienen.

    Mijn blik kruist die van een slanke jonge vrouw met een schattig snoetje, lang - zo te zien geblondeerd - haar met goedkope extensies, een glimmertje in haar neus en een zwarte body aan. Behoorlijk naturel. Kleine handjes. Zachte huid. Niet onaangename stem. Geen intellectuele hoogvlieger zo te horen maar ok - in het gegeven spelersveld is ze opeens een highlight.
    We babbelen wat. We roken wat. We foetelen wat. Haar lippen op de mijne voelen vol en warm en zacht en doen me besluiten een kamer te boeken en we gaan samen op stap.

    * * *

    Lina: naar eigen zeggen inmiddels een jaar werkzaam in SixSens. Komt uit Bulgarije. 1 meter 60, slank, lang geblondeerd haar met extensions), slappe B-cup chi-chis, poppensnoetje met een piercing in een neusvleugel en billen met een aanzet tot de gevreesde sinaasappelhuid.

    Ik begin met een massage en merk al snel dat het niks gaat worden. Geen schijntje ontspanning. Ze is voortdurend op haar hoede dat ik nergens aanzit wat mogelijk leven in de brouwerij zou kunnen brengen. Ze zegt dat ze het apprecieert en vraagt of ze nu mij mag masseren. Dat mag. En dat doet ze redelijk. Sensualiteit is echter ver - heel ver - te zoeken. De aandelen van mijn zaadfabriek dalen sneller dan de hele aandelenbeurs van Wall Street tijdens de Crash van 29 oktober (1929). Ik overweeg af te breken en maar naar huis te gaan maar ben te lui en te laf en ik lig eigenlijk wel lekker en ik heb geen zin in gezeik.
    We roken er eentje, ze babbelt een beetje en is met haar telefoon aan het spelen. Een bizarre soort vertrouwdheid - het is net alsof ik thuis ben, daar gebeurt ook niks tussen de lakens en speelt de telefoon ('Even zien hoe het met de kinderen is' - ja Hallo! je zou ook mijn aars kunnen likken, om maar eens iets te noemen) een hoofdrol.

    Na de telefoonstop en terwijl ik nog op mijn rug lig te roken en te dromen van Linda, Angela, Maya, Joanna, ... - al die vrouwen uit de hele wereld waar het zo leuk en geil en vies en nat en warm en onvergetelijk mee was - terwijl ik dus nog op mijn rug lig te roken neemt ze zacht mijn roede ter hand en likt de eikel. Ze groet hem. Ze neemt hem op. Dit is onverwacht. Het is heel erg lekker. Gevarieerd, soms wat dieper, soms wat minder. Dan weer likkend aan de schacht, dan weer diep slobberend de eikel naar de huig. Met een hand probeert ze mijn ballen zo te omvatten dat ze er beter bij kan om ze likken, te verwennen tot op het randje van oh god.
    Ze vraagt of ik wil neuken maar ik lig wel weer lekker.

    Ze pijpt verder - zolang ik nergens aanzit is er niks aan de hand.

    Zij vindt dat ik het aapje maar eens een banaan moet voeren. En als ze gelijk heeft, heeft ze geen ongelijk.
    Ik begraaf mijn roede doggy style in haar warmroze tussenbeense lulhoes en warempel, nog geen vijf minuten later spuit mijn broekslang (met dank aan de voorafgaande orale ministraties) ruim twee weken te vroeg het Valentijspapje in het rubberen zakje.


    Samenvattend:
    Chi-chi's: voorzichtig - erg gevoelig - beter maar niet aankomen.
    Flamoes: ziet er werkelijk prachtig uit, ruikt fris, en die ene snelle haal die ik er met mijn tong tussen wist te krijgen smaakte veelbelovend maar bij elke dreigende volgende aanraking werden ontwijkende manoeuvres ingezet.
    Het bespelen van de roze hobo: verdienstelijk - 20 minuten nat en slobberig werken waarbij ook de ballen niet ontzien werden. Levert toch weer een punt op. Maar het geheel van onze samenwerking blijft ver beneden de maat.
    Neuken ging vergezeld van een forse klodder van een of ander glijmiddel.

    Een ruime onvoldoende maar dankzij het geslobber bij het eenzijdig bespelen van mijn roze hobo ben ik niet huilend van teleurstelling huiswaarts gekeerd.
    Job jobbed, kortom - maar voor mij geen herhaling.
    Een paspoortje heeft ze niet eens verdiend.



    Over een paar weken de Babylon maar eens bezoeken; lang niet geweest daar en de entree heeft Willem al half betaald.
    Laatst gewijzigd door Befke; 31 januari 2017 om 11:50
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  23. Onderstaande 31 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 februari 2017),biged (31 januari 2017),blauwebeer (31 januari 2017),Bluebear (31 januari 2017),bredeweg (31 januari 2017),cheasehead ( 1 februari 2017),Deantje (31 januari 2017),Eddy_V (31 januari 2017),Firehawk ( 1 februari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (31 januari 2017),george101 (31 januari 2017),hasta la pasta ( 1 februari 2017),KanariePiet ( 1 februari 2017),Laatbloeier ( 8 februari 2017),langlekker ( 1 februari 2017),Lesyeux ( 5 februari 2017),licky luke (31 januari 2017),mechelen ( 1 februari 2017),Mistralwind (31 januari 2017),Mr Bluenose (31 januari 2017),Mr Pussy ( 1 februari 2017),Patjax ( 1 februari 2017),pret (31 januari 2017),Ryuhayabusa (31 januari 2017),satanic surfer (31 januari 2017),snaal88 ( 1 februari 2017),VAZKOR (31 januari 2017),Wentelt Eefje ( 1 februari 2017),Wijze grijze ( 1 februari 2017),YYadict (31 januari 2017),yylover ( 1 februari 2017)

  24. #63
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Böse Zichtbaar verveeld

    Een stuk of - wat zal ik zeggen - 10, 12 zichtbare dienstverleensters. Merendeels niet alleen zichtbaar maar ook zichtbaar verveeld. Merendeels in een hogere gewichtsklasse. Merendeels niet voor mij.


    Ik kan me 100% vinden in de analyse van Befke.
    Niet wat betreft de recensie van Lina want daar heb ik geen ervaring mee.
    Ook ik ervaar de laatste weken de lome sfeer en het ontbreken van de 'vaste toppers' in Sixsens danwel het arriveren van uitdagende nieuwkomers.

    Wie o wie heeft een goed idee ?
    Wel een goed idee voor Sixsens want ik heb eigenlijk geen zin naar een andere club te gaan.

  25. #64
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeng1960 Bekijk bericht
    Een stuk of - wat zal ik zeggen - 10, 12 zichtbare dienstverleensters. Merendeels niet alleen zichtbaar maar ook zichtbaar verveeld. Merendeels in een hogere gewichtsklasse. Merendeels niet voor mij.

    Wie o wie heeft een goed idee ?
    Wel een goed idee voor Sixsens want ik heb eigenlijk geen zin naar een andere club te gaan.
    Een goed idee...?
    Van lome sfeer of ontbreken van toppers was afgelopen vrijdag geen sprake!
    Sinds vorige week zijn de meeste toppertjes weer aanwezig incl een paar nieuwe mooie dames.
    Daarbij blijft het een kwestie van smaak, als er veel "dikkerdjes" zijn dan zijn beren zoals bijvoorbeeld FSLGF en Sjeufke sneller onder de indruk en als er veel GMC dames zijn dan zijn KanariePiet en ondergetekende weer meer onder de indruk (hoewel KP wel eens vreemd gaat met dikkerdjes en ik sinds afgelopen vrijdag ook schuld verklaar )

    De ene dag is de andere niet, zondag en maandag zijn wat meer dames vrij dan op de donderdag t/m zaterdag.
    Dus misschien een idee om eens op een andere dag te gaan? (dit is een aannname want wij kennen elkaar niet en ik weet niet of je op vaste dagen naar Sixsens gaat)

    Verslagje van vrijdag volgt nog, het was beslist de moeite waard.
    Pas tijdens Mardi Gras party tijd voor herhaalbezoek om die fraaie langbenige blondine te leren kennen.
    En Garde

  26. Onderstaande 9 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 1 februari 2017),Deantje ( 1 februari 2017),Flyerke (31 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (31 januari 2017),Johan35 ( 2 februari 2017),KanariePiet ( 1 februari 2017),Mr Bluenose ( 1 februari 2017),pret (31 januari 2017),YYadict (31 januari 2017)

  27. #65
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Zelf kom ik enkel maar in SS en dit ongeveer wekelijks sinds 1,5 jaar.
    Ik kan dus niet vergelijken met andere clubs. Misschien ben ik weinig kieskeurig
    maar nooit heb ik in SS problemen om leuke dames te vinden, eerder integendeel.
    Vandaag was het ook weer redelijk rustig wat betreft beren, zodat vele toppers zo maar vrij waren.
    Gelukkig waren een paar van mijn favorietjes niet aanwezig, anders was ik nu nog aan 't kiezen.
    Zeer geslaagd gestart met Ina1(ex-bar dame met bril), leuk verder gegaan met Nicole en werkelijk fantastisch afgesloten met Bulgaarse Laura.
    Kortom,3 topdates op een gewone woensdag, een beer keert al eens voor minder zeer tevreden terug naar huis.
    Ook gespot, helaas niet mee naar de kamer kunnen nemen en dus op de wachtlijst : Aylies, Victoria, Domenica, Mara, Elena, Monica, Miruna, die van vandaag terug is, en een aantal nieuwe fraai uitziende dames die nodig aan een nader onderzoek onderworpen moeten worden.

  28. Onderstaande 8 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 1 februari 2017),Deantje ( 1 februari 2017),Eddy_V ( 1 februari 2017),le_belge ( 2 februari 2017),Mr Bluenose ( 3 februari 2017),Nedlovefkk ( 1 februari 2017),Sjeufke ( 2 februari 2017),YYadict ( 1 februari 2017)

  29. #66
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Voor alles is een eerste keer deel 1

    In de meeste gevallen ben ik veroordeeld om op een zaterdag of zondag te clubben. Ditmaal had ik echter wat privé afspraken op de vrijdagochtend. Het toeval wilde dat Sjeufke op deze dag zijn verjaardag vierde. Een mooie kans om voor het eerst eens een verjaardagsfeestje van een mede ijsbeer te bezoeken. Tevens de gelegenheid om bij te praten met enkele mij bekende beren en anderen te leren kennen.

    Rond 14.45 ingecheckt en in de kleedkamer kwam ik KP tegen, die net van de kamer afkwam. Het was ruim een half jaar geleden dat we elkaar voor het laatst hadden gezien. Even bijgepraat en hoewel ik eigenlijk eerst wilde bubbelen sleepte KP mij mee naar beneden om kennis te maken met de overige beren. Een aantal kende ik al en een voorstelronde langs de anderen volgde. Het duurde niet lang voordat Stacy mij gezien had. In een mum van tijd stond ze langs mij. Natuurlijk werden de nodige knuffels en zoenen uitgewisseld. Zij vroeg of ik dit jaar al naar een club was geweest. Toen ik daarop ja zei, was ze enigszins teleurgesteld, omdat ze graag de eerste van het jaar had willen zijn. Ze wist daarmee gelijk ook dat ik mijn 1e kamer met een andere dame zou maken en kwam met enkele suggesties. Ik zei haar dat ik ditmaal mijn eerste kamer zou doen met een niet Bulgaarse, iets wat me nog niet gelukt was in SS, maar me eerst ging opfrissen en bubbelen.

    In het bubbelbad uitgebreid gesproken met de Duisburg Spesjalist. Onze ervaringen op de vulkaan uitgewisseld. Na een klein uurtje de bar opgezocht en Stacy vroeg wie de gelukkige was geweest. Lachend wees ik naar DDS en ook zij moest lachen.

    Voor alles is een eerste keer part one: de Bulgaarse hegemonie doorbroken
    Het was tijd om mijn oren en tong even rust te gunnen. Waar kun je dat beter als in de Maroc room. Op de weg daar naartoe liep er een goddelijk lichaam naast mij. Ook zij bleek op weg daarheen. Ik had me nog niet goed en wel op een bankje neergeploft of ze kwam bovenop me zitten. Ze stelde zich voor als Carmen uit Portugal (Al weten we allemaal dat ze stiekum Roemeens is). De laatste keer dat ik haar gezien had was een half jaar geleden toen ze nog haar zwarte krullen had. Ik moet zeggen dat ik haar met dit kapsel beduidend aantrekkelijker vind. Een leuk gesprekje ontstond, we bleken hetzelfde gevoel voor humor te hebben en voor mij was duidelijk dat zij mijn eerste niet Bulgaarse in SS zou worden. Na een kwartiertje of zo zijn we de sleutel gaan halen.

    Op de kamer kreeg ik een verleidelijke striptease en nadat we ons op bed hadden neergelegd waren onze tongen al snel in elkaar verstrengeld, waarbij we met onze vingertoppen sensueel over elkaars lichaam heen gingen. Ik moest en zou dat waanzinnige lichaam masseren en zij draaide zich op haar buik. Tijdens de massage lekker rustig verder gepraat en elkaar wat gedold. Nog even lekker intiem getongzoend waarna zij langzaam naar beneden ging. Een heerlijke BJ volgde. Zij is duidelijk meer van de PSE en ik moest haar duidelijk een beetje afremmen anders had ik haar mondje vrij snel gevuld. Ik zei haar dat ik geen haast had en langer van haar wilde genieten. Haar nog enkele keren moeten afremmen omdat de turbo in de vijfde versnelling bleef hangen. We besloten een kleine pauze in te lassen. Hierna liet ze weer zien wat ze allemaal met haar tongetje kon en toen ze even opkeek haar subtiel laten weten dat het wel tijd was om de daad bij het woord te voegen. Ook hierbij haar moeten afremmen en al snel hadden we het goede ritme te pakken. Door haar lenigheid een aantal standjes doorlopen met leuke variaties hierop om uiteindelijk in lepeltje lepeltje het rubbertje te voorzien van de eerste lading van de dag.

    Nog even wat nagepraat en het uurtje was voorbij. Ik maakte aanstalte om de kamer te verlaten, maar zij wilde nog even blijven en zei dat de kamertijd een uur was. Een kleine tien minuten later verlieten we de kamer. Een top sessie met een waanzinnig leuke dame. Herhalingsgevaar ontzettend groot, mede omdat ik benieuwd ben of we er de volgende keer een pure GFE van kunnen maken. Haar het verschuldigde uurtje met een bonus betaald.

    Na deze sessie het bubbelbad opgezocht en bijgekletst met oa Licky Luke en Eddy_V. Snel Taylor een handje gegeven die zojuist was binnengekomen en de sauna opzocht. Daarna een hapje eten met een deel van de aanwezige gasten en kennisgemaakt met Johan35. Na het eten de bar opgezocht en Stacy kwam zich al melden. Vrij snel gingen we voor de sleutel. Onderweg bood Domenika zich nog aan voor een trio en toen we op het punt stonden de kamer te betreden was er een roodharige Roemeense die wel heil zag om ons te vergezellen. Haar vriendelijk bedankt voor het aanbod echter Stacy en ik wilden puur van elkaar genieten. Sessies met haar zijn altijd GFE+++, maar ditmaal ging het gaandeweg behoorlijk richting PSE. Nog een tijdje lekker in elkaars armen gelegen en het gesprekje was behoorlijk persoonlijk. Na anderhalf uur verlieten we de kamer.

    When my skin grows old
    When my breath runs cold
    I'll be thinking about you
    Helpless, I surrender
    Shackled by your love
    Holding me like this
    With poison on your lips
    Only when it's over
    The silence hits so hard
    'Cause it was almost love, it was almost love
    It was almost love, it was almost love


    Na deze sessie was het tijd om te herstellen in het bubbelbad. DDS was er ook en wederom een behoorlijke tijd gepraat. Na een tijdje weer richting bar en me naast Taylor neergeploft. Ook met hem een tijdje bijgepraat. Achter hem zat Domenika en zij begon haar intenties aangaande mij langzaam duidelijk te maken. Een tweetal dames kwamen bij Taylor en mij eens polsen of we interesse in hun hadden. Taylor maakte hun wijs dat ik zijn vader was. Dit ontlokte een van de dames om dan maar met zijn vieren naar de kamer te gaan. We bedankten vriendelijk maar toch bleven ze. Inmiddels waren DDS en Johan35 ook aangeschoven en "onze" familie werd groter met de DDS als mijn broer en Johan35 als oom. Toen ook nog Sjeufke erbij kwam werd hij door Taylor liefkozend opa genoemd. De dames hadden door dat hun poging op niets zou uitlopen en gingen verder jagen. Stacy kwam even langs. Ze had om 23.00 een klant en vroeg of ik zou wachten. Natuurlijk zei ik en na een kus en knuffel was ze weg. Voor Domenika het teken om aan haar subtiele en geraffineerde verleidingsspel te beginnen. Gezien mijn eerdere mindere sessie met haar in december was ik absoluut niet van plan om met haar te kameren. Ik probeerde haar ervan te overtuigen haar aandacht op één van de anderen te richten, maar ze liet zich niet van de wijs brengen. Licky Luke was ook erbij komen staan en ik had de hoop dat ze haar pijlen op hem zou richten. Niets was minder waar en ze bleef volharden. Na ruim een uur volgde het onvermijdelijke. Als een trofee sleepte ze mee naar boven om een sleutel te halen.

    Voor alles is een eerste keer part two: een herkansing
    Wat volgde was een uurtje GFE+++ waarbij ze duidelijk revanche heeft genomen op onze eerste sessie. Ze gaf zelf ook toe dat zij destijds een mindere dag had (een beetje grieperig) en absoluut wilde laten zien dat dat niet haar gebruikelijke niveau was en dat heb ik geweten ook. Ditmaal kwam alles uitvoerig aan bod en raakte ze de juiste snaar. Na afloop een dikverdiende bonus gegeven. Hoewel we pas in het begin van het jaar zitten waarschijnlijk de comeback sessie van het jaar. Zeer benieuwd of een volgende sessie met haar wederom van dit niveau is. Mocht dit het geval zijn dan zullen er nog velen volgen.

    Gezien de resterende tijd wist ik dat er een 4e sessie niet meer inzat en besloot om nog uitgebreid te bubbelen. Ik liep Johan35 nog tegen het lijf en we hebben nog een tijdje nagepraat. Vluchtig tussendoor maakten we kennis met Petra. Absoluut een optie bij een volgend bezoekje. Hij ging zijn hotel opzoeken en ik ging nog even iets drinken voor ik aan mijn terugreis zou beginnen. Domenika zat aan de bar en ik ben naast haar gaan zitten. Nog wat gepraat en ook Stacy voegde zich bij ons met de vraag waar ik was. Quasi onschuldig wees ik naar Domenika en Stacy zei dat ze dat al wist. Domenika ging slapen en Stacy fluisterde allerlei wilde plannen in mijn oor voor de volgende keer. Zij was ook doodop en na wat zoenen namen we afscheid. In de kleedkamer zag ik nog Sjeufke die net klaar was met zijn 4e gleufke. Afscheid genomen en rond 02.30 SS verlaten na een zeer geslaagde dag. Het is me zelfs voor het eerst gelukt om mijn guilty pleasure Andrea te weerstaan.

    Mijn lijstje met toppers (naast Stacy inmiddels Julia, Carmen2, Domenika en stiekem toch ook wel Andrea) in SS groeit gestaag en heb al een aantal andere dames in het vizier. Bij een volgend bezoekje staan Maria, Vicky, Petra, Simona (gisteren helaas afwezig) en natuurlijk de "ongrijpbare" Crystal hoog op mijn lijstje voor een intiemere kennismaking.

    Dank aan Bosco, Willem2 en SS voor het vrijkaartje en alle aanwezige beren voor de gezelligheid.

    Voor alles is een eerste keer deel 2 zou twee dagen later in YY plaatsvinden.

  30. Onderstaande 21 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 februari 2017),Agronymus1 ( 3 februari 2017),Bachatero ( 3 februari 2017),Befke ( 5 februari 2017),biged ( 3 februari 2017),Bluebear ( 3 februari 2017),De Shyman ( 3 februari 2017),Giodude (14 januari 2019),jansenroy ( 3 februari 2017),Johan35 ( 5 februari 2017),Lesyeux ( 5 februari 2017),Manureva ( 3 februari 2017),Mistralwind ( 5 februari 2017),Mr Bluenose ( 3 februari 2017),Nedlovefkk ( 3 februari 2017),Pierke69 ( 8 juli 2022),Piet Plezier ( 5 februari 2017),Sjeng1960 ( 5 februari 2017),Wentelt Eefje ( 3 februari 2017),Wijze grijze ( 3 februari 2017),YYadict ( 3 februari 2017)

  31. #67
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard

    Vinden jullie het ook zo vervelend en spijtig dat het INTERNET niet meer functioneerd. Alleen in het restaurant en dan is de kwaliteit nog slecht. Ik weet niet of het om een defect gaat of is het bewust uitgeschakeld. Ik hoop dat het spoedig opgelost word.
    Ik gebruik het internet in de club ook voor het werk.
    Ik zit niet graag op het koude terras maar liever op de kamer met een warme meid terwijl ik werk en verwend word !!!!!!


    Alvast bedankt team SS

  32. Onderstaande leden hebben kmisjezo bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 5 februari 2017)

  33. #68
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Last Online
    15 juli 2021 @ 09:53
    Berichten
    90
    Discussies
    3
    Thanks
    73
    Thanked
    112 in 38 posts

    Standaard

    Ik gebruik het internet in de club ook voor het werk .
    Beneden in de bar nooit bereik zelfs met mijn eigen internet (niet wifi) is heel vervelend idd ook met werk (moet altijd bereikbaar zijn )
    Maar zoals kmisjezo al zegt zit ook liever met een leuke meid bijv aan de bar ,of kamer (als mijn zaken goed lopen loopt het ook goed voor de dvp )))))))
    Ook namens mij miss beneden in bar(wifi) bereik ..... . Bedankt SS

  34. Onderstaande leden hebben bram57 bedankt voor deze bijdrage:

    kmisjezo ( 5 februari 2017)

  35. #69
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Sinds wanneer is er dan geen wifi meer?
    Op 27 januari functioneerde de Wifi nog uitstekend! Mijn handy laat ik in de locker. Mijn (werk)berichten en 'noodoproepen' van de gebreide box ontvang ik op mijn 'iWatch'. Ik heb in het hele pand bereik muv de kamers boven in het oude (Aspasia)gedeelte en in het restaurant. Dat is mij bekend. In het restaurant en op de kamers boven neem ik mijn handy mee.
    Op -1 en -2 in het nieuwe gedeelte heb je geen telefoonnetwerk. Er is een handig truc om toch telefoon te ontvangen. Zelf schakel ik door naar een digitaal telefoonnummer met VioP. Zo simpel als maar wat!

  36. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 6 februari 2017),YYadict ( 5 februari 2017)

  37. #70
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Sinds wanneer is er dan geen wifi meer?
    Vorige vrijdag zei een dame tegen mij dat er nog wifi is, maar alleen op het terras.

  38. #71
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Champollion Bekijk bericht
    Vorige vrijdag zei een dame tegen mij dat er nog wifi is, maar alleen op het terras.
    Afgelopen vrijdag (3-2)? Vrijdag de 27ste was er wifi in de bar!

  39. #72
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag (3-2)? Vrijdag de 27ste was er wifi in de bar!
    03/02/2017.

  40. #73
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Champollion Bekijk bericht
    03/02/2017.
    Juist alles zo ingericht dat ik niet met mijn handy op zak hoef te lopen, niks hoef te missen en alles kan ontvangen op mijn iWatch. Als er alleen nog Wifi op het terras is, heb ik een serieus probleem.

  41. #74
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Het Verjaardagsfeest van Sjeufke op 27 Januari.

    Vrijdag de 27e van de eerste naar SS voor een verjaardagsfeest. Dat zou mijn tweede verjaardagsfeest worden sinds ik ijsbeer...
    Ik was benieuwd hoe het deze keer was om een aantal mede-ijsberen te ontmoeten.
    In de loop van mijn groei als beer ben ik er wel al een aantal tegengekomen, maar net als de eerste keer nu veel tegelijk. Toen 'liep ik net', nu ben ik een 'volwassener' ijsbeer...
    Met enige regelmaat ga ik op jacht.... Op de jachtterreinen die ik daarvoor ken...
    We delen een intensieve en prachtige hobby. Ergens in ons bestaan zich afspelend, maar overduidelijk voor onszelf in ons leven aanwezig.
    Op zo'n gelegenheid zie je toch een heel stel mede 'broeders' bij elkaar... Kloppen de onwillekeurige beelden nou?

    De plek vond ik prima: het is een club waar ik toch meestal in een gemoedelijke sfeer terecht kom. Beetje thuis komen.
    Vertrouwde start: douchen, omkleden, lunchen.
    Daarna eens naar beneden: kijken wie er allemaal waren. Er maar eens op af.
    Lopend rond de bar een aantal beren gesproken, een aantal handen geschud. Degenen die bij elkaar stonden kenden elkaar al. Dat ging lekker snel.
    De jarige liep met een grote glimlach rond: Sjeufke genoot van alle aandacht, daar ben je dan jarig voor...en hij was voor mij wel 'herkenbaar' al zag ik hem voor t eerst.
    Zo pratende en kennis makend handen schudden vloog de tijd voorbij... Goed dat ik Lana al snel was tegengekomen boven in de gang, wist ik tenminste dat ze er was....en Andrea zat al een tijdje op de bank te kijken...goed zo.

    Na enige tijd werd het ook dame tijd: ik deed enige omtrekkende bewegingen, maar had eigenlijk gewoon zin in een goede inneuk-wip met voor mij gegarandeerde kwaliteit. Andrea vond dat een goed idee (hè,hè, inkoppertje....)en een van de oude kamers op zolder vond ik niet te versmaden.

    Na haar weer de bar in. 'Enige beren gingen dineren' dus ik meegehobbeld. Leuk effect dat je met een paar man neerstrijkt, en van lieverlee schoof men aan tot de hele tafel vol was. Ja, er werd flink gepraat. Waar het dan ook allemaal over ging.
    Enfin, weer richting bar. Weer praten. Met Eddy_V onze muziekkennis besproken...
    En het werd weer dame-tijd.... Lana dus....!

    Na haar eindelijk eens de 90 graden sauna in. Zweten na het n**ken blijf ik een hele lekkere combi vinden. Ontspannen na het inspannen.
    Bubbelbad na.
    En weer naar beneden. Praten, sterke en slappe verhalen aangehoord, samen drinken, ervaringen uitwisselen. Soms midden op de trap omdat je elkaar tegenkwam.
    'Sommige beren waren al huiswaarts aan t keren'....
    Ik heb bewonderend naar Domenika staan kijken die de tijd nam om Patjax te verleiden. Ze bewoog gewoon mooi.
    Ik heb flink staan kletsen met Taylor, een goede prater. En weer mooi hoe een Bulgaarse die weinig Engels en Duits sprak hem toch wist te verleiden...

    De tijd tikte door, zo laat was ik pas in December voor t eerst in een club geweest. Rondje lopen, twijfel, twijfel, 'zal ik nog een keer? Met wie dan? Zie ik een mooie? Waar is die rooie, shit alweer verdwenen. Met die ene... '
    Ineens even na twaalven in de gang een klein vrouwenlijf om me heen 'Gehst du mit mir in die Kino Schatz?' tikje zielig. Maar zo'n plek kan bijna altijd bij mij.
    Bulgaarse Evelyn. Pakte goed uit omdat ik wist wat ik wilde....

    Bij de ingang van de kleedkamer nog een tijdje met Patjax gepraat. Daarna naar mijn hotel. Dat was de verjaardag.

    Buiten de immense stilte van het nachtelijke Zuid Limburg. Erg tevreden liep ik naar mijn hotelkamer toe.

    Buiten de drie kamergangen ben ik vooral in de bar beneden geweest. De Maroklounge ben ik niet in geweest, de wellness een keer. Normaliter ben ik daar meer.
    Zegt wat over de sfeer van de avond....
    Daarvoor op de eerste plaats Sjeufke te bedanken. En de anderen....
    Gewoon heel leuk om mee te maken.

    Eenieder tot een volgende keer.

    Johan
    Laatst gewijzigd door Johan35; 5 februari 2017 om 22:11

  42. Onderstaande 15 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 februari 2017),Agronymus1 ( 5 februari 2017),Bearke ( 8 februari 2017),biged ( 6 februari 2017),Eddy_V ( 5 februari 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 februari 2017),Lesyeux ( 5 februari 2017),Mr Bluenose ( 7 februari 2017),Nedlovefkk ( 6 februari 2017),Patjax ( 5 februari 2017),pret ( 6 februari 2017),Scrotum ( 8 februari 2017),Sjeufke ( 5 februari 2017),Wentelt Eefje ( 5 februari 2017),YYadict ( 6 februari 2017)

  43. #75
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Nb aantal berichten mbt afrekenen verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...er-uur)/page30

    Dit (ten overvloede en voor de zoveelste maal!) ook nog maar eens herhaald:



    Verderre discussie in genoemd topic.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 3 van 227 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

  FKK Artemis 468*60