Pagina 189 van 227 EersteEerste ... 89139179185186187188189190191192193199 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.701 t/m 4.725 van 5671
  1. #4701
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    In Yin Yang was er een overdekte rokersruimte naast de bar, dus dat zal wel mogen.
    Maar dat was een rokersruimte, naast de bar, waar men heen ging om te roken.
    Hier ligt er een zwembad onder de tent. Is dat dan nog een rokersruimte ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. #4702
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:15
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.414
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Bovenstaande uit de link van pret. 1 zijde helemaal geopend, niet aan de kant van het gebouw. Word elke morgen en avond een hele klus om te openen en te sluiten.

    Helemaal niet hoor. Zo'n tentzeil bestaat uit stukken met een ritssluiting. Dat betekent : 's ochtends ritssluitingen open en stukken zeil oprollen en vastmaken. 10 minuten werk. 's Avonds zeil weer naar beneden en ritsen sluiten. 5 minuten werk.

  3. #4703
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    K3

    Op de 3e zaterdag van de 8e maand zat mijn SC vakantie voor 2020 er alweer op. Beetje anders dan de afgelopen jaren. Toen was het verre clubs bezoeken, voornamelijk waar ik nog niet eerder was geweest. Maar dit jaar dus anders dan anders. Elke dag dezelfde clubs. Deed me een beetje aan 2017 denken

    Maar ik had niet te klagen. Want had weer genoten van een heerlijk omeletje deluxe in de ochtend. Lekker wellness rondje gemaakt.En daarna genoten van K3. Nee, helaas niet de 3 toppers van 'Rabbit', maar 3e keer op rij met Kinga. Het zal wel aan mij liggen. Maar elke keer lijkt het intenser te worden met deze dame.
    En ze weet het leuk te variëren. Niet dat ze alles overhoop gooit, maar mijn ervaring was dat ze hier een dingetje toevoegt, en daar wat verandert. Dat houdt het interessant.
    De mate van intimiteit blijft van ongehoord hoog niveau. En hoe ze me geil krijgt en de rikketik overuren laat maken. Ik word er nog duizelig van als ik eraan terugdenk
    Genoten van een uitmuntende kamer met wederzijdse verwennerij.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...631#post712631

    Daarna de dag lekker genoten van de wellness, en de tuin, en natuurlijk de vlaai en pasta. Lekker om wat warms binnen te krijgen. Ook de sushi was weer van de partij, en daar rijkelijk gebruik van gemaakt. Sowieso is het niet goed om sushi te lang te laten staan. Dus dat euvel heb ik opgelost :D

    Lekker es in de bar gaan zitten dames spotten. Veel bekende gezichten intussen. En niet veel nieuwe dames meer bijgekomen. Niet zo gek, het zat behoorlijk vol en er schenen zelfs dames geweigerd te zijn.Opeens zie ik een dame die best succesvol lijkt te draaien in de club. Althans, heb d'r weinig gezien, dus vermoed dat ze geregeld geboekt is. Enkele malen kruisten onze wegen te laat pas bij de sleutelafgifte. Of juist te vroeg nadat ik van een kamer kwam, uit de sauna, of wat nog waarschijnlijker was: me net weer had volgepropt
    Maar nu was de timing precies goed, en haar uitgenodigd voor een praatje en een verzetje. Het werd een geweldige kamergang, waar ze ook van leek te hebben genoten.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...632#post712632

    Na met een wellness rondje even uitgepuft te hebben, eindelijk eens hun steak uit kunnen proberen. Bij de entree kreeg ieder 2 steak coupons. Gezien het wat latere tijdstip was het niet meer zo druk en mocht ik gelijk 2 lapjes meekrijgen. Ze waren goed van smaak, redelijk mals en hebben me dus prima gesmaakt. Alleen waren ze nogal dun. Dus miste het sappige, zoals bij de dikke steaks van de Villa en Magnum.

    Het werd ondertussen tijd om te vertrekken. Zou ik nog een kamertje doen? Omwille van de good old times besloot ik de vakantie af te sluiten met Nicol die ik van elders ken. Het ging echter niet zoals ik gehoopt had en het kwam niet verder dan een lekker kamertje.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...635#post712635

    De vakantie eindigde dus niet met een piek, maar in z'n geheel genomen was het een geslaagde trip met genoeg andere mooie momenten. En daar gaat het me om.

  4. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Schietgraagft (23 september 2020),sofaking (23 september 2020),Viscamessi (25 september 2020),Wijze grijze (22 september 2020)

  5. #4704
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frits the cat Bekijk bericht
    Dus je vind dat er nog niet genoeg rook vrije ruimtes in SS zijn misschien heeft het ook wel me en beetje jalousie te maken dat de rokers zo’n mooie ruimte krijgen of met luiigheid van het niet meer zoveel trappen te hoeven lopen en zoals je zelf al aangeef 95%van de DVP waar je mee om ga roken dus je redenatie paar rokers om je heen klopt ook niet ,maar zat al op je reactie te wachten 006The truth is a bitch
    Jaloezie heeft het niks mee te maken. Zoals hierboven al gezegd, er zit een zwembad in, is het nog wel een rokersruimte? En goed lezen, 95% van de dames die rookte, niet van alle dames. Er is best een aantal dat niet rookt.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 september 2020),Bachatero (26 september 2020)

  7. #4705
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    25 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    752
    Discussies
    109
    Thanks
    1.598
    Thanked
    1.890 in 442 posts

    Standaard

    Vandaag even naar SS in de middag geweest ik wou de inmiddels befaamde tent toch eens in het echt zien.
    Volgens mij was het vandaag ook klusjesdag in Lemiers de koelkasten werden allemaal grondig gepoetst in de bar, de heggen waren ze aan het snoeien, aan de tent waren ze nog aan het sleutelen.
    Het zou een geheel verwarmde soort wintertuin moeten worden met bar en overdekt zwembad, dus dat zal ik over een tijdje toch nog eens moeten gaan bekijken want het was nog allemaal niet af.
    Ze hadden nu ook eindelijk de tijd en ruimte voor dit soort klussen want qua drukte leek het in niks meer van wat ik de afgelopen maanden gezien heb, sterker nog vrijwel de hele +/- 3 uur dat ik er was waren de dames in de meerderheid.

    Ineens kwamen veel dames nu ook een stuk actiever werven in en buiten de bar, het blijft uiteindelijk een kwestie van vraag en aanbod he, ook was er van wachttijden of rijen, overvolle parking niks meer over.
    De aanwezige dames vond ik optisch wel nog altijd goed te noemen, in ieder geval beter als vorig jaar rond deze tijd al hoorde je links en rechts al het geklaag over gebrek aan klandizie bij sommige.
    Ik ben nieuwsgierig hoe het in oktober gaat uitzien als GT en VV ook nog eens open gaan... en die nieuwe buiten party locatie geopend zal worden in Lemiers.
    ik denk dat covid19 ook nog wel eens een rol kan gaan spelen in het aantal buitenlandse gasten dat Lemiers wil en kan bezoeken, och ja we gaan het weer beleven met een corona virus blijft het allemaal gissen wat de toekomst brengt.
    I just don't give a fuck

  8. Onderstaande 15 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 september 2020),Bachatero (26 september 2020),buttlover (26 september 2020),Eddy_V (26 september 2020),Eric vb (25 september 2020),frits the cat (25 september 2020),jansenroy (25 september 2020),Johan35 (25 september 2020),Johnsonxxx (25 september 2020),le_belge (26 september 2020),mentholbear (26 september 2020),nl-1813 (25 september 2020),Sjeufke (25 september 2020),WANDELAAR5 (25 september 2020),Wijze grijze (25 september 2020)

  9. #4706
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    LAATSTE KEER

    Op de 3e donderdag van de 8e maand weer richting de mooie heuvels van Vaals getrokken.

    Tot mijn verbazing stond er een jongeman als een ware marshaller je naar een plekje begeleid en er op toe ziet dat je em niet te breed neerzet. Gezien de drukte van de afgelopen tijd blijkbaar een noodzakelijke maatregel om te voorkomen dat mensen em aan de straatkant in de berm zet. Uit dat soort kleine dingen blijkt voor mij dat de club mee werkt om het beste van de drukte te maken en overlast te voorkomen.

    Hop in de rij. Meesten hadden al braaf hun mondmaskertje op. Na een poosje ging eindelijk het hekje ook voor ons mannen open. Zoals gebruikelijk temperatuur check, tas controle, handjes desinfecteren, centjes omruilen voor m'n ijsberenvel, handdoek, saunahand doek, en m'n tegenwoordig onmisbare sauna kilt. Wegens de beperking op handdoeken, komt die goed van pas tegen grijpgrage vrouwenhandjes die ineens verbaasd opkijken waarom ze er niet met de kroonjuwelen vandoor kunnen

    Lekker ommeletje bij de chef gehaald, wat beleg en drankje erbij, om vervolgens in de tuin alles op te peuzelen. Bella en haar blonde vriendin waren er vroeg bij. De brunette knoopte een praatje aan. Ik liet haar helaas weten dat ik al een afspraakje had die dag en dat er die dag geen date voor ons in zou zitten. Het fijne van Bella is dat ze daar niet moeilijk over doet. Geen gezeur, waarom niet, wanneer dan wel, enz. Dat kan ik wel waarderen. Hoewel ze het vast jammer vond, snapt ze ook wel dat we niet getrouwd zijn en er meer vissen in de zee zwemmen.
    Dus na eventje gekletst te hebben verontschuldigde ik me en verruilde de 2 dames voor de wellness. Jacuzzi weer lekker warm, de sauna's op temperatuur, het zwembad om in af te koelen en een heerlijk zonnetje om te liggen uitpuffen met een glaasje fris erbij. Toppunt van relaxing!

    Tot m'n vreugde stond er weer sushi op het menu, en daar maakte ik gretig gebruik van. Even uitbuiken en nog maar een wellness rondje, aangezien m'n date er nog niet was.

    En die zou er helaas ook niet komen. Ze heeft wel netjes afgezegd. DDWW...
    En toen stonden ineens de opties open. Had genoeg moois al gezien die dag. Doch, de houding van Bella eerder deed me besluiten haar op te zoeken.
    In de tuin was ze niet te bekennen, dus ging maar richting de bar. Onderweg zag ik ineens een lief popje staan. Ook wel bekend als Eva van de Musketeers. In gepaste Eva kostuum stond ze te wachten om af te rekenen met haar klant. Vermoedelijk een pannenkoek, want toen ik haar vroeg of ze tijd had, keek ze een beetje bedenkelijk. Eigenlijk wilde ze naar huis, en vroeg of ik het erg vond. Als een dame dat aan geeft, wie ben ik om haar daar van te weerhouden?
    Dus jammer vond ik het wel, erg niet. Ze glimlachte dankbaar en beloofde dat het er de volgende keer zeker van gaat komen. Sterker nog, ze vroeg wanneer ik er de volgende keer zou zijn en dat we dan konden afspreken. Ik had geen idee, want volgende week had ik andere plannen, en 2 weken later weet ik nog niet wat het gaat worden. Dus stelde haar gerust dat als ze nog niet binnenkort zou vertrekken, het er vast nog een keer van gaat komen.

    En zo liep ik daarna verder de bar in. Ook daar geen Bella te bekennen. Dus ik ging in een rustig hoekje zitten half blote dames kijken. Dat is me toch een leuk tijdverdrijf

    Poosje later komt Bella de bar in en ik wenk haar om bij mente komen zitten. Ik vertel haar dat m'n afspraakje was verzet en of zij voor gaar wilde invallen. Daar had ze wel oren naar. En niet veel later belandden we op bed en hebben geweldig van elkaar genoten.
    Toen niet wetende dat het onze LAATSTE KEER zou zijn. Want 2 weken later gingen de Duitse clubs weer open en was het vogeltje gevlogen. Maar wie weet, als code rood voorbij is, wellicht dat we elkaar nog eens treffen...
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...025#post713025

    De rest van de dag lekker gegeten en nog meerdere wellness rondjes gemaakt, alvorens weer richting Mentholland te trekken.
    Na er bijna een week lang te hebben gezeten voelt het toch een beetje raar om na een dagje de club alweer achter te laten.
    Ach, is misschien maar beter ook

  10. Onderstaande 13 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 september 2020),Bachatero (26 september 2020),buttlover (26 september 2020),Henry S (26 september 2020),ijsbeer63 (26 september 2020),jansenroy (26 september 2020),ju52 (26 september 2020),mager (27 september 2020),phoenix (26 september 2020),Sjeufke (26 september 2020),sofaking (26 september 2020),The Joker (26 september 2020),Wijze grijze (26 september 2020)

  11. #4707
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:17
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Er is maar één beer die iets actueels over Lin kan vertellen...
    Misschien doet hij dat alsnog of misschien ook niet als zij inmiddels bij hem ingetrokken is.

    ps met die ene beer bedoelde ik niet deket
    Nou vooruit dan maar,lees het nu pas maar Lin komt niet meer terug en is heel ander werk gaan doen.Ze kijkt er goed op terug maar is wel heel blij (zeker In deze tijden ) dat ze ander werk heeft.

  12. Onderstaande 7 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 september 2020),Eddy_V (26 september 2020),jansenroy (26 september 2020),JonnyFontane (26 september 2020),mentholbear (26 september 2020),pietpotent44 (28 september 2020),pret (26 september 2020)

  13. #4708
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.503
    Discussies
    142
    Thanks
    8.462
    Thanked
    14.018 in 2.061 posts

    Standaard

    Een korte samenvatting van mijn twee bezoekjes aan SS op 13/9 en 18/9

    Zondag 13/9
    - Als alternatief nadat bezoekje dag eerder naar Venus geen doorgang had door Ordnungsambt
    - Rustig opgestart met een ontbijtje en jacuzzi
    - Lekker relaxen buiten
    - FL appte en liet weten na 2 1/2 jaar weer eens zijn opwachting in SS maken
    - Roxana wist mij tot een kamergang te verleiden waarin ze bijna de bijnaam skull crusher had gekregen
    - FL's binnenkomst leverde de nodige verbaasde gezichten bij de dames op
    - Avondeten buiten opgegeten waar we gezelschap kregen van Rebecca en Renata
    - Zij stelden een R&R voor met hun voor maar wij wilden eerst uitbuiken.
    - Rebecca (die me qua uiterlijk deed denken aan een voormalig Duisburg toppertje) deed even later een nieuwe poging bij FL
    - Verkeerde inschatting omdat ze eerder in mijn voorkeursschema paste dan FL's
    - Waar beter dan in de jacuzzi verder uit te buiken.
    - Terras opgezocht waar Mariana kwam polsen of ik wilde dienen als beleg tussen een Mariana/Roxana sandwich
    - FL had zijn oog laten vallen op een zeer slank pocket pocketje met een "thanks for nothing" badpakje
    - Samen met wat bekende beren bijgekletst
    - Adi kwam op de valreep nog voorbij
    - Samen met haar een uurtje jacuzzi room gedaan wat voor mij een first was.


    Vrijdag 18/9
    - Op de valreep zegde de firsttimer af echter toch gegaan
    - De afgelopen tijd wat opties gezien om als fluffer een kans te geven
    - Cansu doorkruiste mijn plannen
    - Op het terras kennisgemaakt met nieuwkomer Chayenne en alsnog als gids gediend
    - Uiteindelijk door de leuke klik die we hadden de kamer opgezocht ondanks dat ze niet een type is waar ik normaal mee ga
    - Het bewijs dat "think different" beloont wordt
    - Kort met Kwakje bijgepraat
    - Met een gepland bezoekje aan Venus de volgende dag overwoog ik te gaan
    - Wederom doorkruiste Cansu mijn plannen

    Erotische Escapades
    Sessies 13/9
    Kamergang 1: Roxana
    Duur: 1 uur
    Linkje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...835#post717835
    Kamergang 2: Adi
    Duur: 1 uur
    Linkje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...840#post717840

    Sessies 18/9
    Kamergang 1 & 3: Cansu
    Duur: 1 uur & 2 uur
    Linkje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...846#post717846
    Kamergang 2: Chayenne
    Duur: 1 uur en 30 minuten
    Linkje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...841#post717841
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  14. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 september 2020),Bachatero (27 september 2020),Giodude (29 september 2020),Herr Fick (28 september 2020),JonnyFontane (27 september 2020),ju52 (27 september 2020),mentholbear (27 september 2020),Pierke69 ( 2 oktober 2020),pietpotent44 (28 september 2020),Sjeufke (27 september 2020),sofaking (27 september 2020)

  15. #4709
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Last Online
    12 oktober 2023 @ 19:53
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    7 in 3 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag ook nog eens naar Sixsens afgereisd gehoopt een bekende dame kennende van yy te kunnen schaken.
    De dame in kwestie was helaas niet aanwezig. Line up viel voor mij zwaar tegen, en dan die verdomste jagertjes pff.
    Wel mooie tent aan zwembad en dikke chapeau voor de opfrissing her en der van het gebouw.

  16. Onderstaande 5 leden hebben ohjeh bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover (28 september 2020),laplagne (28 september 2020),mentholbear (27 september 2020),pietpotent44 (28 september 2020),sofaking (27 september 2020)

  17. #4710
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Last Online
    11 april 2024 @ 00:54
    Berichten
    277
    Discussies
    6
    Thanks
    435
    Thanked
    354 in 131 posts

    Standaard

    Deze zondag SS aangedaan, van 22:00 tot 01:00
    Man vrouw verhouding was prima, heb niet geteld, maar ik denk 20 tegen 20.
    Kamer gemaakt met Cleo en haar vriendin (naam vergeten). Cleo is altijd goed.
    Sommige mensen denken dat de sexclubs in Duitsland binnenkort weer dicht moeten gaan (door het griepje).
    Sommige dames blijven daarom voor de zekerheid maar in SS en gaan niet terug naar een ander land.......

  18. Onderstaande 3 leden hebben mager bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 september 2020),mentholbear (28 september 2020),pietpotent44 (28 september 2020)

  19. #4711
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Ik kan het draadje van Roemeense Vicky op dit forum niet vinden, maar voor de fans van haar: ze doet in Aken aan priveontvangst. Ze adverteerd bij 6relax.de als 'suse Viky'.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

    mager (28 september 2020),mentholbear (28 september 2020)

  21. #4712
    Geregistreerd
    3 augustus 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 08:28
    Berichten
    244
    Discussies
    1
    Thanks
    449
    Thanked
    384 in 137 posts

    Standaard

    Een vraagje is ss vanaf morgen ook om 22.00 toe of is dat niet van tel?

  22. #4713
    Geregistreerd
    19 november 2009
    Last Online
    23 februari 2024 @ 10:32
    Berichten
    589
    Discussies
    7
    Thanks
    1.139
    Thanked
    722 in 293 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric vb Bekijk bericht
    Een vraagje is ss vanaf morgen ook om 22.00 toe of is dat niet van tel?
    ben ik ook wel benieuwd naar hoop binnen kort Kinga te bezoeken als iemand hier meer over weet ook over de max bezoekers 30/50 weet het niet .

  23. #4714
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:56
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    ik zou zeggen afwachten. Even "vind ik leuk " aanklikken op facebook wanneer je de pagina van sixsense bekijkt en het rolt vanzelf binnen. Hebben de woordvoerder(s) en fanboys ook tijd om een eventuele flinke beperking in openingstijden emotioneel te verwerken en weer terug te keren op aarde. Wie had dat toch verwacht, dat randstedelingen in hun eigen omgeving het mirakel in Vaals de das om zouden kunnen doen.

  24. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (28 september 2020)

  25. #4715
    Geregistreerd
    19 november 2009
    Last Online
    23 februari 2024 @ 10:32
    Berichten
    589
    Discussies
    7
    Thanks
    1.139
    Thanked
    722 in 293 posts

    Standaard

    Misschien komt het reserveren ook wel weer terug wel zo makkelijk als je 2 1/2 uur onderweg bent .

  26. #4716
    Geregistreerd
    3 augustus 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 08:28
    Berichten
    244
    Discussies
    1
    Thanks
    449
    Thanked
    384 in 137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frits the cat Bekijk bericht
    ben ik ook wel benieuwd naar hoop binnen kort Kinga te bezoeken als iemand hier meer over weet ook over de max bezoekers 30/50 weet het niet .
    Kinga is vanaf 1/10 in de club schrijft ze zelf.

  27. #4717
    Geregistreerd
    19 november 2009
    Last Online
    23 februari 2024 @ 10:32
    Berichten
    589
    Discussies
    7
    Thanks
    1.139
    Thanked
    722 in 293 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric vb Bekijk bericht
    Kinga is vanaf 1/10 in de club schrijft ze zelf.
    dat had ik ook al gelezen maar ben benieuwd naar wat de nieuwe Corona maatregelen gaat betekenen voor de toegankelijkheid van SS ik weet het is een beetje snel na de pers conferentie !

  28. #4718
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.503
    Discussies
    142
    Thanks
    8.462
    Thanked
    14.018 in 2.061 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank-de Bekijk bericht
    Ik kan het draadje van Roemeense Vicky op dit forum niet vinden, maar voor de fans van haar: ze doet in Aken aan priveontvangst. Ze adverteerd bij 6relax.de als 'suse Viky'.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...990#post579990

    Ondanks haar jonge leeftijd was ze opgeborgen in de "oude doos"
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  29. #4719
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:00
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.526
    Discussies
    121
    Thanks
    5.935
    Thanked
    5.019 in 2.171 posts

    Standaard

    Hoe zou SixSens met de nieuwe coronamaatregelen omgaan?
    Vallen ze ook onder de horeca?
    Max 30/50 mensen binnen?

  30. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (28 september 2020)

  31. #4720
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    veel gaat er in de praktijk niet veranderen na de persconferentie van Rutte,;


    Elke ruimte mag maximaal 30 personen bevatten en in de tent 40,exclusief personeel
    dan heb je dus nog steeds over de 100 bezoekers

    zal om 22h dus dicht moeten van overheidswege,maar gaat vanaf woensdag ook vanaf 10h dagelijks effectief open, de ochtenstond heeft goud in de mond,moet je maar denken
    (Nederland heeft in tegenstelling tot de bourgondische Belgen toch geen traditie van nachtleven)


    er zal gevraagd worden een naam achter te laten,maar geen controle of verplichting ivm registratie


    besluit ; laten we in de mate van het mogelijke genieten,zeker indien je merkt ,hoe moeilijk Duitsland het heeft momenteel

  32. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (28 september 2020),Ryuhayabusa (28 september 2020)

  33. #4721
    Geregistreerd
    19 november 2009
    Last Online
    23 februari 2024 @ 10:32
    Berichten
    589
    Discussies
    7
    Thanks
    1.139
    Thanked
    722 in 293 posts

    Standaard

    Hoezo Duitsland moeilijk was er woensdag in een sauna club vond het aardig relaxt vergeleken met Nederland maar hoop ook binnen kort een relax dagje door te brengen in SS met Kinga als ze er weer is .

  34. #4722
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:36
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.005 in 1.367 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    veel gaat er in de praktijk niet veranderen na de persconferentie van Rutte,;


    Elke ruimte mag maximaal 30 personen bevatten en in de tent 40,exclusief personeel
    dan heb je dus nog steeds over de 100 bezoekers

    zal om 22h dus dicht moeten van overheidswege,maar gaat vanaf woensdag ook vanaf 10h dagelijks effectief open, de ochtenstond heeft goud in de mond,moet je maar denken
    (Nederland heeft in tegenstelling tot de bourgondische Belgen toch geen traditie van nachtleven)


    er zal gevraagd worden een naam achter te laten,maar geen controle of verplichting ivm registratie


    besluit ; laten we in de mate van het mogelijke genieten,zeker indien je merkt ,hoe moeilijk Duitsland het heeft momenteel
    Uiteraard gaat er veel veranderen voor deze club.
    Maximaal 30 binnen en 40 buiten is natuurlijk inclusief de dames. En vanaf 9 uur mogen er geen nieuwe bezoekers meer naar binnen.
    Het zal voor de club puzzelen worden met deze nieuwe regels.
    Opties ? Reserveringssysteem of alleen in dagdelen aanwezig mogen zijn ? Nog meer mogelijkheden ? Afwachten wat de clubleiding gaat doen.

  35. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (28 september 2020),frits the cat (28 september 2020)

  36. #4723
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:56
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Even "vind ik leuk " aanklikken op facebook wanneer je de pagina van sixsense bekijkt en het rolt vanzelf binnen.

  37. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (28 september 2020)

  38. #4724
    Geregistreerd
    19 november 2009
    Last Online
    23 februari 2024 @ 10:32
    Berichten
    589
    Discussies
    7
    Thanks
    1.139
    Thanked
    722 in 293 posts

    Standaard

    zie nog niets over nieuwe maatregels op de FB site.

  39. #4725
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:36
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.005 in 1.367 posts

    Standaard

    Yep, en de hele familie/vrienden kijken dan mee....

 

 
Pagina 189 van 227 EersteEerste ... 89139179185186187188189190191192193199 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.

Living Room 468*60