Pagina 33 van 227 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 801 t/m 825 van 5671
  1. #801
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Zaterdag 10 Maart

    Mijn eerste bezoek aan 'Theatre of Dreams' in precies 9 weken, vanwege zakelijke verplichtingen die zowat een leven lang in mijn boek staan. Natuurlijk had een geïmproviseerd bezoek aan Venus de week daarvoor me wat stoom af kunnen blazen, maar op geen enkele manier is deze club qua kwaliteit zelfs in de buurt van Sixsens. Er waren afspraken gemaakt om contact op te nemen met Hooker Lover1 op de parkeerplaats voorafgaand aan de aftrap voor een pre-match briefing, maar ik was een paar minuten te laat vanwege een overdreven verwennerij in Dutch Beer / Genever / Dutch Dynamite / Shoarma de vorige avond en mijn onvermogen om uit bed te komen en een te coherente zin te vroeg in de ochtend te vormen.
    *
    Toen ik een snelle inhaalchat met Charlotte binnenkwam en volgde, daalde ik de trap af om De Shyman te ontmoeten op weg naar het ontbijt en we zeiden dat we later op de dag zouden spreken. In de kasten hing HL1 zichzelf weg voor het komende carnaval. Na het veranderen heb ik me bij de andere 2 in het restaurant aangesloten voor wat broodnodige voeding (nou echt gewoon om de alcohol / knoflook saus van de avond ervoor op te nemen). Voor de volgende 30 minuten of zo hebben we samen bij elkaar gepraat en verschillende nuances met betrekking tot de hobby bediscussieerd voordat we met pensioen gingen naar het terras om de discussie verder voort te zetten. Ik was een paar minuten achter de andere 2 omdat ik me moest scheren en toen ik bij hen kwam vond ik dat Maya zich nestelde tegen HL en ik dacht dat ik een beetje ademruimte had (in Babylon komt Michelle gewoonlijk naar me toe maar sinds ik voor het eerst ging met HL naar Bab gaat ze nu eerst naar hem toe - en daar ben ik heel blij om) maar dit mocht niet lang duren, omdat de omkering van wat er in Babylon gebeurt hier gebeurde. Al snel was Maya naast me en het was duidelijk dat er voor mij geen ontsnapping mogelijk was! Er zijn situaties waarin het onmogelijk is om jezelf te bevrijden en dit is zeker een van hen. Maya klaagde dat ik haar de afgelopen maanden had verwaarloosd omdat ik te druk was geweest met andere meisjes (ik kon hier niet tegenin gaan) en omdat ik wist dat er geen ontsnapping mogelijk was, heb ik ervoor gekozen haar eerder naar de kamer te brengen dan later. In de kamer had ik de standaard Maya-service die natuurlijk erg gepolijst is (misschien een beetje standaard voor mij tegenwoordig) en ze laat je nooit in de steek en geeft altijd 100%. Een goede kamer om de dag te beginnen maar niet een die te lang in het geheugen zal blijven.

    Na het verlaten van de kamer zag ik een bekende figuur in Patjax (met Stacey in de buurt) staan ​​bij de receptie, dus ik ging even langs om hallo te zeggen en de laatste gebeurtenissen bij te praten. Stacey was natuurlijk ongeduldig om met hem naar de kamer te gaan (niet voordat hij later op de dag met een kamer instemde) en het duurde niet lang voordat de handdoeken werden gepakt en de sleutel werd genomen. Ik besloot dat ik voor de eerste keer naar de bar zou gaan en kijken wat er aan de hand was. De Shyman was op dit punt in een kamer met Carmen en HL was weg in de eerste van zijn zes kamers (zonder de hulp van blauwe pillen)! Ik cirkelde om te praten met oude meisjes (Linet, Isa, Mara, Alice, Alicia, Victoria Andreea (x3), Ella, Melanie, Maria, Mickey, Carmen, Veronika en een paar anderen) en nieuw (Dana - Rom, Tamara - Bul). Nicole probeerde ook met me te praten maar na de manier waarop ze zich net voor Kerstmis gedroeg, kreeg ze korte metten. Weldra verscheen HL en zat bij zijn geliefde Vanessa en toen ik opstond om verder te circuleren, werd ik door Dani en Stacey samen aangesproken, die dat opnieuw dachten omdat ik hen verwaarloosde dat er een trio op de kaarten stond. Er werden afspraken gemaakt voor een contactpersoon uit 1400, maar Dani zocht me op om te zeggen dat we een tijdje moesten wachten omdat ze een andere klant had - geen probleem voor mij, ik had genoeg om mijn aandacht te houden.

    Verdere chats met HL, Patjax en De Shyman volgden en op een gegeven moment werden we vergezeld door de mooie Violetta voor een praatje. Violetta is zo'n intelligent en levendig meisje (Haar beheersing van de Engelse taal is net zo goed als elk meisje dat ik heb ontmoet bij het nastreven van deze hobby - ik neem ook veel op die zogenaamd Engels zijn in deze verklaring)! Ik was nog nooit in een kamer met haar geweest, maar had haar vele keren gesproken en soms kreeg je het gevoel dat de dingen goed zullen gaan en later kwam ik erachter dat dingen beter dan goed zouden zijn. De Shyman sleepte haar weg naar de kamer, maar niet voordat ik haar had beloofd dat ik haar ook zou nemen voordat ik de club zou verlaten.

    Kort daarna werd ik in het nauw gedreven door Dani en Stacey om mijn belofte waar te maken die ik maar al te graag deed. Ik had nog nooit een trio met deze 2 gehad (ik had trio's met Dani / Laura en een Quattro met Laura / Stacey / Yasmine) dus ik wilde graag zien hoe ze zouden samenwerken. Het was misschien niet het niveau van Laura / Dani (waar Laura altijd de leiding neemt), omdat Dani de Ringmaster van het Circus zou worden. Dat gezegd hebbende, het trio was erg goed met beide meisjes die me goed konden zien, precies wat de dokter had bevolen. Dani merkte op dat mijn lul groter leek dan ze zich herinnerde (ja - echt) en vroeg of ik speciale oefeningen had gedaan om het groter te maken. Hell nee ik was gewoon geil als de hel en klaar om ze allebei te neuken. Stacey deed het grootste deel van het werk deze keer en bovendien is ze echt iets bijzonders (omgekeerd en normaal). Dani kan gemakkelijk moe worden bovenop en ik vond het geweldig om haar zo hard mogelijk te laten werken (ze weet dat ik niet klaar ben tenzij ik dat wil en ze weet dat ik haar opzettelijk hard heb laten werken) en het duurde niet lang voordat ze besloten dat Stacey het meeste van het zware werk zou doen (en zoals gewoonlijk met Stacey was dit absoluut geen probleem)! Een mooie kamer met deze twee meisjes en ik heb ze echt voor hun geld laten werken, wat ze rijkelijk verdienden.

    Na wat eten met HL en De Shyman (ik had het geluk een biefstuk te krijgen voordat ze op waren), besloot ik om vrij rond te dwalen en te kijken of ik Violetta kon vinden. Beneden in de bar zag ik haar zitten in haar gebruikelijke positie, dus ging ik even een praatje maken. Na een paar minuten was ik klaar om te gaan en vertrok om te douchen terwijl ze haar longen vulde met wat nicotine. Gegeven de keuze van kamer 4 of 5b heb ik gekozen voor de mooiere kamer 4 met de plafondspiegel. Violetta vertelde me dat ze later een afspraak bij De Shyman had geboekt en dat ze me waarschijnlijk wel had verteld hoe laat het was geboekt, maar ik begreep het verkeerd (waarschijnlijk gezien haar beheersing van het Engels) of ik hoorde haar niet goed (ik ben half doof ) terwijl ik me teveel op haar concentreerde. Deze kamer was gemakkelijk het hoogtepunt van de dag en het is gemakkelijk te begrijpen waarom Sjeufke haar als zijn Koningin heeft (ook waarom De Shyman haar twee keer op dezelfde dag herhaalde). Een geweldige meid om mee te praten en zo'n fantastische service dat het op de korte in plaats van de lange termijn moet worden herhaald. Ik was zo verdiept in haar en haar capaciteiten liepen die tijd voorbij mijn beoogde uur in de kamer en nadat we de kamer verlieten werd het duidelijk dat ik een vertraging had veroorzaakt in de plannen van De Shyman (die geduldig op de Terra zat te wachten ). Ik verontschuldigde me hoffelijk voor de grote kerel, omdat hij zo'n onattente beer was, maar hij begreep volledig hoe ik in die tijd afgeleid was geraakt en me uit de slaap had gelaten.

    De tijd liep door naar 2100 en ik had ergens anders een afspraak, dus ging ik naar de bar om HL (die weer in het gezelschap was van Vanessa) te zien om afscheid te nemen. De bar was op dit punt vrij druk (herinnerde me aan de goede oude dagen op een zaterdagavond) en zoals HL in zijn verslag vermeldde dit veroorzaakte een achterstand van teams wachten op kamers. Op weg naar buiten was er gewoon tijd voor mij om afscheid te nemen van De Shyman (die nog steeds boven was met Violetta) en Patjax voordat ik op weg ging naar nieuwe weilanden.

    Nog een geweldig bezoek aan mijn favoriete club en het is verbazingwekkend hoeveel de casting kan veranderen in de korte (leek een verdomde eeuwigheid) tijd dat ik weg was geweest. Veel nieuwe meisjes en een paar die zijn overgestapt op andere optredens. Ik kom zo snel terug als de tijd het toelaat (hoewel ik PSR graag wil proberen - Patjax raadde me een meisje aan en zijn laatste aanbeveling was Kim en dat bleek best goed voor mij en natuurlijk is ook een terugkeer naar Babylon overbodig).

    Saturday 10th March

    My first visit to the’ Theatre of Dreams’ in exactly 9 weeks, due to business obligations which just about constitutes a lifetime in my book. Of course an impromptu visit to Venus the week before had allowed me to blow off some steam but no way is this club even close in terms of quality to Sixsens. Arrangements had been made to liaise with Hooker Lover1 in the parking lot prior to kick off for a pre-match briefing but I was a few minutes late due to an over indulgence in Dutch Beer/Genever/Dutch Dynamite/Shoarma the previous evening and my inability to get out of bed and form a coherent sentence too early in the morning.

    On entering and following a quick catch up chat with Charlotte I descended the stairs to be met by De Shyman on the way up, heading for breakfast and we said that we would speak later in the day. In the lockers was HL1 getting himself squared away for the coming carnaval. After changing I joined the other 2 in the Restaurant for some much needed sustenance (well really just to soak up the alcohol/knoflook sauce from the night before). For the next 30 minutes or so we caught up together and discussed various nuances relating to the hobby before retiring to the terrace to continue the discussion further. I was a few minutes behind the other 2 as I needed to shave and when I joined them I found Maya snuggled up to HL and I thought I had a little bit of breathing space (In Babylon normally Michelle comes to me but since I first went with HL to Bab she now goes to him first – and I am very happy about this) but this was not to last too long as the reversal of what happens in Babylon happened here. Soon Maya was next to me and it was clear that there was no escape for me! There are some situations where it is impossible to extricate yourself and this is certainly one of them. Maya complained that I had neglected her over the previous months as I had been too busy with other girls (I could not argue with this) and as I knew there was no escape I elected to take her to the room sooner rather than later. In the room I had the standard Maya service which is of course very polished (maybe just a little bit too standard for me these days) and she never lets you down and always gives 100%. A good room to start the day but not one that will live in the memory for too long a time.

    After exiting from the room I saw a familiar figure in Patjax (with Stacey in close proximity) standing near the reception desk so I moved over to say hello and catch up on latest events. Stacey was of course impatient to be off to the room with him (not before getting me to agree to a room later in the day) and it was not long before the towels were grabbed and the key taken. I decided I would go downstairs to the bar for the first time and see what was happening. De Shyman was in a room with Carmen by this point and HL was off on the first of his 6 rooms (without the aid of any blue pills)! I circled speaking to girls old (Linet, Isa, Mara, Alice, Alicia, Victoria, Andreea (x3), Ella, Melanie, Maria,Mickey, Carmen, Veronika and a few others) and new (Dana – Rom, Tamara – Bul). Nicole also tried to speak to me but after the way she behaved just before Christmas she was given short shrift). Soon HL appeared and was sat with his beloved Vanessa and as I stood up to circulate further I was accosted by Dani and Stacey together who deemed that again as I had been neglecting them that a trio was on the cards. Arrangements were made for a 1400 liaison but Dani sought me out to say we would have to delay for a while as she had another customer – no problem for me I had plenty to keep my attention.

    Further chats with HL, Patjax and De Shyman followed and at one point we were joined by the lovely Violetta for a chat. Violetta is such an intelligent and vivacious girl (Her command of the English Language is as good as any girl that I have met in the pursuit of this hobby – I include many that are supposedly English in this statement)! I had never been to a room with her before but had spoken to her many times and sometimes you get a feeling that things will be good and later on I found out that things would be better than good. De Shyman whisked her away to the room but not before I had promised her that I would take her also before I left the club.

    Shortly thereafter I was cornered by Dani and Stacey to make good on my commitment which I was only too happy to do. I had never had a trio with these 2 before (I had trios with Dani/Laura and a Quattro with Laura/Stacey/Yasmine) so I was keen to see how they would work together. It was maybe not up to the level of Laura/Dani (where Laura always takes the lead) as this time Dani was to be the Ringmaster of the Circus. That being said the trio was very good with both of the girls giving me a good seeing to which was just what the Doctor ordered. Dani commented that my dick seemed bigger than she remembered (yeah – really) and asked if I had been doing special exercises to make it bigger. Hell no I was just horny as hell and ready to fuck the both of them. Stacey did the bulk of the work this time and on top she really is something special (reverse and normal). Dani can get tired easily on top and I took great delight in making her work as hard as she could (she knows I will not finish unless I want to and she knows that I deliberately made her work hard) and it was not long before she decided that Stacey should do most of the heavy lifting (and as usual with Stacey this was absolutely no problem)! A nice room with these two girls and I really made them work for their money, which they richly deserved.

    After some food with HL and De Shyman (I was fortunate enough to get a steak before they ran out), I decided to roam free and see if I could locate Violetta. Downstairs in the bar I spied her sitting in her usual position so I moved in for a chat. After a few minutes I was ready to go and departed for a shower whilst she filled her lungs with some nicotine. Given the choice of room 4 or 5b I opted for the nicer room 4 with the ceiling mirror. Violetta told me that she had an appointment booked with De Shyman later and she probably did tell me what time it was booked for but either I misunderstood (unlikely given her command of English) or I just did not hear her correctly (I am half deaf) as I was concentrating too much on her. This room was easily the highlight of the day and it is easy to understand why Sjeufke has her as his Queen (also why De Shyman repeated with her twice in the same day). A great girl to talk to and such a fantastic service that It will have to be repeated in the short rather than long term. I was so engrossed in her and her abilities that time ran on way past my intended hour in the room and after we exited the room it became apparent that I had caused a delay in the plans of De Shyman (who was patiently waiting on the Terra). I apologised profusely to the big fellow fellow for being such an inconsiderate Bear but he fully understood how I had become distracted about the time and let me off the hook.

    Time was marching on towards 2100 and I had an appointment elsewhere so I went down to the bar to see HL (who was again in the company of Vanessa) to say farewell. The bar was quite busy at this point (reminded me of the good old days on a Saturday Night) and as HL mentioned in his report this caused a backlog of teams waiting for rooms. On the way out there was just time for me to bid farewell to De Shyman (who was still upstairs with Violetta) and Patjax before I hit the road for pastures new.

    Another great visit to my favorite club and it is amazing how much that the casting can change in the short (seemed like a fucking eternity) time that I had been away. Lots of new girls and a few that have moved on to other gigs. I will be back as soon as time allows (although I am keen to try PSR – Patjax recommended a girl to me and his last recommendation was Kim and that turned out pretty well for me and of course a return to Babylon is also overdue).

  2. Onderstaande 11 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 maart 2018),Bachatero (18 maart 2018),Champollion (15 maart 2018),Eddy_V (14 maart 2018),Flyerke (14 maart 2018),forgetskinnyletsgetfatty (15 maart 2018),Hooker lover1 (15 maart 2018),Manureva (17 maart 2018),Patjax (17 maart 2018),Sjeufke (14 maart 2018),sofaking (14 maart 2018)

  3. #802
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    SixSens - Birthday Edition
    10 Maart 2018

    Het is mijn verjaardag op 10 Maart en nog eens op een Zaterdag! Ik kan op deze dag eigenlijk naar verschillende clubs gaan at no cost maar volgde een tip me toch maar tot 2 te beperken. Dat is geen slecht idee want menig ijsbeer weet hoe verschrikkelijk snel de tijd loopt in een club.


    Fazit
    Positief
    - Eten, wellness, Line-up uitstekend als altijd met keuzestress tot gevolg
    - Zwembad beschikbaar maar werd niet gebruikt
    - Goed gezelschap van ondermeer Patjax, Mr Blauwneus, Deket, Hooker Lover1
    - Zeer goede kamer met Vanessa op aanraden van Hooker Lover1
    - Presentjes van de dames werden niet opgemerkt
    - Minder claimgedrag ervaren dan vorige keer

    Negatief
    - De massageolie werd echter wel van me afgepakt en moest dat achterlaten aan de balie
    - Alwéér geen sessie met Lily, het lukt me zelfs op m'n verjaardag niet :(

    Neutraal
    - Temperatuur douches lauwtjes, is tegenover die van m'n volgende club LR wel weer goed te doen


    Kamergang: 1

    >> Vanessa - Terug een goede sessie - 8,0 / 10


    Clubverslag

    Aankomst

    De rit verliep voorspoedig en in een kleine 2u15' kon ik rond 13u13 op de ruime parking mijn wagen achterlaten. Ik wou wat dichter bij de ingang parkeren en moest terug in achteruit gezien het er al vol stond. Daarbij werd ik ineens geblokkeerd door een wagen achter me met een Roemeense nummerplaat. Hmm, interessant: er kwam een Roma-dame uit gestapt waarna haar Roma-vriendje achteruit weer weg reed. Reality check, die dame zal er binnen vast een aantal beertjes verliefd maken, nrs uitwisselen etc etc... Ik ging wat verder parkeren en ging naar binnen.

    Ik liet onmiddellijk mijn plastiek zak controleren en moest mijn massageolie afgeven . Ze zijn me daar toch wel streng! De IK werd getoond en ik kon gratis binnen, alles onder het toeziend oog van Mickey die zich later weer transformeerde tot Paris Hilton-type. Ze kwam gelijk met mij toe dus als ik m'n claimster wilde ontlopen, was dat nu mislukt. Ze blijft wel vriendelijk, ga zoenen voor m'n verjaardag maar vroeg al gelijk voor cadeaus. Nou het is toch de jarige die cadeaus krijgt? De snoepjes en presentjes voor dames hadden ze echter niet gezien dankzij Mickey's binnenkomst en ik kon door naar beneden naar de lockers waar ik Deket had gezien en met hem heb bijgepraat. Later zag ik hem nog vaak boven in de veranda.


    Wellness en meer ijsberengezelschap

    Een van de zaken die ik vaak als eerste doe is relaxen en wellnessen. Ik ga zelden snel de kamer op en moet de hete poesjes eerst wat uit de boom kijken. Ik ging uitgebreid in de jacuzzi zitten en werd een beetje later door Patjax vergezeld. Ik wisselde later naar sauna en stoomruimte, alles was dik in orde! Alleen de douches waren wat lauw. Later beschouwd is dat toch beter dan deze in LR waar je afwisselend ijskoud en loeiheet water over je heen krijgt. Weer boven bij de veranda kwam Hooker Lover1 zich voorstellen, prima kerel en heb hem vaak gekruist in de club. Hij wees me op de aanwezigheid van Mr. Blauwneus en heb hem de hand geschud. Later had ik in de veranda nog een goed gesprek met Patjax en Hooker lover1 terwijl ik moest vaststellen dat "een sessie met het service kanon op mijn verjaardag", deze keer Lily, me andermaal weer door de neus werd geboord. Lily bleek al een Termin te hebben met Deket. Ik had haar op weg naar boven ontmoet en vroeg haar nog om een sessie. Later was geen tijd meer over om haar te kameren. Vorig jaar had ik net hetzelfde voor met Jeanette in Babylon. Tot op heden heb ik beiden na jaren geduld nog niet gehad. Misschien is het deze keer maar goed ook: als Lily echt zo goed is, was ik misschien meer budget kwijt dan voorzien die dag!


    Bar - ambiance - line-up

    Ik was nog lang niet aan kameren toe en heb erg lang gewacht tegen dat ik zover was. Ik ging in de kino wat relaxen en nam een afwachtende houding aan. De charmes van een saunaclub met jagende dames: je laat ze even jagen, ze tegen je aan laten rijden, je laat je bepotelen terwijl ze zich netjes voorstellen,...the whole deal. Grappig is dat ze plechtig hun naam noemen en je een hand geven. Geen kus, ze schudden je de hand: heel beleefd en netjes van ze. Daarna verhuisd datzelfde handje naar je benen en wat er tussen ligt en kan groeien tot oorlogssterkte in respons want de aaibaarheidsfactor is groot. Niet wat nette beleefde dames de la rue zouden doen. In de kino maakte ik 2x achter elkaar kennis met dames die uit Duitsland weg zijn gegaan, eentje uit Samya en eentje uit Magnum. Deze laatste bleef lang bij me en ik masseerde haar mooie lichaam. Tot een kamergang werd het niet, ik wilde daar nog niet aan denken. Ik wou voorzichtig zijn met mijn budget en dat is wel de 2de reden dat ik liever op een relaxte manier club: een kamergang hoefde zelfs niet.

    De ambiance was best ok. In vergelijking met LR later, was de ambiance zelfs uitstekend. De line-up bestond uit voldoende leuke mooie dames en dat leidde tot keuzestress. Als ik dan toch een kamer wou, wilde ik toch voor een zekerheid gaan, ik had geen zin in flaters en blunders op mijn verjaardag! De zekerheidjes waren mijn claimdames Miruna en Mickey. Ook nu liet ik ze links liggen. Simona is nog zo'n zekerheid maar die dag trok ze me niet aan. Julia en Emma waren nergens te bekennen. Carmen2 zeg er bijzonder sexy uit in haar rode lingerie en ik twijfelde al waren mijn 2 kamergangen met haar geen topsessies. Hooker Lover1 moest mijn vertwijfeling en keuzestress hebben opgemerkt en prijsde Stacey en Vanessa de hoogte in. Uiteindelijk bracht hij Vanessa op de hoogte van mijn interesse in haar naturelle verschijning en ze ging op zoek. Terwijl ze dineerde, ging ik nog wat naar de jacuzzi om zelfs over deze gang van zaken na te denken. Ik besloot dat hij me wel eens een goede dienst bewees met deze tip en ging haar zoeken. Ik vond haar in de veranda boven. Ze was even met iemand bezig en voegde zich even later bij me in dezelfde geriefelijke sofa waar Deket eerder werd opgegeild door Lily. Ik heb niet getwijfeld en zag wel dat dit een goede dame was, een leuk type en ik vond ze wel lekker uitzien en ze herinnerde me vaagweg aan Kitty uit Babylon. Op naar de kamer dus, eentje boven. Die deed me snel de mindere ervaring in het Antwerpse SKW met Laura snel vergeten.

    >> Vanessa - Terug de goede sessie - 8,0 / 10


    Restaurant

    Later ging ik eten en zag ondertussen Mara terug. Mooie dame, ik zat er aan te denken met haar te gaan maar de tijd werd korter en korter. Bij Mara zag ik eerder nog een dame die alles al wist van me terwijl ik ze nog nooit gezien heb. Dames babbelen er nogal op los over hun klandizie, zelfs al heb ik er nog niet mee gekamerd. In het restaurant samen gezeten met Patjax en Deket. De Shyman liep er ook ergens rond in de club. Het eten was weer goed: zoals steeds de traditionele steak friet en veel groentes. Ik liet het me smaken met het enige biertje dat ik er dronk.


    Nog meer over de Line-up

    Later was het nog wat wellnessen en in de bar met een cola de line-up bestuderen terwijl ikzelf grondig werd bestudeerd door Miruna en Mickey vanaf de rookruimte. Die begin je wel te kennen, althans de harde kern waaronder voornoemde 2 dames. Mara, Simona zie ik er vaak, een Roemeense donkerharige dame met mooie borsten, scherpe neus die ik ondertussen Miss Pinokkio noem omdat ze mannen zo graag 'Pinokkio' noemt. Die houdt me altijd staande met die borsten van haar. Verder waren er Dani en Stacey die me aan de bar een trio voorstelden: ik legde ze uit dat ik dat één keer deed, dat wel leuk vond maar toch liever one-on-one ervaringen heb dus geen 2 dames tegelijk meer of ik moest de lotto winnen. Daar zullen ze maar op moeten wachten. Ze mogen desnoods m'n cijfers invullen. Dat is nog een idee: 'Want a trio? Give me the winning lottery numbers and we'll have a trio next time!'. Stacey vroeg me zelfs zonder omwegen 50€ sans plus. Neen, absoluut niet hoor. Later zag ik ze nog voor ik vertrok naar de volgende club. Ik twijfelde of ik toch nog een kamer zou wagen met deze Stacey. helaas de tijd drong en als ik nog een avond wilde in LR moest ik snel vertrekken, zij het wat spijt. SS blijft een superclub. Mijn volgende bezoek aan LR zou dat nog onderstrepen. Hoewel...zie daar:

    >> Living Room - The Birthday continues


    Je ziet dus veel dezelfde dames terug. Dit gaf me de bedenking dat dit de reden dat sommigen wel eens clubmoe konden worden, vooral als je houdt van zeer veel afwisseling. Hoe vaker je gaat, hoe meer 'sleet' er komt op de ervaring. Met een sterk variërende line-up zal je dat minder ervaren, geloof ik zo. Ik ervaar trouwens dat ik erg geil wordend uitkijk naar mijn clubbezoek en eenmaal aangekomen, dit verlangen naar het verre dat nu dichtbij is, verdwijnt. Ineens heb ik geen haast meer tot ik een dame dreig mis te lopen.


    Einde

    Op weg naar de lockers kwam ik nog Miruna tegen die wat snoepjes claimde en de ganse zak meenam waardoor niks overbleef voor die arme Mickey. Die moest ik dus met lege handjes wegsturen. Dat vond ik ergens wel spijtig, ik had het immers beloofd. De massageolie werd terug gegeven en ik kon verder naar m'n geboekt hotel in Willich.


    Conclusie to self

    Het wordt nog een moeilijke tijd als ik me moet blijven inhouden. Ik wil gewoon meer mooiere dames, meer afwisseling, meer, meer, meer! Intussen tinder ik er op los in Oekraïne en komen de matches en masse binnen. Daar beweegt dus terug iets nadat de interesse in het land voor 9 jaar van de radar was verdreven door de clubs. In 2009 had ik nog geen Tinder toen ik er in Lviv m'n geluk beproefde en faalde. In Kiev zou dat een ander verhaal kunnen worden...of moet ik toch naar Roemenië zoals de dames me graag willen laten geloven dat de liefde daar te vinden is?
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 14 maart 2018 om 23:16
    De zwarte wolf

  4. Onderstaande 21 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 maart 2018),biged (15 maart 2018),blauwebeer (15 maart 2018),brombeerzuid (14 maart 2018),deket (15 maart 2018),dennisw (18 maart 2018),Eddy_V (14 maart 2018),Flyerke (15 maart 2018),forgetskinnyletsgetfatty (15 maart 2018),Highlander (15 maart 2018),Hooker lover1 (15 maart 2018),jansenroy (15 maart 2018),Manureva (17 maart 2018),Mr Bluenose (14 maart 2018),Patjax (17 maart 2018),rolo (15 maart 2018),Sjeufke (14 maart 2018),sofaking (14 maart 2018),Sphinx (15 maart 2018),swazontneuf (17 maart 2018),yylover (15 maart 2018)

  5. #803
    Geregistreerd
    21 februari 2018
    Last Online
    27 januari 2020 @ 17:28
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Nacked Titts are inspiring !

    In the beginning of march i was at SS.
    I spot two girls with nacked titts,
    one dark one (whats her name ?) and a slim romanian with natural young titts.
    While the dark one was in service all the time, i could not get her.... may be next time ?
    The young romanian was ok.

    BTW, what the differenc ebtween saturdays and thursdays in SS ?
    Are there other girls at thursdays in SS ?

    regards

  6. #804
    Geregistreerd
    3 september 2017
    Last Online
    3 augustus 2022 @ 17:37
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    135
    Thanked
    130 in 50 posts

    Standaard

    Is de Duitse Tamara inmiddels weer gespot bij Sixsens? niet te verwarren met de Romeense Tamara

  7. #805
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Gisteren was ze er niet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  8. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    indo ijsbeer (17 maart 2018)

  9. #806
    Geregistreerd
    3 september 2017
    Last Online
    3 augustus 2022 @ 17:37
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    135
    Thanked
    130 in 50 posts

    Standaard

    dankjewel, dan zal ze vandaag ook er wel niet zijn, aangezien ze vaste dagen achterelkaar aanwezig is! Laat maar iets weten zodra je haar spot of meer info hebt!

  10. #807
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Thursday, March 15th :

    As usual, I spent an excellent day in this pleasant club .

    At least, 40 girls were present and it was extremely appreciable for one thursday . Several new girls compared to my last visit 3 weeks ago.

    The rate was very good for the men ….I could have some long social times with the girls during the day ….

    I did an excellent session with Lydia.


    Lydia (rumanian) :

    Profile : 29 yo, 1.60 m, light brown / red hair, nice silhouette with natural forms.

    Service : I already knew her sister Lorena. Even if they are very different, both offer a high level quality service. After a pleasant social time …. in the cinema, the session was excellent from beginning to end . Just gfe and sensual as I like it, I spend one hour of pure pleasure .

    Appreciation : 9 / 10

    Price : 100 € / 60 minutes – no extra.

    Repetition : 100 %.


    So long…

  11. Onderstaande 9 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 2 mei 2018),Eddy_V (17 maart 2018),Hooker lover1 (17 maart 2018),jansenroy (17 maart 2018),Mr Bluenose (17 maart 2018),Patjax (17 maart 2018),pret (17 maart 2018),Sjeufke (17 maart 2018),yylover (18 maart 2018)

  12. #808
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PrinteAC Bekijk bericht
    Nacked Titts are inspiring !

    In the beginning of march i was at SS.
    I spot two girls with nacked titts,
    one dark one (whats her name ?)
    While the dark one was in service all the time, i could not get her

    BTW, what the differenc ebtween saturdays and thursdays in SS ?
    Are there other girls at thursdays in SS ?
    Thursday or Saturday doesn’t really differ a lot.
    The black girl white the proud tits out of her “cloths” is Lilly...
    Should be in Sixsens till Monday or Tuesday and then she leaves for a while... one never knows, but suddenly she’s b(l)ack!

    this was in the beginning of March that you see her and she was busy? Sorry mate!
    En Garde

  13. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 maart 2018),Hooker lover1 (17 maart 2018),jansenroy (17 maart 2018),Manureva (17 maart 2018),Mr Bluenose (17 maart 2018),Nulnulzeseneenhalf (17 maart 2018)

  14. #809
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Dani en een "agressieve kamerwerving"? Zo ken ik haar in elk geval zeer zeker niet. Kijk, dat de dames wat proberen om je op kamer te krijgen is begrijpelijk, maar dat agressieve kan ik me bij Dani absoluut niet voorstellen. Stacey ken ik niet goed genoeg. Slechts 1 keer met haar gekamerd. Ze heeft het wel een aantal keren bij me geprobeerd, maar vond haar daarin ook niet agressief. Hetzelfde geldt voor Veronika, hoewel ik haar aanpak dan het meest "agressief" vind, maar nog niet heel erg storend. Mijn geluk (of pech, hoe je het ook maar bekijkt) is dat ik bijna niet meer gestoord wordt door dames in Sixsens, omdat de vaste dames wel weten dat ik alleen met Dani naar de kamer ga. Kansloze missie voor ze als ze het toch proberen :-P ;D Alleen af en toe door een aantal nieuwe dames wordt ik "lastig gevallen" en daar zit af en toe wel een agressief kamerwervende dame tussen, die nadat je meermaals hebt aangegeven niet te willen kameren toch blijft aandringen. Dat een dame of een aantal dames de opmerking maken van "Heute machen wir ein Trio!" noem ik per definitie nog niet agressief, maar eerder aftastend. Dan had ik afgelopen weekend aan Alice en Bianka ook 2 zeer agressief kamerwervende dames, want meermaals probeerden ze me over te halen om een trio te doen met ze terwijl ik herhaaldelijk had aangegeven dit niet te willen. En zo kan ik er nog wel een dozijn opnoemen als het niet meer is. Ik zie het ook meer als een spel. En men moet 1 ding niet vergeten. De dames zitten er maar voor 1 ding en dat zijn de knikkers. Ik kan me wel voorstellen dat ze het een aantal keren proberen, te meer omdat Stacey je al eens op kamer heeft gekregen. En nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat Dani tot vervelens toe heeft lopen doorzeuren over een trio. Dit wil ik toch even kwijt, no offence!
    'Stom toeval' dat ik door Dani (indringend) werd aangesproken afgelopen vrijdag......
    Hoe dan ook....! Ik ben aanwezig op 'die' verjaardag! No hard feelings!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  15. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    popey01 (18 maart 2018)

  16. #810
    Geregistreerd
    24 februari 2018
    Last Online
    31 augustus 2022 @ 07:09
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hello guys, whats happen with eva? She told me that she leave ss? I was shocked :(

  17. Onderstaande leden hebben toraman bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (18 maart 2018)

  18. #811
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door indo ijsbeer Bekijk bericht
    Is de Duitse Tamara inmiddels weer gespot bij Sixsens? niet te verwarren met de Romeense Tamara
    Tamara 2 is Bulgaarse,de Tamara naar wie je vraagt....is nog steeds niet gespot.
    Ook bij navraag in sixsens,geen duidelijk antwoord waar Tamara zit...

  19. Onderstaande 2 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    indo ijsbeer (18 maart 2018),Mr Bluenose (18 maart 2018)

  20. #812
    Geregistreerd
    3 september 2017
    Last Online
    3 augustus 2022 @ 17:37
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    135
    Thanked
    130 in 50 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Tamara 2 is Bulgaarse,de Tamara naar wie je vraagt....is nog steeds niet gespot.
    Ook bij navraag in sixsens,geen duidelijk antwoord waar Tamara zit...
    Het zou zonde zijn als ze de club verlaten heeft! Een groot gemis deze topper

  21. #813
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toraman Bekijk bericht
    Hello guys, whats happen with eva? She told me that she leave ss? I was shocked :(
    Eva is nog gewoon in Sixsens. Ik vermoed dat je een en ander verkeerd hebt verstaan.
    Tenzij het een andere Eva betreft.
    De Eva die ik bedoel is Eva die onlangs nog in Babylon actief was.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  22. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (18 maart 2018),jansenroy (18 maart 2018),Manureva (18 maart 2018),Mr Bluenose (18 maart 2018)

  23. #814
    Geregistreerd
    24 februari 2018
    Last Online
    31 augustus 2022 @ 07:09
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hello, no this i mean the eva who works in ss. She was yesterday at ss. She say to me that she leave ss end of the month becuase, she dont earn enough money at ss. I was shocked..

  24. #815
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toraman Bekijk bericht
    Hello, no this i mean the eva who works in ss. She was yesterday at ss. She say to me that she leave ss end of the month becuase, she dont earn enough money at ss. I was shocked..
    'Mijn' Eva (ex Babylon) werkt ook in Sixsens. Ze zit meestal op de bank naast de gang richting toilet.
    Het betreft deze Eva: https://www.ijsberenforum.com/forum/...Bab-(Roemeense)
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  25. #816
    Geregistreerd
    24 februari 2018
    Last Online
    31 augustus 2022 @ 07:09
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Eva her name was in planet eden anna. After planet eden she works in bab and now from january at ss. I mean this girl. She say only that she leave ss cause in the week is ss bad to work. Only an weekendis good and this not wnough for her. We will see..

  26. #817
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toraman Bekijk bericht
    Eva her name was in planet eden anna. After planet eden she works in bab and now from january at ss. I mean this girl. She say only that she leave ss cause in the week is ss bad to work. Only an weekendis good and this not wnough for her. We will see..
    Dan hebben we het over dezelfde Eva!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  27. #818
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.603
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard Back home

    Het was bijna ses maand geleden dat ik nog eens in Sixsens was. Tussendoor was ik een paar keer in een andere club geweest, waar de dames helemaal naakt rondlopen en waar een nieuwe wellness heren EN DAMES zeer tevreden stelt. De heren zijn daar trouwens geen „Eisbären“, maar „Rothandtuchträger“.

    Nu dus nog eens naar Sixsens – de club waar ik over een lange tijd bijna uitsluitend naartoe ging. Niet te vaak (eenmal op 4-6 weken), maar regelmatig. Wat het gebouw en het „Drumherum“ betreft, is er in Lemiers niets verandert. Ik heb alles nog op dezelfde plaats teruggevonden waar het ses maanden geleden al was. Een beetje een gevoel van ergens terug komen, waar je je goed voelt: „back home“…

    Bij de aankomst-theke in Lemiers geen parade van de dames, maar op alle etages en in alle ruimtes voldoende mooie dames. Opmerkelijk voor mij de heel gevarieerde outfits van de dames: niet naakt dus, twee of drie topless, velen in sexy lingerie, maar ook sommige in sexy jurkjes, „chic“ en gewoon mooi om naar te kijken. De dames zijn in SS überhaupt naar mijn gevoel gevarieerder dan „vroeger“. Niet alleen jonge girls next door uit Roemenie of Bulgarije, maar ook enige grote duitse dames, en blacks, en latinas. Ik kende een tiental vrouwen terug, maar de meesten waren voor mij nieuw. Ik ga altijd alleen naar een club, heb nu ook geen contact met andere IJsberen gezocht om naar informatie over de dames te vragen. En juist dat vond ik interessant: Het was gewoon ontdekken een het „Bauchgefühl“ volgen.

    Als je vaak naar dezelfde club gaat, dan ken je de dames, en de dames kennen jouw. Voor mij was het nu nog eens alles nieuw en interessant! Ik heb met vele dames in vele talen gesproken, geflirt, contact gezocht of afgewimpelt – en ik vond dat heel spannend!

    Ik ben in de sauna en in de whirlpool geweest, en dat was heel relaxed. In die andere club vind ik het mooi dat de dames door de wellness paraderen, daar animeren en soms ook de whirlpool ingaan. In Lemiers was het in de wellness relax, minder erotisch misschien, maar heel mooi. Ik ben op een van de ligbedden zelf diep in slaap gevallen.

    Terug naar de dames: Uit mijn keuzes van de dag will ik LULU speciaal vermelden (https://www.ijsberenforum.com/forum/...lu-(Roemeense)). Ik heb met haar een HEEEEL mooie tijd op de kamer gehad. Lulu en Sixsens zien mij zeker terug - het zal geen ses maanden duren!

  28. Onderstaande 14 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (24 maart 2018),blauwebeer (24 maart 2018),brombeerzuid (23 maart 2018),dennisw (24 maart 2018),Eddy_V (24 maart 2018),Hooker lover1 (25 maart 2018),jannij (25 maart 2018),jansenroy (23 maart 2018),Manureva (24 maart 2018),Morganno (24 maart 2018),Mr Bluenose (23 maart 2018),Sjeufke (23 maart 2018),sofaking (23 maart 2018),Wijze grijze (23 maart 2018)

  29. #819
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard Vrijdag 23 maart 2018

    Na 2 eerder gewone bezoeken aan SS in de laatste weken, gisteren nog eens een topdag beleefd dankzij een ruim alibi en een enorme keuze uit leuke dames wat natuurlijk weer voor de nodige keuzestress zorgde.
    Ook deze week geen Bulgaarse Vicky te zien, erg jammer, waarschijnlijk weer naar een andere club verhuisd, vroeg of laat zullen we het op dit forum wel lezen.
    Bij aankomst rond 15.00 viel direct weer het grote aantal dames op.
    Na 3 weken onderbreking was het eigenlijk opnieuw hoog tijd om met Linet een kamer te delen, maar zij was gisteren ononderbroken geboekt tot laat in de avond. Een volgende keer dan maar...
    Na veel wikken en wegen gekozen voor zekerheid en met Bulgaarse Victoria naar kamer 11. Top weeral, bij een eerste kamer van de dag met zo’n topper moet je natuurlijk op de rem gaan staan want een ejaculatio praecox ligt dan voortdurend op de loer.
    Na het avondeten nog eens met Roemeense Nicole de lakens gedeeld, gewoon goed zonder uitschieters. Zij vertrekt nu zondag voor minstens 4 weken naar huis.
    De derde kamer werd de verrassing van de dag, de erge jonge en onopvallende Roemeense Fernanda. Prima klik mee en dus zal ik er een paspoortje voor aanmaken.
    Vanaf 22.00 voortdurend wachttijden voor kamers, gelukkig meestal beperkt tot een tiental minuten.
    Rond middernacht geen zin om te wachten en met Bulgaarse Domenica de laatste sessie van de dag dan ook laten doorgaan in de Kino.
    Opvallend : gedurende de ganse dag nagenoeg geen mij bekende ijsberen gespot, wel goed geamuseerd met vele gesprekken met de dames.
    Tenslotte nog even de dames die recent teruggekeerd zijn : Roemeense Monica, Carmen, Roemeens-Portugese Andrea 1, Amalia, Dominicaanse Cindy en Sarah, Aida, Selina, Roemeense Vicky, Laura, Domenica, Simona, Veronica, Maria ...

  30. Onderstaande 9 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw (25 maart 2018),Eddy_V (24 maart 2018),forgetskinnyletsgetfatty (24 maart 2018),Hooker lover1 (25 maart 2018),le_belge (24 maart 2018),Manureva (24 maart 2018),Mr Bluenose (24 maart 2018),sofaking (24 maart 2018),Wijze grijze (24 maart 2018)

  31. #820
    Geregistreerd
    22 mei 2017
    Last Online
    1 april 2024 @ 09:38
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Too bad to hear Bulgarian Vicky didnt show up for a while, if someone has information on her new club i would be grateful to hear of it.

  32. #821
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht
    1) De derde kamer werd de verrassing van de dag, de erge jonge en onopvallende Roemeense Fernanda. Prima klik mee en dus zal ik er een paspoortje voor aanmaken.

    2) Opvallend : gedurende de ganse dag nagenoeg geen mij bekende ijsberen gespot, wel goed geamuseerd met vele gesprekken met de dames.
    1) Is inderdaad een verborgen schatje, deze keer niet op zolder, maar wel in de kelder van SS. Bij een vorig bezoek was het al opgevallen dat zij ruime aandacht aan haar volgers schenkt en zelfs zonder gebruik van veel make-up een meer dan gemiddeld aantal kamers maakt. Destijds ben je nog eens met een paspoort van een gelijkaardige parel begonnen, en ondertussen weten we hoe dit afgelopen is ...

    2) Niet moeilijk, die beren zaten allen in Babylon

  33. Onderstaande 4 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (24 maart 2018),brombeerzuid (24 maart 2018),Husky (25 maart 2018),Manureva (24 maart 2018)

  34. #822
    Geregistreerd
    15 oktober 2017
    Last Online
    19 januari 2024 @ 14:25
    Locatie
    Geel
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    93
    Thanked
    168 in 61 posts

    Standaard

    Lopen daar ook gewone duitse of hollandse milfen die weten wat een man nodig heeft?

  35. #823
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eikels Bekijk bericht
    Lopen daar ook gewone duitse of hollandse milfen die weten wat een man nodig heeft?
    Een merendeel weet maar al te goed wat zij zelf nodig hebben ... €€€

    Evenwel zijn er een aantal die qua uiterlijk en leeftijd niet geheel met de Milfen op de Gb's s in Balen te vergelijken zijn, maar die verdomd goed weten wat een gezonde man nodig heeft. Als je echt voor de rijpere vrouwtjes gaat, er zijn meer dan voldoende Duitse, Nederlandse, Poolse .... meiden aanwezig die ervoor kunnen zorgen dat je op het einde van de dag geen pap meer kan zeggen.

  36. Onderstaande 2 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (25 maart 2018),Sjeufke (25 maart 2018)

  37. #824
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Pap
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  38. #825
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Pap
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 33 van 227 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.