Pagina 227 van 227 EersteEerste ... 127177217223224225226227
Weergegeven resultaten: 5.651 t/m 5.671 van 5671
  1. #5651
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taka22 Bekijk bericht
    Persoonlijk, zou ik het niet pikken als de tijdblokken blijven als de Duitse clubs open gaan dan moet je bijna 200 euro entree betalen als je de hele dag wil blijven, dan moet je de dames ook nog betalen. Het moet leuk blijven Ik ga gewoon naar Duitsland weer hoor, daar doen ze normaal met een laag entree voor de hele dag.
    Hoe zo 200. Max 120 er zijn nog maar 2 tijdsblokken en als het goed is worden die aanstaande zaterdag opgeheven.

    Maar dit had je hier allemaal al kunnen lezen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #5652
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    Links laten liggen keus zat in ss
    En als je er voorbij ga betalen is het hek van de dam
    Mwoah, ik ben de moeilijkste niet. PMC is voor mij ook okay, als ik Z wel lekkerder. Dus soms als de mijd leuk/mooi genoeg is, ga ik wel es mee. Zo zit ik wel es te twijfelen of ik toch es een keer met Erica mee zal gaan. Heeft een leuk snoetje.

    Maar wat je zegt, als je er voor gaat bijbetalen is het hek van de dam, en er zijn bij SS vaak genoeg alternatieven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bram57 Bekijk bericht
    PZC en of zoenen ,komt meestal wel als je je van te voren goed doucht en je tanden poetst ,dvp zijn(bijna 99% )Allemaal netjes verzorgd (vind ik ) ik wil dat dan ook zijn . liefs douche voor je kamer opgaat effe zeggen(tegen DVP)ik ga douche ,Dan komt dat allemaal goed
    Hoe denk je dat mentholbear aan z'n naam komt en z'n motto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bram57 Bekijk bericht
    Helemaal met je eens KeesBoz dan zeggen ze: ja corona voor 10 euro wel PZC en of Zoenen dan is er geen Corona meer ?
    Zoals eerder ergens al ooit eens gezegd was, het is dan niet dat corona er niet meer is (na vaccinatie ben je beschermt en zijn eventuele symptomen minder erg), maar je kan het nog wel doorgeven. Dus is het net als TZ en PZC een soort afkoop van het risico dat er gelopen wordt op corona.

  3. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 1 juni 2021)

  4. #5653
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Mentholbär:

    "...Es handelt sich also wie bei xx xxx PZC um eine Art Kommutierung des Risikos, das auf Corona betrieben wird."
    Der sogenannte Lusttropfen ist zwar auch im Sinne der 'Medizin' auch ein Aerosol (Stecknadelkopf zu Zugspitze), aber als Überträger von
    Covid19 oder eine andere Mutante...unmöglich.
    Selbst als Tropfen der eine Schwangerschaft hervorruft bei Sex von Mann und Frau in einer Beziehung ist mehr als
    1:100 000.

    vanKees

  5. #5654
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Zoals eerder ergens al ooit eens gezegd was, het is dan niet dat corona er niet meer is (na vaccinatie ben je beschermt en zijn eventuele symptomen minder erg), maar je kan het nog wel doorgeven.
    Dit is voor mij nog lang niet overtuigend genoeg aangetoond en als ik de cijfers omlaag zie duiken dan denk ik dat die juist het tegendeel aantonen.
    Zelfs met een bevolking die maar deels de eerste dosis heeft gekregen (en nog minder mensen die de tweede dosis kregen) lijkt het er sterk op dat er al zeer veel infectieketens onderbroken worden en de verspreiding van het virus tot stilstand aan het komen is.

    Ik kan ongelijk hebben maar laten we niet te snel vrezen voor nieuwe ellende. In dat kader vind ik het Guardian-artikel dat iemand hier postte (vrees voor nieuwe golf in de UK) ook zeer voorbarig.

  6. #5655
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Last Online
    15 juli 2021 @ 09:53
    Berichten
    90
    Discussies
    3
    Thanks
    73
    Thanked
    112 in 38 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Mwoah, ik ben de moeilijkste niet. PMC is voor mij ook okay, als ik Z wel lekkerder. Dus soms als de mijd leuk/mooi genoeg is, ga ik wel es mee. Zo zit ik wel es te twijfelen of ik toch es een keer met Erica mee zal gaan. Heeft een leuk snoetje.

    Maar wat je zegt, als je er voor gaat bijbetalen is het hek van de dam, en er zijn bij SS vaak genoeg alternatieven.



    Hoe denk je dat mentholbear aan z'n naam komt en z'n motto



    Zoals eerder ergens al ooit eens gezegd was, het is dan niet dat corona er niet meer is (na vaccinatie ben je beschermt en zijn eventuele symptomen minder erg), maar je kan het nog wel doorgeven. Dus is het net als TZ en PZC een soort afkoop van het risico dat er gelopen wordt op corona.
    AFKOOP????? en wij beren dan wij lopen hetzelfde risico , met likken of zoenen , en meer vragen als afkoop is echt ondermaats , je doet het(zoenen enz) of je doet het niet als dvp , dat schept duidelijkheid .En dan beland je meestal in het (laat lopen die dvp rijtje ) Bij de meeste beren denk k dan toch (meer vragen als afkoop) denk eerder dat het profiteren van de situatie (CORONA) kunnen we ook voorstellen neuken zonder condoom ,dit is afkoop voor .... Toch ?
    Laatst gewijzigd door bram57; 31 mei 2021 om 10:01 Reden: fout

  7. #5656
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bram57 Bekijk bericht
    AFKOOP?????
    Risicopremie is wellicht een betere benaming

  8. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (31 mei 2021)

  9. #5657
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Last Online
    15 juli 2021 @ 09:53
    Berichten
    90
    Discussies
    3
    Thanks
    73
    Thanked
    112 in 38 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Risicopremie is wellicht een betere benaming
    Maak er dan een NOCLAIM regeling van ,ik blijf het ondermaats vinden om (corona) als excuus te gebruiken . Ga dan werken in de AH ,dan heb je geen risico premie, Net zoals ik wat nog elke dag werkt en vele met mij ,en niet voor 50€ per half uur . Verder laat ik dit gewoon rusten ,en zoek mijn vaste Dvp S op In SS en dan weet ik wat ik kan verwachten . En pluk de dag zou ik zeggen

  10. #5658
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Dit is voor mij nog lang niet overtuigend genoeg aangetoond en als ik de cijfers omlaag zie duiken dan denk ik dat die juist het tegendeel aantonen.
    Zelfs met een bevolking die maar deels de eerste dosis heeft gekregen (en nog minder mensen die de tweede dosis kregen) lijkt het er sterk op dat er al zeer veel infectieketens onderbroken worden en de verspreiding van het virus tot stilstand aan het komen is.
    Klopt Wervelwind. In het Corona draadje heb ik het onderzoek gepost. Na de eerste shot Moderna al minstens 61% reductie van verspreiding. Na 2 shots kun je een nog hogere reductie verwachten.

  11. #5659
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    PZC
    Google translate did work very well for me, but I meant for kissing.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Dit is voor mij nog lang niet overtuigend genoeg aangetoond en als ik de cijfers omlaag zie duiken dan denk ik dat die juist het tegendeel aantonen.
    Ik ben geen forumviroloog en dementholbeer hoort wel es de look luiden... Maar was er in een zorginstelling niet dat ze ondanks vaccinaties toch besmet raakten. Gelukkig geen ernstige symptomen/klachten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bram57 Bekijk bericht
    AFKOOP????? en wij beren dan wij lopen hetzelfde risico , met likken of zoenen , en meer vragen als afkoop is echt ondermaats , je doet het(zoenen enz) of je doet het niet als dvp , dat schept duidelijkheid .En dan beland je meestal in het (laat lopen die dvp rijtje ) Bij de meeste beren denk k dan toch (meer vragen als afkoop) denk eerder dat het profiteren van de situatie (CORONA) kunnen we ook voorstellen neuken zonder condoom ,dit is afkoop voor .... Toch ?
    Afkoop, risico premie, of hoe je het ook noemen wilt, daar staat een DVP toch vrij in? Net zo goed als dat wij vrij zijn om te beslissen wel of niet er mee te gaan. En wat voor de half uur kamertjes, moeten ze voor 50 euro ook PZC en TZ? En er zijn inderdaad DVP die NZC doen, al dan niet als extra.

    Persoonlijk ga ik ook liever met dames die geen extra's aanrekenen, maar die het standaard zo doen. Met extra kussen is het niveau meestal niet van hoog niveau. Soms zelf alleeb puntje van hun tong. Hebben ze niet gelogen voor hun extra, maar was nou niet bepaald wat ik in gedachte had.

    En betreft risico voor de mannen, daar kiezen we bewust voor bij dat genot. Je kunt ook wensen niet te zoenen en PMC. De dames doen het er voor het geld.

  12. #5660
    Geregistreerd
    3 augustus 2018
    Last Online
    25 maart 2024 @ 08:51
    Berichten
    244
    Discussies
    1
    Thanks
    449
    Thanked
    384 in 137 posts

    Standaard

    Mag het hier terug over ss gaan aub . Corona postjes hebben we genoeg

  13. Onderstaande 5 leden hebben Eric vb bedankt voor deze bijdrage:

    deket (31 mei 2021),frits the cat ( 1 juni 2021),JonnyFontane (31 mei 2021),molaar (31 mei 2021),WANDELAAR5 (31 mei 2021)

  14. #5661
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Es werden weniger Deutsche Gäste. Holland akzeptiert keine Schnelltests mehr und will PCR Tests haben bei Einreise. Sogar obwohl ich geimpft bin. PCR Termin dauert und kostet Geld - das lohnt sich nicht. Es macht auch keinen Sinn und ist völlig übertrieben. Aber man will offenbar verhindern, dass jetzt Deutsche kommen.

  15. #5662
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Es werden weniger Deutsche Gäste. Holland akzeptiert keine Schnelltests mehr und will PCR Tests haben bei Einreise. Sogar obwohl ich geimpft bin. PCR Termin dauert und kostet Geld - das lohnt sich nicht. Es macht auch keinen Sinn und ist völlig übertrieben. Aber man will offenbar verhindern, dass jetzt Deutsche kommen.
    Dus ook niet zoveel Belgen? Bon, ik zal mijn neukplannen voor de maand juni in Sixsens dan maar beter opbergen want telkens naar een testcentrum moeten gaan is het me nu ook niet waard.
    Of misschien zouden Belgen zich in Aken kunnen laten testen? Iemand enig idee hoe lang zoiets duurt?
    Laatst gewijzigd door Shakir; 31 mei 2021 om 19:52

  16. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Player (31 mei 2021)

  17. #5663
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Dus ook niet zoveel Belgen? Bon, ik zal mijn neukplannen voor de maand juni in Sixsens dan maar beter opbergen want telkens naar een testcentrum moeten gaan is het me nu ook niet waard.
    Of misschien zouden Belgen zich in Aken kunnen laten testen? Iemand enig idee hoe lang zoiets duurt?
    Dat zou kunnen, maar voor je Aken binnen mag moet je je laten testen in België.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  18. #5664
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Ik wacht tot 2 weken na mn 2de vaccin ttz 23 Juli is het zover. Weer wat om naar uit te kijken!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    De zwarte wolf

  19. #5665
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Terug naar Sixsens : waarschijnlijk zal er slechts 5 euro Coronatoeslag bijkomen dus eigenlijk niet de moeite. De beslissing valt eerdaags. Maar zelfs de kapper, kinesist enzo vragen 5 euro toeslag. Dus dan 65euro voor Sixsens inkom
    Verschillende andere clubs gaan wel gevoelig verhogen,die afspraken zijn onderling reeds gemaakt. Niet allemaal wel verschillende sc

  20. #5666
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Terug naar Sixsens : waarschijnlijk zal er slechts 5 euro Coronatoeslag bijkomen dus eigenlijk niet de moeite. De beslissing valt eerdaags.
    Staat echter wel al op hun Site......

  21. #5667
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    shakir in duitsland gewoon ene plaatselijk gezondheidscentrum zoeken en je vind voor weinig geld wat... , ik geloof dat boy 18 euro betaalde in lobberich en dat sommige bedrijven zoals Trinkgut gratis testen aanbieden

  22. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (31 mei 2021)

  23. #5668
    Geregistreerd
    23 januari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:50
    Berichten
    123
    Discussies
    1
    Thanks
    824
    Thanked
    196 in 85 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Es werden weniger Deutsche Gäste. Holland akzeptiert keine Schnelltests mehr und will PCR Tests haben bei Einreise. Sogar obwohl ich geimpft bin. PCR Termin dauert und kostet Geld - das lohnt sich nicht. Es macht auch keinen Sinn und ist völlig übertrieben. Aber man will offenbar verhindern, dass jetzt Deutsche kommen.
    PCR Test aber nur, wenn man sich als Deutscher länger als 12h in den Niederlanden aufhält. Das heißt, PCR Test gilt nicht für Pendler/Grenzverkehr. 12h Aufenthalt im SS reichen völlig aus.

  24. #5669
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Stimmt. ich hatte falsche Infos.

  25. #5670
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard Dinsdag 1 juni 2021

    Voor vandaag werd het beste weer van deze week aangekondigd, dus niet getwijfeld en ruim voor 11.00 aangekomen op de parking van SS. Tijdens het wachten al even gepraat met een mij bekende Duitser die blij was dat hij geen test moest ondergaan zolang hij binnen de 12 uren weer terug in Duitsland was.
    De inkom van 60 euro betaald en omgekleed.

    Op het terras aangekomen voelde ik de sfeer van vroegere tijden terugkomen, ook dankzij het prachtige weer en wat naakte zonnebaadsters. Ondanks het vroege uur toch al heel wat dames aanwezig, zelfs zoveel als beren. Keuze genoeg dus.
    Tot mijn grote verrassing zag ik plots Elena staan aan de buitenbar die na een jaar en 4 maanden teruggekomen is, enkele kilootjes minder en even sympathiek als steeds. Ze had een klant voor de ganse dag en een kamertje ter verwelkoming zat er dus niet in.
    Ze stelde me wel voor aan haar vriendin Anna die vandaag haar debuut maakte in SS en vroeg of ik deze wegwijs wilde maken. Zoiets kan ik Elena niet weigeren, zeker als die vriendin slank, jong, blond en mooi is...
    Met Anna een erg leuk uurtje doorgebracht. Het paspoortje volgt.
    Genoten van de zon en met bekende beren wat bijgepraat.

    Stilaan tijd voor kamer 2. Eigenlijk had ik weer zin in Erica, maar uiteindelijk toch aan de verleiding kunnen weerstaan en gekozen voor een uurtje met Roemeense Nelly die ook weer teruggekeerd is. Prima kamer zoals steeds met haar.

    Door de prima sfeer had ik absoluut nog geen zin om het pand te verlaten. Naar de receptie en gelukkig, verlengen was mogelijk. Opnieuw 60 euro betaald en tevreden terug het terras op waar de barbecue al bijna klaar was.
    Niet te veel gegeten, die coronakilo’s moeten er eerst nog af.

    Gedurende de dag had ik enkele malen oogcontact gehad met een nieuwe dame met een erg aantrekkelijk gezicht, maar steeds getwijfeld omdat ze in een, voor mij, ietwat te hoge gewichtscategorie zit, zonder echter dik te zijn.
    Aan het zwembad kwam een mij bekende beer echter zijn prima kamer met deze dame vertellen en mijn interesse nam nog toe.
    Kennisgemaakt met Emmy, lange zwarte haren, een heel grote tattoo op haar rechterheup en 21 jaar naar eigen zeggen, mij leek ze echter iets ouder maar ik ben erg slecht in het schatten van leeftijd.
    Absoluut een aanwinst voor SS, erg sympathiek en servicegericht, een paspoortje volgt...

    Nu afwachten maar wat er vanaf zaterdag aan versoepelingen mogelijk zal zijn. Hopelijk kan het tijdslot weg en mogen er ook meer mensen tegelijk aanwezig zijn. Zelf weet ik er helemaal niets van maar een medebeer had opgevangen dat het mogelijk 50+50 aanwezigen kan worden en dat volledig gevaccineerden hierin niet zouden meetellen. Wie weet, lijkt mij alvast weer een stap in de goede richting indien dit zou kunnen...

    Tot binnenkort

  26. Onderstaande 42 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 juni 2021),Befke ( 2 juni 2021),bram57 ( 3 juni 2021),broodpoot ( 1 juni 2021),buttlover ( 2 juni 2021),Cat ( 1 juni 2021),deket ( 2 juni 2021),e-is-mc-2 ( 2 juni 2021),Eddy_V ( 1 juni 2021),Eric vb ( 1 juni 2021),Flyerke ( 1 juni 2021),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 juni 2021),gle123 ( 2 juni 2021),jansenroy ( 1 juni 2021),Johan35 ( 3 juni 2021),Kurt Cobain ( 1 juni 2021),laplagne ( 1 juni 2021),Lesyeux ( 2 juni 2021),le_belge ( 1 juni 2021),mechelen ( 1 juni 2021),Meme Moo ( 1 juni 2021),mentholbear ( 1 juni 2021),molaar ( 1 juni 2021),Patjax ( 1 juni 2021),Piepo777 ( 1 juni 2021),pietpotent44 ( 2 juni 2021),pret ( 1 juni 2021),reference ( 2 juni 2021),Ricardo Banana ( 1 juni 2021),Rockymountain ( 1 juni 2021),rolo ( 2 juni 2021),schoolmeester ( 2 juni 2021),shady ( 1 juni 2021),sofaking ( 1 juni 2021),Toetebel ( 1 juni 2021),Tonio ( 1 juni 2021),Viscamessi ( 5 juni 2021),WANDELAAR5 ( 1 juni 2021),waterrat (17 juni 2021),Wijze grijze ( 1 juni 2021),YouMeHer ( 2 juni 2021),yylover ( 1 juni 2021)

  27. #5671
    Geregistreerd
    18 september 2020
    Last Online
    13 februari 2024 @ 17:07
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht
    Nu afwachten maar wat er vanaf zaterdag aan versoepelingen mogelijk zal zijn. Hopelijk kan het tijdslot weg en mogen er ook meer mensen tegelijk aanwezig zijn. Zelf weet ik er helemaal niets van maar een medebeer had opgevangen dat het mogelijk 50+50 aanwezigen kan worden en dat volledig gevaccineerden hierin niet zouden meetellen. Wie weet, lijkt mij alvast weer een stap in de goede richting indien dit zou kunnen...
    Tijdslot zou voor zover ik op de hoogte ben van de regels weg kunnen en 50 gasten per zone mag ook dan, dus idd 50+50, volledig gevaccinerden tellen hierin gewoon mee. Of je moet een ander concept hanteren en dat is uitsluitend op reservering en alleen toegang met negatieve test, vaccinatie bewijs of bewijs dat je afgelopen 6 maanden corona hebt gehad en bent genezen en dan mogen er meer bezoekers zolang de 1.5 meter maar wordt gehandhaafd. Of dat laatste daadwerkelijk meer gasten zou op leveren weet ik niet.
    Wat ik zelf niet snap is waarom ss om 22:00 sluit? De horeca moet dan dicht, maar ss zou volgens de wet open mogen blijven zonder het aanbieden van drank en eten. Persoonlijk zou ik er wel voor gaan als ik vanaf 22 uur geen horeca meer kreeg, maar wel tot een uur of 12/1 gebruik zou kunnen maken van de faciliteiten.

  28. Onderstaande 6 leden hebben ozone bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 2 juni 2021),bram57 ( 3 juni 2021),le_belge ( 2 juni 2021),mentholbear ( 2 juni 2021),Toetebel ( 2 juni 2021),zwembroek (26 september 2021)

 

 
Pagina 227 van 227 EersteEerste ... 127177217223224225226227

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.

  FKK Artemis 468*60