Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 134

Discussie: Entree - prijs

  1. #26
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Ik vind het al heel wat dat ze met alle extra stress en maatregelen waar ze aan moeten voldoen de eerste 10 dagen de tarieven gelijk hebben gehouden. Als ik de chef was geweest had ik direct de entree voor kerels op 99 euro gezet minstens voor een dagkaart. Maar gelukkig voor de el cheapo beren ben ik de chef niet.

    Ze hebben alle recht om het te doen. Sixsens is de enige volwaardige saunaclub in de gehele Benelux, Frankrijk en Duitsland die open is op dit moment. Chapeau voor het management en personeel dat ze het voor elkaar krijgen de tent goed en wel volgens de regels te laten draaien in deze tijd! Kan niet altijd even gemakkelijk zijn met zoveel aanloop.

  2. Onderstaande 6 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (12 juli 2020),duivenmelker (12 juli 2020),Eric vb (12 juli 2020),frits the cat (12 juli 2020),mager (12 juli 2020),mentholbear (12 juli 2020)

  3. #27
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Zolang ze de enige zijn , zouden ze beter een systeem toepassen zoals in Babylon .
    Een tarief voor 2uur =50 euro.
    3uur is 60 euro .
    4uur is 70 euro .
    5uur is 80 euro
    Een dagkaart is 100 euro .
    Dan hebben meer beren de kans , zijn er geen wachttijden meer voor de kamer .
    De dames betalen enkel 60 euro .

  4. #28
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Met zo een staffel systeem ga ik nog liever naar de ramen.
    Of ik blijf thuis.
    Ze hebben op het moment het alleen recht.
    Maar ik zou als goede waard, niet mijn klanten bezeiken.
    50 of 60, ben van de week geweest, na 14.00.
    De meeste meiden beginnen pas na 14.00.
    Je hebt nu eenmaal de vroegangers, waar onder ik normaal gesproken en de meer avond gangers.
    Zal wel een discussie alla Babylon worden.
    Daar likken ze nog de wonden van.

  5. Onderstaande 5 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (12 juli 2020),Chris2016 (12 juli 2020),Herr Fick (12 juli 2020),ju52 (12 juli 2020),pietpotent44 (12 juli 2020)

  6. #29
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Rekening houdende let de inflatie van de afgelopen 10 jaar is 60 Euro niet meer dan normaal. Vergelijk maar met wat voeding toen en nu kost, seks is voor ijsberen ook "eten"
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  7. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    groszizi55ans (12 juli 2020)

  8. #30
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Rekening houdende let de inflatie van de afgelopen 10 jaar is 60 Euro niet meer dan normaal. Vergelijk maar met wat voeding toen en nu kost, seks is voor ijsberen ook "eten"
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  9. #31
    Geregistreerd
    21 oktober 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:03
    Berichten
    36
    Discussies
    2
    Thanks
    12
    Thanked
    38 in 14 posts

    Standaard

    Sinds wanneer gelden die prijzen in Babylon ? Dagkaart was toch altijd 70 euros

  10. #32
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:26
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Het is heel simpel, doordat ze smorgens voor 11 uur al met 30 man aan de poort staan is om 14 uur al t punt bereikt dat er niet meer bezoekers binnen mogen, dus er waren bijna geen klanten meer die 60 betaalden.
    In het weekend misschien, maar doordeweeks vond ik het meevallen. Kwa aantallen was het in de avond nog een stuk drukker.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duivenmelker Bekijk bericht
    Zolang ze de enige zijn , zouden ze beter een systeem toepassen zoals in Babylon .
    Een tarief voor 2uur =50 euro.
    3uur is 60 euro .
    4uur is 70 euro .
    5uur is 80 euro
    Een dagkaart is 100 euro .
    Dan hebben meer beren de kans , zijn er geen wachttijden meer voor de kamer .
    De dames betalen enkel 60 euro .
    Ik weet niet hoe handig dit zou zijn. Ik bedoel, er zullen meer beren denk ik afhaken met dergelijke prijzen. Minder klanten voor de dames, vertrekkende dames, minder keuze voor de beren, die dan niet meer terug komen, en voor je het weet zit je in een neerwaartse spiraal. Zelfs in deze periode van monopolie.

    En daarbij krijg je als klanten alternatieven vinden die ze ook relaxt, dat ze weg blijven. Sinds de ontdekking dat ik de wellness in een SC best wel lekker vind, heb ik de normale sauna ontdekt. Dan ga ik nog liever een dagje naar een normale sauna zonder DVP. En BBZ blijkbaar naar de ramen. Of een ander naar privehuis, massagesalon, of erger: een vriendin



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Ze hebben op het moment het alleen recht.
    Maar ik zou als goede waard, niet mijn klanten bezeiken.
    50 of 60, ben van de week geweest, na 14.00.
    De meeste meiden beginnen pas na 14.00.
    Je hebt nu eenmaal de vroegangers, waar onder ik normaal gesproken en de meer avond gangers.
    Zal wel een discussie alla Babylon worden.
    Daar likken ze nog de wonden van.
    Dat ook nog es inderdaad. Vroeg op de dag is de line up ook een stuk minder uitgebreid. Dus minder heren die dat tijdvlak kiest om te komen, waardoor er nog minder dames rond dat tijdstip komen opdraven, en daardoor nog minder heren komen, etc.

  11. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (12 juli 2020),pret (12 juli 2020)

  12. #33
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bomber1973 Bekijk bericht
    Sinds wanneer gelden die prijzen in Babylon ? Dagkaart was toch altijd 70 euros
    Dan ben je blijkbaar nieuw, want vorig jaar stond het forum in rep en roer vanwege de prijsverhoging (ik dacht vanaf mei 2019)
    De prijsverhoging van 60 naar 70 euro zorgde ervoor dat de tent leegstroomde.
    En plots was ook voor Babylon de Gouden Tijd voorbij...

  13. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 juli 2020),ju52 (13 juli 2020)

  14. #34
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 12:24
    Berichten
    701
    Discussies
    24
    Thanks
    1.247
    Thanked
    971 in 331 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Dan ben je blijkbaar nieuw, want vorig jaar stond het forum in rep en roer vanwege de prijsverhoging (ik dacht vanaf mei 2019)
    De prijsverhoging van 60 naar 70 euro zorgde ervoor dat de tent leegstroomde.
    En plots was ook voor Babylon de Gouden Tijd voorbij...
    Ik denk niet dat SS zal leegstromen door de afschaffing van het happy hour tarief.
    Ss heeft wel wat meer te bieden dan Babylon, om te beginnen bij het management.

    Gisteren bijvoorbeeld mogen vaststellen dat er aan de inkom een nieuwe medewerker stond die de gasten op een beleefde manier verwelkomde - contract was groot tegenover vorige week zaterdag toen er een gestresseerde medewerker stond (...)

  15. Onderstaande 2 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (12 juli 2020),ju52 (13 juli 2020)

  16. #35
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Ik denk niet dat SS zal leegstromen door de afschaffing van het happy hour tarief.
    Ss heeft wel wat meer te bieden dan Babylon, om te beginnen bij het management.
    Smaken verschillen... Babylon staat voor mij vér boven Sixsens. Op alle vlak trouwens. Enkel de zatte baas neem ik erbij.

  17. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    claudius (13 juli 2020)

  18. #36
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:26
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Dan ben je blijkbaar nieuw, want vorig jaar stond het forum in rep en roer vanwege de prijsverhoging (ik dacht vanaf mei 2019)
    De prijsverhoging van 60 naar 70 euro zorgde ervoor dat de tent leegstroomde.
    En plots was ook voor Babylon de Gouden Tijd voorbij...
    Ik denk dat B de staffelprijzen van Duivenmelker bedoelt https://www.ijsberenforum.com/forum/...223#post708223

  19. #37
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.111
    Thanked
    2.612 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HellaHolla Bekijk bericht
    Als ik de chef was geweest had ik direct de entree voor kerels op 99 euro gezet minstens voor een dagkaart. Maar gelukkig voor de el cheapo beren ben ik de chef niet.
    In dat geval stel ik voor dat jij voortaan vrijwillig €99 entre betaald aan Sixsens om het goede voorbeeld te stellen. Want anders ben jij ook maar een el cheapo beer.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    pret (12 juli 2020),Rockymountain (12 juli 2020)

  21. #38
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    In dat geval stel ik voor dat jij voortaan vrijwillig €99 entre betaald aan Sixsens om het goede voorbeeld te stellen. Want anders ben jij ook maar een el cheapo beer.
    Helemaal akkoord. Anders zou ik het ook niet zeggen als ik zelf niet bereid ben om het uit te voeren.

    Vanwaar deze opmerking eigenlijk?

  22. #39
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HellaHolla Bekijk bericht
    Helemaal akkoord. Anders zou ik het ook niet zeggen als ik zelf niet bereid ben om het uit te voeren.

    Vanwaar deze opmerking eigenlijk?
    Zakelijk en gemiddeld gezien zal 60 euries entree (en nu zeker) een prima toegangsprijs zijn.
    Bij een toegangsprijs van 99 euries zal welke club dan ook in eigen voet schieten.
    In dat licht moeten we waarschijnlijk de opmerking van Ascari zien.

  23. #40
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    19 juli 2022 @ 17:20
    Berichten
    100
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 7 posts

    Standaard

    Asteblief heren. Kan dat ge...... over prijzen en zo in jullie eigen tijd op een .....forum. laten we het aub over de kwaliteit van de dames en hun kwaliteiten hebben. Of het nou duurder word of niet jullie gaan toch wel.

  24. Onderstaande 2 leden hebben hardon bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 juli 2020),Herr Fick (12 juli 2020)

  25. #41
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Zakelijk en gemiddeld gezien zal 60 euries entree (en nu zeker) een prima toegangsprijs zijn.
    Bij een toegangsprijs van 99 euries zal welke club dan ook in eigen voet schieten.
    In dat licht moeten we waarschijnlijk de opmerking van Ascari zien.
    Zolang de clubs in Duitsland gesloten zijn hebben ze geen concurentie .
    Liever meer inkom betalen en niet moeten wachten aan de inkom of zelfs niet meer binnen mogen en 300km voor niets te bebben gereden .
    Liever geen wachttijden om op kamer te gaan .
    Als Duitsland terug open is , kunnen ze hun prijzen terug aanpassen .
    Of anders moeten ze een tijdsklok invoeren en de mannen een maximum verblijf van 5 uur geven en het happy hour terug invoeren .

  26. #42
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Mijn beeld is dat €60 een uitstekende prijs is voor hetgeen Sixsens te bieden heeft. En zeker na de verbeteringen die zijn gedaan in het restaurant, receptie, terras, men's room en sauna's.
    GT ken ik niet, maar Living Room wel. Dan vind ik €60 bij LR niet in verhouding staan met wat Sixsens te bieden heeft. Als ik naar andere clubs kijk die een goedkopere entree hanteren, dan zie je dat ook terug in de faciliteiten. Wellicht waren in het verleden het voormalig Villa Marisol in Hamminkeln en Planet Eden in Merzenich een uitzondering.

    Babylon heeft de afgelopen jaren heel veel geïnvesteerd. Op +1 is het bij Bab nog steeds gedateerd. De faciliteiten zijn voor wat betreft de begane grond en op -1 prachtig geworden. Als je van een afstand naar de geboden faciliteiten kijkt, dan doen SS en Bab niet voor elkaar onder. De een heeft wat meer van het een en de ander heeft wat meer van het ander.

    Dit staat helemaal los van de dames die er werken. Dat wordt in de reacties nog wel eens mee gewogen. En dan gaat het vergelijken van clubs mank.
    Uiteraard kan de keuze van ijsberen voor een club wel meespelen als het gaat om de dames die er werken. Daar is uiteraard niets mis mee.
    Ten aanzien van de line up qua optiek zie ik geen verschil tussen de clubs (al zou Globe daar een uitzondering op kunnen zijn). In alle clubs alle soorten en maten. Voor ieder wat wils. Qua service is het subjectief per ijsbeer.

    De keuze voor een club is een persoonlijke keuze. Voor mij is de reisafstand doorslaggevend.

    Oh ja, de musketiers ook wel. Ik meld het maar even, alvorens Aartsbisschop Zijne Hoogwaardige Excellentie Monseigneur Pret mij er op attent maakt
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  27. Onderstaande 19 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 juli 2020),Bachatero (12 juli 2020),brombeerzuid (12 juli 2020),cheasehead (13 juli 2020),dennisw (12 juli 2020),duivenmelker (13 juli 2020),Flyerke (13 juli 2020),george101 (15 juli 2020),hvdk52 (13 juli 2020),jansenroy (12 juli 2020),JonnyFontane (12 juli 2020),ju52 (13 juli 2020),Meme Moo (12 juli 2020),mentholbear (13 juli 2020),peterp095 (12 juli 2020),pret (12 juli 2020),Rockymountain (12 juli 2020),Schietgraagft (14 juli 2020),Viscamessi (12 juli 2020)

  28. #43
    Geregistreerd
    21 oktober 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:03
    Berichten
    36
    Discussies
    2
    Thanks
    12
    Thanked
    38 in 14 posts

    Standaard

    Ik weet dat het al lang 70 euro is ja. Over dagkaart van 100 euro heb ik nog nooit iets gehoord

  29. #44
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 13:26
    Berichten
    1.406
    Discussies
    14
    Thanks
    1.891
    Thanked
    1.902 in 738 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duivenmelker Bekijk bericht
    ... Een dagkaart is 100 euro...
    Slecht idee. In een gewone sauna betaal je ook maar rond de 60€ voor een ganse dag, maaltijd inbegrepen. Een seks SC heeft nog niet de helft van de accommodatie van een gewone saunaclub als bijvoorbeeld Sané in Tongeren of La Nostra Vita in Diest. Als je voor drie uur 60 € betaald, dan betaal je dat eigenlijk voor 2 uur want je bent een uur met een meid op de kamer.

  30. #45
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Slecht idee. In een gewone sauna betaal je ook maar rond de 60€ voor een ganse dag, maaltijd inbegrepen. Een seks SC heeft nog niet de helft van de accommodatie van een gewone saunaclub als bijvoorbeeld Sané in Tongeren of La Nostra Vita in Diest. Als je voor drie uur 60 € betaald, dan betaal je dat eigenlijk voor 2 uur want je bent een uur met een meid op de kamer.
    En het is nog een slecht idee op het geboed van klanten binding. Als je tijdelijk 100 gaat vragen om van de situatie gebruik te maken zullen de klanten dat ook onthouden in andere tijden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  31. Onderstaande 3 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 juli 2020),pietpotent44 (13 juli 2020),Wentelt Eefje (12 juli 2020)

  32. #46
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het is nu niet echt van mijn gewoonte om over prijzen mee in discussie te gaan. Tenslotte betaal je toch nog altijd maar wat je zelf wil. Of de prijsverhoging nu meer met idealen dan wel met monopolie op de markt te maken heeft, doet er eigenlijk niet toe, tenzij je in geval twee je bedot kan voelen maar wie is dan de stommerik?

    Seks is altijd duur geweest. Dat is nu zo. Je betaalt dat of niet. Sekswerkers verdienen door de band (in de veronderstelling dat ze het geld zelf mogen houden) evenveel als een advocaat. Ergens nog normaal ook want wat een advocaat voor jou kan bepleiten kan je niet zelf. Wat een dame voor jou kan doen, kan je niet zelf. Tenzij je wel heel erg lenig zou zijn.

    Herr Fick neemt me geheel toevallig de woorden uit mijn mond. Momenteel kan ik mijn vooraf geplande Duitslandreisjes van de Deutsche Bahn niet meer terugbetaald krijgen maar wel flexibel gebruiken. Ik gebruik ze dan als basis voor een verdere doorreis naar Oostenrijk of zo. Gisteren eens een vrije dag genomen. Ik bedoel eens geen saunaclub bezocht. Wel Claudius Therme in Köln. Een gewone sauna. Ik kon daar de gehele dag blijven voor slechts 36 euro. Reken daarbij nog drank (gedeeltelijk gratis) en eten en ik betaalde een totaalprijs van net geen 65 euro. Het geld dik en dubbel waard. Dat is de doorsnee inkomprijs in een saunaclub maar dan alles minderwaardig (sauna's, eten, drinken...).
    Je zou dus kunnen stellen dat saunaclubs veel te veel vragen als inkom en misschien wel het best tegen een stoot kunnen van alle handelaars. Nee, er zijn er nog die het geld flink verdienen: broodjesbars bijvoorbeeld. Weet je wat een broodje kost? En een beetje beleg? Maar je bepaalt toch zelf of je iets betaalt. Ik heb nog nooit een broodje krab gegeten en betaald en dan achteraf geklaagd dat het veel te duur was. Dan had ik de broodjeszaak toch gewoon voorbijgelopen zeker.

    Maar ja, als je seks wil en sauna en en en... kom je er niet met een laufhaus natuurlijk .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  33. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (13 juli 2020),dennisw (12 juli 2020),duivenmelker (13 juli 2020)

  34. #47
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    ik had het wel weer verwacht, zeiken over tien eurootjes? niet te geloven,man
    blijf dan thuis,Sixsens kan de budgetneukers missen!
    nogmaals, ga dan naar de ramen,30 euro in enkele straten te Brussel of trek hem zelf af maar blijf vooral lekker thuis
    misschien dat ik ga adviseren 100 euro te vragen,dat zal de armoedezaaiers en gierigaards buiten houden,en heb je al een selectiebeleid op natuurlijke wijze
    en de patsers met hun flessen die ze laten aanrukken hou je ook niet buiten met 100 euro, maar daar is een andere aanpak voor nodig
    conclussie ; mensen,ipv te zeuren over die 10 euro blijf lekker thuis
    wat kan je tegenwoordig nog kopen voor een schamele 10euro? zelfs bij het provincievoetbalclubje van Big30 kom je voor dat bedrag niet meer binnen!

  35. Onderstaande 10 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (13 juli 2020),Chris2016 (13 juli 2020),duivenmelker (13 juli 2020),Eric vb (12 juli 2020),frits the cat (12 juli 2020),HellaHolla (13 juli 2020),Meme Moo (12 juli 2020),peterp095 (13 juli 2020),Rockymountain (12 juli 2020),Schietgraagft (14 juli 2020)

  36. #48
    Geregistreerd
    1 juni 2015
    Last Online
    2 oktober 2022 @ 01:20
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    12 in 6 posts

    Standaard

    Kan mij die €10 wat schelen - ben al zat blij dàt ze open zijn.

  37. #49
    Geregistreerd
    21 juni 2016
    Last Online
    17 augustus 2021 @ 19:22
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    61 in 14 posts

    Standaard

    Nou, Nou,

    Wat zijn we weer aardig tegen elkaar : (.
    En begrijp me niet verkeerd die 10 euro extra kan mij ook echt niks schelen,
    Maar de termen zoals budgetneukers en armoedezaairs en gierigaards vind ik echt niet gepast Sorry,

    Ik ben echt niet zo steenrijk dat ik elke dag/of week bij SS ben, ik moet er hard voor werken en zelf voor sparen....
    En mocht het 100 euro worden zijn jullie ook niet van mij af, want om de zoveel tijd vind ik het fijn om te komen relaxen.
    Dan maar minder vaak : ( Maar laat het aub geen club voor miljardairs worden : (

  38. Onderstaande 14 leden hebben ijsbeer1979 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 juli 2020),Befke (13 juli 2020),Eddy_V (13 juli 2020),Elmo3108 (13 juli 2020),Herr Fick (13 juli 2020),jansenroy (13 juli 2020),JPtoo (13 juli 2020),Levitrus (14 juli 2020),mentholbear (14 juli 2020),pietpotent44 (13 juli 2020),pret (13 juli 2020),Schietgraagft (14 juli 2020),schoolmeester (13 juli 2020),Sjeufke (12 juli 2020)

  39. #50
    Geregistreerd
    21 juni 2016
    Last Online
    17 augustus 2021 @ 19:22
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    61 in 14 posts

    Standaard

    BTW, ik ben voor een christelijke prijs en geen rare tarieven van zo laat tot zo laat....
    Al een paar keer gebeurd dat ik een minute te laat was en dat de kassa omsprong dat vond ik altijd zo irritant.
    Dan maar een prijs duidelijk en transparant voor iedereen!!

    Ik ben voor 60euro dagtarief!.....
    Mag ook 30 euro zijn natuurlijk LOL...

    Laatst gewijzigd door ijsbeer1979; 13 juli 2020 om 00:24

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.

  Living Room 468*60