Pagina 110 van 227 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120160210 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.726 t/m 2.750 van 5671
  1. #2726
    Geregistreerd
    17 september 2019
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 08:27
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is dit ook op een dinsdag-, woensdag- of donderdagmiddag vroeg in de middag te doen?
    Of is het dan nog rustig in de club?

  2. #2727
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Daytripper, de security staat daar niet om met hun vingers te draaien. Zij worden betaald om in te grijpen, ook preventief. En zij zullen ook niet aarzelen dit effectief te doen. Dus laat je avondje uit niet vergallen door al dan niet terechte angst aangezien dat niet nodig is

  3. #2728
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Last Online
    19 januari 2020 @ 13:03
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    88
    Thanked
    53 in 15 posts

    Standaard

    Beste Deket, klopt, die security, maar ik ben nooit bedreigd, nooit bang geweest, nooit gedacht "oew nu krijg ik klappen". Maar het is de niet relaxte sfeer. Misschien ben ik teveel een halve peacefull hippie om me tijdens bepaalde tijden in SS te begeven. SS is voor mij een geweldige club, met lekkere meiden. Alleen is het jammer te constateren dat ik niet altijd spontaan binnen kan vallen.

  4. Onderstaande leden hebben Daytripper bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 7 oktober 2019)

  5. #2729
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik parkeer mijn clubcar.
    Loop naar de voordeur, gaat doorgaans automatisch open
    Een controle van mijn toilettas aan de deur door de security of door de receptioniste aan de balie
    Ik betaal mijn entree
    Ontvang mijn clubattributen
    Naar de kleedruimte....

    Wat kan hier niet relaxt aan zijn of 'het niet spontaan binnenvallen'?
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  6. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 7 oktober 2019)

  7. #2730
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Ik parkeer mijn clubcar.
    Loop naar de voordeur, gaat doorgaans automatisch open
    Een controle van mijn toilettas aan de deur door de security of door de receptioniste aan de balie
    Ik betaal mijn entree
    Ontvang mijn clubattributen
    Naar de kleedruimte....

    Wat kan hier niet relaxt aan zijn of 'het niet spontaan binnenvallen'?
    Klopt, er wordt allemaal wat te overdreven over gedaan. Zelfs ik kom binnen met m'n "rommel", zolang het maar in een tasje zit, waarin ze het in één oog opslag kunnen zien.

  8. #2731
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Klopt, er wordt allemaal wat te overdreven over gedaan. Zelfs ik kom binnen met m'n "rommel", zolang het maar in een tasje zit, waarin ze het in één oog opslag kunnen zien.
    Tsja Azis, je rommel is ook bdsm, nee sorry saunaclub gerelateerd

  9. #2732
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:41
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hansvdl Bekijk bericht
    Is dit ook op een dinsdag-, woensdag- of donderdagmiddag vroeg in de middag te doen?
    Of is het dan nog rustig in de club?
    In elke club is het op vermelde momenten rustig.

  10. #2733
    Geregistreerd
    24 oktober 2018
    Last Online
    1 juli 2021 @ 20:18
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    45 in 5 posts

    Standaard

    Enkele weken gelden weer bij SS geweest! Het was redelijk weer zodat ik nog even gebruik gemaakt heb van de tuin! Ik was er rond half twaalf en het leek zo als sommige het noemen, wel een mannenclub! 3 keer de gehele club doorzocht op dames! Tot half twee was het aanbod van dames erg mager! Heel jammer als je niet heel de dag kunt blijven. Enkele jagertjes, helaas niet de knapste, waren druk bezig.
    Rond half twee dan eindelijk een dame gevonden die qua uiterlijk voldeed. Ik had vooraf mijn twijfels over de service. Ze beloofde vooraf van alles, maar op de kamer was de service helaas erg beperkt. Na 40 minuten was volgens haar het uur verstreken, ik had er zelf toen ook wel genoeg van! Jammer dat bij de keren dat ik op woensdag/donderdag aanwezig was, er pas na 14.00u genoeg voor mij attractieve dames aanwezig waren.
    Hopelijk volgende keer beter!

  11. Onderstaande 3 leden hebben Pedro2000 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 oktober 2019),Bachatero ( 8 oktober 2019),Sjeufke ( 8 oktober 2019)

  12. #2734
    Geregistreerd
    30 september 2019
    Last Online
    3 december 2019 @ 22:46
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 5 posts

    Standaard

    Hierbij mijn ervaring van deze club. Ik heb in totaal maar 1 keer deze club bezocht, dit heeft vooral te maken met het feit dat ik nogal ver moet reizen als ik deze club wil bezoeken.
    Het fijne aan deze club vind ik is dat er veel vrouwen rondlopen, althans zaterdag tenminste. Vind het namelijk fijn om veel aandacht van de vrouwen te krijgen. Hoe meer keus hoe beter. Bij RTC clubs een vele andere kleine clubs zitten vaak maar max 10 vrouwen. Dan ben je toch al sneller uitgekeken.
    Optisch gezien vond ik het wat tegenvallen. Ook veel vrouwen die naar mijn smaak te oud waren. Gelukkig zaten er nog 2 a 3 mooie tussen waarvan ik er met eentje naar de kamer ben geweest. Was een Roemeense van 19 jaar, ben alleen haar naam kwijt. Ze had mooie tieten. Die bleken helaas niet naturel te zijn maar voor neptieten zagen ze er best nog natural uit. Ben zelf namelijk geen voorstander van neptieten. In eerste instantie had ik dit echter niet door.
    Prijs / kwaliteit van deze club vind ik goed. Als je voor 14.00 aankomt betaal je 50 euro entree.
    Eten en welness is prima.

  13. Onderstaande 7 leden hebben ramon kannon bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 8 oktober 2019),hvdk52 ( 8 oktober 2019),keesboz ( 9 oktober 2019),Schietgraagft ( 9 oktober 2019),Sjeufke ( 8 oktober 2019),terminator ( 9 oktober 2019),Viscamessi ( 9 oktober 2019)

  14. #2735
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.501 in 1.285 posts

    Standaard

    Supertijd in SixSens
    22 September 2019

    Na twijfelen toch besloten om er weer een clubdagje van te maken. Waar dan? Na nog meer twijfelen voor SixSens gekozen en daar gaven de aanwezigheid van dames als Sofia en Marissa de doorslag voor....of wat dacht je

    FAZIT
    1) neutraal
    De Security had wat meer aanmerkingen bij vertrek maar dat is hun job en ik hoef het niet leuk te vinden. Dat gezegd zijnde is dat dan gezegd.

    2) Positief: Alles: line-up, eten, wellness, ambiance


    Kamergangen en overall service

    Ik kan zeer tevreden zijn over het service-gehalte des dames. Het speelt een rol dat dit alle herhaalsessies zijn met dames waar ik zelfs onlangs pas mee op kamer ben geweest:

    1) SOFIA - Sex met de the100 lookalike

    2) MARISSA - Meer pret met mijn favo babe!

    3) ISABELLA - Herhaling met verbeteringen


    GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****


    CLUBVERSLAG
    1) Algemene indruk
    Na lang twijfelen besloot ik aan de Babylonische ontbijttafel om naar SixSens af te zakken. Het begint duidelijk te worden dat ik vaker deze club frekwenteer: zekerheden worden voorgenomen ten opzichte van avontuurlijkheden. Ik kwam bij de club aan rond half een, de parking was nog niet helemaal vol: dit is een goed uur om aan te komen. Ik kon mijn handdoek en ijsberenvel ter hand nemen en naar de lockers gaan. Aan de inkom werd ik tevens door Gabrieli begroet.

    Daarop ging ik eigenlijk vooral wellnessen. Hierna ging ik naar het terrasgedeelte want het weer was erg goed. Ik zag ondermeer Bokito8, Ricardo Banana, Dhr N. zitten en ik schudde na lange tijd weer de hand van streekgenoot Oudebelg en we praatten bij. Hierna ging ik terug naar beneden om de bar te verkennen. Ik zag geen Iris en nog steeds geen Jasmina. Dames die me al snel herkenden waren ondermeer Isa, Stacey, Victoria, Marissa, Iris en Isabella 'McChick' en nog meer dames. Ik begin er behoorlijk bekend te worden want het is dan ook de 6de maal dat ik deze club betreed dit jaar. Dit zal weinig lijken voor velen die dichterbij zitten: voor iemand die langere afstanden moeten nemen, op het budget dient te letten en normaal gezien meerdere andere clubs bezoekt is dat wel meer dan gewoonlijk. SixSens staat nu in de jaarlijst op nr. 1 boven Babylon. Ik heb in gedachten aangevinkt dat ik nog met de Bulgaarse Viktoria wil kameren, ik hoor goede dingen. Ik mistte Jasmina, die is nog steeds niet aanwezig. Ik kan nog lang uitwijden wat er allemaal gebeurd is maar de waarheid is dat ik nu te zeer in herhaling zou vallen. De clubambiance was goed te noemen, niet al te druk en voldoende mooie dames aanwezig, vooral bij deze die me al kennen en dat zorgde voor flink wat keuzestress. Niet al te druk, zei ik, maar toch zijn er wel wachttijden te melden tot een half uur. Als de dame bij je blijft is dat vanzelfsprekend geen straf en kan die wachttijd als presale tijd gebruikt worden. Dames als Iris en Marissa deden dat met mij, het is geen garantie dat die dat met iedereen doen: dat hangt af van hoe goed het klikt. Dames die dat bij mij niet doen, blijven wellicht wel plakken bij andere beren, spreek hen er dus a.u.b. niet op aan mocht het dan niet gebeuren.


    2) Korte omschrijvingen
    a) Algemene sfeer: De typische SS-Sfeer. + het was lekker zwembadweer!

    b) Line-up: Voor mij schitterend met de mij bekende dames en andere dames waar ik lekkerbekkend naar keek. Ik heb echt geen klagen.

    c) Drukte beren: Viel mee al zijn er steeds de wachttijden tot een half uur.

    d) Club interieur en eventuele veranderingen: Ik blijf die nieuwe muurschilderingen prachtig vinden en ze doen er aan door.

    e) In de barruimte: overdaags zeer rustig vanwege warme weertje, naarmate het avond werd drukker en drukker maar nooit storend druk. Publiek viel erg mee.

    b) Wellness: Wellness top wie immer, alleen zwembadwater was frisser dan anders maar ik liet het niet na te zwemmen.

    c) Restaurant & eten: Heel goed: varkensvlees, frieten en groentes gegeten naar tevredenheid!

    d) Contacten bezoekers: Ik had minder contacten met de mij bekende beren die dag, ik was te zeer in de wolken met mijn mooie dames. Later dronk ik nog een laatste biertje bij de banaan en z'n maten. De schoonheid achter de bar moest voor mij zowaar een nieuw biervat openen en ze keek er met een vreemde verbaasde blik in de ogen naar dat die nu al helemaal leeg gezopen was en ik ook....of toch niet echt eigenlijk.

    Links van me stond Victoria mooi te wezen. Ach, ach, wat een spijt en m'n budget was op en de tijd was ook op want de volgende dag was het weer gewoon een werkendag voor deze ijsbeer ;( Moest ik dit schatje nu echt laten lopen? Serieus!? Ja helaas, ik liet ze lopen!!! :o Ik hoop dat het volgende keer bingo wordt.

    Ik had gedurende de dag een aangenaam gesprek met een landgenoot die gaarne de Afrikaanse dames bezoekt in hun habitat (geen dvp's). Afrika als continent voor sekstoerisme: dat heb ik nog niet van gehoord maar het blijkt a big thing te zijn, je weet wel wat ze zeggen over dat 'once you go black' enzo...


    3) Line-up en kamergangen

    Ik heb 3 kamers gemaakt: met Sofia, Marissa en, jawel, Isabella. Die laatste kan als een verassing overkomen want over de kamergang was ik laatst niet zo lovend. Ze bleek voorgenomen een en ander goed te maken en beter te willen doen dan vorige keer en ik beet toe.

    Sofia kwam in de bar: ze had een klasse-uitstraling gekleed in die pikante rode jurk en ging recht op me af om me te omhelzen en te fluisteren waarom het zo lang heeft geduurd dat ik weer was. Ze kent haar vak zeer goed, moet ik zeggen...of meent ze het? Wat er ook van zei, ik liet haar de sleutel halen, een kamer met Sofia is steeds een garantie voor geslaagde hete actie. Bovendien is ze plots bij de rij van lookalikes gaan horen, ditmaal deed ze me sterk terugdenken aan een actrice uit the100 serie Octavia vanwege de sterke uitstraling, iets in haar uiterlijk en dan vooral die ogen van haar:

    => SOFIA - Sex met de the100 lookalike


    Marissa zag me al de bar binnenwandelen en omhelsde me gelijk. Natuurlijk zou ik op herhaling gaan met haar, ze is de reden dat ik naar hier kwam en niet naar LR. Ze wist me weer lekker geil te maken met die mooie grote borsten en haar ondeugende blik en het werd weer een spetterende sessie. Ik hield het op een half uur en dat heeft alles te maken met de belofte aan Isabella en het feit dat ik al 2u had gekamerd in Babylon. Won ik de lotto maar eens!

    => MARISSA - Meer pret met mijn favo babe!


    Gabrieli en ik waren in gesprek over een beer die de wens had dat er een andere ijsbeer mee de kamer op ging om voor voyeur te spelen maar op het laatste moment er vanaf zag. Dit gesprek gebeurde eerder ook in de men's room. Ze vond mij de uitstekende ijsbeer gezien ze me vertrouwt. Ze ging nog eens naar hem toe en Isabella 'McBabe' zag haar kans schoon om naast me te komen zitten en me te verleiden. Ze was echt van zinnen weer een kamer te hebben met me en alles beter te doen dan vorige keer. Er werd een belofte gemaakt dat ik haar die dag die kans ging geven en zo geschiedde. Ik moet zeggen dat ze er nog één verdient al was het maar om dat nieuwe seks standje opnieuw te doen dat me zo goed zicht gaf op haar fantastisch mooie droomlijf! Er moet er nog gewerkt worden aan de communicatie en de klik blijft wat zoek:

    => ISABELLA - Herhaling met verbeteringen


    4) Einde van de dag

    Ik zei nog gedag aan Oudebelg en de andere Belg aca de Africalover. Daarna kleedde ik me om en ging half gekleed nog een glas water in de wellness halen. Zagen ze dat? Ik mocht alleszins niet even bij zinnen komen omdat ik het even moeilijk had als vorige keer. Ik moest meteen de polsband afdoen en vertrekken. Bizar maar soit die security moet ook z'n job doen maar een valse noot was het wel. Anders heb ik weer supertevreden de SixSens verlaten want ik had die afleiding echt nodig. En of het geslaagd was, alles dankzij de dames en de prachtige setting die deze club bied.


    5) Afsluitende video

    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 9 oktober 2019 om 20:19
    De zwarte wolf

  15. Onderstaande 12 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 oktober 2019),Bachatero (10 oktober 2019),Eddy_V (10 oktober 2019),Eric vb ( 9 oktober 2019),jansenroy ( 9 oktober 2019),le_belge ( 9 oktober 2019),mechelen (10 oktober 2019),Patjax (15 oktober 2019),Schietgraagft (11 oktober 2019),Sjeufke ( 9 oktober 2019),sofaking ( 9 oktober 2019),Viscamessi (11 oktober 2019)

  16. #2736
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:53
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.601
    Thanked
    866 in 127 posts

    Standaard

    Ik ben deze namiddag een paar uurtjes in SS geweest. Twee dingen in de club zijn nieuw vanaf vandaag:

    1. De grote trap van de ingang naar -1 richting lokkers wordt compleet vernieuwd en was vandaag afgesloten. Ook de trap van de "galerie" -1 naar de bar -2 was "sorry, closed". Het gevolg was soms "Stau" op de andere trappen

    2. Roken is niet meer toegestaan in het hoekje bij de gokkasten, maar alleen nog in de veranda. Dit zorgt voor heel wat verschuivingen bij de vaste plaatsen van de dames. Even uitkijken hoe dat verder gaat in de winter...

  17. Onderstaande 11 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 oktober 2019),keesboz (10 oktober 2019),mechelen (10 oktober 2019),Patjax (15 oktober 2019),pret (11 oktober 2019),Schietgraagft (11 oktober 2019),Sjeufke (10 oktober 2019),Viscamessi (11 oktober 2019),Wijze grijze (10 oktober 2019),yylover (10 oktober 2019),zeppos58 (11 oktober 2019)

  18. #2737
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    19 juli 2022 @ 17:20
    Berichten
    100
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 7 posts

    Standaard

    Heeft er iemand ervaringen met Alexia of Lili ( niet de donkere Lili )

  19. #2738
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:41
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardon Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervaringen met Alexia of Lili ( niet de donkere Lili )
    Laat jij je sessies afhangen van de ervaringen van anderen????

  20. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    fingerprint68 (11 oktober 2019)

  21. #2739
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    19 juli 2022 @ 17:20
    Berichten
    100
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 7 posts

    Standaard

    Nee ik ga niet blind op ervaringen van anderen af. Maar als er al meerdere zeggen het is niets dan zou het toeval zijn als het bij mij wel goed ging. Dus dsn kan die op mijn not to do lijst. Aan de andere kant heb ik wel een commentaren gezien waarin dames de hemel in geprezen werden waarvan ik na het eens geprobeerd te hebben dacht nou nooit meer. Maar ok ik vraag niets meer en we gaan verder met de rest van de onzinnige discussies hier. Fuck it

  22. Onderstaande leden hebben hardon bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (11 oktober 2019)

  23. #2740
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Iedereen hier heeft een bepaalde manier van communiceren. Pret is direct. En jij ook zo te lezen. Kortom, soms even tussen de regels doorlezen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  24. #2741
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:52
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.166 in 1.068 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Laat jij je sessies afhangen van de ervaringen van anderen????
    Dat is dus precies wat ik tegenheb met die hysterische namenlijstjes. Ten eerste: who gives a fuck, buiten de namenfreaks. Ten tweede: als er beren zijn die al die dames persoonlijk kennen en dat als een prestatie zien dan heb ik met ze te doen.

    Maar most of all: voor goede sessies heb je de mazzel-factor nodig; de dame moet er net zin in hebben en d'r moet net een klik zijn. Ik heb plenty 'aardige' sessies gehad waar de ophemelbrigade ongetwijfeld een juichverhaal van had gemaakt, maar waarbij ik iets had van 'meh, al te beroepsmatig, ondanks al het getongzoen'. Met slechte sessies dito; je merkt het verschil echt wel tussen een dame die gewoon haar dag niet zo heeft en een dame die de boel loopt op te lichten en dat bij iedere klant doet.

    Voor die laatste categorie ( de oplichtsters) vind ik 't helemaal prima om daar recensies over te schrijven of over na te vragen. Voor alle andere categorieen is het 'het hangt af van je chemie met haar en de stand van de maan'.

  25. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    vse (11 oktober 2019)

  26. #2742
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 23:16
    Berichten
    90
    Discussies
    1
    Thanks
    26
    Thanked
    74 in 14 posts

    Standaard

    Hoi iemand Nancy en Natascha al gezien in sixsens?

  27. #2743
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Laat jij je sessies afhangen van de ervaringen van anderen????
    Hoe kom je anders tot een goede BE sessie tegenwoordig?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  28. #2744
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Laat jij je sessies afhangen van de ervaringen van anderen????
    Hoe kom je anders tot een goede BE sessie tegenwoordig?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  29. #2745
    Geregistreerd
    24 mei 2019
    Last Online
    16 oktober 2019 @ 12:45
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    8 in 4 posts

    Standaard

    Woensdag naar de party geweest
    Was mooi versierd met ballonnen
    Wat meer keuze om te eten
    Elk uur een sexshow
    Was wel mooi
    Maar beetje afgang voor de man zonder erectie
    Terwijl een gewone gast met een aanwezige dvp het wel kan en live op haar tierjes klaarkomt
    Heel de dag was positief, doch enkele opmerkingen:
    Positief dat eindelijk die vervelende dronken Ricardo banaan eruit gezet werd!
    Bijna wekelijks hetzelfde probleem met hem.
    Negatief de lange wachttijden!
    Omdat: enkele dames kamers min 5 uur bezet houden, doe dit op een andere dag toch, heeft toch geen zin om naar een party te komen en dan alleen maar uren op de kamer te gaan blijven?
    Vele dvp gaan al een ticket halen en erna op zoek naar een ijsbeer!!
    Op te lossen door het nr aan de ijsbeer en eventueel dvp gezamenlijk te geven, niet met twee voor sleutel. dan kom maar terug!

  30. Onderstaande 2 leden hebben Stefbef69 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (11 oktober 2019),Sjeufke (11 oktober 2019)

  31. #2746
    Geregistreerd
    3 maart 2017
    Last Online
    Vandaag @ 18:09
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    271
    Thanked
    82 in 40 posts

    Standaard

    Beide waren am Mittwoch anwesend. (N. und N.)

  32. #2747
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    Vandaag @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Het zichzelf vertellende verhaal; oftewel: verrassingen.

    Verrassing 1
    Op de dag na Dierendag liep ik rond 13.30 uur het parkeerterrein van SS op. Tof om er weer te zijn, dat was dit voorjaar voor het laatst.
    Bij binnenkomst meteen laten we zeggen 'een verrassing': ik mocht mijn rugzak, waar ik als wandelaar zowat altijd mee op loop, niet mee naar binnen nemen. 'Ik kom hier al zo'n zes jaar, en het was nooit een probleem.' De theke (een voor mij nieuwe Limburgse blondine): 'Ja sorry, dat is nieuw. Sinds twee weken. Men neemt zo veel mee naar binnen. En mee naar buiten. We zijn al handdoeken en badjassen kwijt geraakt. '
    Dat je de badjas van Sixsens mooi vind, prima. Je moet er tenslotte daar de hele dag in rondlopen. Dat je er een beetje verliefd op kunt raken omdat je het een dag goed naar je zin hebt gehad, kan ik in komen. Maar overal waar je in het vervolg dat ding aan zult trekken, moetje een hele hoop uitleggen.

    Drukte om 14 u
    Enfin, de helft van mijn rugzak in een plastic tas gedaan die ik stomtoevallig mee had genomen. 'Je weet maar nooit. Het regenachtige weer. Zeker bij het wandelen. '
    Met plastic tas de kleedkamer in gedoken. Omkleden maar.
    Daarna eerst naar het restaurant. 'Ja, de rauwe haring met uitjes is er.' Een kom soep, wat broodjes en beleg. Een schep rauwkost, en lekker lunchen. Dat kun je goed bij SS. Nu wel koffie en toetjes, en niet bij het diner.... maar alla. Ik had hier op het forum al gelezen dat Lana weer aanwezig was. Lana kwam binnenlopen, ging aan een andere tafel zitten. Zag ze me niet? Ik heb haar maar begroet.
    Naar de bar voor een bakje koffie, en de eerste verkenningen: wie is er? Van zowel vrouwelijke als mannelijke zijde.
    'Tjonge, wat een drukte al in de bar. En dat om 14 u 's middags.' Deed mij denken aan de ene keer dat ik ooit in GT ben geweest. Op een donderdagmiddag, ook rond 14 u. Net of ze er toen een kantooruitje mannen hadden losgelaten.
    Nu was het net niet zo druk als destijds in GT, maar toch al behoorlijk wat witte jassen. En gelukkig ook dames. Die wisten dat blijkbaar al.
    Lana even mee gepraat, ze was vriendelijk en beleefd maar geen echt hartelijk gesprek. Misschien hadden we elkaar te lang niet gezien.
    Ik zag voor mij veel nieuwe dames.

    Amalia
    Uiteindelijk kreeg ik een leuk kort gesprekje met een niet opvallend maar wel leuk uitziende Roemeense ('Hoe kan het ook anders..' dacht ik nog) met een paar mooi gevormde billen. Het klikte, dus ze ging een sleutel halen. Het werd een van de oude kamers boven in het oude gedeelte....'Joepie' dacht ik nog 'die zijn mooi licht en hebben een raam met daglicht.' Maar deze kamers zijn blijkbaar helemaal gerestyled. Het raam was weggewerkt. Vond ik niet zo leuk. Maar door het raam zijn ze uit zichzelf toch lichter dan de kamertjes op de tussenverdieping.
    Ja, Amalia was lief. Het pijpen was goed, en met de CD om haar nog genomen. Helaas ging het niet zo ik wilde omdat ik JV niet stijf hield. Amalia heeft nog een paar pogingen gedaan. Ondanks dat kwam ik niet. Laat onverlet dat Amalia erg lief tegen me was.

    Verrassing 2!
    Niet geheel ontevreden ben ik aan de bar gaan zitten, en heb de kamergang op mijn gemak laten zakken. Lekker een bav erbij.
    Ondertussen nog wat rond gelopen. Ergens kwam ik Regan tegen, onze ijsbeer uit Groningen. Die weer eens afgezakt was naar het andere uiteinde van Nederland.
    Rondlopen. Ik wilde toch nog weer een keer kameren, de energie moest er toch uit.
    Op gegeven moment liep ik de trap op het restaurant door, en zag in de gauwigheid Regan in het restaurant met een dame praten. Goed, dat kan.
    Niet veel later toevallig dezelfde kant weer op.
    Op het bankje in de kamersleuteluitgiftehoek voor de dames waar ze ook de handdoeken en het laken voor de kamergang mee nemen zat een wat grotere en wat ouder uitziende dame met een vriendelijk gezicht te wachten. Ik maakte een opmerking in uiteraard Engels.
    Toen gaf ze me in het Nederlands antwoord! Dat viel op, want Nederlandstalige dames heb ik tot op heden in SS nog niet ontmoet.
    Toen ik verbaasd antwoordde dat ik nederlandstalige dames in SS niet gewend was, en haar verrast vroeg waarom ze nederlands sprak, gaf te kennen dat ze Vlaamse was. Erg verbaasd ging ik naast haar zitten.
    Ze vertelde me dat ze sinds enkele weken hier met enige regelmaat in de avonden een paar uurtjes vrijwillig als DVP werkte, en soms een hele dag in het weekend.
    Het is een bewuste keuze van haar om dit te doen, ze doet het er naast haar werk bij.
    Toen kwam Regan de trap naar het restaurant af, hij had net met haar afgesproken. Ze gingen samen kameren.
    Ik ben de bar in gelopen, liet het verhaal even zakken, en heb nog een bav gepakt.

    Cathy
    De drukte in de bar groeide ondertussen gestaag door. Actieve en naar verhouding veel passieve dames. Domenika zat er een beetje verloren bij, Lana had geen klandizie. Wel zat ze op gegeven moment in het restaurant flink te snoepen.
    De bar weer in, en daar kwam de Vlaamse dame vlak langs lopen. Klaar met de kamersessie met Regan.
    Ik naar haar toe. Ze wilde even een glas drinken. Maar wilde wel met mij een kamer opzoeken. Ze stelde zich voor als Cathy (ik hoop dat ik het goed schrijf).
    Naar de sleuteluitgifte, het werd kamer 13. Op de tussenverdieping, dus.
    Nadat ze zich even had opgefrist kon ons samenzijn beginnen. Ik wist niet wat ik kon verwachten.... nog nooit een Vlaamse gehad. En van haar leeftijd.
    Maar ere wie ere toekomt: het werd een verrassing. Cathy legde een gepassioneerdheid aan de dag. Wauw! Ze begon met stevig zoenen. Ik vond het gaaf haar in mijn armen te hebben. Heerlijk haar van achteren rond haar borsten vast te pakken. Het werd verder een heel behoorlijke pijpbeurt, en een goede doggy.
    Heel bijzonder.

    Andrea in de Dark Room
    Na Cathy aan de bar voor weer een paar glazen zoet. Omdat het toch etenstijd werd naar het restaurant. Bon voor een steak verzilverd. Ik trof Regan. Ervaringen over onze kamergang met deze bijzondere dame uitwisselen. Daarna samen voor de koffie naar beneden.
    We hebben er geloof ik nog wel een uur zitten praten over wat ons in het leven bezig hield. Ook belangrijk. Het liep tegen achten, en Regan moest nog terug, dus hij ging. Ik kon lang blijven, en verkende de club maar weer 's. Zeker naar de avond toe is het leuk om geregeld de Dark Room in te lopen of er al actie is.
    Eerder die middag probeerde een niet onaantrekkelijke Italiaanse mij mee naar binnen te krijgen. 'for the movie!' zoals ze me toeriep. Of het haar aan een bioscoop deed denken, of dat wij samen 'de film' moesten gaan zijn. In ieder geval haar in geen velden of wegen meer te vinden... zul je net zien.
    Stonden we met een rij van een witte badjas of zeven op de tussenverdieping de bar beneden in te kijken die bijna helemaal wit was van de beren. Tussendoor liepen wat dames die niet op een of andere kamer waren.
    Een groepje van ongeveer zes dames liep de trap op. Andrea zag me staan, gaf een oogje. Ik gaf er een terug.
    Ik weet dat zij er geen moeite mee heeft om het buiten een kamer te doen. We grapten er nog over: 'Ja, het kan moeilijk hier middenin de gang. Ja, en op een bank in de bar zal ook niet gaan. '
    Dat werd dus de Dark Room.
    Eerst een bank recht na de ingang, op dat moment de enige die vrij was. OK. We waren ons net aan het installeren, toen de hoekbank achter ons vrij kwam.
    Wij er gauw op. Ik heb Andrea er met een heerlijke missio op mijn gemak genomen. We kennen elkaar.
    Toen ik opstond lagen er een koppeltje of vijf actief te zijn. Dat gaf toch een heel speciaal sfeertje... Hmmmmm.

    Tot slot
    Hierna ben ik niet meer zo lang gebleven. De tijd was aardig voorbij gevlogen. Alweer geen tijd gehad voor de welness. Rugzak opgehaald, en vertrokken. Tevreden, vol met indrukken.
    De drukte was opvallend. Toch dat YY dicht is. Maar tot op heden vangt SS het goed op, al brengt de drukte wat gevolgen en dito regeltjes met zich mee...Daar moet je rekening mee houden. SS weer bedankt. Amalia, Cathy en Andrea bedankt.

    Ik kom uiteraard graag weer terug.

    Johan
    Laatst gewijzigd door Johan35; 11 oktober 2019 om 22:11

  33. Onderstaande 22 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 oktober 2019),Bachatero (12 oktober 2019),Befke (14 oktober 2019),Charly76 (13 oktober 2019),Eddy_V (12 oktober 2019),forgetskinnyletsgetfatty (11 oktober 2019),hasta la pasta (15 oktober 2019),Husky (11 oktober 2019),jansenroy (11 oktober 2019),Jooploop (11 oktober 2019),man (12 oktober 2019),mechelen (11 oktober 2019),Patjax (15 oktober 2019),Reagen (13 oktober 2019),rolo (14 oktober 2019),Schietgraagft (14 oktober 2019),Scrotum (15 oktober 2019),Sjeufke (11 oktober 2019),sofaking (11 oktober 2019),Sphinx (15 oktober 2019),Wijze grijze (12 oktober 2019),yylover (15 oktober 2019)

  34. #2748
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    johan,die discussie werd hier toch al gevoerd en te begrijpen
    ken een hotelmanager van een bekende hotelketen,en die vertelde mij dat er enorm veel spullen worden meegenomen door de hotelgasten,zoals ook badjassen,slippers,handdoeken etc ,tot elf de minibar waar men de kleine flesjes whiskey leegdrinkt en er ingaat pissen zodat het niet opvalt door de kamermeisjes
    hoe lossen jullie dat op? vroeg ik,wel reageerde hij,dat is ingecalculeerd in de prijsverhoging aan al onze bezoekrs
    wel,indien men de toegang zou verhogen voor alle klanten in Sixsens,het forum zou weer ontploffen van verantwaardigheid
    dus; toch beter grote zakken waar kleine tasjes inkunnen niet toelaten dan? toiletzakjes mogen wel nog

  35. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Cucumber (11 oktober 2019),Husky (14 oktober 2019),Schietgraagft (14 oktober 2019),Sjeufke (11 oktober 2019)

  36. #2749
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    johan,die discussie werd hier toch al gevoerd en te begrijpen
    ken een hotelmanager van een bekende hotelketen,en die vertelde mij dat er enorm veel spullen worden meegenomen door de hotelgasten,zoals ook badjassen,slippers,handdoeken etc ,tot elf de minibar waar men de kleine flesjes whiskey leegdrinkt en er ingaat pissen zodat het niet opvalt door de kamermeisjes
    hoe lossen jullie dat op? vroeg ik,wel reageerde hij,dat is ingecalculeerd in de prijsverhoging aan al onze bezoekrs
    wel,indien men de toegang zou verhogen voor alle klanten in Sixsens,het forum zou weer ontploffen van verantwaardigheid
    dus; toch beter grote zakken waar kleine tasjes inkunnen niet toelaten dan? toiletzakjes mogen wel nog

  37. #2750
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Negatief de lange wachttijden!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefbef69 Bekijk bericht
    Omdat: enkele dames kamers min 5 uur bezet houden, doe dit op een andere dag toch, heeft toch geen zin om naar een party te komen en dan alleen maar uren op de kamer te gaan blijven?
    Vele dvp gaan al een ticket halen en erna op zoek naar een ijsbeer!!
    Op te lossen door het nr aan de ijsbeer en eventueel dvp gezamenlijk te geven, niet met twee voor sleutel. dan kom maar terug!
    Er is tegenstrijdigheid, niet in jouw post overingens!!

    Er zijn nou eenmaal pannenkoekers, ik ben er ook een. Geen 5 uur overigens!
    Daar staat tegenover dat dames soms meer dan een uur moeten wachten. Vervolgens gaat die klant dan 30 minuten met de dame op kamer.

    Ik begrijp het vanuit beide kanten wel. Als er wachttijden zijn, is het shit als kamers niet vrijkomen voor de ijsbeer. Als je goesting hebt duurt wachten erg lang.
    De meiden willen geld maken en wachten op een kamer is inkomstenderving. Dus lange kamers zijn bij de dames meer dan welkom, als er wachttijden zijn. Als er geen wachttijden zijn ook

    Een dame gaat eerst een ticket halen en dan pas op zoek gaat naar een ijsbeer. Zelf nog niet gezien. Ik vermoed dat het om enkele dames gaat. Niet goed, maar of dat de wachttijden significant korter maakt, betwijfel ik. Immers, op een moment gaat die dame ook kameren. Dan is die kamer ook weer bezet. Het enige verschil is de plaats in de wachtrij.....noem het maar een vorm van voorkruipen.

    Er zijn clubs die op bepaalde dagen en/of uren een max. kamerduur invoeren. Bijvoorbeeld van 1 uur. De enige oplossing om pannenkoekers uit te bannen.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  38. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 oktober 2019),Bachatero (12 oktober 2019),Husky (11 oktober 2019),jansenroy (11 oktober 2019),Patjax (15 oktober 2019),Schietgraagft (14 oktober 2019),Vendezz (11 oktober 2019)

 

 
Pagina 110 van 227 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120160210 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.

  Babylon 468*60