Pagina 141 van 227 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.501 t/m 3.525 van 5671
  1. #3501
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    SS is uiteraard een sportschool.
    En na het sporten is een drankje nodig om het vochtverlies te compenseren

    dus toch deze zomer nog de Open Limburgse 15meterbad kampioenschappen...
    En Garde

  2. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (27 mei 2020),Johan35 (28 mei 2020),Meme Moo (28 mei 2020)

  3. #3502
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bram57 Bekijk bericht
    ss ook 1juli open ? net als sauna en sportscholen ... is ss nu een gewone sauna ? of hoort het bij de sexwerkers ? dames zijn toch betalende gasten ?
    Das is de maas in de wet

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  4. #3503
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    Das is de maas in de wet
    Denk het helaas van niet. Het is een P6 locatie. Anders zouden erotische massagesalons zich gewoon massagesalon gaan noemen en ook weer de deuren openen. Dat gaat denk ik niet. Als in een normale massagesalon P6 plaats vind, dan kan de uitbater een boete verwachten en sluiting van de tent. Dat gebeurde o.a. in Haagse massagesalons die door Chinezen gerund werden.

  5. #3504
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    https://drive.google.com/file/d/1fo2...ew?usp=sharing
    Dit soort van zeepwassen zal je bij de heropening meemaken

  6. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (29 mei 2020)

  7. #3505
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    En nu ernstig. De eigenaar wil al voor 1 september heropenen. Dus concreet: augustus
    Betreffende voorschriften ivm voedselveiligheid zal het eten zelf overhandigd worden door het personeel ipv buffetvorm

  8. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 mei 2020)

  9. #3506
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik ben voor!!!!!! Wie kan daar nou op tegen zijn!

    Dat van dat eten ivm met voedselveiligheid is zeker te begrijpen.
    Ik ben verder wel nieuwsgierig naar hoe het in de praktijk uit gaat zien. Staat los van de heropeningsdatum. Het lijkt me voor de hand liggend dat er veiligheidsvoorschriften gaan gelden. Ik denk aan bv max aantal bezoekers, bloktijden, regels voor op de kamer en nog veel meer wat ik me zo kan bedenken.

    Het is niet meer dan interesse. Zal voor veel clubs en andere vormen van P6 gaan gelden. Ik pas me graag aan! Want: Kanniewachtuh om met de musketiers weer eens te stoeien
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  10. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 mei 2020)

  11. #3507
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    En een contactformulier bij de receptie. Wel iedereen z'n eigen pen meenemen. Of houden ze die ook onder het Deket pompje

  12. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    deket (28 mei 2020),Sjeufke (28 mei 2020)

  13. #3508
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Want: Kanniewachtuh om met de musketiers weer eens te stoeien
    vergeet dat maar,
    ze komen niet terug!

  14. #3509
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    vergeet dat maar,
    ze komen niet terug!
    Lijkt me verstandig dat je je 'bronnen' nog maar eens raad pleegt
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  15. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    deket (28 mei 2020),Eddy_V (29 mei 2020),Meme Moo (29 mei 2020),mentholbear (28 mei 2020)

  16. #3510
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Lijkt me verstandig dat je je 'bronnen' nog maar eens raad pleegt
    tja, als een musketier het me persoonlijk verteld.
    maar blijft natuurlijk een dvp

  17. #3511
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    De boodschap van een DVP kan al eens veranderen afhankelijk van de ontvanger.

  18. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (29 mei 2020)

  19. #3512
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    En nu ernstig. De eigenaar wil al voor 1 september heropenen. Dus concreet: augustus
    Eigenaar heeft niet veel te willen

  20. #3513
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duif1 Bekijk bericht
    Eigenaar heeft niet veel te willen
    Bmw

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  21. #3514
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:03
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Ten eerste geen idee wat de plaatjes die je telkens hier post met Sixsens te maken hebben en ten tweede hoef je niet steeds met een citaat van de vorige post te reageren. Deze hebben vaak niets van doen met jouw post. Gewoon naar beneden scrollen, posten en op snel reageren drukken.

  22. Onderstaande 8 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Das (30 mei 2020),duif1 (30 mei 2020),Eddy_V (30 mei 2020),george101 ( 1 juni 2020),Johan35 (31 mei 2020),Meme Moo (30 mei 2020),Patjax ( 3 juni 2020),Sjeufke (30 mei 2020)

  23. #3515
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:13
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Ik zie de relevantie wel. Het sauna gedeelte is aan BMW verhuurd.

    https://youtu.be/ghGvE-vFPnw

  24. Onderstaande 4 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 6 juni 2020),Das ( 1 juni 2020),mentholbear ( 1 juni 2020),shady ( 3 juni 2020)

  25. #3516
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:58
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.035
    Thanked
    5.501 in 1.285 posts

    Standaard

    SIXSENS - SixSens net vòòr Coronatijd
    29 FEBRUARI 2020, geschreven in de loop van vele weken nadien


    Dit verslag is van een bezoek aan SixSens dat dateert uit de tijd voordat de Zwarte Wolf werd opgesloten in zijn kot vanwege the big bad virus out there en de onrust was toen al voelbaar aanwezig. Dit verslag is al eerder geschreven geweest en in verschillende stukjes aangepast vanwege een kleine writer's block door de hele situatie en ik heb het dan ook nooit gepost gekregen. Zodra ik dit wilde bewerkstelligen komt de onrust met een zweem melancholie vermengd met de drang weer te keren en met mijn favoriete dames van bil te gaan: komt het nog wel goed met dit concept? Donkere gedachten soms maar ja, ik mis de clubs echt wel en de lockdown kwam zeer snel in zwang op een moeilijk moment en dus nergens een verzetje meer. Nu is het begin Juni en met de zomer komt een mengeling van gemis naar de combinatie van de heerlijke wellnes en een steeds groeiende behoefte naar wat ons allen naar deze plekken des bederfs doet weerkeren redelijk duidelijk binnen en dat wil wel eens moeilijk worden. Na dit moeilijk momentje, keer ik toch terug naar dit niet eerder gepost verslag van het tot nu toe enige clubbezoek van 2020.

    FAZIT
    1) Kritische punten
    - De eerste thekedame was accuraat en kwam zo wel erg kordaat en streng over.
    - Deze jongen was verrassend minder goed in vorm, de wintermoeheid die bleef plakken.
    - No way dat ik in de ladies room in die paarsverlichte kotjes ga kruipen: te donker en te nauw (maar na deze erg lockdownmoeheid kan het me wellicht niks meer schelen...)

    2) neutraal
    - Strenger beleid opgelegd qua handdoekgebruik, snoepjes en meer voor dames, de theke moest alles zien
    - Corona nervoziteit in the air.

    3) Positief
    - Wellness, Restaurant, de nieuwe men's room
    - Line-up zeer ok, genoeg keuze
    - Nieuwigheden zoals de gametable waar eerder het rokershol was.


    Kamergangen en overall service

    All in all ok de dames deden zeer hun best. Elke kamergang zou nu nog meer een feest zijn in deze tijd van schrijven en de revisies ervan.

    1) Mara - Klassevolle dame

    2) Annabelle - Servicegerichte bunny

    3) Melanie - Zoals vroeger

    GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****


    CLUBVERSLAG
    a) Aankomst en ontvangst:

    De rit was vlot verlopen, ik kon makkelijk een plaats bemachtigen en stelde de mobiel bij een van hun camera's achterin de parking. Rond 13u werd ik verwelkomd door een erg strenge blondine die me eerst gebood de handen te desinfecteren. Voorzorgen tegen Corona is ook hier real, al is het meer iets symbolisch. Ze keek in mijn al erg kleine toiletzak en haalde de presentjes en snoepjes voor de dames voor op kamer eruit, en nam ze in beslag tot einde bezoek. Dat was niet leuk en na het omkleden en douchen ging ik mokkend naar de bar, dan naar het restaurant waar ik Deket zag. Ook mijn vaste dames die me al goed kennen waren er niet gecharmeerd van. Ik zag vervolgens ook Willy, de baas van de tent in het restaurant en een en ander werd versoepeld, waarvoor veel dank! Ik mocht die presentjes enkel op kamer meenemen en dan weer bij de theke achterlaten. Dit geschil met de theke zette voor mij eerst de toon, later was ik opgelucht na het gesprek met de eigenaar en met Deket waarvoor veel dank.

    Ik was al bekend met hun handdoekenbeleid en daar schreef ik vorige keer al over: persoonlijk geen problemen mee. Ik vraag me onderhands af hoe het komt dat dit elders, in Duitsland dus, dan niet voorkomt en in SixSens wel? Ligt dit aan bepaald patser publiek?


    2) Algemene indruk
    a) Algemene sfeer en drukte:
    Het was redelijk rustig in de club voor een Zaterdag, de coronacrisis heeft zijn schaduw al vooruit gestuurd en hangt zichtbaar over de gemoederen en in elk gesprek. Later in de avond kwam het al losser met hun DJ die steeds zeer goede afwisselende muziek kon draaien. Erg druk werd het nooit zoals vorig jaar het geval was vlak na de sluiting van YY. Dit was al de voorbode van onheil dat komen ging!

    Juni: als ik eens wist wat er snel volgde: maanden geen clubs meer, ik weet het niet...meer meiden beetpakken? Hotel nemen?

    b) Line-up:
    De line-up was best zeer goed al was ik die dag ineens niet in de mood voor Roemeentjes, Balkan en Latina's en dan heb je in een club als deze een probleem. Ik was met mijn hoofd weer bij het zoeken naar lookalikes en girls-next-door als tegenwicht voor de mindere ervaringen in andere party-contexten buiten de club. Ik had gewoon in de clubs moeten blijven gaan tout court en m'n kop niet zot laten maken elders nog kansen te wagen, ik krijg die toch nooit. Dit zou nu wel anders lopen na meer dan 3 maand onthouding!!!

    Nee deze dag was op dat punt geen succes en ik ging met dames die ik al kende waardoor dus geen nieuwe horizonten werden verkend. Ik zal wat bekennen: ik heb spijt dat ik bij Vicky die dag de boot afhield al was het omdat de vermoeidheid een rol speelde want nu zal het wel even duren eer ik haar weerzie.

    Juni: ik wil lekkere geile balkanwijven...nu

    d) Club interieur en eventuele veranderingen:
    Deze club blijft investeren en vorige keer kon ik genieten van een wellnessruimte in een nieuw jasje. Nu is de men's room daar terug en bevindt zich nu verder in de gang links als je van de lockerruimte komt en dat vroeger naar de wellness leidde. Het is nu zoals de eerste men's room waar geen dames binnen mochten. Dat is voor die de dark room werd waar dames kwamen stoeien met hun beren naast snurkende beren als geen kamer meer vrij is.

    De volgende verandering vond ik persoonlijk wat minder: die dark room is getransformeerd tot een ladies room met wat lijkt op een soort kleine paskamertjes. We weten allemaal hoe de vrouwtjes dol zijn op kleedjes en nieuwe lingerie passen in het kleine omkleedhokje en dat ze graag een ganse dag in zulke hokjes kunnen doorbrengen. Dit zijn geen kleedhokjes maar erg nauwe peeshokjes die schaars worden verlicht in een diep purperen kleur, ik werd er benauwd van. Tegen elke dame waar ik mee kamerde zei ik het: 'not the ladies rooms!' De term 'Dark Room' konden ze eigenlijk behouden want donker is het er zeker. Ik stel voor dat ze daar black light proberen in de plaats, dat zou het gewoon compleet maken, stel je voor: je dame gestoken in lingerie dat lekker flitst en glittert onder UV ziet er purper uit met lichtgevende tanden en een aanzien alsof ze een verleidelijke succubus is recht uit de onderwereld.

    De club heeft overal mooie muurschilderingen aangebracht. In de bar is het rokershol in de hoek niet langer in gebruik als zodanig, waarschijnlijk de zoveelste bemoeienis van vader staat.

    In Maart geschreven:Wat mag er tegenwoordig nog? En nu in volle coronapaniek mag er zelfs nog veel minder en wordt er ten huize een discussie gemaakt of een pakje frieten halen wel verantwoord is vanwege het besmettingsrisico. Dit lijkt op een oefening om een autoritaire politiestaat à la 1984 voor te bereiden. Ik weid nu wel af: het rokershol is nu een gamezone met de gokmachines als gebruikelijk en een tafel waar je allerhande spelletjes op kan spelen cfr. Samia en Mondial. Nee, niet dat soort spelletjes, bende viespeuken :D, gezelschapsspelletjes spelen samen met je favorietjes. Ik had de mogelijkheid dat te doen met Melanie en Bulgaarse Vicky die me uitnodigden mee te doen. Opnieuw spijt dat niet te hebben gedaan om dan met de mooie Vicky op kamer te gaan. Het zal nu even duren eer dat kan.

    Juni: Ik heb nu nog méér spijt dan 3 maand terug en vloek er erg op, ik wil Vicky terug
    De toiletdeur in de verdieping van de de lockers en wellness is boven en onder ingekort, blijkbaar was dat een verzamelplaats om er de gekste dingen te doen, ook trekvogels gaan nu nerveus worden van deze nieuwe situatie.

    Juni: #iedereenTrekvogeIInOnsKot


    3) Club beleving doorheen de dag
    a) Wellness:
    Op de vernieuwde wellness is niets aan te merken, alleen de jacuzzi is nog dezelfde als voorheen; de Turkse stoomruimte, ook met paars licht, is veel beter dan de vorige en de sauna's zijn nu volledig achter glas. De ruimte is volledig afgescheiden van de gang en dames zien langs passeren is helaas iets van het verleden en vind dat best jammer. Het verhoogde de fun, de spanning als je in de jacuzzi werd toegewuifd door je dame en deze nog eens tot bij de jacuzzi komt ook. Nu heb je dat boslandschap: dat is een andere energie, een andere staat van zijn dan het geile, het spannende. Nu ben je Zen, de antipool van geile spanning.

    Juni: I don't care als ik maar weer in een jacuzzi kan stappen dit jaar is het al veel.

    b) Restaurant & eten:
    Bij het begin van het bezoek een tweede breakfast genomen: dat was zeker goed en uitgebreid, alleen vond ik de koffie aan de slappe kant.

    Het avondeten is erg goed zoals gewoonlijk: mooie keuze groenten, een lekkere biefstuk, frieten + 2 biertjes, het heeft goed gesmaakt!

    c) Contacten bezoekers:
    Ik zag er Deket en heb met hem bijgepraat, hij hielp me bij het terug bekomen van de snoepjes voor mijn dames. Ook Dhr N. was er van de partij, nu zonder de Banaan want die was nergens te bekennen...huh, die is er toch steeds? Later las ik dat hij weer een toer gelapt heeft met teveel te zuipen. Dat zat eraan te komen, ik weet nog de blik van de mooie dame achter de bar bij het zien van het biervat: 'Is dat vat nu al leeg?', leek ze te willen zeggen.

    In de wellness had ik het meeste contact met andere bezoekers en deed de nervositeit over het nieuwe virus al goed de ronde. Men was er nog gerust genoeg in om te wellnessen. Ik begon het meer en meer van op mijn heupen te krijgen en dat speelt parten met mijn prestaties met de dames.


    4) Line-up en kamergangen

    Ik ben met 3 dames geweest en de eerste 2 had ik een goede tijd gehad, bij de laatste liet de vermoeidheid zich al teveel gelden maar heb daarom niet minder van genoten, alle 3 deze ze goed hun best want ze kennen me al. Ik had bijna ook een sessie met Micky die een uur wilde. Ik was op dat moment al zeker dat een uurtje er niet in zat tijdens dit eerste bezoek. Nu vraag ik me af of ik toch niet had moeten instemmen want Micky zag er erg heerlijk uit, beter dan vroeger.

    De eerste dame van 2020 werd echter Mara. Ze straalt iets klassevols uit, ik was al eens met haar geweest een tijd terug:

    => Mara - Klassevolle dame

    Na Mara de gebruikelijke wellness en relax in de men's room welke ik geslaagd vind. Hier kan je je terugtrekken en deze is beter dan de eerste dat nog teveel de bar en alle muziek door liet schemeren via de doorzichtige wand. Ik ging weer op zoek en trof een mooie dame met lekker dikke lippen: Annabelle. Ze herkende me eerder dan ik haar. Ze komt over uit Yinyang en daar hadden we al eens een kamer gedeeld. Dit was jaren terug en ik moest later zoeken in mijn eigen verslagen om te zien dat ze gelijk had. Ze deed me toen aan Cila denken, hoe zou het nu met die mooie bunny zijn? In ieder geval gaf Annabelle me een fijne stoeitijd, er was zeker een klik geweest en ik geloof dat die zelfs beter was dan de eerste maal.

    => Annabelle - Servicegerichte bunny

    Ik was aan een kant al moe en voldaan, aan de andere kant wilde ik graag nog een kamer maken. Er was geen haast en at eerst. Een hele tijd later kwam ik Melanie tegen het bevallige lijf en ik heb ze meteen om de sleutel gevraagd, no presale.

    => Melanie - Zoals vroeger

    het enige nadeel van de sessie met Melanie was de kamer dicht boven de bar: te warm, teveel muziek van in de bar en dat stoort me veel te makkelijk. Jammer want Melanie deed zeer goed haar best, ik had echter meer moeite. Nu wetende wat toen zou komen: had ik maar een blauw pilletje bijgenomen en na Melanie eindigen met Vicky. Of Micky ... of de twee...whatever.


    5) Einde van de dag

    Ik hield het dus voor bekeken en hield het bedrag voor later en dat is de verjaardag van 28 Maart in Babylon + PSR met vrijkaart dat dus voor de goede orde niet doorgaat want the big bad virus gooit roet in eenieders eten. Het mag stoppen, het mag hopelijk gauw voorbij zijn maar iets zegt me dat dit nog even bij ons blijft, de gevolgen ervan incluis, ook voor de clubs.


    6) Afsluitende video

    Zo, kunnen we ons al voorbereiden op dames met mondmaskertjes, zie clip:
    De zwarte wolf

  26. Onderstaande 17 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 juni 2020),Befke ( 9 juni 2020),deket ( 7 juni 2020),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 juni 2020),jansenroy ( 7 juni 2020),mentholbear ( 7 juni 2020),Popeye25 ( 7 juni 2020),pret ( 8 juni 2020),Schietgraagft ( 8 juni 2020),shady ( 8 juni 2020),Shakir ( 7 juni 2020),Sjeufke ( 8 juni 2020),sofaking ( 8 juni 2020),swazontneuf ( 7 juni 2020),Viscamessi ( 8 juni 2020),WANDELAAR5 ( 7 juni 2020),YouMeHer ( 8 juni 2020)

  27. #3517
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Bedankt voor het delen van je verslagje. Leuk om er weer es 1 te lezen na alle posts over apps, faillissementen, RIVM, etc.

    Zelf was ik m'n verslagjes gaan oppotten, sinds de sluiting, verwachtende dat het best een tijd zou kunnen duren. Ik ben ze nu op rantsoen eens per maand aan het opmaken. Heb er nog 3 te gaan. Hopelijk is dat voldoende tot de clubs rond NRW weer open gaan en nieuwe toevoer aan verhalen gaan komen... Het zal toch wel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Ik was al bekend met hun handdoekenbeleid en daar schreef ik vorige keer al over: persoonlijk geen problemen mee. Ik vraag me onderhands af hoe het komt dat dit elders, in Duitsland dus, dan niet voorkomt en in SixSens wel? Ligt dit aan bepaald patser publiek?
    Ik vermoed door het publiek van YY. In de tijd dat die nog open was hadden ze al een soort rantsoen op handdoeken, ook badjas moest bij de balie ingeleverd worden.
    SS was toen een stuk gemoedelijker. Wel beetje rantsoen op de handdoeken, maar met een grijns richting de theke kon je er nog wel es eentje van de balie plukken. Sinds de sluiting van YY zijn er steeds meer dingen aangescherpt. Zoals ik al eerder zei, niet om ons (ijsberen) te pesten, maar blijkbaar noodzakelijk om excessen (door waarschijnlijk nieuw publiek) te voorkomen.

  28. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 7 juni 2020)

  29. #3518
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Sinds de sluiting van YY zijn er steeds meer dingen aangescherpt. Zoals ik al eerder zei, niet om ons (ijsberen) te pesten, maar blijkbaar noodzakelijk om excessen (door waarschijnlijk nieuw publiek) te voorkomen.
    Idd leuk om nog eens een verslag te lezen. Goede opwarmer tegen dat de Clubs terug opengaan.

    Maar meteen herinnert dit me er weer aan hoeveel regeltjes er zijn in ss. Slechts 1 handdoek, telkens moeten terugkeren naar het onthaal voor een nieuwe, geen cadeaus en dergelijke meenemen naar de lockerroom, geen drank meenemen in de kino, geen smartphone gebruiken in de kino, je lege glazen zelf terug opruimen in de kamer,... Als je 60 € rekent, kan die service beter en voldoende personeel voorzien om die service te verzekeren. En als het ligt aan bepaald cliënteel, hou ze buiten ipv iedereen te viseren. Een Clubbezoek moet relax zijn zonder betutteling. Denk nog altijd dat - bij gebrek aan bepaalde dames die me doen terugkeren en die heeft ss grotendeels verloren in februari - ss daarom eerder een backup Club blijft voor mij ipv een reguliere vaste Club.

  30. Onderstaande 3 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 juni 2020),Patjax ( 8 juni 2020),Wentelt Eefje ( 7 juni 2020)

  31. #3519
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    player, er zijn altijd een aantal rotte appels die de hele mand bevuilen
    en ivm deurbeleid moet men altijd rekening houden met bepaalde wetten in Nederland die het voor de security moeilijker maken dan bv in Duitsland
    desalnietemin was er voor de lockdown al een strenger selectiebeleid gaande en indien dit zich doorzet en veel van het YYpubliek niet meer komt,zullen de regeltjes terug versoepelen
    maar nogmaals die regels zijn er niet om de bezoekers te kloten,het zijn geen rode verkeerslichten in een woestijn

  32. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 juni 2020),molaar ( 8 juni 2020),Sjeufke ( 8 juni 2020)

  33. #3520
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Ik weet het deket, maar toch... Is het nu echt zo erg als ik even mijn smartphone check in de kino (de enigste plaats waar je wat bereik hebt beneden) terwijl ik van mijn glas nip?Krijg ik daar een belerend personeelslid over mij. Mijn DVP die naast me zat in de kino, vond het zelf te gortig hoe ik daarvoor de les werd gespeld.

    Misschien dat ik me er minder zal aan ergeren als ik er terug kom en een goede LU zal zien. Maar een goede Clubsfeer is het halve werk, dan zullen de Duitse Clubs toch nog voor blijven liggen.

  34. Onderstaande 2 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 juni 2020),Wentelt Eefje ( 8 juni 2020)

  35. #3521
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik vermoed door het publiek van YY. In de tijd dat die nog open was hadden ze al een soort rantsoen op handdoeken, ook badjas moest bij de balie ingeleverd worden.
    YY heeft nooit een handdoeken beleid gehad. Zoveel als je nodig had vragen aan de balie. Je moest alleen even naar de balie lopen. Zal met slechte ervaringen te maken hebben als ze ze in de club aanbieden. En mij maakt het niet uit waar ik mijn badjas moet inleveren.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  36. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 8 juni 2020),Wentelt Eefje ( 8 juni 2020)

  37. #3522
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    [QUOTE=Player;703427]Ik weet het deket, maar toch... Is het nu echt zo erg als ik even mijn smartphone check in de kino (de enigste plaats waar je wat bereik hebt beneden) terwijl ik van mijn glas nip?QUOTE]

    Sommige regeltjes lijken dermate banaal,dat men spontaan zou gaan denken zoals jij player.
    Iemand die geen foute intenties heeft,kan zich de vraag stellen of het checken van een smartphone nu echt zo erg is.
    Wel uitgerekend op vraag van de dames zelf,is men veel strenger geworden op het gebruik van mobieltjes.
    Reden,sommige bezoekers filmen graag wat er zich afspeelt en conform de privacy wetgeving is dat niet wenselijk.
    Eten en drinken is overigens niet toegelaten in de kino,dus nippen van een drankje mag niet
    Hygiene en veiligheid zijn de reden uiteraard,er zijn weleens bezoekers die in de kino sexueel actief worden
    Als iedereen zich zou schikken aan de regels,blijft het voor iedereen aangenaam en hoeft niemand zich benadeeld te voelen.
    Eten en drinken kan de gehele dag in het restaurant en terras gedeelte,en dit binnen en buiten.
    Allicht heb je het nooit vanuit dit perspectief bekeken,en hopelijk kunnen we weldra weer genieten van de sfeer die velen nu missen.
    Het zwembad,de barbecue,de meiden....wat sex
    HL1

  38. Onderstaande 5 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    buurman ( 8 juni 2020),le_belge ( 8 juni 2020),Player ( 8 juni 2020),shady ( 8 juni 2020),Sjeufke ( 8 juni 2020)

  39. #3523
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Je smartphone checken is niet het probleem, maar de popi jopies die zo nodig foto's en videos moeten maken in een club. En dat al dan niet nodig vinden om op hun social media te plaatsen om te showen hoe cool ze wel niet zijn.
    Mocht het alleen nodig zijn om af en toe te checken voor berichten ofzo, dan is het toegestaan om in de veranda je mobieltje te gebruiken. Bovendien is sinds de ontvangst verbetering er volgens mij ook bereik in de locker ruimte en de mens room.

    En betreft de hand doeken, je kunt naast een gewone handdoek ook nog een grote sauna handdoek meekrijgen. Die handdoeken regels kon ik na uitleg van de club wel begrip voor opbrengen. Wat voor abnormale asociale dingen daarmee gedaan werden door rotte appels was te gek voor woorden.

    En wat Deket al zei, en Vazkor ook al schreef, en ik ook de laatste keren beetje merkte was dat de club best probeerde weer wat soepeler te zijn. Dus waar het lijkt te kunnen, proberen ze wel weer wat ruimte te creëren. Enfin, hoewel ik me niet te veel stoor aan de regeltjes, hoop ik ook dat het weer zo gemoedelijk als eerst kan worden.

  40. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 juni 2020),molaar ( 8 juni 2020),Sjeufke ( 8 juni 2020)

  41. #3524
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    en veiligheid zijn de reden uiteraard,er zijn weleens bezoekers die in de kino sexueel actief worden
    Weleens zegt ie, ik kreeg het idee dat je vaker in de kino actief was dan op de kamer
    Maar inderdaad, je zal maar net met een dame aan het worstelen zijn en op een glas bier gaan liggen ofzo.

    Ik ken een beer die tijdens het flikflooien met een DVP in een kino zich open gehaald heeft aan glas.

  42. #3525
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    YY heeft nooit een handdoeken beleid gehad. Zoveel als je nodig had vragen aan de balie. Je moest alleen even naar de balie lopen. Zal met slechte ervaringen te maken hebben als ze ze in de club aanbieden. En mij maakt het niet uit waar ik mijn badjas moet inleveren.
    Een soort handdoeken beleid hadden ze wel. Per keer langs de balie kreeg ik namelijk 1 handdoek mee. In de meeste Duitse clubs waar ik ben geweest pak je bij de balie of uit een rek zoveel je nodig hebt.

    Toegegeven, ik gebruik waarschijnlijk bovengemiddeld aan handdoeken, want ik gebruik meestal 4 handdoeken. 1 om de middel, 1 om de nek (ben een koukleum, en dat voor een ijsbeer ), 1 voor in de sauna om op te zweten en 1 om me mee af te drogen na het douchen. Daar kan ik, net als in een wellness resort, wel de hele dag mee doen.
    Waar mogelijk, 'recycle/hergebruik' ik de handdoeken. Dus bij YY verdween bijvoorbeeld de sauna handdoek in de wasmand, de afdroog handdoek degradeerde naar sauna handdoek voor de volgende ronde, de nek (of middel) handdoek degradeerde tot afdroog handdoek en ik haalde een verse handdoek voor om m'n nek.
    Daar tegenover waar toegestaan (niet meer in SixSens) en redelijk 'veilig' kan (ben wel es handdoeken verloren) gebruik ik ook geregeld m'n eigen handdoeken en badjassen.

 

 
Pagina 141 van 227 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

  Freude 468*60