Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 341
  1. #126
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Wees gerust, Victoria is net weer terug...
    En ze zag er vandaag schitterend uit Davedv kan er van meespreken.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Davedv ( 7 september 2015),Sjeufke ( 6 september 2015),zeppos58 ( 7 september 2015)

  3. #127
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    En ze zag er vandaag schitterend uit Davedv kan er van meespreken.


    Best een leuk meisje ja

  4. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 7 september 2015)

  5. #128
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Als ze er is, en Cristral is er ook, dan is het steeds moelijk kiezen......
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  6. #129
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Wie zegt dat je moet kiezen ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #130
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik weer in Sixsens beland. Aangekomen om stipt 13u en vertrokken om 23u.

    Toen ik de club om 13u als 2de ijsbeer betrad, stond er achter mij al een rij van dik 10 man te drummen om binnen te mogen.

    Ik had afgesproken met Oudebelg en Davedv die ik respectievelijk in het restaurant en in de bar zou aantreffen.

    Goed dat die 2 toffe kerels er gisteren waren, want het was zowel qua aanwezige mannen als vrouwen gisteren heel zwakjes. Onnodig te vermelden dat de sfeer in de bar de ganse dag heel mat was.

    Weinig vrouwen, maar desalniettemin voldoende keus: oa Carmen, Laura, Domenika en Victoria zijn eergisteren bijvoorbeeld teruggekeerd uit vakantie.

    Oudebelg heeft gisteren gekamerd met Carmen (2 keer), Davedv met Julia en Victoria en ik met Julia. Telkens tot onze (grote) tevredenheid.

    Het avondeten heb ik gisteren gemist. 's Middags heb ik wel 2 broodjes met charcuterie, tomaat en komkommer gegeten en 's avonds laat 3 stukken pizza salami. Soms valt de pizza in Sixsens tegen, maar gisteren was hij héél lekker.

    Gisteren heb ik geen uitbater gezien, maar het wel aanwezige personeel maakte dat ruimschoots goed: ze waren weer allen heel vriendelijk en behulpzaam, bardame Denisa op kop. Wat een hardwerkende en leuke meid om mee te zeveren is dat toch.

    Mijn conclusies na dit bezoek aan Sixsens: er waren heel weinig aanwezigen en de sfeer in de club was mat, maar dankzij Denisa, Oudebelg, Davedv en uiteraard Julia is het toch weer een heel leuk dagje uit geworden. Zo leuk zelfs, dat Sixsens (en Julia) mij donderdag al terug mogen verwachten!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  8. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag ( 7 september 2015),Kwakje ( 8 september 2015),licky luke ( 7 september 2015),radar73 (23 september 2015),Ryuhayabusa ( 7 september 2015)

  9. #131
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toetebel Bekijk bericht
    @Kanariepiet: zijn Lisa en Nikita aanwezig? Fijne clubdag!
    Lisa was gisteren niet aanwezig nee. Is volgens mij tijdelijk terug naar Roemenië.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  10. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 7 september 2015)

  11. #132
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Zondag 06-09

    Gerecht : één geslaagde zondag in Sixsens
    Benodigheden:
    - één gezonde dosis lust
    - één veel pratende Belg
    - twee Bulgaarse dames
    - een handvol biertjes en andere drankjes
    - enkele borden met eten
    - een redelijk financiële bijdrage



    In 2014 ben ik twee keer in Sixsens geweest en hoewel beide bezoekjes in orde waren, was er nooit iets of iemand wat zo'n grote indruk op me maakte dat ik de drang had om zo snel mogelijk weer terug te gaan. Hoewel, bij mijn tweede bezoek kamerde ik met de Hongaarse Nora, een meisje wat ik graag nog eens zou treffen maar die helaas afscheid heeft genomen van SS. Toch vond ik het weer eens tijd om naar Vaals te rijden, soms heb je behoefte aan afwisseling en wil je weer eens een andere omgeving met wat andere gezichten zien. Dus toen deze zondag vrij kwam op de agenda was de keuze snel gemaakt en werd SS de plaats van bestemming.

    Nadat ik me 's ochtends meldde op het meeting point nog even contact gehad met Kanariepiet, deze veel schrijvende Belg was ook aanwezig en we wisselden wat info uit om elkaar later te treffen. Ik arriveerde iets voor 13:00 en tegen de tijd dat de poorten open gingen stond er een klein tiental heren te wachten. 40 euro afgerekend en mezelf omgekleed om gelijk aan een ontbijt te gaan werken. In het restaurant zaten twee beren die aan KP's beschrijving voldeden dus ik besloot dat hij mij wel zou vinden of ik hem later in de bar wel zou treffen. Een paar minuten laten stond KP al naast mij en besloten we naar de bar te verhuizen voor een drankje, of zoals onze Vlaamse collega's zeggen, 'een pintje'. Qua ontbijt is het prima in SS, sowieso is het eten prima in orde, het is goed zonder bijzonder te zijn. Het is er beter dan in bijvoorbeeld LivingRoom, maar haalt het niet bij een Oceans of Magnum. Soit, voor 40 euro entree, dik in orde.

    Kanariepiet en zijn collega Oudebelg bleken voor deze zondag aangenaam gezelschap. Naast veel schrijven bleek KP ook veel pintjes te lusten en veel te praten Het is grappig hoe je soms dingen gemeen hebt met iemand, in onze verhalen over onze favoriete DVP's bleken een aantal zaken zeer herkenbaar te zijn. Verschillende beren met verschillende dames in verschillende clubs die toch eigenlijk wel een aantal dingen hetzelfde hebben gedaan en meegemaakt. Al met al was het geen drukte in SS deze zondag, maar elke keer als ik de bar binnen liep kon er ik er op vertrouwen dat KP nog op dezelfde kruk aan een biertje zat. Het enige wat hij deze dag namelijk niet veel deed was kameren, kleine Piet scheen stuk te zijn Maar goed, zijn aanwezigheid maakte dat ik deze dag me eigenlijk nooit heb verveeld, er was altijd genoeg te converseren over ons wereldje en allerlei andere wereldse zaken.

    Qua dames hield het niet echt over, ik denk dat er uiteindelijk vier dames aanwezig waren die me echt interesseerden en dat er maximaal een 35/40 vrouwen aanwezig waren. Ik hoopte ook de Russische Katja uit LR hier nog te treffen, maar die heb ik helaas niet gezien. De Roemeense Carmen en de Bulgaarse Domenica zagen er bijzonder interessant uit maar ben ik niet meer aan toegekomen. Wel kwam ik toe aan Julia. Ze werd aan me voorgesteld door KP en ik kon ook volledig begrijpen dat hij zo volledig in de ban was van haar, wat een mooi meisje, prachtige ogen en een heel mooi lijf. Na de nodige pintjes aan de bar (die Belg had een slechte invloed op mij) besloot ik maar eens naast Julia te gaan zitten toen die alleen in een bankje zat. Een praatje in het Duits met haar en zonder al te veel inspanningen wist ze me tot een kamer te verleiden. Tenminste, verleiden, ze hoefde er eigenlijk weinig tot geen moeite voor te doen.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...aarse%29/page2
    Na het douchen vertrokken wij door het doolhof naar kamer 8, Julia is een lief meisje en op de kamer is ze een tikje verlegen. Ik heb wel het gevoel dat ze bij volgende kamergangen wat opener zou zijn en het lijkt me ook geen straf om nogmaals met haar te kameren. Verder zat alles er gewoon op en aan, ietwat voorzichtig tongzoenen, langdurig en relaxed PZC, 69 en NMC. Ze ging bij het PZC ook zo liggen dat ik met haar poes mocht spelen, maar vingeren interesseert me in het algemeen eigenlijk niet zo heel veel. NMC bepekte zich tot één standje, simpelweg omdat ik niet in staat was om het nog heel lang te rekken. Met exact 30 minuten stonden we van het bed op en gingen we terug naar de bar. Een leuke kamer met een lief meisje, prima.

    HHG : 80%


    Na het kameren liep ik terug de bar in waar KP nog altijd op z'n zetel pintjes zat te drinken, het is prettig om in het leven constanten te hebben. Na wat gezever met KP en Oudebelg vertrok ik naar het restaurant om wat te eten. Het avondeten was net als het ontbijt, goed zonder spectaculair te zijn. Wat ik wel prettig vind is dat er afwisseling zit in het buffet, het viel me op dat als er iets op was het vervangen werd door een ander gerecht. Na het eten had ik m'n zinnen gezet op Victoria, terug in de bar had ze net een ander aan de haak geslagen, dus ik had waarschijnlijk een half uurtje te overbruggen. Tot grote verassing bleek KP toch in staat om een kamertje te maken met zijn Julia en plots was mijn constant in de bar verdwenen. Het leek me een goed moment om boven even m'n mail en whatsapp bij te werken en met een schuin oog de receptie in de gaten te houden. Het bleek een prima idee, want na niet al te lang stond Victoria bij de receptie om een sleutel in te leveren en vertrok ze richting bar.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...28Bulgaarse%29
    Victoria zat een sigaretje te roken aan de bar toen ik binnen kwam lopen, ze wat wat te praten met Simona die toevallig net opstond en wegliep, een mooi moment om de vrij gekomen stoel in bezit te nemen. Victoria is een kleine slanke Bulgaarse met (in verhouding) vrij grote borsten. Ook best een knap meisje om te zien, maar ze haalt het niet bij Julia Ook dit gesprekje ging in het Duits in plaats van Engels, egal. Mijn Duits is nog nooit zo goed geweest als tegenwoordig Na het roken en een drankje besluiten we om naar een kamer te verhuizen nadat ik even gedoucht heb. Kamer 13 dit maal, maar absoluut geen ongelukkig nummer in deze.
    De kamer met Victoria was bijzonder goed, eigenlijk ben ik er nog steeds wel een klein beetje van onder de indruk. Ongetwijfeld is dit deels gewoon haar service en haar manier van werken, maar daar bovenop klikte het gewoon verschrikkelijk goed in de kamer. Soms loopt het totaal niet, vaak gaat het lopen als je (een beetje) bijstuurt en heel soms lijkt het alsof je al veel vaker hebt gekamerd terwijl het toch echt de eerste keer is. Dat had ik nu met Victoria, vanaf het moment dat we de deur dicht gooiden was het ontspannen en vertrouwd en wat zich ontspon was een fantastisch uurtje waar eigenlijk alles wel inzat wat ik zoek. Vanaf de eerste (tong)zoen was het gevoel tussen ons goed en gedurende het uurtje gingen we ons alleen maar meer op het gemak voelen met elkaar. Van eindeloos tongzoenen naar PZC, terug naar zoenen, door naar DATY, terug naar zoenen, tot we uiteindelijk in verschillende standjes aan het neuken sloegen. Uiteindelijk bereikte ik in doggy een bijzonder aangenaam en bevredigend hoogtepunt. De laatste minuutjes liggen knuffelen en wat liggen kletsen en na een uurtje was het tijd om weer van de kamer te vertrekken, waarbij ik het gevoel had dat we beide positief verrast waren.
    Ik geloof dat ik een reden heb om eens wat vaker naar SS te rijden

    HHG : 100%

    Na nog wat te hebben gegeten trof ik KP, nog altijd pintjes drinkend, in de bar. We hadden het over onze kamergangen en uiteindelijk concludeerde hij lachend dat ik toch wel onder de indruk was van Victoria en hij had absoluut gelijk. Vlak daarna kwam betreffende dame ook weer de bar in lopen en ze kwam even bij me zitten om een sigaretje te roken en nog wat te kletsen. Nadat ze zich excuseerde zag ik dat het rond half 10 was en was het voor mij tijd om op huis aan te gaan. Ik groette KP, nam nog even (nogmaals ) afscheid van Victoria en ging op huis aan.


    Was het een goede dag in SS? Mwah, eigenlijk niet echt, maar toch heb ik een prima dag gehad. Soms heb je maar één meisje nodig om je dag te maken, in mijn geval waren het twee meisjes en een Belg Al met al blijft SS gewoon een uitstekende club, zeker met een prijs van 40 euro krijg je er echt kwaliteit voor terug. Het eten is goed in orde zonder bijzonder te zijn, qua dames was het wat mager maar ik had toch een tweetal bijzonder goede keuzes. Sowieso was het niet echt druk, ook niet met beren. Ze hebben in SS wel een beetje last van het typische zondag verschijnsel, de club gaat om 1 uur open, maar het duurt echt minimaal een uur voor het enigszins op gang komt. Wat ik wel wat minder fijn vind is dat de bar helemaal ondergronds is, het gebrek aan dag(/buiten)licht vind ik jammer.

  12. Onderstaande 13 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 september 2015),bergm550 ( 7 september 2015),Bluebear ( 7 september 2015),Eddy_V ( 7 september 2015),ftchietgraag ( 9 september 2015),KanariePiet ( 7 september 2015),Kwakje ( 8 september 2015),licky luke ( 7 september 2015),Nedlovefkk ( 7 september 2015),Oudebelg ( 7 september 2015),Ryuhayabusa ( 8 september 2015),Snor ( 7 september 2015),sofaking ( 7 september 2015)

  13. #133
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    en Victoria en ik met Julia. Telkens tot onze (grote) tevredenheid.

    Jij...een trio met Victoria en Julia??? Wauw!!!

    Dan wordt het misschien toch eens tijd dat ik ook een recente trio ervaring ga opbiechten..
    En Garde

  14. #134
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Jij...een trio met Victoria en Julia??? Wauw!!!

    Dan wordt het misschien toch eens tijd dat ik ook een recente trio ervaring ga opbiechten..
    Beter lezen Eddy_V: ik heb enkel met Julia gekamerd. Ik twijfel er niet aan dat een trio met Julia en Victoria super zal zijn (ik heb zondag ten andere een oudere ijsbeer met de 2 schatjes samen naar boven zien trekken), maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat 'mijn' pocketbulgaartje nog niet bereid is me op kamer met een andere griet te delen.

    Maar dat volledig terzake: trio ervaring!? Jij!? Vertel!!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  15. #135
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Beter lezen Eddy_V: ik heb enkel met Julia gekamerd. Ik twijfel er niet aan dat een trio met Julia en Victoria super zal zijn (ik heb zondag ten andere een oudere ijsbeer met de 2 schatjes samen naar boven zien trekken), maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat 'mijn' pocketbulgaartje nog niet bereid is me op kamer met een andere griet te delen.

    Maar dat volledig terzake: trio ervaring!? Jij!? Vertel!!!
    Dat was niet met Victoria, dat waren Julia en simona

  16. #136
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Beter lezen Eddy_V: ik heb enkel met Julia gekamerd.

    Maar dat volledig terzake: trio ervaring!? Jij!? Vertel!!!
    Ik vermoedde al het ontbreken van een leesteken, maar het stond er zo geinig..

    Mijn ervaring...ik heb er nog een paar dagen voor nodig voordat ik eea verwerkt heb en zal mij eerst aanstaande donderdag laten dopen in het zwembad van Sixsens alvorens mijn biecht te kunnen doen.

    Ps pastoor gezocht!
    En Garde

  17. #137
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Dat was niet met Victoria, dat waren Julia en simona
    Klopt!! Mmm, me zo vergissen... Misschien zondag dan toch een pintje teveel gedronken in SS!?
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  18. #138
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Klopt!! Mmm, me zo vergissen... Misschien zondag dan toch een pintje teveel gedronken in SS!?
    Sjah.....waar het hart van vol is......

    En het was toch maar evenementenpils in SS?

  19. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 8 september 2015)

  20. #139
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht

    En het was toch maar evenementenpils in SS?
    Pils net zo licht als beide meisjes ?
    Misschien komt daar de term "lichtekooi" wel vandaan!
    En Garde

  21. #140
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Pils net zo licht als beide meisjes ?
    Misschien komt daar de term "lichtekooi" wel vandaan!
    Zou zomaar kunnen, maar sinds KP Freude heeft ontdekt ligt het aantal meisjes in het weekend gelijk aan het aantal pintjes

  22. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 8 september 2015)

  23. #141
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    "er waren heel weinig aanwezigen " citaat van KP.
    Leuke taal na een pintje?

    Befbeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  24. #142
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    En het was toch maar evenementenpils in SS?
    Van massa's en massa's van dat evementenbier raak je uiteindelijk ook in een beschonken toestand hoor. Allez, zo blijkt nu
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  25. #143
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Van massa's en massa's van dat evementenbier raak je uiteindelijk ook in een beschonken toestand hoor. Allez, zo blijkt nu
    Ach, problemen/vergissingen met namen schijnt de norm te zijn in SS toch

  26. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 8 september 2015)

  27. #144
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Het alcohol percenbtage is nagenoeg even hoog als bij het doorsnee Belgische bier, wat wij Vlamingen echt bier noemen, Stella jupiler maes-Pils.....
    het verschil zit hem in de smaak, De nederlander maken een pils met weinig smaak en weinig bitterheid, dat heeft tot gevolg dat (bijna) iedereen het bier kan drinken (iedereen kan ook water drinken wegens weinig of geen smaak).
    Wie de eerste keer een Belgische Pils drinkt zal die vaak "te bitter" vinden, het is een kwestie van gewenning.
    Het succes van bieren als Heineken zit er hem in dat niemand dat echt slecht zal vinden, of beter neit kan drinken. Zij die bittere bieren gewend zijn vinden het wel flets. Maar de overgrote meerderheid van de wereldbevolking zal het gewoon verfrissend vinden.
    Zo heeft brouwerij Palm naast zijn Bock-Pils een smaakloze variant op de markt gebracht Estaminet, die in eigen land als "fluitjesbier" wordt beschouwd.
    Duiutse bieren hebben ook hun eigen smaak (gerstensmaak vooral) die door on, Belgen, dan weer als slecht worden bestempeld.
    Gewoon een kwestie van smaak dus.
    Net als bij vrouwen, de ene wil dikke tieten de andere kleine, ik hou van donker harigen en andere van blonde.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  28. #145
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Ach, problemen/vergissingen met namen schijnt de norm te zijn in SS toch
    Bedenk ook dat sommige meiden sneller van naam veranderen dan sommige heren van onderbroek
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  29. #146
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Zelfs het gewone bier van Palm is onlangs veranderd van goed naar flauw spul.
    Niemand drinkt het meer zegt de drankenhal waar ik lekker belgisch bier koop.
    (gaat niet meer over SS)

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  30. #147
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik vermoedde al het ontbreken van een leesteken, maar het stond er zo geinig..

    Mijn ervaring...ik heb er nog een paar dagen voor nodig voordat ik eea verwerkt heb en zal mij eerst aanstaande donderdag laten dopen in het zwembad van Sixsens alvorens mijn biecht te kunnen doen.

    Ps pastoor gezocht!
    Ik heb nog wel wat digitale aflaten liggen voor een prikkie...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  31. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 8 september 2015)

  32. #148
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Misschien bij stamgasten al bekend maar voor wie het nog niet weet en het belangrijke info vindt:

    De volgende dames zijn terug van vakantie:
    Laura
    Domenika
    Victoria
    Carmen
    Crystal
    Simona
    Stacey


    Dus hop hop hop... (vul zelf maar aan )
    Laatst gewijzigd door Admin; 8 september 2015 om 20:03

  33. Onderstaande 6 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag ( 9 september 2015),licky luke ( 8 september 2015),salitos ( 8 september 2015),Sjeufke ( 7 oktober 2019),Snor ( 8 september 2015),YouMeHer ( 9 november 2018)

  34. #149
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag heeft Kwakje nog maar eens een bezoekje gebracht aan Sixsens. Het was zeer rustig zowel wat dames als wat heren betrof. Alles was weer prima in orde in de club maar wat dames betrof vond hij niet direct zijn ding. En dan doet hij uiteraard het stomste wat hij kan doen om van wat zaadjes af te raken.

    Na enkele uurtjes waagt hij dan maar een kamer met Bulgaarse Aneta. Slank is eigenlijk wel een must voor hem en deze dame valt daar niet onder. Prima tongzoenen in de orientaalse ruimte en op de kamer ook maar de sessie zelf teveel fake gekreun waardoor piemelmans het liet afweten. Flop sessie dus maar ligt niet geheel aan Aneta want deze deed zeker haar best. Deze nog jonge ijsbeer begint zowat de kneepjes van het vak te leren maar af en toe doet ie toch nog een stommiteit. Voorgaande sessie kwalificeer ik dan ook onder leergeld.

    Van de kamer af, even douchen en dan maar weer op zoek. Daar zat Kwakje alleen in de bar met ongeveer 15 meiden en zeker en vast een aantal lieve maar hij vond niet wat hij zocht.
    Hij had namelijk wat ervoor een dame zien lopen die hem qua figuur wel kon bekoren. Deze was moeilijk te vangen maar uiteindelijk is het hem toch gelukt.

    Spaans/Roemeense Carmen bleek dit te zijn. Mooie kont, kleine tietjes, slank en een mooi snoetje. Carmen is zeer makkelijk in de omgang en ze vonden al snel wat topics om wat over te keuvelen. Een kamergang kon dan ook niet uitblijven. Meer daarover in haar draadje.

    Uiteindelijk de dag nog afgesloten met een goede maaltijd en Kwakje kon weer tevreden naar huis.

  35. Onderstaande 6 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (12 september 2015),ftchietgraag ( 9 september 2015),KanariePiet ( 9 september 2015),licky luke ( 8 september 2015),Rudiw (12 september 2015),sofaking ( 8 september 2015)

  36. #150
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum, komt omdat je na een "paar" berichtjes lezen direct lid moet worden om nog meer te mogen lezen. Ik beoefen deze hobby een jaar of 13 en heb me in het begin wat uitgeleefd, het was toen allemaal nieuw voor mij. Heb priveclubs bezocht, privehuizen en ook naar thuisontvangst geweest. Sinds een half jaar heb ik de mogelijkheid om weer wat meer tijd aan deze hobby te besteden. Ben toen ook maar eens een saunaclub binnengewandeld. Naast deze gelegenheid, die ik met enige regelmaat bezoek, frequenteer ik ook zo'n zelfde gelegenheid in het midden van deze provincie. Verwacht van mij geen ellenlange sfeerverslagen of uitgebreide kamerverslagen, dat moeten anderen maar doen. Ik zal proberen een wezenlijke bijdrage aan de site te leveren. Het grootste nadeel van SS vind ik dat je daar toch wel enige tijd nodig hebt om een beetje efficiënt door de club te verplaatsen. Van de bar naar de hoogste verdieping is 76 treden, 75 als je via de keuken gaat. Daarnaast vind ik het jammer dat er wat weinig plekken zijn waar je even kunt gaan zitten zonder het risico te lopen besprongen te worden door weer de zoveelste schoonheid die er rondloopt. De sfeer vind ik hier overigens wel heel goed, zal ook zeker aan het "uitzicht" liggen.

  37. Onderstaande 7 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (13 september 2015),ftchietgraag (12 september 2015),Kwakje (11 september 2015),lekkersfan (11 september 2015),Lewieke (10 september 2015),licky luke (10 september 2015),Ryuhayabusa (10 september 2015)

 

 
Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.

FKK Artemis 468*60