Pagina 115 van 227 EersteEerste ... 1565105111112113114115116117118119125165215 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.851 t/m 2.875 van 5671
  1. #2851
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Ik huiver als ik die berichten ivm wachttijden lees. Niets wat mijn libido meer onderuit haalt dan weten dat ik eerst nog 30-60 min moet wachten vooraleer ik op kamer mag. Hopelijk gaat YY terug open en wordt SS zoals vanouds... Tenzij die extra kamers er binnenkort komen..??

  2. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 1 december 2019)

  3. #2852
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht


    Gaandeweg ons onderonsje kwam Sofia even buurten. Bladiebladiebla in het Roems.
    Nou ben ik inmiddels een paar maanden bezig met een cursus Roemeens, maar ik versta er nog maar weinig van. Maar wie weet kan ik al die 'geheime' info in de toekomst ontrafelen.
    Je kunt wel bij mij bijles nemen Sjeufff

  4. Onderstaande leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 1 december 2019)

  5. #2853
    Geregistreerd
    11 maart 2019
    Last Online
    23 juli 2021 @ 12:37
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    14
    Thanked
    142 in 30 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Ik huiver als ik die berichten ivm wachttijden lees. Niets wat mijn libido meer onderuit haalt dan weten dat ik eerst nog 30-60 min moet wachten vooraleer ik op kamer mag. Hopelijk gaat YY terug open en wordt SS zoals vanouds... Tenzij die extra kamers er binnenkort komen..??
    Als Je er een goed vrouwtje uitkiest vind ik het soms heel aangenaam die langere wachttijden ����

  6. Onderstaande 4 leden hebben lekkerbek69 bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke ( 1 december 2019),Sjeufke ( 1 december 2019),Tonio ( 1 december 2019),yylover ( 1 december 2019)

  7. #2854
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Ik huiver als ik die berichten ivm wachttijden lees. Niets wat mijn libido meer onderuit haalt dan weten dat ik eerst nog 30-60 min moet wachten vooraleer ik op kamer mag. Hopelijk gaat YY terug open en wordt SS zoals vanouds... Tenzij die extra kamers er binnenkort komen..??
    Als je als 2 zoutzakken met je dame zit te wachten dan kan ik me wel voorstellen dat het vervelend kan zijn.
    Ik schrok alleen met die wachttijd van 1 uur omdat het eigenlijk voor mij al veel te laat was.
    Maar met Angela wachten kan je ook beschouwen als een bonus. Vrolijk als ze is, zaten we te knuffelen en te kletsen en ondanks dat ze een akkefietje had gehad met een klant, eerder op de dag, bleef ze lachen en gaf mij alleen maar meer plezier.
    Probeer het ook eens te zien vanuit het oogpunt van de dame. Als je een uur of meer moet wachten met een klantje van een half uur, is dit voor haar puur inkomstenverlies.
    Vind je het gek dat ze dan liever een klant zoeken van minimaal een uur.

  8. Onderstaande 6 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 december 2019),cheasehead ( 1 december 2019),doublepower ( 1 december 2019),Flyerke ( 1 december 2019),Henry S ( 1 december 2019),phoenix ( 1 december 2019),Sjeufke ( 1 december 2019)

  9. #2855
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    GAY PRIDE

    (absurdistische kijk op een dagje SS, geïnspireerd door de geest van PC)



    Vrijdag 29-11: verjaardagsparty in SS. Waar het lijstje met aanmeldingen in het begin nog mondjesmaat toenam, werd het allengs langer. En langer. En langer. Velen voorspelden een gay-party in witte jassen. Maar ja, feestje is feestje, druk of niet, dat moet toch gevierd worden. De dag begint als alle anderen in sc-land: de vroege vogels wachten voor openingstijd al voor de gesloten deur, bang om 1 minuut in paradijs te moeten missen. Daarna volgt al snel een groep met mensen die precies op tijd zijn, gevolgd door een groep die er echt vroeg wil zijn. Met verloop van tijd volgen dan andere party animals, totdat de meesten zo halverwege middag wel binnen zijn.



    Eddy probeert als jarige ook de rol van ceremonie meester beet te pakken, en vordert de aanwezigen in de helft van de middag te verzamelen. Een verrassing zou ons deel zijn. Na eerdere opmerkingen over vlaai uit Weert, dachten velen dit voorgeschoteld te krijgen. Een enkeling dacht nog aan bruin fruit. Onwetend wat hun in werkelijkheid te wachten stond, verzamelde het publiek zich net wat voor 3 uur op het terras, en zocht een plekje in de banken. Nog geen Eddy te zien. De laatste minuten tikten weg, en klokslag 3 uur volgde de bekende ding-dong van het nummer systeem, gevolgd door een voice-over: enjoy de show! Langzaam gleden de plastic gordijnen weg en vol spanning keken we naar buiten richting zwembad. Via de geluidsinstallatie werd muziek afgespeeld, een bekend kinderliedje klonk in onze oren:



    Wie stapt er mee in de Berenboot,

    De Berenboot, de Berenboot,

    Wie stapt er mee in de Berenboot,

    Kom vaar nu met ons mee



    Met TV en Eddy Kaptein,

    Dus zorg nu maar om erbij te zijn,

    Wie stapt er mee in de Berenboot,

    De Berenboot legt aan



    Terwijl de muziek afspeelt zien we in het zwembad langzaam een groen vaartuig onze kant opkomen. Het blijkt de HL1-mobiel te zijn, de afgelopen dagen omgebouwd tot amfibie voertuig, vandaar dat dat vehikel de afgelopen dagen in de garage stond! Eddy staat fier op de motorkap, de witte badjas open en stoer zijn borstharen showend aan de wereld. Een witte kapteinspet op zijn hoofd. Dichterbij gekomen schreeuwt hij ons toe: “Welkom Hooggeëerd publiek, ter uwer vermaak en tot plezier van ons allen volgt hier een nog nooit eerder vertoonde show in SC-land: de Canal Parade! En terwijl Eddy zijn kapteinsmuts afneemt, een sierlijke buiging maakt richting publiek, klinken al de volgende klanken uit de geluidsinstallatie:



    I get drunk and I stumble to my phone,
    to call just up my girl
    to bone when I'm alone.
    I know she's drunk,
    to I only got to kiss.
    Only when I'm drunk I sing a song like this.



    'Cause there ain't ain't ain't ain't ain't
    'Cause there ain't no party, like an alcoholic party.
    Ain't no party, like an alcoholic party.
    'Cause there ain't no party, like an alcoholic party.
    Ain't no party, like an alcoholic party.
    'Cause there ain't no party, like an alcoholic party...



    De Bierboot! In de vorm van een groot platliggend glas bier vaart het 2e vaartuig op ons af. N. zit in het kraaiennest op de uitkijk, en de B is het dek aan het zwabberen, zeker weer drank gemorst. De mannen zien de kade bij SS, springen van de boot en rennen zo snel ze kunnen naar de bar. Tja, sommige dingen veranderen ook in absurdistische verhalen niet.



    Kumbaya Ohhlord, Kumbaya,

    Kumbaya Ohhlord, Kumbaya,

    Kumbaya Ohhlord, Kumbaya,

    Ohhlord, Kumbaya



    Someone’s singing Ohhlord, Kumbaya

    Someone’s singing Ohhlord, Kumbaya

    Someone’s singing Ohhlord, Kumbaya

    Ohhlord, Kumbaya





    Het volgende lied klinkt alweer. Een platte schuit, wit geschilderd met een rood kruis erop. De medische boot. Helemaal vol geladen met dozen papieren doekjes. De ook op de schuit aanwezige Docteur roept ons toe: “EHBO dienst vandaag”. Op de vraag waarom ze dan al die doekjes bij zich hebben in plaats van een dokters uitrusting klinkt het antwoord: “EHBO, Eerste Hulp Bij Orgasmes”. Veel veegplezier mannen!



    I'm coming out
    I'm coming
    I'm coming out



    I'm coming out
    I want the world to know
    Got to let it show
    I'm coming out
    I want the world to know
    I got to let it show



    Met deze muziek kan het niet anders dan dat de volgende boot hartstikke gay is. En jawel hoor, een hele boot vol in leren strings gestoken dansende homo’s is ons deel. Terwijl de boot dichterbij vaart zien we een dissonant, aan de mast vastgebonden staat iemand die niet aan de feestvreugde deelneemt. Nog iets dichterbij zien we dat het HL1 betreft. Wat moet die dan nu weer op die boot. Het zal toch niet..? Als hij het publiek ziet barst hij in janken uit: “Mijn reputatie!! Deze straf van W2 omwille van het niet meer op het forum schrijven doet echt pijn.” Tja jongen….



    Zuug hum 'ns danse, zuug hum 'ns sjanse,
    dat is d'n Ingel Vaan Mestreech.
    Huur Hum 'ns zinge, zuug hum ins springe,
    dat is D'n Ingel vaan Mestreech.
    Kiek, dao geit heer weer 'ns oonderoet.
    'Hullep, dao geit heer op zien snoets .
    Daan steit heet op, dao geit heer weer,
    bezurg de luikes voal plezeer.



    De muziek gaat alle kanten op. Nu kondigt een onvervalste Maastrichtse carnavalsschlager de komst van de Sjengen-boot aan. Een carnavalswagen op water, en wel meteen de prinsenwagen ook. Hoog boven de raad van elf torent 1 figuur uit, maar dit keer is dat niet de prins. Nee hoor, het is een in een witte badjas gestoken Maastrichtse postbode, laten we hem S noemen. Hij heeft voor de gelegenheid engelenvleugels op zijn rug, een aureooltje danst boven zijn hoofd, en de rood-witte stadsster versiert zijn hagelwitte badjas. Op de vraag waar zijn prinses is volgt het antwoord: “Prinses? Dat is me echt te min, voor minder dan de Queen doe ik het niet, en die zit op de volgende…...” De laatste woorden van S worden overstemd door de volgende song die luid uit de luidsprekers knalt:



    I'm the invisible man
    I'm the invisible man
    Incredible how you can
    See right through me



    When you hear a sound
    That you just can't place
    Feel somethin' move
    That you just can't trace
    When something sits
    On the end of your bed
    Don't turn around
    When you hear me tread



    I'm the invisible man
    I'm the invisible man
    Incredible how you can
    See right through me
    I'm the invisible man
    I'm the invisible man
    It's criminal how I can
    See right through you



    Of dit nu de Queen was die S bedoelde zullen we nooit weten. We zien nu een mysterieuze boot, getiteld The Invisible Man. Mooi gevonden van D, die uiteraard zelf niet aanwezig is, zoals altijd. Maar wel van alle SS feitjes op de hoogte is. De degradatiekandidaat uit Brussel zal wel een thuiswedstrijd spelen op dit tijdstip, Echt boeiend is het niet, zo een lege boot. Maar daar klinken de klanken van de volgende song alweer.



    Afscheid nemen bestaat niet!
    Ik ga wel weg maar verlaat je niet!
    Lief je moet me geloven, al doet het pijn.



    Ik wil dat je me los laat...
    en dat je morgen weer verder gaat!
    Maar als je eenzaam of bang bent...
    zal ik er zijn!



    De Treurboot. YY-L en TV varen op deze schuit, genaamd : De Hoop. Kop op mannen, leuk dat jullie aansluiten vandaag, en met jullie hopen we dat het Roermondse binnenkort ook weer voor eenieder wat extra plezier en vertier kan opleveren. Langzaam vaart ook deze boot voorbij, en dan zien we een persoon dobberend op een zwemband er achteraan drijven, niet wetend of hij nu moet loslaten of niet. Is dat niet P? Lang tijd om hierbij stil te staan hebben we niet overigens, want daar volgt het volgende vaartuig alweer.



    Zie ginds komt de stoomboot

    Uit Spanje weer aan

    Hij brengt ons Sint Nicolaas

    Ik zie hem al staan

    Hoe huppelt zij n paardje

    Het dek op en neer

    Hoe waaien de wimpels

    Al heen en al weer.



    De stoomboot? Wat the hell doet die nu in dit verhaal? Ga in het Sinterklaas-topic een rol spelen, of bij een Sylvana door het hoofd spoken, maar laat ons hier met rust alsjeblieft. Snel door graag….

    Go, go, go, go, go, go

    Go shawty, it's your birthday
    We gonna party like it's your birthday
    We gon' sip Bacardi like it's your birthday
    And you know we don't give a fuck, it's not your birthday

    You can find me in the club, bottle full of bub
    Look mami, I got the X if you into takin' drugs
    I'm into havin' sex, I ain't into makin' love
    So come gimme a hug, if you're into gettin' rubbed



    De Club boot. “Gesponsord” door de Bulgaarse Maffia aan haar landgenotes. Landgenotes die vandaag ook een tweetal verjaardagen vieren. Dit nummer van 50 Cent past er in elk geval prima bij qua muzikale omlijsting. Terwijl de Bulgaarse dames nog maar eens luidkeels een yell eruit gooien, zien we de volgende boot alweer aankomen. Of eigenlijk is het een waterscooter met 2 bezems voorop gebonden. De Bezemboot, einde van deze bizarre optocht.



    So unimpressed but so in awe
    Such a saint but such a whore
    So self aware, so full of shit
    So indecisive, so adamant



    I'm contemplating thinking about thinking
    It's overrated, just get another drink and
    Watch me come undone



    They're selling razor blades and mirrors in the street
    I pray that when I'm coming down you'll be asleep
    If I ever hurt you, your revenge will be so sweet
    Because I'm scum and I'm your son
    I come undone
    I come undone



    Een met donkere zonnebril getooide PC sluit de rij, onderwijl luidkeels meezingend op Robbie Williams. Uiteraard het publiek vermakend met zijn onnavolgbare dansmoves. Wat een mooie afsluiting!



    He jammer, de show is afgelopen. Eddy zo trots als een pauw, TV bescheiden als altijd. Beiden genietend van een mooi begin van de dag, dat gevolgd werd door veel meer vuurwerk. Maar het is aan anderen om daarover te schrijven.



    Disclaimer: bovenstaand verhaal is fictief, en enige gelijkenis met bestaande personen berust dan ook op louter toeval ��.

  10. Onderstaande 26 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 december 2019),Befke ( 2 december 2019),cheasehead ( 1 december 2019),Eddy_V ( 3 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 december 2019),gignnl ( 2 december 2019),Goedemorgenallemaal ( 2 december 2019),Henry S ( 1 december 2019),hvdk52 ( 1 december 2019),JonnyFontane ( 1 december 2019),Jooploop ( 2 december 2019),keesboz (17 december 2019),Meme Moo ( 1 december 2019),mentholbear ( 3 december 2019),Pandabeer82 ( 1 december 2019),Patjax ( 3 december 2019),pret ( 1 december 2019),Ricardo Banana ( 2 december 2019),rmjhexe ( 1 december 2019),Schietgraagft ( 2 december 2019),Sjeufke ( 1 december 2019),sofaking ( 1 december 2019),Sphinx ( 1 december 2019),The Joker ( 1 december 2019),Wijze grijze ( 1 december 2019),yylover ( 1 december 2019)

  11. #2856
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Als je als 2 zoutzakken met je dame zit te wachten dan kan ik me wel voorstellen dat het vervelend kan zijn.
    Ik schrok alleen met die wachttijd van 1 uur omdat het eigenlijk voor mij al veel te laat was.
    Maar met Angela wachten kan je ook beschouwen als een bonus. Vrolijk als ze is, zaten we te knuffelen en te kletsen en ondanks dat ze een akkefietje had gehad met een klant, eerder op de dag, bleef ze lachen en gaf mij alleen maar meer plezier.
    Probeer het ook eens te zien vanuit het oogpunt van de dame. Als je een uur of meer moet wachten met een klantje van een half uur, is dit voor haar puur inkomstenverlies.
    Vind je het gek dat ze dan liever een klant zoeken van minimaal een uur.
    Dat is net mijn punt! Het is zowel voor de beer als voor de dame nadelig.

    En de beer die liever een half uurtje gaat is ook gekloot want een dame die zonet 30 a 60 minuten heeft moeten wachten zal niet happy zijn om dan maar een kamertje van 30 min te krijgen.

    En ja als je met je beste vriendinnetje op kamer gaat kan die wachttijd wel eens tof zijn maar ik ga niet altijd op kamer met een dame waar ik een super klik mee heb, soms kies je eens puur voor het optische, of je kiest er 1tje uit die recht van het platteland in Roemenië komt en 4 woorden Engels spreekt, en dan zit je daar dan 30a60 minuten te wachten ermee leuk e

  12. Onderstaande 3 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 ( 2 december 2019),Agronymus1 ( 2 december 2019),yylover ( 1 december 2019)

  13. #2857
    Geregistreerd
    9 augustus 2018
    Last Online
    11 februari 2020 @ 11:14
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    32
    Thanked
    42 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Als je als 2 zoutzakken met je dame zit te wachten dan kan ik me wel voorstellen dat het vervelend kan zijn.
    Ik schrok alleen met die wachttijd van 1 uur omdat het eigenlijk voor mij al veel te laat was.
    Maar met Angela wachten kan je ook beschouwen als een bonus. Vrolijk als ze is, zaten we te knuffelen en te kletsen en ondanks dat ze een akkefietje had gehad met een klant, eerder op de dag, bleef ze lachen en gaf mij alleen maar meer plezier.
    Probeer het ook eens te zien vanuit het oogpunt van de dame. Als je een uur of meer moet wachten met een klantje van een half uur, is dit voor haar puur inkomstenverlies.
    Vind je het gek dat ze dan liever een klant zoeken van minimaal een uur.

    Vind ik ook maar MEER dan normaal dat de dames dan een klant zoeken van minimaal een uur

  14. Onderstaande 3 leden hebben doublepower bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 ( 2 december 2019),Eric vb ( 1 december 2019),Sjeufke ( 1 december 2019)

  15. #2858
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Iedereen doet uiteraard wat hij wil, maar als het druk is en ik van plan ben om het bij een half uur te houden, ga ik gewoon naar de Kino of de dark room. Zo ben ik vorige vrijdag met Bulgaarse Melanie in de namiddag naar de Kino gegaan en s’avonds met Roemeense Michaela naar de dark room. Beide keren erg meegevallen en dus voor herhaling vatbaar.
    Bijkomend voordeel : geen gezeur om te verlengen naar een uur gezien de dames ook wel beseffen dat deze ruimtes zich daar niet echt toe lenen...

  16. Onderstaande 7 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 ( 2 december 2019),Eddy_V ( 1 december 2019),Flyerke ( 1 december 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 december 2019),keesboz ( 1 december 2019),lekkerbek69 ( 2 december 2019),Sjeufke ( 1 december 2019)

  17. #2859
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    PerikelPerikelen

    Volgens het woordenboek:
    Uitspraak: [pe ‘rikele(n)] Lastige of gevaarlijke problemen.

    Perikel: een moeilijke toestand.
    Synoniem: avontuur.

    Goed, ik was afgelopen vrijdag onderweg naar de party bij SS, maar heb de club niet bijtijds kunnen bereiken door openbaar vervoersperikelen. Omdat ik rond 14 uur nog maar halverwege was, besloten iets anders te gaan doen.
    Nu ik het feestverslag lees, heb ik wel een mooie show gemist...
    Soms zit het mee, soms zit het tegen.

  18. Onderstaande 3 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 4 december 2019),jansenroy ( 2 december 2019),Shakir ( 1 december 2019)

  19. #2860
    Geregistreerd
    23 oktober 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 18:39
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    215
    Discussies
    4
    Thanks
    59
    Thanked
    169 in 55 posts

    Standaard

    Vandaag een prima dag gehad. Niet te druk qua bezoekers en genoeg dames die de moeite waard zijn. Hoop zijn er al op vakantie. Het was gruwlijk koud buiten en in de lounge boven was het niet uit te harden qua kou. Gelukkig kon er in de bar ook naar voetbal gekeken worden. Nadat Ajax zijn werk goed gedaan had werd het tijd om eens rond te kijken. Helaas de fout gemaakt om het een of andere opgedofte Roemeense mee te gaan die helemaal onder te tattoeages zat. Afwerkstertje die weinig te vertellen had. Enige pluspunt was dat ze goed Frans sprak.

    Daarna tijdens het bijkomen een zeker Alma leren kennen die er pas een week rondloopt. Leuke meid om te zien en in de omgang. Voor herhaling vatbaar lijkt me.

    Daarna via via eindelijk te horen gekregen waarom de bipolaire Adi me al maanden zo vies aankijkt: madam heeft lucht gekregen van de recensies die ik haar gegeven heb. Zoals ik wel vaker gedaan heb hier kwam madam er niet goed vanaf bij me en ze schijnt haar klanten recensies over haar te laten vertalen alsof ze voor de NSA bezig is. Enfin de mijne was nogal typisch dus ze kon herleiden van wie het kwam. Ik heb er smakelijk om gelachen dat dan weer wel :p Het is maar waar je je druk om kan maken in je leven :')

  20. Onderstaande 2 leden hebben Antonios bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 december 2019),Viscamessi ( 2 december 2019)

  21. #2861
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    K3

    Na wekenlang uitstel, eindelijk een date kunnen matchen met Sofia. Dus vol beladen en vol goeie moed op de 4e donderdag van de 11e maand richting het onderste tipje van Nederland gereden.
    Even 10 minuutjes omgereden voor het goedkoper in Duitsland tanken. Met 1,37 voor e10 tegenover 1,63 in MentHolland en nog meer in Lemiers of de snelwegen.

    Rond het middaguur aangekomen en er stonden al enkele wagens op de parking. Maar de rechter parking hoefde nog lang niet open gezet te worden.De entree met happy hour is 50 ipv 60 euro. Samen met het besparen op het tanken, toch alweer een kamertje elders voor kunnen scoren. Tja, je bent een Dagobeer of niet...

    Er werd op dat moment volgens mij een nieuwe collega ingewerkt. Na het betalen kreeg ie namelijk van zijn vrouwelijke collega de vraag of ie me al op de hoogte had gebracht van de sauna's die buiten dienst zijn. Uhm, nee dus.Dat is dan effe een domper. Wat handiger geweest om dat van te voren te hebben geweten, voordat ik m'n entree al had betaald. Heel even kwam het idee op om elders m'n vertier te zoeken. Maar een date 'dumpen' is niet zo netjes heh. Bovendien zouden de stoomcabine en whirlpool wel beschikbaar zijn.
    Daarna kwam de ontvangstdame nog es met de mededeling dat zowel badjassen als handdoeken boven ingeleverd moeten worden. En meer dan 1 handdoek mee zou niet mogen. Dat ging voor mij niet werken. Ik had er minstens 2 nodig. Ze kwam toen met het voorstel om er een sauna handdoek bij te geven. Fijn dat het personeel een beetje met je mee denkt.

    Richting de lockers kwam ik gelijk een sexy zakenvrouw op de trap tegen. Ze had blijkbaar de arreslee al horen landen...Zeer sexy zag ze er uit met haar opgestoken haar en mantelpakje. Na een korte begroeting en mijn business deal bevestigd, ging ik me eerst van tenu omwisselen, opfrissen en daarna even eten. Op een lege maag is het immers slecht zaken doen.
    Er lag genoeg beleg. Maar daar had ik niet zo veel zin in. Dan maar de vertrouwde broodje worst.
    Even in de wellness uitbuiken. Liep langs de serre en zag daar hare masjesteit op een bankje met een collega kwebbelen. Even een zwaaitje naar elkaar en daarna door naar onderen.
    Jammer dat de bio en finse sauna's verbouwd werden. Gelukkig was de jacuzzi lekker warm. Echter doordat de heren ernaast aan het klussen waren en er wat stof vrij kwam, dacht ik mijn toevlucht maar te zoeken in de Turkse stoom sauna. Dacht dus, want die bleek niet aan te staan. Personeel er op gewezen en die zou er voor zorgen dat ie aan zou gaan. Dat kon echter wel een poosje duren, dus maar de bar in om daar wat te liggen lezen op een lounge bank.

    Zie ik daar in de verte de koningin statig de trap af komen. Ik m'n aandacht weer terug naar m'n boekje, maar wat bleek. Het koninklijk bezoek kwam bij. Een poosje met elkaar wat bijgepraat, aangezien het alweer 2 jaar geleden was dat we samen waren. Zonder make up zag ze er nog meer uit als the girl next door. Wel leuke afwisseling tussen de soms zwaar opgemaakte dames. En bovendien een leuke meid in de sociale omgang.Het was dus al lang geleden en maar es even gaan kijken of we nog wisten waar de knopjes bij de ander ook alweer zat. Het werd een geweldige kamergang.

    Oef, even de verloren zwembandjes er weer bij vreten. Dat ging prima met de pasta in de middag.Nog es bij de wellness polshoogte gaan nemen, maar d'r werd nog steeds ijverig geklust. Dus maar even in de serre proberen te hangen. Dat hield ik met dat gerook en de tocht niet lang vol en dan maar weer de bar in met m'n boekje.

    Af en toe even rond scannen of mijn zakelijke afspraak al plaats kon vinden, maar 'helaas' alleen maar ondergoed gezien. Spot ik op een gegeven ogenblik bij het pilaartje schuin tegenover de TV de schattige Eva. Wat ziet ze er toch snoezig uit...
    Ze ging naast het scheidingswandje bij een collega staan praten. Na een poosje liep die collega even weg en zag ik mijn kans schoon om haar even aan te spreken. Samen gingen we in een hoekje zitten keuvelen. Ik gaf toe dat ik wel benieuwd was naar de 4e musketier: Gloria.Helaas bleek die in de ochtend alweer te zijn vertrokken naar d'r thuisland. Gelukkig zou ze wel weer terug komen.Heb ik mooi iets om naar uit te kijken
    Maar hoe nu verder? De wellness kan ik nu niet in. En naast me zit een leuke lieve meid... Maar m'n joker kaart had ik eerder al bij V opgemaakt. Gelukkig heeft een dek kaarten 2 jokers. Zodoende besloten om ook even met Eva de kamer op te gaan. En alsof de duvel ermee speelt, zie ik Sofia opduiken. Ze gunt het me van harte en ging dus mee met Eva voor ook hier weer een geweldige kamergang. We hadden wat lol met Casper het vriendelijke spookje die met de verlichting kwam spelen en overal kloppende en borrelende geluiden maakte.
    Geen zorgen, je hoeft niet de Ghostbusters te bellen. Hooguit een electricien. En de geluiden kwamen van het naast gelegen toilet en de whirlpool.

    Even een intermezzo na die kamergang kwam me goed uit, want behalve weer even rust, leek het me een goed moment om even voor kerstman te gaan spelen. De meeste dames voor die dag waren denk ik wel ingelogd. Echter mocht de zak met goodies niet mee naar binnen. Jammer maar helaas...

    Dan maar overwerken met m'n Roemeense secretaresse. Lekker even bijgekeuveld met Sofia. De voormalige ijskoningin lijkt nu minder koud en kil in de club. Integendeel, ze lijkt me sinds onze 1e kennismaking behoorlijk ontdooid. Doch, ik blijf die combi wel iets mysterieus hebben. Dat donkere haar en die ijsblauwe ogen...We trokken ons vervolgens terug naar een kamer voor een heerlijke sessie.

    Alle 3 de dames zijn lekker en leuk op hun eigen manier. Potverdikke, ze moeten die sauna's snel op orde maken. Dat gebrek aan wellness rondjes is niet goed voor de portemonnee
    Het was helaas niet gelukt om te gaan kwartetten met Gloria erbij. Maar een ontmoeting zal er vast wel eens van komen in het nieuwe jaar.

    Even nog een avond hap, wat prima lukte met frietjes, stukken ham, gestoofde vlees en wat gekookte groente.
    Gezien het tijdstip waren de noeste arbeiders braaf naar moeder de vrouw, en besloot ik toch een wellness rondje te wagen. Helaas bleek de Turkse sauna defect. Het benodigde onderdeel zou besteld zijn en de volgende dag binnen moeten komen. Wat resteerde was dobberen in de whirlpool, om vervolgens de rit terug te ondernemen.

    Eenmaal in de mentholcave nog even een verslagje afmaken en posten. Een K3tje bleek echter niet zo goed voor de bloedtoevoer naar het bovenste koppie...

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...592#post678592

    Maar het was het meer dan waard
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 2 december 2019 om 04:07

  22. Onderstaande 17 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 december 2019),Bachatero ( 2 december 2019),BrulKoning ( 2 december 2019),Charly76 ( 2 december 2019),e-is-mc-2 ( 2 december 2019),Flyerke ( 2 december 2019),hvdk52 ( 3 december 2019),jansenroy ( 2 december 2019),le_belge ( 3 december 2019),Pedro2000 ( 2 december 2019),pret ( 2 december 2019),Schietgraagft ( 2 december 2019),Sjeufke ( 2 december 2019),sofaking ( 2 december 2019),The Joker ( 2 december 2019),Viscamessi ( 2 december 2019),Wijze grijze ( 2 december 2019)

  23. #2862
    Geregistreerd
    1 augustus 2018
    Last Online
    27 januari 2024 @ 10:40
    Berichten
    80
    Discussies
    1
    Thanks
    196
    Thanked
    136 in 31 posts

    Standaard

    Na een afwezigheid van 3 maanden, (jawel 3 maanden...) nog eens naar SixSens afgereisd. Aangekomen om iets voor 13 uur in de club. Nieuwe huisregels uitgelegd door "Theke" en op weg naar de lockers. Aan de bar al meteen verwelkomt door enkele Roemeense dames die hun afvroegen waar ik gebleven was... (ik zat dus 3 maanden lang op een andere locatie in Duitsland gegijzeld ) Angela was haar al een paar keer komen aanbieden en dan maar een praatje met haar gemaakt in de zeteltjes. Het is een knappe, slanke meid van +30 waar ik wel een goede klik mee had in het verleden. Na het gesprek maar een kamertje gemaakt met haar van een half-uurtje. Jammer dat CIM hier 50 euro kost!!, dus maar op "tijd" stop gezegd, en heeft ze me verder als een cowgirl laten klaarkomen. Schoon 25 min. rond gemaakt... Aan de bar wat verder een paar pintjes genuttigd en met enkele lotgenoten gepraat. De sfeer, muziek is hier wel goed tov mijn andere club in Duitsland, dus ik voelde mij er vlug terug thuis. Heb een paar nieuwe schone, jonge meisjes gezien die wel de moeite waard waren... Na een paar meisjes aan de bar afgewezen te hebben, kwam Mari haar voorstellen, het begon drukker en drukker te worden en er waren al wachttijden van 30 min. voor een kamertje te maken. Met haar in de zeteltjes gaan zitten voor een gesprek, is voor mij een nieuwe dame... ze zei dat ze wel een kamer van een 1 uur wou omdat het zo druk was en al zeker 40 min. met mij onder zat. Normaal gezien doe ik dat niet met een nieuwe dame maar ja... ik wou haar het voordeel van de twijfel geven. De kamer op zich was goed, maar ik ben intussen al zo véél gewoon dat mijn verwachtingen precies hoger en hoger worden...hmmm... "What can you do abou it" Daarna nog wat aan de bar gezeten en wat Aftersales gekregen van Angela omdat mijne "kumpel" haar dit keer ging nemen Ondertussen bijna 20 uur, nog snel iets gaan eten in het restaurant, had het bijna overgeslagen. Om 21 uur mooi op tijd de club verlaten, volgende keer wel terug naar Duitsland en dan zien we wel voor 2020... Grtzzzz...

  24. Onderstaande 15 leden hebben housefreak5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 december 2019),Antonios ( 3 december 2019),Bachatero ( 3 december 2019),ButtinSky ( 4 december 2019),hvdk52 ( 3 december 2019),jansenroy ( 3 december 2019),keesboz ( 3 december 2019),laplagne ( 3 december 2019),le_belge ( 3 december 2019),mentholbear ( 3 december 2019),Schietgraagft ( 4 december 2019),Sjeufke ( 3 december 2019),Viscamessi ( 3 december 2019),Wijze grijze ( 3 december 2019),yylover ( 3 december 2019)

  25. #2863
    Geregistreerd
    27 juni 2017
    Last Online
    10 maart 2024 @ 08:30
    Berichten
    119
    Discussies
    5
    Thanks
    43
    Thanked
    623 in 89 posts

    Standaard

    zijn de sauna's weer open??

  26. #2864
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 17:55
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Bel even naar +31 43 30 611 95 !

  27. #2865
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    700
    Discussies
    24
    Thanks
    1.247
    Thanked
    964 in 330 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reference Bekijk bericht
    zijn de sauna's weer open??
    Volgens een bericht op een ander (mini)forum, zouden de sauna's vrijdag klaar zijn
    (staan ook enkele foto's)

  28. #2866
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Volgens een bericht op een ander (mini)forum, zouden de sauna's vrijdag klaar zijn
    (staan ook enkele foto's)
    Begrijp niet waarom Deket ons hier niet de primeur geeft (foto's)
    primeurs vind je alleen op dat mini forum maar hup dan voor deze ene keer

    het zal nu wel een elektrische up worden en de goed koopsite kleur

  29. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 3 december 2019),WA ( 3 december 2019)

  30. #2867
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Hopelijk word de nieuwe stoom cabine niet zo gillend heet gezet als voorheen. Scheelt tevens euro’s per dag waarvoor weer andere dingen gedaan kunnen worden.
    Er is een account actief op dit forum met de naam “sixsense” . Geen idee of het ook aan de club toe behoort maar als dat het geval is, is het misschien een idee om melden wanneer de boel al dan niet feestelijk geopend word. Ook te gebruiken voor veranderingen in het huis reglement.

  31. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 4 december 2019),mentholbear ( 3 december 2019)

  32. #2868
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Hopelijk word de nieuwe stoom cabine niet zo gillend heet gezet als voorheen. Scheelt tevens euro’s per dag waarvoor weer andere dingen gedaan kunnen worden.
    Er is een account actief op dit forum met de naam “sixsense” . Geen idee of het ook aan de club toe behoort maar als dat het geval is, is het misschien een idee om melden wanneer de boel al dan niet feestelijk geopend word. Ook te gebruiken voor veranderingen in het huis reglement.

    Ik zat te denken aan dat de mededeligen threads, behalve voor de aankodiging van feestjes, ook gebruikt zouden kunnen worden voor andere mededelingen. Zoals dus o.a. werkzaamheden, nieuwe regels, nieuwe prijzen, etc.

    In de Live threads kan een dergelijk onderwerp snel onderbesneeuwd raken door andere berichten.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    primeurs vind je alleen op dat mini forum maar hup dan voor deze ene keer

    het zal nu wel een elektrische up worden en de goed koopsite kleur
    Oh nee, betekent dit dat de bio sauna is verdwenen, en de huidige Turkse stoomcabine vermoedelijk een kamer wordt?

  33. #2869
    Geregistreerd
    27 oktober 2019
    Last Online
    21 augustus 2023 @ 15:37
    Berichten
    29
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    10 in 7 posts

    Standaard

    Ziet er top uit,
    De vraag is, zijn de sauna's al in gebruik ?

  34. #2870
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    4 augustus 2021 @ 07:35
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    63
    Thanked
    41 in 12 posts

    Standaard

    Ik heb gister vernomen van een DVP dat er een extra darkroom bij gebouwd wordt ipv 1 van de sauna's. Geen idee hoe betrouwbaar deze info verder is, maar bij deze dan, doe er mee wat je wilt. Groet, JS

  35. #2871
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:44
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Deze extra darkroom wordt de gangbang room voor Delia & Ana.
    Bon vie!

  36. #2872
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:44
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rokkenjager Bekijk bericht
    Deze extra darkroom wordt de gangbang room voor Delia & Ana.
    Zojuist heb ik de aanvullende informatie ontvangen welke ik jullie niet will onthouden om zo achteraf gemekker te voorkomen dat jullie niet geïnformeerd zijn. Ik heb de bouwtekening ingezien. Het betreft hier een supermoderne gangbang ruimte met elektronisch afrekensysteem. Om geen kostbare tijd verloren te laten gaan kan indien u wil deelnemen uitsluitend per pin betaald worden bij het poortje. Vervolgens krijgt je een nummertje zodat alles eerlijk verloopt en u niet stiekem kunt voorkruipen. Onderstaand een aantal impressies van het toegangsysteem. Ana & Delia verwachten de investering in 1 maand te hebben terug verdient. Tot zover de informatie.

    $_84.jpg4304-volgnummerdispenser.jpgyou’re-nummer-één-kaartje-52193370.jpg
    Attached Images Attached Images
    Bon vie!

  37. Onderstaande 4 leden hebben rokkenjager bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 4 december 2019),hvdk52 ( 4 december 2019),jansenroy ( 4 december 2019),Johan35 ( 4 december 2019)

  38. #2873
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:44
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Laatste update:

    In de gangbangruimte zal een was vrouw aanwezig zijn om handdoeken te ruilen. Jullie hoeven dus niet tussendoor naar de theke om handdoeken te ruilen! Zoals jullie zien is aan alles gedacht! Mochten er nog verdere suggesties zijn dan kun je onderstaand reageren. Ik heb met het gangbang management afgesproken dat ze meelezen en ze hebben beloofd waar mogelijk rekening te houden met jullie wensen.
    Bon vie!

  39. #2874
    Geregistreerd
    6 februari 2016
    Last Online
    14 december 2020 @ 14:38
    Locatie
    België
    Berichten
    36
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    135 in 23 posts

    Standaard

    WAT EEN ONZIN WORDT HIER VERMELD ! Volgens mij is dit een forum voor serieuze verhalen, belevenissen, ervaringen enz.
    Ik hoop dat deze zinloze berichten verwijderd worden.
    Misschien is het toch beter dat de leiding van SS vermeld wanneer er wijzigingen zijn, zowel voor werken, reglement, aanpassingen enz..

  40. Onderstaande 3 leden hebben annakonda bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 4 december 2019),Husky ( 4 december 2019),kmisjezo ( 4 december 2019)

  41. #2875
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    De Juryvoorzitter zou zich beter bezighouden met het beoordelen van recensies, de winnaars van de 2e en 3e periode van november zijn nog steeds niet bekend net als de nieuwe voorzitter van december.

  42. Onderstaande 5 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (13 januari 2022),Husky ( 4 december 2019),rokkenjager ( 4 december 2019),The Pussyhunter ( 4 december 2019),Wijze grijze ( 4 december 2019)

 

 
Pagina 115 van 227 EersteEerste ... 1565105111112113114115116117118119125165215 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.

  Living Room 468*60