Pagina 143 van 143 EersteEerste ... 4393133139140141142143
Weergegeven resultaten: 3.551 t/m 3.570 van 3570
    Last Online
    14 november 2019 @ 23:52
    Discussies
    1
    Thanks
    154

Standaard

Djeezus, ik mis Sixsens ondertussen ook wel, ben er intussen al 4 maanden niet meer geweest, ik vertoef momenteel veel op duits grondgebied...
    Ik ga dit jaar zeker nog eens komen kijken want ben mijn Stempel er wel aan het verliezen blijkbaar...!!
    I'll Be Back...!!! xxx

2. Onderstaande leden hebben housefreak5 bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 8 november 2019)

Last Online
    Gisteren @ 23:31
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    103
    Thanks
    7.650

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonios Bekijk bericht
    Ik wil op 27,28,29 of 30 december gaan. Zijn er dan nog >30 dames aanwezig rond die tijd? Graag een beetje knappere geen lelijke trollen :r
    Schrijf je wensen aan Sinterklaas, wees een brave jongen (doe dus geen dingen die ik allemaal doe) en al je wensen zullen vervuld worden bij de Sixsens Kerstbengeltjes
    En Garde

4. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 8 november 2019),keesboz ( 8 november 2019),Sjeufke ( 8 november 2019),uurtje ( 8 november 2019),Viscamessi ( 8 november 2019)

Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Discussies
    1
    Thanks
    4

Standaard

Mijn bezoek aan Sixsens donderdag 7-11.
    Hier met twee vrienden heen gegaan en zoals altijd een prima ontbijt met oa haring en een door een nieuwe (tijdelijk?) kok(v) klaar gemaakte omelet. Niet om te roddelen, maar deze kok mogen ze voorlopig even behouden.
    Gekke dag deze donderdag, rustige ochtend, zeer drukke middag en in de avond dan weer zo rustig dat meiden chagrijnig naar huis gingen, valst niks meer te verdienen voor ze. Vanwege de drukke middag werd er nog een DJ ingehaald maar omdat deze pas in de avond kwam en de club al voor de helft leeg was, schoot het zijn doel een beetje mis.
    Bij Sixsens is het hit or miss. Van een ijsbeer hoorde ik dat het de donderdag ervoor juist heel erg druk was, de hele dag.
    Zoals als altijd, het personeel is hier vriendelijk, de club is mooi ingericht en heeft veel faciliteiten. Het eten is er piek fijn in orde en als de meiden een goede bui hebben kan ik me er gemakkelijk vermaken.
    Een goede club is prio 1, leuke dames zijn een bonus

6. Onderstaande 6 leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 8 november 2019),Bachatero ( 9 november 2019),Eddy_V ( 8 november 2019),Flyerke ( 8 november 2019),jansenroy ( 8 november 2019),sofaking ( 8 november 2019)

Last Online
    Gisteren @ 23:08
    Discussies
    50
    Thanks
    884

Standaard

Er is op donderdag normaal altijd een dj. Vrijdag, zaterdag en zondag trouwens ook.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

8. Onderstaande 2 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

Bolkedebeer ( 8 november 2019),jansenroy ( 8 november 2019)

Last Online
    Gisteren @ 20:20
    Discussies
    53
    Thanks
    386

Standaard

Vandaag, vrijdag is het 8/11 of kan ik niet tellen, het is trouwens super druk, beetje te druk zelfs
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

10. Onderstaande 2 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

bierbeer ( 8 november 2019),Bolkedebeer ( 8 november 2019)

Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Discussies
    3
    Thanks
    1.294

Standaard Ein perfekter Club(nachmit)tag

Kennt ihr das, wenn man nach einem perfekten Club(nachmit)tag einen Bericht für das Forum schreiben will, und gar nicht weiß, wo und wie man anfangen soll? Wenn das Erlebte über das rein Faktische, Sachliche, Konkrete hinausgeht, dann ist es manchmal schwer, Worte zu finden. Das ist gerade bei mir so. Ich will versuchen, meine Begeisterung in Worte zu fassen.

Ich mache das wieder auf Deutsch, weil das für mich (viel) einfacher ist. Dank U, dat dat op een nederlandstalig forum gewoon mag!

Schon im Vorfeld war dieser Clubbesuch ungewöhnlich gewesen. Ich hatte mit einer der wenigen Damen direkten Kontakt gehabt, die die einmalige Marketing-Möglichkeit nutzen und hier im Forum als Schreiberin aktiv sind. Delia hatte ich vor einigen Monaten schon einmal im Club getroffen; und obwohl es damals nur eine „normale halbe Stunde“ gewesen war, hatte ich sie nicht vergessen. Also, sie hier angeschrieben, schnell Antwort bekommen, ein paar Nachrichten hin und her. Sie weiß, wie man einen Mann neugierig macht. Sie bietet sich alleine oder zusammen mit ihrer Freundin Anna aktiv im Forum an; sie plant hier zurzeit sogar ein Gangbang-Event, offenbar mit erstaunlichem Erfolg…

Vorher muss ich vielleicht noch sagen, dass vor ein paar Wochen der Versuch einer Absprache mit Delia über Privatnachricht gescheitert war. Damals hatte sie kurzfristig einen freien Tag genommen und mich „versetzt“. Aber diesmal war es viel konkreter: Unsere Absprache war deutlich, unser „date“ stand – ich sollte ihr erster Gast sein…

Zum abgemachten Zeitpunkt war Delia nicht da – oder sollte ich sie etwa nicht mehr erkennen?? Die Bardame kannte sie nicht und konnte mir demnach nicht helfen. Und am Empfang wusste man nur, dass sie noch nicht da war… 45 Minuten später, als ich gerade den Beschluss gefasst hatte, mich anders zu orientieren, kam sie dann doch. Delia ist schon eine Diva, wenn sie die (schmale) Treppe herunterkommt. Chic, elegant, selbstbewusst, wunderschön! „Warte noch ein paar Minuten – ich mache mich fertig und komme dann zu dir“. Das wollte ich hören, und auch die sogenannten „paar“ Minuten war ich noch geduldig. Sie tauchte zusammen mit ihrer Freundin Anna in einem wunderschönen eleganten Outfit in der Bar auf, kam gleich zu mir und alles war ab diesem Moment perfekt!

Delia ist sich ihrer Schönheit, ihrer Ausstrahlung sehr bewusst. Aber wenn sich die Zimmertür einmal geschlossen hat, ist sie so vertraut, so umgänglich, so lieb wie eine echte Freundin. Schon das Ausziehen des Gürtels, des engen schwarzen Röckchens, des raffinierten Oberteils, war eine „Show“, die für mich sehens- und erlebenswert war. Sie hat mich nach allen Regeln der Kunst verwöhnt, sie ist dabei humorvoll, unkompliziert und unglaublich zärtlich. Ich habe ihr sogar gesagt, dass es sich anfühlte wie „making love“ und nicht „sex“… So etwas sage ich nicht so schnell!
    Eine Stunde war (zu) schnell vorbei und meine Zufriedenheit wurde bei der (korrekten) Abrechnung mit einem großzügigen Trinkgeld belohnt.

Die Zeit, die man in meinem Alter zum Erholen benötigt, ist etwas länger. Ich konnte in dieser Zeit einen sehr vollen, aber bestens funktionierenden Club bewundern! Viele Frauen – in jedem denkbaren Erscheinungsbild, viele Gäste, eine gute Stimmung, Rahmen und Verpflegung wie immer TOP. Das Sixsens brummte und es gab soweit ich das beurteilen konnte nur zufriedene Gesichter.

Mein zweites Zimmer, das den Clubnachmittag perfekt machte, habe ich mit Delias Freundin Anna gemacht. Und das stand dem ersten in nichts nach! Mit Delia hatte ich Englisch gesprochen, mit Anna ging es noch etwas fließender auf Französisch – ja, ich meine die Sprache! Anna ist, wenn sie einmal aufgetaut ist, im positiven Sinn etwas „jeck“. Sie sieht Klasse aus, weiß ihren Körper einzusetzen, lacht immer wieder laut, sie genießt alles und lässt das ihr Vergnügen in jeder denkbaren Form auch den Mann spüren. Anna hat sich nach dieser Stunde genau so herzlich bei mir bedankt wie ich bei ihr. Ich musste allerdings noch bezahlen, sie nicht…

Ich hatte so tolle Erlebnisse dieser Art im Club seit längerem nicht mehr. Thank you, Delia! Merci beaucoup, Anna!

Als ich Anna im Umkleideraum bezahlte, kam zufälligerweise auch Delia gerade mit einem Gast vom Zimmer. Wir hatten so die Gelegenheit, auf höchst persönliche Weise für meinen nächsten Clubbesuch einen Dreier zu vereinbaren – es wird mein allererster überhaupt sein. Zwei perfekte Frauen, zwei Freundinnen, die sich ganz offensichtlich auch perfekt verstehen, das kann doch nur PERFEKT werden. Ich freue mich ab heute drauf!

12. Onderstaande 9 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 8 november 2019),Bachatero ( 9 november 2019),Delia. ( 9 november 2019),Eddy_V ( 8 november 2019),jansenroy ( 9 november 2019),mechelen ( 9 november 2019),rokkenjager ( 9 november 2019),Sjeufke ( 8 november 2019),Wijze grijze ( 9 november 2019)

Last Online
    Vandaag @ 04:01
    Discussies
    54
    Thanks
    0

Standaard

Op vrijdag 8-11 was het inderdaad goed druk. De wachttijden op de kamers waren tussen 20.00 uur en 24.00 uur opgelopen tot meer dan 1 1/2 uur waarbij er meer dan 30 wachtenden voor je waren. Ook in de lounche ruimte op de eerste verdieping waren volgens mij continue alle bedden volledig in gebruik (van hebben horen zeggen).
    Ik heb trouwens genoten van Ramona, Valentina en Ani. En wachten met deze dames is trouwens geen straf.

14. Onderstaande 5 leden hebben ksie bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 9 november 2019),Eddy_V (10 november 2019),keesboz ( 9 november 2019),sepp2000 ( 9 november 2019),Sjeufke ( 9 november 2019)

Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Discussies
    0
    Thanks
    23

Standaard

Hallo,
    Ik ga vrijdag 15/11 voor de eerste maal naar deze club.
    Ben al 5-6j een bezoeker van GT, ik hou van dames zonder al te veel tralala (naturel) met op de kamer een GFE gehalte, rond mijn leeftijd (27).
    Welke valt hier zeker aan te raden en voor welke dames moet ik zeker opletten?De prijzen die de dames hanteren zijn deze dezelfde als GT of gaan ze zeker wat proberen bij een 'nieuwe bezoeker"? Ik ben enorm benieuwd naar mijn eerste bezoek! Thanks alvast!

Last Online
    Vandaag @ 03:16
    Discussies
    77
    Thanks
    16.172

Standaard

Triodag

Afgelopen vrijdag (8-11) voor de 'afwisseling' binnen gewandeld bij Sixsens. Aan de late kant deze keer. De parking was goed gevuld. Maar met mijn uit de kluiten gewassen fiets met zijwieltjes vind ik altijd wel een plekkie vlak bij de entree. Eenmaal uitgestapt hoorde ik 'Godverdomme' over de parkeerplaats schalmen. Dat kan maar van een persoon afkomstig zijn: Sofia. Die had mijn aankomst geschoten vanuit kamer 7. Na de formaliteiten omgekleed en richting bar. The Queen was already waiting for the man with kingsize balls!

Zo rond 14 uur veel ijsberen binnen. Gezellige sfeer! Gloria en Eva geknuffeld. Niet veel later kwam Sofia van de kamer, die een paar natte lebbers kwam brengen. Een paar wijntjes besteld voor mijzelf, the Queen en Gloria voor de warming up.
    Ik had wel zin een trio. Vio/Sofia, Vio/Eva en Sofia/Eva! Alle combi's al eens aan de genotstengel gehad.
    Het gekoesterde experiment om met de zusjes Gloria en Eva te knutselen, kan worden vergeten. De zusjes gaan niet samen op kamer. Jammer, maar ik kan mij er iets bij voorstellen. Sofia en Eva wissel ik altijd af. Gloria is daar nu bij gekomen. Eva zou aan de beurt zijn, maar die was voor langere tijd bezet. De volgende in rij is Sofia, maar die was inmiddels weer uit beeld. Dan blijft Gloria over. Pas 1 duokamer mee gehad en die was zeer goed. Dus nieuwsgierig hoe een trio Violetta en Gloria zou gaan uitpakken.

Er was een wachttijd voor de normale kamers. Bij de receptie geïnformeerd naar een kamer met jacuzzi. Ook voor deze kamers stonden er inmiddels drie in de wachtrij. Door Violetta werd nog voorgesteld de darkroom te nemen. Tja, mogelijk maar heeft niet mijn voorkeur. Dan ziet iedereen dat ik lui ben en aan schildpaddenseks doe.
    Zeven wachtenden vóór ons, voor de normale kamers. De wachttijd was uiteindelijk 20 minuten. Met de twee beauty's naar kamer 16 op niveau -1. Mijn trio voorkeur is Violetta/Sofia, maar dit trio is minstens gelijkwaardig. Wat een inzet van beide meiden. Het is nog aftasten voor Gloria in het begin. Violetta kent mij echter door en door. Dus kreeg Gloria wat instructies in het Roemeens, dat had ik wel door. Verstond er verder geen klote van. Nou dat heb ik geweten. Gloria lijkt wat verlegen. Maar als ze los komt.........gloeiende gloeiende. De finale werd ingevuld door Gloria. Vuurwerk! Violetta wist natuurlijk dat er nog een plafond gewit zou moeten worden later op de dag. Enfin, 1,5 uur verder en euro's armer, maar het was het dik dubbel waard!

In de bar nog wat vino's besteld voor de meiden. Trof er nog een collega en enkele bekende ijsberen. Om kwart over vijf naar het restaurant. Met Sofia en Violetta de maag(jes) gevuld. Alles weer dik in orde qua diversiteit een smakelijkheid. Voor ieder wat wils.

Alvorens we naar de kamer zouden gaan wilde the Queen nog een quick smoke. Aansluitend op zoek naar een vrije kamer. Nauwelijks wachttijd, slechts één wachtende voor ons. Kamer 5a kwam vrij. Daar neergestreken voor een GFE'tje. Het was nog een hele tour om tot ontploffing te komen. Een te korte recuperatie met de vorige kamer, denk ik. Maar Violetta zou Violetta niet zijn om het uiterste er uit te halen. Weet precies aan welke knoppen moet worden gedraaid. Prachtig wit plafond, al zal ik de volgende keer de hoekjes nog moeten bijwerken.

Na de kamer heeft deze ijsbeer weer de N278 genomen naar de mooiste stad van Nederland. Het was een heerlijk dagje ontspannen in Sixsens!

Illusion Plopp!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

17. Onderstaande 25 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 november 2019),Bachatero (10 november 2019),BrulKoning (11 november 2019),De Shyman ( 9 november 2019),deket (10 november 2019),Eddy_V (10 november 2019),Flyerke ( 9 november 2019),forgetskinnyletsgetfatty (10 november 2019),gignnl (11 november 2019),HellaHolla (10 november 2019),jansenroy ( 9 november 2019),JonnyFontane (10 november 2019),Jooploop (10 november 2019),keesboz ( 9 november 2019),Kwant (10 november 2019),mentholbear (10 november 2019),Schietgraagft (12 november 2019),Shakir (10 november 2019),Siberische tijger (11 november 2019),sofaking ( 9 november 2019),Sphinx (10 november 2019),Viscamessi (10 november 2019),waterrat (11 november 2019),Wijze grijze ( 9 november 2019),yylover ( 9 november 2019)

Last Online
    Gisteren @ 21:15
    Discussies
    3
    Thanks
    452

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Triodag

Afgelopen vrijdag (8-11) voor de 'afwisseling' binnen gewandeld bij Sixsens. Aan de late kant deze keer. De parking was goed gevuld. Maar met mijn uit de kluiten gewassen fiets met zijwieltjes vind ik altijd wel een plekkie vlak bij de entree. Eenmaal uitgestapt hoorde ik 'Godverdomme' over de parkeerplaats schalmen. Dat kan maar van een persoon afkomstig zijn: Sofia. Die had mijn aankomst geschoten vanuit kamer 7. Na de formaliteiten omgekleed en richting bar. The Queen was already waiting for the man with kingsize balls!

Zo rond 14 uur veel ijsberen binnen. Gezellige sfeer! Gloria en Eva geknuffeld. Niet veel later kwam Sofia van de kamer, die een paar natte lebbers kwam brengen. Een paar wijntjes besteld voor mijzelf, the Queen en Gloria voor de warming up.
    Ik had wel zin een trio. Vio/Sofia, Vio/Eva en Sofia/Eva! Alle combi's al eens aan de genotstengel gehad.
    Het gekoesterde experiment om met de zusjes Gloria en Eva te knutselen, kan worden vergeten. De zusjes gaan niet samen op kamer. Jammer, maar ik kan mij er iets bij voorstellen. Sofia en Eva wissel ik altijd af. Gloria is daar nu bij gekomen. Eva zou aan de beurt zijn, maar die was voor langere tijd bezet. De volgende in rij is Sofia, maar die was inmiddels weer uit beeld. Dan blijft Gloria over. Pas 1 duokamer mee gehad en die was zeer goed. Dus nieuwsgierig hoe een trio Violetta en Gloria zou gaan uitpakken.

Er was een wachttijd voor de normale kamers. Bij de receptie geïnformeerd naar een kamer met jacuzzi. Ook voor deze kamers stonden er inmiddels drie in de wachtrij. Door Violetta werd nog voorgesteld de darkroom te nemen. Tja, mogelijk maar heeft niet mijn voorkeur. Dan ziet iedereen dat ik lui ben en aan schildpaddenseks doe.
    Zeven wachtenden vóór ons, voor de normale kamers. De wachttijd was uiteindelijk 20 minuten. Met de twee beauty's naar kamer 16 op niveau -1. Mijn trio voorkeur is Violetta/Sofia, maar dit trio is minstens gelijkwaardig. Wat een inzet van beide meiden. Het is nog aftasten voor Gloria in het begin. Violetta kent mij echter door en door. Dus kreeg Gloria wat instructies in het Roemeens, dat had ik wel door. Verstond er verder geen klote van. Nou dat heb ik geweten. Gloria lijkt wat verlegen. Maar als ze los komt.........gloeiende gloeiende. De finale werd ingevuld door Gloria. Vuurwerk! Violetta wist natuurlijk dat er nog een plafond gewit zou moeten worden later op de dag. Enfin, 1,5 uur verder en euro's armer, maar het was het dik dubbel waard!

In de bar nog wat vino's besteld voor de meiden. Trof er nog een collega en enkele bekende ijsberen. Om kwart over vijf naar het restaurant. Met Sofia en Violetta de maag(jes) gevuld. Alles weer dik in orde qua diversiteit een smakelijkheid. Voor ieder wat wils.

Alvorens we naar de kamer zouden gaan wilde the Queen nog een quick smoke. Aansluitend op zoek naar een vrije kamer. Nauwelijks wachttijd, slechts één wachtende voor ons. Kamer 5a kwam vrij. Daar neergestreken voor een GFE'tje. Het was nog een hele tour om tot ontploffing te komen. Een te korte recuperatie met de vorige kamer, denk ik. Maar Violetta zou Violetta niet zijn om het uiterste er uit te halen. Weet precies aan welke knoppen moet worden gedraaid. Prachtig wit plafond, al zal ik de volgende keer de hoekjes nog moeten bijwerken.

Na de kamer heeft deze ijsbeer weer de N278 genomen naar de mooiste stad van Nederland. Het was een heerlijk dagje ontspannen in Sixsens!

Illusion Plopp!
    Bonfkont bende toch sjeuke
    Groet van rabbiet hihi

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

19. Onderstaande 2 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

rokkenjager ( 9 november 2019),Sjeufke ( 9 november 2019)

Last Online
    Vandaag @ 00:21
    Discussies
    0
    Thanks
    206

Standaard

Ik denk dat de vrouwen dit toch niet graag hebben zo lang wachten. Ok als ze weten dat het een langere kamer gaat zijn misschien ,maar toch niet voor een half uur. Persoonlijk denk ik dat het niet goed is voor ss en de dames. Maar ik kan verkeerd zijn. Dus voor mij geen vrijdag of zaterdag bezoeken. Maar bij deze toch nog veel plezier aan alle ijsberen op welke dag dan ook

21. Onderstaande 2 leden hebben Eric vb bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (10 november 2019),Sjeufke ( 9 november 2019)

Last Online
    Gisteren @ 21:15
    Discussies
    3
    Thanks
    452

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric vb Bekijk bericht
    Ik denk dat de vrouwen dit toch niet graag hebben zo lang wachten. Ok als ze weten dat het een langere kamer gaat zijn misschien ,maar toch niet voor een half uur. Persoonlijk denk ik dat het niet goed is voor ss en de dames. Maar ik kan verkeerd zijn. Dus voor mij geen vrijdag of zaterdag bezoeken. Maar bij deze toch nog veel plezier aan alle ijsberen op welke dag dan ook
    Vandaar ik in het weekend niet in ss kom maar door de weeks

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

23. Onderstaande leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

Eric vb ( 9 november 2019)

Last Online
    Vandaag @ 01:35
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Sixsens, Algemene verhalen

Afgelopen zaterdag mijn eerste bezoek gebracht aan SS. Reden was de aanwezigheid van Delia! Via dit fantastische forum was ik daarachter gekomen. Daar heb ik in het verleden in GD zeer goede sessies en plezier met haar heb gehad heb ik via de “berichtenservice” contact met haar opgenomen. Na een uitwisseling van foto zei ze dat ze me nog herkende . Na de nodige ondeugende berichten een afspraak gemaakt.

Het was even wachten want ze was ruim 1 uur te laat . Maar een weerzien na ca. 5 jaar was leuk! Ze ziet er goed uit; kwam tegelijk met Ana binnen in een zilveren jurkje (ze hadden allebei dezelfde aan). Ze is slanker dan destijds, helaas hebben haar borsten daar ook enigszins onder geleden . Maar voor de rest is ze superleuk, enthousiast, gek en hartstikke geil en ondeugend! Heb een heerlijk uur met haar gehad waarbij we veel hebben gezoend en ze me heerlijk diep en nat heeft gepijpt, echt goed diep. I like! Mijn ballen werden daarbij niet vergeten. Omdat ze zo lekker pijpt af en toe even een pauze ingelast... haar gevingerd. Vervolgens lekker geneukt waarbij we diverse standjes hebben gedaan en ze zelf ook het initiatief neemt voor een ander standje. Al met al een super weerzien met een hele geile en ondeugende secretaresse .

Ana kwam afgelopen zaterdag (uiteraard) samen met Delia binnen. Gezien de positieve berichten hier en haar uitdagende uiterlijk (Delia heeft de sexy secretaresse look, maar Ana is toch echt een stuk uitdagender geiler, kan er geen beroep aan vastpakken) wist ik eigenlijk al dat ik mijn 2de ronde met Ana wilde!
    Zo gezegd, zo gedaan. Delia had Ana al geïnformeerd dat ze bij mij langs moest gaan! Nadat ik genoten had van een heerlijke massage kwam ik op de gang Ana tegen. En meteen een mooie lach en zoen! Ze vroeg of ik wat wilde gaan drinken in de bar, maar ik zei laten we maar meteen naar de kamer gaan! Ook Ana zoent heerlijk en kan superlekker pijpen, nat en diep. Ook met haar moest ik even een pauze inlassen om te voorkomen dat haar mond gevuld was met eiwitten! Daarna hebben we het afgemaakt met een paar standjes waarbij ik uiteindelijk in Doggy het heb afgemaakt... met een fantastisch uitzicht op een paar heerlijke billen en sterretje (helaas mag die niet gevuld worden). Ook Ana is een topper op de kamer, ik heb ontzettend genoten

Na deze 2 sessies was ik aan het twijfelen voor nog een 3de ronde, echter het risico dat die zou tegenvallen vond ik te groot en dan ga je toch met een minder goed gevoel weg.

Al met al heb ik een leuke tijd gehad in SS. Mooie club waar al veel over gezegd is. Sauna niet gedaan maar wel het bubbelbad meegepakt. Het avondeten was prima, grote en lekkere steak, ik heb er maar 1 genomen ipv de mogelijkheid van 2. Verder gezellig gekletst met het couple YouMeHere en 2 Rotterdamse jongens. Veel gelachen over hoe sommige beren en dames zich gedragen.

Na jaren geen SC bezocht te hebben was dit wel weer erg leuk! Een aanrader!! Helaas duurde de terugreis 2,5 uur ivm wegafsluitingen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

25. Onderstaande 19 leden hebben Jdg bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 november 2019),BrulKoning (11 november 2019),Delia. (10 november 2019),Eddy_V (10 november 2019),Eric vb (10 november 2019),Flyerke (10 november 2019),jansenroy (10 november 2019),keesboz (10 november 2019),Kwant (10 november 2019),le_belge (10 november 2019),Manureva (11 november 2019),peterp095 (10 november 2019),Schietgraagft (12 november 2019),shady (11 november 2019),sofaking (10 november 2019),Viscamessi (12 november 2019),waterrat (11 november 2019),Wijze grijze (10 november 2019),YouMeHer (11 november 2019)

Last Online
    Vandaag @ 01:00
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Delia, you wil be rich soon ahahaha

27. Onderstaande leden hebben Chris2016 bedankt voor deze bijdrage:

Delia. (10 november 2019)

Last Online
    13 november 2019 @ 12:03
    Discussies
    4
    Thanks
    99

Standaard

Afgelopen zaterdag mochten we weer!

Deze week een topic op het forum gelezen over het plannen van de dag zelf
    voorafgaand aan je bezoek. Onze ervaring is dat het niet te doen is, echter had
    ik voor dit bezoek wel 2 wensen. Ik zal verklappen dat er 1 is uitgekomen en de
    andere zit nog in het vat.

Vroeg in de ochtend vertrokken voor weer een +2uur rit, met de planning nog
    even langs outlet Roermond te rijden. Planning , want als we zouden gaan shoppen
    tja dan zouden we na 14:00 bij Sixsens aankomen en dat is +€20 en die kan weer
    beter aan de gin tonic voor Her worden uitgegeven. Maarja als er nu al gaan dan zijn
    we er wel erg vroeg... Ok dan gaan we eens naar de Lidl bij onze oosterburen. Flink
    wat ingeslagen en hop naar Sixsens.

Ergens rond half twee komen we aan en in de auto vraagt Her : "hoeveel heb je meegenomen?"
    waarop in antwoord : "€500". "jezus wat ben je van plan?
    We lopen naar binnen, afrekenen en... waarom heb ik toch altijd ruzie met het kluisje?
    Beneden is het erg rustig, zowel dames als beren. De avond daarvoor is het een gekkenhuis
    geweest horen we. Mijn planning was om sowieso voor het eten minimaal 1 keer te kameren.
    We zien genoeg bekende meiden waar we even korte praatjes mee maken : oa Lulu (was niet
    lekker door de lasagne van de avond daarvoor en is denk ik vroeg vertrokken ) , Vicky en
    Alina. Ik heb keuzestress ... We komen HL1 tegen, wat gasten uit het dorp naast
    ons en Jdg die na jaren zijn succesvolle rentree in de SCscene heeft gemaakt. Plots is het nog
    leger beneden en tot mijn schrik zie ik dat het al half 6 is geweest! Ik zeg tegen her : ff een
    chickie scoren dan gaan we nog voor eten. Helaas, onze top5 van vandaag is niet te zien.
    We gaan naar boven en eten lekker steak, altijd goed. Ik merk dat ik gehaast eet : er moet
    geneukt worden, en snel!

We gaan terug naar beneden en gaan in de hoek zitten, we zien Alina ( Duits/Mexicaans)
    aan de bar en wat zag ze er weer lekker uit. Ik gebaar haar naar ons te komen en ze
    komt lekker zitten en kletsen. Het is beregezellig en al snel komt ( sorry voor de bijnamen
    maar die maken we voor zowel beren als dames ) "De Chinees" er bij staan. Hij wil graag
    mee naar de kamer. Gelukkig heeft Her 0% interesse in een extra man en hij krijgt een
    NEE, volgende idee van hem : mee naar de kamer en kijken. Alina en Her noemen een
    bedrag en tijd, maar nu begint hij weer dat hij mee wil doen. De meiden zeggen iets en
    hij druipt af.
    Na ons vorige bezoek hebben we het er over gehad dat we wel een beetje voorpret/animatie
    op de bank missen, omdat we een stel zin gaat dit nu eenmaal niet zo makkelijk. Dit is
    de kans denk ik en ik fluister in Alina's oor : "als hij zo terugkomt, kus Her dan". Ze lacht
    en ik zwaai naar de Chinees en gebaar hem te komen. Op het moment dat hij er is begint
    Alina Her te kussen, tong erbij... De Chinees wordt wild en de meiden zeggen doei tegen hem.
    Met een middelvinger omhoog loopt hij weg en ik zeg : You'll be in his head for the whole night,
    lets go to the room. Her heeft een nieuw pakje aan van Victoria's Secret en Alina vind het geweldig.
    Een heerlijk trio, nieuwe standjes, pure porno in de kamer met mega grote spiegel. Her is
    genoeg klaargekomen en nu is het mijn beurt vind ik. Ik haal de gummy eraf en ze gaan
    er samen mee aan de slag, en weer met elkaar. Ken je het gevoel dat je weleens denkt :
    waar is die druk die er achter stond toen ik 18 was? Ik lig op mn rug en weet op tijd mn hoofd
    weg te draaien. Een facial geven : geweldig! Een facial uit eigen voorraad krijgen : liever niet!

We gaan terug naar de bar, Her gaat lekker naar de massage. Duidelijk dat ze in de chinees zn
    hoofd zit, hij komt naar ons toe en vraagt waar ze is. gekscherend zeg ik dat ze naar de massage
    is en als hij geluk heeft misschien wel even mag kijken. Ik praat gezellig met Jdg en de buren als
    Her weer beneden komt, ze is 2 x aangesproken voor een kamerbezoek. 1x Raden wie één van de
    2 beren was .
    Mijn oog is op meerdere knappe blondines gevalllen en ik spreek een dame aan. Het is Kinga, helaas
    doet ze geen trio's. Een andere is een wat vollere en ze lijkt onwijs op die lekkere blonde van Ogene.
    Contact leggen vrijwel onmogelijk helaas. We maken een praatje met Delia en zeggen dat al ik ben
    opgeladen we eens even kijken voor een kamer, we hebben haar daarna een lange tijd niet meer
    gezien.
    ik ga een rondje lopen en maak weer een praatje met Vicky, wat een knap poppetje is het toch ook.
    Ik vraag of ze zin heeft om naar de kamer te gaan en ze vraagt of ze een sleutel moet halen. Ik vraag
    het even aan Her zeg ik en kom dan naar ons toe. Ik weet dat Her dat wel wil maar toch alleen dat
    ophalen voor sex vind ik niks.
    Als ik weer naast Her ga zitten hoor ik dat ze door een Fransman benaderd is voor sex, ik lach en
    zeg : "we kunnen weer met een volle knip naar huis". #gekkigheid
    Vicky zit aan de bar, ze komt maar niet... Ik heb al meerdere keren SS mn oog laten vallen op een lange
    ietwat bredere meid met een heerlijke kont. Contact maken lukt eigenlijk nooit, kijkt altijd direct weg.
    Ik zeg gekscherend tegen Her : met zn 4'en naar kamer? Iets waarvan Her heeft uitgesproken dat niet
    te willen. "Met wie?" is het antwoord. Met haar en Alina ( ze zitten altijd in hetzelfde Duitse groepje.
    Is goed, regel maar! Ligt zenuwachtig ga ik dan weer proberen een wens/droom uit te laten komen.

Ik gebaar Alina om weer bij ons te komen zitten, ze lacht en natuurlijk wurmt ze zich sensueel tussen ons.
    Hoe ga ik dit brengen? Ik floep het eruit, ze begint te giechelen en vraagt met wie. Ze gaat het vragen en
    neemt haar gelijk mee naar het ( wat met zn 3'en al smal was ) bankje. We zitten er nu met zn 4'en. Als
    ik het goed herinner heet ze Ayla, een Duitse uit Berlijn komt op schoot zitten en we bespreken ons plan.
    Geen probleem! Her verteld met dat de beer die bij Alina stond de beer was die Her had benaderd, na Alina
    liep hij door naar Ayla. Ik voelde mee een beetje lullig want zijn top3 voor dat moment was ook de mijne.
    We zitten gezellig en iedereen zit aan iedereen, Her wilde wat meer aktie op de bank... die heeft ze.
    Er is bekijks van zowel dames als beren en al snel komt een vriendin van deze twee op haar knieen
    voor de bank zitten en stelt zich voor aan Her als we op de kamer zitten wachten. Op de bank naast
    mij zit buurman en begint tegen me te praten terwijl ik met Ayla's borsten speel. Plots zie ik Her en
    Alina tongen en de 3e dame doet haar badjes los, omdat ze van Alina had gehoord dat Her mooie
    lingerie onder de badjas heeft. Ayla's hand gaat onder de badjas, waar ik even te bang was dat dit
    te snel na de vorige kamergang was werd ik direct kei en keihard. Pling 11, we mogen! Sorry, einde
    van dit schouwspel in de bar.
    Waar moet ik beginnen? Sex sex sex sex en nog eens sex, we liggen op bed en ik zeg als er een
    hemel bestaat dan ben ik er! handen, monden, billen, borsten, kutjes .... alles, overal... Als ik voor de
    2e keer klaarkom word ik letterlijk ligt in mijn hoofd. Even daarna zeg ik ook dat ik me voel alsof
    ik door een bulldozer ben overreden... Een koude douche doet wonderen.

Alles hierna is echt een beetje een blur en we besluiten dat tegen 23:00 dat het wel genoeg is geweest.
    Het aantal dames is niet zo hoog, het aantal coolerboys des te hoger. Veel Sudlandermuziek en als
    de flessen champagne leeg zijn en men vindt het nodig ze dan kapot te gooien...
    We zeggen gedag en gaan lekker weer naar huis. 1 Wens uitgekomen, de volgende wellicht volgende
    keer!

29. Onderstaande 29 leden hebben YouMeHer bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 november 2019),bierbeer (12 november 2019),brombeerzuid (11 november 2019),BrulKoning (12 november 2019),De Shyman (11 november 2019),Eddy_V (11 november 2019),Eric vb (11 november 2019),gignnl (11 november 2019),jansenroy (12 november 2019),JonnyFontane (11 november 2019),keesboz (11 november 2019),krids70 (11 november 2019),Kwant (12 november 2019),laplagne (12 november 2019),Manureva (11 november 2019),mechelen (11 november 2019),mentholbear (Gisteren),Pandabeer82 (11 november 2019),rolo (12 november 2019),Ryuhayabusa (11 november 2019),Schietgraagft (12 november 2019),shady (11 november 2019),Siberische tijger (12 november 2019),Sjeufke (11 november 2019),Smouse (Gisteren),sofaking (11 november 2019),Ties85 (14 november 2019),Viscamessi (12 november 2019),Wijze grijze (11 november 2019)

Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Discussies
    8
    Thanks
    2.135

Standaard

Mooi verhaal “You”! Prijs jezelf gelukkig met zo’n openminded vriendin/vrouw.

31. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

YouMeHer (12 november 2019)

Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Discussies
    0
    Thanks
    12

Standaard

zijn er dames in ss die goed kunnen masseren? ik ben regelmatig in sixsens geweest,maar het is nu al een tijd geleden. Ik heb een operatie voor kanker moeten ondergaan aan de rug en beide oksels maar ben nu wel weer fit. Ik zou eens graag een goede massage willen. Ik weet wel dat er een masseur aanwezig is,maar heb toch liefst een dame .

33. Onderstaande leden hebben vrouwenzot bedankt voor deze bijdrage:

duif1 (14 november 2019)

Last Online
    Gisteren @ 20:20
    Discussies
    53
    Thanks
    386

Standaard

Duitse LIA als ze aanwezig is,
    Heeft vrijdag mijn onderrug onder handen genomen en alles losgemaakt

Lijkt dat ze een pro is op dat vlak

BTW leuke seks mee gehad ook.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

35. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

vrouwenzot (14 november 2019)

Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Discussies
    2
    Thanks
    144

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrouwenzot Bekijk bericht
    ik ben regelmatig in sixsens geweest,maar het is nu al een tijd geleden. Ik heb een operatie voor kanker moeten ondergaan aan de rug en beide oksels maar ben nu wel weer fit.
    Niet zo mooi, ik had je al gemist.

Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Discussies
    0
    Thanks
    23

Standaard

Zo vandaag voor de eerste keer naar deze club geweest,
    (5-6j bezoeker van GT) maar met een collega afgesproken om hiernaartoe te komen.
    Iets na opening aangekomen om rustig een rondleiding te krijgen van mn collega om nadien te kunnen ontbijten,
    Het was vrij rustig dus na het ontbijt zijn we ff de jaccuzzi ingegaan om tot rust te komen voor ons daarna naar de bar te begeven.regelmatig aangesproken geweest. Maar wou nog eerst ff observeren om te zien wat er in de aanbieding was. Met hier en daar wat rondgewandel werd het dringend tijd om te kameren dus ben ik terug in contact gekomen met een dame die me eerder aansprak.de roemeense Claire bleek dit te zijn.wat zeer goed is meegevallen op de kamer.damnn geil snoetje!was al blij naar de kamer te kunnen gaan. Want ergens nieuw heb ik soms moeite met aan te passen en mezelf goed te voelen in een onbekend terrein :- ) om ff alles op een rijtje te zetten.. het eten was zeker niet slecht. Maar gezellig kan je het niet noemen vind ik..niet zoveel ruimte,zo op elkaar gesmeten,dan verkies ik persoonlijk gt, de club zelf was mooi, leuke grote bar, het aanbod aan dames vond ik verrassend.. veel dames waarvan ik er zeker veel op mn lijstje zou van kunnen zetten..al lijken me er heel veel met veel blaablaa tot je effectief op de kamer bent.. maar soit
    Het was een aangename eerste kennismaking ookal voelde het niet vertrouwd, ik ga zeker eens terugkomen!

38. Onderstaande 5 leden hebben Rockymountain bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (Gisteren),Eric vb (Gisteren),mentholbear (Vandaag),phea (Gisteren),Sjeufke (Gisteren)

Pagina 143 van 143 EersteEerste ... 4393133139140141142143

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten