Pagina 145 van 146 EersteEerste ... 4595135141142143144145146 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.601 t/m 3.625 van 3645
    Last Online
    Vandaag @ 18:41
    Discussies
    24
    Thanks
    912

Standaard

PerikelPerikelen

Volgens het woordenboek:
    Uitspraak: [pe ‘rikele(n)] Lastige of gevaarlijke problemen.

Perikel: een moeilijke toestand.
    Synoniem: avontuur.

Goed, ik was afgelopen vrijdag onderweg naar de party bij SS, maar heb de club niet bijtijds kunnen bereiken door openbaar vervoersperikelen. Omdat ik rond 14 uur nog maar halverwege was, besloten iets anders te gaan doen.
    Nu ik het feestverslag lees, heb ik wel een mooie show gemist...
    Soms zit het mee, soms zit het tegen.

2. Onderstaande 3 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 4 december 2019),jansenroy ( 2 december 2019),Shakir ( 1 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 18:23
    Discussies
    4
    Thanks
    41

Standaard

Vandaag een prima dag gehad. Niet te druk qua bezoekers en genoeg dames die de moeite waard zijn. Hoop zijn er al op vakantie. Het was gruwlijk koud buiten en in de lounge boven was het niet uit te harden qua kou. Gelukkig kon er in de bar ook naar voetbal gekeken worden. Nadat Ajax zijn werk goed gedaan had werd het tijd om eens rond te kijken. Helaas de fout gemaakt om het een of andere opgedofte Roemeense mee te gaan die helemaal onder te tattoeages zat. Afwerkstertje die weinig te vertellen had. Enige pluspunt was dat ze goed Frans sprak.

Daarna tijdens het bijkomen een zeker Alma leren kennen die er pas een week rondloopt. Leuke meid om te zien en in de omgang. Voor herhaling vatbaar lijkt me.

Daarna via via eindelijk te horen gekregen waarom de bipolaire Adi me al maanden zo vies aankijkt: madam heeft lucht gekregen van de recensies die ik haar gegeven heb. Zoals ik wel vaker gedaan heb hier kwam madam er niet goed vanaf bij me en ze schijnt haar klanten recensies over haar te laten vertalen alsof ze voor de NSA bezig is. Enfin de mijne was nogal typisch dus ze kon herleiden van wie het kwam. Ik heb er smakelijk om gelachen dat dan weer wel :p Het is maar waar je je druk om kan maken in je leven :')

4. Onderstaande 2 leden hebben Antonios bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 december 2019),Viscamessi ( 2 december 2019)

Last Online
    Gisteren @ 20:48
    Discussies
    123
    Thanks
    4.821

Standaard

K3

Na wekenlang uitstel, eindelijk een date kunnen matchen met Sofia. Dus vol beladen en vol goeie moed op de 4e donderdag van de 11e maand richting het onderste tipje van Nederland gereden.
    Even 10 minuutjes omgereden voor het goedkoper in Duitsland tanken. Met 1,37 voor e10 tegenover 1,63 in MentHolland en nog meer in Lemiers of de snelwegen.

Rond het middaguur aangekomen en er stonden al enkele wagens op de parking. Maar de rechter parking hoefde nog lang niet open gezet te worden.De entree met happy hour is 50 ipv 60 euro. Samen met het besparen op het tanken, toch alweer een kamertje elders voor kunnen scoren. Tja, je bent een Dagobeer of niet...

Er werd op dat moment volgens mij een nieuwe collega ingewerkt. Na het betalen kreeg ie namelijk van zijn vrouwelijke collega de vraag of ie me al op de hoogte had gebracht van de sauna's die buiten dienst zijn. Uhm, nee dus.Dat is dan effe een domper. Wat handiger geweest om dat van te voren te hebben geweten, voordat ik m'n entree al had betaald. Heel even kwam het idee op om elders m'n vertier te zoeken. Maar een date 'dumpen' is niet zo netjes heh. Bovendien zouden de stoomcabine en whirlpool wel beschikbaar zijn.
    Daarna kwam de ontvangstdame nog es met de mededeling dat zowel badjassen als handdoeken boven ingeleverd moeten worden. En meer dan 1 handdoek mee zou niet mogen. Dat ging voor mij niet werken. Ik had er minstens 2 nodig. Ze kwam toen met het voorstel om er een sauna handdoek bij te geven. Fijn dat het personeel een beetje met je mee denkt.

Richting de lockers kwam ik gelijk een sexy zakenvrouw op de trap tegen. Ze had blijkbaar de arreslee al horen landen...Zeer sexy zag ze er uit met haar opgestoken haar en mantelpakje. Na een korte begroeting en mijn business deal bevestigd, ging ik me eerst van tenu omwisselen, opfrissen en daarna even eten. Op een lege maag is het immers slecht zaken doen.
    Er lag genoeg beleg. Maar daar had ik niet zo veel zin in. Dan maar de vertrouwde broodje worst.
    Even in de wellness uitbuiken. Liep langs de serre en zag daar hare masjesteit op een bankje met een collega kwebbelen. Even een zwaaitje naar elkaar en daarna door naar onderen.
    Jammer dat de bio en finse sauna's verbouwd werden. Gelukkig was de jacuzzi lekker warm. Echter doordat de heren ernaast aan het klussen waren en er wat stof vrij kwam, dacht ik mijn toevlucht maar te zoeken in de Turkse stoom sauna. Dacht dus, want die bleek niet aan te staan. Personeel er op gewezen en die zou er voor zorgen dat ie aan zou gaan. Dat kon echter wel een poosje duren, dus maar de bar in om daar wat te liggen lezen op een lounge bank.

Zie ik daar in de verte de koningin statig de trap af komen. Ik m'n aandacht weer terug naar m'n boekje, maar wat bleek. Het koninklijk bezoek kwam bij. Een poosje met elkaar wat bijgepraat, aangezien het alweer 2 jaar geleden was dat we samen waren. Zonder make up zag ze er nog meer uit als the girl next door. Wel leuke afwisseling tussen de soms zwaar opgemaakte dames. En bovendien een leuke meid in de sociale omgang.Het was dus al lang geleden en maar es even gaan kijken of we nog wisten waar de knopjes bij de ander ook alweer zat. Het werd een geweldige kamergang.

Oef, even de verloren zwembandjes er weer bij vreten. Dat ging prima met de pasta in de middag.Nog es bij de wellness polshoogte gaan nemen, maar d'r werd nog steeds ijverig geklust. Dus maar even in de serre proberen te hangen. Dat hield ik met dat gerook en de tocht niet lang vol en dan maar weer de bar in met m'n boekje.

Af en toe even rond scannen of mijn zakelijke afspraak al plaats kon vinden, maar 'helaas' alleen maar ondergoed gezien. Spot ik op een gegeven ogenblik bij het pilaartje schuin tegenover de TV de schattige Eva. Wat ziet ze er toch snoezig uit...
    Ze ging naast het scheidingswandje bij een collega staan praten. Na een poosje liep die collega even weg en zag ik mijn kans schoon om haar even aan te spreken. Samen gingen we in een hoekje zitten keuvelen. Ik gaf toe dat ik wel benieuwd was naar de 4e musketier: Gloria.Helaas bleek die in de ochtend alweer te zijn vertrokken naar d'r thuisland. Gelukkig zou ze wel weer terug komen.Heb ik mooi iets om naar uit te kijken
    Maar hoe nu verder? De wellness kan ik nu niet in. En naast me zit een leuke lieve meid... Maar m'n joker kaart had ik eerder al bij V opgemaakt. Gelukkig heeft een dek kaarten 2 jokers. Zodoende besloten om ook even met Eva de kamer op te gaan. En alsof de duvel ermee speelt, zie ik Sofia opduiken. Ze gunt het me van harte en ging dus mee met Eva voor ook hier weer een geweldige kamergang. We hadden wat lol met Casper het vriendelijke spookje die met de verlichting kwam spelen en overal kloppende en borrelende geluiden maakte.
    Geen zorgen, je hoeft niet de Ghostbusters te bellen. Hooguit een electricien. En de geluiden kwamen van het naast gelegen toilet en de whirlpool.

Even een intermezzo na die kamergang kwam me goed uit, want behalve weer even rust, leek het me een goed moment om even voor kerstman te gaan spelen. De meeste dames voor die dag waren denk ik wel ingelogd. Echter mocht de zak met goodies niet mee naar binnen. Jammer maar helaas...

Dan maar overwerken met m'n Roemeense secretaresse. Lekker even bijgekeuveld met Sofia. De voormalige ijskoningin lijkt nu minder koud en kil in de club. Integendeel, ze lijkt me sinds onze 1e kennismaking behoorlijk ontdooid. Doch, ik blijf die combi wel iets mysterieus hebben. Dat donkere haar en die ijsblauwe ogen...We trokken ons vervolgens terug naar een kamer voor een heerlijke sessie.

Alle 3 de dames zijn lekker en leuk op hun eigen manier. Potverdikke, ze moeten die sauna's snel op orde maken. Dat gebrek aan wellness rondjes is niet goed voor de portemonnee
    Het was helaas niet gelukt om te gaan kwartetten met Gloria erbij. Maar een ontmoeting zal er vast wel eens van komen in het nieuwe jaar.

Even nog een avond hap, wat prima lukte met frietjes, stukken ham, gestoofde vlees en wat gekookte groente.
    Gezien het tijdstip waren de noeste arbeiders braaf naar moeder de vrouw, en besloot ik toch een wellness rondje te wagen. Helaas bleek de Turkse sauna defect. Het benodigde onderdeel zou besteld zijn en de volgende dag binnen moeten komen. Wat resteerde was dobberen in de whirlpool, om vervolgens de rit terug te ondernemen.

Eenmaal in de mentholcave nog even een verslagje afmaken en posten. Een K3tje bleek echter niet zo goed voor de bloedtoevoer naar het bovenste koppie...

https://www.ijsberenforum.com/forum/...592#post678592

Maar het was het meer dan waard
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 2 december 2019 om 05:07

6. Onderstaande 17 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 december 2019),Bachatero ( 2 december 2019),BrulKoning ( 2 december 2019),Charly76 ( 2 december 2019),e-is-mc-2 ( 2 december 2019),Flyerke ( 2 december 2019),hvdk52 ( 3 december 2019),jansenroy ( 2 december 2019),le_belge ( 3 december 2019),Pedro2000 ( 2 december 2019),pret ( 2 december 2019),Schietgraagft ( 2 december 2019),Sjeufke ( 2 december 2019),sofaking ( 2 december 2019),The Joker ( 2 december 2019),Viscamessi ( 2 december 2019),Wijze grijze ( 2 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Discussies
    1
    Thanks
    158

Standaard

Na een afwezigheid van 3 maanden, (jawel 3 maanden...) nog eens naar SixSens afgereisd. Aangekomen om iets voor 13 uur in de club. Nieuwe huisregels uitgelegd door "Theke" en op weg naar de lockers. Aan de bar al meteen verwelkomt door enkele Roemeense dames die hun afvroegen waar ik gebleven was... (ik zat dus 3 maanden lang op een andere locatie in Duitsland gegijzeld ) Angela was haar al een paar keer komen aanbieden en dan maar een praatje met haar gemaakt in de zeteltjes. Het is een knappe, slanke meid van +30 waar ik wel een goede klik mee had in het verleden. Na het gesprek maar een kamertje gemaakt met haar van een half-uurtje. Jammer dat CIM hier 50 euro kost!!, dus maar op "tijd" stop gezegd, en heeft ze me verder als een cowgirl laten klaarkomen. Schoon 25 min. rond gemaakt... Aan de bar wat verder een paar pintjes genuttigd en met enkele lotgenoten gepraat. De sfeer, muziek is hier wel goed tov mijn andere club in Duitsland, dus ik voelde mij er vlug terug thuis. Heb een paar nieuwe schone, jonge meisjes gezien die wel de moeite waard waren... Na een paar meisjes aan de bar afgewezen te hebben, kwam Mari haar voorstellen, het begon drukker en drukker te worden en er waren al wachttijden van 30 min. voor een kamertje te maken. Met haar in de zeteltjes gaan zitten voor een gesprek, is voor mij een nieuwe dame... ze zei dat ze wel een kamer van een 1 uur wou omdat het zo druk was en al zeker 40 min. met mij onder zat. Normaal gezien doe ik dat niet met een nieuwe dame maar ja... ik wou haar het voordeel van de twijfel geven. De kamer op zich was goed, maar ik ben intussen al zo véél gewoon dat mijn verwachtingen precies hoger en hoger worden...hmmm... "What can you do abou it" Daarna nog wat aan de bar gezeten en wat Aftersales gekregen van Angela omdat mijne "kumpel" haar dit keer ging nemen Ondertussen bijna 20 uur, nog snel iets gaan eten in het restaurant, had het bijna overgeslagen. Om 21 uur mooi op tijd de club verlaten, volgende keer wel terug naar Duitsland en dan zien we wel voor 2020... Grtzzzz...

8. Onderstaande 15 leden hebben housefreak5 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 december 2019),Antonios ( 3 december 2019),Bachatero ( 3 december 2019),ButtinSky ( 4 december 2019),hvdk52 ( 3 december 2019),jansenroy ( 3 december 2019),keesboz ( 3 december 2019),laplagne ( 3 december 2019),le_belge ( 3 december 2019),mentholbear ( 3 december 2019),Schietgraagft ( 4 december 2019),Sjeufke ( 3 december 2019),Viscamessi ( 3 december 2019),Wijze grijze ( 3 december 2019),yylover ( 3 december 2019)

Last Online
    4 december 2019 @ 19:26
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard

zijn de sauna's weer open??

Last Online
    Vandaag @ 08:28
    Discussies
    2
    Thanks
    1.313

Standaard

Bel even naar +31 43 30 611 95 !

Last Online
    Vandaag @ 12:51
    Discussies
    7
    Thanks
    393

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reference Bekijk bericht
    zijn de sauna's weer open??
    Volgens een bericht op een ander (mini)forum, zouden de sauna's vrijdag klaar zijn
    (staan ook enkele foto's)

Last Online
    Vandaag @ 11:43
    Discussies
    404
    Thanks
    1.414

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Volgens een bericht op een ander (mini)forum, zouden de sauna's vrijdag klaar zijn
    (staan ook enkele foto's)
    Begrijp niet waarom Deket ons hier niet de primeur geeft (foto's)
    primeurs vind je alleen op dat mini forum maar hup dan voor deze ene keer

het zal nu wel een elektrische up worden en de goed koopsite kleur

13. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

BrianBoitano ( 3 december 2019),mentholbear ( 3 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Discussies
    63
    Thanks
    734

Standaard

Hopelijk word de nieuwe stoom cabine niet zo gillend heet gezet als voorheen. Scheelt tevens euro’s per dag waarvoor weer andere dingen gedaan kunnen worden.
    Er is een account actief op dit forum met de naam “sixsense” . Geen idee of het ook aan de club toe behoort maar als dat het geval is, is het misschien een idee om melden wanneer de boel al dan niet feestelijk geopend word. Ook te gebruiken voor veranderingen in het huis reglement.

15. Onderstaande 2 leden hebben BrianBoitano bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 ( 4 december 2019),mentholbear ( 3 december 2019)

Last Online
    Gisteren @ 20:48
    Discussies
    123
    Thanks
    4.821

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Hopelijk word de nieuwe stoom cabine niet zo gillend heet gezet als voorheen. Scheelt tevens euro’s per dag waarvoor weer andere dingen gedaan kunnen worden.
    Er is een account actief op dit forum met de naam “sixsense” . Geen idee of het ook aan de club toe behoort maar als dat het geval is, is het misschien een idee om melden wanneer de boel al dan niet feestelijk geopend word. Ook te gebruiken voor veranderingen in het huis reglement.

Ik zat te denken aan dat de mededeligen threads, behalve voor de aankodiging van feestjes, ook gebruikt zouden kunnen worden voor andere mededelingen. Zoals dus o.a. werkzaamheden, nieuwe regels, nieuwe prijzen, etc.

In de Live threads kan een dergelijk onderwerp snel onderbesneeuwd raken door andere berichten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    primeurs vind je alleen op dat mini forum maar hup dan voor deze ene keer

het zal nu wel een elektrische up worden en de goed koopsite kleur
    Oh nee, betekent dit dat de bio sauna is verdwenen, en de huidige Turkse stoomcabine vermoedelijk een kamer wordt?

Last Online
    Vandaag @ 03:49
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ziet er top uit,
    De vraag is, zijn de sauna's al in gebruik ?

Last Online
    Vandaag @ 18:52
    Discussies
    4
    Thanks
    54

Standaard

Ik heb gister vernomen van een DVP dat er een extra darkroom bij gebouwd wordt ipv 1 van de sauna's. Geen idee hoe betrouwbaar deze info verder is, maar bij deze dan, doe er mee wat je wilt. Groet, JS

Last Online
    Vandaag @ 18:55
    Discussies
    14
    Thanks
    148

Standaard

Deze extra darkroom wordt de gangbang room voor Delia & Ana.
    Bon vie!

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    148

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rokkenjager Bekijk bericht
    Deze extra darkroom wordt de gangbang room voor Delia & Ana.
    Zojuist heb ik de aanvullende informatie ontvangen welke ik jullie niet will onthouden om zo achteraf gemekker te voorkomen dat jullie niet geïnformeerd zijn. Ik heb de bouwtekening ingezien. Het betreft hier een supermoderne gangbang ruimte met elektronisch afrekensysteem. Om geen kostbare tijd verloren te laten gaan kan indien u wil deelnemen uitsluitend per pin betaald worden bij het poortje. Vervolgens krijgt je een nummertje zodat alles eerlijk verloopt en u niet stiekem kunt voorkruipen. Onderstaand een aantal impressies van het toegangsysteem. Ana & Delia verwachten de investering in 1 maand te hebben terug verdient. Tot zover de informatie.

$_84.jpg4304-volgnummerdispenser.jpgyou’re-nummer-één-kaartje-52193370.jpg
    Attached Images Attached Images
    Bon vie!

21. Onderstaande 4 leden hebben rokkenjager bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 4 december 2019),hvdk52 ( 4 december 2019),jansenroy ( 4 december 2019),Johan35 ( 4 december 2019)

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    148

Standaard

Laatste update:

In de gangbangruimte zal een was vrouw aanwezig zijn om handdoeken te ruilen. Jullie hoeven dus niet tussendoor naar de theke om handdoeken te ruilen! Zoals jullie zien is aan alles gedacht! Mochten er nog verdere suggesties zijn dan kun je onderstaand reageren. Ik heb met het gangbang management afgesproken dat ze meelezen en ze hebben beloofd waar mogelijk rekening te houden met jullie wensen.
    Bon vie!

Last Online
    4 december 2019 @ 11:24
    Discussies
    0
    Thanks
    2

Standaard

WAT EEN ONZIN WORDT HIER VERMELD ! Volgens mij is dit een forum voor serieuze verhalen, belevenissen, ervaringen enz.
    Ik hoop dat deze zinloze berichten verwijderd worden.
    Misschien is het toch beter dat de leiding van SS vermeld wanneer er wijzigingen zijn, zowel voor werken, reglement, aanpassingen enz..

24. Onderstaande 3 leden hebben annakonda bedankt voor deze bijdrage:

Brad Clitt ( 4 december 2019),Husky ( 4 december 2019),kmisjezo ( 4 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 18:57
    Discussies
    32
    Thanks
    946

Standaard

De Juryvoorzitter zou zich beter bezighouden met het beoordelen van recensies, de winnaars van de 2e en 3e periode van november zijn nog steeds niet bekend net als de nieuwe voorzitter van december.
    I've spent most of my money on women and wine, the rest I wasted…

26. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Husky ( 4 december 2019),rokkenjager ( 4 december 2019),The Pussyhunter ( 4 december 2019),Wijze grijze ( 4 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 18:54
    Discussies
    184
    Thanks
    3.475

Standaard

ik vind zinloze berichten eigenlijk wel tof... weer eens wat anders...

28. Onderstaande 5 leden hebben phea bedankt voor deze bijdrage:

Befke ( 4 december 2019),Eddy_V ( 4 december 2019),Husky ( 4 december 2019),rokkenjager ( 4 december 2019),schoolmeester ( 4 december 2019)

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    148

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik vind zinloze berichten eigenlijk wel tof... weer eens wat anders...
    Een knipoog naar alle azijn zeikerds hier op het forum!
    Bon vie!

30. Onderstaande 4 leden hebben rokkenjager bedankt voor deze bijdrage:

Befke ( 4 december 2019),Eddy_V ( 4 december 2019),Husky ( 4 december 2019),hvdk52 ( 4 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 02:02
    Discussies
    8
    Thanks
    2.135

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door annakonda Bekijk bericht
    WAT EEN ONZIN WORDT HIER VERMELD ! Volgens mij is dit een forum voor serieuze verhalen, belevenissen, ervaringen enz.
    Ik hoop dat deze zinloze berichten verwijderd worden.
    Dit gebrek aan gevoel voor humor is toch wel een beetje shockerend....

32. Onderstaande 4 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 4 december 2019),hvdk52 ( 4 december 2019),phea ( 4 december 2019),rokkenjager ( 4 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 18:53
    Discussies
    4
    Thanks
    110

Standaard

Afgelopen zaterdag WEER feest, maar het had er alle schijn van dat het geen feest zou worden.

Planning : 11:00 vertrekken, 13:00 bij de Lidl Aken en voor 14:00 binnen bij Sixsens om maximaal
    2 trio's te doen waarvan minimaal 1 met Jenny, ze is immers weer terug hebben we gelezen en Her
    heeft gezegd dat we het vandaag rustig aan doen : het is immers alweer ons 3e bezoek in korte tijd.

Realiteit : 12:00 vertrekken, 14:00 bij de Lidl Aken en net voor 15:00 binnen bij Sixsens. €20 Meer
    kosten dan gepland. Her krijgt een rood hoofd, ze is de nacht daarvoor wezen stappen en haar ID zit
    in de andere tas verteld ze me terwijl ik de €500 uit het bakje van de ATM pak.
    We vertellen het tegen de dame achter de balie en vertellen haar dat we regelmatig komen en ze haar
    ID iedere keer inscannen. Ze is genadeloos hard, ergens terecht al begrijpen we na al die bezoeken
    eigenlijk nog steeds niet waarom ze als klant ook haar ID moet tonen en in laten scannen.

We gaan naar buiten en zitten in de overvolle parking in de auto : wat nu? Alle opties even
    doorgenomen en Her zegt : ga maar naar binnen, ik rijd wel op en neer. Na 5 minuten stem ik
    bezwaard in met haar plan. Ik loop terug naar binnen en ze zegt nog uit het raam : "maximaal één
    keer zonder mij heh ".
    Ik ga naar binnen en de vrouw achter de balie vraagt waar mn vrouw nu is : rond 7uur is ze hier
    met haar paspoort antwoord ik, even naar Rotterdam op en neer... 400km, topwijf.

Binnen ga ik op "ons" bankje zitten en veel bekende meiden komen al naar me toe om gedag te zeggen
    en vragen ook waar Her is. Ik heb het verhaal wel 10x verteld, de meiden waar we al trio's mee
    gedaan hebben zeggen vrijwel allemaal na een gezellig praatje, tot vanavond... De andere meiden
    proberen uiteraard al een voorproefje te krijgen, maar ik voel me toch een beetje bezwaard.
    Er zijn relatief veel beren en wat minder meiden. Zouden er al vakantie hebben? Komt het door de
    verjaardagen van de dag daarvoor? Waar zijn alle Duitse meiden? Ik mis hele groepjes en besluit
    voor een lange tijd in het bubbelbad te gaan ziitten chillen, heerlijk... De tijd deze middag vliegt om
    en het is 19:00. Ik loop naar boven om Her op te vangen. Ik zit een beetje op mn telefoon te kijken
    en grap tegen de zeer vriendelijke beveiliger dat hij het scherm niet mag omdraaien, ik moet immers
    kijken of mijn vrouw er al aankomt. Hij denkt vrouw=dvp en we grappen wat. Hij geloofd me niet en
    vraagt : ow die blonde zeker die nu komt aanlopen? Yep die

19:15 : Eigenlijk begint het nu pas... Her trekt de badjas aan en we gaan eten. Lekker rustig en we eten
    steak, altijd goed. Naar beneden want we hebben wat tijd in te halen.
    We zitten lekker en maken met wat meiden lekker een praatje. Onze toppers zijn er allemaal niet dus
    wat gaan we doen???? We hebben een meid bij ons zitten en we bespreken de mogelijkheden.
    We schrikken niet meer van meiden die gekke prijzen noemen, ze mag haar lichaam prijzen zoals ze wilt
    en ik zeg haar dan ook dat we geen €300 voor alleen Her per uur gaan betalen. ja echt, ik betaal gewoon
    €100 per uur voor mezelf en of ik dan nog eens €300 neer wilde leggen zodat ze Her zou kussen en
    vingeren. WE sluiten het gesprek maar af en ik ga en rondje lopen... Een heel goed rondje : onderweg kom
    ik een slanke meid tegen we de vorige keer al hadden gezien. Plastic borsten, plakplaatjes, lippen laten doen...
    Om te neuken : love it. Ze gaat voor me staan : what are you doing? Ik zeg : looking for you .
    Ze vraagt me haar op te tillen en ik pak haar onder dr billen til haar op,en klemt haar benen om mijn middel...
    Wulpse bewegingen zorgen ervoor dat ik hard word en ze vraagt of ik zin heb in aktie waarop ik antwoord :
    haal mijn vrouw en we gaan direct naar de kamer. Ze lacht ; "i like girls". We spreken af dat ze even later bij
    ons komt zitten een kijken of het klikt. Ze komt zitten en het klikt :-D maar we hebben +25 kamers voor ons.
    Ik zeg tegen de meiden dat ik dat niet trek en no even kort ga knallen in de darkroom of kino, bijna heb ik dan
    nog eindelijk sex met de blonde Maria, ze staat hoog op mn lijstje maar doet geen trio's ze denkt dat ik een
    grapje maak en loopt weg. Gelukkig maar want daar zijn Her & Natalie. Ga je mee?

We hebben beneden een kamer, dat vind ik persoonlijk de minste vanwege de oppervlakte en temperatuur.
    Maar hé! mag ik klagen? We zitten een beetje op onze knieen op het bed en ze vraagt waar we mee willen
    beginnen en ik zeg ; you 2 just get comfortable with eachother. De meiden hebben een klik, heerlijk tongen
    met zn 2én... 3én en Natalie gaat tussen Her's benen liggen, ik ga op mn knieen naast Her en ze begint
    te pijpen en steeds harder te kreunen. Natalie likt haar als snel naar het 1e van 5 hoogtepunten die we haar samen
    geven. Ik mag gaan liggen en ze beginnen samen te pijpen, heerlijk... Gelukkig doet Natalie dit ook zonder
    gummy. Na deze geweldige blowjob komt Her op mn pik zitten en Natalie met haar kutje op mn gezicht, in de
    speigel zie ik dat ze heerlijk tongen en met elkaars borsten spelen. Na een minuut of 5 gaat Natalie op mn pik.
    We doen nog een treintje : ik neem Her doggy terwijl ze Natalie likt... Het is een lange kamergang en niemand
    houdt de tijd in de gaten. Als we de kamer verlaten ga ik direct douchen en zeg tegen Her dat ze wel een fooitje
    mag geven, het was immers super.
    Natalie zegt dat ze het enorm naar dr zin heeft gehad en beren geloof het of niet : ze rond het bedrag naar beneden
    af. Terwijl ik aan het douchen ben knuffelt en kust ze nog wat met Her en zegt : waarom zou ik je net zoveel als
    een man laten betalen? Ik heb het leuk met je en het is anders als met een man.
    Deze dame verdient wat ons betreft wat ons betreft een nominatie voor DVP van de maand!

We drinken nog iets en nemen afscheid, afscheid voor 2019 want Me moet onder het mes en bedpret zit er dit jaar
    niet meer in...
    Aan alle beren en dames ; bedankt voor 2019, fijne feestdagen en tot 2020!

34. Onderstaande 21 leden hebben YouMeHer bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 4 december 2019),Bachatero ( 4 december 2019),Befke ( 4 december 2019),cheasehead (Gisteren),Eddy_V ( 4 december 2019),gignnl ( 4 december 2019),hummer ( 4 december 2019),hvdk52 ( 4 december 2019),jansenroy ( 4 december 2019),JonnyFontane ( 4 december 2019),le_belge ( 4 december 2019),mechelen (Gisteren),Patjax ( 4 december 2019),phea ( 4 december 2019),pret ( 4 december 2019),rolo ( 5 december 2019),Sjeufke ( 4 december 2019),sofaking ( 4 december 2019),uurtje ( 4 december 2019),Wijze grijze ( 4 december 2019),yylover ( 4 december 2019)

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    148

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YouMeHer Bekijk bericht
    Ga je mee?

We hebben beneden een kamer, dat vind ik persoonlijk de minste vanwege de oppervlakte en temperatuur.
    Maar hé! mag ik klagen? We zitten een beetje op onze knieen op het bed en ze vraagt waar we mee willen
    beginnen en ik zeg ; you 2 just get comfortable with eachother. De meiden hebben een klik, heerlijk tongen
    met zn 2én... 3én en Natalie gaat tussen Her's benen liggen, ik ga op mn knieen naast Her en ze begint
    te pijpen en steeds harder te kreunen. Natalie likt haar als snel naar het 1e van 5 hoogtepunten die we haar samen
    geven. Ik mag gaan liggen en ze beginnen samen te pijpen, heerlijk... Gelukkig doet Natalie dit ook zonder
    gummy. Na deze geweldige blowjob komt Her op mn pik zitten en Natalie met haar kutje op mn gezicht, in de
    speigel zie ik dat ze heerlijk tongen en met elkaars borsten spelen. Na een minuut of 5 gaat Natalie op mn pik.
    We doen nog een treintje : ik neem Her doggy terwijl ze Natalie likt... Het is een lange kamergang en niemand
    houdt de tijd in de gaten. Als we de kamer verlaten ga ik direct douchen en zeg tegen Her dat ze wel een fooitje
    mag geven, het was immers super.
    Twee zoenende dames heb ik al eens meegemaakt. maar elkaar likken........oeps brrrrrrrr hoop ik nog eens mee te maken.
    Bon vie!

36. Onderstaande leden hebben rokkenjager bedankt voor deze bijdrage:

YouMeHer ( 4 december 2019)

Last Online
    Vandaag @ 18:53
    Discussies
    4
    Thanks
    110

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rokkenjager Bekijk bericht
    Twee zoenende dames heb ik al eens meegemaakt. maar elkaar likken........oeps brrrrrrrr hoop ik nog eens mee te maken.
    Dat zoenen heeft Her vorige keer nog meerdere keren met Alina in bar gedaan, was erg geil gezellig haha

38. Onderstaande leden hebben YouMeHer bedankt voor deze bijdrage:

rokkenjager ( 4 december 2019)

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    148

Standaard

Zag gisteren vlak bij sixsens dat er aan de rijksweg ook getippeld wordt.

Screenshot_20191204-170936_WhatsApp.jpg
    Bon vie!

40. Onderstaande 6 leden hebben rokkenjager bedankt voor deze bijdrage:

housefreak5 ( 5 december 2019),hvdk52 ( 4 december 2019),phea ( 4 december 2019),rolo ( 5 december 2019),Viscamessi ( 4 december 2019),YouMeHer ( 4 december 2019)

Last Online
    5 december 2019 @ 21:20
    Discussies
    17
    Thanks
    2.054

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnStegers Bekijk bericht
    Ik heb gister vernomen van een DVP dat er een extra darkroom bij gebouwd wordt ipv 1 van de sauna's. Geen idee hoe betrouwbaar deze info verder is, maar bij deze dan, doe er mee wat je wilt. Groet, JS
    Hier staan een aantal zaken vermeld,die geheel foutief zijn.
    Er gaat geen sauna weg,maar alles zal op 1 lijn komen te staan.
    Op de plaats die vrijkomt hierdoor,zal er geen tweede darkroom komen zoals hier aangekondigd werd!
    Veronderstellingen en roddeltjes,zijn alweer een eigen leven gaan voeren.
    Om de wensen van nogal wat klanten te vervullen,komt er opnieuw een stille ruimte waarin men wat relaxeren kan.
    Hier was erg veel vraag naar,dus voor velen een meerwaarde.
    Ook wordt er verder gewerkt aan de bouw van extra kamers,voltooing zal nog even duren maar dit alles is komende!
    Ook in het buiten gedeelte zal er uitbreiding volgen van wat leuke extra faciliteiten,voor komende zomer!
    De recente veranderingen ivm de handdoeken etc,zijn op het forum alvast een groter topic dan in de club zelf.
    Het is even aanpassen,maar deze veranderingen zijn er niet gekomen zonder redenen!!
    Voor diegene die graag het glas half leeg zien,de bedoeling van dit alles is om de club draaiende te houden op een werkbare manier.
    Dit alles om de doelgroep aan cliënteel die sixsens nastreeft,optimaal te bedienen.
    Achter de schermen wordt verder nagedacht om stoorzenders en overlast factoren verder tot een minimum te reduceren.
    Sixsens is dus volop in beweging,en wij als cliënteel zullen op termijn nog meer kunnen genieten van betere faciliteiten.
    De kleine hinder die verbouwingen met zich meebrengen,moeten we er even bijnemen met de glimlach.Renovatie en uitbreiding,kunnen nu eenmaal niet uitgevoerd worden zonder wat stof te maken.
    Om Eddy v alvast gerust te stellen,ook in 2020 zal er water staan in het zwembad)

Hl1

42. Onderstaande 12 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (Gisteren),Bachatero ( 5 december 2019),jansenroy (Gisteren),JohnStegers ( 5 december 2019),le_belge ( 5 december 2019),mechelen (Gisteren),Meme Moo ( 5 december 2019),pret (Gisteren),Sjeufke ( 5 december 2019),sofaking (Gisteren),Wijze grijze ( 5 december 2019),yylover ( 5 december 2019)

Pagina 145 van 146 EersteEerste ... 4595135141142143144145146 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten