Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Last Online
    12 januari 2021 @ 14:31
    Berichten
    39
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard Gent, Belgradostraat 29, Elvira (Bel) (uitstekend)

    Vandaag nog eens gaan wandelen.
    Ik moet van de docter dat is goed voor de gezondheid zegt hij (en wie ben ik om de docter tegen te spreken ?).
    De bezetting was over het geheel tamelijk goed te noemen behalve in bar Crystal en in bar Unique in de Schepenenvijverstraat daar was geen mens te bekennen.
    Voor het overige veel favoerite dames aanwezig.
    Je had : Anna, Carolien, Peggy en Elvira.
    Het was al een tijdje terug dat ik bij Elvira binnen ging.
    Ze begroeette me als steeds zeer enthousiast en hartelijk.
    Toen begon het spel van knuffelen en kussen, ze vroeg wel dadelijk "Reken je nu af of straks ?".
    Waarop ik antwoorde "Straks als het mag"

    Alles werd mijn deel,

    • Tongkussen
    • Strelingen
    • Pijpen als de beste
    • 69 waarbij zij hevig verder ging met het pijpwerk en ik haar op mijn beurt haar een likbeurt gaf.
      Hierbij stak ik een vinger in haar kont die ik ritmisch op pen neer bewoog.
    • Girl on top


    Nadat ik het eindschot gelost had, bleven we nog even relaxen.
    Zij ontdeed me van het condoom terwijl ik rustig bleef liggen.
    We babelden over de "nieuwe kleding code" voor de dames.
    Na een 5 tal minuutjes was het dan toch tijd om op te staan.
    Nadat ik was aangekleed betaalde ik mijn openstaande rekening.
    Zoals gewoonlijk, 100 € voor een half uurtje plezier.
    Met een brede glimlach opende ze de deur voor mij en wenste me nog een prettige verderzetting van de dag.

    B]Agnes[/B] is er nooit op donderdag en vrijdag maar haar buurvrouw Monika probeerde net als de vorige keren me binnen te krijgen. Eerst vriendelijk en daarna deur openen en vol ongeduld "Kom, kom toch binnen" roepen.
    Gezien mijn zaad al verschoten was, ging ik er ook nu niet meer op in.
    Ik wandelde rustig richting wagen en keerde huiswaarts.

  2. #2
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Last Online
    12 januari 2021 @ 14:31
    Berichten
    39
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    T'was regenachtig en koud buiten.
    Met ietwat verkleumde handen stapte ik bij Elvira naar binnen.
    De ontvangst die me ten beurt viel, deed me echter al snel het slechte weer vergeten.
    Dat heb je nu altijd met Elvira, ze verwelkomt me altijd met een reeks hete tongkussen.
    Tijdens dat gekus ontdoet ze mij dan van mijn kleding en ik doe hetzelfde bij haar.
    Het is moeilijk om in die omstandigheden rustig te blijven en aldus liet de reactie zich al snel zijn.
    Net zoals vorige keren, vroeg ze niet eens naar haar centen.
    Da's leuk zo bederf je de sfeer niet.
    Wees gerust hoor een half uurtje later kreeg ze wel degelijk waar ze recht op had.

    Voor we verder op gingen in het minne spel, ging ze zich toch eerst verfrissen.
    Toen ze terug kwam gingen we op bed liggen en zetten we rustig het zo vurig ingezettespel verder.
    Nu zonder kledij en nu had ik overal toegang toe.
    Elvira onerbrak het kussen en begon, niet voor ze me een condoom omdeed, rustig te pijpen.
    Ik had er deugd van en moest haat al na 5 minuutjes een halt toe roepen.
    Hierop reageerde ze heel allert, ze stopte met pijpen en begon me de borstkas te strelen.
    Ikzelf kon op eigen tempo van haar lichaam genieten, ze liet niet na om me speels haar tepels aan te bieden.
    Een aanbieding die je toch moeilijk kan afslaan zeker, ik hapte dus telkenmale toe.

    Ne enige minuutjes was de hoogste spanning wat weg gehebd en ging ze verder met pijpen maar kwam in 69 boven mij zitten. Ik kon haar naar believen beffen terwijl ik ook haar kontgaatje niet onberoerd liet.
    Ze liet het allemaal toe.
    Na een dikke 5 minuten moetsen we alweer een stop inlassen.
    Elvira kwam naast mij liggen en we gingen verder met de tong kussen.
    Na een poos was ik klaar om verder te gaan.
    Elvira kwam in Cow girl op mij zitten en reed me heftig naar het eindschot.
    Puffend en zwetend van de inspanning bleven we nog even naast eklaar na genieten.

    Ze ontdeed me van het condoom en al pratend kleden we ons opnieuw aan.
    Met een welgemeende "Tot de volgende keer" ging ik naar buiten en stond opnieuw in de druilerige regen.

  3. #3
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Last Online
    12 januari 2021 @ 14:31
    Berichten
    39
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    T'was zeer koud buiten.
    Ondanks de handschoenen stapte ik met ietwat verkleumde handen en een koude neus bij Elvira naar binnen.
    De ontvangst die me ten beurt viel, warmden me echter snel terug op en deden me de koude buiten vergeten.
    Dat heb je nu altijd met Elvira, ze verwelkomt me altijd met een reeks hete tongkussen.
    Tijdens dat gekus ontdoet ze mij dan van mijn kleding en ik doe hetzelfde bij haar.
    Het is moeilijk om in die omstandigheden rustig te blijven en aldus liet de reactie zich al snel zien.
    Net zoals vorige keren, vroeg ze niet eens naar haar centen.
    Da's leuk zo bederf je de sfeer niet.
    Wees gerust hoor een half uurtje later kreeg ze wel degelijk waar ze recht op had.

    Voor we verder op gingen in het minne spel, ging ze zich toch eerst verfrissen.
    Toen ze terug kwam gingen we op bed liggen en zetten we rustig het zo vurig ingezette spel verder.
    Nu zonder kledij en nu had ik overal toegang toe.
    Elvira onderbrak het kussen en begon, niet voor ze me een condoom omdeed, rustig te pijpen.
    Ze plaatste zich in 69 boven mij zodat ik haar kon beffen en gelijktijdig haar kont kon stimuleren.
    We gingen zodanig hierin op dat ik geen halt kon toeroepen.
    Na een 10 tal minuutjes was het eindschot al gegeven.
    Puffend en zwetend van de inspanning bleven we nog even naast eklaar na genieten.

    Ze ontdeed me van het condoom en vroeg of ze me of geen zin had in een massage.
    We hadden noch ruim de tijd dus ging ik op mijn buik liggen en begon Elvira met de massage.
    Tijdens de massage werden tal van onderwerpen aangesneden, waaronder de rare bende in het begin van de Belgradostraat. ze vertelde dat er verschillende dames die vroeger daar stonden, gewoon getopt zijn omdat ze het "gedrag van deze dames niet zien zitten en ook niet tegen hun lagere tarieven kunnen.
    Waarop ik antwoorde dat ik dan waarschijnlijk al meer te zien had gekregen van buiten dan dat ik zou te zien krijgen moest ik er wel binnen gaan.
    Terloops vroeg ik naar Sofie en ze wist me te zeggen dat ook die gestopt was.
    Verder pratend kleden we ons opnieuw aan.
    Met een welgemeende "Beste wensen en tot de volgende keer" ging ik naar buiten en stond opnieuw in de koude.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60