Internet : http://www.kinky.nl/06/adver.asp?id=73304
Naam: Keaw
Nationaliteit/taal: Thaise/engels, ned. (beetje) en Thais
Leeftijd: 30+ ( ze zegt 28 )
Haar: krullen/zwart
Lengte: 1.60m.
Postuur/cup-maat: slank/c-cup (dankzij dokter)
Service: TZ,pzc gfe; goed
Tijdens mijn bezoekjes aan Niew en Ae was het mij al opgevallen dat er nog een derde dame was. Eerlijk gezegd was deze dame aantrekkelijker dan Niew en Ae. Ze lachte mij vriendelijk toe en deelde mij mede dat ze ook een keer graag met mij wilde stoeien. Nou anders ik wel. Maar wie was zij?
Van een wandelaar vernam ik dat er inderdaad een derde meisje was dat Keaw heet. Zo, nu waren wij weer wat verder. Toen ik eenmaal op Kinky.nl haar aantrof was een afspraak snel gemaakt.
Op het adres aangekomen, bleek ik inderdaad de juiste dame te hebben gekozen. Ze is mooi, maar de leerplicht-leeftijd heeft zij toch al overschreden, als je goed kijkt.
Dit keer konden wij niet naar boven, want die kamer was al bezet. Dus moesten wij de kelder in. Daar zat Niew. Ik werd aan Niew voorgesteld en mij werd verteld dat dit een hele prettige dame in de sexuele omgang was. Of het de bedoeling was dat ik alsnog aan Niew werd gekoppeld was mij niet helemaal duidelijk, maar wat ik zelf wel duidelijk maakte was dat ik voor Keaw kwam.
Voor degenen die van kelders houden, moet ik teleurstellen. het stelt niet veel voor. Er staat een bar (niet in gebruik) en een tafel met enkele stoelen. In het midden hangt een gordijn, waarachter wij heen gingen. Daar stonden 2 banken met nog een tafeltje en een opklapbed. Wees gerust dat bed is sterk genoeg. En oh ja, er staat ook nog een fitness-apparaat. Of dat goed werkt weet ik niet.
Toen de gordijnen dicht gingen kwam Keaw dicht tegen mij aan staan en begon mij teder te tongzoenen. Heeeeeeerlijk Met haar hand greep ze zacht in mijn kruis en kreunde zachtjes. "I want to know that dick". Dat was wederzijds. Ze hielp mij met uitkleden en zoende mij en mijn lichaam. Daarna gingen wij ons opfrissen in een keukentje. Ik heb liever een douche, maar ja die was bezet.
Op bed aangekomen gingen wij verder met teder vrijen. Keaw heeft een mooi slank lichaam. Ze voelt zacht aan en is, eerlijk gezegd, niet echt strak in het vel. Ze heeft een blanke huidskleur zoals thaise dames dat graag hebben. Ik zie ze zelf liever iets meer gekleurd. Haar borsten zijn redelijk groot (dankzij de dokter) en staan goed bij haar figuur. Voor een dergelijke dame kom ik graag terug. Maar zover was ik nog niet. Ik was pas net gestart.
Langzaam kroop ze naar beneden waar ze mijn lichaam kuste om uiteindelijk bij mijn penis aan te komen. Ook die kreeg de nodige zoenen, waarna hij heerlijk in haar zachte mondje verdween. Keaw pijpt zacht, teder en nat. Keaw pijpt heel goed en maakt smakkende geluidjes
Ik lag op mijn rug met mijn handen in mijn nek heerlijk te genieten. Keaw is een van de betere pijpsters die ik recentelijk ben tegen gekomen.
Maar ook ik had zo mijn taken en op mijn zij kroop ik naar haar poesje dat ik langzaam begonnen te kussen, te likken, te beffen. Ze was al nat, maar werd al snel nog natter. Op onze zij lagen wij elkaar oraal te verwennen. Dit mocht van mij eeuwig duren. Na een minuut of 10 stopte zij met pijpen en begon wilder met haar bekken te stoten. Ineens trok ze haar bekken weg, maar ik had haar goed vast. Ik liet haar niet gaan en ging onverstoorbaar door met beffen. Ze probeerde nog een keer weg te komen, maar liet ineens een diepe zucht en stootte wat ongecontroleerd met haar bekken. Ik dacht niet dat ze was klaar gekomen, daar we pas net waren begonnen. Maar ze duwde mij weg en zij lachend: "ik ben klaar". Ik keek haar verbaast aan. "Je kunt gaan" zei ze. Krijg nou wat: een Thaise dvp met humor. Waar zie je dat nog.
We lagen even naast elkaar waar ze in mijn oren fluisterde dat ik lief was. Daarna ging ze weer langzaam naar beneden om mij te pijpen. Dit keer iets minder teder en goed. Nog steeds een voldoende, maar niet meer zo geweldig als in het begin. Snel het condoom erom en diverse standjes uitgeprobeerd.
Eerst ging ze op mij zitten en zakte langzaam op mijn penis, waarbij ze haar ogen sloot en haar tongetje uit haar mond liet hangen. Langzaam, heel langzaam ging mijn gehele penis er bijna helemaal in. Ze voerde het tempo op en ging steeds sneller op en neer. Daarna ging ik op haar liggen en voerde het tempo zelf wild op, waarna ik haar omhoog trok. Ik zat en zij ging op mij zitten en stootte op mij. Maar bij de doggy-style kreeg ik toch de indruk dat zij wel haar best deed om mij te plezieren, maar dat ze ook gewoon bezig was haar klus af te werken. Dat vond ik jammer. De "erotische" spanning die er tussen ons had gezeten de eerste 10 minuten was helemaal weg.
Uiteindelijk trok ik het condoom eraf en liet mij weer pijpen. Toen ik klaar kwam trok ze snel haar mond weg en trok mij af. Helaas niet klaar gekomen in haar mond.
Nog even nakletsen, verschonen en aankleden. Ik keek op de klok en zag dat er 50 minuten waren verstreken. Keaw stond al met haar handen klaar om het geld in ontvangst te nemen. Het kwam iets te hebberig over.
Kort samengevat: een mooie dame waar best een leuk uurtje mee te beleven is. Ze gaat mij zeker vaker aanschouwen, maar dan ga ik toch iets minder snel van start.