Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    14 maart 2024 @ 11:14
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard Den Haag, Doubletstraat 8, kamer 6: Nicole (Hongaars/Slowaaks) Superdame!!

    Vandaag was ik even in Den Haag en dan is de Doublet gewoon een magneet. Zou Nicole er zijn? En ja hoor, haar naambordje zag ik eerder dan haarzelf waardoor ik even dacht dat ze bezet was. In een wit met roze stringetje en een bijpassend haltershirtjestond ze bij haar raam. Tja, te snel naar binnen gaan terwijl de hele straat volstaat met dames met redelijk veel rondlopende 'ijsberen'...... Het was ondanks het miezerige weer kennelijk kijkdag. Na twee rondjes waarbij ook nog even de Wagenstraat werd bezocht heb ik weinig ramen bezet zien worden. Bij het opsteken van een sigaret hoorde ik wat 'onderhandelingen aan de deur'. Welk raam weet ik niet meer maar de dame was gelukkig verstandig. Je gaat niet voor € 20,= jezelf zonder condoom in je kont laten neuken toch??

    Voldoende gezien en gehoord. Nicole lachte maar omdat ik bij de eerste keer dat ik langs haar raam liep even stilstond om haar te begroeten en daarna doorliep deed ze niet direct de deur open. In tweede instantie wel! (gelukkig). Twee andere dames lachten me ook toe binnen maar ik liep achter de billetjes van Nicole de trap op naar haar kamer. Daar hebben we ruim een uur lang met elkaar doorgebracht. Ik ga niet meer beschrijven welke kwaliteiten deze dame heeft. Daar is al heel veel over geschreven maar elk superlatief hoe mooi ook doet haar naar mijn bescheiden mening tekort.
    Laat ik alleen aangeven dat we veel hebben gelachen en ook hebben gepraat want dit is niet zomaar een snelle wip en wegwezen. Dit is een dame die ook in een club zou kunnen werken. Naast de fantastiche sex/erotiek die ze biedt heeft ze ook een goede conversatie. Tegen haar werkt dan dat ze geen enkele handeling zonder condoom doet en alleen dan zoent bij echte sympathie en respect. Voor mij is dat condoomgebruik geen probleem en bij intiem zelfs een must. Sympathie en respect moet je geven en verdienen!

    Kedves Nicole, köszönöm tehát sok részére a nagy idő, amit adott nekem! A következő alkalommal újra? Szerelem,

    De Shyman.


    (Lieve Nicole, heel erg bedankt voor de geweldige tijd die je me gaf! De volgende keer weer? Liefs,)
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  2. Onderstaande 3 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 oktober 2012),Badslippers (18 oktober 2012),Megaboob (18 oktober 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Staat er al heel lang is idd ook bij daglicht een knappe meid.Uiteraard kent BP haar intiem en het is een super dame idd, die hele goede service combineert met een zeer relaxte werkhouding en erg aardig en lacherig is.Ze heeft ook in clubs gewerkt overigens in oostenrijk oa.Zoals zeker 20 mooie meiden in de doub een steal voor 25 euro.

    Karelclosetrol heeft een thread geopend over haar op een ander beter forum voor de ramen.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.