Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 84
  1. #26
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Is dezelfde als de Paula in dit linkje, verdulleme, als ik mijn pistolladies niet bewaak doet niemand het...

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...413#post320413
    Kan me nauwelijks voorstellen dat de Paula in Babylon een pistollady is. Qua looks wel, maar zo met zichzelf bezig en zo weinig met de klant, houdt totaal niet van pistolsex, maar goed.........kan zijn dat ze als een blad om de boom omslaat als PP binnen komt!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. #27
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Kan me nauwelijks voorstellen dat de Paula in Babylon een pistollady is. Qua looks wel, maar zo met zichzelf bezig en zo weinig met de klant, houdt totaal niet van pistolsex, maar goed.........kan zijn dat ze als een blad om de boom omslaat als PP binnen komt!
    14 okt 2012....sindsdien is ze veel veranderd....helaas voor jou en mij een bekend fenomeen. in mijn eerste recensie beschreef ik al de gehaastheid waarmee ze toen al te werk ging. ...dat was al een veeg teken....

  3. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME ( 7 september 2013)

  4. #28
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    14 okt 2012....sindsdien is ze veel veranderd....helaas voor jou en mij een bekend fenomeen. in mijn eerste recensie beschreef ik al de gehaastheid waarmee ze toen al te werk ging. ...dat was al een veeg teken....
    Tsja, dat is wel heel erg jammer inderdaad...............de eerste paar maanden zijn vaak de beste vrees ik. Gelukkig nog voldoende pistolladies over op de wereld!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. #29
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Paula was me al een paar keer opgevallen, met haar heerlijke achterwerk en brutale snoetje.

    Een echt uitdagertje die haar zinnen op iemand kan zetten en hem dan niet met rust kan laten tot ze hem gehad heeft. Ondanks het animeerverbod maakt ze op zeer slinkse wijze stiekem contact en opeens zit ze dan op je schoot… niet stil uiteraard, maar meer bezig met een lapdance–light waar je met 100% zekerheid op zult reageren, of je wilt of niet. Ze weet je feilloos te veroveren want je ziet gewoon dat ze je wil hebben en je beseft al gauw dat weerstand bieden zinloos is…

    Zo ook verging het mij: eerst wat uitdagend langs lopen, daarna wat aanrakingen en boem, daar stond ze met haar kontje voor me en sprong ze op mijn schoot. Enige tijd later voerde ze me geheel willoos (nou ja, ook weer niet helemaal) mee naar een kamer, waar het spel begon…

    Nu ben ik meer iemand voor een GFE ervaring en dus ging het mij allemaal wat te wild er aan toe, ze stoomde meteen op volle snelheid en ik moest haar regelmatig afremmen. Ze genoot zelf ook van de seks en wilde dan ook al gauw gelikt en gevingerd worden. Toen ik met dat laatste wat aarzelde nam ze mijn vinger en stopte hem in haar drijfnatte poes, pfff… dat ben ik niet gewend… De ervaring echter was geweldig om door zo’n lekker ding meegevoerd te worden op een snelweg van sexbelevenissen … ze wilde het ene na het andere standje en kreunde alsof haar leven ervan af hing. Even dacht ik dat mijn lul er echt niet zonder kleerscheuren van af zou komen, zo wild ging ze er mee om, maar van de andere kant was dit ook wel weer ontzettend geil en opwindend...

    Uiteindelijk ben ik al trekkend hevig klaargekomen terwijl zij zichzelf vingerde en aan mijn tepels zoog alsof ze er melk uit verwachtte … wat een geile donder!

    Nadien had ik even het gevoel alsof mijn lul (en ik zelf) de revalidatie in konden maar dat werd met een aantal wellness sessies en een tijdje rust redelijk opgelost… wees echter gewaarschuwd als je met Paula de kamer op gaat: PSE liefhebbers mogen racen maar GFE liefhebbers hebben grote kans om overreden te worden. En deze dame heeft de neiging om door te rijden na de aanrijding…
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  6. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (25 september 2013),Mitchi68 (22 september 2013)

  7. #30
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Uiteindelijk ben ik al trekkend hevig klaargekomen terwijl zij zichzelf vingerde en aan mijn tepels zoog alsof ze er melk uit verwachtte … wat een geile donder!
    Toch knap dat deze dame de ijsbeer zelf alles laat doen, en daar nog goed mee wegkomt ook.........................

    Ben grote fan van PSE (en GFE) maar deze dame scoort totaal niet hoog op de PSE schaal in mijn ogen.............

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  8. #31
    Geregistreerd
    30 maart 2013
    Last Online
    30 september 2013 @ 19:18
    Berichten
    49
    Discussies
    2
    Thanks
    45
    Thanked
    33 in 18 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Paula was me al een paar keer opgevallen, met haar heerlijke achterwerk en brutale snoetje.

    Een echt uitdagertje die haar zinnen op iemand kan zetten en hem dan niet met rust kan laten tot ze hem gehad heeft. Ondanks het animeerverbod maakt ze op zeer slinkse wijze stiekem contact en opeens zit ze dan op je schoot… niet stil uiteraard, maar meer bezig met een lapdance–light waar je met 100% zekerheid op zult reageren, of je wilt of niet.
    Ik heb haar ook ooit zien lapdansen...ongelooflijk...als ze zich naar voren buigt, en dan zie je haar poes bewegen, open en dicht, het is net als ze met haar kut begint te praten: "neuk mij aub, kom binnen en naai me"

  9. Onderstaande leden hebben Mitchi68 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 september 2013)

  10. #32
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Paula ( 25/09/13 )

    Zoals licky luke al schreef : een geile donder met heerlijk achterwerk en brutaal smoeltje. Ow , ja dat is Paula.

    Ze stond op men verlanglijst en we hadden al oogcontact gemaakt. Even later stond ze met haar kont te schuren , ze nam men handen vast en legde die op haar borsten. Het teasen ging nog even door en dan doken we de kamer op.

    Al staande begonnen we te tongen en plofte in elkaars armen het bed op. Ze lag op haar zij en zo begon ik haar te smoel neuken , lekker diep tot op de wortel men zaadstaaf in haar mondje. Ondertussen speelde ik met haar poes en zij maar lekker zuigen , smek , smek , smek...

    Ik trok hem uit haar mond en ze keek me aan en sprak de volgende woorden : Ma Chérie ! Ze dacht : ik ga Lustman hier een lesje Frans leren. Nou , dat heb je lekker fout meisje ! Ze deed me een condoom aan en ik startte de sessie in missionaris. Ik plaatste me wel in de push-up houding en begon volle bak door te douwen. Door deze positie had ze voldoende ruimte om met haar klit te spelen , wat ze dan ook bewust deed. Van een extra stimulans gesproken , ha , ha...

    Ik werd behoorlijk wild en alle remmen gingen los. Het werd tijd om haar wat Franse les te geven. Ik sprak haar aan : Tu aime ca ? Je baise toi sans respect. Come's une pute de la rue : Salope.

    Tijd om van standje te wisselen. Over naar doggy. Nu was het moment aangebroken om dat achterwerk even aan te pakken , wat dan ook gebeurde. Ik haalde het onderste uit de kan : lekker door pompen maar tegen die lekkere kont. Ook nog even wat Franse woordenschat erbij : Ca tu veux ? Ta chat de la rue. Allé pute travaille pour ton l'argent. Ondertussen gaf ik wat kletsen op haar billen , pets , pats , pets...ha , ha !

    Ze koos nu zelf om van positie te wisselen en ging over in schildpad. Ik ramde zo lekker door tot ik geweldig klaarkwam.

    Besluit : Men tweede maal met Paula en ze krijgt een 9 op 10 ! Ben ik blij dat het geen Pistol of MiniMe-girl meer is.

    Franse les ( chronologische volgorde )

    * Hou je daarvan ?

    * Ik neuk je zonder respect.

    * Zoals een hoer van de straat : SLET.

    * Dat wil je ?

    * Jij straat kat.

    * Vooruit hoer werk voor je geld.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  11. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (26 september 2013),savesexer (26 september 2013)

  12. #33
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Zou ze heimwee hebben, afgelopen maandag was ze in h7 voor een dagje
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  13. #34
    Geregistreerd
    26 april 2013
    Last Online
    24 maart 2021 @ 10:10
    Berichten
    169
    Discussies
    24
    Thanks
    161
    Thanked
    76 in 41 posts

    Standaard

    Paula c est le plus beau cul du Bab
    A voir d urgence

  14. #35
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Deze bijdrage van 14.09.13 was ik nog vergeten in haar persoonlijke topic te plaatsen.

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...082#post333082

    Toen ik later op de dag nog eens een verkennende ronde maakte, zag ik Paula zitten. Wat zag ze er schitterend uit: Uiteraard helemaal naakt, rood secretaressebrilletje, onschuldig roze gestifte lippen, zwarte sluike haren, die regelmatig half voor haar ogen hangen, en koel groene ogen. Verder droeg ze nog een nonchalant geknoopt roze neksjaaltje. Erotiek en onschuld pur sang.

    Babylon - Paula 02.JPG

    Babylon - Paula 03.JPG

    Little Joe
    had me echter twee weken geleden nog gewaarschuwd dat hij met deze Paula de slechtste sessie ooit had verbracht. Daarom had ik Paula dus maar links laten liggen, ofschoon ik me optisch zeer tot haar aangetrokken voelde. Ook kende ik Paula nog uit haar begintijd in Heaven7. Ik had daar destijds zeer uitgebreid met haar gepresaled, maar omdat ze me niet van haar servicecapaciteiten had kunnen overtuigen, had ik uiteindelijk niet met haar gekamerd.

    Laten we er dus maar eens een ontwikkelingsproject van maken. Probleemstelling: Dame ziet er verdomd lekker uit, echter het verwachtingspatroon voor een goede kamersessie is vooralsnog negatief.
    Ik confronteerde Paula met mijn twijfels. “Schat, wat kun je bedenken om die twijfels weg te nemen?” En, lap, daar had ik al eerste tongzoenen te pakken. Met haar zachte onschuldige stemmetje zei ze dat ze zich er inderdaad van bewust was, dat ze in Heaven7 nu niet bepaald tot de servicekanonnen behoorde. Maar intussen had ze uitgebreid bijgeleerd. “OK, eerst zien dan geloven” en we togen naar de kino. Paula wond er geen doekjes om en begon met een serieuze demonstratie van haar orale kwaliteiten. Die logen er absoluut niet om. Eerste test geslaagd. “Schlüssel bitte”. Alle kamers waren echter bezet en ze kwam terug naar boven en ging onvervaard door met haar pijpkunsten. Bovendien kan ze haar onschuldige gezichtje en mooie roze tongetje hier optisch heel goed bij inzetten. Wow, dat is nog eens service. Tweede test ook geslaagd. Na 10 minuten opperde ik voorzichtig dat het misschien geen slecht idee was om nog eens te kijken of er nu wel een kamer vrij was. Dat werd de grote dubbele kamer op de bovenverdieping met een grote spiegelwand.
    En hier bleek de positieve ontwikkeling die Paula heeft doorgemaakt. Ze is zich zeer bewust van haar sexy uitstraling en presenteert die dan ook trots. Steeds posteerde ze zich zo, dat ik ruimschoots zicht op haar gezicht of blote poes had. Na een eerste rondje 69 was ze zo nat, dat ze me uit zichzelf aanmoedigde haar eerst met twee, dan met drie vingers, te vingeren. Ze beklom aansluitend Wijze Stijve in cowgirl, dan reverse cowgirl, dan enkele standjes die wel in de Kama Sutra zullen staan, vervolgens doggy en missio en tenslotte penetreerde ik haar van achter terwijl ze naast me lag.
    Derde, vierde, vijfde, zesde en zevende test ook geslaagd. En steeds spreidde ze haar benen maximaal om me zo diep mogelijk in haar te laten stoten en een zo goed als mogelijk zicht op alles te gunnen. Bij doggy bijvoorbeeld, was ik naast het bed gaan staan en Paula presenteerde zich plat op het bed liggend met omhoog gestoken kontje. Haar vingertjes spreidden daarbij haar lipjes uitnodigend open en toen ik Wijze Stijve in haar schoof, begon Paula zelf haar poesje over Wijze Stijve heen te schuiven. Maar niet alleen op en neer, maar ook met ritmisch draaiende heupbewegingen en knijpende bekkenspiertjes. Ondertussen vingerde ze zich ook nog eens zelf hierbij. Resultaat? Een super orgasme en Paula was voor alle testen geslaagd. Geil! Geil! Geil! Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

    Bij het afrekenen wees Paula me er op, dat we iets langer dan een half uur op de kamer waren geweest, maar dat we ook 20 minuten in de kino hadden doorgebracht en die tijd wordt hier bij de kamertijd opgeteld. Dus ze zou een vol uur opschrijven. Vond ik echter niet sportief van haar, omdat ik haar duidelijk had aangegeven in eerste instantie voor een half uurtje te opteren. Ik beloofde haar wel later nogmaals met haar te kameren. Dat vond ze een strak plan en met een ferme zoen namen we vooralsnog afscheid van elkaar.

    Die volgende kamer kwam er natuurlijk ook van en wel de gesloten kamer tegenover de kino. Het bed staat tegen het schuine dak aan en daar is onder 45⁰ een spiegel tegen bevestigd. Paula begon met alle hoofdkussens aan het voeteneinde te leggen, zodat ik maximaal zicht op het hele gebeuren zou hebben. Inderdaad een perfecte oplossing. Wat een genot om Wijze Stijve live te zien verdwijnen terwijl Paula zich langzaam in cowgirl over me heen liet zakken. Ook bij een blowjob kreeg ik steeds vrij zicht op haar openstaande poesje. Je merkte echt dat Paula er een kick van kreeg om zich zo geil mogelijk te presenteren. Alsof ze via een oortje naar aanwijzingen van een geheime regisseur luisterde die door Wijze Stijve werd aangestuurd. Zelden een meid meegemaakt die dat element zo goed mee in het matrassenspel betrok. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

    Mission accomplished! Dus bij deze wil ik aan jullie voorstellen: Paula 2.0. Cum Laude voor de WG-test geslaagd.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  15. Onderstaande 3 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again ( 8 juni 2014),bad pritt (24 oktober 2013),Pistol Pete (24 oktober 2013)

  16. #36
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Is dezelfde als de Paula in dit linkje, verdulleme, als ik mijn pistolladies niet bewaak doet niemand het...

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...413#post320413
    Mod...wakker worden!!!!!!

    draadjes kunnen worden samengevoegd.


    Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

  17. #37
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Denk dat je de spijker op de kop slaat WG.
    Paula geniet ervan om je op te geilen en gek te maken, ziet ze dat ze succes heeft dan breek je bij haar het ijs voor een goede sessie. Boek je haar koud heeft ze best veel ijs, ze is eigenlijk vrij verlegen en vermoed ik dat je kamergang ook weleens de mist in kan gaan.

  18. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (24 oktober 2013)

  19. #38
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Op mijn eerste dag bij Babylon voor de tweede sessie gekozen voor Paula
    (hoewel het voelde alsof zij voor mij had gekozen..).
    Voor het avond eten een rustige gfe die langzaam over ging in een vrij kinky pse; die kleine leren riempjes dragen ze dus niet voor niets 😉.
    Na het avond eten opnieuw met haar op het ronde matras gekomen en daar liggen tongzoenen en vozen onder onze handdoek 😊.
    Via de kino naar een kamer waar ik een super tijd beleefd heb.
    Opvallend dat de verslagen over haar zo verschillende zijn! Van super positief tot heel negatief: het lijkt er daadwerkelijk op dat zij als jager de klant zoekt en zich daarna als prooi wil laten gebruiken.. Wie dit spel volgens haar regels meespeelt, krijgt de tijd van zijn leven! Zie hieronder een samenvatting van mijn tweede sessie met Paula:


    Opnieuw een heerlijke stoeipartij, pijpen, zoenen, 69, weer tongzoenen, in cowgirl met haar clitje over mij heen rijden, haar tepels likken en tieten stevig vasthouden, weer 69, haar benen vasthouden en haar billen stevig kneden en haar kut zo open en dicht bewegen, elkaar in de spiegel aankijkend, weer cowgirl en haar tepels die nu keihard en recht vooruit staan zuigend.. Zomerbandje tevoorschijn gehaald en in cowgirl bleef ze op mij rijden.. Dit spel had alles bij elkaar zo'n 45 minuten geduurd en toen ik haar op handen en voeten zette om in doggy te nemen, legde zij zich voorover plat neer en liet mij haar penetreren op een manier waarop mijn lul zowat door haar mond weer naar buiten kwam!
    Één van de geilste PSE, GFE en EGMDZV* sessies die ik ooit beleefd heb!
    Vervolgens nog wat liggen naknuffelen, beetje muziek op handy geluisterd en afgesproken om beneden nog even wat te drinken samen met Licky Luke alvorens ik naar huis ga.

    Aan de bar een sterke koffie gedronken (met suiker om energie op te doen, terwijl ik anders nooit suiker gebruik!) en nogmaals op het matras wat liggen zoenen. Op mijn verzoek kiest Paula op de muziekcomputer wat Roemeense muziek en ze wordt zo mogelijk nog vrolijker😊.
    Sensueel dansend beweegt zij zich door de bar en slingert zich wat om de paal met haar kontje zwaaiend...wauw!
    Werd gedwongen om wat mee te dansen..
    Rond half tien dan naar beneden om om te kleden en bij de lockers merk ik dat een deel van mijn sleutelhanger ontbreekt, namelijk het deel met de sleutel!
    Die zal dan wel op de bank liggen of bij de bar door onze wilde uitspattingen.
    Kom weer boven, kijk links en rechts en zie Paula verschrikt kijken omdat mijn sleutel zoek is. Ik vertrouw het zaakje niet...
    En ja hoor..heeft ze met de bekende Roemeense zakkenrollers truc mijn sleutel te pakken gekregen en die houd ze op de bar "verborgen".. En Licky Luke zat in het complot en hield zich van de domme.
    Ik ben gelukkig niet zo snel van mijn apropos en zie er de humor van in. Tevens een goede waarschuwing hoe makkelijk de sleutel "verloren" kan gaan.
    Bij vertrek van het pand bij de theke afgerekend en Licky Luke gedag gezegd met een "hoi en tot de volgende keer" , want die kleine boef liet me niet los tot aan de straat, waar buiten nog een paar hartstochtelijke tongzoenen een einde maakten aan deze geweldige dag vol illusies en Babylonische spraakverwarringen!

    *EGMDZV Eddy Gaat Maar Door Zonder Viagra 😁
    En Garde

  20. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (27 maart 2014),Sjeufke (27 maart 2014),Wijze grijze (27 maart 2014)

  21. #39
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Door werk en vakantie dit verlate verslag van een bezoek aan Babylon dat behoorlijk wat indruk op mij heeft achtergelaten. De indrukken eerst eens op mij laten inwerken en gedurende mijn vakantie eea kunnen relativeren.
    Donderdag 17 april weer uitgebreid een dag doorgebracht met Paula, die mij van het begin van de dag tot ver in de avond in de watten probeerde te leggen en daar ook uitstekend in geslaagd is!
    Natuurlijk begrijp ik ook wel dat zoiets niet zomaar gebeurd en dat hier sprake is van een zogeheten win-win situatie. Ik ben normaliter niet zo'n pannekoeker, maar dit meisje is de moeite waard om langere tijd mee door te brengen. De soms wat chagrijnige of jaloerse blikken van andere beren neem ik dan maar op de koop toe (of verbeeld ik het mij en zijn de andere bezoekers gewoon niet in zo'n feeststemming?).
    Nu ik Paula enkele malen ontmoet heb, begin ik haar steeds meer te begrijpen.
    Alhoewel begrijpen is misschien niet het goede woord.. Echt begrijpen zal ik (en de meeste beren denk ik) zulke jonge vrouwen met een hele geschiedenis waarschijnlijk nooit. Maar waarderen des te meer!
    Wat een stout lief meisje is Paula toch!
    En wat mij telkens duidelijker wordt: geen allemans vriend ondanks dat dit ten koste kan gaan van haar inkomsten. Dat verklaart misschien ook een beetje de wisselende berichten over haar.
    Mannen die niet in haar humor mee willen gaan...of menen dat ze alleen maar rechten hebben omdat ze X-honderd euro spenderen, die kunnen met haar waarschijnlijk niet veel plezier beleven. Geven en nemen, dat geldt voor Paula nog meer dan voor dames in het algemeen 😉 .
    Paula weet mij telkens toch weer te verrassen, ondanks dat onze sessies op en buiten de kamer een vast stramien lijken te gaan aannemen.
    Haar groene ogen als glinsterend smaragd, kijken mij aan, lijken mijn gedachten te lezen en draaien als in een flits naar links en naar rechts alsof zij een scan van mijn hoofd maakt en mij volledig doorgrondt.
    "Niet te snel richting een kamer..., rustig aan..., ik heb alle tijd tot 's avonds laat" is wat er door mij heen gaat. "Eerst lekker buiten knuffelen", is haar spontane voorstel.. hoezo gedachten lezen?? :-)
    Op een ligstoel die vlakbij één van de witte beelden staat, leggen we onze handdoeken en we kruipen tegen elkaar aan, het tongzoenen begint intens en belooft wat voor de rest van de dag!
    Doet mij denken aan lang vervlogen tijd toen het plaatselijke buitenzwembad met gras- en speelveld nog bestond en ik samen met 15-, 16-jarige vriendjes en vriendinnetjes de eerste lichamelijke intimiteit ontdekte. Ook toen op een badlaken met m'n eerste schoolvriendinnetje tegen elkaar aan, een ondefinieerbare spanning als onzichtbare elektrische kracht tussen ons in.. Wetend dat er meer kan komen, maar onwetendheid van het hoe, waar en toen vooral "wanneer"!
    Dat laatste ligt in Babylon dan weer een stuk eenvoudiger ;-)
    Zowel de gelegenheid als het moment van het vervolg is hier een stuk dichterbij..

    Juist daarom maakte ik geen haast en probeerden we eerst met handen en voeten en andere lichaamsdelen met elkaar te communiceren, wat nog niet meevalt ivm haar beperkte Duitse en Engelse woordenschat. En ook hier biedt Google Translate weer uitkomst op haar phone. Met als resultaat dat mijn vergelijking tussen haar en een beeldend kunstwerk, door Paula als uitdaging wordt gezien om te poseren voor en naast het witte beeld.
    En of ik haar maar even wilde fotograferen in die uitdagende poses?!
    Enkele collega's waaronder Alice hadden dit al een tijdje in de gaten gehouden en wilden nou wel eens weten wat hier de bedoeling van was. De foto's werden onder grote hilariteit bekeken en eerlijk is eerlijk, mijn date voor één dag had de vergelijking met de "kunstwerken" overtuigend gewonnen!
    En zij had de smaak te pakken want later op de dag herhaalde dit fotomomentje zich op haar verzoek ook nogmaals in de jacuzzi. Niet zonder gevaar voor de Phone!! Hij bleek gelukkig spatwaterdicht.
    Wat een duiveltje..zij laat zich graag bewonderen en is uiteraard trots als zij bewonderd wordt.
    Gedurende meerdere kamergangen met en van haar genoten. In de kino haar heerlijke lijf gemasseerd.
    Tussendoor telkens wat gedronken en/of wat gegeten waarbij een Nederlandse gast het maar niets vond dat ik wat frietjes van haar bord nam.. Tja...ik kan mij wel ergere dingen voorstellen, maar hij wond zich er nogal over op. En stoute Paula neemt de beste man dan voortdurend in de maling, er zelf maling aan hebbend of ze daarmee een potentiële klant verliest.
    Typisch Paula, niet hypocriet gaan huichelen maar gewoon haar eigen gang gaan.
    Een leuke meid die ik hier graag ontmoet.
    Voorlopig wordt het even afkicken.

    Na dit Babylon bezoek zelf eerst een week er tussenuit en aansluitend gaat deze temperamentvolle dame van eind april tot half mei op een welverdiende vakantie naar huis.
    Altijd spannend of deze meisjes na zo'n vakantie weer terugkomen. En of ik mij bij een volgend Babylon bezoek met één of meerdere andere mooie meisjes ga vermaken of dat ik voorlopig Paula addicted ben ;-)
    En Garde

  22. Onderstaande 7 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 april 2014),hasta la pasta (27 april 2014),lekkersfan (26 april 2014),licky luke (26 april 2014),lustman (27 april 2014),Sparky (27 april 2014),Wijze grijze (26 april 2014)

  23. #40
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Wees voorzichtig Eddy_V want sommigen van ons weten hoe dit avontuur gaat eindigen...

  24. Onderstaande 4 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 april 2014),Eddy_V (27 april 2014),licky luke (27 april 2014),Vendezz ( 1 mei 2014)

  25. #41
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 05:58
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Vanaf vandaag als alles goed gaat inderdaad ff terug naar huis, naar haar familie. Ze heeft het meer dan verdiend wat mij betreft, en terugkomen zal ze want ze kan niet zonder mij (centjes). Ik zal binnenkort mijn heftige escapades de laatste maanden met dit meiske ff neerpennen.
    LFFFHTE

  26. Onderstaande 2 leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (27 april 2014),licky luke (27 april 2014)

  27. #42
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Vanaf vandaag als alles goed gaat inderdaad ff terug naar huis, naar haar familie. Ze heeft het meer dan verdiend wat mij betreft, en terugkomen zal ze want ze kan niet zonder mij (centjes). Ik zal binnenkort mijn heftige escapades de laatste maanden met dit meiske ff neerpennen.
    Graag!

    Dat zou mijn grote vriend Eddy_V wellicht kunnen helpen bij het ontnuchteren...

    Tja, de wereld is hard...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  28. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 april 2014)

  29. #43
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 05:58
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Graag!

    Dat zou mijn grote vriend Eddy_V wellicht kunnen helpen bij het ontnuchteren...

    Tja, de wereld is hard...
    Lol, maar dat is niet idee erachter.

    Maar feit is dat ik minimaal dezelfde ervaringen achter de rug heb met haar.

    Qua service en alles wat daaromheen hangt is ze wat mij betreft een topper , en ook ik zou heel eenvoudig voor haar kunnen vallen; edoch als super ervaren pannenkoeker heb ik de afgelopen 10-12 jaar zoveel bijgeleerd over deze dames dat er van enige relatie niet gesproken kan worden tenzij er wat mij betreft meer buiten de club (zonder financiële verplichtingen), dan erbinnen wordt geneukt.
    LFFFHTE

  30. Onderstaande 2 leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 april 2014),licky luke (27 april 2014)

  31. #44
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Graag!

    Dat zou mijn grote vriend Eddy_V wellicht kunnen helpen bij het ontnuchteren...

    Tja, de wereld is hard...



    Dank voor het medeleven! 😊
    Ik heb vandaag tot teleurstelling van de dame in kwestie, de afrit Elsdorf-Bergheim op 61 weten te negeren en slaap vanavond weer in m'n eigen bed!
    Over een week of drie misschien weer bij dit stoute stoeipoesje!
    En Garde

  32. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (27 april 2014)

  33. #45
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 05:58
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Zo......belofte maakt schuld..............dussssssssssssssssssss een relaas van mijn nog immer voortdurende escapades met dit meiske.

    Als je gaat voor een PSE ben je aan het juiste adres................zelfs een GFE is zeer goed mogelijk alhoewel ik in dat geval denk dat er wel een klik(je) moet zijn. Vanzelfsprekend hebben wij een megaklik anders houd ik het niet zo lang uit met haar.

    Voor mij begon het al geruime tijd geleden toen ze ook in H7 werkzaam was, daar wist ze me te verleiden tot een sessie. Ik probeerde die tent ff uit omdat ik toch in de buurt moest zijn .
    Paula is zeer zeker deene die sfeer in een club weet te brengen, ze weet wulps (op zijn Shakira's / Colombiaans) met haar kont te bewegen en ik zie haar alleen maar lachend maar dat komt vast enkel en alleen door mij . Afijn ze is dus goed gezelschap hoewel het praten in een andere taal dan het Roemeens zeer beperkt is .

    Die eerste sessie in H7 was er persoonlijk een om niet te vergeten; we hadden veel lol. Het begon in de bar waar ze lekker naakt rondliep en voor mij de aantrekkelijkste was van het volk daarbinnen. Ik keek een paar keer, zij naar mij.............boem............op mijn schoot. Haar vrij kleine tietjes tegen mij aandrukken en een tong in mijn keel stoppen ..............kijk zo kan het ook...........als ze het gewoon had gevraagd had ik al geen nee kunnen zeggen, nu kon ik niets uitbrengen vanwege die tong in mijn bek......... Al tongend probeerde kleine Clinic ons uit elkaar te duwen, zonder effect....., zij merkte kleine clinic wel op en opperde om maar verder te gaan binnen de privacy van de 4 muren van een kamer. Sterk als ik ben vond ik dat wel een redelijk goed idee .
    Eenmaal op de kamer verder waar we gebleven waren en al snel werd kleine clinic op oorlogssterkte gebuist. Condoom werd neergelegd en toen vond ik het tijd haar te vertellen dat we de tijd hadden en niet in een half uur klaar hoefden te zijn, vanaf dat moment was ook zij een stuk relaxter. Afijn de sessie duurde een paar uur en alles werd uit de kast gehaald om gezamenlijk een fijne tijd te hebben. Alles wat daar in mijn ogen voor nodig is paseerde de revue...... Top dus!

    Daarna nog een paar keer ontmoet en toen verhuisde het draakje naar Babylon. Een takke/ty*%$ eind rijden voor mij, maar een kut trekt harder dan 10 paarden zeggen ze wel eens en dat was in dit geval zeker waar. Contact hadden we vanaf dag 1 middels sms en WhatsApp zodat ik op de hoogte werd gehouden van haar doen en laten op allerlei mogelijke manieren.
    In Babylon zijn we simpelweg verder gegaan waar we gebleven zijn met dien verstande dat het wel lijkt of elke mega sessie intenser wordt en ze zich meer en meer laat gaan, terwijl ik vanaf dag 1......nou vooruit....2 al dacht, het moet niet gekker worden, dat meisje is zo lekker, gaat zo ver mee in alles en nog wat......maar toch weet ze het elke keer weer naar een hoger niveau te tillen. Weer een ietsiepietsie meer, weer wat verder....weer wat lekkerder.....weer wat gekker...........het houdt niet op.

    Zoals de meesten weten kan ik linea recta in een pannenkoekenboerderij gaan werken want als er 1 kan pannenkoeken ben ik het wel. Leuk voor haar, minder voor andere beren. Als blikken konden doden had ik dit niet geschreven, maar zoals overal op deze aardbol, wie betaald bepaald. In tegenstelling tot mijn pannenkoeksessies in bijvoorbeeld PHG, Villa Marisol, Golden Dreams etcetera kom ik in Babylon regelmatig van de kamer met mijn schatje. Even wat drinken, even wat eten, even een saunaatje pakken, even geilen in de jacuzzi, even geilen op de bank, geilen aan de bar, geilen in de tuin, geilen in de bios, geilen onder de zonnebank, geilen op de trap, heerlijk; en zo samen geilen we heel wat af. Tongen, man het houdt niet op.........ik krijg meer tong binnen dan eten of drinken. En ze vindt het allemaal prachtig, haar pretoogjes kijken in het rond, houden alles in de gaten, er wordt af en toe een knipoog gegeven of een hand over iemands rug als ze weer eens voorbij huppelt.......klantenbinding heet dat....of proberen een ander jaloers te maken................maakt mij geen reet uit want ze komt vanzelf weer lachend terughuppelen naar deze gek.

    De sex met haar is geweldig, super knuffelsex en soms porno......ze houd er van alles in de gaten te houden door in spiegels te kijken etc....... Pijpen kan ze vrij stevig doen en soms trekt ze zo hard mijn vel naar achteren dat het bijna pijn doet......ff rustig draga mea...... Op de kamer wat drinken..........lekker rustig knuffelen...........muziek luisteren.............telefoons erbij............vertaalprogramma..........elkaars Facebook........ach als we niet aan trainen zijn om samen kinderen te krijgen doen we nog wel eens wat andere dingen. En altijd maar vrolijk, altijd maar lachen.....heerlijk wijf is het toch. Ik zou zo maar verliefd kunnen worden, edoch doorgewinterd als ik ben........en ik kan tenslotte maar op 3 meiden tegelijk verliefd zijn en mijn bankje zit al vol dus .

    We hebben het dus super leuk samen, onderhouden veel contact als ik er niet ben, ze weet me te bellen of Appen op de meest rare momenten..........Huh vraag ik dan....moet jij niet werken? Ja....schrijft ze dan maar ik ben even wat te drinken halen en mijn dragal meu Appen Wat een super schatje is het toch. Ik kan geen genoeg van haar krijgen en het is maar goed dat het even rijden is voor mij want als het 60 km van me vandaan was zag ik haar ongetwijfeld dagelijks.

    Dus als je van een PSE, misschien zelfs GFE houdt, als je een prettig gestoorde meid wilt neuken, als je geen diepgaande conversaties wilt in het Engels of Duits (tenzij je de tijd hebt met Google translate op de kamer), als je van mooie lichte ogen houdt, als je een mooie (een van de mooiste) konten wilt beetpakken, als je geen hekel hebt aan kleine hangende tietjes, en als je haar ietwat verweerde (vroeger pokdalig waarschijnlijk) gezicht geen probleem vindt is Paula the girl to take. Dan moet je wel het geluk hebben dat ik er niet ben natuurlijk. Paula geniet van je vakantie. Tot snel!
    LFFFHTE

  34. Onderstaande 7 leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (30 april 2014),Bluebear ( 1 mei 2014),Bosco (30 april 2014),Eddy_V (30 april 2014),licky luke ( 1 mei 2014),Smouse (30 april 2014),Willi69 ( 1 mei 2014)

  35. #46
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Als topicstarter is het leuk te lezen dat deze dame het zo goed doet. Ik herinner me nog goed hoe Paula binnenkwam in mijn toenmalige stamcluppie H7. ze was wat mij betreft de laatste van een gouden generatie. Ze spraks nauwelijks een woord niet-roemeens maar had een super sexy uitstraling, en dat wist ze. Ze liep soms bottomless rond en kon dan oh zo verleidelijk schudden met die mooie kont. En het wapperend waaien met hand voor haar kutje was even haar handelsmerk. Ook PP heeft een flink aantal opwindende sessies gehad met deze Paula die op alle fronten een kei is op sexgebied en ja als man datgene geeft waar je behoefte aan hebt.

    Maar na al die hete sessies werd het wat gewoontjes en werd Paula overschaduwd door andere toppertjes, zoals het zo vaak gaat in het leven van een hoernloper. Maar misschien dat ik mij weer eens meld in Babylon waar ik ook nog twee andere ex-en heb rondlopen....



    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

  36. #47
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Oh,is dat die Paula van H7,een keer afwerksessietje gehad met haar en een paar maanden later nog maar eens geprobeerd omdat ze zo'n geile (ietwat ordinaire) uitstraling heeft.
    Toen was ze top , maar kort daarna naar Babylon vertrokken..........
    Wat een stomme varkens zijn we toch eigenlijk als je zo zit te lezen,laten ons volledig door al die truttebollen inpakken !

  37. Onderstaande 2 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 april 2014),licky luke ( 1 mei 2014)

  38. #48
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Oh,is dat die Paula van H7,een keer afwerksessietje gehad met haar en een paar maanden later nog maar eens geprobeerd omdat ze zo'n geile (ietwat ordinaire) uitstraling heeft.

    Wat een stomme varkens zijn we toch eigenlijk als je zo zit te lezen,laten ons volledig door al die truttebollen inpakken !

    Hahaha....nou zeg, dat mot jij zeggen ;-)
    Vanmiddag had ik nog even met je lieffie Peppi gesproken en ze verwacht je dit weekend weer!


    Ordinair vind ik Paula overigens niet, gewoon speels en sexy!
    Hoewel die Nederlandse woorden die zij kent niet allemaal op de basisschool geleerd worden: haar Nederlandse ex-vriend had haar wel wat beters kunnen leren!

    Geweldige recensie van Clinic!

    Ik had het zelf zo kunnen schrijven zoals hij de tijd met Paula beleeft en doorbrengt.. (ik geloof dat ik dat zelfs ook al een paar keer gedaan heb..&#128523.
    Het lijkt erop dat deze dame haar stamgasten zorgvuldig weet te binden en ook nog eens zodanig weet af te spreken dat ze de volle 12 uur of meer met haar liefde van die dag kan doorbrengen, zonder dat de stamgasten elkaar in de weg lopen, want dat zou zowel voor de beren als voor haar portemonnee niet best zijn.

    Die kleine blijft een schatje, maar even afstand nemen kan geen kwaad: ze was nog teleurgesteld dat ik zondag niet even bij haar was gekomen voordat zij in de bus zou stappen...
    Komende 2 weken geen Appjes midden in de nacht, dus bijkomen en uitrusten.

    Ben benieuwd of ik mij over een paar weken weer in haar Whatsapp web laat lokken door alle tekentjes, Nederlandse en Roemeense teksten en geile foto's (al dan niet door haar of mijzelf op haar Phone gemaakt)
    Wie het antwoord weet, mag het zeggen! 😊
    En Garde

  39. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 mei 2014),Peppino ( 1 mei 2014)

  40. #49
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 05:58
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ben benieuwd of ik mij over een paar weken weer in haar Whatsapp web laat lokken door alle tekentjes, Nederlandse en Roemeense teksten en geile foto's (al dan niet door haar of mijzelf op haar Phone gemaakt)
    Wie het antwoord weet, mag het zeggen! 😊
    JA!!!!

    net als ik en nog een paar anderen waarschijnlijk
    LFFFHTE

  41. #50
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    Als Eddy en Clinic toevallig tegelijk in Babylon zijn, wordt er niet gepannenkoekt, maar gesandwicht.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  42. Onderstaande 2 leden hebben Saruman bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 mei 2014),licky luke ( 1 mei 2014)

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.